Skip to content

αγαπες

February 10, 2009

Στην Πηνελοπη  που της ελειψαν τα τραγουδια του μπλογκερ και στη Μαργαριτα που ειμαστε φιλεναδες .. ποσα.. 25 χρονια και που ειναι κρυφο-ρομαντικη.

Αλλο ενα παλιο τραγουδακι ρομαντζερο.  Οπως εγραφα και στα σχολια νωριτερα ερχεται και η ακατανομαστη ροζ γιορτη σε λιγες μερες.  Οταν ηταν τα παιδια στο δημοτικο σχολειο, ετοιμαζαμε μικρες καρτουλες για ολη την ταξη.  Με χρυσοσκονες, με ερωτο-αγγελακια και με καρδουλες σε ολες τις αποχρωσεις του κοκκινου, του ροζ και του φουξια. “Σ’ αγαπω μ’ αγαπας, εισαι ο καλυτερος μου”  . Μερικοι απο σας λετε τωρα “Μπλιαχ” ! Κι εγω αυτο λεω αλλα αφου πηρα φορα θα συνεχισω στο ιδιο γλυκαναλατο μοτιβο.

Την Κυριακη που περασα απο το Νordstrom (πριν με ξαπλωσουν πισω απο ενα φιν φον παραβαν, για ενα φεησιαλ που μου  αναζωογονησε τη φατσα και με εκανε να αισθανθω.. μπουμπουκι😛 ) ειδα ενα σωρο κυριους στα counters των καλλυντικων και των αρωματων να διαλεγουν δωρα για τις Βαλεντινες τους.  Η εικονα μου θυμισε λιγο τη σκηνη απο το εργο “Christmas vacation” οπου ο υπεροχος Chevy Chase παει να αγορασει νεγκλιζε για τη γυναικα του και λιωνει μπροστα στα καλλη της πανεμορφης υπαλληλου με τα εντυπωσιακα μπαλκονια.

Αυτοματα μου περνα απο το μυαλο,  παρομοια σκηνη με τον Ερρικο στα ντιουτι φρη, να αγοραζει τα αρωματα που μου φερνει. Μια φορα τον ρωτησα. Πως ξερεις οτι θα μου αρεσει η μυρωδια, και εκεινος μου απαντησε .. λεω στην υπαλληλο πως εισαι και τι σου αρεσει. Με λιγα λογια.. ανοιγουμε κουβεντα😆

Χτες ενας συναδελφος μου λεει με νοημα: “Ερχεται η μερα του Αγιου Βαλεντινου, ξερεις κατι πρεπει να παρω στη Βερα. (Η Βερα ειναι η μανδαμ του συναδελφου).  Α! του απαντω, εγω γιορταζω οποτε μου κατσει, δεν εχω ωρισμενη ημερμηνια.  Εμεινε ο αμερικανος, αλλα του αρεσε η εκδοχη.  Καθε φορα που περναγε εξω απο το γραφειο μου κοντοστεκοταν και ελεγε.. μ’ αρεσει ετσι που το ειπες. Ε! λοιπον υιοθετησε το κι εσυ (ειπα απο μεσα μου)  που πρεπει να γινει παγκοσμια μερα για να θυμηθειτε να πειτε ενα “σ’αγαπαω”

Αλλα ας μην λεω μονο για τους εδω, παρατηρω οτι ολοκληρη η Ευρωπη, της Ελλαδας μη εξαιρουμενης, εχει γινει θυμα της εμπορικης γιορτης  εκφρασης της (υποτιθεμενης) καψουρας του.  Η απο μαϊμουδισμο, δε ξερω! Αλλα αναρωτιεμαι  με νοσταλγια αν το περσυνο μου αισθημα θα με θυμηθει και φετος!

Σας φιλω γλυκα

23 Comments leave one →
  1. February 11, 2009 12:09 am

    Μ΄έφτιαξες μπέμπα μου, μ έφτιαξες με τα τραγουδάκια σου! Και ποιος μετράει τον Αγιο Βαλεντίνο; Λές να σου ξαναγράψει ο Νικολά ανήμερα; Θα τον τσακίσει η Κάρλα και δε λέει μέρα πούρχεται!
    Εδώ ο Νικολά έχει γίνει κόκκινο πανί γιατί είπε στους Κεμπεκουάδες να μη χωρίσουν απο τον Καναδά. Το αντίθετο δόγμα απο εκείνο του Ντε Γκόλ τουτέστιν Vive Le Canada Uni!!!΄
    Εδώ σε καληνυχτίζω με κεφάκια γιατί μ έκανες και τίναξα τα βόλιουμ!!!

