Skip to content

Aida Bistro and wine bar

February 16, 2009

p21400311

7185A Columbia Gateway Drive
Columbia, Maryland 21046
Reservations are recommended:
(410) 953-0500

Ισως να αναρωτιεστε (και δικαια)  τι θελω και κανω αναρτησεις με περιγαφες  εστιατοριων της Ουασινγκτον, αφου ουσιαστικα οι αναγνωστες του μπλογκ δεν εχουν καμια σχεση με την περιοχη.  Δε ξερω αν εσεις το κανετε, αλλα αρκετες φορες μ’ αρεσει να γραφω “για μενα”.  Ετσι αρχισε αυτο το μπλογκ και οσο κι αν μας παιρνει σε διαφορες κατευθυνσεις, ερχονται ωρες που η αναγκη αυτη πρεπει να εκφραζεται. Σκεφτομαι ομως παραλληλα οτι οταν διαβαζουμε κατι  σχετικο με τα ενδιαφεροντα μας,  μπορουμε να ξεσηκωσουμε μια ιδεα. Για παραδειγμα, η εικονα ενος πιατου με σερβιρισμενο φαγητο, μας παροτρυνει να δοκιμασουμε κατι αναλογο, δινοντας στην καθημερινοτητα μας μια διαφορετικη γευση, μια διαφορετικη αισθητικη.

Απο τοτε που εκλεισε οριστικα το εστιατοριο trapeze θυμα και αυτο της οικονομικης κρισης, εψαχνε ο Ερρικος να βρει κατι εξ ισου συμπαθητικο που να πληροι τρεις προϋποθεσεις. 1. Να ειναι σχετικα κοντα στο σπιτι ωστε να μπορουμε να πηγαινουμε τις Παρασκευες που ειμαστε μπαϊλντισμενοι απο τη δουλεια. 2. Να εχει μεσογειακη κουζινα και 3. Να εχει καλες κριτικες. Τελικα νομιζω οτι το βρηκε. Το bistro και wine bar Aida περιγραφεται σαν το ” the Best Italian Restaurant in Baltimore & in Howard County for the past six years “.

Το εστιατοριο ειναι οικογενειακη επιχειρηση,  χρησιμοποιει πολλα οργανικα προϊοντα και συνεργαζεται με ντοπιους παραγωγους για να εξασφαλισει φρεσκαδα και να ενισχυσει την τοπικη οικονομια.

Συμπαθητικη λιστα κρασιων, τα περισσοτερα βεβαια απο Napa Valley αλλα και αρκετα Ιταλικα και λιγα Γαλλικα.

Εκλεισε για το Σαββατο το βραδυ. Τωρα ξερετε, τα εστιατορια εδω γενικα, τη βραδυα του Βαλεντινου, εχουν ολα αναξαιρετως fix menu.  Και συνηθως δεν ειναι το καλυτερο τους.  Τουτο δω ομως ηταν ευχαριστη εξαιρεση του κανονα.   Παρ’ ολο που διαφημιζεται σαν ιταλικο εστιατοριο,  το μενου προχθες ηταν μαλλον επηρρεασμενο απο την γαλλικη κουζινα. Περιττο βεβαια να πω οτι μου αρεσε τοσο  ωστε θελω τωρα να δοκιμασω και κατι απο το κλασσικα καθημερινο μενου.  Να σας παω λοιπον χωρις καθυστερηση, μια οπτικη βολτα με την παντα αδιακριτη και πεινασμενη καμερα.

p2140014

Beef Tartar and Kalamata Olives Topped with Fresh Horseradish and Oragano Creme Fraiche Served on Seasoned Crostini. Υπεροχη γευση. Τα φρεσκα φυλλαρακια ριγανης ταιριαζουν με το ωμο κρεας.  Ειναι απο αυτα τα πιατα που λες: Μα καλα δε βαζανε αλλο ενα κροστινακι ακομα. Οι μεριδες στο Aida ειναι προσεγμενα ισορροπημενες ετσι ωστε οταν τελειωσεις, να εχεις χορτασει χωρις να χρειαζεσαι γερανο να σε παει σπιτι.

