Skip to content

Αθηνα αγαπη μου

March 25, 2009

25 Μαρτη 2009.  Σημερα θα σας παρω μαζι μου σε μια βολτα που θα ηθελα να εχω κανει σημερα.  Παιρνω τον ηλεκτρικο απο το Μαρουσι και βγαινω στο Μοναστηρακι.  Ανεβαινω προς Θησειο,  φωτογραφιζω μερικα υπεροχα νεοκλασσικα,  και απο τον πεζοδρομο καταληγω στον ιερο βραχο.  Στεκομαι και κοιτω προς ολες τις κατευθυνσεις.  Η Αθηνα μου απλωνεται στα ποδια μου, θαμπη, στριμωγμενη, απεραντη, ως πανω τα βουνα.  Εχει αλλαξει χιλια προσωπα απο τοτε, που μικρο κοριτσακι, πηγαινα χερακι χερακι με το θειο Δημητρη, η με την θεια Καλλιοπη,  και μου ελεγαν παντα τις ιδιες ιστοριες.   Στο τελος της βολτας παντα μου επαιρναν σα δωρακι κι ενα ωραιο βιβλιο.  Υπηρχαν τοτε κατι πολυ ωραιες παιδικες εκδοσεις με περιγραφες αρχαιολογικων χωρων.   Ποσα βιβλια να εχουν αραγε γραφτει γι αυτη την πολη και τον κοσμο της;  Ο θειος Δημητρης δεν υπαρχει πια,  ουτε η θεια Καλλιοπη,  και η Αθηνα μου μεταλασσεται σε ρυθμους απιστευτους. Ποιος ξερει πως θα συνεχιστει η ιστορια της.  Κανω μια σιωπηλη ευχη.  Να βρεθουν ανθρωποι να την αγαπησουν,   να τη σεβαστουν, να την προσεξουν, να μη την πληγωνουν.  Κατεβαινω προς τα Αναφιωτικα.   Ενα καφε στη λιακαδα και μετα θ’ ανηφορισω προς το Συνταγμα.  Πριν τελειωσει το ονειρο.

Υ.Γ Βλεπετε, ακομα το μουσειο της Ακροπλης ηταν υπο κατασκευη οταν εκανα εκεινη τη βολτα. Περασε καιρος, πρεπει να την ξανακανω.

pc300104

p7260491

p7260495

p7260494

p7260531

p7260496

p7260534

p7260505

p7260519

p7260507

p7260520

p7260535

p7260518

p7260538

p7260537

p7260543

p7260536

55 Comments leave one →
  1. March 26, 2009 2:33 am

    Καλημέρα Δέσποινα!
    Μακάρι να την αγαπήσουν, πράγματι!

  2. March 26, 2009 2:48 am

    Καλημερα Δεσποινα ,απο τον ηλεκτρικο και μετα ποσο μ’αρεσει η βολτα αυτη της αθηνας, μνημες που μου ξυπνα, παιδικα χρονια που εζησα σ’αυτη την περιοχη ,βολτες στο αστεροσκοπειο και το ναο του Ηφαιστου.Μικρη σε ηλικια 4-5 χρονων δεν ετρωγα καθολου, η μαμα μου επαιρνε ενα πιατο φαϊ και ξεκινουσαμε απο το σπιτι περιπου πλατ.κουμουνδουρου και ανεβαιναμε μεχρι αγ.μαρινα τρωγοντας εγω,το φαγητο τοχα καψει απο τον ποδαροδρομο.Ειχε και κατι ωραια βραχακια με ενα μαγαζακι,θεε μου τι ομορφη αθηνα, πουν’ τα χρονια εκεινα τα παλια………..Φιλια

  3. March 26, 2009 3:06 am

    I’ve been there last summer. It’s amazing. The view is wonderful. Since july 2009 Monastiraki is in my mind and i’d love to go again. Have a nice day!

  4. margarita permalink
    March 26, 2009 3:09 am

    μενεξεδενια πολιτεια… μια πολη που μας στιγματισε και μας πληγωσε.. οπου και να ταξιδεψα αυτη την πολη εχω μετρο συγκρισης και οχι την τωρινη πολη παραμονης μου…. Η βολτα στο περιφημο ενοποιημενο αρχαιολογικο χωρο ειναι απο τις ωραιοτερες … αλλα ωρισμενοι μηχανοβιοι δεν ξερουν τι σημαινει πεζοδρομος … αλλα και αυτο ειναι Αθηνα.. ( ακομα χιονιζει…..)

  5. March 26, 2009 3:24 am

    εχω τις αμφιβολίες μου για το νεο μουσειο της Ακρόπολης, και εγώ ακομα δεν το έχω δει τελειωμένο, και είμαι μεσα στην περιέργεια.