  2. February 11, 2009 12:54 am

    Despinaki ντακενεσεν μα πετιτ λαπε.. (λαπα πήγα να το γράψω για να μεταφέρω και την προφορά αλλά για μας βγαίνει αλλα αντι άλλων). Α έτσι γίνεται στα αερόδρομια με τις πωλήτριες, αυτά δεν μου τα είπε ο Johnny γιαυτό μου φέρνει αλλα αντί αλλων άρωμα από αυτό που του ζητάω, μέχρι που σκεφτόμουν να του βγάζω φωτυπία το μπουκάλι για να μην το μπερδεύει!
    Μπράβω ο Σαρκό μειλ! Που να βρει καιρό τώρα να γράψει ασε που ο Oμπάμα παίζει καλύτερα στο γήπεδο είναι και κοντά και έχει και ωραίο μαγιό😉 xxxxx

  3. February 11, 2009 2:07 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι!!!

    Καλά, τις ίδιες εμπνεύσεις έχουμε? Τελικά είναι γεγονός, τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!!!

    Όμως ανακουφίστικα, δεν διεκδικούμε και οι δύο των Νικολά…Κράτα τον κούκλα μου, κράτα τον! Εγώ τον βαριέμαι!!!

    Όσο για την μέρα εκείνη, γιατί όχι δηλαδή? Το σ’ αγαπώ το λέμε κάθε μέρα βεβαίως – βεβαίως, αλλά καλό είναι να υπάρχει και κάτι σαν, πως να το θέσω, σαν έμβλημα ίσως, άντε σαν αφιέρωση σε ένα συναίσθημα που χωρίς αυτό δεν ζούμε!!!

    Φιλάκια πολλά!!!

  4. February 11, 2009 3:18 am

    Αχ, μόνο όχι άλλες κόκκινες καρδούλες!!! Όλα τ’ άλλα τα αντέχω, λουλούδια, σοκολατάκια, σαμπάνιες, αρώματα, σέξυ εσώρουχα, αλλά δεν μπορώ αυτές τις κόκκινες σκατοκαρδούλες – μπλιαχ τελείως! Έτσι κι αλλιώς, μια μέρα δεν φτάνει… το σ’ αγαπώ είναι για όλο το χρόνο, και για πολλές φορές τη μέρα🙂

    Δε λες ευτυχώς που πέφτει Σάββατο και δεν θα ‘χουμε τις χαζές ερωτήσεις στο γραφείο “γιορτάζεις σήμερα;”…

    Φιλιά πρωινά συννεφιασμένα (μακάρι να βρέξει πάλιιιιιι!!!!!!)

    υγ: καλέ, ο δρόμος έχει τεράστιο διάζωμα στη μέση – ούτε καν τους βλέπω τους απέναντι διερχόμενους οδηγούς! Και δεν τα ανάβω ούτε άμα προπορεύεται κανας χριστιανός… Συνήθως τις ώρες που επιστρέφω στο σπίτι στο δρόμο είμαι me, myself and I🙂

  5. February 11, 2009 4:55 am

    Ερωτευμενάκι, μικρό μου Δεσποινάκι,
    ωραία αυτή η αναρτησούλα…Εδώ έχεις ολόκληρον Ερρίκο, τον κοντοπίθαρο Νικολά, τί να τον κάνεις καλή μου;;;;;
    Τεσπα, μ΄αρεσε το ποστ, γέλασα…
    Καλή μέρα να έχεις (εδώ βράδιασε και ρίχνει καρέκλες- να βράσω το καλοκαίρι τους!!!)

  6. margarita permalink
    February 11, 2009 5:23 am

    νασαι καλα με τις μουσικες σου … καλα που το διπλανο γραφειο ( κονταινερ) ειναι αδειο.. .. Οσο για την ιδεα του σειχη να συζητα με πωλητρια με μπαλκονια για αρωματα και εσωρουχα … το φανταζεσαι??? εγω οχι .. αλλα ξεκαρδιστικα καθοτι εχω καλπαζουσα φαντασια .. Τωρα ας μην μπουμε στην διαδικασια να αναλυσουμε τετοιες γιορτες … Εμεις μια ζωη παρτυ . τον Βαλεντινο πριμεναμε ??? Πιφ …
    περιμενω εναγωνιως τα επομενα ασματα..

