Skip to content

Giada de Laurentis

March 12, 2009

giada_de_laurentiis_tc1-07_5-767667

Giada De Laurentiis ειναι η πανεμορφη εγγονη του γνωστου Ιταλου σκηνοθετη Ντινο ντε Λαουρεντις.  Ασχοληθηκε απο μικρη με την γαστρονομια, σπουδαζοντας στην περιφημη σχολη Cordon Bleu στο Παρισι, με το ονειρο  να εξελιχθει σε pastry chef.  Στην Αμερικη εργαστηκε σε πολλα καλα εστιατορια διπλα σε μαγαλους chef, οπως ο Wolfgang Puck.  Σημερα εχει την δικη της εκπομπη στο περιφημο καναλι “Food Network”  με το ονομα everyday italian. Ειναι απο τις πιο αγαπημενες μου εκπομπες του καναλιου. Οταν παω στην Καλιφορνια να δω τη Δαφνη, αφου γυρισουμε την πολη μετα πεφτουμε εξαντλημενες αγκαλιτσα στον καναπε και βλεπουμε την εκπομπη της Τζιαντα.  Εκεινη μου την εμαθε.  Μετα μας ανεβαινει η ορεξη για μαντζα ιταλιανα και παμε με τα ποδια στην little Italy προς αγραν μελιτζανας η μπρουσκεττας.

giada-de-laurentiis

Σημερα σας φερνω μια συνταγη που παρακολουθησα πριν λιγες μερες και μου αρεσε σαν ιδεα.  Ειναι μια παραλλαγη της κλασσικης στρατσιατελλας ..στο ταψι.

stracciatella dish by Giada de Laurentis:

Σε ενα αντικολλητικο τηγανι σωταρω με λιγο ελαιολαδο:

Ενα κρεμμυδι ψιλοκομμενο,

ενα πακεττο κατεψυγμενο σπανακι που το αφησαμε  να συνελθει και το καναμε κι αυτο τσοπ τσοπ.

λιγο τραγανο μπεηκον επισης ψιλοκομμενο

Αλατιζω το μιγμα κατα βουληση

Σε ενα μπωλ αναμιγνυω:

10 αυγα

2 φλυτζανια γαλα

Σε ενα ταψι στρωνω:

μια στρωση μπουκιτσες ψυχας ψωμιου απο μια ωραια χωριατικη φρατζολα.

Λιγη παρμεζανα τριμμενη

Λιγο απο το μιγμα των λαχανικων μας.

Επαναλαμβανουμε τις στρωσεις.

Τελος ριχνω το μιγμα αυγου και αφηνω το ταψι με το θησαυρο να ξεκουραστει και να δροσιστει αρκετη ωρα στο ψυγειο.

Ψηνω για 40 λεπτα σε μετριο προς δυνατο φουρνο.

34 Comments leave one →
  1. μαργαριτα permalink
    March 12, 2009 9:35 am

    καλα η εναλλαγη στα θεματα με εχει αφησει αναυδη..

    μ.

  2. March 12, 2009 10:38 am

    Τέλεια φαίνεται η συνταγή!
    Το Everyday Italian το δείχνει (ή το έδειχνε;) και σε μας o ΣΚΑΙ. Έδειξε τον ίδιο κύκλο επισοδείων 3 φορές, τις έμαθα πια απέξω κι ανακατωτά τις συνταγές, οπότε σταμάτησα να το βλέπω!
    Γλυκύτατη η Giada!

  3. margarita permalink
    March 12, 2009 11:04 am

    Εγω ειμαι παλι.. πρεπει να κανω κατι τις να μοιασω με την κυρια ?? γιατι οταν μαγειρευω δεν κατορθωνω ποτε να ειμαι τοσο περιποιημενη ? τι κανω λαθος..?? εκτος βεβαια των γονιδιων μου .. νομιζω οτι μαμα της κυριας ηταν καποια διασημη ηθοποιος και κουκλαρα..
    Μ.

  4. March 12, 2009 11:42 am

    Οουυφφφ!!!
    Και δεν εχω..αντικολλητικο τηγανι😉
    Δεν μου λες γλυκοδεσποιναριον,πειραζει αμα κολλησει..η Τζιαντα;😉
    Φιλακια στρεσαρισμενα!

