Skip to content

η παγωμενη βροχη

January 28, 2009

carstuck

Εφταμισυ το πρωϊ.  Αυτη την εικονα αντικρυζω πρωϊ πρωϊ οταν ανατωριεμαι αν θα πρεπει να τολμησω να βγω η οχι. Αυτο το αυτοκινητο γλυστραει ανεξελεγκτο απο ψηλα με την οπισθεν και σταματα στο κολωνακι με το σημα του δρομου.  Λιγο ακομα και θα βρισκοταν στο χαντακι που χωριζει τον κηπο μου απο το δρομο.   Οι ανθρωποι βγαινουν απο μεσα και ανηφοριζουν με μικρα προσεκτικα βηματακια προς το σπιτι τους. Μετα απο αυτο, παω στον καθρεφτη, τον κοιτω καταματα και ψιθυριζω: Δεν εχεις να πας πουθενα …

ecpdriveway

Τρεις το απογευμα:  φτυαρι και καθαρισμα στο driveway.  Η θερμοκρασια εχει φτασει τους συν τρεις και το καλο ειναι οτι οι παγοι επεσαν πανω απο απαλο χιονακι.  Αυτο κανει το φτυαρισμα πιο ευκολο. Μετα αλατια γιατι αυριο περιμενουμε τον κυριο Μοζες με την κυρια του που θα ερθουν για φασινα.  Οι νομοι ειναι αμιλεικτοι. Αν καποιος γλυστρησει στο χωραφι σου, απο αμελεια σου,  εισαι υπευθυνος.  Οποτε θελει προσοχη.  Ελπιζω αυριο να ξαναγυρισουμε στα νορμ μας.

Βραδυ κατα τις δεκα:  οι παγωμενες ψιχαλες γινονται βροχη.  Και η βροχη λιγο μελαγχολια.  Ενα απο τα πολυ  πολυ αγαπημενα μου τραγουδια.  Για να   σας κρατησει συντροφια ωσπου να ξαναρθω.   Σας φιλω.

16 Comments leave one →
  1. Aspasia permalink
    January 29, 2009 3:56 am

    Άσε Δεσποινάριον! Καλύτερα να μην πας πουθενά! Ακόμα θυμάμαι την περσινή σου περιπέτεια με το αυτοκίνητο που γλιστρούσε στον αυτοκινητόδρομο! Προτίμησε το “cocooning” και ας αφήσουμε τις περιπέτειες σε άλλους!
    Εύχομαι να έχεις έναν ύπνο γεμάτο “ζεστά όνειρα”!

  2. January 29, 2009 4:41 am

    Τι ωραία μέρη!!
    Καλημέρα

  3. luna permalink
    January 29, 2009 5:32 am

    καλημερα!
    Οταν χιονιζει αλαφρωνει η καρδια μου και σφιγγεται ταυτοχρονα.
    Αλαφρωνει, απ την χαρα μου για την ασπρη μερα στην κυριολεξια!
    ΟΜΩΣ οταν σκεφτομε την κατασταση που επικρατει στους δρομους απο τα καιρικα φαινομενα φευγει ολη η χαρα μου, εξανεμιζετε, ειναι σαν μονο ασχημα να φερνει!
    Παρεμπιπτόντως, και εδω το ιδιο καθεστως επικρατει για το καθαρισμα των πεζοδρομιων. Αν πεσει καποιος στα ορια σου…την εβαψες!
    Λοιπον, καλημερα ολη μερα και πολυ καλα θα κανεις να καθισεις σπιτι ακουγοντας την Αννουλα..
    φιλια

  4. January 29, 2009 6:14 am

    Ο δρόμος παίρνει την εκδίκησή του, αφού όλες τις υπόλοιπες μέρες τον γρατσουνάνε ή στην καλύτερη περίπτωση τον γαργαλάνε τα τακούνια από τα λάστιχα των αυτοκινήτων🙂

    Πάλι σήμερα στο τζάκι θα τη βγάλεις? Να προσέχεις!!!

