Skip to content

4 flowers

March 9, 2009

Τεσσερα λουλουδια που στολιζουν το χωρο και τη ζωη μου.  Ποσο θα κρατησουν αραγε;  Αλλα μερικες μερες,  αλλα ισως βδομαδες.  Παω κοντα τους και τα φωτογραφιζω.  Ετσι μενουν για παντα στη μνημη.  Δε ξερω ποιο απο ολα να διαλεξω.  Το αγνο τριανταφυλλο,  την προκλητικη ορχιδεα,  τους περηφανους ασφοδελους, η τις διχρωμες τουλιπες;  Εσεις;

white_rose

white rose

orcid3

pink orchid

daffodils1

yellow daffodil

tulips

red and white tulips

23 Comments leave one →
  1. menoima permalink
    March 9, 2009 11:03 pm

    ….διαβαίνοντας λειβάδια απ’ ασφοδείλι…. λέει ο Μαβίλης.
    εδώ, τώρα ξεμυτίζουν απο το χώμα. Σε λίγο θα γίνουν ασπροκίτρινο χαλί. Προς το παρόν, μου φέρνουν το πρώτο μαντάτο της άνοιξης. Πώς να μήν τους αγαπώ;
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  2. March 9, 2009 11:17 pm

    Κι εδω τα ιδια, μολις ξετσουμισαν στον κηπο, θα περιμενω να ανθισουν για να παω κοντα τους. Θα σου φερω φωτογραφιες. Μονο που ζουν για λιγες μερες. Μ’ αρεσει που η Πρεςς σου αλλαζει το πουκαμισο απο κοκκινο σε μπλε. Σε περιποιειται. Καληνυχτα νοηματακι. Νυχτωσε για τα καλα εδω. Φιλακι.

  3. March 10, 2009 12:31 am

    Και το έκανες πολύ πετυχημένα. Φαίνεται ότι έχεις ταλέντο ΚΑΙ φωτογράφου. Φιλιά.

  4. March 10, 2009 12:41 am

    Αγαπημένη μου,
    Ευχαριστώ για τις λίγες σταγόνες άνοιξης που έσταξες στο μπουχτισμένο μου μυαλό σήμερα.
    Και σε γλυκοφιλώ. Θα μου λείψουν οι καληνύχτες!!!

  5. March 10, 2009 1:50 am

    Καλημέρα από ανοιξιάτικο Ρέθυμνο.
    Εγώ θα διάλεγα την ροζ ορχιδέα γιατί διάρκεί περισσότερο.
    Φιλιά πολλά

  6. March 10, 2009 1:54 am

    Λοιπόν τι προσέχω τώρα ότι αρχίζει η ‘σχέση’ μας να έχει παρελθόν που λένε 😉 γιατί μόλις είδα τις τουλίπες σου θυμήθηκα τις δικές μου και πέρσι που ήμουν στο Αμστερνταμ και είχα πάρει βολβούς και σε είχα ενημερώσει περι φυτευσεις κλπ. τελικά μου είχαν βγήκαν αλλο χρώμα από ότι νόμιζα, μωβ και ροζ σε κίτρινες και το τελεταίο έγινε γιατί το χώμα δεν είχε αρκετό μαγνησιο σιδερο κλπ. Τι άνοιξη εδώ που λέει και το Ιουστινάκι ‘καραμπαμπαμ’ ήλιος διαρκείας είναι ακριβώς σαν το Εnglish summer. Τα rose σου μου άρεσε πολύ χχχ

  7. March 10, 2009 2:07 am

    Πολύ όμορφα τα λουλουδάκια σου Δέσποινα μου. Κι εμένα τώρα που αρχίζει και ανθίζει η βεράντα μου, ανθίζει και η καρδιά μου. Φιλιά από τη συννεφιασμένη Αττική.

  8. wintersea permalink
    March 10, 2009 2:24 am

    Ωωωωωω, τις τουλίπες……….. Μαζί με τις ανεμώνες και τις νεραγκούλες, τις αγαπάω πιο πολύ απ’ όλα τα λουλούδια 🙂
    Καλημερούδια!

  9. March 10, 2009 3:00 am

    Καλημερα απο αθηνα με ενα τρελλο καιρο, μια ηλιοφανεια ,μια βροχη ουτε σιγκαπουρη να ημασταν,μια αερα, λοιπον Δεσποινακι εγω θα διαλεγα το λευκο τριανταφυλλο.Νασαι καλα.

