Skip to content

το gps τρελλαθηκε mon dieu!

February 19, 2009

2489235509_ca62764239-1

Καλα, ειναι σοβαροι στα δελτια ειδησεων που το εκαναν θεμα, οτι τα gps (και ειδικα στην Ελλαδα) σε μπερδευουν;  Κυριως -λεει- στις αγροτικες περιοχες. Σε στελνουν να πας μεσα απο ρεμματιες, η απο εκει που δε υπαρχουν δρομοι.  Καναμε -ειπε ο μελαχροινος παρουσιαστης- ενα απλο τεστ. Πηραμε ενα gps και το προγραμματισαμε να μας παει καπου σε αγροτικη περιοχη και καπου φτασαμε σε γκρεμο.  Οπερ εδει δειξαι κι εχουμε και αποδειξεις.  Τα gps τρελλαθηκαν.

Δεν του εχει πει κανεις, η κανει οτι δε ξερει, οτι  αυτα τα προγραμματα τα φιαχνουν ανθρωποι, που βασιζουν τα δεδομενα τους σε χαρτογραφημενες περιοχες;  Οτι στοιχεια του φορτωσεις αυτα εχει. Αν δε του πεις για το ρεμμα, θα σε ριξει μεσα!  Ασε που ακομη και αυτα πρεπει να τα ανανεωνεις με τα updates που κυκλοφορουν κατα καιρους.

Παιρνει ο αλλος ενα gps,  το προγραμματιζει να παει απο ανω Κωλοπετεινιτσα στην κατω Μαγουλα, που ο στρατος τα χαρτογραφησε πριν γεννηθω, και πεφτει στο χαντακι! Και κανει καταγγελια στο καναλι.

Το τημ του καναλιου με επι κεφαλης το μελανουρι που λεγαμε,  βρισκει αμεσως θεμα για να συμπληρωσει τα κενα του.  Και μιλαει και σοβαρα,  δε μας φταναν ολα, τρελλαθηκανε και τα gps.

Τα νευρα μου , τα χαπια μου, κι ενα ταξι να φυγω!

24 Comments leave one →
  1. February 19, 2009 11:10 pm

    Εμένα το gps με έχει σώσει εδώ στην Ουάσιγκτον. Και δε λέω μόνο ότι σε πάει ακριβώς εκεί που θες χωρίς να σκέφτεσαι πως να πας ή από που να στρίψεις. Μπορεί να σε σώσει από το να βρεθείς σε καμιά πραγματικά επικύνδινη γειτονιά, στα SE της Washington.

    Πάντως κάπου εδώ πρέπει να αναφερθούμε στο τρελό σύστημα δρόμων που έχουν…Γιατί άλλο το street, άλλο το road, άλλο το drive, άλλο το ride, άλλο το lane, άλλο το boulevard, άλλο το avenue, άλλο το highway, άλλο το parkway ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΟ ΤΟ NE , NW , SE , SW…

    Επίσης τα πάντα εδώ καθορίζονται με βάση το zip code. Δηλαδή μπορείς να βλέπεις στο χάρη δύο οδούς ίδιες, ΙΔΙΕΣ ΟΜΩΣ αλλά να είναι στο όριο δύο διαφορετικών zip code. Είναι απλά ηλίθιοι…

    Το gps μου τρελαίνεται κάθε φορά σε ένα συγκεκριμένο σημείο στo DC : Στη διασταύρωση Florida Ave με Νew York Ave. Εκεί, για κάποιο ανεξήγητο λόγο βαράει κανόνι και μου λέει να κάνω επι-τόπου U-TURN χαχαχαχαχα

    ΦΙΛΙΑ !!!