  5. January 29, 2009 6:56 am

    Δεσποινάκι ωραίο το χιόνι και η περιοχή χάρμα αλλά πιο πολυ το τραγούδι και εμένα μου αρέσει λέμε! λέγε λέγε στην μπλογκόσφαιρα ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλον τελικά ;)xxxxxx

  6. Κατερίνα permalink
    January 29, 2009 8:34 am

    Έχει τις δυσκολίες του αλλά και τη χαρά του το θέμα.Ήθελα να σε δω με το καταπληκτικό σκουφάκι,που φορούσες την προηγούμενη φορά!!Εδώ ταιριάζουν, μεζεδάκια παρέα και ρακί.Λέω ρακί διότι χθες στο Κατσούρμπο,(Παγκράτι) με σταμναγκάθι και αρνάκι,το τιμήσαμε.Όταν με το καλό μας ξανάρθεις,πέρα από τις μπυρίτσες,θα το επισκεφθούμε παρέα. Η τρεχάλα συνεχίζεται με το σπίτι,ετοιμάζεται.Όπως λες πολύ σωστά, ευχάριστα τρεχαλητά είναι!! Γλυκοφιλάκια Δεσποινιώ και να προσέχεις!

  7. January 29, 2009 8:43 am

    Κάποιες μέρες σαν κι αυτές Δεσποινάκι δεν το κουνάς ρούπι!!
    Φιλιά

  8. panathinaeos permalink
    January 29, 2009 10:28 am

    δεσποινακι μας, τωρα εισαι και σοφωτερη! ξερεις!
    ενα ειναι το φαρμακο για τον εγκλωβισμο!!!
    οι φακες Εγκλουβης!!!!
    ΥΓ. ιουστινακι, σπευσε!!!

  9. January 29, 2009 10:34 am

    Δεσποινάκι μου,
    Θα απαλύνω τον εγκλωβισμό με φακές Εγκλουβής. Τώρα εμένα αυτό το φαινόμενο μου είναι καθημερινό και αφόρητο. Πάω μια Ελβετία να δώ τα χιόνια μόνο στα βουνοκορφές των Αλπεων και να πατάω με παπουτσάκια στο έδαφος.
    Τί να΄πώ στο Μελισσάκι απο τη μπλογκοπαρέα μας;

  10. January 29, 2009 11:36 am

    Τι ωραία! Μην πας πουθενά, χουχούλιασμα στο σπίτι! Εμάς έριξε ένα χαλάζι αλλά τώρα φαίνεται ότι ανοίγει ο καιρός… Φιλιά!

  11. January 29, 2009 12:11 pm

    Εγω Δεσποινακι μου παλι,το βιωνω αυτο το φαινομενο της παγωμενης βροχης,για κανα μηνα τον χρονο στο Γερμανια!
    Και μου αρεσει φοβερα!!!
    Παιρνω το τουτου που ειναι πισοκουνητο και βαβαρεζικο..και κανω ..μαγκιες στους μεγαλους χωρους σταθμευσης των καταστηματων!
    Εχει πλακα!
    Καντο κι εσυ!
    Το πολυ πολυ,να παρει το τουτου,το σχημα..της κολωνας!!!
    Φιλακια καλοκαιρινα!
    +4 ειχαμε σημερα!Και ηλιο.
    Απολαυσα καφεδακι σε τραπεζακι εξω,στο Baden Baden που βρεθηκα σημερα το μεσημερι!

  12. January 29, 2009 12:26 pm

    λοιπόν, μετράω ήδη δυο καλές τούμπες και δε βρήκε το μπελά του κανείς. αυτό δεν είναι δίκαιο.
    το χιόνι ειναι ωραιο να πεφτει, να ασπριζουν ολα αλλά όταν ξερεις τι θα επακολουθησει σε πιανει ημικρανια. γι’ αυτο μου αρεσε το μοντελο του περασμενου Σαββατου, χιονακι για κανενα 2 ωρο το πρωι, έτσι να ξυπνάμε μαγικά, αλλα να μη προλαβαινει να το στρωσει και μετα ηλιος για να παμε και καμια βολτα.
    τη δραστηριοτητα των 3 ο κλοκ την ακολουθει και ενας συναδελφος αλλα στις 6 το πρωι, μενει στο βουνο και καθε πρωι φτυαριζει το χιονι για να μπορεσει να βγαλει το βαβαβουμ απο το γκαραζ, λα βι ε μπελ ε???
    φιλακια με ηλιο🙂

  13. January 29, 2009 12:46 pm

    Πολύ ωραίο και ρομαντικό φαίνεται το χιονισμένο τοπίο Δέσποινα μου!! Αλλά φαντάζομαι ότι μόνο όταν το βλέπεις από το τζάμι του σπιτιού σου. Όχι όταν εχεις να πας στη δουλειά.