  10. March 10, 2009 3:47 am

    τουλίπες δεν το συζητώ! αν και στο σπίτι έχω 2 ορχιδέες που τις φροντίζω και μεγαλώνουν οι πολύ αγαπημένες μου είναι οι τουλίπες και σήμερα θα πάω στο cage aux fleurs να πάρω τις υπέροχες ροζ που μου έχουν φέρει 🙂
    Καλημέρα!!!

  11. Κατερίνα permalink
    March 10, 2009 5:02 am

    Τι να πρωτοδιαβάσω (θα μπω σε σειρά πάλι). Καλημέρα Δεσποινάκι.Χρόνια πολλά να ευχηθώ καθυστερημένα,τέλειο το τραπέζι,συγχαρητήρια γλυκιά μου.Όσο για τα λουλούδια?Τουλίπες για πάντα!!!!Το ξέρεις είναι οι αγαπημένες μου.
    Μετά από τη γλυκιά διακοπή που περάσαμε με το ταξιδάκι (ηρεμήσαμε) γεμίσαμε μπαταρίες και τώρα τρεχαλητό. Φιλάκια γλυκά.

  12. March 10, 2009 5:44 am

    πανέμορφα τα λουλουδάκια σου, όλα μου άρεσαν (λίγο περισσότερο οι νάρκισσοι λόγω χρώματος…)
    Καλή Τρίτη να έχεις, φιλιά πολλά…

  13. margarita permalink
    March 10, 2009 7:49 am

    Τωρα τι να πω τωρα εγω για λουλουδια……

    αλλα εχουν το ονομα και αλλα τη χαρη..

    απο τα διαθεσιμα προτιμω τις τουλιπες.. οι ορχιδεες μου ειναι λιγο μη μου απτου, τ α τριανταφυλλα τα προτιμω σε κιτρινο !! και γενικα με τη πρασιναδα εχω μια σχεση περιεργη.. αλλα δως μου ανεμωνες μαργαριτες παπαρουνες γιασεμια στο φυσικο τους περιβαλλον ……και γαρδενιες.. σαν αυτες της γιαγιας μου στον τενεκε( αντι για γλαστρα) στη σκαλα της αυλης στο Βολο..
    Μ

  14. March 10, 2009 1:24 pm

    Όλο και κάποιο τεστ προσωπικότητας θα υπάρχει που έχει σχέση με την επιλογή λουλουδιού.
    Θα διάλεγα το τριαντάφυλλο! Φιλιά!

  15. luna permalink
    March 10, 2009 2:18 pm

    -Ροδα, μου αρεσουν αυτα που εχουν αρωμα δεν με απασχολει το χρωμα τους! τρελλενομαι για αγρια που φυτρωνουν στο δασος μονο την αρχη της ανοιξης και εχουν πανω στον μισχο τους-κοτσανι τους βρυα!
    -Ορχιδεες…., καιρο τωρα σκεφτομαι να μου κανω μια δωρο! (ακουσα κατι για αυτες και δεν το αποφασιζω)
    -Ασφοδελοi-/yellow daffodil, αυτης της εποχης, οταν ξεμυτιζουν λεω κοντευει η ανοιξη!
    Τουλιπες, αγαπημενες! H μαμα μου, οταν ημουν παιδι, μου χαριζε τα Χριστουγεννα, ενα ματσο Τουλιπες και ενα βιβλιο, τις εχω σαν χειμωνιατικο λουλουδι στο μυαλο μου ασχετα που θα γεμισει ο κηπος μου και με αυτες στο προσεχες μελλον….
    Διαλεγω και τα τεσσερα….
    σορρυ που απλωσα σεντονι …φιλια

  16. March 10, 2009 4:09 pm

    το τριαντάφυλλο , το τριαντάφυλλο.
    κάτι σε κοκκινάκι σου βρίσκετε?
    πανέμορφα όλα βέβαια.
    φιλιά καρυστινά

  17. March 10, 2009 5:27 pm

    το αγνό τριανταφυλλάκι!

  18. March 10, 2009 8:04 pm

    @heliotypon Την σημερον ημερα αγαπητο ηλιοτυπον ετσι που εχουν γινει οι ψηφιακες καμερες, ολοι οι μπλογκερς που εχουν μια μηχανη.. δημιουργουν. Σε ευχαριστω, με κολακευεις.

    @Ιουστινακιον το φιαχνον βαλιτσες. Γιατι μπουχτισες χαρα μου; Διωχτα ολα, το Παρισι σε περιμενει με πρενταν!! Πως λεει και το γνωστο τραγουδακι με τον Ζιλμπερ “A Paris le Printemps”

    Τις καληνυχτες θα τις ξαναβρουμε σιγουρα. Να περασεις ομορφα.