    δεν ξερω κατα πόσο θα κολάει με το γύρω χώρο, επιπλεόν δεν ξέρω τι θα γίνει με τα 2 νεοκλασσικά που θέλαν να κατεδαφίσουνε ώστε να έχει οπτική επαφή το μουσείο με την ακρόπολη. :)

  6. luna permalink
    March 26, 2009 3:36 am

    Καλημερα Δεσποινακι.
    Καλη μου , τι νοσταλγια ειναι αυτη που μας πιανει καμια φορα…τοση που ενας κομπος στο λαιμο μας δεν φευγει να δεν γυαλισουν τα ματια μας….
    νοσταλγω και αναμοχλευω και γω, τα πριν, τα μετα, τα πως και τα γιατι , εκαναν και την δικη μου πολη αγνωριστη … και καθε φορα που παω ευχομε αυτο που και εσυ :”Να βρεθουν ανθρωποι να την αγαπησουν, να τη σεβαστουν, να την προσεξουν, να μη την πληγωνουν.”
    φιλια πολλα

  7. March 26, 2009 3:38 am

    Σε κάποιες από τις φωτογραφίες σου φιλενάδα μου, η Αθήνα φαίνεται μια κούκλα… Με τις κεραμιδένιες σκεπές να απλώνονται κάτω από τον Ιερό Βράχο και τα τραπεζάκια κάτω από τις ομπρέλες, και το πράσινο… Σε κάποιες άλλες όμως, φαίνεται η Αθήνα που ζούμε… Με το τσιμέντο να πνίγει τα πάντα και με το καυσαέριο να απλώνεται σαν γκρίζο σύννεφο και να σκεπάζει ότι όμορφο τολμάει να υψώσει το ανάστημα του… Δυστυχώς, η πόλη μας έχει κομμάτια ομορφιάς που ολοένα και μειώνονται… Και εγώ δεν έχω δει το Μουσείο της Ακρόπολης, ανυπομονώ να ανοίξει τις πόρτες του για το κοινό, όμως δεν σου κρύβω πως θα προτιμούσα – οπτικά τουλάχιστον- κάτι πιο ταιριαστό με το ύφος της περιοχής που το φιλοξενεί… Φιλιά πολλά όμως, και ευχαριστούμε πολύ πολύ για την όμορφη βόλτα….:-)

  8. March 26, 2009 3:56 am

    Πολύ όμορφες φωτογραφίες.. Τι φωτογρ. μηχανή έχεις Δεσποινάκι??… Η βόλτα μαγική. Στα μέρη που αγαπώ πιο πολύ στη πόλη μου.. Ευχαριστώ για την όμορφη βόλτα.. πολύ τη χάρηκα..

  9. So_Far permalink
    March 26, 2009 5:30 am

    Θα το κρατήσω saved αυτό το ποστ .. καλημέρα

  10. vinumbonum permalink
    March 26, 2009 5:47 am

    Δεν ξερω αν θα μπορουσε καποιος να αγαπησει την κακασχημη πολη των αντιπαροχων.
    Καποια φεγγαρια που εκανα εκει με εκαναν απλα να την αντιπαθησω.

  11. Anonymous permalink
    March 26, 2009 6:50 am

    AX DESPOINAKI ,
    ME GEMISES NOSTALGIA ,TI OMORFES FOTOGRAFIES !!!
    DEN XORTAINO NA TIS KYTTO !!!
    KALH SOY MERA.

    ANTIGONH APO KANADA

  12. March 26, 2009 7:25 am

    @Σοφια στο παρελθον υπηρξαν ανθρωποι που την αγαπησαν, αλλα εφυγαν νωρις. Γιατι να μην υπαρξουν κι αλλοι. Φιλια και καλημερα.

  13. March 26, 2009 7:31 am

    @Ελευθερια αα!! Σου εκαναν και τετοια οι δικοι σου. Εμενα παλι ποτε. Αν δεν ετρωγα στο τραπεζι, με αφηναν νηστικη. Τελικα δουλεψε το συστημα. Οι βολτες μου στην Αθηνα ηταν περισσοτερο με θειες και θειους και με τον παπου σε μικρη ηλικια. Οι θειοι που ανεφερα παραπανω ηταν αδελφια και ανυπαντροι και ειχαν και ολο το κεφι του κοσμου να παρουν ενα μικρο κοριτσακι να το πανε περιπατο. Μια βολτα θυμαμαι με τη μαμα στον εθνικο κηπο μονο, κι εκει συναντησε τη φιλη της την κυρια Κακια Παναγιωτου κι εγω ειχα μεινει να κυταω την ψηλη πανεμορφη κυρια. Ουτε τα παπια δεν ηθελα να ταϊσω.
    Δε θελω να περιοριζομαι στα παλια, Ελευθερια θελω ΤΩΡΑ να αγαπα ο κοσμος την πολη που ζει. Σε φιλω πρωϊ πρωϊ απο την αλλη μερια του Ατλαντικου.