    (p.s. μα και εσύ βρε κοπελιά…χρυσομυγί pontiac !! :)) )

  2. February 20, 2009 12:48 am

    Δεσποινάκι μου,
    Καλά βλέπεις ελληνικές ειδήσεις; Θα πρέπει νάσαι ή θηρίον ή θεός! Οσο για το μηχανηματάκι έχει σώσει ζωές, όχι ζώα!!!
    Φιλάκια καληνύχτας απο το Τορόντο
    Η Γυριστρούλα

  3. February 20, 2009 2:46 am

    “ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ! ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΑ!!”
    Καλημέρα Δεσποινάκι🙂

  4. February 20, 2009 2:50 am

    Δέσποινα,
    μα είναι αστείο που βρίζουν το μηχάνημα αντί τους ανθρώπους που καταχωρούν τους χάρτες.!! Μου θυμίζει τότε μου πρωτοβγήκε η τηλ, νόμιζαν ότι τους μιλούσε!
    καλημέρα

  5. orfia permalink
    February 20, 2009 3:20 am

    Αν εχει βγει κατι χρησιμο που μπορει και ο καθημερινος ανθρωπος να χρησιμοποιησει αυτο ειναι το gps. Εχω σωθει σε μια πολη με αναρχο κυκλοφοριακο οπως η Αθηνα αλλα και σε ολο το λεκανοπεδιο. Αλλα πρεπει να κανει κανεις χρηση σωστη, updates κλπ. Οσο για το μελανουρι εκφωνητη ειδησεων, αν τον παρακολουθεις καθημερινα, η καταστροφολογια του σε παει κατ΄ευθειαν σε ψυχολογο να ανακαμψεις απο την καταθλιψη που σε εχει ριξει….Φιλια απο Αθηνα.

  6. margarita permalink
    February 20, 2009 5:23 am

    λοιπον απο το μετωπο των ανθρωπων που δεν κυκλοφορουν με ΙΧ ( ντοινγκ!!) αλλα που γνωριζουω ( τρομαρα μου) πως δουλευει αυτο το ματζαφλαρι ,δηλωνω οτι το GPS οτι του βαλεις αυτα βγαζει και αν το μελανουρι της Τιβι εχει αχυρα αντι μυαλο ..αχυρολογιες θα βγαλει…. εγω βεβαια ως αναχρονιστικη εχω ενανν χαρτη .. και οπου παω παλι τιοπρωτα πραγμα που αγοραζω ειναι ενας χαρτης … μεχρι και στο ντουμπαι … εκει που να προλαβεις το update που τα σπιτια προυπηρχαν των δρομων…. ..
    λεω να μην μπω στη διαδικασια της κριτικης των ελληνικω ειδησεων … και παρουσιαστων
    Μοναχο Οβερ..

  7. dshome permalink
    February 20, 2009 5:51 am

    Λέω κατά 90% ότι το κανάλι ήταν το STAR.
    Αυτό που επιμένω πως πρέπει να εξαφανιστεί από την ελληνικη τηλεόραση. Η περίπτωσή του δεν σηκώνει “εσύ έχεις το τηλεκοντρόλ και επιλέγεις”, επιμένω πρέπει να εξαφανιστει 😉

    ΥΓ: Μετά από έναν χρόνο περίπου που σε διαβάζω, σχολιάζω για πρώτη φορά. Και τι κακό σχόλιο έ;;;
    Καλό Σ/Κ.

  8. February 20, 2009 5:54 am

    Η “από πανω” είμαι εγώ. Απλώς συνδέθηκα με το prive blog μου 🙂

  9. February 20, 2009 6:36 am

    “Καλα, ειναι σοβαροι στα δελτια ειδησεων…”
    Πώς είπατε; Ούτε σαν ρητορική ερώτηση δε στέκει αυτό καλέ!!! Πώς φαίνεται ότι είσαι στην ξενιτιά!!!
    Φιλιά

