Skip to content

ροζ στο ασπρο

February 13, 2009

Κανω μια βολτα στα φωτογραφικα αρχεια και μαζευω οπου τα βρω, ροζ λουλουδια για αυτη την αναρτηση.  Αφιερωμενη σε σας που διαβαζετε εδω (μερα πουναι μεγαλη του η χαρη του Βαλεντινου)  και στους αγαπημενους  σας.  Το χρωμα της αιωνιας αγαπης.  Δεν αρεσει σε ολους το ροζ.  Ειναι δυσκολο χρωμα. Ουτε κι εμενα μου αρεσε  οσο ημουν μικρη.  Τωρα  παλι  τρελλαινομαι. Μπορει να το πει κανεις  παλιμπαιδισμο,  εγω προτιμω να το πω ανατροπη και ηρεμια  σε παραξενο κραμα.  Ροζ, οπως λεμε δε θα σε ξεχασω ποτε.   Zoom!

Σας φιλω  γλυκα.

chrysa

μαργαριτα ζερμπερα

orchid

ορχιδεα

rose

τριανταφυλλα

magnolia_f

η ανθισμενη μαγκνολια

tulips

τουλιπες

dsc00564

αγκαθι με πεταλουδα (Ψηλορειτης)

peony

πεονια

xonakia

αζαλεα

25 Comments leave one →
  1. February 14, 2009 12:26 am

    I hate to love pink ! ετσι και εμένα δεν μου άρεσε και μόλις πήγα Αγγλία το λάτρεψα ,μέχρι που έγινε το μοιραίο λάθος και αγόρασα ροζ μπαντελόνι και η αθεόφοβη κατέβηκα φορώντας το στην Αθήνα, η κολλητή μου δεν μου είπε τίποτε αλλά άρχισε να μου δείχνει φωτογραφίες από τα μαύρα γκρί του Αρμάνι σαν κάτι ήθελε να μου πει🙄
    Ολα τα λουλούδια σου μου αρέσουν

  2. February 14, 2009 12:27 am

    Ευχαριστούμε για το ρόζ της πλατωνικής αγάπης σου και ανταποδίδουμε.
    Τα κόκκινα τα κράτησες για τον Ερρίκο σου , ε; Happy Valentine’s με ρόζ ευχές απο τα βόρεια!!!

  3. February 14, 2009 1:01 am

    πανέμορφααα! θέλω κι εγώ λουλούδια τελικά κι ας τον κατακρίνω το Βαλεντίνο😦

  4. Με νόημα permalink
    February 14, 2009 2:54 am

    Με υποχρεώνεις να συνεχίσω με Μυρτιώτισσα
    ………………………………………………….
    Μπρός στα πόδια σου εδώ,
    με λαχτάρα σκορπώ,
    τον πολύφυλλο ανθό
    της ζωής μου.
    Ω μελισσι μου πιές
    απ’ αυτόν τις γλυκιές,
    τις τρανές ευωδιές,
    της ψυχής μου.
    …………………………………………….
    Να χαίρεσε τον έρωτά σου Δεσποινάκι μου
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  5. February 14, 2009 5:04 am

    νά πῶ τήν ἀλήθεια…. δέν εἶμαι φάν οὔτε τοῦ ρόζ οὔτε τοῦ Ἁγίου (ἴσως γιατί δέν εἶμαι στό mood φέτος)… (κλαψ λυγμ λυγμ μπου χου χου)

  6. February 14, 2009 5:10 am

    Το σιχαινομαι το ροζ γλυκοδεσποιναριον!
    Ακριβως γιατι το μονοπωλουν..οι ξανθιες!!!
    Τρελλαινομαι για..το ασπρο!
    Χρονια πολλα..δεν λεω😉

    Υγ..εγω ως γνωστον,γιορταζω ολον τον χρονο😉

  7. melissoula permalink
    February 14, 2009 5:27 am

    αχχ ποσο τις λατρευω τις παεονιες, ειχα κι εγω στην Αθηνα και τωρα τη φροντιζει η μαμα και ειναι μια κουκλα
    χιονίζει πάλι αλλα παιρνω πρωινό και φευγω για καφε
    φιλακια πολλα