  14. March 26, 2009 7:38 am

    @Despina how nice to see you again. Athens looks nice from the top of the acropolis, but it has become a large, noisy and dirty city. I am wishing in this post that people start loving the city again because it deserves it. I took these pictures about four years ago, when the new acropolis museum was under construction. Today it is open and on your next visit you should visit it. Love from Washington all the way to Bucarest.

  15. March 26, 2009 7:47 am

    @Μαργαριτακι. Ειναι πραγματικα η ωραιοτερη βολτα Μοναστηρακι, Θησειο, πεζοδρομος, ιερος λοφος. Η αληθεια ειναι οτι εστιαζω τοσο στην ομορφια που δε βλεπω τα μηχανακια. Θελω παντως οι ανθρωποι εκει να σεβονται τους τουριστες που ερχονται απο τα περατα της γης για να τιμησουν τη χωρα μας. Πολλοι το κανουν αλλα μερικες ασχημιες ειναι αυτες που μας σημαδευουν. Πιο κατω στην Πλακα γεννηθηκε η γιαγια η Δεσποινα και μου αρεσει να περναω απο εκεινες τις γειτονιες. Υπηρχε (και νομιζω υπαρχει ακομα) το σχολειο της. Η σχολη Χιλλ. Δεν ειμαι σιγουρη αν ειναι ακομα εκει αλλα πιστευω οτι το κτιριο τωρα φιλοξενει τη σχολη της Δωρας Στρατου. Ισως καποιος ξερει να μου πει, αλλοιως θα το ψαξω. Δε μπορω να πω οτι πληγωνομαι στην Αθηνα, ακομα κι οταν περπαταω στα σπασμενα πεζοδρομια. Ακομα κι οταν το νεφος με κανει να δακρυζω. Ειναι τοσο λιγες οι στιγμες που η χαρα ξεχειλιζει. Φιλακια.

  16. March 26, 2009 7:51 am

    @Καλημερα Γιαννη. Στην τελικη του μορφη ουτε εγω το εχω επισκεφτει. Παντως να σου πω οτι δεν εχω προβλημα με το αρχιτεκτονικο στυλ. Πιστευω οτι τα κτιρια πρεπει να χτιζονται σε ρυθμους της εποχης τους. Αυτο τα κανει χρονικα πιο αυθεντικα. Οι γραμμες τα υλικα οι τεχνοτροπιες πρεπει να ειναι συγχρονα. Οσο για τα δυο νεοκλασσικα νομιζω οτι στεκονται ακομα εκει, εκτος παλι αν κατι μου διεφυγε.

  17. March 26, 2009 7:53 am

    @Λουνακι ειμαστε λιγο πιο ευσυγκινητοι εμεις οι περιστασιακοι πια Αθηναιοι. Μα θελω να την αγαπουν ολοι, οχι μονο οι αρχοντες, αλλα και οι κατοικοι, ακομα και οι ξενοι. Πολλα θελω αλλα θελω. Πολλα φιλια εκει στους χειμωνες σας.

  18. March 26, 2009 7:59 am

    @roadartist μου, να φανταστεις οτι σε σκεφτηκα την ωρα που το εγραφα το ποστ. Ηξερα οτι εσενα ειδικα να σου αρεσε. Κανω λοιπον τηνβ ευχη, να την αγαπουν ολοι σαν κι εσενα. Φιλια
    Τοτε ειχα μια Sony Camedia που μοως δεν υπαρχει πια. Εβγαζε ομως μακρυνες φωτογραφιες μια χαρα. Σε μια ψηφιακη διαλεξε το Sports setting ειναι οτι πρεπει για μακρυνες φωτογραφιες. Τωρα να σου πω, ηταν και η μερα καθαρη, αλλα η ποιοτητα των φωτογραφιων δεν ειναι και εξαιρετικη. Δεν εχω ψευδαισθησεις, θα μπορουσε να ηταν καλυτερη αλλα με την πιτσιρικα την Σονυ, παλι καλα.

  19. March 26, 2009 8:02 am

    @vinumbonum Ειμαι σιγουρη οτι αγαπας την πολη που γεννηθηκες η εχεις τις ριζες σου. Η αγαπη δεν ειναι θεμα ασχημιας και ομορφιας αλλα βιωματων.

  20. March 26, 2009 8:04 am

    ;)
    μια χαρά είναι.. να ξέρεις ακόμη και με ένα κινητό μπορεί να βγει θαυμάσια φωτογραφία..το παν είναι να έχεις τη “ματιά”.. και εσύ την έχεις.. (και αυτό μου το έχουνε πει πολύ καλοί επαγγ.φωτογράφοι..) Θέλω κ εγω να πάρω καινούργια..βλέπουμε.. Σε ευχαριστώ…ναι τη χάρηκα ;)

  21. March 26, 2009 8:07 am

    @fevis Ευουλα μου ποσο δικο εχεις. Εσυ ζεις καθημερινα και την ασχημια αλλα και τις μικρες ομορφιες. Δυστυχως πανω εκει που αναπτυσσοταν χωροταξικα και αρχιτεκτονικα η Αθηνα, πεσαν οι ασχετοι και τα εκαναν μανταρα. Τωρα τι γινεται. Τωρα μονο το τι γινεται απο δω και περα υπαρχει.
    Το μουσειο νομιζα οτι ειναι ανοιχτο ηδη. Μηπως κατι μου διαφευγει; Φιλακια.