p2140016

Fresh Maine Lobster and Mascarpone Stuffed Ravioli, Finished with a Tarragon Cream Sauce. Εδω εχουμε  ενα υπερμεγεθες ραβιολι με παστα ανοιγμενη στην κουζινα και σχεδον διαφανη.  Η γεμιση με αστακο και μασκαρπονε σε χοντροκομμενα κομματακια ηταν απολαυση.  Η σαλτσα -μη τη βλεπετε κρεμα – ηταν πολυ ελαφρια.  Διαβαζω στο μενου για ραβιολι τυριου με σαλτσα απο ραγου λαγου.  Τρελλαινομαι και το καταγραφω στη μνημη.

p2140018

Tuna tartar, Slightly Spicy Blend of Top Grade Sushi Tuna, Ginger and Asian Chillies on Homemede Sesame Crackers.  (H σαλτσα στο  πιατο ειναι balsamico reduction).  Φυσικα και δοκιμασα λιγο απο το πικαντκο σουσι τονου του Ερρικου.  Το κρακερακι μαλλον φιαγμενο με ρυζαλευρο τραγαnο και ελαφρυ ηταν η τελεια υποδοχη για το ψαρι.

p2140019

Grilled Fillet Mignon Topped With Grade A Fois Gras with Herb and Garlic Fingerling Potato Mash and Fresh Vegetables Finished with Peper Corn Brandy Cream Sauce.  Το φιλετακι εξαιρετικο και τρυφερωτατο.  Ο συνδιασμος του με το φουα γκρα  ευρηματικος.  Η Σσαλτσα επισης ελαφρια για κρεμα με το μπραντυ να της δινει το ζεστο γηινο χρωμε και μια διαθεση μεθυσμενη.  Ο πουρες εξαιρετος.  Δεν υπαρχει μεγαλυτερο “comfort food”  απο ενα καλο πουρε πατατας.  Το απολυτο turf  πιατο.

p2140029

Κατσικισιο τυρι απο το Wisconsin με ντοπια ξυνομηλα.  Για το δεσποιναριον το τελευταιο πιατο.  Καθαριζει η παλεττα και δινει την ευκαιρια να απολαυσουμε το τελευταιο ποτηρι του Barolo.

Το γλυκο με κεϊκ σοκολατας και παγωτο απο βατομουρο του Ερρικου δε το βαζω, για να μη λετε παλι για αμαρτιες και κολασμενες καταστασεις. Ανυπομονω λοιπον  να ξαναπαω.

Την ωρα που τελειωνω αυτο το ποστ, ο Ερρικος  μου ανακοινωνει οτι ανακαλυψε ενα ισπανικο ρεστωραν πολυ κοντα στρο σπιτι μας. ΟΛΕ!!!!!

44 Comments leave one →
  1. Marthaki permalink
    February 16, 2009 7:53 pm

    Πο πο Δεσποιναριο, τα σαλια μου τρεχουν ενω διαβασω το σημερινο το ποστ σου. Υπεροχα ολα τα φαγητα και εισαι τυχερουλη που δεν ειναι μακρυα απο το σπιτι σου. Νομιζω οτι εγω θα χρειαζωμουν το γερανο να με παει στο σπιτι. Delicious!!!! και σε ευχαριστω.
    Καλη σου νυχτα.

  2. February 16, 2009 7:59 pm

    δέ βρῆκα καιρό νά διαβάσω τό κείμενο (γράφω τό δικό μου πόστ γαρ..σόρρυ, χεχε) ἀλλά σἐ παρακαλῶ πές μου.. Τί λένε τά γκαρσόνια ὅταν σέ βλέπυν νά βγάζεις ἀπό τό τσαντάκι σου τήν ψηφιακή μηχανή καί τί κάνουν ὅταν ἀνάβει τό φλάς;;;; Σέ κάποια ἑπόμενη ἀνάρτηση κότσαρέ μας μιά φωτογραφία τους πλῆζ !
    χεχε
    (ὁ ἐπαρχιῶτης Γαβγαβ)

  3. February 16, 2009 8:12 pm

    πωπωω τα θέλω όλα! και είμαι με μια κρεμμυδόσουπα από το μεσημέρι…
    να σου βρε Δεσποινάκι, τα ονόματα πως τα θυμάσαι? κρατάς και σημειώσεις κάθε φορά? εμένα μου είναι αδύνατον πάντως, τρώω ένα ραβιόλι κάθε φορά που πάω στη Ζυρίχη με σπανάκι, αυγό και τρούφα αλλά πως το λένε δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ🙂
    άντε δοκίμασε καμιά paella κι έλα να μας πεις
    φιλάκια

