Skip to content

το τρελλο φεγγαρι του Maryland

February 9, 2009

feggari1

Βαλε πρωτα μουσικη να φιαξεις ατμοσφαιρα.

Εχει πανσεληνο αποψε κι ειν’ ωραια. Οδηγω  προς τα δυτικα απο Ροκβιλ.  Ωρα  εξημισυ, μολις εχει αρχισει να σκοτεινιαζει.  Το φεγγαρι ειναι ακομα χαμηλα στον οριζοντα τεραστιο αλλα θολο πισω απο συννεφα. Παταω το γκαζι για να το προλαβω πριν ανεβει κι αλλο και μικρινει.

Το τρελλο φεγγαρι του Μερυλαντ παιζει μαζι μου κρυφτουλι πισω απο τις λευκες και τις συμιδες.  Εσυ το ειδες;

22 Comments leave one →
  1. February 9, 2009 11:09 pm

    Nai. Efevga apo to panepistimio kai itan krimmeno pisw apo ta sinnefa. Terastio, san na itan dipla mou! Tote skeftika oti eprepe na exw ti fwtografiki…

    Trelo feggari ontws !

  2. February 9, 2009 11:34 pm

    Το ειδες κι εσυ Σι Ες μου; Κριμα που ειχε συννεφα. Μα ουτε κι εγω ειχα μηχανη μαζι μου γι αυτο γκαζωσα για να προλαβω. Μετα βγηκα και τοψαχνα στους δρομους. Καληνυχτα σου.

  3. February 10, 2009 12:44 am

    Άμα περιμένεις κάτι για να ρομαντζάρεις και σου το κρύβουν τα σύννεφα τελείως, μα τελείως… τότε δυναμώνεις τη μουσική και… τη “βρίσκεις” διαφορετικά…

    Για πήγαινε στο Μηθυμναίος να δεις…

  4. February 10, 2009 2:10 am

    Despinaki μου εχει λείψει πολύ η μουσικούλα που μας εβαζες στις αρχές και ξέρεις εμένα πως με αρέσουν αυτό το είδους τα πραγματα, ρομάντζα οι μουσικούλες..κλπ να ξεφεύγεις από αυτή την βαρετή καθημερινότητα που ειναι σαν στυπόχαρτο της ζωής.χχχχχ

  5. February 10, 2009 2:19 am

    Είναι μέρες που είναι έτσι μεγάλο και μας κοιτάει!!!
    Βέβαια εχτές ήταν η πανσέληνος, αλλά δυο τρεις μέρες τώρα είναι στα πάνω του!!!

  6. February 10, 2009 3:01 am

    Το είδα Δέσποινα! Βλέπεις το φεγγάρι είναι πάνω από όλους μας, σαν φωτιστικό οροφής, και μείς όλοι από κάτω το θευμάζουμε.
    καλημέρα

  7. February 10, 2009 3:16 am

    Γεναριάτικο φεγγάρι, ήλιος του Αυγούστου μοιάζει, έτσι λένε για το φεγγάρι του Γενάρη, αλλά και ο Φλεβάρης κοντά είναι.
    Αν δεν έχει συννεφιά κια πετύχεις πανσέληνο, παθαίνεις! Σεληνιάζεσαι!
    Πάντως κι εδώ θαμπό ήταν κι έπαιζε κρυφτούλι.
    Φιλάκια πρωινά που μπήκα απότομα κι ούτε καλημέρα δεν είπα!

  8. February 10, 2009 4:02 am

    Μωρέ και χωρίς μουσική που το είδα εγώ πρωί πρωί πάλι σούπερ είναι… Μαγικό και ταυτόχρονα λίγο scary… Σαν να περιμένεις να βρει από τα δέντρα το τέρας ένα πράμα… Όμως θα είναι τέρας από αυτά που μόλις τα φιλήσεις γίνονται κολοκύθες… Και μετά βάτραχοι, και μετά πρίγκιπες…Cool δηλαδή…:-)))))