  22. March 26, 2009 8:09 am

    @So Far (aki) Τοσο πολυ σου αρεσε ματια μου; Χαιρομαι γιατι σκεφτομουνα, τι παω να κανω η απομακρη; Να τους πω για την πολη που βλεπουν καθημερινα;

  23. March 26, 2009 8:11 am

    @Αντιγονη μου, ξερω οτι εσυ την αγαπας την πολη. Οι παλιες φωτογραφιες που μου ειχες στειλει, ειναι αποθηκευμενες καθε τοσο τις απολαμβανω. Πολλα φιλια στον Καναδα πρωϊ πρωϊ

  24. March 26, 2009 8:15 am

    @α τουττι ραγκατζινι σημερα Πεμπτη και απολαμβαωνω το καφεδακι μου παρεα με τα σχολια σας. Βρεχει στην Γουαστνγτον αλλα οχι και στην καρδια μου. Ο κηπος μου κιτρινισε απο τους ασφοδελους και σκεφτομαι να φορεσω πανοπλια μετα πηλοβατιδων και να παω πιο κοντα. Η να περιμενω μεχρι αυριο που θα εχει λιακαδα. Ποσο λατρευω τα πρωϊνα της Πεμπτης. Το μπλογκινγ το πρωϊ εχει αλλη φρεσκαδα. Σας φιλω γλυκα.

  25. March 26, 2009 8:22 am

    Εγώ θα περιμένω να κάνουμε μαζί τη βόλτα, σαφώς με τις φωτογραφικές μηχανές μας!!!
    Συμφωνώ πως τη ματιά την έχεις!
    Καλησπέρα!!!

    (Προσέχω διάφορα πράγματα στις φωτογραφίες. Είναι τυχαίο στη 15η που έχεις τους τρεις τρούλους στη διάσταση του χώρου ίσως και του χρόνου?)

  26. March 26, 2009 11:57 am

    Fabulous Photos Despoina…ZHTO to 25 Maptioy!

  27. March 26, 2009 12:17 pm

    Despinaki μου με τις ωραίες σου φωτογραφιες τελευταία είχα και εγώ στο μυαλό μου κάτι παρόμοιο. Και εγώ όπως η Fevis θα προτιμούσα κάτι περισσότερο από την εξωτερική αρχιτεκτονική του μουσείου δεν με πειράζει το μοντέρνο και είμαι υπερ αυτού αλλά κάτι καλύτερο και αν κρίνω από την τελευταία μου εμπειρία εδώ στο χώρο της Αναγέννησης της αρχιτεκτονικής we deserved something better .. Tες πάντων σε άλλους αρέσει και το γούστο είναι τόσο υποκειμενικό χχχχχ

  28. margarita permalink
    March 26, 2009 12:26 pm

    Η σχολη Χιλλ υπαρχει ακομα το δημοτικο τουλαχιστον….εγω εχω μια φιλη απο το σχολειο μενει στους αερηδες και την βολτα την περιφερειακη της ακροπολης την κανω συχνα και καταληγουμε στην Πνυκα … και ατενιζουμε με αισιοδοξια το μελλον…

  29. Φωτεινή S permalink
    March 26, 2009 12:58 pm

    Άνοιξα τον υπολογιστή, ξεκίνησα να διαβάζω, έφυγα για να εκτελέσω τα χρέη ταξιτζή που εκτελώ καθημερινώς και αδιαλείπτως, και επέστρεψα.

    Χαίρομαι τις φωτογραφίες σου. Να το ξαναπώ; Το εχουν πει και οι πραγράψαντες αλλά φάινεται το πράγμα. Το ΄χεις το “φωτογραφικό”.
    Κληρονομικό ή η επαφή με το θεοδόλιχο;

    Εγώ έχω αρχίσει ήδη να κουράζομαι στην αναμονή των εξετάσεων. Κοιμάμαι από τις δέκα, πριν καν προλάβω να δω κάτι στην τηλεόραση. Σκέφτομαι τα παιδιά που διαβάζουν κιόλας, τι τραβάνε!
    Πού θα πάει όμως; Σε δυο μήνες ακριβώς, φτου, ξελεφτερία!

    Φιλάκια από ανοιξιάτικο Ρέθυμνο. Η άνοιξη δεν γυρίζει πίσω. Μπήκε και προχωρά!

