Skip to content

at the traffic light

March 6, 2009

way1

Θα πρεπει να ηταν περιπου εξι παρα τεταρτο.  Οδηγω προς το σπιτι στο δακτυλιο.   Σε μια στροφη ο ηλιος ετοιμος να κανει βουτια στον οριζοντα, με τυφλωνει.  Μεχρι να ψαχουλεψω στην τσαντα, και να βρω την φωτογραφικη μηχανη,  χανω πολυτιμα δευτερολεπτα. Τη στιγμη του κλικ, ο ηλιος ειχε μισοκρυφτει.

p3050004

Σταματημενη στο φαναρι σκεφτομαι.  Μετα το μπλογκινγκ .. τι;  Ειναι μεγαλο πραγμα!  οποτε θελω γραφω ενα κειμενο και με ενα κλικ το.. δημοσιευω.  Ομολογω οτι η τεχνολογια ηταν αυτο που με εσπρωξε στο μπλογκινγκ στην αρχη, περισσοτερο απο  την κοινωνικη επαφη.  Και η τεχνολογια με εκανε να μεταφερθω απο  τον blogger στην WordPress.  Απο το διαμερισμα στο μεγαρο.  Τωρα τελευταια ανακαλυψα κατι καινουργιες ιδεες και εφαρμογες που προς το παρον τις μελεταω και τις δοκιμαζω.  Μπορει να μετακομισω απο το μεγαρο σε ενα studio στο Manhattan.

Προς το παρον η μονη μετακομιση που θα κανω ειναι στο γραφειο.   Απο τον τεταρτο οροφο στον τριτο.  Η εταιρεια πηρε αλλη μια σουϊτα και την ανακαινισε μεσα πληρως.  Καινουργια χαλια,  φρεσκα χρωματα, και ο πρωϊνος ηλιος να μπαινει απο το  παραθυρο.  Κατεβηκα σημερα και εκανα σχεδια πως θα βαλω τα επιπλα.  Μπορει σε μια βδομαδα να μεταφερθουμε. Μια μετακομιση ειναι παντα μπελας, εστω κι αν πηγαινεις ενα οροφο πιο κατω.  Τα βιβλια πρεπει να μπουν σε κιβωτια, τα συρταρια να αδειασουν.  Σκεφτομαι οτι θα πεταξω και μερικα πραγματα.  Οι μετακομισεις ειναι μια καλη δικαιολογια για ξεκαθαρισμα.

Ουπς! Πρασινο!

crocus

Φτανω στο σπιτι, και κατηφοριζοντας προς το γραμματοκιβωτιο στη στροφη του δρομου,  βλεπω με χαρα οτι οι κιτρινοι κροκοι επεζησαν της χιονοθυελλας.  Ξεπροβαλλουν χαρουμενα μεσα απο το χιονακι.  Κλικ και σας τα εφερα μαζι με  ευχες για  ενα ομορφο Σαββατοκυριακο.

20 Comments leave one →
  1. March 6, 2009 1:17 am

    Mετακομισεις είπες θα φύγεις από το wordpress και τι θα κάνεις δικός σου despinarion.com? Μπορούμε να κάνουμε εταιρεία Despinarion&Penelope Ltd. Mετακομίσεις όλων των ειδών virtual και μή😉 Aυτοί οι κρόκοι μου λείπουν και σκέφτομαι τους δικούς μου στον αγγλικό μου κήπο τι θα γίνεται τώρα θα έχουν βγεί όλοι μαζί με τα snowdrops !
    p.s Tι σύμπτωση και εμένα η τεχνολογία με τράβηξε πρώτα γιατί δεν φανταζόμουν ότι μπορούσα να έχω ανθρώπινες επαφές με το μπλογκινγ …

  2. fevis permalink
    March 6, 2009 2:28 am

    Αυτό με την διαδικτυακή μετακόμιση με ενδιαφέρει και μένα… Δοκίμασα κάποια στιγμή να μεταφερθώ από τον Blogger στην WordPress αλλά μου φάνηκε πολύ περίπλοκο το σύστημα και επέστρεψα πίσω τρέχοντας…. Οπότε, ότι πληροφορίες και συμβουλές έχεις θα τις ακούσω με χαρά… Κατά τα άλλα πολλές ευχές για καλό σαββατοκύριακο και από εδώ που ημέρωσε μια μέρα ηλιόλουστη αλλά ποιος ξέρει πως θα καταλήξει τελικά με την αστάθεια που μας δέρνει, ακόμα και στον καιρό? Φιλιά….