    Τρελοτουρίστρια

  10. February 20, 2009 8:48 am

    χαχα τί μοῦ θύμησες τώρα
    ὀδηγῶντας στά βόρεια προάστια τῆς Ἰερουσαλήμ, ὅταν τό gps φώναζε στά ἐβραϊκά “Προσοχή! Ὀδηγεῖτε πλησίον τῶν ὁρίων τῆς Παλαιστινιακῆς Ἀρχῆς – Προσοχή! Ὀδηγεῖτε πλησίον τῶν ὁρίων τῆς Παλαιστινιακῆς Ἀρχῆς – Προσοχή! Ὀδηγεῖτε πλησίον τῶν ὁρίων τῆς Παλαιστινιακῆς Ἀρχῆς…”
    ἕνα λογικό gps σέ μιά τρελλαμένη χώρα
    καλό σαββατοκύριακο

  11. February 20, 2009 10:41 am

    α! τώρα κατάλαβα γιατί έχω κλείσει την τηλεόραση εδώ και μέρες και δεν την ανοίγω! επειδή εκτός των άλλων, υποτιμά τη νοημοσύνη μου!

    ειλικρινά, δεν ξέρω σε ποιούς ακριβώς απευθύνονται πλέον τα δελτία ειδήσεων, προτείνω στο τσακίρ κέφι ΣΚΑΪ αλλιώς, stick to your radio! music never did anybody harm!

    ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ

  12. February 20, 2009 1:16 pm

    αα έχω να δηλώσω πως δεν μου αρέσει το τζι πι ες γιατί μου αρέσει πολύ να χάνομαι!! οπότε θέλω ένα από τα τρελλά άμεσα! είπε τι μάρκα είναι?
    φιλάκια

  13. February 20, 2009 2:03 pm

    Να σου πω γλυκοδεσποιναριον..
    Οσο πιο νηφαλια και πιο σοβαροφανες λες ..μια μαλακια..
    τοσο πιο πολυ γινεσαι αποδεκτος!
    Ιδιως αμα αναφερεις και κανα τεχνικο ορο,που στην ουσια ειναι απο την εποχη του ..μπιτ νετ..!!!
    Εγω παλι,το χρησιμοποιω διαφορετικα!
    Δινω την διευθυνση,ξερω ομως εκ των προταιρων την διαδρομη και τις συντομευσεις,και βριζω την Γερμανιδα που μου λεει επιτακτικα τι…θα κανω!!!
    Κι αυτο γιατι δεν εκανα το αναλογο update!!!
    Ετσι ομως..εκτονωνομαι!!!
    Φιλακια καρναβαλιστικα!!

  14. February 20, 2009 2:37 pm

    Έτσι είναι εδώ…Από το τίποτα κάνουμε είδηση…

  15. February 20, 2009 4:00 pm

    Θα έχεις ακούσει βέβαια για το νέο προηγμένο μοντέλο GPS:

    Πού να το πάρουν είδηση και τα δελτία ειδήσεων!

  16. February 20, 2009 7:09 pm

    @Σι Ες Λακωνακο μου, καλωστο. Εχεις δικιο αν ειναι μια πολη στον κοσμο που χρειαζεται το Τζη Πι Ες ειναι η καλη μας πρωτευουσα. Αν χαθεις.. χαθηκες εκει στα νοτια της πολης. Αλλα και στα βορρεια παλι μπερδευεσαι. Γραμματα απο δω, αριθμοι απο κει. λοξοι δρομοι, υπογειες διαβασεις ενα χαλι μαυρο. Ασε που οι δρομοι ειναι σε κακη κατασταση. Μια επισκεψη στην πρωτευουσα και παμε για ζυγοσταθμιση!

    Ζοριστηκα μεχρι να τα μαθω και τελικα ..δε τα εμαθα ακομα! Κοιτα εκει στη Φλοριντα Αβενιου καθως πηγαινεις προς Ντυπον Σερκλ, σε ψυχανεμιζεται οτι εισαι φοιτητουλης και σε προτρεπει να κανεις μεταβολη να γυρισεις πισω για διαβασμα!! ΧΑ!

    Φιλια

    (τεραστιων διαστασεων αεροδυναμικο του 60 , μονο με τανκς το πληγωνες. φιφτυ ντολλαρς απο καποιον που εφευγε επειδη του ειχε βαλει καινουργια μπαταρια. Αφασια στο μιντγουεστ!)