  4. February 16, 2009 11:02 pm

    @Μαρθακιον καλησπερα. Δε με πειραζει να οδηγησω και μια ωρα για να παω καπου που μ’ αρεσει, αλλα ειναι δυσκολο κυριως μετα απο μια φουλ εργασιμη μερα. Αυτο ειναι ενα τεταρτο μακρυα (φρηγουεη γαρ) και βολευει. Η ποσοτητα του φαγητου ειναι μελετημενη ωστε να μη χορτασεις πριν τελειωσεις. Γενικα μου αρεσαν οι ισορροπιες και στις μαγειρικες και στο σερβις. Καλη σου νυχτα.

  5. February 16, 2009 11:06 pm

    @γαβριηλ. Μ’ αρεσει που εισαι ειλικρινης. Αλλα αλλη φορα να διαβαζεις! οριστε μας!😆 😆 Λοιπον σοβαρευομαι. Τα γκαρσονια δε λενε τιποτα. Ποτε δεν ειχα προβλημα. Κοιτα, οταν πηγαινω σε ενα μερος που δε σηκωνει φωτογραφια δεν το κανω. Υπαρχουν μπιστρο κυριως που τα τραπεζια ειναι το ενα σχεδον κολλητα με το αλλο. Εκει οταν ο αλλος τρωει διπλα σου δε λεει να ενοχλεις με την καμερα. Αλλου, υπαρχει καποια ιεροτελεστια στο σερβιρισμα. Ουτε εκει βγαζω καμερα. Επισης οταν εχω παρεα (περαν του Ερρικου δηλαδη) παλι δεν παιζω. Γενικα ομως στα εστιατορια ο καθενας κοιταει τη δουλεια του. Εαν ποτε με ρωτησουν (εχω καταστρωσει σχεδιο γιατι ποτε δε ξερεις) θα τους πω οτι ειναι για το μπλογκ μου που ασχολειται με κριτικη εστιατοριων. Ετσι συμφωνα με το πονηρο μου σχεδιο θα τους κουφανω και θα με περιποιηθουν περισσοτερο!

    Μ’ αρεσει που το πληζ περισπαται 😛

  6. February 16, 2009 11:06 pm

    @μελισσουλα. Λοιπον ελα να σου πω το μυστικο της αναρτησης. Προχθες επειδη ειχαν σπεσιαλ μενου το οποιο δεν θα ξαναχρησιμοποιουσαν αλλοτε (εγραφε Βαλενταϊνς Ντεη 2009) ζητησα να μου δωσουν τον καταλογο και το εκαναν πολυ ευχαριστως. Το ιδιο ειχα κανει στο Α16 στο Σαν Φρανσισκο. Τους λεω οτι θαθελα ενα μενου για να θυμαμαι την επισκεψη εκει. Οχι μονο δε τους κοστιζει τιποτα αλλα το θεωρουν και διαφημηση. Kiss.

  7. February 16, 2009 11:18 pm

    Αγαπημένη μου,
    Βρίσκω εκπληκτικό το μενού κι εξακολουθώ να λέω πως εντυπωσιάζομαι πώς αυτά τα μπιστρό με τις λεπτές γεύσεις και παρουσιάσεις υπάρχουν στην Ουάσιγκτον. Θα μου πείς πρωτεύουσα είναι ρε αδερφέ, αν δεν υπάρχουν εδώ, που θα βρίσκονται ; Στο Τενεσί;
    Πάντως, έχεις μια δημοσιογραφική άποψη για τα εστιατόρια και πρέπει να σου βγάλω το καπέλο. Πολλές φορές σε σκέφτομαι όταν τρώμε εκπληκτικά εδώ στο Μόντρεαλ της γαλλικής κουζίνας, αλλά δεν μπορώ να χαλάσω τη στιγμή για το ρεπορτάζ.
    Πάντως, σ΄ευχαριστούμε που ως είδος τέχνης παρουσιάζεις τα εστιατόρια. Και ο Παναθήναιος το ίδιο.
    Καληνύχτες. Εγραφα σήμερα όλη μέρα και έπαθα μια κόπωση!

