Skip to content

birds

March 23, 2009

Συνεχιζοντας τις αναρτησεις με κοινο φωτογραφικο θεμα, σας φερνω σημερα ενα σωρο φτερωτα πλασματα.  Οι φωτογραφιες ειναι απο διαφορα μερη του κοσμου. Ποτε δεν εχεις στο νου σου να φωτογραφισεις πουλια. Μονα τους ερχονται,  στεκονται για λιγο, κι αν προλαβεις, προλαβες.

dove_sevilla

Ενα κατασπρο περιστερακι ξεπροβαλλει απο ενα ακατοικητο αλλα πολυ ομορφο κτιριο στη Σεβιλλη. Υπαρχει ακομα ζωη, υπαρχει ακομα ελπιδα. Αυτο σκεφτομαι καθε φορα που βλεπω αυτη τη φωτογραφια.  Παντα αναρωτιεμαι, γιατι αυτο το αριστουργημα ειναι εγκαταλελειμμενο.  Εχω μια αγαπη στα παλια κτιρια και η φωτογραφια παντα μου φερνει μια λυπη. Μεχρι να εστιασω στο περιστερι και να τα σβησει ολα η ελπιδα.

p8240128

Φωτογραφια ντοκουμεντο, παλια, στην ακτη Hatteras της Βορειας Καρολινας. Το τσιλιμπιρδονι  με το κιτρινο σκεητ μπορντ ειναι ο Τεντυ ο ατρομητος. Και στην αμμο σουλατσαρει καμαρωτος καμαρωτος ο γλαρος.  Σ’ αυτες τις τεραστιες και αχανεις παραλιες, οι γλαροι εχουν συμφιλιωθει με τους ανθρωπους.

chicken_hawaii

Οταν θα παω κυρα μου στη Χαβαη, θα σου φερω ενα κοκορακι!   Φωτογραφια της Δαφνης απο προσφατο ταξιδι της στο νησι. Τα κοκορια ειναι ελευθερα και ανενοχλητα στους δρομους και κανεις δεν τα πειραζει, ουτε και ενοχλειται με την παρουσια τους.  Τα αυτοκινητα σταματουν για να περασουν οι φτερωτοι αρχοντες.

pc1002801

Δεν ειμαι ειδικη να αναγνωριζω τα ειδη των πουλιων. Αλλα νομιζω οτι αυτο ειναι ενα σπουργιτακι, η ειδος χελιδονιου, απο την ψαλιδωτη ουρα.  Ηρθε και καθησε στην πλατη της καρεκλας, στο Union Square στο Σαν Φρανσισκο, εκει που τρωγαμε πρωϊνο με τη Δαφνη.  Ποζαρε για την φωτογραφια, και οταν σηκωθηκαμε να φυγουμε, εκανε καθετη εφορμηση στα ψιχουλα απο τα κρουασσαν.

canary_ronda

Το υπεροχο καναρινι, πισω απο διπλα καγκελα.  Η φωτογραφια ειναι απο ενα σπιτι στην πολη Arcos της Ανδαλουσιας.  Της φυλακης τα σιδερα ειναι για τους λεβεντες.

bahia_sur

Και αφου σταθηκαμε στην Ανδαλουσια, να κι ενας πιγκουϊνος μερακλης και καραμπουζουκλης, αρχων της τσερβετσεριας, που προτεινει μπακαλιαρο με την μπυρα.

pa210561

Παπιτσα που κολυμπα στο Starnberger See.  Λιγο πιο κει ηταν και η φιλη μου η Μαργαριτα, αλλα την εκανα εντιτ! Ισως να θυμαται τη βολτα.

mandarina_duck_1

Η πιο ομορφη παπιτσα του κοσμου, η Μανταρινα Ντακ, που εφερα περσυ απο το ταξιδι μου στη Βιεννη.  Στη λιμνη του Schönbrunn.  Λιγο πιο κει ειναι και η φιλη μου η Μαργαριτα, αλλα την εκανα παλι εντιτ!

cardinal21

Τον καρδιναλιο της χιονισμενης μαγνολιας τον εχετε ξαναδει.  Ανηκει ομως και στη σημερινη αναρτηση.  Μαζι με τη φωτογραφια φερνω δυο στιχους απο το ποιημα “τα καημενα τα πουλακια” του Ναπολεοντα Λαπαθιωτη:

Kρύο βαρύ, χειμώνας όξω,
τρέμουν οι φωτιές στα τζάκια·
τώρα, ποιος τα συλλογιέται
τα καημένα τα πουλάκια!