    @Φωτεινη Ντελικατη η ορχιδεα, οι μισχοι της ειναι στερεωμενοι μα πιαστρακια σα αυτα που βαζουμε στα μαλλια με υποστηριγματα. Φιλια Φωτεινουλα.

    @Πηνελοπη. Τα θυμαμαι αυτα περσυ που τα συζητουσαμε οι φρεσκιες μπλογκερινες. Το τριανταφυλλακι ειναι εξη φορες μεγεθυμενο. Στην πραγματικοτητα ειναι 2 εκατοστα διαμετρος. ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    @Μεροπη Βλεπω ο Μαρτης αποφασισε να ειναι ατακτος στην Αθηνα. Κι εδω μυρισε λιγο η ανοιξη. Αυτα τα λουλουδακια ειναι απο βαζα η απο γλαστρακια μεσα στο σπιτι. Προεκυψαν απο τους καλεσμενους του Σαββατου.

    @χειμωνιατικη θαλασσα Τελικα δεν υπαρχει λουλουδι που να μην ειναι ονορφο. Αν ειχα να διαλεξω απο ολα ολα, η μαργαριτα του αγρου ειναι η λατρεια μου. Καλημερουδια.

    @Ελευθερια γεια σου. Ομορφο και το τριανταφυλλακι. Ο καιρος της Αθηνας σας κανει κολπα ε;

    @μελισσουλα τουλιπες για σενα. Υπαρχει εδω ενα χρωμα ροζε προς το μωβ που ειναι εκπληκτικο. Ουαν λεω εδω εννοω εισαγομενες απο την Ολλανδια.

    @Κατερινα Καλως ορισες και περιμενω εντυπωσεις απο το ταξιδακι. Τι εφερες; Τι ψωνισες..ολα!

    @Αρτανις Κιτρινο λοιπον για σενα.

    @Μαργαριτα..λουλουδι εισαι μονη σου παναθεμα το μποϊ σου τρα λα λα! Τα γιασεμια τα περναγαμε σε πευκοβελονες και τα προσφεραμε στις κυριες. Μια φορα εφιαξα πεντε και τα εδωσα στις φιλεναδες της μαμας μου στο καρε στα χαρτοπαιγνια κι εκεινες τα εβαλαν στην ακρη και αναψαν τα τσιγαρα και ντουμανιασαν τον τοπο. Θα κανω μια αναρτηση για τις χαρτοπαιχτρες του 70.

    @Ασπα τελικα ειναι δυσκολο να καταληξεις σε ενα μονο λουλουδι. Βλεπεις ενα αλλο και χαιρεσαι το ιδιο. Φιλια.

    @luna Τι ομορφο δωρο, ενα βιβλιο και ενα μπουκετο τουλιπες. Γραψε οσο θελεις λουα γι αυτο ειμαστε εδω για να λεμε αυτο που σκεφτηκαμε. Σε φιλω.

    @venceremos Σε κοκκινακι συντομα. Θα φροντισω. Φιλια

    @Βασιλη καλησπερα. Μ τρια κοριτσουδια σπιτι εχεις φιαξει μια τρυφερη διαθεση. Τι πιο καλο για ενα μπαμπα.

  19. Hlianna permalink
    March 11, 2009 2:35 am

    Σε διαβάζω καιρό κια μαρέσεις!!!!
    Αν σου πω ότι μου αρέσουν και τα 4 το ίδιο, θα με πιστέψεις;
    Άλλα για το χρώμα, άλλα για το σχήμα, άλλα για τις μνήμες……..να είσαι καλά!

  20. March 11, 2009 12:15 pm

    πολύ ανοιξιάτικο το ποστ! και πολύ …γήινο!
    εχτές στη βόλτα με το σκυλάκι μου σκεφτόμουν την επόμενη φορά να πάρω μαζί μου την κάμερα, έχουν ανθίσει οι αμυγδαλιές!!!

  21. March 11, 2009 6:22 pm

    @Ηλιαννα Καλως ηρθες και σ’ ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Σε πιστευω, ολο και καποια μνημη μας ξυπνα καθε λουλουδι. Κι εσυ να εισαι καλα.

    @Μαριζζ Οπου ναναι θα ανθισουν, η καμερα παντα πρεπει να ειναι ετοιμη!

  22. March 11, 2009 7:47 pm

    Είναι όλα πανέμορφα 🙂

  23. March 11, 2009 11:52 pm

    Ευχαριστω λαμπερο μου αστερακι.

Leave a Reply

