Skip to content

θα ρωτησω τα τραγουδια..

January 12, 2009

.. επειδη αρχισα χτες λιγο με τον πρωτο στιχο,  και μετα πηρε φορα ο Στρατος και συνεχισε, επειδη ψιλοτραγουδησαν μερικοι απο σας, και  επειδη δε σταματησα ολη μερα χτες να τραγουδαω..  η ματια σου ανοιγει δρομους.. ο καπνος στηνει εμποδια.. και αντε παλι απ την αρχη.

Κι επειδη ειμαι πολυ χαρουμενη εδω και μερικες μερες.  Αιτια παλι, παλια αναρτηση που εφερε κοντα μου ενα ακομα αξιολογωτατο ανθρωπο της λογοτεχνιας, μια υπεροχη κυρια,  και ισως καποια μερα να μπορεσω να γραψω περισσοτερα.  Προς το παρον ανακαλυπτουμε πως περπατησαμε στα ιδια  μονοπατια  πριν πολλα χρονια, και ανασκαλευουμε μνημες.  Η μια αναφορα οδηγει στην αλλη. Μια κατασταση, θελει το δεσποιναριο να κρυφτει και η χαρα δε το αφηνει.  Οποτε ακουτε μουσικουλα και χορεψτε κιολας αν θελετε. Εγω τραγουδησα, χορεψα, ξεσαλωσα και ειναι ωρα να κοιμηθω.

14 Comments leave one →
  1. Marthaki permalink
    January 12, 2009 11:37 pm

    Για σου Δεσπιναριο,
    Πολυ ωραιο το ποστ σου και χαρωμαι που εισαι χαρουμενη!!!
    Οσο για μενα, λιγο εξαφανηστικα γιατι αρρωστησα με πολυ ασχημο κρυωμα και ενω εχουν περασει δυο εβδομαδες ακομι δεν αισθανωμαι πολυ καλα.
    Και ο καιρος φετος ειναι το κατι αλλο, αποψε περιμενουμε μπλιζερντ και οι θερμοκρασιες θα ειναι παρα πολυ χαμηλες. Αστα……
    Καλη σου νυχτα

  2. Εβίτα permalink
    January 13, 2009 2:18 am

    Πάντα χαρές Δεσποινάκι, έτσι, έτσι, η ζωή κρύβει πάντα στιγμές χαράς για όλους μας αρκεί να΄χουμε τα μάτια ανοικτά να τις ανακαλύπτουμε.
    Καλή ανάπαυση απ΄το χορό και να επανέλθεις δριμύτερη!

  3. January 13, 2009 3:05 am

    Τυχερούλα!
    Καλημέρα, και hang on the feeling!

  4. January 13, 2009 3:24 am

    Και γιατί να κρυφτεί το Δεσποινάριο? Ντροπή είναι η χαρά? Έτσι πρέπει!!!
    Να χαίρεσαι και να το δείχνεις!!!
    Φιλάκια!

  5. January 13, 2009 3:33 am

    θα ρωτησω τα τραγουδια
    μυστικα για να μου πουν
    θα ρωτησω τα λουλουδια
    τα καλα που θε να ρθουν….

    θα ρωτησω τα νερα
    θα ρωτησω και τα αστρα
    τι θα φερει ,τι θα φερει
    η ζωη η ξελογιαστρα…

    φιλια καρυστινα

  6. January 13, 2009 3:59 am

    Kαλημέρα Δεσποινάκι!
    Τώρα μαζεμένες είδα τις αναρτήσεις σου (άμα έχεις παιδιά στο σπίτι, τίποτα δεν σου ανήκει. ούτε καν ο υπολογιστής!) δεν τις χάρηκα όμως γιατί δεν έχω ήχο στο γραφείο. Η βόλτα γίνεται απολαυστική με μουσική υπόκρουση.
    Το απόγευμα στο σπίτι όμως…
    Πολλά λουλούδια είδα στο Σαν Φραντσίσκο καταχείμωνο, γι’ αυτό η ερώτηση περί “φρεσκότητας”.
    Είδες το διαδίκτυο?
    Πάντα χαρές!
    Φιλάκια

  7. January 13, 2009 3:43 pm

    τέτοιες χαρές δεν είναι για να κρύβονται Δεσποινάκι!!
    οπότε καλά κάνεις και τραγουδάς και χορεύεις και όπως λέει και ο Νιόνιος
    Ας κρατήσουν οι χοροί
    και θα βρούμε αλλιώτικα
    στέκια επαρχιώτικα βρε
    ώσπου η σύναξις αυτή
    σαν χωριό αυτόνομο να ξεδιπλωθεί….
    φιλάκια πολλά

    υγ.: παρατηρώ ότι τελευταία σου σχολιάζω με στιχάκια, μάλλον είναι που υποσυνείδητα μου μεταδίδεις τη χαρά 😉

  8. January 13, 2009 3:55 pm

    Τριαλαριλαριλαραρό, βάρκα γυαλό! Ετσι Δεσποινάκι μου, να παίζεις μουσικές να μας ξεσηκώνεις. Εδώ χιονίζει κι εγώ καταδικασμένη στα γραφάς!!!
    Φιλάκια με ντορεμιφασολλασιντοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!