    @Ιουστινακι. Ελπιζω να γυριζεις με Τζη Πι Ες γυριστρουλα. Φυσικα και βλεπω ειδησεις, τουαχιστο τα πρωτα 10 λεπτα που λενε ολες τις μ….. Φιλια.

    @Γιωργη μα πρεπει να μαθαινω τι γινεται βρε Γιωργη μου εστω και με αγχωτικο τροπο! Καλημερα.

    @Σοφια Απο που να το πιασεις το ποιος φταιει! Καλημερα

    @ορφια εμ ετσι ειναι για την πολη αυτα τα πραγματα και αν δε τα ενημερωνεις δε σου φταιει κανενας. Ασε το μελανουρι εκτος απο αγχωτικο εχει μια λογικη που σπαει καρυδια.

    @Μαργαριτα. Εγω παλι τους χαρτες ΔΕΝ τους αντεχω. Και ο Ερρικος εχει μανια με χαρτες. Εγω προτιμω να ρωταω τους ντοπιους σε ξενα μερη. Μεχρι να βρουμε στον παλιο-χαρτη που ειμαστε, να τσακισουμε τη σελιδα, να φοραμε γυαλια… ρωταμε τον ωραιο περσατικο και μας λεει. Φιλια.

    @despinak Καλως ηρθες συνονοματη. Κι ομως ειναι αλλο καναλι που αρχιζει απο Α και τελειωνει σε 1. Βλεπεις εδω εχω περιορισμενο αριθμο καναλιων και το .. αγαπημενο σου .. ΣΤΑΡ δε το βλεπω. Περσυ ειχα 4 επιλογες, μετα οι 2 αλλαξαν δορυφορο που δεν τον πιανουμε γιατι τον κρυβουν τα ψηλα δενδρα. Σκεφτηκα Χατξηνικολαου και Τρεμη η Δεντρα; Αφησα τα δεντρα!

    @τρελλοτουριστρια. Εγω ειμαι στην ξενητεια και το καταγγελλω. Οπως πρεπει να κανουν και εκεινοι που δεν ειναι.

    @Γαβριηλ ΑΥΤΟ ειναι Τζη Πι Ες.. Φανταζεσαι να περασεις τα ορια και να σου πει.. Καλα ρε μαλ.. τι ελεγα εγω τοση ωρα! Εσενα θα σε φαει καποια βολιδα, εγω τι σου φταιω; Γαβριηλ μου δεν εχεις μεηλ στο προφιλ σου για να σου στειλω για την φωτογραφια της σχολης. Εγω ειμαι στο despinarion ΑΤ Τζη Μεηλ ντοτ κομ.

    @Μαριζ Εσυ καλο μου εχεις και την εναλλακτικη των εφημεριδων. Εδω που τα λεμε οταν πηγαινω στην Ελλαδα αποφευγω να βλεπω ειδησεις. Τα βλεπω μονη μου οπως περπατω στην πολη. ΣκαΙ επισης δε βλεπω. Ραδιφωνο ο Ερρικος βαζει τη Μελωδια παντα και ακουω και μουσικουλα.

    Σε φιλω κι εγω κοριτσακι μου.

    @μελισσουλα. Κοιτα αν χαθεις στη Λωζαννη παει κι ερχεται, αν χαθεις στην Γουασινγκτων χαρα μου..χαθηκες!! Φιλακια.

    @personlich. Και καλα κανεις γατε, ασε αυτα με τους τεχνικους ορους που πολλες φορες προσπαθουν να τους απλουστευσουν και τα κανουν.. λιμπα. Ναι βρε παιδι μου ειμαι σιγουρη βρισκουν την πιο αυστηρη Γουντρουν για να τα ηχογραφησουν αυτα. Απορω πως δεν εχουν βγαλει το απντεητ που να σου δινει μπατσο οταν αντιμιλας η οταν δε κανεις αυτο που πρεπει! Φιλακια και καλο Σαββατοκυριακο.