  5. March 12, 2009 12:09 pm

    περισσότερες φωτογραφίες τῆς κοπελιᾶς σοῦ βρίσκονται;
    LOL

  6. Marthaki permalink
    March 12, 2009 12:17 pm

    Δεσποιναριο, και εμενα μου αρεσει πολυ η Giada. Για την ακριβεια εκανα χθες “Turkey and Artichoke stuffed Shells with Arrabbiata Sauce”, της Giada’s, για την οικογενεια οταν θα λειπω. Ξερεις ο τι ειναι η εγγονη της Silvana Mangano…..βλεπεις η μικρη εχει πολυ καλα γοννιδια!!!!!
    φιλακια

  7. March 12, 2009 1:13 pm

    Η εγγονη κουκλα, ομως η αγκαλιτσα με την Δαφνη καλυτερ.Φιλια απο πατριδα

  8. March 12, 2009 2:42 pm

    Ένα περίεργο πράγμα. Πρώτα είδα την μανταμίτσα και μετά διαβάζοντας τη συνταγή το μόνο που μου έμεινε ήταν :
    “το καναμε…κατα βουληση…για 40 λεπτά. Αφηνουμε…το θησαυρο να ξεκουραστει…να δροσιστει…να συνελθει…και…επαναλαμβανουμε”
    Κάτι δεν πήγε καλά μου φαίνεται:/

  9. March 12, 2009 2:54 pm

    Χα, χα, χα!!!! Γελάω με τον Marconi βεβαίως!!!!!………………….

    Ωραία η συνταγή, ωραιοτάτη και η μαγείρισσα! Κι εμείς έχουμε τον παλιομαμαλάκη εδώ (αντιπαθέστατος!)… Ευτυχώς για τα γλυκά έχουμε τον Παρλιάρο – μα τι καλός που είναι;;

    Άει στο καλό σου, πείνασα πάλι🙂

  10. NanaTsouma permalink
    March 12, 2009 3:24 pm

    εισαι εσυ μια χρυσοχέρα…φτου…φτου….φιλια κουκλι μου

  11. March 12, 2009 3:59 pm

    Καλέ φτυστή ο παππούς της!😛

  12. March 12, 2009 4:23 pm

    10 αυγά; μόνο; συγνώμη αλλά η Giada στην κυριολεξία σκοτώνει με τη συγκεκριμένη συνταγή
    Με τη σειρά θα τους περιμένουν στο Ωνάσειο, με διάγνωση: πήγα από τη Giada & τα 10 αυγά

  13. March 12, 2009 6:41 pm

    @Μαργαριτα. Γιατι χαρα μου; Σε εχω συνιθισει σε πιο κονσιστεντ ρεπερτοριο;

    @Ασπα Καλα τα ελληνικα καναλια με τις επαναληψεις τους εχουν καταντησει φαιδρα. Βαζουν ενα σηριαλ και μετα σου δειχνουν το ιδιο επεισοδειο 8 φορες μεχρι να το εμπεδωσεις.

    @Μαργαριτα, εγω ειμαι παλι. Γιατι χαρα μου; Εσυ δε μαγειρευεις με φιν φον αταϊαρ; Κακως, ασε που τα γονιδια καμια σχεση, την σημερον ημερα δεν υπαρχει γυναικα που να μην ειναι ομορφη! Ρωτα στην Λα Μερ να σου πουνε.

    @Γατε, δε πειραζει καθολου, λιγο λαδακι..ξερεις εσυ! Στρες; Βαρουμ;

    @Γαβριηλ, εχω και της Βεφας αμα θες!

    @Μαρθακι. Πραγματικα ειναι κουκλαρα αλλα ειναι και πολυ ευχαριστη προσωπικοτητα, χαμογελαστη, χαρμα οφθαλμων. Εδω εισαι ακομα; Σε ειχα για φευγατη! Φιλακια

    @Ελευθερια Αχ ναι ειναι οι αγαπημενες μου μερες απο ολο το χρονο. Φιλακια!

    @Μαρκονη μου , εγω παντα το ηξερα οτι διαβαζεις αναμεσα στις γραμμες. Τωρα το ξερουν ολοι! Η εφαρμογη της συνταγης, οτι πρεπει για να..φουσκωσει η στρατσιατελλα.

