Skip to content

η χορτοπιττα της foodjunkie

February 21, 2009

Σημερα εφιαξα την χορτοπιττα της Ιωαννας . Ειναι νοστιμωτατη και σας συνιστω να επισκεφθητε την ιστοσελιδα της, οπου η Ιωαννα περιγραφει με λεπτομερεια τα υλικα και τον τροπο παρασκευης. Εγω εδω εχω να παρατηρησω απλα, οτι το ζυμωτο φυλλο ειναι εξαιρετικο και ευκολο. Το μαυρο σουσαμι δινει ιδιεταιρη γευση σε καθε μπουκια. Ειχα γραψει σε σχολιο στην αναρτηση της οτι θα ειχα προβλημα με τις καυκαληθρες. Πραγματικα, ολα τα βρηκα εκτος απο αυτο το χορταρακι. Βρηκα ομως φρεσκα τρυφερα πρασσα και τα ανακατεψα με τα υπολοιπα χορτα. Οι δυο μου καλεσμενοι ενθουσιαστηκαν. Ευχαριστω Ιωαννα για μια εξαιρετικη προταση.

p2210091


p2210105

26 Comments leave one →
  1. February 22, 2009 12:32 am

    Καλά ! αν εύρισκες και καυκαλίθρες στο DC θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε άνετα ότι ο Μπαρακ Ομπάμα άλλαξε τον κόσμο !
    Νοστιμότατο φαίνεται – το διαδίκτυο δεν έχει ακόμα ούτε γεύση ούτε οσμή αλλά πού θα πάει ; – κσι εύχομαι πάντα τέτοια επιτυχημένα. Αυτή είναι η χαρά της ζωής, τα μικρά και εκπληκτικά καθημερινά, μη σου πω ότι αυτό είναι και το μυστικό της.
    Πολλές καλημέρες από μια Ελλάδα που περιμένει τον χιονιά, μέχρι την Πεντέλη, καταλαβαίνεις τον πανικό ….στα κανάλια

  2. February 22, 2009 2:14 am

    Λοιπόν Δεσποινάκι μου είναι οτι πρέπει αυτή η συνταγή για αύριο το βράδυ στη σύναξη του Book club ! Δεν ξερω αν προλαβαίνω να ανοίξω φύλο μάλλον θα το αγοράσω! Φιλιά και καλή κυριακή χχχ

  3. panathinaeos permalink
    February 22, 2009 4:51 am

    ατιμον δεσποιναριον, με προλαβες πριν την εκτελεσω εγω την υπεροχη συνταγη! φαινεται τροφαντη και υπεροχωτατη! ευγε και σε εσενα, ευγε και στην τζανκυ!

  4. February 22, 2009 5:11 am

    Αν ήμουνα Ελλάδα, θα σου έβγαζα φωτό μια, να την δεις να καταλάβεις ποια είναι…Στην Κρήτη πάντως την λένε μυρώνι…
    Αγριόχορτο είναι , στα πετρώδη υγρά μέρη την βρίσκεις…Μυρίζει υπέροχα, και εχει ακόμα καλύτερη γέυση…
    Φιλιά πολλά από ΝΖ…

  5. February 22, 2009 5:19 am

    Ευχαριστώ πολύ που την έφτιαξες και πολύ χαίρομαι που πέτυχε! Το
    φύλλο όντως είναι εύκολο και μπορέι βεβαίως να γίνει και για τυρόπιτα ή άλλες πίτες, ειδικά αν σκέφτατι κανείς να τις φτιάξει για πικνίκ. Φιλάκια πολλά!

  6. February 22, 2009 5:55 am

    την έχω κι εγώ στο πρόγραμμα την τσικνοκυριακή, θα ανοίξω φύλλο λοιπόν!! που είσαι μανούλα να με δεις!!
    και συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με χιόνι..δε θα σταματήσει φέτος είμαι σίγουρη πια 😦
    φιλάκια