Tα πουλάκια είναι στα δέντρα,
τα πουλάκια είναι στα δάση,
― τα πουλάκια θα τα πάρει
ο βοριάς που θα περάσει·

dove

Το αλητικο περιστερι στο financial district του Σαν Φρανσισκο.  Θα το θυμαστε κι αυτο.

tgif5

Σε μια λιμνουλα στην Columbia του Maryland, παπιες στη σειρα υποβαλλουν τα σεβη τους. Δυστυχως η ποιοτητα της φωτογραφιας δεν ειναι καλη. Μου αρεσε ομως το στησιμο και ειπα να την συμπεριλαβω.

p1230054

Μικρο γερακι σε ζωολογικο παρκο στην Αριζονα. Η φωτογραφια ειναι απο τα αρχεια του Ερρικου.

p1230053

Απο το ιδιο παρκο, δυο υπεροχοι παπαγαλοι.

cuflamingos1

Κλεινω σημερα την αναρτηση με ενα κοπαδι φλαμινγκο σε μια λιμνουλα στη νοτια Γαλλια λιγο εξω απο την περιφημη πολη Arles γνωστη για τις ρωμαϊκες της αρενες και το αρχαιο υδραγωγειο της.

Πολλα γλυκα φιλια και να περνατε ομορφα. twitter-bird

 

26 Comments leave one →
  1. March 24, 2009 2:29 am

    Τι ωραία ανάρτηση! Και επιτέλους ο ήλιος λάμπει!
    τσίου-τσίου καλημέρα.

  2. March 24, 2009 2:30 am

    οι παπαγάλοι είναι μέσα στη μόδα φέτος!! αλλά εγώ είδα κάτι γόβες λουστρίνι ροζ ίδιες με τα φλαμίνγκο σου και στο επόμενο ταξίδι στην Αθήνα θα τις πάρω!
    κρύο βαρύ εδώ, χειμώνας έξω και τα σπουργιτάκια της παραλίας θα εμφανιστούν, αν ποτέ έρθει η άνοιξη, με ξεφούσκωτες κοιλίτσες :(
    φιλάκι-α

  3. March 24, 2009 3:12 am

    Απολαμβάνουν τέτοια τιμή τα κοκόρια στην Χαβάϊ? Εδώ αν κυκλοφορούσαν ελεύθερα θα λύναμε το πρόβλημα του φαγητού!
    Παπίτσα σαν την Μανταρινα Ντακ δεν έχω ξαναδεί, σαν ξύλινη είναι! Μωρέ τι μαθαίνει κανείς…
    Καλημέρα!!!

  4. orfia permalink
    March 24, 2009 3:12 am

    “…Θα στειλω τεσσερα πουλια να΄ρθουν να σου μιλησουν
    κι αυτο που εχω στην καρδια να γλυκοκελαηδησουν…”

    Δεσποινα μου η σημερινη σου αναρτηση …περιεχει ρομαντισμο…και μου ηρθε στο νου μαντιναδα…πρωι πρωι!!!! Φιλακια πολλα.

  5. March 24, 2009 3:24 am

    Θεά η παπίτσα Mandarina Duck!!! Πλην όμως, σημειώνω πως λείπουν από το ποστ τα περιστέρια της πλατείας Συντάγματος… Ίσως και τα παπαγαλάκια του Χρηματιστηρίου..:-) Φιλιά πολλά….