  8. February 17, 2009 2:13 am

    Κάνεις αυτές τις αναρτήσεις για να μπαίνω εγώ το πρωί με το που ξυπνάω και να φτιάχνω διάθεση…έστω και αν δεν πρόκειται να επισκεφτώ σύντομα την Ουάσινγκτον🙂
    Καλημερούδια Δεσποινάκι

  9. February 17, 2009 2:40 am

    Αγαπητή Δέσποινα,
    φυσικά δεν πρόκειται να έρθω στην Ουάσινγκτον, αλλά ούτε στην Αθήνα σε ακριβό εστιατόριο με γκουρμέ κουζίνα. Το βαλάντιο δεν είναι για τέτοια έξοδα. Όμως, ντροπή μου ξεντροπή μου, έχω μια ροπή προς την πολυτέλεια, και μαθαίνω μέσα από τα πόστ. Κάτι βλέπω στα πιάτα, και καμιά φορά τα στολίζω λίγο, κάνω κάτι πιο διαφορετικό. Όλα χρειάζονται. Θα ήθελα να σου στείλω ένα μέιλ, να σου πω κάτι, αλλά δεν μπορώ να το βρώ. Αν μου στείλεις εσύ, θα σου στείλω απάντηση. Τώρα έχω μάθει να τα βλεπω! Πρόοδος ε?
    καλημέρα

  10. February 17, 2009 5:18 am

    σαφεστάτη, ὁμολογῶ!
    Ὅσο γιά τό “πλῆζ”, φυσικά καί περισπᾶται! (γαβριλισμός)

    καλημέρα… (ἄργησα ἐννοεῖται)

  11. Sophaki permalink
    February 17, 2009 7:31 am

    “….εντυπωσιάζομαι πώς αυτά τα μπιστρό με τις λεπτές γεύσεις και παρουσιάσεις υπάρχουν στην Ουάσιγκτον. …..”
    Ioustiniaki…..me plhgwses vathytata……..sthn aksexasth kai anepanalhpth Washington (e…. ths exw adynamia ti na kanoume) me ta Leopold ths, ta La Madeleine ths, ta Chaumiere ths…..kai fysika ta Aida ths….kai tooooosa alla pragmatika tha entypwsiasteis. Thymamai thn dis ethsiws evdomada estiatoriwn otan ta kallitera estiatoria kai ksenodoxeia eixan thavmasia three courses menu me mono 30 dollaria.

    Na pw kai sthn Sofia oti sthn Ellada mas vevaiws kai yparxoun gourme
    estiatoria alla poios ta xreiazetai? Ekei to fresko maridaki dipla sto kyma
    parea me pshto xtapodaki kai ouzaki einai to zenith ths gastrimargikhs
    apolafshs.

  12. February 17, 2009 7:32 am

    Αυτός ο Ερρίκος σου, στο έχω ξαναπεί, πολύ θα ταιριάξει με τον Μάνο μου… Μέσα στις γαστρονομικές ανακαλύψεις είναι και οι δυο τους, να μην τους (ή μήπως μας????) ματιάσω….🙂 Φιλάκια πολλά…

  13. Anonymous permalink
    February 17, 2009 8:24 am

    Ωραία όλα αυτά τα φιν-φον αλλά …δεν θα σταματούσαν την πείνα μου!!!🙂
    Στην υγειά σου Δέσποινα!!!!!

  14. margarita permalink
    February 17, 2009 8:32 am

    Πολυ ωραια.. Λεω να μαζεψεις ολες τις εμπειριες σου ( τις γαστρονομικες) να βαλεις και φωτο.. και να τα εκδωσεις.. πρωτον να μην βγεις ψευτρα στα γκαρσον.. και δευτερον γιατι τετοιοι οδηγοι ειναι περιζητητοι φαινεται ..

    κατα τα αλλα το ιδιο σχολιο.. τι σου φταιμε εμεις που μολις γυρισαμε απο το καραγκουρμε μεσημεριανο της καντινας .. και γιατι το επιδορπιο του Ε. δεν αποθανατιστηκε .. εγω κατι τετοιο θα ηθελα τωρα….και μια γκραπα νε χωνεψω..
    Μ.