  7. Εβίτα permalink
    February 11, 2009 5:46 am

    Χμμμμμ …. νάτο, έτσι εξηγείτε … έλεγα κι εγώ … μα πως τις διαλέγει αυτές τις κολώνιες βρε παιδί μου … (τρέντι πάντα αλλά καμμιά σχέση με τα γούστα μου). Φαντάζομαι ΠΩΣ με περιγράφει στις πωλήτριες !!!

    Καλημέρα !

    ΥΓ : Τελικά και τον έρωτα σαν μειονότητα τον “γιορτάζουν” . Μια φορά το χρόνο κι έξω απ΄την πόρτα …

  8. February 11, 2009 6:25 am

    αα ευτυχώς που το προαναγγέλεις ότι θα εχουμε μπαραζ βαλεντινο/καταστασεων για να ερχομαι προετοιμασμενη. ηθελα να ‘ξερα ποιος ειχε την ιδεα και ανακαλυψε ολες αυτες τις αηδιες, εχω σιχαθει τα κοκκινα τριανταφυλλα εξαιτιας αυτης της αθλιας επετειου πφφφ
    οσο για το Νικολα, θα σου ελεγα να μην ενθουσιαζεσαι και πολυ γιατι η Καρλα του πηρε 25χρονη περσοναλ τρεινερ για να τονωσει συγκεκριμενη μυικη ομαδα ωστε να μπορει να ανταπεξερχεται στα συζυγικα του καθηκοντα! μαπα ο Νικολα εν ολιγοις🙂

  9. February 11, 2009 12:55 pm

    My dearest Gazelle Despina

    I ‘m writing this e-mail humbled by the task before you, grateful for the opportunity I had, mindful for the sacrifice borne by you.

    At those moments, America has carried on not simply because of my vision to become the 44th president, but because we, I and you, have remained faithful to our eternal love!.

    Do not feel intimidated by Michelle’s presence. She always wanted this high job. She will run the practical things I’ll carry on writing my high rhetorical speech until the high perfection is met and Aristotle get the second place in the history after me. And I will be dedicated to you!

    Years and years I was striving to get this post in order to be closer to you. We have common things, both of our ancestors land having hard times at the moment but we are leaders of our tribes. I, as the 44th American President and you as the most famous Greek blogger in America.

    Please my little Gazelle do not be upset by your neighbours’ Bush flag, you are going to have me next to you with flesh and bones and swimming trunk .

    Yours for ever and ever (the latter , I got it from the Greek singer Demis Rousos song)

    Barak xxxxx

    p.s I am going to have a word with this little mouse Sarko to mind his own business in his Frenchland

  10. February 11, 2009 1:44 pm

    αγαπητο μου δεσποιναριον
    παντα σιχαινομουν τον βαλεντινο(γιατι πάντα μονη ήμουν τετοια εποχη!) και ως εκ τουτου τον εκδικηθηκα…πηγα και παντρευτηκα στις 13 Φεβρουαριου🙂

  11. February 11, 2009 2:18 pm

    Θελω ν αγιασω,μα δεν… μ αφηνω!
    Πεταω το αγιος,κρατω…το Ντινο.
    Φιλακια παιρνω…φιλακια δινω
    και το δωρακι μου..στο κομοδινο!

    (Δικο μου ειναι.Θα το απαγγειλω στην καλη μου!)

    Καλησπερα γλυκοδεσποιναριον αρωματισμενον!

  12. February 11, 2009 5:29 pm

    Dear Despina,
    I read your post, and the links. I have also read the Omaba’s comment. Therefore, I feel extremely honored to be accepted in the same page.
    Since it is the only place that we will ever be close, I will treasure this moment, for ever!
    Yours faithfully
    Sofia

  13. February 11, 2009 7:15 pm

    Άσε και κανέναν πολιτικό και για μας βρε παιδάκι μου. Τον Νικολά μας τον πήρες. Τον Barack μας τον πήρες. Ποιος μας έμεινε;
    Φιλάκια πολλά!