  6. March 24, 2009 3:37 am

    To twitter μου άρεσε και ποιο πολύ η ιδέα σου!Τα Παπαγαλάκια εδώ είναι ελεύθερα (φτου ξελεφτερία λέμε) πράσινα μπλε και κίτρινα γύρω από τα φοινικόδεντρα …χχχ

  7. March 24, 2009 4:01 am

    Μιλάμε πολύ ιδέα το twitter !!! Tα παπαγαλάκια εδώ είναι ελεύθερα (φτου ξελεφτερία λεμε) πράσινα μπλε κόκκινα πετάνε γύρω από τα φοινικόδενδρα.χχχχ

  8. margarita permalink
    March 24, 2009 5:15 am

    καλη σου μερα .. βεβαια και τις θυμαμαι τις βολτες αλλα τοτε ειχαμε καλο καιρο… και οχι σαν σημερα που λυπαμαι ολα τα πουλια εδω στην περιφερεια .. παλι χιονιζει…
    πολυ μου αρεσε το κομεντ .. ειμαι μια edited λοιπον…

  9. luna permalink
    March 24, 2009 6:01 am

    Kalhmeroudia despoina

  10. panathinaeos permalink
    March 24, 2009 7:45 am

    πρωι πρωι και νατο
    το δεσποιναριον κωτσονατο

    με χιλια δυο πουλακια
    και γλυκα στα χειλακια

    γεια σου βρε φιλαρακι
    με το ομορφο γερακι

    και παρα κατω το παπακι
    που φερνει βολτες στο παρκακι

    κοσμοταξειδεμενο και ονειρεμενο να ενα περιστερι
    ερχεται να δωσει στο δεσποιναριον το χερι

    αλλα εμενα πιο πολυ μου αρεσουν τα φλαμινγκο
    φερε και ενα σβιγκο

    να φαμε και να πιουμε με υγεια και χαρα
    κι ο παπαγαλος ας τραγουδαει χαλαρα

    μεσα στις λιμνες κολυμπουν παπακια
    πανε στην παντα τα μερακια

    κι ο πινγκουινος τρωει μπακαλιαρο στην ανδαλουσια
    εστιαζοντας στην πεμπτουσια

    εξω ντερτια και καημοι
    ας χαρουμε τη ζωη!

  11. March 24, 2009 11:10 am

    Ως εδώ έφτασαν τα γλυκοκελαηδήματα!!
    ολοζώντανες οι εικόνες σου.. θαύμασα και τις προηγούμενες.. πανδαισία χρωμάτων, γεύσεων, ευωδιών..
    αγαπάς τη ζωή.. και όχι απλά υπάρχεις αλλά Ζεις!!
    αυτό είναι ολοφάνερο..
    Δεσποινάκι σε χαιρετώ απο την όμορφη Χίο που φόρεσε το Ανοιξιάτικο φουστάνι της

    P.S Αυτή η Μανταρίνα Ντακ μου έκλεψε την καρδιά..

  12. March 24, 2009 11:22 am

    Υπέροχη συλλογή!
    Μου αρέσει και το πουλί του Twitter κάτω κάτω!!!
    Ελπίζω η Μαργαρίτα να μην παρεξηγηθεί από το edit! Φιλιά!

  13. margarita permalink
    March 24, 2009 12:30 pm

    Κοιτα βρε ρεντα η μανταρινα .. Θα το πω στο σειχη να χαρει… εμεις οι ασχετες μονο σαν αξεσουαρ την ξεραμε.. μετα το ζουμαρισμα φαινεται πραγματι σαν παιχνιδι.. χαλαλι το editing τσιου τσιου λοιπον..

  14. March 24, 2009 3:01 pm

    οι μικρές ψήφισαν Μανταρινα Ντακ και παπαγαλάκια!

  15. March 24, 2009 7:14 pm

    @Sofia τσιου καλη μου, τσιου

    @μελισσουλα Ναι ειδα στης Μπη Τζη Μπη Ση (χο χο) κατι τετοιες αλλα βρε παιδι μου ηταν τελειως ακομψες, με περιεργη μυτη και χαζο τακουνι. Ωραιο χρωμα, χαλια σχεδιο. Εν τω μεταξυ κοντευω να τα παρω με τα παντα σε λουστρινι. Ειπαμε. Νισαφι πια, οχι γοβες μωβ λουστρινι, ουτε τερακοτα λουστρινι, δε ξερω γιατι εχω αρχισει να βλεπω λουστρινι (εκτος μαυρου) και να βγαζω αναφυλαξια βρε μελισσουλα. Ενεσκυψε χειμωνας εκει ε; Περαστικος ειναι, την ανοιξη κανεις δε τη σταματα. Τσιου!