  30. March 26, 2009 1:14 pm

    Αφησα ένα ποστ αλλα χάθηκε ή θα βγεί αργοτερα … Αnyway filia xxx

  31. March 26, 2009 3:24 pm

    γριά, άσχημη, βρώμικη αλλά κυρίως ζωντανή!

  32. March 26, 2009 4:12 pm

    Με το καλό να μας ξαναέρθεις να την κάνουμε και μαζί τη βόλτα!

  33. March 26, 2009 5:26 pm

    Αχ και πολύ μου έχουν λείψει όλα αυτά τα όμορφα…Δεν θα το φανταζόμουν ποτέ πώς θα την νοσταλγούσα την Αθήνα (το μοναστηράκι, το Θησείο, αυτά τα ωραία εννοώ…)
    Φιλιάκια πολλά απο ΝΖ…

  34. March 26, 2009 5:59 pm

    Αθήνα, η πόλη μου.
    Τόσο άσχημη και συνάμα τόσο όμορφη. Και τόσο αγαπημένη!
    Σε φιλώ, Δεσποινιώ!

  35. March 26, 2009 7:21 pm

    Δεσποινάκι,
    Απο τα μέρη σου έρχομαι. Αν και βρεγμένη η πόλη, χύνει μια γοητεία. Κι εσύ όπως πάντα διηγείσαι με τον γλαφυρότερο τρόπο τις αναμνήσεις σου,
    Υγρά φιλιά

  36. March 26, 2009 8:17 pm

    @Radio Markoni. Θυμιουλη να παμε μαζι τη βολτα, αλλα μηχανη δε φερνω, αν ειναι δυνατον να παιξω μαζι σου ξεπαραβγαλματα στην καθαροτητα και στην θεματολογια της φωτογραφιας. Οι τρεις τρουλοι εχουν παντα την ιδια διαταξη, εγω απλα βρεθηκα εκει.

    @Παντελη μου ευχαριστω. Ζητω ζητω!

    @Μαργαριτα πολυ χαιρομαι που εβαλες ιντερνετ και στο σπιτι και ερχεσαι πιο συχνα. Υπηρχε και το γυμνασιαο οταν ημουν μικρη. Ισως να εχει μεταφερθει. Καληνυχτα και φιλια.

    @Φωτεινη καταλαβα οτι τα παιδια σου δινουν εξετασεις ναι; Καλη επιτυχια τους ευχομαι. Πραγματικα, ο καιρος θα περασει γρηγορα, μην αγχωνεσαι. Ευχαριστω κι εσενα για τα καλα λογια. Οχι δεν ειχαμε κανενα φωτογραφο στην οικογενεια, αλλα πιστευω οτι σημερα με τοσο καλες μηχανες, λιγο μερακι χρειαζεται. Απο αυτο εχω. Φιλια.

    @μελισσουλα μονο στο λιγο βρωμικη θα συμφωνησω, σε ολα τα αλλα ειμαι σαφως προκατειλημμενη.

    @Ασπα γλυκεια μου, λεω να κανουμε μια μπλογκοομαδα να παμε ολοι μαζι. Και φυσικα και τα μωρουλινια!!

    @Αρτανις Αρχισες κι εσυ να νοσταλγεις ματια μου ε;

    @Αγγελικη. Καλωστηνε, φιλια και σε σενα.

    @Ιουστινακι Παλι βρεχει; Να περνας ομορφα, δε ξερω ποτε γυριζεις, αλλα ευχομαι καλη επανοδο. Φιλακια.

  37. March 26, 2009 10:51 pm

    Despinaki εχω γράψει δύο σχόλια τα οποία χαθήκαν για να δούμε αυτό χχχχ

  38. March 27, 2009 12:00 am

    Μου άρεσε πάρα πολύ, και το κείμενο και οι φωτογραφίες. Και έκανες πολύ καλά. Εξάλλου το γεγονός ότι ζούμε στην Αθήνα δε σημαίνει ότι όλα αυτά τα βλέπουμε είτε λόγω χρόνου είτε λόγω διάθεσης.
    Την καλημέρα μου εκεί στο μακρινό DC , Φεύγω κι εγώ πάλι για κάπου βόρεια σήμερα )

  39. Με νόημα permalink
    March 27, 2009 1:15 am

    Δεσποινάκι αγαπημένο,
    Απο την Μητροπόλεως που δούλευα στα γουναράδικα (ο μικρός του καταστήματος), τότε που τα μαγαζιά κλείναν το μεσημέρι, ροβολούσα κατα μοναστηράκι (για σουβλάκι), ή θάπαιρνα τυρόπιτα και ενίοτε μπουγάτσα απο την οδό Νίκης (ίσως να είταν Βούλής) και θα περίμενα να σχολάσει το μεγάλο μου αμόρε απο το γουναράδικο του Νόστιμου (γνωστή σαν η νόστιμη του Νόστιμου), έτσι να την δώ λιγάκι. Τί χρόνια….
    Αθήνα αιώνια, αγαπημένη Αθήνα. Τώρα που οι πιό πολλοί δρόμοι στην περιοχή πεζοδρομοποιήθηκαν, νομίζω πως ξαναβρέθηκε ο ανθρώπινος χαρακτήρας της πόλης. Μόνο οι άνθρωποι έχασαν τον δικό τους….

