Skip to content

*blogging

March 30, 2009

3330087454_0111e1ea40

The picture of these twitter cupcakes were taken from   Flickr  and they belong to the user  Bakerela

 

Εγινε το blogging καθημερινη συνηθεια, κατεστημενο και ρουτινα. Να γραψω, να απαντησω στα σχολια, να σκεφτω κατι φρεσκο, να κανω τις επισκεψεις μου. Οταν κατι γινεται ρουτινα, οι ρυθμοι του αυτοματα αρχιζουν να μεταβαλλονται. Μεγαλωνουν οι αριθμοι, ελαττωνονται οι ρυθμοι.  Δεν ειναι ομως μονο οι ρυθμοι  που πεφτουν, πεφτει και η διαθεση.   Αρχιζει ο φοβος της επαναληψης.  Αναρωτιεμαι λοιπον  what’s next?

Θα ειναι πανω απο ενας χρονος που ειχα κανει μια αναρτηση με τιτλο pre-blogging , oπου ανεφερα οτι ο Γρηγορης Ξενοπουλος ηταν ισως ο καλυτερος αντιπροσωπος εκεινης της εποχης.  Με το κοινο του, με τα αρθρα του, με την  αλληλογραφια του.

0427bish-a

Τωρα ολοι ξαφνικα γιναμε bloggers.  Οχι υποχρεωτικα γιατι εχουμε κατι να πουμε, αλλα γιατι ειναι ευκολο.  Ειλικρινα πιστευω οτι ο μεσος blogger υπερεκτιμα τον εαυτο του,  αφου μπορει και  παρουσιαζει τις σκεψεις του και τα εργα του καθε μερα σε οποιονδηποτε αλλο χρηστη του ιντερνετ.  Στην πραγματικοτητα, του εχουν δωσει υπεροχα εργαλεια για να κανει τη δουλεια του ευκολα, χωρις να εχει να σκεφτει την τεχνικη λεπτομερεια.  Τα εργαλεια αυτα, οχι μονο τελειοποιουνται οσο περνα ο καιρος ανεβαζοντας τον αριθμο των bloggers κατακορυφα, αλλα συγχρονως αυξανεται και η διαθεσιμοτητα χωρου στο ιντερνετ. Υπαρχουν πολλοι ανθρωποι που  εχουν τεραστιο πλουτο σε γνωσεις, εκφραση και πειρα και δεν ειναι  bloggers γιατι δεν εχουν τα μεσα, τη γνωση η τη διαθεση.  Οπως επισης υπαρχουν και blogs ανοητα και ανουσια. Δε θα προσπαθησω να κατηγοριοποιησω εδω τα blogs, η κατ’  επεκταση τους bloggers. Το εχουν κανει αλλοι στο παρελθον.  Εκει  που θελω να καταληξω ειναι οτι  το blogging γενικα ειναι μια εννοια εκτιμημενη περαν των οριων που θα επρεπε, και εσωθεν (the blogger)  και εξωθεν (the media).

Το τελευταιο ειναι μερικες φορες υπο αμφισβητηση.  Πριν καιρο (πριν αρχισω να γραφω στο μπλογκ, ειχα γνωρισει ενα δημοσιογραφο. Οχι καποιο ονομα μεγαλο, ενας νεαρος δημοσιογραφος σε μια γνωστη εφημεριδα.  Το βρηκα πολυ ευλογο, τοτε στην αρχη του concept of blogging, να ρωτησω:  Εχετε blog;  Και τι μου απαντα ο ανθρωπος;  “Δεν ειμαστε καλα, τα μπλογκς ειναι για τους τεμπεληδες και τους ανεργους!  Εγω δημοσιογραφω σε αληθινη εφημεριδα”!   Εκει φυσικα σταματησε καθε συζητηση περι μπλογκς, κι εγω σκεφτηκα απο μεσα μου. “Ωραια, με την αλλαζονεια που σε δερνει, να δουμε ποτε θα σε κανουν αρχισυντακτη” .  Δε με ενοχλουν οι επιλογες σου, με ενοχλει η απαξιωση σου.

Και γυρναω στο αρχικο ερωτημα:  what’s next?  Πως θα ειναι το meta-blogging; ΧΑ!   Το meta εδω δεν εχει την εννοια που   φανταζεσαι.  Meta-blogging σημαινει οτι δεν κανεις blogging αλλα γραφεις περι αυτου.  Οποτε αυτο που διαβαζετε σημερα ειναι meta-blogging.  (οχι που δε θα εξελισσομουν η μπλογκερινα).  Το meta-blogging ειναι μερικες φορες ενδιαφερον αλλα οχι οταν ειναι μπλογκοσκοπος.