    @Ραδιο Μαρκονη. Νασιοναλ Τζεογκραφικ αμερικεν χαιρετα Νασιοναλ Τζεογκραφικ Γκρηκ!

    @Ορφια μαντιναδες κι εσυ; μηπως εισαι Κρητικατσι κι εσυ χαρα μου; Εμενα απο χτες μπυ εχει κολλησει το αλλο του Βηλαρα:

    Πουλάκι ξένο,
    ξενητεμένο,
    πουλί χαμένο,
    πού να σταθώ;
    Πού να καθήσω
    να ξενυχτήσω,
    να μη χαθώ;

    Βραδυάζει η μέρα,
    σκοτάδι παίρει,
    και δίχως ταίρι,
    πού να σταθώ;
    Πού να φωλιάσω,
    σε ξένο δάσο,
    να μη χαθώ

    Φιλακια

    @Ευουλα ειμαι απαραδεκτη! Πρεπει επειγοντως να ερθω Αθηνα για να διορθωσω την παραλειψη. Φιλια και σε σενα.

    @Πηνελοπη καρδουλα, σε βλεπω απορροφημενη απο το μπλε παλιοπουλο. Οντως ειναι καλο, καλυτερο απο το ..αλλο. Μπαινεις κανεις ενα τσιου και φευγεις. Αντε βγαλε καμια φωτογραφια που εχουμε μεινει στην κοκκινη μουτσουνα της αποκριας!!! ΧΧΧ

    @Μαργαριτα Γκουτεν Μοργκεν λιμπε. Απο σενα εξαρταται, θελεις να κανω αναρτηση με παπια+Μαργαριτα; Νο προμπλεμ! Χα!

    @Λουνακι, καλημερα σου.

    @ Παναθηναιε με ιντριγκαρετε χρυσε μου!

    Τα χελιδονια τ’ Απριλιου φανηκαν στα κλαδακια

    της μυγδαλιας που γεμισε με ασπρα μπουμπουκακια

    Μαζευω τα αμυγδαλα, μαζευω τα φουντουκια

    να φιαξω ενα μπακλαβα, και αστα τα μπουμπουκια

    Ο καρδιναλιος πετα στα κοκκινα ντυμενος

    σημαινει πως η ανοιξη μας ηρθε επομενως

    Ψαχνω να βρω στην αγορα καταφρεσκο σπανακι

    να φιαξω σπανακοπιττα με μπολικο τυρακι

    Παπακια πλεουν στο νερο αμεριμνα κι ωραια

    να φιαξουμ’ ενα ντακ κονφι να φαμε με παρεα!

    Ολου του κοσμου τα πτηνα μαζευτηκαν στα κλωνια

    περδικες τσαλαπετεινοι κοτσυφια και αηδονια

    Μια κοτα εξω στην αυλη κανει δυο αυγουλακια

    και ομελεττα φιαξαμε με μπεηκον και τυρακια

    Ενα γερακι πεταξε και φωναξε σας λεω

    ειμαι της γερακινας γιος, βαρατε με κι ας κλαιω.

    Και μες το κλιμα το βαρυ, μες την κακια ανταρα

    κατι ωραιο σκεφτηκα με περισση λαχταρα

    Να παω στην κουζινα μου να φιαξω ενα γιουβετσι

    να ερθει ο παναθηναιος να το γιορτασουμ’ ετσι

    Λοιπον για περισσοτερα πτηνα του παραδεισου

    με του σαφαρι τη στολη αγαπητε μου ντυσου

    στην εξοδο περιμενε, περναω να σε παρω

    και εκδροουλα φευγουμε για το Κιλιμαντζάρο

    Υ.Γ. Εγω αγαπητωτατε μονο σε δεκαπεντασυλλαβο λειτουργω :P :lol:

