Skip to content

οί επτά επτανάνοι

January 25, 2009

…καμαρωνουν σε προθηκη καταστηματος στο Σαν Φρανσισκο.

nanoi

Τις Κυριακες στελναμε το ψητο με τις πατατες (η το κριθαρακι αναλογα) στο φουρνο. Ο παπους ειχε διαβασει απο το Σαββατο μια καινουργια ιστορια και πριν ακομα παρουμε το πρωϊνο, μας την ελεγε. Τις Κυριακες γεμιζε το σπιτι εφημεριδες και το φλυτζανι με τον καφε σερνοταν απο την κουζινα στο σαλονι και κρυωνε. Τις Κυριακες δεν διαβαζαμε για το σχολειο γιατι επρεπε να τελειωσουμε απο το Σαββατο. Τις Κυριακες τα φθινοπωρα πηγαιναμε εκδρομες στην Παρνηθα και στη Μαλακασσα. Στο πισω καθισμα η Τινα κι εγω τραγουδουσαμε τη συννεφουλα. Τις Κυριακες τις ειχαμε για θεατρα, μουσικες, οικογενειακες συναθροισεις, και επισκεψεις. Τις Κυριακες ειμασταν μεσα στα ματια των μεγαλων.

Στην Εβελινα και στην Εβιτα φυσικα που παντα με κανουν να χαμογελω και στην   Ασπα που μοιραζεται μαζι μας την αθωοτητα.

15 Comments leave one →
  1. January 25, 2009 8:33 am

    Πήρα πρωτιά;
    Καλημέρα με τις γλυκιές αναμνήσεις των παιδικών σου χρόνων.
    Φιλάκια!

  2. January 25, 2009 10:24 am

    Φωτεινουλα γεια σου. Οι αναμνησεις των παιδικων χρονων δε συνοψιζονται σε δυο γραμμες. Αυτο ηταν μια εισαγωγη για να στειλω τους αναγνωστες να δουν δυο (η μαλλον τεσσερα) υπεροχα πλασματα. Σε φιλω.

  3. January 25, 2009 10:32 am

    Εμ, αυτό λέω και εγώ!!!
    Γι αυτά είναι η Κυριακή, αλλά στην διαδρομή κάπου μας παράπεσαν και τα χάσαμε…
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής Δεσποινάκι!!!

  4. January 25, 2009 10:41 am

    Επισης Λιλακο. Οχι βρε δε τα χασαμε, τωρα τα κοιταμε εμεις στα ματια!!!!

  5. January 25, 2009 3:45 pm

    Αααααα…. Λιποθύμησα μόλις είδα τον τίτλο! Έτριβα τα μάτια μου… Σκέφτηκα, «μα καλά ποιος άλλος λέει επτά επτανάνοι εκτός από εμάς;»
    Τι να πω βρε Δεσποινάκι μου, μου έδωσες μεγάλη χαρά με την ανάρτησή σου! Συνέχεια αναρωτιέμαι αν οι φλυαρίες μου ενδιαφέρουν κανένα άλλον εκτός από εμένα και για αυτό τα λόγια σου έχουν ιδιαίτερη αξία και σε ευχαριστώ…
    Τα κορίτσια μόλις κοιμήθηκαν, αύριο όμως θα τους δείξω και τους επτανάνους του Σαν Φρανσίσκο! Φιλάκια πολλά και εύχομαι σε όλους σας μια υπέροχη εβδομάδα!

  6. January 25, 2009 4:24 pm

    Δικιο εχεις Δεσποινακι.
    Και στην Λυκοβρυση πηγαιναμε…
    Απο τοτε ψαχνω..την Χιονατη! 😉

  7. January 25, 2009 5:29 pm

    Έτσι ήταν οι Κυριακές… Κι αυτό το ψητό με το κριθαράκι στο φούρνο.. Τι μου θύμισες τώρα…

    Καλή εβδομάδα :))

  8. January 25, 2009 5:45 pm

    Καλά , οι μικρές της Ασπας είναι θεές. Εχουν πεί τα ΜΟΤΟ του αιώνα, καλύτερα κι απο εκέινα του Ομπάμα. Κι εσύ διάλεξες να παίξεις το καλύτερο, τους επτά επτανάνους. Οπως την κυρία κυρα-Λόπη, που έλεγε η μικρή μου αδελφή και δεν καταλάβαινε γιατί μας έπιαναν τα γέλια!
    Α! τα παιδιά, είναι υπέροχα γιατί λένε την αλήθεια κι ας σκοτώνει!!!

  9. January 25, 2009 6:23 pm

    @Ασπα, να μου τα φιλησεις, και ευχομαι σε ολους καλη εβδομαδα. Δε νομιζω Ασπα να υπαρχει ανθρωπος που να μη τρελλαινεται για τα μωρα σου. Κοιτα βαλτους ενα ματοχαντρο ναι;

    @Γατε τι να την κανεις τη χιονατη, εσυ εχεις βρει την κοκκινοσκουφιτσα, την ωραια κοιμωμενη, την ραπουνζελ, την πενταμορφη, την Γκρεττα και την μικρη ολλανδεζα, τη χιονατη τη θες; Πφ!

    @Δενδρογαλη, καλη εβδομαδα Κατερινακι

    @Ιουστινακι πηγες πιο κατω να δεις το βιντεακι με το α-μπε-μπα-μπλομ; Οτι πιο ομορφο.

  10. January 25, 2009 6:46 pm

    Χαμόγελο!! 🙂
    Ωραίες αναμνήσεις!!

    Τρελοτουρίστρια

  11. January 25, 2009 7:05 pm

    Καποια μερα θα τις πω με περισσοτερα λογια, 😉

  12. January 25, 2009 7:16 pm

    κόλλησα με τους επτανάνους και μπερδεύτηκα 🙂
    μετά πήγα πιο κάτω και έγιναν όλα καθαρά και ξάστερα!! φοβερή η πιτσιρίκα!!
    φιλάκια

  13. January 25, 2009 7:47 pm

    Ειναι μελισσουλα μου. Πολυ γλυκα πλασματα. Φιλακια και καλη εβδομαδα.

  14. January 26, 2009 5:25 am

    Χαίρομαι και εγώ που οι ατάκες των μικρών μας σας κάνουν να γελάτε και να ευθυμείτε. Που να δεις εμάς, όταν λένε κάτι “καλό” (κάθε μέρα δηλαδή) κάνω τον “κουφό” και τους ζητάω να μου το ξαναπούνε για να γελάσω (από μέσα μου βέβαια) 2 φορές!
    Σε ευχαριστώ για την ευγένειά σου να κάνεις την αφιέρωση με τους 7 επτανάνους. Η Άσπα όντως χάρηκε πάρα πολύ.
    Καλή εβδομάδα.

  15. January 26, 2009 9:07 pm

    Γεια σου Βασιλη μου. Να σας ζησουν και να ειναι παντα χαρουμενα τα μωρα μας. Ολοι στην μπλογκογειτονια τα αγαπαμε. Καλη εβδομαδα σε ολους σας. Και καλοριζικο το καινουργιο σου μπλογκ.

Leave a Reply