  9. margarita permalink
    February 10, 2009 5:17 am

    Λοιπον ειναι τελειως παραλογα ολα .. ειμαι εδω πρωι στο γραφειο .. με το Λαγεος σε τρελλες τροχιες και συ μου εχεις φεγγαρια και ρομαντζαδες… αμαν… και με πιανει παλι αυτο το κατι με τον κ.. καιρο εδω .. ουτε πανσεληνο μπορεις να δεις μια γκριζουρα περα για περα..
    Θα βαλω ομως ξανα το τραγουδακι — μου ειχε λειψει η μουσικη υποκρουση- και θα χαθω στο ατιμο περελθον του Λ. α βρε ρομαντζες.. εγω , και ο διαστημικος εραστης μου… μεσημεριατικα…

  10. February 10, 2009 9:17 am

    Λατρεμένη μου,
    Εμείς το φεγγάρι το συλλάβαμε μεγάλο και ζωντανό χωρίς κρυφτούλια πίσω απ΄τα συννεφάκια. Φώτιζε το δρόμο μας χτες τη νύχτα. Αλλά και το παιχνίδι αυτό μέσα στις λεύκες έχει τη μαγεία του. Μπράβο ρομαντικούλα μου! Να μας τα φέρνεις τα φεγγάρια σου για να μοιραζόμαστε την εμπειρία!!!
    Φιλιά σου

  11. Κατερίνα permalink
    February 10, 2009 9:31 am

    Απ το καινούργιο παραθύρι της βεράντας,παρόλο που έκανα διάφορα μαζί το είχα θέα.Σου αφιερώνω το “un ano de amor – luz cazal” που του πάει τέλεια!Φιλιά γλυκά καλή μου φίλη

  12. Marthaki permalink
    February 10, 2009 9:42 am

    Καλημερα Δεσποιναριο,
    Χθες το βραδυ και εγω θαυμαζα το φεγγαρι. Να φανταστεις οταν συκωθικα σημερα το πρωι στις 6, ελαμπε και ο ουρανος δεν ειχε ουτε ενα συνεφακι.
    Θα ειναι υπεροχη μερα στο Σικαγο σημερα!!!
    Φιλια

  13. February 10, 2009 10:12 am

    @σε ολους Λιγο πριν εξαφανιστω διαβαζω πεταχτα τα πρωϊνα σχολια και το μονο που μου περνα απο το μυαλο ειναι οτι σας αγαπω ολους. Γιατι σας δινω ενα φεγγαρι κι ενα τραγουδι και σας βγαινει ολος ο ρομαντισμος σε δυο γραμμες ομορφα γραμμενες. Θα ξαναρθω το βραδακι μαζι με το φεγγαρι για να απαντησω ξεχωριστα. Οσο ομως λαμπει ο ηλιος θα απατησω το φεγγαρι με επιγειους εραστες απομυθοποιωντας την χτεσινοβραδυνη εικονα. Σας φιλω και τα ξαναλεμε.

  14. February 10, 2009 12:10 pm

    Το μουσική! Το φεγγάρι δεν το είδα γιατί μιλούσα στο skype με τον καλό μου που είναι μακριά. Τι να κάνω τέτοια μοναχικά φεγγάρια…

  15. February 10, 2009 3:19 pm

    Χαρα στο..φεγγαρι σας😉
    Το δικο μας εδω ειναι καλυτερο:Ρρ
    Το εβγαλα κι εγω φωτογραφια,αλλα διαφορετικη ωρα.
    Και μουσικη υποκρουση,θα διαλεγα του Θαναση Πολυκαντριωτη,την ορχηστρικη,του…στου φεγγαριου την αγκαλια,αποψε θα κοιμασαι..κλπ..κλπ,
    αν μου εκανε την χαρη η ..μαμημενη Google,να το επιτρεψει!
    Φιλακια.

  16. February 10, 2009 3:56 pm

    αχ ξέρεις τι μ’αρέσει πιο πολύ? ο δρόμος που σχηματίζει όταν καθρεφτίζεται στη θάλασσα, ο φεγγαρόδρομος της θάλασσας είναι μεγάλος εντυπωσιακός ιδανικός για βόλτες και στη λίμνη σχηματίζει αλλά είναι ένα μικρό δρομάκι και δε σε πάει ποτέ μακριά. χθες κι εδώ κρυβόταν πίσω από τα βροχο-χιονο-χαλαζο σύννεφα και προσπαθούσε μάταια να δείξει το χλωμό του μούτρο σε μας εδώ κάτω..
    φιλάκια πολλά