  15. Κατερίνα permalink
    February 17, 2009 9:14 am

    Δεσποινιώ με το παιχνιδιάρικο βλέμμα,συγχαρητήρια για την παρουσία,εξαιρετική!!!Στο φιλετάκι διακρίνω κ σπαραγγια?Τέλειο!!!Το επιλέγω να το μαγειρέψω στον καλό μου(όταν θα….),στο “καινούργιο σπιτικό”,μιας και τα σπαράγγια τα λατρεύουμε. Φιλιά γλυκά απο την ακόμη αγχωμένη φιλενάδα σου.

  16. February 17, 2009 9:36 am

    Κι εγώ κατέβαινα γρήγορα γρήγορα και με ανυπομονησία για να δω το γλυκό! Δεν πειράζει, προσέχεις τη σιλουέτα μας! Φιλιά πολλά…

  17. February 17, 2009 11:16 am

    Παίρνω το θάρρος να απαντήσω στη Σοφία, που επληγώθη απο την απορία μου αν στην Ουάσιγκτον υπάρχουν τέτοιες γεύσεις και τέτοιες παρουσιάσεις πιάτων! Παρακολουθώ εναμισυ χρόνο το μπλόγκ της Πρωτευουσιάνας και πρέπει να πώ ότι μετά βίας 10 τέτοια ρεστοράν έχει παρουσιάσει απο την Ουσάιγκτον και τα περίχωρα (και ξέρω πως εκείνη κάνει έρευνα, δεν της ξεφεύγουν τα καλύτερα!)
    Επομένως, είναι ευχάριστη έκπληξη να μαθαίνω πως μέσα στην αμερικναίλα των μπριζολάδικων (steak houses) και των αλυσιδωτών ετσιατορίων που παρουσιάζουν τις σαλάτες με τεράστια φύλλα (για κατσικούλες) και τις μακαρονάδες να πλέουν μέσα σε σάλτσες με πάνα , τα ως άνω μπιστρό άποτελούν φωτεινές εξαιρέσεις.
    Το καταθέτω ως πολίτις μιας πόλης, που σε κάθε γωνιά της έχει μπιστρό με λεπτεπίλεπτες γαλλικές γεύσεις . Αφού όταν πάω στη δυτική ακτή του Μόντρεαλ, όπου ζούν οι αγγλόφωνοι ή στο Τορόντο, αρνούμαι να παραγγείλω σαλάτα!
    Μη με παρεξηγείς Σοφία μου που είμαι enfant gate, super gate!!!

  18. February 17, 2009 12:38 pm

    Να πω κι εγώ την αλήθεια με τις υποψίες μου πως κάνεις μ’ αυτές τις τέλειες αναρτήσεις να φτιάχνεις ένα σκηνικό περιβάλλον ώστε να έχουμε την αίσθηση πως βρισκόμαστε παρέα σου ή έστω στο δίπλα τραπέζι.
    Και να συμπληρώσω για το “πονηρό σου σχέδιο”, όλο και κανα κέρασμα εξτρά θα έχεις. Πάντως σε θαυμάζω και όχι μόνο αλλά παίρνω και μαθήματα απόλαυσης φαγητού και με τα μάτια…
    Τις καλησπέρες μου!

  19. February 17, 2009 5:04 pm

    δε λεω…πολύ γκουρμε τα πιατα….αλλα για να ειμαι ειλικρινης το φιλε μινιον ειναι απολυτως του γουστου μου….κρεας,κιμά ταρταρ ουτε που τα βαζω στο στομα μου!
    α….και μας χρωστας το γλυκο!!!…τι;…τοσα πιατα περασαμε ρολαροντας …και το γλυκο ΠΟΥ??🙂

  20. February 17, 2009 7:44 pm

    είναι τέτοια ώρα 1.43 am ακόμα ανοιχτό το Aida; Προλαβαίνουμε;

  21. February 17, 2009 8:12 pm

    @Ιουστινακι. Καλα πρωτευουσα μπορει να ειναι, αλλα δεν ειναι και η culinary capital of the world. Με τιποτα. Και φυσικα δεν πλησιαζει ουτα κατα διανοια τη Νεα Υορκη. Τα τελευταια δεκα χρονια εχουν γινει πολλες αλλαγες και η γαστρονομια εξελισσεται κι εδω σε ολα τα επιπεδα. Απο αποψη εστιατοριων, σεφ και εισαγομενων προϊοντων. Οι μεσοι αμερικανοι εξελισσονται παρα πολυ αργα, αλλα οπως θα ξερεις εδω υπαρχουν πολλοι ξενοι, πολλοι υψηλα ισταμενοι της δοιηκησης που εχου απαιτησεις και διαφερει η πολη απο την κλασσικη αμερικανικη. Οσο για τη στιγμη, οπως εξηγησα και παραπανω στον Γαβριηλ, πρεπει να το σηκωνει η στιγμη. Τεχνη δε θα το ελεγα αυτο που κανω, αλλα αναφορα ειναι. Καλα γραψιματα και φιλια.