  40. March 27, 2009 6:47 am

    Ααααααααααααααα Αθήνα.
    Καλημερα απο εναν κατα φαντασία Αθηναίο!

  41. March 27, 2009 7:11 am

    @Penelope Καρδουλα τα βρηκα τα σχολια σου, δεν μπορω να καταλαβω τι την πιανει την Πρεςς ωρες ωρες και υποπτευεται τους παντες και τα παντα. Αραβικο αη πη σου λεει. Γραφε εσυ χαρα μου κι εγω θα τα εμφανιζω, αν και αν της πεις της πρεςς κοιτα αυτη ειναι φιλη μου, ενταξει συνερχεται.
    Για το μουσειο, θα εκφερω τελικη γνωμη αν το δεω σε τελικη μορφη απο διαφορες γωνιες απο μεσα κι απ εξω, να κρινω και τη λειτουργικοτητα και την αισθητικη. Μου πηρε 4 χρονια να χωνεψω το μουσειο Πομπιντου, αλλα τωρα το δεχτηκα. Το μνημειο-μουσειο της Ντεφανς απο την αλλη, με τιποτα ακομα. Εκεινο ομως που με πειραζει περισσοτερο στην Αθηνα ειναι οτι φιαχνουμε κατι και μετα για διαφορους λογους το αφηνουμε και ρημαζει. Αυτο ειλικρινα με διαλυει. Φιλακια καρδουλα και συγνωμη που δε το ειδα πιο πριν, χτες ημουν πηγμενη. ΧΧΧ

  42. March 27, 2009 7:21 am

    @α τουτι Παρασκευη πρωι και αποφασιζω να πιω τον καφε μου εδω και να απαντησω στα σχολια. Το γραφειο μου ειναι ανω κατω λογω της μετακομισης και ο πρωϊνος καφες οπως λεει και το Ευακι θελει απολαυση. Εξω εχει μια πολυ πυκνη ομιχλη σημερα. Θα αναχωρησω κατα τις οχτωμιση.

    @Σο Φαρ (ιδιον) παλι βορρεια πας βρε παιδι μου; Τι να πω, ο θεος της στεππας μαζι σου! Φιλια πολλα και καλο ταξιδι.

    @Με νοημα, δε με εντυπωσιαζει που κατεκτησες την Ιαπωνικη αγορα, δε με εντυπωσιαζει που πηγες εθελοντης στο Βρεττανικο στρατο, αλλα η εικονα του πιτσιρικα γωνια Ερμου και Βουλης να περιμενει τη νοστιμη.. με τρελλαινει. Ετσι που το περιγραφεις μου θυμιζεις ελληνικη ταινια. Γουναραδικα, Μητροπολεως, Μοναστηρακι, νοημα τα τριγυριζα με τη μαμα, και γωνια Βουλης και Ερμου στον οικο νυφικων Κανακαρη μπαινοβγαιναμε λογω κουμπαριας.
    Οι πεζοδρομοι νοημα μου πραγματικα βοηθησαν πολυ ..να βοηθαγε κι ο κοσμος λιγο! Πολλα φιλακια ΧΧΧ

    @Νικο καλημερα, ναι θυμαμαι οτι σου αρεσει η Αθηνα.

  43. Κατερίνα permalink
    March 27, 2009 9:19 am

    Καλο ΣΚ Δεσποινάκι Σε φιλώ

  44. panathinaeos permalink
    March 27, 2009 12:52 pm

    η αγαπη ειναι παντα αγαπη και δεν τελειωνει ποτε! ευγε δεσποιναριον, συνεχισε να αγαπας!

  45. March 27, 2009 2:08 pm

    Καλησπερα στο γλυκοδεσποιναριον!
    Στην εβδομη φωτογραφια απο το τελος,ειδα απο αυτην την οπτικη γωνια.. τον Καβαλητο ;) και τα Τουρκοβουνια,μετα απο..25 χρονια!!!
    Τοσα χρονια εχω να ..ανεβω εκει!!!
    Οσο για το μουσειο,εχω να πω πως δενει απολυτα και ταιριαζει αψογα στο περιβαλλον!
    Αλλα μονο για αυτους..που ξερουν.
    Διοτι απο την αρχη κυκλοφορησε μια μαλακισμενη προπαγανδα,απο κλικα Ελληνων Αρχιτεκτονων και κατασκευαστων,επειδη.. την δουλεια,την πηρε ο Ισπανος!
    Και στο κουτσομπολιο και προπαγανδα,οι Ελληνες ειναι θυματα ολκης!
    Καλο απογευμα.. μικρουλα! ;)