    @Κικη, λες και χαθηκαν τοσα πραγματα σοβαρα που συμβαινουν.

    @Ασπαααα! καλο!!!

  17. February 20, 2009 8:50 pm

    φωτό ἐστάλησαν -στόπ.

  18. February 20, 2009 9:49 pm

    σ’ ευχαριστω πολυ.

  19. Με νόημα permalink
    February 21, 2009 3:12 am

    Δέν χρησιμοποιώ GPS,
    Δέν ακούω Ελληνικές ειδήσεις
    Δέν έχω ψυχολογικά προβλήματα
    Δέν μου μιλάνε μηχανές
    Είμαι λεύτερος
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  20. Με νόημα permalink
    February 21, 2009 3:14 am

    Α ξέχασα!
    δέν μου αρέσουν μαντραχαλάδες με ονόματα ψαριών!

  21. February 21, 2009 9:09 am

    @Με νοημα, και που ξερεις οτι εχει παγωνια στη Βορρεια Ελλαδα αφου δεν ακους ειδησεις; Παντως το οτι εισαι λευτερος φαινεται απο την πορεια σου (οσο δηλαδη ξερουμε μεχρι τωρα σε 10 τευχη) . Μελανουρι μου βγηκε αλλα μαυροτσουκαλο επρεπε να πω. Εχεις δικιο, αυτα ειναι γυναικεια επιθετα, μπαρμπουνα, μελανουρι, ζαργανα κλπ. Αντε και ομαδες παιδιων να τα πουμε ..μαριδα.. και καποια ποδοσφαιρικη ομαδα ..γαυρους.
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  22. February 21, 2009 10:45 am

    Α! καλά ο συγκεκριμένος έχει εμφανίσει και οπλικό σύστημα στις ειδήσεις και έχει μείνει ιστορική η στιγμή … μαζί με άλλες φαεινές εμπνεύσεις που είχε κατα καιρούς.
    Αφορμή υποθέτω είναι το ατύχημα με τον παίκτη του πολο που έπεσε στο χαντάκι λόγω GPS και έμεινε ανάπηρος. Αλλά φταίει το ρημάδι το GPS όχι τα δεδομένα, είπαμε.
    Χαρακτηριστική θα μου μείνει μια εκπομπή του ( ναι έχει και τέτοια ) που έκανε συγκρίσεις μεταξύ της τιμής του ρεύματος στην Ελλάδα και τη Γερμανία. Τί να του πεις, τώρα του βλάκα; ότι άλλο τα μαρούλια και άλλο οι ορχιδέες;

  23. February 21, 2009 3:43 pm

    Εχει τυχει μια δυο φορες να δω την εκπομπη και εφριξα. Μ’ αρεσει που υπαρχει ολοκληρη ομαδα για να βρισκει τα στοιχεια που υποτιθεται αποδεικνυουν και ενισχυουν τις υποθεσεις τους που ειναι στην ουσια τοσο ασχετα και αβασιμα που πρεπει δηλαδη να εισαι πολυ ηλιθιος για να μην αντιδρασεις με λογικους συνειρμους. Κατι μου λεει οτι ο κοσμος ψαχνει ευκολες απαντησεις για την αιωνια ερωτηση.. ποιος αραγε φταιει;

  24. February 22, 2009 12:28 am

    Ακριβώς, υπάρχει ολόκληρη ομάδα .. τώρα βέβαια τί είδους ομάδα …. από το αποτέλεσμα καταλαβαίνεις
    Η ελληνική δημοσιογραφία πέρα από τις λοιπές θεωρητικολογίες και τα πολιτικάντικα κατά τ’ άλλα κολυμπάει στην ημιμάθεια. Ούτε κάνουν τον κόπο να διαβάσουν αντίστοιχο υψηλού επιπέδου τύπο του εξωτερικού. Τα ξέρουν όλα …
    Κατάντια δεσποινάριον, κατάντια

Leave a Reply