    @Σταγονα μου φανταζομαι ποσο ομορφα θα ειναι τωρα με τα κρινακια και τις αγριες τουλιπες. Τελικα η Χιος οτι και να βαλει ειναι κουκλα. Απο την Κωμη μεχρι το Αγιο Γαλας και απο το Ναγο μεχρι τους Ολυμπους. Η μανταρινα Ντακ, ουτε εγω δε το πιστευα οταν την ειδα, ειναι σαν ψευτικη. Φιλια σταγονιτσα μου απο την πιο αρτηριοσκληρωτικη πολη του κοσμου.

    @Ασπα Σαν την Πηνελοπη κι εσυ, εμεινες στο μπλε πουλακι! Μπα η Μαργαριτα δεν παρεξηγιεται,ξερει ποσο την αγαπω, αλλα αν θελει βαζω φωτογραφια της με την παπια!

    @Μαργαριτα, ημουν σιγουρη οτι δε σε πειραξε το.. εντιτ

    @Βασιλη, Μα ειναι τα πιο χαριτωμενα, και τα πιο παραξενα. φυσικο ειναι. Να μου τα φιλησεις.

  16. orfia permalink
    March 24, 2009 7:46 pm

    Δεσποινα μου οχι δεν ειμαι Κρητικατσι αλλα παω πολυ συχνα, στα χανια ιδιως και εχω φιλους πολλους αγαπημενους με τις μαντιναδες τους και την μοναδικη τους φιλοξενια. Φιλακια

  17. March 25, 2009 2:54 am

    Επιτέλους και λίγη ζωή… την καλημέρα μου

  18. March 25, 2009 2:42 pm

    Όσο τα περιστέρια στο Σύνταγμα, τίποτε άλλο!!!

    Εκεί ήμουν το Spring Break, γι αυτό χάθηκα από τη blogόσφαιρα…Τώρα τρέχω και δε φτάνω…!!! Δε μετανιώνω..πέρασα τέλεια!

    Φιλιά!!!

  19. March 25, 2009 2:59 pm

    Καλησπερα στο γλυκοδεσποιναριον!
    Στην αναρτηση με τα ψαρια δεν..προλαβα τιποτα!!!
    Σε αυτην με ..τα ταπας..τιποτα παλι!!!
    Ελπιζω να ..βουτηξω κανα..πουλακι εδω!!! ;)
    Φιλια με μουστακια βρεγμενα απο χιονι και χιονονερο!!!
    Μας ..ταραξε λεμε ο ποποκαιρος!!!

  20. March 25, 2009 3:23 pm

    αα δεν τις εχω δει τις μπι τζι μπι σι, αλλα οι ντι εν τζι ειναι θεικές και απο χρωμα και απο εμφανιση. θα τις αναρτησω οσονουπω!
    εξαλλου το ειπε και ο Μανόλο φέτος ειναι η χρονιά του χρώμματος στα παπά ;)
    αλλα ενταξει δεν ειναι και για αναφυλαξια, για τα πιο συντηρητικα γουστα υπαρχει παντα το κλασσικο ασφαλες μαυρακι που κανει τη δουλειά
    μπον σουαρέ σερί

  21. March 25, 2009 4:14 pm

    γεια σου δεσποινακι

    που μας εφερες τη mandarina τη βιενεζα
    και τους αλλους φτερωτούς χαριτωμενους φιλους
    απ’ όλα τα μέρη του πλανήτη… κοντά μας

    καλησπέρα και φιλιά

  22. margarita permalink
    March 25, 2009 5:41 pm

    δηλωνω οτι ακομα χιονιζει ..και οτι βεβαια δεν παρεξηγουμαι γιατι στο φοτο ειναι σιγουρο οτι και οι δυο δεν χωραμε .. και η μανταρινα εχει προτεραιοτητα… παπαπαπα… καλη νυχτα
    α ναι και χρονια πολλα .. γενικα … ειχα ξεχασει τελειως την εθνικη επετειο και ξεχασα να φαω και μπακαλιαρο…

    ακομα τουτη η ανοιξη ελεγε ο Ρηγας.. το χειμωνα τουτο αμα τον πηδηξουμε λεω μαζι με τον Διονυση .. ελεος δεν αντεχω ..

