Skip to content

φαγακι χωρις ονομα

February 1, 2009

Βλεπω τα φορμακια του αγαπητωτατου Παναθηναιου, εκει που εφιαχνε τον μπακαλιαρο του,  και αρχιζει αρχιζει η οδυσσεια μου για την ανευρεση τους.  Να ανοιγουν απο το πλαϊ να εχουν πατο και να ειναι ατομικα.  Ψαχνω παντου .  Μετα σκεφτομαι.. βρε Δεσποιναριον αφου θα πας στο Σαν Φρανσισκο,  που ειναι γκουρμε πολη, θα τα βρεις εκει.  Παω και καθε φορα που βλεπω  Sur la Table  η Williams Sοnoma η ακομα κατι συνοικιακα με κουζινικα μπαινω και ρωταω.  Η Δαφνη στο κολπο με παροτρυνει, δε κοιτας εδω για τα φορμακια σου!  Τιποτα! Παιρνω ενα κυλινδρο για τερινες, παιρνω κατι αλλα χωρις πατο αλλα δεν ηταν αυτα που εψαχνα. Τελικα πριν δυο βδομαδες σε ενα καταστημα δεκα λεπτα απο το σπιτι μου, ενα μικρο παραρτημα του  Williams Sοnoma, ω του θαυματος. Νατα! Και ειναι και αντικολλητικα.  Να τα εγκαινιασω τωρα!

wn51

Παιρνω πατατουλες, τις καθαριζω και τις κοβω πολυ μα πολυ λεπτες φετες (σαν τσιπς). Τις ραντιζω με ελαιολαδο ωστε να παει παντου.  Ριχνω αλατακι και ριγανη και τις τοποθετω στα φορμακια.  Ριχνω σε καθε φορμακι μια κουταλια γαλα, για να εχει η πατατα να ρουφηξει κατι.  Σε δυνατο φουρνο για μιση ωρα.  Η ιδεα ειναι παραλλαγη του Παναθηναιου που εξυσε την πατατα στον τριφτη.

Ξεχωριστα σε αντικολλητικο ταψι ανακατευω λεπτες φετες κολοκυθι και μανιταρια  porcini (επισης ραντισμενα με ελαιολαδο) και τα ψηνω για 20 λεπτα.

Οταν γινουν οι πατατες, βγαζω τα φορμακια και βαζω τη δευτερη στρωση με τα λαχανικα.  Στο τελος επανω απο τα λαχανικα βαζω δυο λεπτες φετες καπνιστο προβολονε.  Ξανα στο φουρνο για δεκαπεντε περιπου λεπτα, μεχρι να δω το τυρακι να τρυπωνει αναμεσα απο τις χαραμαδες των λαχανικων. Εκει τσαφ αναβω το γκριλλ απο πανω για τρια λεπτα μεχρι να χρυσισει η επιφανεια.  Το πιατο αυτο ειναι ωραιο συνοδευτικο για μοσχαρακι παντος τυπου. Εμεις το φαγαμε ετσι με λιγη σαλατα ντοματα.  Ομως δεν εχει ονομα. Πως να το βγαλω.  Η εκδοχη “πατατες, κολοκυθια και μανιταρια  με προβολονε σε πιτσικα φορμακια στο φουρνο ”  ειναι τελειως .. ας μη παρεκτραπω παλι!

wn71

Σας φιλω

20 Comments leave one →
  1. February 1, 2009 10:04 am

    ρέ τί πάθαμε μαζί σου βρέ δεσποινάριον
    ἐγώ μιά μακαροναδούλα φτιάχνω, κι αὐτήν ὅταν ἀπεργοῦν τά delivery..
    τυχερός αὐτός πού σέ παντρεύτηκε🙂

  2. February 1, 2009 11:19 am

    Θα τη πείς – πατάτες Ολέ!!
    Καλό μήνα και ελπίζω να σου αρέσει το όνομα!

  3. February 1, 2009 11:28 am

    Τρελαίνομαι για τέτοια πιάτα! Θα το φτιάξω ASAP! Αν μου έρθει έμπνευση για ονομασία, θα επανέλθω με νέο σχόλιο! Φιλιά…

  4. panathinaeos permalink
    February 1, 2009 2:00 pm

    εξαιρετο! ευγευστο! ευπαρουσιαστο! προσιτο αλλα οχι τετριμμενο! θα μαγειρευτει στο εγγυτατο μελλον!

  5. February 1, 2009 5:12 pm

    ενδιαφέρον το φαγάκι χωρίς όνομα!
    πάντως και αυτά τα χωρίς πάτο θα την έκαναν τη δουλειά νο προμπλεμ, όλοι οι μεγάλοι σεφ τσέρκια χωρίς πάτο χρησιμποποιούν😉
    φιλάκια και καλό μήνα

  6. February 1, 2009 5:36 pm

    Να το πεις “ωραίο φαγάκι”!… Επίσης “Η χαρά του λαχανικού” (και η δική μου, τι να λέμε τώρα…)

    Φιλιά πολλά🙂

  7. February 1, 2009 5:55 pm

    @a tutti μετα απο ενα γενναιο μεσημεριανο υπνο, που δεν ειναι συνηθως στο προγραμμα μου και ενω αναρωτιεμαι τι καλουδια θα εχει φιαξει η “ωραιοτατη” κουμπαρα μου αποψε απαντω στα σχολια σας και δηλωνω οτι αυτη η παλιοβιτα ειναι απολυτα μπελλα και δε δεχομαι αντηρρηση επι τουτου.