  3. March 6, 2009 2:46 am

    Καλημέρα,
    ωραίο φαίνεται να είναι το καινούργιο γραφείο! Κερνάς καφέ?
    καλημέρα

  4. orfia permalink
    March 6, 2009 3:28 am

    Καλημερα με ηλιο Δεσποινα.
    Πινοντας τον πρωτο καφε στο γραφειο και πριν αρχισει… το τρεξιμο, συνηθεια γλυκεια να διαβαζω σκεψεις και στιγμες…αν8ρωπων που δεν “γνωριζω” αλλα διαλεξα οτι μου αρεσουν. Τελικα με φιλοσοφικη διαθεση… (παρασκευη γαρ….), το internet εχει αυτη την μαγεια, να μαθαινεις και να βλεπεις στιγμες και εικονες απο μερη και ανθρωπους….στιγμες αν8ρωπινες που και εσυ ο ιδιος ζεις…. ενας δρομος, ενα ηλιοβασιλεμα καπου μακρια…στην αλλη ακρη που λεω εγω… !!! Νασαι καλα Δεσποινα καλο Σαββατοκυριακο. Φιλια πολλα.

  5. March 6, 2009 3:36 am

    πολύ μου αρέσει που συνοδεύω τις δυό τρεις βιαστικιές γουλιές καφέ με τις σκέψεις κάποιου άλλου σε ένα φανάρι. Άλλο ένα “my kind of post” και ο λόγος για τον οποίο – νομίζω – όλοι ξεκινήσαμε δειλά δειλά αυτόν τον μπελά, δεν είναι άλλος από την ελευθερία να μιλήσουμε για τα σημαντικά ασήμαντα μας, να τοποθετηθούμε, και τελικά (!) να μοιραστούμε εμπειρίες και σκέψεις.

  6. panathinaeos permalink
    March 6, 2009 4:32 am

    εδω στην αθηνα στα φαναρια δεν εχουμε την πολυτελεια να θαυμαζουμε τον ηλιο η να τον φωτογραφιζουμε, προσπαθουμε να δουμε τι θα κανουμε με τις ορδες των ανθρωπων που πλεον συνωστιζονται προσπαθωντας να πουλησουν κατι, η να παρουν μια ελεημοσυνη!
    οι αμυγδαλιες ειναι γεματες ανθη, παρολον οτι σε μια γρηγορη εξοδο στη Βορεια Ευβοια ειδα οτι ολα τα ορεινα ηταν χιονοσκεπαστα!
    καλη μετακομιση στον τριτο και καλη εμπνευση για τα μελλοντικα του δεσποιναριον!

  7. margarita permalink
    March 6, 2009 5:39 am

    αν αδειασε το γραφειο σου δεν μου το παραχωρεις.. θελω και εγω ενα με θεα γιατι εδω στο κοντεινερ… θεα γιοκ.. οσο για την τεχνολογια… ελα να μου κρατησεις κανενα καλωδιο το σ/κ που πρεπει να αλλαξω ολες τις συνδεσεις στο σπτι .. μεχρι και το τηλεφωνο λογω LINUX .. και μετα αντιο κοντεινερ … θα καθομαι στο καναπε μου με θεα και θα κανω και εγω teleworking..ποτε ποτε.. Πωπω αναβαθμησεις … οσο για την φωτογραφηση — με αυτοματο πιλοτο πας καλε?? και βγαζεις και ον δε ροουντ φωτος??