  7. February 22, 2009 9:05 am

    @SoFar(ακιον) Ηταν πραγματικα μια υπεροχη εναλλακτικη της κλασσικης σπανακοπιτας. Μια γευση που (εμενα τουλαχιστο) με εφερε πιο κοντα στην Ελλαδα. Δεν εχω καμια αμφιβολια πια οτι οι μικρες απολαυσεις βρισκονται στην καθημερινοτητα, αλλοιμονο μου πια εδω που εφτασα να μη το ειχα μαθει. Και μερικες φορες κρυβονται επιμελως, κι ετσι γινομαι λαγωνικο ..σνιφ σνιφ. Αυτο με τα χιονια συγγνωμη αλλα το ακουω εδω και δυο βδομαδες στο παλιοκαναλο, και καθε φορα η μαμα μου μου λεει.. α μια λιακαδα. με κοντομανικο βγηκα.
    Λοιπον ξερω ενα καταπληκτικο ερασιτεχνη μετεωρολογο τον Πετρο Βασιλειου που εχει μια ιστοσελιδα http://www.nifada.gr με τις πιο καλες προβλεψεις. Εχει και μετρητες και μια ουεμπ καμ στο σπιτι του στην Πολιτεια. Τωρα τον εχω ψιλοχασει αλλα τοτε που κατασκευαζε την ιστοσελιδα μιλαγαμε μαζι σε καποιο φορουμ. Πολυ μερακι και καλες προβλεψεις.

  8. February 22, 2009 9:07 am

    @Πηνελοπη ΩΩΩ! τι ομορφα. Φανταζομαι αυτες οι εκδηλωσεις με τα βιβλια θα αποτελουν για σενα εκτος απο λογοτεχνικες συγγεντρωσεις, και.. πεδια παρατηρησης και καταγραφης συμπεριφορων. Γιατι καρδουλα μου εγω σε γεννησα και σα ξερω!!! Φιλακια, να παρεις χοντρο φυλλο!

  9. February 22, 2009 9:14 am

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε. Σας ειδα που την ορεχτηκατε κι εσεις αυτη την τροφαντη πιτουλα. Την συνιστω ανεπιφυλακτα. Κι εσεις εχετε το αβανταζ της καυκαληθρας οσονουπω. Λοιπον για να ειμαι και λιγο αυστηρη με τον εαυτο μου, πιστευω οτι με επαιρνε για πιο λεπτο φυλλο, αλλα μολις ειδα οτι ξεπερασα το ταψι σταματησα να ανοιγω. Παντως ψηθηκε και εγινε τραγανο. Επισης λιγωτερη γεμιση (για το ταψι μου) ωστε να γινει ενα ποντο πιο χαμηλη. Αυτα ομως δεν τα συνειδητοποιεις εαν δε φιαξεις μονος σου την πιττα. Αναρωτιομουνα στην Ιωαννα για αυγα στη γεμιση. Δεν χρειαζονται. Αν τα χοραρικα δεν εχουν νερα, ψηνονται τελεια μεσα στο φυλλο και κρατανε την υποσταση τους. Επι πλεον, αν δε βαλουμε φετα εχουμε μια νηστισημη πιττα για σαρακοστιανες παρηγοριες. Σας ασπαζομαι

  10. February 22, 2009 9:17 am

    @Αρτανις απο το νοτιο ημισφαιριο, πρεπει να σου πω οτι ειμαι κορη μιας δεινης χορτομαζωχτρας με υπηρεσια στα δαση της Μαλακασσας (αυτα που δεν ειχαν καει ξερεις) Πως οι κυνηγοι εχουν τα λαγωνικα. Η κυρια Δαφνη ειχε εμενα και με το μικρο μου δαχτυλακι της εδειχνα τα χορταρακια. Το προβλημα μου ειναι .. η αμερικα!! Φιλια.

  11. February 22, 2009 9:24 am

    @Foodjunkie εγω σε ευχαριστω γλυκεια μας Ιωαννα που μας φερνεις τετοια πιατα και μαλιστα με τοσο εμπεριστατωμενες οδηγιες. Οχι σαν κι εμενα που περιγραφω τις αναλογιες μου με λιγο απο τουτο και λιγο απο κεινο. Επισης οι εικονες σου βοηθανε πολυ στην κατασκευη καθε δημιουργιας σου. Ξερεις απο τα υλικα μπορει να καταλαβει κανεις αν του ταιριαζει.. γευστικα ενα πιατο. Και η χορτοπιττα σου ξεσηκωσε με μιας τα γευστικα μου κυτταρα. Ας την μαθουν λοιπον και οι περαστικοι απο δω. Οι περισσοτεροι ειναι στην Ελλαδα και θα εχουν ολα τα χορτα οπως τα περιγραφεις.

  12. February 22, 2009 9:29 am

    @Μελισσουλα καλη επιτυχια. Δεν ειναι δυσκολη, κι εκει μαλλον θα βρεις και κανενα πιο πικρουλο χορταρακι να βαλεις μεσα. Εμεις οι μαμαδες χαιρομαστε οταν τα κοριτσακια μας (και τα αγορια μας) φιαχνουν πραγματα και μας ξεπερναβνε σε νοικοκυροσυνες. Προχτες η Ντεμπορα εφιαχνε σπαραγγια και ο Κωνσταντινος απο διπλα ανακατευε μια σως Ολανταιζ. ΠΟΙΟΣ; ο Κωνσταντινος που ουτε σαντουϊτς δεν ηξερε να φιαξει. Τι αλλο θα δω ακομα!!!