  17. luna permalink
    February 10, 2009 4:08 pm

    Εγω που το κυνηγω,δεν μου εκανε την χαρη. Σημερα και χτες και προχθες εχουμε συννεφια διαβολεμενη. Πρωι, μεσημερι, απογευμα, ενα και το αυτο ειναι. Κατι σε γκρι μαυρο ο ουρανος μας.
    φιλια

  18. February 10, 2009 4:13 pm

    Είναι ένα μεγάλο κομμάτι δρόμου, εκεί που τελειώνει η περιφερειακή Υμηττού, που δεν είναι φωτισμένο (προφανώς δεν έχουν ακόμα βρει ποιος είναι αρμόδιος να βάλει γλόμπους στις κολόνες, anyway…)

    Κάθε βράδυ που γυρίζω σπίτι είναι ολοσκότεινα γύρω, γιατί είναι μέσα στα χωράφια του θεού – πρέπει να ανάβω τους προβολείς για να βλέπω που πάω!

    Όταν έχει πανσέληνο όμως……. νομίζω ότι το αυτοκίνητο επιπλέει σε ασημένια θάλασσα…. Το ένιωσα και χθες, το ένιωσα κι απόψε.

    Σε φεγγαροφιλώ🙂

  19. February 10, 2009 6:42 pm

    Είδες τι παθαίνεις για να μην έχεις πάντα μηχανή μαζί σου; Τρέχεις για να το προλάβεις. Το πρόλαβες όμως και μας μετέφερες κι εμάς την όμορφη ατμόσφαιρα! Φιλιά πολλά!

  20. February 10, 2009 8:45 pm

    @Μηθυμναιε. Στρατο μου, πιστευω οτι οταν εχεις τη διαθεση να ρομαντζαρεις, ακομα και το πιο πεζο πραγμα μπορει να σου την ξυπνησει. Θα ερθω ομως να δω.

    @Πηνελοπη καρδουλα. Θυμασαι τοτε στο μπλογκερ που ειχε μουσιουλα καθε μερα; Ηταν πιο ευκολο τοτε. Στην Πρεςς ειναι ολοκληρη μανουβρα. Χτες μεχρι να θυμηθω ολα τα κολπα περασε η ωρα. Ομως τωρα που τα θυμηθηκα για τιε επομενες μερες θα φερνω ρομαντικα, αγαπησιαρικα και ονειροπαρμενα τραγουδια. Και η πραγματικοτητα θα μεινει .. να βαριεται. ΧΧΧ

    @Λιλακοοο, εχουμε μια διαφορα ωρας, το χτες το δικο σας ειναι για λιγο σημερα δικο μας. Παντως τοσες μερες δε το ειχα προσεξει γιατι πηγαινω.. απο αλλο δρομο. Σε φιλω.

    @Σοφια Με τρελλαινει η εκφραση φωτιστικο οροφης! Σε φιλω και καλημερα της επομενης!

    @Φωτεινη Θαμπο πολυ θαμπο ηταν χτες αλλα και παλι την ειχε την γοητεια του, σαν λαμπερη γυναικα που φορουσε μοα χρυση εσαρπα καπως. “Γεναριάτικο φεγγάρι, ήλιος του Αυγούστου μοιάζει” δε το ηξερα αλλα μου αρεσει. Φιλια.

    @Ευουλα. Οταν πας σπιτι ακου και το τραγουδακι. Ειναι Αμαλια Ροντριγκεζ. Ρε φιλεναδα, τρελλαινομαι που μου τα λες σαν.. ελληνοαμερικανα! Τι να σου πω, δε προλαβα να το φιλησω το τερας, να δουμε αποψε..

    @Μαργαριτα Πως μ’ αρεσει να σε παρασυρω σε ρομαντζες κοντεηνερ σταϊλ και να σου διαλυω καθε διαθεση αυτοσαρκασμου!! Χαααα!! Θα σου φερω κι αλλα τραγουδακια. Καθε μερα και ενα μεχρι το Σαββατο οπου .. ξερω πολυ καλα θα γιορταζεις μαζι με καθε κομιλφο ρομαντζιαρη τα Βαλεντινια με καρδουλες σε ολες τις ροζ αποχρωσεις! ΧΑ! χα! χα!