  8. February 14, 2009 6:48 am

    xronia polla Despinario…
    Kai kalo S/K…Filakia polla…

  9. February 14, 2009 8:01 am

    Τι ωραία, τι καλά! Τέλειο τα λουλουδάκια! Τι ωραία αλήθεια που είναι όλα τα χρώματα, αν είναι εκεί που τους αρμόζει…
    καλημέρα

  10. February 14, 2009 9:02 am

    @Penelope Μα κανεις δε καταλαβε βρε καρδουλα οτι ειναι μια απλη ..εικαστικη αναρτηση. Αλλα θυμα κι εγω των παγκοσμιων επιρροων (υποσυνειδητα) αποφασισα (εντελως τυχαια) να την κανω σημερα. Γιατι χτες το βραδυ (Παρασκευη) ημουν πτωμα για να γραψω εστω και δυο γραμμες που να λενε κατι. Μουρθε τακιμι του μπη ονεστ! Πραγματικα το επιθετο που σου ταιριαζει ειναι.. αθεοφοβη! Ροζ παντελονι στην Αθηνα; Και μαλιστα πριν μερικα χρονια που αυτα ηταν στυλιστικα νο νο καταστασεις. Τωρα ολα ειναι πιο ανετα και λετ μη τελ γιου δε μπεστ! Φετος το καλοκαιρι αν δεν εχεις ροζ τσαντα, εισαι πολυ πασέ λεμε. Οποτε κανονισε. Σε φιλω πολυ.

    @Ιουστινακι. Παρακαλω Ιουστινακι μου, αλλα το ροζ δεν αντιπροσωπευει την απλα πλατωνικη αγαπη, θα μου επιτρεψεις να παρατηρησω. Μπορει να ειναι ρομαντικη αγαπη εν τω γεννεσθαι, μπορει να ειναι τρυφερη αγαπη, ειναι ακομα και ξεφτισμενη λιγο απο το κοκκινο που θελει να κρατησει λιγη απο τη χροια της και φωναζει, μη με ξεχνας. Ειναι δροσερη νεανικη αγαπη, αλλα σιγουρα το ροζ ειναι ρομαντισμος η τρυφεροτητα. Σημειολογικα τουλαχιστο. Θα εδινα το ασπρο χρωμα στην πλατωνικη αγαπη. Χρωματα ειναι και μπερδευονται και μας βγαινουν σε ολες τις αποχρωσεις. Οσο για τα κατακοκκινα, δεν τους επιτρεπω να ξετσουμισουν σ’ αυτο το μπλογκ. Τα κρατω ολοδικα μου. Τα πιο τρυφερα μου φιλια!

    @MAD Γιατρουλη μου, ουτε κι εγω κανω ταματα σ’ αυτον τον… αγιο που τελικα αποδειχτηκε εμπορας ολκης. Ομως οταν μας δινουν λουλουδια οπως και να το κανουμε ειναι ομορφο. Ευχομαι σημερα να παρεις πολλα λουλουδια και να εισαι παντα ερωτευμενος.

    @Με νοημα Ανακαλυπτω ενα πολυ ρομαντικο ανθρωπο. Εχει αραγε γραφτει πιο ομορφο ποιημα απο αυτο για τον ερωτα. Ευχομαι κι εγω με τη σειρα μου σε σενα να χαιρεσαι τον δικο σου ερωτα που αν του απαγγελεις τετοια σιγουρα θα ειναι στα συννεφα. Βρε δε μου λες. Τοχεις μεταφρασμενο αυτο στα Γιαπωνεζικα; Ποσο κοντα μπορει να το αποδωσει κανεις; Η μηπως η ποιηση γραφεται μονο απανω σε ευαισθησιες που καθοριζουν οι κουλτουρες; Σε φιλω.

    @Γατε κι ομως το ροζ ταιριαζει πιο πολυ στις μελαχροινες. Χρονια πολλα να μου πεις στη γιορτη μου. Κι εγω προτιμω το ασπρο. Φανταζεσαι να ειχα ονομασει το μπλογκ .. ροζ, τοι τραφικ θα ειχαμε εδω μεσα . Α πα πα!!

    @Μελισσουλα. Το πιο ντελικατο λουλουδι, φιαχνει τα πιο ομορφα μπουκεττα. Και το διακριτικο αρωμα, υπεροχο. Κριμα που δε κρατανε πολυ. Σπανια η παρουσια και η ομορφια τους. Καλο Σαββατοκυριακο.