  8. March 6, 2009 8:35 am

    Το μυαλό σου στο τιμόνι Δεσποινάκι!!
    Φιλιά
    Καλό Σαββατοκύριακο🙂

  9. March 6, 2009 9:18 am

    Δεσποινάκι,
    Κάθε μετακόμιση, ακόμη και στο καλύτερο, είναι τραυματική κατα την ταπεινή μου γνώμη. Ετοιμάζεσαι για κόντο στο Μανχάταν; Πάλι θα με μπερδέψεις δηλαδή, μόλις είχα μάθει στο μέγαρο;
    Λοιπόν, η αισιοδοξία σου με ενέπνευσε να αναρτήσω εικόνες με χρώμα απο τη φύση στο μπλόγκ μου. Ευσι σε θέλω με κίτρινους κρίνους και ηλιοβασιλέματα πίσω απ΄το τιμόνι.
    Η άνοιξε έρχεται όσο κι αν αντιστέκεται ο γεροχειμώνας!!!
    Φιλάκιαααααααααααααα

  10. March 6, 2009 10:08 am

    Αντε ξεκινα κυρα μου…
    Πιο πρασινο δεν γινεται…
    Εχουμε βγαλει ριζες!😉
    Ασε που δεν πηρα και την ..ξυριστικη μηχανη μαζι μου..και θα φτασω χαλια στο γραφειο!
    Αντε..για στριβε λοιπον!
    Ονειροπολα!!! χε χε!
    Καλημερα στο αγαπητον γλυκοδεσποιναριον!
    Καλη μετακομιση και καλο ..ξεφορτωμα ευχομαι.
    Και μια συμβουλη μικρουλα…
    Την φωτογραφικη μηχανη,την εχουμε παντα ετοιμη και κρεμασμενη στον λαιμο!!!
    Οχι να χανουμε και τα ηλιοβασιλεματα τωρα😉
    Καλο ΠΣΚ!!!

  11. March 6, 2009 11:18 am

    εδώ πάλι χιόνι…δε θα σταματήσει ποτέ. μέτρα μήνες από τον Οκτώβρη μέχρι τώρα, και ειναι ακομα αρχές Μάρτη έχουμε ακόμα 3 βδομάδες. μόνο μη μας παει και ο Απριλης έτσι😦
    λεει κατι το ζωδιό μας για τις ματακομίσεις?? κι εγώ σκέφτομαι να ξαναγυρίσω στη Λωζάνη το καλοκαίρι🙂

  12. March 6, 2009 11:40 pm

    @Πηνελοπη, ναι καρδουλα να φιαξουμε εταιρεια περιορισμενης ευθυνης. Εγω θα γραφω χωρις περιορισμους κι εσυ θα εχεις την ευθυνη. Λοιπον αυτο το πραγμα με την τεχνολογια το εχω ακομα, μολις δω κατι καινουργιο θελω να το σκαλισω. Ουτε κι εγω φανταζομουνα τοσες κοινωνικες επαφες με τα μπλογκς. ΧΧΧ

    @Ευουλα, η πρεςς δεν ειναι δυσκολη, ολα συνηθειο ειναι. Ασε που με βοηθησε να βελτιωσω οτι βασικα HTML ηξερα. Αυτο που ψαχνω τωρα ειναι ακομα πιο δυσκολο. Τελικα νομιζω οτο ο μπλογκερ ειναι ο περισσοτερο “user friendly” . Ασε να το παλεψω λιγο και θα σου πω. Οσο για τη διαδικτυακη μετακομιση, δεν ειναι κατι που θα γινει συντομα. Μια σκεψη ειναι προς το παρον.

    @Σοφια. Μολις μας μετακομισουν, ελα. Ωραιο ειναι και δε με πειραζει ο μπελας, εχει καλυτερο προσανατολισμο.

    @Ορφια, κι εσυ να εισαι καλα που γραφεις τοσο ομορφα σχολια. Τελικα ο καθενας παιρνει διαφορετικα πραγματα απο τα μπλογκς, αλλοι ενημερωση, αλλοι παρεα, αλλοι απλα εκφραζονται. Απ’ ολα εχει ο μπλογκομπαχτσες.

    @Μαριζζ κι εμενα μου αρεσουν αυτα τα απλα και καθημερινα. Μερικες φορες με πιανω να γραφω παραπανω απο οσα θα επρεπε. Μερικες φορες πεφτει (η δικη μου) λογοκρισια, για κατι αθνρωπους σαν κι εμενα που ενθουσιαζονται και παρασυρονται, χρειαζεται λιγη προσοχη.