  22. February 17, 2009 8:14 pm

    @Λιλακο, ενα καλο φαγητο (εστω και σε εικονα παντα φιαχνει τη διαθεση. Καλο ξημερωμα.

  23. February 17, 2009 8:16 pm

    @Σοφια Σου εστειλα μεηλ Σοφιτσα. Μπραβο βλεπω προοδους. Εθιξες ενα ζητημα που κατα καιρους με εχει απασχολησει. Σε καιρους χαλεπους, ποσο προκλητικοι μπορουμε να ειμαστε στα μπλογκς. Διαβαζω και ξαναδιαβαζω τα κειμενα μου για να βεβαιωθω οτι δεν υπαρχει επαρση και υπερβολη. Εγω προσωπικα το ξερω οτι αυτα που γραφω ειναι με καλη διαθεση, αλλα το καταλαβαινει ο καθενας; Πιστευω Σοφια οτι το να περνας ομορφα δεν εχει σχεση με το τι ξοδευεις. Ειλικρινα. Καλη διαθεση, μερακι και κεφι χρειαζεται. Και ετσι ειναι οπως το ειπες. Οταν εσυ ας πουμε παρουσιασεις δυο κροστινι με ντοματα, φετα και φρεσκια ριγανη στην παρεα σου, η ακομα και στην οικογενεια σου, εκει εχεις φιαξει ενα ομορφο κοσμο και τα χαμογελα της παρεας σου. Φιλια.

  24. February 17, 2009 8:17 pm

    @Γαβριηλ, Χε χε, θα εναι του κανονα, πασα ξενη μονοσυλλαβη λεξις περισπαται!!

  25. February 17, 2009 8:18 pm

    @Σοφακι μη πληγωνεσαι ματια μου. Το Ιουστινιδιον λεει και η ιδια οτι ειναι ανφαν γκατέ. Αυτο μεταφραζεται ελληνικα πικυ πικυ πικυ!! Χαααα! Σοβαρευομαι και παλι. Δεν επισκεπτεται την πρωτευουσα συχνα για να ξερει τις αλλαγες. Και το αλλο ειναι οτι οταν επισκεπτεσαι ενα ξενο μερος, πολλες φορες πας με τα γουστα της παρεας. Με το Σωμιερ θα συμφωνησω απολυτα και ισως να το επικεφθω κιολας. Το αγαπημενο μας Καφε Μιλανο το παρελειψες. Το Λεοπολντ εχει γινει αγαπημενο στεκι. Θα διαφωνησω με το Μεντελεν που ειναι σελφ σερβις και τσεην αλλα θα σου θυμισω το πουπον.

    Η παρατηρηση σου προς την συνονοματη Σοφια εκ Καρυστου σωστη. Εξ αλλου εχουμε και τον Παναθηναιο με τις αναφορες του σε υπεροχα απομερα ταβερνακια με ψαροφαγια που δε συγκρινεται με τιποτα.

    Φιλακια κουκλα μου.

  26. February 17, 2009 8:20 pm

    @Ευουλα, να μη μας ματιασεις. Παντως ο Μανος χαρα μου ειναι και μεσα στο επαγγελμα του τα ακουει τα επισκεπτεται τα εχει καθε μερα εκει. Ειμαι σιγουρη οτι θα ταιριαζαν. Προσεχως θα κανω αναρτηση με τη μεταμορφωση μιας σκοτεινης αποθηκης σε “καβα” και κατι βαρελια που πηραμε για να τα κενει τραπεζια για γουαϊν τεϊστινγκ (μιλαμε για πετρια). Προς το παρον τα παλιοβαρελα ειναι στο γκαραζ και μυριζει μπυριλα, ασε που κανω σλαλομ για να παρκαρω ΠΦΦΦΦ!!!!!!