    @Αρτανις. Επισης .. εκει τι γινεται με τον Βαλεντινο νταουν αντερ; Υπαρχει το αμοκ του βορρειου ημισφαιριου;

    @Σοφια καλημερα. Δηλαδη κι εσυ εισαι της γνωμης να μη το βαλουμε σε.. παντελονι!! 😆 😆

  11. February 14, 2009 9:14 am

    Στου Δημητρη Ρουσουνελλου στα Καρβουνα δεξια στα μαργαριταρια της Πρες, υπαρχει σημερα μια εξαιρετικη αναρτηση για τον ερωτα του δρομου.

  12. Marthaki permalink
    February 14, 2009 11:20 am

    Υπεροχα τα λουλουδια σου, το πιο αγαπημενο μου? η πεονια! Τις λατρευω
    και εχω πολλες στο κηπο, αλλα οπως ειπες οι καιμενες δεν κραταν πολυ.
    Happy Valentine’s day σε εσενα και στο Βαλεντινο σου!!!!!

  13. February 14, 2009 5:49 pm

    @Γαβριηλ, σου ζητω συγνωμη που παρελειψα να σου απαντησω το πρωϊ νυσταγμενη. Τσωπα τσωπα φιλε μου. Ευχομαι να γινει γρηγορα η ανατροπη.

    @Μαρθακι. Σ’ ευχαριστω παρα πολυ, επισης!

  14. February 14, 2009 6:15 pm

    Επιλέγω μαργαρίτα ζέρμπερα, ανθισμένη μαγκνόλια και αζαλέα. Σχετικά με το χρώμα όντως είναι δύσκολο αλλά τελικά το συνηθίζεις και μετά σου αρέσει (τι να πουν και μερικοί μερικοί με 3 γυναίκες στο σπίτι – ονόματα δε λέμε…). Πάντως εμείς ροζ-έ κρασάκι ήπιαμε απόψε! Στην υγειά σου!

  15. February 14, 2009 6:19 pm

    Βασιλη μου με τις τρεις Βαλεντινες σου. Τι τυχερο παιδι που εισαι!! Εγω ετοιμαζομαι σιγα σιγα για τη δικη μου εξοδο. Βλεπεις τα δικα μου παιδια δε χρειαζεται να τα βαλω να κοιμηθουν. Να μου φιλησεις τις αγαπες σου!

  16. February 15, 2009 1:13 am

    Tous en rose alors !
    Καλημέρα δεσποινάριον, γύρισα και πέρασα να σου πω μια ζεστή ζεστή καλημέρα
    Πολλά φιλιά εκεί στο DC ( ήμουν δυο μέρες Μαϊάμι και μετά για κάποιες ώρες Ατλάντα )

  17. February 15, 2009 4:01 am

    Υπέροχα τα ροζ!

  18. February 15, 2009 7:45 am

    καλημέρα….
    καί ἐπειδή τά aftermaths τοῦ Βαλεντίνου φαίνονται τό…ἑπόμενο πρωί
    ἰδού
    http://alloukiallou.blogspot.com/2009/02/blog-post_15.html

    (κλάψ λῦγμ μποῦ χοῦ χοῦ)

  19. February 15, 2009 8:08 am

    @So_Far Γυρισες βλεπω την καταλληλη ημερα!!!😆 😆
    So Far and yet So Close. Μαϊαμι και Ατλαντα (καλα εκει τα λαουντζες σκιζουν) Πολλα φιλια καλο μου.

    @Κικι Τι βλεπω Κικιτσα, εχεις κι εσυ καινουργια ιστοσελιδα. Για κατσε να ερθω μια βολτα!

    @Γαβριηλ Ελα πια τσωπα τσωπα λεμε. Μια μερα ηταν και περασε. Ξορκισμενη ναναι. Καλη σου μερα κι εσενα.

  20. February 15, 2009 9:06 am

    Τέλεια τα λέλουδα…Βέβαια πάνω μου δεν το πολυφοράω!!!
    Είμαι που είμαι μικροκαμωμένη, θα μοιάζω με νεογέννητο σε ροζ φορμάκι, χεχε!!!
    Όμως δίνει μια αισιοδοξία, κάτι το παιχνιδιάρικο…

    Σε φιλώ Δεσποινάκι!!!