  23. menoima permalink
    March 25, 2009 7:13 pm

    Σε μιά ρόγα απο σταφίλι
    έπεσαν οκτώ σπουργίτες
    και τρωγόπιναν οι φίλοι
    τσιρι τίρι τσιρι τρό

    Πάλι μου μύρισε άνοιξη και μου θύμισε κάτι που έγραψα στα… νεανικά μου χρόνια.

    Ο ήλιος γέλασε στην πλάση
    κι όλα τριγύρω πρασινίσαν
    με άνθη τα κλαδιά γεμίσαν
    τ’ αιδόνι ακούστικε στα δάση.

    Γέμισαν οι αγροί λουλούδια
    ήρθαν ξανά τα χελιδόνια
    έλειωσαν στα βουνά τα χιόνια
    γέλια παντου, χαρές, τραγούδια.

    Πράσινα γύρω μου τα κλώνια,
    ανθισαν όλα τα όνειρά μου,
    ας ήταν Θεέ μου στην καρδιά μου,
    νάχω την άνοιξη αιώνια..

    Καλημέρα, ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  24. March 25, 2009 9:38 pm

    @Ορφια, κι εγω εχω αγαπημενους φιλους και συνεργατες στα Χανια, και οποτε εχω παει, δεν ηθελα να φυγω. Αλλοι ρυθμοι ζωης. Φιλακια Ορφια μου.

    @Σο Φαρ(ακι) εμ ματια μου μια ζωη στα υπογεια, βγες εξω να δεις τα πουλακια! Σε φιλω πολυ.

    @Σι ΕΕΕΕΕΕςςςςς!!! Καμαρι μου, το φανταστηκα, ειδα που σε ψαχνανε οι ..θαυμαστριες κι ετσι μουρθε να γραψω σχολιο οτι τωρα ειναι το σπρινγκ μπρεηκ και θα εχει φυγει. Χαιρομαι που περασες ομορφα, καλως μας ξαναρθες τωρα, αντε ενα σημεστερακι εμεινε! Σε φιλω.

    @Γατε αυτα παθαινει οποιος αλητευει και δε μαζευεται στα μπλογκς! Χααα! Το ακουω οτι ενεσκηψε χειμωνας βαρυς στα μερη σας. Προσεχε γιατι σε βλεπω να γινεσαι.. βρεμμενη γατα. Ας πω νιαου γιατι αν πω τσιου ..δε θα το καταλαβεις. Φιλια.

    @Μελισσουλα, ενταξει αφου το ειπε ο Μανολο, θα κανω μια προσπαθεια. Αντε περιμενω να δω την αναρτηση .. η συντηριλω! Ζε τ’ αμπρας.

    @Ναταλια καλησπερα σου και πολλα φιλακια και σε σενα, καιρο εχω να σε δω, αλλα καιρο εχω να ερθω απο κει. Θα επανορθωσω.

    @Μαργαριτα. Μολις επεστρεψα απο γευμα με μπακαλιαρο και σκορδαλια. Περιττο να σου πω οτι ηδη εχω πιει τρια ποτηρια νερο. Και του χρονου να ειμαστε καλα. Φιλακια.

    @Με μνοημα, καλωστο μας με τα ρομαντικα του ποιηματακια. Η ανοιξη στα μερη σου ειναι μαγικη. Ειναι να μη σε εμπνεει; Καλημερα και πολλα φιλακια κι απο μενα. ΧΧΧ

  25. March 26, 2009 1:26 am

    καλημέρα. πτηνοανάρτηση μα πτηνοσχόλια , πρωί πρωί μια χαρά για πρωινό ξεκίνημα…
    αιντες να πάμε για δουλειά τώρα……
    φιλιά καρυστινά

  26. March 26, 2009 7:22 am

    Τετοια ωρα το μονο που μπορω να κελαηδησω.. ειναι.. Κοκορικοοοοο!!!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