  14. February 11, 2009 10:04 pm

    @Ioustinaki θυμασαι τι πλακα κι αυτη! Ασε που δεν ειδα την ημερομηνια οτι ηταν πρωταπριλια και νομιζα οτι ηταν καποιος που εκανε πλακιτσες και ετοιμαζομοyνα για αντι-πλακιτσες. Που να φανταστω οτι ηταν η διαμονια Πηνελοπη. Μετα οταν δiαβασα την ιδια μερα στης Ριτσας καποιo σχολιο περιεργο τοτε ψυλλιαστηκα. Απο τα καλυτερα μου στην συντομη μπλογκοζωη μας.

    Χαιρομαι που σε ανεβασα νυχτιατικα και σκεφτομαι στο εγγυς μελλον (αυριο) να σου φερω και κανενα τσιφτετελι που εισαι γνωστη χορευταρου. Φιλακια.

    @Πηνελοπη καρδουλα μπιτε ζερ μαϊνε λιμπε. Ετσι ετσι γινεται (καλα ο Τσεβυ Τσεης ειναι φανταστικος) Γραψτο του βρε παιδι μου κι εσυ. Εχεις δει ας πουμε το Νο 5 της Σανελ σε ποσες εκδοχες υπαρχει; Κι εσυ η ιδια τα χανεις . Πως να μη μπερδευτει ο Τζωννυ; Α ασε δε θελω αισθηματικα παρε δωσε με τον προεδρο.. μενει και διπλα και θα μου βγει και το ονομα. Ασεεεε!!!

    @Λιλακο. Δεν τον διεκδικω παιδι μου, χαθηκαν τα ομορφοπαιδα; Χα! Εκεινος μου εγραψε περσυ που ημουνα ..νεα..περσυνα ξυνα σταφυλια που λενε. Για το Βαλενταϊνς πιστευω οτι ειναι η εμπορικοποιηση που ενοχλει πολυ κοσμο. Και που γενικα υπαρχει και μια υποκρισια στο κονσεπτ. Την ιδια χαρα ισως και περισσοτερη αισθανομαστε την .. 27 Ιουλιου ..τυχαια ημερομηνια ας πουμε αν μας φερουν ενα λουλουδι και μας πουν σ’αγαπω. Φιλακια Λιλακο

    @ Δενδρογαλη. Δε λεω υπερβολες οτι στα σχολεια ειμασταν υποχρεωμενοι (για να μη στεναχωρεθει κανενα παιδακι) να γραφουμε σε ολα. Εκει επαθα την πρωτη αναφυλαξια με τς ροζ καρδουλες.

    Εδω οταν πεφτει καθημερινη. ολες οι νεαρες γραμματεις φορανε ροζ μπλουζακια και ροζ σκουλαρικακια. Σαν τα καπκεηκς της μελισσουλας ενα πραγμα😛 😆 😆

    @μαργαριτα. Οχι δεν μπορω να φανταστω τον σεϊχη να διαπραγματευετει κολωνιες, ουτε νεγκλιζε. Σαλαμια και κρασια στο Τυρολο ναι! Αλλα κι εκει ποιος μας λεει τι προσοντα εχει η δεσποινις στο μπακαλικο ε;

    @artanis Μ’ αρεσει που ολες εσεις οι μικρες με λετε “μικρο” μα πολυ μ’ αρεσει. Βεβαια καμια φορα το παρακανω στη σαχλα, αλλα σας το υποσχομαι μολις μπει η μεγαλη σαρακοστη θα σοβαρεψωπαλι! Φιλια στη ΝΖ.

    @Εβιτα Ολα εχουν μια εξηγηση καλη μου φιλη Εβιτα. Ομως να σου πω, αν την μυρισε και του αρεσε, για δοκιμασε να τη βαλεις κι εσυ, μπορει να … ανανεωθει η σχεση, για δεστο.

    ΚΑΛΑ ! ΓΙΝΑΜΕ ΣΚΕΤΟ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ!

    @Μελισσουλα Τι λες παιδι μου, αυτα ειναι ραδιο αρβυλα, τα διαβαζεις στα κουτσομπολιστικα σου περιοδικα ε ; Α παπα! δε μουφτανε η Καρλα, εχω και το εικοσιπενταχρονο τωρα..

    @My darling Barak

    How many times do I have to ask you to be discrete and to not send me ravasakia in my totally awesome, and spiffy international blog. I have to maintain a name and a status osonoupo. I know it is my mistake to have mentioned here in the open the name of my former lover Nicola and you might say that I was going gyrevontas but I had no idea how jealous you might be. I hope that we are not going to find our mpela with all this passionate correspondence.