  9. January 13, 2009 4:20 pm

    Εχω απιθανη φωνη;)
    (ρωτησατε αυτους/ες που με ακουσαν απο ραδιοφωνο η;τηλεφωνο.)
    Ειμαι παλιος και καλος DJ…
    Παιζω ερασιτεχνικα αρμονιο.
    Ειμαι εξυπνος..ομορφος και σχετικα μετριοφρων!
    Οπως κι επιτυχεμενος!
    Αλλα για το χομπυ μου μονο,ζητω νεαραν δια τα φωνητικα!
    Προτιμω κοριτσια με χοντρα ..στητα μαλλια!
    ………………………………………..
    Τοσα ατομα μπαινοβγαινουν εδω βρε γλυκοδεσποιναριον…
    που να εβρισκα καλλιτερο χωρο για την αγγελια μου;
    ………………………………………..
    Επι της ουσιας….
    μοναχος σου χορευε κι οσο θελεις πηδα!
    Ποιος νοιαζεται για…τα φαλτσα;)
    Καλα κρασια…καλα τραγουδια!
    Φιλακια υπο αποψυξην!

  10. January 13, 2009 4:50 pm

    καλη χρονια με υγεία,αγαπητο δεσποιναριον 🙂

  11. January 13, 2009 5:21 pm

    Πάντα τέτοια, πάντα χαρές και ευχάριστες εκπλήξεις! Πολύ χαίρομαι! Φιλιά πολλά…

  12. January 13, 2009 5:35 pm

    Αν με το να συνεχίσω το στίχο σου σ’ έκανα ν’ αρχίσεις, ψιθυριστά στην αρχή, το τραγούδι και «κόλλησες» να τραγουδάς όλη μέρα κι αυτό σου άνοιξε τη διάθεση να τρέξεις σε ξέφωτα μονοπάτια ευφορίας και το ομολογείς ότι δεν σταμάτησες και γέμισες από χαρά, τι άλλο θα με έκανε, εκτός από την ικανοποίηση ν’ αρχίσω κι εγώ το τραγούδι!!!
    Και μ’ αρέσει τόσο…

    Τώρα σκύψε να σε ρωτήσω κάτι: η υπέροχη κυρία της λογοτεχνίας, μήπως, λέω μήπως, τυγχάνει να είναι κοινή μας φίλη; Ή λάθος υποθέτω;

    Πάντα να σε συνοδεύουν τέτοιες εύθυμες διαθέσεις!!!

  13. January 13, 2009 7:48 pm

    @Μαρθακι περαστικα σου καλο μου. Νομιζα οτι θα ειχες παει καπου αυτες τις μερες. Να προσεχεις με τα κρυα και τα μπλιζαρντς. Χαρηκα που ξαναρθες.

    @Εβιτα μου αυτη ειναι η κεντρικη ιδεα για οσους γραφουν σε ενα μπλογκ. Οι εκπληξεις ερχονται εκει που δε τις περιμενεις.

    @Σοφια, ναι μωρε αλλα και μια καλη κουβεντα απο τον καθενα σας παλι με κανει χαρουμενη.

    @Λιλακο να σου πω γιατι. Δεν σου εχει τυχει ποτε να σου συμβει κατι πολυ ομορφο και να μη θες να το πεις παραεξω για να μη χαλασει το ονειρο αλλα απο την αλλη μερια να λαμπουν τα ματια σου; Καπως ετσι.. με πιανς;

    @venceremos Σε παρεσυρα σε ασμετε κι εσενα ε;

    @Φωτεινη, βαλτους μια φωνη βρε παιδι μου! Τι μανα εισαι με πυγμη ε; Πφφφ!! Δεκεμβρη μηνα ολα τα λουλουδια ειναι ανθισμενα εκει γιατι το κλιμα ειναι πολυ γλυκο. Φουγκετες νταλιες σαν οψιμο φθινοωρο. Φιλια.

    @μελισσουλα σε μερακλωσα κι εσενα βλεπω. Μια χαρωπη παρεα γιναμε.

    @ιουστινακι οσο για σενα πολυ μ’ αρεσει που στα διαλειμματα σου ερχεσαι και αμολας κορωνα εδω!! Φιλακια!

    @vrakas kostas (κελεπουρι μου εσυ) κοιτα παντα εψαχνα για παρτ ταϊμ τζομπ να τα μπαλωνω αλλα για να κανω παλι περμαναντ τωρα που μολις καταφερα να απαλλαγω απο την τελευταια μου μπουκλα.. ε οχι .. οχι του κερατα.. ας μεινη η ευκαιρια ανεκμεταλλευτη!! Αλλα να σου τραγουδηξω “φερτε μου ριοχα φερτε μου να πιω” να πεσεις ξερος λεμε.
    Φιλακια.

    @cook Καλη χρονια καλη μου κουκ.

    @Ασπα ειμαι σιγουρη οτι κι εσυ εχεις δει πολλες χαρες στο μπλογκακι σου. Φιλια.

    @Μηθυμναιος Στρατο μην αρχισεις αλλο τραγουδι τωρα και κολλησω!
    Δε ξερω Στρατο μου εσυ εχεις πολλους γνωστους. Δε νομιζω ομως και δεν εχει μπλογκ, ετυχε να με βρει εκεινη , εξ αλλου επιθυμια της ειναι οι συζητησεις μας να μεινουν μεταξυ μας και αυτο το σεβομαι. Δε μου αρεσει να γινομαι μυστηρια. Ειναι ας πουμε μια χαρα εκτος μπλογκ.

  14. January 14, 2009 5:05 am

    Πρώτα να σου πω, Δεσποινούλα αγαπημένη, ότι εγώ δεν θα σταματήσω να τραγουδώ κι αν κολλήσεις, ποιο είναι το πρόβλημα; Το τραγούδι δίνει συναισθήματα που πολύ θα θέλαμε να έχουμε ζήσει…
    Έκανα λάθος προσώπου, κοπέλα μου, συγχώραμε. Σέβομαι και ξέχασέ το…
    Φιλάκια!

Leave a Reply