    @Ιουστινακι. Τυχεροι με την ξαστερια σας. Ηταν πιο ευκολη η συλληψη της εικονας και η δημιουργια της διαθεσης. Και το παιχνιδι με τις λευκες εγινε πιο ..εφικτο μιας κι εχουμε μια ανοιξη εδω υπεροχη και ζεστη. Αν ηταν την προηγουμενη εβδομαδα, θα σουλεγα εγω παιχνιδια με φεγγαρια! Σε φιλω.

    @Κατερινα Καλοκαιρια στη βεραντα σου με φεγγαρια. Τι αλλο θελεις για να αγαπησεις το καινουργιο σου σπιτι; Σε ευχαριστω για την εφιερωση. Φιλακια.

    @Μαρθακι. Ηταν και μια υπεροχη μερα εδω Μαρθα. Κριμα που επρεπε να ειμαι κλειδαμπαρωμενη μεσα. Φιλιακια. Ποτε ταξιδευεις εσυ;

    @doratsirka

    φεγγαρι μου χλωμο φεγγαρι μου χλωμο

    απο μακρυα να φερεις της Ντορας τον καλο.

    @Γατε, ΜΠΑΡΔΟΝ; Τι εχουν δηλαδη τα δικα σας φεγγαρια; Μηπως μοιαζουν με Κνεντελ;

    Ασε που ειναι Ο ΓΚΟΥΓΚΛΗΣ και οχι Η Γκουγλ, γι αυτο ειναι αναποδιαρης! Κατι τετοια μου εκανε κι εμενα και πηρα των ομματιων μου και ηρθα στην Πρες. Φιλακια.

    @μελισσουλα. Ωραιος και ο φεγγαροδρομος, παντα η αντανακλαση φιαχνει ομορφες εικονες. Συννεφια λοιπον και στη λιμνη σου. Τελικα μονο στον Καναδα, στο ΣΙκαγο και στην Καρυστο το ειδαν το φεγγαρι. Φιλια.

    @λουνα, μα ειναι δυνατον να μη κυνηγας το φεγγαρι εσυ μια λουνα; Ομοιος ομοιω! Φιλακια.

    @Δενδρογαλη. Κατ αρχας, να μην αναβεις τους προβολεις γιατι θα στραβωσεις τους οδηγους στο αντιθετο ρευμα. Τς τς τς .. γυναικες οδηγοι !! 😛😛😛

    Ωραιο συναισθημα αυτο δενδρογαλη μου. Φιλια.

    @Aspa Το προλαβα η αφηρημενη παρα τριχα. Φιλια

  21. Marthaki permalink
    February 10, 2009 9:48 pm

    Δεσποιναριο,
    Τι κριμα που ησουν κλειδαμπαρωμενη και δεν μπορεσες να χαρεις την υπεροχη μερα. Να φανταστεις βγηκα εξω φορωντας μονο μια πολυ λεπτη πλεχτη ζακετουλα. Ηταν υπεροχα!!!!
    Μαλλον θα παω στη Ελλαδα μετα τις 20 Φεβρουαριου. Ταξιδευω σταντ-μπει οποτε δεν εχω τα προβληματα με εισιτηρια και “specific dates”, παιζω αλλα παιχνιδια. Και παντοτε ταξιδευω “λαιτ”, αλλα απο τοτε που αλλαξαν τους νομους με τα υγρα, δινω την βαλιστουλα μου μεσα. Το λαπ-τοπ ερχεται μαζι οποτε θα ειμαι “α κλικ” μακρυα…..
    Οταν ειδα στο ποστ για το φεγγαρακι και την μουσικη φανταστικα πως η μουσικη θα ηταν “χαρτινο το φεγγαρακι….”
    Καλη σου νυχτα και φιλακια

  22. February 10, 2009 9:55 pm

    Μαρθακιιιιι ετοιμασου. Θα ψαξω να στο βρω το τραγουδακι, κι αν δε το βρω θα στο τραγουδησω η ιδια. Ηταν κι εδω υπεροχα 56 βαθμοι εξω αλλα δυστυχως ουτε για μεσημεριανο δεν διεκοψα σημερα. Εχει προκυψει πολυ δουλιτσα. Καληνυχτα και σε σενα και πολλα φιλια.

Leave a Reply