    Let’s keep this relationship in low profile because these people at the media are so kathkia and they do not understand what true love might be, they have no epipedo whatsoever and they put everything in the same kofini, not to mention that we will see our faces next to each other in that awful kwlofyllada the Post.

    I am so happy with your first victory, the passing of the bill. My children, their children an the children of those children will be eternally grateful for having to pay it back.

    See you tonight at the corner of Pennsylvania and Connecticut. I will be disguised as a gazelle as usual.

    Yours for ever (unless you raise my taxes)

    @cook Καλα του εκανες του παλιομπερμπαντη! Του την εσκασες την παραμονη!

    @personlich

    Βγαλε το Βαλε κρατα το Ντινο

    μα το δωρακι.. στο συρταρακι,

    αν το αφησεις στο κομοδινο,

    παει η εκπληξη καυμενε Ντινο.

    Ολα πρεπει να στε λεω πια! 😛

    @Σοφια μου, I have a better suggestion. Let’s stand him up tonight and go have dinner the two of us. I am sure Michelle will appreciate it. I will take you to Mourayio and we will drink and make up with the sailors. What do you say?

    @Ασπα Θα σας αφησω τον Κωστακη και τον Γιωργακη… αντε και τον Αλεξη Τσιπρα. Φιλακια.

  15. February 12, 2009 12:49 am

    Εχει δίκιο η Σοφία νομίζω ότι αυτη ήταν η πιο ιστορική στιγμή στο μπλογκ σου ! Eιδες ο Οbama σιγανοπαπαδιά. Μετά από αυτό το γράμμα και από αυτόν που να τολμήσει κανείς αλλος να σου γράψει τις ερχόμενες μέρεs περί αγάπες και λουλούδια είναι ο master του λόγου ασε το status πια😉
    p.s η Πηνελόπη να δώ πότε θα συμμαζευτεί να γράψει τίποτε στο δικό της

  16. February 12, 2009 1:08 am

    Smootch! συγκεντρωσου καρδουλα.

  17. Με νόημα permalink
    February 12, 2009 9:22 pm

    Τί να πω; Επαναλαμβάνω την Μυρτιώτισσα:

    Σ’αγαπώ! Δέν μπορώ
    τιποτ’ άλλο να πώ,
    πιο βαθύ, πιο απλό,
    πιο μεγάλο!
    …………………………….

  18. February 12, 2009 10:47 pm

    Καλως το το ρομαντικο μας νοημα. Μπες κι εσυ στο γενικο mood.

  19. Με νόημα permalink
    February 13, 2009 8:34 am

    Να πώ και ΄τ’άλλο

    Σ’αγαπώ! Το λέω και τρέμει το κορμί μου.
    Το διπλολογιάζω, και καίν οι λογισμοί μου.
    Κάνω να ξεχάσω, και το νού μου χάνω.
    Σ’αγαπώ το λέω και θέλω να πεθάνω.

  20. Με νόημα permalink
    February 13, 2009 8:37 am

    Ας θυμηθούμε και λιγάκη τον Σοφοκλή.
    “Έρως ανήκατε μάχαν. Έρως ός εν μαλακαίς παριές νεάνιδος ενυχεύεις!”

  21. February 13, 2009 8:43 am

    @με νοημα Καλα εσυ εισαι προχωρημενη περιπτωση. 😀😀 Ευχομαι μια υπεροχη μερα των ερωτευμενων αυριο νοημα μου και μια καληνυχτα γιατι τωρα εκει .. νυχτωνει. Φιλακια.

  22. February 13, 2009 1:01 pm

    Despinaki o Μπάρακ από ότι κατάλαβες και εσύ είναι λίγο ζηλιάρης μου ζητάει τώρα μεταφράσεις από τα παραπάνω πρόσεξε γιατί θα έρθει με μαγιό και θα είναι ο Ερρίκος και μετά μετά θα πρέπει να κατέβεις σε μένα να σε φιλοξενήσω😆

  23. February 13, 2009 5:06 pm

    Πηνελοπη χαρα μου φιαξε μια μεταφραση απο το “φεγγαρακι μου λαμπρο” και δωστου την να ανασανουμε λιγο, και ετοιμασε τη σουϊτα που βλεπει στην καυτη παραλια. Ανοιγει ο καιρος, να κανω και καμια ηλιοθεραπεια να μαυρισω κι εγω λιγο. ΧΧΧ
    Πιριμινι μι κι ιρχιμι! ΧΧΧΧΧ

Leave a Reply