  27. February 17, 2009 8:20 pm

    @Ανωνυμε/η ΠΟΙΟΣ/ΠΟΙΑ εισαι; ευχαριστω

  28. February 17, 2009 8:21 pm

    @Μαργαριτα. Σου εχω πει να μη τρως πολυ το μεσημερι. Τι σας ταϊσανε Μπλουτβουρστ; Το γλυκο του Ερρικου ηταν λιγο ανεστιαστο, γιατι βιαζοταν να το φαει! Αυτα τα ποστς ειναι για ιδια καταναλωση χαρα μου. Οταν αποφασισω να ανω κατι πιο ουσιαστικο θα πρεπει να παρατησω τη δουλεια μου. Φιλακια.

  29. February 17, 2009 8:22 pm

    @Κατερινα, ακομα αγχωμενη. Μα ναι σπαραγγια ειναι και να τα φιαξεις στον αγαπημενο σου. Να πεις στο χασαπη να σου δωσει το καλυτερο φιλετακι, και ο πουρες χοντροκομμενος ναι;
    Φιλακια.

  30. February 17, 2009 8:22 pm

    @Ασπα. οπου ναναι ερχεται καλοκαιρι. Ουτε εγω εφαγα γλυκο εκει. Φιλια πολλα.

  31. February 17, 2009 8:23 pm

    @ Ιουστινακι μου τα ειπαμε και παραπανω. Υπαρχουν πολλα που δε τα εχω παρουσιασει, αλλα και πολλα που δεν αξιζουν. Εχω να παρατηρησω για τη σαλατα. Ο Κωνσταντινος τα λεει “lawn clippings ” και δε τα βαζει στο στομα του. Βρηκαμε τωρα το γκουρμε μιξ και το κοτσαρουμε παντου. Στην Αϊντα ειχε και τετοια. Εκει ο Ερρικος ειπε, τους λειπει η φαντασια. Ο Ερρικος ειναι παντα πιο αυστηρος απο μενα στην κριτικη. Η κουζινα του Μοντρεαλ ειναι πραγματικα λεπτη και πεθυμησα ενα καλο κροκ μανδαμ η πρωτευουσιανα!!! Με μια ολανταιζ μεταξωτη. Φιλακια.

    Οι κριτικοι εστιατοριων, εχουν εστιασει αυτο τον καιρο στην απλοτητα την ποιοτητα, την παρουσιαση και το σερβις. Εννοω οι πραγματικοι κριτικοι οχι το δεσποιναριον του χομπι.

  32. February 17, 2009 8:24 pm

    @Μυθημναιος Πως με καταλαβες Στρατο; Εισαι μεγαλη αλεπου τελικα. Αλλα θελω να βλεπετε και να φιαχνετε. Φιλια.

  33. February 17, 2009 8:26 pm

    @cook Σε εχω τσακωσει να μη τρως πολλα πραγματα. Λες να βαλω και το γλυκο ε; χμ …

  34. February 17, 2009 8:27 pm

    @Βασιλη, η Ασπα περασε απο δω κατα τις εννιαμισυ. Εσυ τι εκανες τοσες ωρες; Καληνυχτα.

  35. February 18, 2009 12:49 am

    Γραψε εσύ εκείνα που σε ενδιαφέρουν και εγώ θα σχολιάσω τα δικά μου . Λοιπόν εμένα μου αρέσει που μας βάζεις και μια διαφορετική σου φωτογραφία άκρη δεξιά είναι πολύ ωραία ιδέα αμέσως δίνεις την ταυτότητα του μπλογκ αλλά με μία δόση νεωτερισμού και δεν γίνεται βαρετό! χχχχχ

  36. February 18, 2009 1:34 am

    Καλά κάνεις και μας τα δείχνεις. Μας δίνεις ιδέες. Να βρίσκαμε και χρόνο και διάθεση να μαγειρέψουμε αντίστοιχα καλά θα ήταν… Καλημερούδια.

  37. orfia permalink
    February 18, 2009 3:04 am

    Καλημερα απο Αθηνα. Υπεροχες παρουσιασεις..τολμω να πω επαγγελματικες!!! Πολλες φορες ερχομαι στον πειρασμο να πειραματιστω και να μαγειρεψω πολλα απο αυτα, αλλα σαν εργενισσα πια (βλεπεις τα παιδια ανοιξαν τα φτερα τους πλεον..) τα αναζητω οταν τρωγω εξω. Στο σπιτι βγαζω το αχτι μου οταν μαγειρευω στους φιλους, οπου εχεις γινει γνωστη.πλεον¨: “ναι ξερουμε το ειδες στο Δεσποιναριον”….Ειδες τι κανει…το internet…?? Την πιο ζεστη μου καλημερα Δεσποινα.