Para-blogging παλι ειναι, ο,τι ασχολειται με τα περιφερειακα και τα τεχνικα κομματια του μπλογκινγκ που εχουν σκοπο την σωστη και ωραια παρουσια (widgets, photographs, supporting software etc.).  Xeno-blogging  ειναι  η παροχη βοηθειας  σε  bloggers, με αλλα λογια ενας  xenoblogger ειναι κατι σαν καθηγητης σε φροντηστηριο. Τελος, xenitemeno-blogging ειναι αυτο που διαβαζετε εδω οσοι ερχεστε καθε μερα. 

Παρατηρω οτι πολλοι bloggers που κουραζονται απο το να διατηρουν ενα δικο τους blog,  αρχιζουν και συχναζουν σε “social networking”  sites.  Μαλιστα ενα μεγαλο ποσοστο απο αυτους απορροφωνται  εκει. Ειναι πιο ευκολα, και πιο παιχνιδιαρικα.  Φυσικα γνωριζετε και πιθανον να ειστε μελος του πιο μεγαλου απο αυτα.  Το Facebook.  To καλο που του βρισκω ειναι οτι εχεις επιλογη σιωπηλα να μη δεχτεις να σε παρακολουθει οποιος ασχετος θελει,  αλλα απο την αλλη τα μεσα εκφρασης δεν ειναι τοσο ωραια οσο στα μπλογκς.  Ειναι σαν να μενεις σε μια πολυκατοικια το Facebook. Μια πολυκατοικια που μερικες φορες δεν ξερεις ποιος νοικιασε το διπλανο διαμερισμα.

dog_facebook_cartoon_n1

Το Δεσποιναριον ανακαλυψε τελευταια το micro-blogging. Το tumblr ειναι ενας χαρακτηριστικος χωρος για συντομες αναρτησεις, με χρηση media και κατα τη γνωμη μου, ενας εξαιρετος χωρος να συμμαζεψει κανεις οτι ασσυμαζευτο εχει στο ιντερνετ. Κατι σαν scrapbook. Τα σχολια δεν επιτρεπονται εκει, αλλα το Δεσποιναριον που ειναι και ψαχουλομπλογκερ βρηκε τροπο να τα ενεργοποιησει.
Ενας αλλος ενδιαφερων χωρος, κατι μεταξυ  blogging και social engine ειναι και το twitter που ομως συνδιαζει και πολλα media outlets με αποτελεσμα οσο βρισκεσαι εκει να ενημερωνεσαι ταυτοχρονα.

new-yorker-cartoon

cartoon from the New Yorker magazine

Ετσι λοιπον παιρνεις το βισμα της Πρες, το βαζεις στο twitter, συνδεεις το twitter με το tumblr,  φερνεις στο  tumblr  το μπλογκ σου,  και μετα πας και στο Facebook μαζευεις τα καλωδια σε μια δεσμη και τα βαζεις στην πριζα κι εκει.  Ετσι εισαι καλωδιωμενος και συνδεδεμενος με της κατω γης τα χωματα.  Πες μου οτι το καταλαβες αυτο και οτι δε χρειαζεται να σου κανω και την ξενομπλογκερ;

 

29 Comments leave one →
  1. Με νόημα permalink
    March 30, 2009 10:30 pm

    Δεσποινάκι Καλημέρα (σπέρα),

    Πρώτος και καλύτερος σήμερα έτσι;
    Σάν νεογνό στον κόσμο των μπλόγκ, δέν μιλώ αλλά ακούω για να μαθαίνω. Συμφωνώ όμως μαζί σου (διεφώνησα άραγε ποτέ;), ότι είναι ένα θαυμαστό μέσο για έκφραση, επικοινωνία και κοινωνικότητα αν θέλεις. Ενας τρόπος για όλους μας να γίνουμε, συγγραφείς, δημοσιογράφοι, χρονογράφοι, κρητικοί και ότι άλλο θέλουμε. Βέβαια στον αντίποδα που μέσα απο τα μπλόγκς προσπαθούν να περάσουν μηνύματα και ιδέες που μπορούν να έχουν αρνητική επιροή πάνω σε άτομα, ευκολόπιστα, ευφάνταστα, ανώριμα ή άπειρα. Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση, έχουν και τα μπλόγκς τα υποπροϊόντα τους.
    Φιλάκια
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧχ

  2. Με νόημα permalink
    March 30, 2009 10:31 pm

    Διόρθωση:
    Βέβαια στον αντίποδα, υπάρχουν κι εκείνοι που μέσα απο τα μπλόγκς προσπαθούν να περάσουν μηνύματα και ιδέες που μπορούν να έχουν αρνητική επιροή πάνω σε άτομα, ευκολόπιστα, ευφάνταστα, ανώριμα ή άπειρα. Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση, έχουν και τα μπλόγκς τα υποπροϊόντα τους.