    @χειμωνιατικη θαλασσα εγω παλι τρελλαινομαι για Μαμαλακη. Ηταν ο μονος λογος που στεναχωρεθηκα οταν μας εκοψαν το μεγκα τσανελ. Και ο Παρλιαρος μου αρεσει πολυ, αλλα ο Μαμαλακης ειναι πολυ γλυκος ανθρωπος.

    @Νανα στην Τζιαντα τα λες αυτα η σε μενα ..για να ξερω!!

    @Γερασιμε Μα επι τελους θα δωσει κανεις σημασια στην συνταγη, τι καθομαι γαι γραφω εγω; 😆

    @Σο Φαρ (ακι) ειδες; συμπεπυκνωμενη χοληστερινη, αλλα δες το ετσι, ενα κομματακι θα φας αρα .. μισο αυγο.

  14. March 12, 2009 7:22 pm

    ααα δεν προλαβαίνω να μαγειρέψω ακόμα τη βαλίτσα προσπαθώ να συμμαζέψω🙂

    υγ κανω οτι μπορω για το τραβελ λάιτ.. στην επιστροφή δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι λάιτ!!

  15. March 12, 2009 7:33 pm

    Ε ! τι να μαγειρεψεις τωρα, φιαξε κανενα ..αυγο! Ξερεις καποτε στην Αθηνα πηγα σε ενα Καρφουρ και πηρε ενα σετ φτηνες βαλιτσες. Αυτες που ειναι πενηντα ευρω οι τεσσερεις. Παω λαϊτ και γεμιζω μια απο αυτες μετα. Εν τω μεταξυ αυτες οι φτηνιαρες εχουν αντεξει του κοσμου τα ταξιδια. Χωρις να παθει τιποτα η πλαστικουρα. Παραλληλα εχουν καταστραφει μανταρινες ντακ, σαμπσοναϊτ και ντελσυ λογω της περιποιησης που τυγχανουν στα διαφορα αεροδρομια. Πφ ουτε να ταξιδεψεις φιν-φον δεν μπορεις πια!

  16. March 13, 2009 2:20 am

    Καλημέρα!!!
    Πολύ ωραία η Giada🙂. Είδα και το βιντεάκι…με τον σολωμό και τα σπαγγέτι. Και η στριατσατέλλα ενδιαφέρουσα, όμως μπαρούτι διατροφικά. Σε στέλνει αδιάβαστο!!!
    Φιλάκια Δεσποινάκι

  17. March 13, 2009 2:55 am

    Την πέρασα στον Τζόνι τα μπαλκόνια εεε.. εννοώ την συνταγή😉 xxx

  18. March 13, 2009 5:48 am

    OMG!!!!
    Σιγά να μην ξαναμαγειρέψω τώρα που είδα την κυρία Τζιάντα…Εκτός κι αν τα ταΐζω σε άλλους…Επειδή αυτή η συνταγή με την ψίχα του ψωμιά και τα υπόλοιπα, για 850.000 θερμίδες την μερίδα, την κόβω…
    Φιλιά πολλά Δεσποινάριό μου, καλημερούδια…

  19. panathinaeos permalink
    March 13, 2009 7:08 am

    αυτη η αναρτηση ειναι πολυσημαντη!
    κατ’ αρχας εχουμε μια κουκλα μαγειρισσα!
    χαρμα ιδεσθαι!
    ντυμενη στην τριχα!

    μετα εχουμε ενα πιατο που προsκαλει σε τρυφηλες απολαυσεις!
    καθε μπουκιτσα και μια μικρη συνειδητη αμαρτια

    la vita e bella!

    εδω ταιριαζει και το ρητο του αθανατου Ελληνα:
    “ο,τι φαμε, ο,τι πιουμε, κι ο,τι αρπαξει ο κ…λος μας!”
    υγ. με παρεσυρε το ρεμα, ανθρωπος ειμαι κι εγω…

  20. Κατερίνα permalink
    March 13, 2009 8:52 am

    Θεά η Giada!!!Αμφιβάλλω αν παρακολουθούν τη μαγειρική της ή το πανέμορφο χαμόγελό της.Η συνταγή καταχωρήθηκε.Thank s .Καλό ΣΚ καλή μου φίλη φιλιά γλυκά

  21. orfia permalink
    March 13, 2009 11:37 am

    Συμφωνωωωω με την προλαλησασα!!!!!!🙂 για τη Θεα της φινετσας και μαγειρικης το Δεσποιναριον, φυσικα αν εννοεις αυτο, γιατι μπορει να εκανα λαθος.!