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε, υποδειξτε μου το φαναρι σας να ερθω να σας κανω σουρπριζ και να σας καθαρισω τα τζαμια! Φανταζεστε αντι να δειτε τον μελαμψο κυριο με τις ανθοδεσμες, να δειτε ενα δεσποιναριον με παλουκι και σπρεϋ;
    Πηγατε εκδρομουλα στη βορρειο Ευβοια; Τι ωραια!
    Ευχαριστω για τις ευχες σας.

    @Μαργαριτα, αντε κι εσυ καλα καλωδια! Λοιπον οταν βγαζω φωτογραφιες στο αυτοκινητο. βγαζω με το ενα χερι χωρις να εστιαζω και οτι βγει βγηκε.

    @Γιωργη μου μην ανησυχεις, προσεχω. Φιλια.

    @Ιουστινακι μου , τραυματικη γιατι; Ειδικα αυτη μαλλον μου αρεσει . Τωρα που το καλοσκεφτομαι επειδη βαριεμαι ευκολα, οι αλλαγες σαν τις μετακομισεις μου αρεσουν. Οσο για το κονδομηνιον θα δουμε, ειμαι σε φαση ερευνας, φλερταρω με την ιδεα. Σμουτς.

    @Περσονλιχ Σιγα ρε κυριος, αρχισες τις κορνες. Βιαζεσαι; Λοιπον δε μου εφταναν ολα αυτα που κρεμαω στο λαιμο μου καθε μερα, να κρεμασω και μια μηχανη να καμπουριασω, να μη βλεπομαι μετα. Καλο Σ/Κ

    @Μελισσουλα τι λεει εσυ που τα διαβαζεις αυτα. Εδω αυριο περιμενουμε μεχρι εικοσι βαθμους. Μιλαμε για καιρο αλητη, μεσα σε μια βδομαδα τα ειδαμε ολα.

    @α τουτι ραγκατσινι κον βεντι κουατρο μιλλε μπατσι. οπως λεει και ο Αντριανο.

  13. March 7, 2009 2:50 am

    Αχ τα λουλουδάκια σου, πανέμορφα…καλή άνοιξη λοιπόν, Δεσποινάριό μου…
    καλό Σ/Κ και φιλιά…

  14. March 7, 2009 5:23 am

    Καλημέρα σου και χρόνια πολλά στον Θοδωρή σου!

  15. March 7, 2009 6:29 am

    Δεσποινάκι να το χαίρεσαι το μικρό σου αγοράκι!!
    σήμερα εδώ έχουμε έναν ήλιο γκλόριους που φωτίζει το χιόνι, η Γκλιον σχεδόν δεν φαίνεται από τη λάμψη! πάω μια βόλτα και για το καθιερωμένο καφεδάκι του Σαββάτου.
    φιλιά πολλά

  16. March 7, 2009 10:16 am

    Καλημερα @Αρτανις, ευχαριστω @Μελισσουλα και @Φωτεινη μου. Απαντω αναμεσα σε ταραμοσαλατα και τσοπ τσοπ κρεμμυδια. Καλα αυτο το λαπτοπ αρχισε να δακρυζει. @Μελισσουλα κι εδω ασε πανω απο 20 βαθμους, τα χιονια λιωσανε, ειναι μια μερα ονειρο. Τριαλαρο τριαλαρο μαγειρευω χορευοντας. Φιλια.

  17. So_Far permalink
    March 7, 2009 2:42 pm

    Πέρασα να πω ένα γεια και να θαυμάσω τους κρόκους Καλό Σ/Κ και πολλά πολλά φιλιά

    ΥΓ Ελληνοαμερικανιά δεν έχει, υπόσχομαι Καζακστο-αμερικανιά σε πρώτη ευκαιρία

  18. March 8, 2009 1:11 am

    Φιλια Σοφαρακι μου. Φερε και ελληνο – καζακστανια αν θελεις. Περνας καλα η ολο δουλεια-δουλεια;

  19. March 9, 2009 8:08 am

    Η τελευταία φωτογραφία είναι υπέροχη!!!!

  20. March 9, 2009 7:29 pm

    Ευχαριστω τουριστριακι μου (οποιο κι αν εισαι)

Leave a Reply