  21. February 15, 2009 9:25 am

    Απέφευγα τα πολλά ροζουλιά στα ρούχα και στα δωμάτια των κοριτσιών μέχρι που «μεγάλωσαν» και απέκτησαν άποψη. Το τι ροζ κυκλοφορεί τώρα στο σπίτι μας είναι αδιανόητο!

  22. February 15, 2009 4:50 pm

    @Λιλακοοο στα πετιτ ψωνιζεις κι εσυ; χο χο χο !!!! Φιλια

    @Ασπα επομενως διαμορφωσαν.. τη σωστη αποψη. Καλα εσυ δεν επαιρνες ροζ, αλλα οι φιλεναδουλες τους τι φοραγανε?

  23. menoima permalink
    February 16, 2009 12:53 am

    Η ποίηση Δεσποινάκι μου εκφράζει μόνο τις πιό απόκριφες, τις πιό τρυφερές, τις πιό αγνές και τις πιό όμορφες πτυχές της ανθρώπινης ψυχής και είναι η πιό τελεια μορφή του λόγου.
    Πόσες σελίδες πρόζας χρειάζονται άραγε, για να αποδώσουν την ίδια ένοια που κλείνει αυτό το επίγραμμα;

    “Πρίν απ τα μάτια μου, είσουν φώς!
    Πρίν απο τον έρωτα, έρωτας!
    Κι όταν σε πήρε το φιλί….
    Γυναίκα!”

  24. Εβίτα permalink
    February 16, 2009 3:13 am

    Κι εγώ μικρή δεν το αγαπούσα το ρόζ τώρα που μεγαλώνω μ΄αρέσει, όχι τόσο στα ρούχα αλλά σαν αξεσουάρ (αχχχ ζαχαρώνω κι ένα μαντηλάκι Hermes ….αλλά … κόλαση η τιμή του!) καθώς και στα διάφορα μικροαντικείμενα και στα αντικείμενα γραφείου. Αποθημένο απ΄τα άχρωμα σχολικά χρόνια; Ισως. Πάντως μου φτιάχνει τη διάθεση. (πήρα και κάτι ρόζ καλαμάκια για το φραπέ μούρλια!)

    Δεσποινάκι μου μόλις έβαλα τη μανόλια desktop. ΄Ονειρο !!!

    Καλή (ρόζ) εβδομάδα!

  25. February 16, 2009 8:44 am

    @με ρομαντικο νοημα
    Σωστα τα λες. Δεν ειναι ευκολο να απογυμνωσουμε τον παραφορτωμενο με υπερβολες και περιττα στολιδια λογο μας και να φτασουμε στην ουσια της απλης εκφρασης που ειναι η ποιηση. Οσοι μπορουν και το κανουν ειναι οι λιγοι, οι φωτισμενοι οι ποιητες. Οσοι μπορουν να παρουν τις λιγες λεξεις και να αισθανθουν τη δυναμη που κρυβουν, την πολυπλοκο παρασκηνιο πισω απο την απλοτητα, ειναι τυχεροι.
    (καλε τι γραφω πρωϊνιατικα η μπλογκερ! ειναι που εχω την ημερα οφ!! και μια διαθεση για κουβεντα. )
    Φιλια καλο μου νοημα.

    @Εβιτα ΜΠΡΑΒΟ ετσι ειναι ..τα αξερουαρ! Λοιπον ανοιγω την ντουλαπα μου και πηζω στο μαυρο το ασπρο και το γκρι. Τα φουλαρια ομως παιζουν στα πορτοκαλια στα κιτρινα στα τυρκουαζ και στα ροζ. Αν σου πω οτι εχω κι εγω ροζ διαφανη καλαμακια; Λοιπον Εβιτα. Με εφιαξες πρωι πρωι. Θα παω μια βολτα στο σπιτι και θα φωτογραφισω οτι ροζ βρω. Και θα κανω κι αλλη αναρτηση ..γιεςςςςς! Οι μανολιες αν τις δεις τωρα ειναι ξερα κλαδια. Στον παλιο μπλογκερ πριν δυο χρονια ειχα ενα σλαϊντ σοου με τις 4 εποχες της μανολιας.
    http://despinasworld.blogspot.com/2007/04/les-quatre-saisons.html
    Καλη εβδομαδα Εβιτα μου.

Leave a Reply