  22. March 13, 2009 5:54 pm

    @Lily Γεια σου Λιλακο, ειδες τι χαριτωμενα που τα λεει; Καλο Σαββατοκυριακο σου ευχομαι.

    @Πηνελοπη καρδουλα, με μπαλκονια ειναι απαραιτητο στοιχειο για ..δημοσιες σχεσεις! Πρεσβειρα με τα ολα μας!! ΧΧΧ

    @Αρτανις, αντε φαγωθηκατε ολοι με τις θερμιδες. Ενα κομματι παστιτσιο ειναι πιο πλουσιο απο το κατασκευασμα της Τζιαντας! Φιλια.

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε μου, ωρες ωρες παρατηρω οτι δεν εστιαζετε στο φαγητο..αλλα στο ψητο! Εχετε δικιο ομως, ανθρωποι ειμαστε και παρασυρομαστε.
    Λα βιτα ε μπελλα
    κι εγω μια τεμπελα (δεσποιναριον)

    @Κατερινακι Καλο Σαββατοκυριακο

    @Παναθηναιε, ευχαριστω για το λινκ, απ’ οτι βλεπω σας πηρε τα μυαλα η ιταλις μαγειρισσα. χε χε!!

    @Ορφια, οχι παιδι μου! δεν ειναι προλαλησσασα, ειναι προλαλησσας Παναθηναιος και εννοει την Τζιαντα. Χο χο!

  23. Marthaki permalink
    March 13, 2009 8:53 pm

    Δεσποιναριο, Πος σου αρεσει η Barefoot Contessa? Μπορω να σου πω πος ειναι η πιο αγαπημενη μου. Ναι, ακομη ημαι εδω, μαλλον φευγω την ερχομενη Δευτερα η Τριτη.
    Καλο Σαββατοκυριακο.

  24. March 14, 2009 6:37 am

    Ωραία παρουσία,θαυμάσια συνταγή,ταξιδιάρα Δεσποινάρα!

  25. March 14, 2009 7:28 am

    @Marthaki Ομολογω οτι την Κοντεσσα δεν την εχω παρακολουθησει για να εχω γνωμη. Μια δυο φορες με την ακρη του ματιου και ενω ασχολουμουν με κατι αλλο. Αν σου πω οτι δε γνωριζω ουτε το στυλ της κουζινας της μη σου φανει παραξενο. Μου εκανε εντυπωση παντως ο χαμηλος τονος της φωνης της και μια γλυκεια ηρεμια που αποπνεει. Ισως την επομενη φορα να δωσω μεγαλυτερη προσοχη. Καποτε πριν πολλα χρονια υπηρχε ενας παππους απο τη Λουϊζιανα με εντονο σαουδερν ντρωλ που μαγειρευε παντα αλ φρεσκο θαλασσινα και ειχε ενα στυλ που με τρελλαινε. Ουτε μετραγε ουτε τιποτα, πεταγε μια χουφτα αλλατι στο φαγητο και ελεγε συνεχεια “γκαραντηηηη” Νομιζω ητανε στο παμπλικ τι βι. Ο καλυτερος μου. Αλλα δεν υπαρχει πια. Αργοτερα αν σου πω οτι μου αρεσαν οι δυο φατ λεϊντις απο την Αγγλια. Κι αυτες δεν υπαρχουν πια, η μια μαλιστα εφυγε απο τη ζωη χρονια. Θελω να πω οτι οι δημιουργιες αλλα και στο στυλ παιζουν μεγαλο ρολο στο αν θα με καθηλωσει καποιος στη μικρη οθονη. Μαρθακι μου, θα μου λειψεις αλλα χαιρομαι που θα περνας ομορφα.