  46. Marthaki permalink
    March 27, 2009 5:07 pm

    Kαλησπερα Δεσποιναριο,
    Απο το ποστ σου φαινεται η μεγαλη σου αγαπη για την Αθηνα. Οι φωτογραφιες σου ειναι παρα πολυ ωραια!!!! Λοιπον σου στελνω τα φιλια μου απο την Θεσσαλονικη, το ταξειδι μου ηταν υπεροχο,μπορεσα να μπω σε ολες τις πτησεις που ηθελα, μια και φορουσα το τυχερο μου κουστουμι. Σημερα ειναι ημερα λαικης, πο πο τι ωραιες ευλογιες ειχαι και τοσο φτηνα εν συγκρυση με το Σικαγο.
    Δεν ξερω εαν ακουσες πος ο Προεδρος ειχε γιορτη στον Λευκο Οικο για την 25 Μαρτιου. Εστι το περιγραπψε ενας ελληνοαμερικανος μπλογκερ….
    http://www.americablog.com/2009/03/my-trip-to-white-house.html
    Ας μην μηλησουμε για τα κτηρια της Θεσσαλονικης γιατι με ερχεται να κλαψσω. Την αλλη εβδομαδα θα αρχισω τις εξοδους μου.
    Να εισαι καλα Αθηναια μου.

  47. March 27, 2009 6:16 pm

    ξεχειλίζει αγάπη η περιγραφή σου..
    όμως εγώ πονάω κάθε φορά που την επισκέπτομαι.. μια πόλη που η κατάντια της δεν της αξίζει.. αν είχαν φωνή τ αγάλματα θα είχε γεμίσει ο τόπος κραυγές απελπισίας και αγανάκτησης..

  48. March 27, 2009 6:26 pm

    @Κατερινιω επισης καλη μου και πολλα φιλακια.

    @Παναθηναιε, ναι καλε μου φιλε, φουλ σπηντ.

    @Γατε τεινω να πιστευω οτι ταιριαζει, αλλα οπως ειπα θελω να το δω τελειωμενο και απο κοντα. Ο αρχιτεκτονας νομιζω ηταν ελβετος ο Tschumi, η τελικα αντικατασταθηκε απο αλλον, δε νομιζω. Καλο σου απογευμα.

    @Μαρθακι Σαλλλλλονικια μου!!! Εφτασες καλα βλεπω και εισαι και πηγες και λαϊκη και εισαι και ενθουσιασμενη. Μπραβο. Ευχομαι να περασεις ομορφα. Α ναι αυτο με τον Ομπαμα το ακουσα, εγω λεω να σταματησει τις φανφαρες και να κοιταξει λιγο και τα ελληνικα συμφεροντα. Φιλακια. Ποσο θα μεινεις;

    @Σταγονα. Καλωστην απο το ομορφο νησι. Ειναι περιεργο, αλλα την Αθηνα την αγαπω οσο κι αν εχει αλλαξει. Βλεπω και τις αλλες πολεις στη μεσογειο, οπως τη Ρωμη και εκει τα ιδια. Αυτη η δημογραφικη και πολιτιστικη αλλαγη ειναι σημειο των καιρων. Το προβλημα ειναι να την αγαπουν οι κατοικοι της για να συνεχισει να ζει.

  49. March 27, 2009 7:19 pm

    Ναι βρε γλυκοδεσποιναριον..
    Ο Tschumi ειναι.
    Δικιο εχεις.Απλα την ωρα που κοιτουσαμε τις φωτογραφιες μαζι με την Carmen,λεγαμε..γιατι δεν το ανεθεσαν και αυτο στον Calatrava…και ετσι εγινε το λαθος.
    Βλεπεις..για μενα..ολα Ισπανικα ειναι ;)
    Φιλακια!

  50. orfia permalink
    March 27, 2009 7:48 pm

    Παρ΄ολο που το post αυτο το διαβασα στην ωρα του, δεν ειχα χρονο να γραψω για αυτο, λογω φορτου εργασιας. Βλεπω ομως οτι ειχε πολυ μεγαλη ανταποκριση και απο εμας που κατοικουμε εδω στην Αθηνα αλλα και απο “ξενιτεμενους”.. ετσι μπορω να ευχαριστησω και εγω με την σειρα μου για την υπεροχη βολτα που μας εκανες εδω Δεσποινα μου . Βλεπεις εμεις ολοι που την κατοικουμε αυτη την πολη, ξεχναμε τις ομορφιες της και γκρινιαζουμε μονο για τις ασχημιες της. Η καθημερινοτητα μας παρασυρει, μας δυσκολευει και θυμωνουμε μαζι της!! Νασαι παντα καλα! Φιλια πολλα.