  13. February 22, 2009 9:42 am

    Άψογη ξαναλέω…

  14. February 22, 2009 9:45 am

    Κικιτσα μου, cudos στη Ιωαννα.

  15. February 22, 2009 10:09 am

    Αυτή η χορτόπιτα μοιάζει να έχει βγει από τον …. παράδεισο!
    Έτσι σχολιάζω και την προηγούμενή σου ανάρτηση σχετικά με την απάντηση του φοιτητή για την εξώθερμη/εσώθερμη κόλαση :
    Η χορτόπιτα και τα επιφωνήματα της Τερέζας επιβεβαιώνουν την απάντησή του!

  16. February 22, 2009 11:23 am

    Ναι βρε Βασιλη μου, τι σοκολατες μου λενε εμενα! Λιγη χορτοπιττα και αρχιζεις τα επιφωνηματα! Να μου φιλησεις τις αγαπες σου που πια ειναι και δικες μας.

  17. February 22, 2009 11:23 am

    Νοστιμότατη!!
    Πάντα επιτυχίες!! Εδώ όλο μας τριγυρίζει το χιόνι, αλλά να ο ήλιος και…τίποτα πάλι!

  18. February 22, 2009 11:24 am

    Σοφιτσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μολις με προλαβες. Κλεινω το λαπτοπ και παω για… βρουβες!

  19. February 22, 2009 12:39 pm

    Είμαι η λαίδη Τζέιν, και μόλις ξεμπέρδεψα με τα μέιλ!! Επιτέλους!!
    Καλές και οι βρούβες!!
    φιλιά

  20. February 22, 2009 12:55 pm

    Despoina, it comes as no surprise that this turned out wonderfully. Ioanna always has delicious dishes to offer.

  21. February 22, 2009 1:54 pm

    Φαίνεται νοστιμότατη. Θα πάω να πάρω τη συνταγή να την κάνω! Φιλιά!

  22. February 22, 2009 2:49 pm

    Mαλλον κατι καπου λαθος διαβασα…
    Εχω ανοιξει φυλλα σαν λαδοκολα ψιλα…
    αλλα δεν βρισκω κουτοχορτα να τα γεμισω!
    Να βαλω ..φουντα;
    Φιλακια αρτησιμα..

  23. fevis permalink
    February 22, 2009 3:20 pm

    Η πίτα φαίνεται εξαιρετική όπως άλλωστε και το blog της foodjunckie που τώρα το ανακάλυψα η ξανθιά… Θα εντρυφήσω όμως στις συνταγές της και θα επανέλθω… Φιλάκια πολλά…

  24. February 22, 2009 7:55 pm

    @λαιδη μιλαιδη χαιρομαι που ξεμπερδεψατε τα μπο.. παρντοβ τα μεϊλς σας.

    @Παντελη κι εκεινη κι εσυ ειστε υπεροχοι

    @Ασπα, δοκιμασε την Ασπα μου, οπωε ειπε και η Ιωαννα η ζυμη ειναι και εξειρετη για τυροπιττακια που ισωε αρεσουν στα μωρα μας περισσοτερο.

    @Κωστη τρελλογατε θα μας κλεισουν το μπλογκ στο τελος αυτοι της .. ηθων.. φιλακια πρασινα.

    @Ευουλα, πηγαινε να δεις, ειναι ενα πολυ ωραιο μπλογκ! Φιλακια.

  25. February 22, 2009 8:06 pm

    Βρε… κορίτσι μου!!!!
    Πως να ξέρω το άσπρο είσαι εσύ? Καλά, άσπρη είσαι, φαίνεται…
    η Δεσποινά μας, και να μη το κυριολεκτώ?

    Και η πίττα, μα και η Κόλαση,
    θαυμάσια… Ω! Θεέ μου!
    Σε φιλω-ασπάζομαι

    Υιώτα (αστοριανη)

  26. February 22, 2009 9:17 pm

    Υιωτα μου, ασπρο το ονομασα για το αγαπημενο μου χρωμα. Χαιρομαι που σου αρεσε η πιττα της Ιωαννας. Σ’ ευχαριστω πολυ. Σε φιλω κι εγω.

Leave a Reply