    @Γαβριηλ, εγω ειμαι τυχερη πηρα το καλυτερο παιδι! Να δεις κατι αγκιναρες με αρακα που σκαρωσε σημερα!😀 😀

    @Σοφια Καλο μηνα Σοφακι, ειδες μπηκε ο Φλεβαρης!

    @Ασπα καλη επιτυχια, τελικα θα επικρατησει μαλλον ο τιτλος φαγακι χωρις ονομα

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε, εγω σας ευχαριστω γιατι με εμπνεετε.

    @μελισσουλα, τα σκετα τσερκια μελισσουλα μου τα δικα μου ειναι λιγο ρηχα, και δευτερον θα εφευγε το γαλα αμεσως απο κατω στην προκειμενη συνταγη. Καλο μηνα και φιλια και σε σενα

    @@Δενδρογαλη Φιλια πολλα, ειναι πολυ ωραιο το φαγακι. Την επομενη πηρα ενα για μεσημεριανο στο γραφειο, και το εφαγα κρυο. Ηταν επισης καλο.

  8. February 1, 2009 6:44 pm

    @δεσποιναριον
    Ἦρθε κι ἔδεσε δηλαδή!
    Εὔγε!

  9. Με νόημα permalink
    February 1, 2009 9:26 pm

    It is moussaka Jim, but not as we know it. Not as we know it Jim…..

  10. February 1, 2009 11:43 pm

    @Γαβριηλ. Καπως ετσι
    @😀😀😀😀 με νοημα μου. Και ελεγα κατι μου θυμιζει! I reinvented the wheel!!!!

  11. February 2, 2009 12:08 am

    Με πατάτες και τυριά, εγώ, μόνο από τις θερμίδες που θα έχει για το μεγεθός του, θα το βάφτιζα ακατανόμαστο…

    πι ες από σι ες : τον καθηγητή που μου λες δεν έτυχε να τον γνωρίζω. Όμως εκείνος θα ξέρει σίγουρα τον καθηγητή στον οποίο δουλεύω. Είναι ο Γιάννης ο Μπάρας. Πλάκα θα χει να τον ξέρεις και εσύ, έτσι που λύνεις και δένεις στην περιοχή…🙂

    Φιλιά !!

  12. February 2, 2009 12:18 am

    @ Σι ες το τυρακι ειναι ελαχιστο, τα κολοκυθια και τα μανιταρια δεν εχουν θερμιδες. Οι πατατες ουτε μια πατατα ανα φορμακι. Δεν ειναι και τοσο παχυντικο, ουτε βουτυρα εχει ουτε τηγανητα. Ακατανομαστο ε .. μ’ αρεσει.
    Πι Ες προς Σι Ες Οχι ματια μου τον δικο σου δεν τον ξερω, αλλα αυτος θα ξερει αυτον που ξερω. Καλη εβδομαδα και τα λεμε. Σε φιλω.

  13. February 2, 2009 1:25 am

    Ειμαστε σε μεγαααααλες “φορμ(ιτσ)ες” βλεπω:) καλημερα καλη εβδομαδα και καλο μηνα!
    Φιλια

  14. February 2, 2009 1:59 am

    Aaaaaaaaaaaaaa!!!! Wraio fagaki, Despinario…Kalo mhna…

  15. February 2, 2009 6:48 am

    Καλό μήνα φιλενάδα μου…Να το βγάλεις Despoinarion’s pots… Νομίζω πως του πάει σούπερ…. Φιλάκια πολλά….:-)

  16. Sophaki permalink
    February 2, 2009 8:55 am

    “Manitarokolokythopita anantam patadam”

  17. February 2, 2009 10:40 am

    Zigeuner Teller!!!😉

    Ετσι να το βγαλεις!
    Και παρτο απο μπρος μου δεσποιναριον,να μην παει…αβαφτιστο!!!
    Καλη εβδομαδα και καλο μηνα!!!

  18. February 2, 2009 8:45 pm

    @ πανθηρα 03 Καλο μηνα και καλη εβδομαδα και σε σενα Γιωργη. Αλλα ετσι που γθνεται η επικοινωνια εδω, εφτασε κιολας Τριτη.

    @Αρτανις. Επισης φρεσκοξενητεμενο μας.

    @Ευουλα καλο μηνα, και φιλακια.

    @Σοφακι εγω λεω λαχανικα νταν! κατι μου θυμιζει!

    @Γατε τι ειναι το τσιγκουνερ τελλα το πιατο του τσιγκουνη; Ανταποδιδω τις ευχες.

  19. Με νόημα permalink
    February 2, 2009 9:59 pm

    Με την ευκαιρία της Καλημέρας (ή καληνύχτας κατα το δοκούν) αναφέρω πως το φαγάκι χωρίς όνομα με την επωνυμία “Moussaka with a difference” εδόθη προς μετάφρασιν εις την Ιαπωνικήν, ίνα αναρτηθεί προσεχώς, προς δόξαν των εν Ουασινγκτώνι ομογενών.

  20. February 2, 2009 10:08 pm

    Αληθειααααα ;;;;;;;;;;; (τουμπα) Παιρνω το καληνυχτα γι αποψε. Σ’ ευχαριστω με νοημα μου. Τιμη μου. Αν ειναι να τα γραφω λιγο πιο νοικοκυρεμενα. Ειμαι λιγο φλου στις περιγραφες. Ματς μουτς!

Leave a Reply