    @Βαλισια κοριτσακι μου ειναι χαρμα η Τζιαντα, απλη, γλυκεια και καθολου επιτηδευμενη. Εν τω μεταξυ στο καναλι απ’ οτι διαβασα ξεσηκωθηκαν κατι κακοβουλοι και αρχισαν να λενε οτι προσλαμβανουν μοντελλα για να αυξηθει η ακροαματικοτητα, λες και δε γινεται σ’ αυτο τον κοσμο να εισαι ωραια και ταλαντουχα. Τι ζορι τραβαει ο κοσμος.

    @Valisia

  26. orfia permalink
    March 14, 2009 7:50 am

    Ουπς…λαθος… …ανοιξη ειναι αυτη …καπου μας “βαραει”…Φιλια.

  27. March 14, 2009 7:55 am

    Καλως την Ορφια Σαββατο μεσημερακι. Ανοιξιατικο πρωι εδω κι ας με βαρεσει οσο θελει! Κι ας κλαιω που λεει η παροιμια.

  28. panathinaeos permalink
    March 14, 2009 9:08 am

    ποσο δικαιο εχει το δεσποιναριον περι της αποπνεουσας αυρας του παρουσιαστη! καλο ανοιξιατικο πρωινο στας πρωτευουσας!
    υγ. κανε κατι δεσποιναριον, εχουμε ως ελλας αρχισει να τρωμε το ενα πακεττο μετα το αλλο, ταξιδιωτικες οδηγιες, επισκεψεις, η αναγνωριση της γεωστρατηγικης σημασιας της Τουρκιας και η πληρης αδιαφορια για την χωρα της πορτοκαλεας, παρε σε παρακαλω τελεφωνο την χιλαρυ, μπας και αλλαξει κατι! ρισκαρεις βεβαια να σε κραξει ως πρακτορειον ο καρατζαφερης, αλλα νομιζω οτι αξιζει το ρισκο! κι εγω διατιθεμαι να ερθω να υποστηριξω τον σκοπο, αλλα με τη βιζα τα παιρνω αναποδα και δεν θελω να μπω στη διαδικασια! αλλα αν εχεις αραντεβου με τη χιλαρυ, θα τα κανω ολα στην μπαντα και θα ερθω (αν φυσικα κατι τετοιο θα βοηθησει!?)

  29. March 14, 2009 11:05 pm

    @Παναθηναιε, Επειδη απαντω πολυ αργα Σαββατοβραδο κι εκει χαραζει να πω καλο ξημερωμα σε σας. Ειχαμε ενα βροχερο Σαββατο αλλα η ανοιξη σιγουρα εχει μπει για τα καλα. Εχετε δικιο, να δουμε που θα μας βγαλει η θητεια της Χιλαρυ. Δε ξερω αν εγω μπορω να κανω κατι, αλλα εκει απο οτι βλεπω, γινονται τα παντα για να δυσφημιζεται η χωρα της πορτοκαλεας. Εκτροπα, καταστροφες, ακριβεια και διαφορα αλλα. Μη κοιτατε που εσεις κι εγω την αγαπαμε τη χωρα μας, για τους αλλους ειναι απλα ενας τουριστικος προορισμος, και πονηρες μερες που ειναι ο καθενας κοιταει τηνη τσεπη του. Παρ’ ολα αυτα ελατε, θα ζητησω ακροαση και αραντεβου, και μετα θα σας κανω και το τραπεζι!

  30. panathinaeos permalink
    March 15, 2009 9:52 am

    thank you my dear!
    i will wear my good suite and come!
    ps. even if hilary does not see us, we will have a good creative cooking session!

  31. March 15, 2009 10:08 am

    yesssssssssss!!! Τι στα κουμαρα, αυτοι εκει στο φουντ νετγουορκ τι παραπανω απο μας εχουν! χε χε!

  32. August 24, 2011 4:28 pm

    I intended to post you the very small remark to be able to say thanks the moment again on your.King regards Thomas

  33. April 9, 2014 2:33 pm

    e-cigarettes Giada de Laurentis | ασπρο
    related website http://lapress.org/ejuice-calculator/e-juice-reviews-reviews-showcase-user-experience.asp

Trackbacks

  1. Η Πετρούλα Κωστίδου λέει το δελτίο καιρού στο Star Channel, αλλα εγω προτιμω την μαγειρικη της Giada de Laurentiis « ΕΥΩΧΙΑ - Sight, Smell, Taste and Texture

Leave a Reply