  51. March 27, 2009 9:32 pm

    @Γατε δε ρεην ιν θπεην στευδ μεηνλυ ιν δε πλεην. Δε μου λες. Η Καρμεν Κωθτα σε φωναζει; Φιλια.

    @Orfia μου αυτο ειδα κι εγω, οτι το ποστ ειχε ανταποκριση και απο τους Αθηναιους. Ισως γιατι δεν ανεβαινουν συχνα στην Ακροπολη. Λοιπον το πιο ωραιο πραγμα ειναι να εισαι τουριστας στην πολη σου. Σκεψου μια μερα οτι εισαι τουριστρια και πηγαινε βολτα σε μερη που δε συχναζεις, η σε ενα μουσειο, πραγματα που θα εκανες σαν επισκεπτρια. Θα δεις ποσο θα σ’ αρεσει να δεις την πολη σου με αλλο ματι. Φιλια, καλο Σαββατοκυριακο.

  52. March 28, 2009 12:34 pm

    Ε! Δέσποινα και εγώ μέσα στη μπλογκοομάδα για τη βόλτα.
    Αν και έχω να πάω καιρό, τα Αναφιώτικα είναι από τις αγαπημένες μου περιοχές, μια νησιώτικη ατμόσφαιρα μέσα στην γκρίζα καρδιά του τσιμέντου της πόλης που τόσο αγαπάμε.

  53. March 28, 2009 5:22 pm

    @Βασιλη, φυσικα κι εσυ, αλλοιμονο! Τελικα να δεις που θα το κανονισουμε! Αλλα μια μερα με λιακαδα παρε τα μωρα και πηγαινε . Αυτο που εγραφα τουριστας στην πολη σου ειναι πολυ ωραιο πραγμα.

  54. Sophaki permalink
    March 28, 2009 9:48 pm

    Na anastenaksw ki egw apo nostalgia…..omorfh h Athina panemorfh kai
    oxi mono gia tis anamnhseis pou mas denoun mazi ths. Yparxei pio
    omorfos peripatos apo ton pezodromo ths Dionysiou Aeropageitou? Poio
    omorfo orama apo ton Parthenona lousmeno sto monadiko fws ths
    Elladas mas? Agaphmenh mou wra peripatou sthn Plaka kalokairino meshmeri pou oloi exoun vrei katafygio apo ton kafto hlio kai egw na thn apolamvanw olodikh mou. Ligo prin fygw persi anakalypsa to Chocolat, kafe-zaxaroplasteio restwran me thn pio omorfh thea ths Athinas, dipla sto Cine Thyseion, paradipla telospantwn. Chocolat onoma kai prama, krya, zesth, glyko, pagwto, sauce…Despoinarion tha pame ekei me prwth efkairia. Ekei na deis photo pou tha vgaleis. Oso gia to mouseio ths Akropolhs kai mono pou eida ton arxitektona pou me tosh yperopsia hthele na katedafisoun ta panemorfa neoklassika gia na mh xalane thn thea apo thn kafeteria mou ftanei….Tosous kalous arxitektones exoume sthn Ellada afton ton ksenoferto ti ton thelame?

    Kai gia na epanelthw sta shmerina/xthesina nea….epithesh sthn Ethnikh
    Trapeza apenanth apo to Dhmarxeio, apo ta liga arxitektonika aristourghmata pou mas exoun meinei kai prospatheia na katastrepsoun
    to yialino dapedo pou kalyptei alla kai ekthetei arxaiologika evrymata…
    Diamartyyria katastrofhs, emeis pote tha vgoume stous dromous gia na
    diamartyrhthoume gia osa strava symvainoun ston topo? Xiliades Londrezoi
    diamartyrithikan sto Londino kai den aneikse myth, alla tha mou peis aftoi
    einai allh ratsa…..mhpws loipon kala kratoun ta Marmara? Lew egw….

  55. March 28, 2009 10:28 pm

    Τσικου τσικου..λατα.. να παμε Σοφη μου. Τωρα που θα πας στην Αθηνα εσυ να βρεις λα τα καλα στεκια και οταν ερθω να με πας!!
    Θα διαφωνησω σε δυο σημεια με αυτα που γραφεις παντως. Πρωτον, ποιος Ελληνας αρχιτεκτονας νομιζεις οτι θα ηταν καλυτερος. Και μιλαμε με ιστορια σε μεγαλα κτιρια και πειρα σε προσαρμογη των κτισματων στο περιβαλλον. Το να βαλεις ενα τεραστιο κτιριο σε μια πυκνοκατοικημενη περιοχη οπως το Κουκακι δεν ειναι απλο πραγμα.
    Το δευτερο ειναι οτι εχει γινει μεγαλη προσπαθεια να φερουμε τα μαρμαρα στην Ελλαδα. Το θεμα ειναι οχι να κανουμε πισω λογω εκτροπων, αλλα να αποτρεψουμε τα εκτροπα.
    Σε φιλω πολυ.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