  14. January 29, 2009 7:22 pm

    @Ασπασια θυμασαι την περσυνη περιπετεια; τι μου λες, εδω κοντεψα να την ξεχασω εγω. Οι ιστοριες που βλεπετε ειναι συνηθως απο την προηγουμενη ημερα. Οσο για το cocooning τρελλαινομαι οταν δεν εχω δουλεια να κανω. Τελικα νομιζω οτι με ενοχλει να ειμαι σπιτι και να κανω δουλεια.

    @Σοφια Καλημερα

    @λουνα. Ετσι ειναι ουδεν καλον αμιγες κακου. Βλεπε τωρα καθαριζε μετα. Καλη ειναι η γυμνασυικη με το φτυαρι λιγο, δυναμωνει τους μυς! Μ’ αρεσει η Αννυ παρα πολυ.

    @Ραιδο Μαρκονη Θυμιουλη μου το σημερα ηταν “πεμπτη” και βγηκα, οι δρομοι καθαροι πια αφου ολη νυχτα τους καθαριζανε και ριχνανε αλατια. Ο δρομος ο εκδικητης, Γεναρη το θυμαται να γινεται κακος.

    @Πηνελοπη καρδουλα, εν τω χαρμα και το καρμα ( η το λεω αναποδα;) τιποτε δε γινεται τυχαια. ΧΧΧ

    @Κατερινα η παρεουλα σου ηταν οαση στα καλοκαιρινα μου “θεματα” και η προοπτικη να ξαναβρεθουμε με κανει να χαμογελαω πλατεια. Αυτα τα τρεχαματα για το καινουργιο σπιτι ειναι χαρα. Βλεπεις μετα και ξεχνας την κουραση. Προσεχω Κατερινιω μου.

    @Πανθηρα03 Φιλια Γιωργη

    @Παναθηναιε μη σας ταξουν φακες εσας το θυμαστε για παντα. Πραγματικα, οταν η παραμονη στο σπιτι ειναι γιατι αποφασισε το συννεφο και οχι εγω, μου καθεται καπως εγκλωβισμος. Ειδατε σας ακουσε η Καναδεζα και προεκυψε!

    @Ιουστινακι καναδεζα μου καλο ταξιδι. Τι να πεις, να μας το φιλησεις το μελισσακι.

    @Ασπα Τελικα ο καιρος στην Αθηνα ειναι τελειως απροβλεπτος ε; Φιλια

    persönlich μωρε η δικια μου η βαυαρεζα ειναι πισοκουνητη αλλα δε κανουμε κολπα σε αδειανα παρκινγκ λοτς .. ελα γατι στον τοπο σου. Τι θα πουν τα φορ γουηλ ντραϊβ τρακς; Θα μας την πεσουν οσονουπω.

    @μελισσουλα. Νομιζω τα αλατια απαγορευονται στην Ευρωπη η κανω λαθος; Αμμο ριχνετε; Τα μοντελα του καιρου ειναι περισσοτερα απο τα μοντελα των εθρωπαιων μοδιστρων. Και ποτε δεν απαναλαμβανεται το ιδιο! 6 το πρωι φτυαρισμα, το θεωρω πολυ βαρβαρο α πα πα. Αλλα αμα πρεπει!

    @Μεροπη Αλλο ενα φροντ περασε κι εφυγε. Οντως την πρωτη μερα ηταν ομορφα, τη δευτερη τρωγομουνα και την Τριτη ολα ηταν παρελθον.

  15. January 30, 2009 4:00 am

    όχι ρίχνουμε αλατάκι κανονικότατα! τα εκχιονιστικά μηχανήματα εδώ έχουν μπροστά το φτυάρι τους και καθαρίζουν και πίσω ένα πράμα σα ποτιστήρι ρίχνει αλάτι και μου κάνει το γιαπωνέζο χάλια :p

  16. January 30, 2009 9:57 am

    Κι εδω τα ιδια μελισσουλα μου. Τοτε κανω λαθος, στην Ελλαδα απαογρευοντα ναι; Κανονικα πρεπει να απαγορευτουν τα αλατια. Δε ξερω κατα ποσο βλαπτουν και τη υγεια μας. Χημικα ειναι. Φιλακια και καλο Σαββατοκυριακο

Leave a Reply