  38. panathinaeos permalink
    February 18, 2009 4:04 am

    καλημερα δεσποιναριον και συγχαρητηρια για την αξιοπρεπη φωτο που αναρτησατε! αυτο το “εις υγειαν μωρα μου” ειναι αχτυπητο! το προσωπο σου ειναι γλυκο, χαλαρο και καλα φωτισμενο…
    οσο για την ααρτηση, τι να πω βρε παιδι μου, εχεις τον τροπο να μας συνεπαιρνεις! παντα τετοια!

  39. February 18, 2009 6:08 am

    Εγώ είμαι ο ανώνυμος καλέ!
    Πως το έκανα δεν ξέρω…🙂

  40. February 18, 2009 1:44 pm

    Αμαν….ισα που προλαβα να αφησω σχολιο στην αναρτηση βρε γλυκοδεσποιναριον!!!😉
    Ωραια ολα αυτα..δεν λεω..
    Μια ..απορια μονο εχω…
    Καλα..δεν το λυπουνται εκει ..το νερακι;;;;
    Γιατι ..λερωνουν ετσι απλα τα πιατα εκει..με δυο..δειγματα;;;;
    Τελικα,τι σας εφεραν..να φατε; 😉 χε χε!!!
    Φιλακια αχορταγα!

  41. February 18, 2009 2:53 pm

    Δεσποινάριο, βάλε και το κέικ, μακριά έιμαστε, δεν πειράζει…Εγώ ειδικά έιμαι υπερβολικά μακριά…
    Χι,χι,χι,χι,χι…
    Φιλιά από ΝΖ…

  42. February 18, 2009 5:03 pm

    Ένα ωχ για κάθε φωτό….

  43. February 18, 2009 5:55 pm

    δεσποινάκι μου , ψυχή μου, δές τό σχόλιο-ἀπάντηση πού σοῦ ἄφησα στό δικό μου μπλόγκ. Ἔπαθα τήν πλάκα μου! Διάβασε καί θά καταλάβεις!

  44. February 18, 2009 7:34 pm

    @Penelope καρδουλα, ευχαριστω. Παντα ψαχνω για κατι καινουργιο για να μη βαριεμαι και η ιδια. ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    @heliotypon. Καλωστο. Κοιτα αντι να παραγελνεις εξω, η να τρεχεις εξω, φιαξε κατι σπιτι. (κατι ειπα τωρα ε; ) Τελικα οποιος ασχοληθηκε με την μαγειρικη την βρηκε δημιουργικο χομπυ. Αλλα πρεπει σαν χομπυ να την δεις, αν τη δεις σαν καταναγκασμο δε δουλευει το συστημα.

    @Ορφια .. μα ειναι επαγγελματικα αυτα! Ασε το αλλο ..ουτε στα πιο τρελλα μου ονειρα δεν φανταζομουν οτι σε καποιο ορφικο σαλονι στην Αθηνα θα συζηταγαν για το δεσποιναριον. Ετσι μουρχεται να αρχισω να χοροπηδαω!!! Και τη δικη μου καλημερα με πολλη αγαπη.

    @Παναθηναιε αυστηρε μου κριτη, απο χαλια γιναμε αξιοπρεπεις. Θετικο βημα. Ευχαριστω για τα καλα σας λογια.

    @Ραδιο Μαρκονη ισαι αφηρημενος χαρα μου!!!

    @Personlich. Α Κωστη ξεχασα, εσεις οταν παραγγελνετε κοτοπουλο σας φερνουν ολοκληρη την κοτα και ενιοτε και τον κοκκορα μαζι. Χαρα μου ουδεμια λεπτεπιλεπτοτης!!! Πφφφ! Φιλια!

    @Αρτανις Το εβαλα παιδι μου πανω αριστερα σε νικρογραφια για να μη λιγωσετε!

    @Κικη ελααα τι αχ εσυ ξερεια να φιαχνεις αριστουργηματα!

    @Γαβριηλ. Το ειδα και συγκινηθηκα. Θα παω θα παω!!

Leave a Reply