  3. March 30, 2009 10:45 pm

    @Καλωστο το νεογνο μας κι ας αργησε! Σωστο αυτο που λες οτι ακους για να μαθαινεις, αλλα ξερεις κατι περι μπλογκινγκ νοημα μου; Αν δε κανεις λαθη δε μαθαινεις. Εκανα κι εγω τα λαθακια μου και δεν αποκλειεται να κανω κι αλλα. Εχω φτασει σε σημειο να λεω οτι αν αρχιζα τωρα θα εκανα τα παντα διαφορετικα. Αλλα οτι γραφει δε ξεγραφει. Το σημερινο ομως το εγραψα γιατι ειμαι περιπου δυομισυ χρονια εδω και θελω να ανανεωνομαι. Απλα σκεφτομουνα φωναχτα. Καληνυχτα εδω, παω τωρα για νανακια. ΖΖΖ α οχι σορυ ΧΧΧ. 😆

  4. March 31, 2009 1:35 am

    Καλημέρα Δέσποινα.
    Γράφει η Άσπα για το twittet, άντε η Σοφια να τρέχει να δει τι είναι αυτό. Δεν βρήσκω που έχει τις λειτουργίες για φωτο κλπ΄Τώρα θα πάω να δω τι είναι αυτό που γράφεις. Να ενημερώνομαι , μη χάσω!
    Xenitemeni blogger, oi autohthones se heretoun. AVE!
    Καλημέρααααα!

  5. So_Far permalink
    March 31, 2009 2:40 am

    To social networking αναπτύσσεται και αναπτύσσεται και θα αναπτύσσεται. Χθες επισκέφτηκα το site της divas όπου μέσω divcast ανέπτυσσε τη φιλοσοφία του social networking όχι μόνο σε χομπίστικο επίπεδο αλλά και σε επίπεδο επαγγελματικής χρήσης
    Και η τοποθέτησή της είναι πραγματικά πολύ καλά θεμελιωμένη για αυτό το θέμα.
    Τώρα αν θέλεις επειδή ο καθένας από μας πρέπει κάπως να τοποθετήσει τον εαυτό σου σε όλα αυτά, εγώ επιλέγω μια λέξη που μου αρέσει πολύ, δεν την αλλάζω με τίποτα από το 1995 που την πρωτοάκουσα… κυβερνοναύτες. Σε μόνιμη εξερεύνηση και με το ρομαντισμό της άγνοιας κινδύνου
    Σου δίνω και το λινκ της divas
    http://www.e-diva.eu

    Πολλά φιλιά δεσποινάριον, αργήσαμε σήμερα

    Υπογραφή: ενωμένα καλύβια του μπαρμπα-Θωμά

  6. March 31, 2009 3:22 am

    ‘Έτοιμη για έδρα στο Πανεπιστήμιο σε βρίσκω φιλενάδα μου… Doctor Δεσποινάριον με δόξα και τιμή….:-)

  7. March 31, 2009 4:15 am

    Αν ξανάρχιζα το blog, τα ίδια νομίζω θα έκανα..Αν κλείσω αυτό που έχω κ ανοίξω άλλο, νομίζω πως θα καταλάβουν όσοι με διάβαζαν.. Λάθη έχω κάνει, αλλά δε μετανιώνω για κάτι..Αν νιώσω ότι βαρέθηκα, αμέσως θα το διακόψω. Αν κάνω ένα απολογισμό για τον χρόνο που έχω το Blog, (σίγουρα υπήρχαν αρνητικά, αλλά) θα είναι νομίζω περισσότερο θετικός, κυρίως για τις γνωριμίες που έκανα, με ανθρώπους που δε νομίζω να γνώριζα διαφορετικά, την ενδιαφέρουσα επικοινωνία. Αυτός ο δημοσιογράφος ήταν πολύ άσχετος, εμφανές αυτό.. Ποιος νοιάζεται όμως, όταν βλέπεις σοβαρούς δημοσιογράφους να μπλογκάρουν κ οι ίδιοι? Για το facebook, το twittet κλπ, δηλώνω πλήρη άγνοια.., απέχω… Καλημέρα, φιλάκια !!

  8. margarita permalink
    March 31, 2009 4:24 am

    αμαν .. κουραστηκα μονο που τα διαβασα…. αλλα θα εισουνα ιδανικη για επιμορφωση ενηλικων στο ανοιχτο πανεπιστημιο.. θα το ξαναδιαβασω για να τα εμπεδωσω.. αλλα το πολυ δικτυωμα μηπως κανει κακο στην υγεια .. θα ρωτησω τον γιατρο και τον φαρμακοποιο μου… εκει που ελεγα να το προσπαθησω με κατατρομαξες… μα θαρρω πως θα τα μπλεξω απ το bolgging metablogging parablogging. τι να διαλεξω… φιλια απο το Μοναχο ( καλε και σιγα την κουλτουρα) .. .

  9. March 31, 2009 4:32 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι!

    Πωπω, θα μας πάρεις την δουλειά, εγώ υποτίθεται ότι τα ξέρω όλα αυτά, αφού έχουμε σχολή υπολογιστών!!! Για κάτσε να το εξετάσω λίγο το θέμα, γιατί το βρήσκω πολύ ενδιαφέρον!

    Φιλιά και καλή συνέχεια

  10. orfia permalink
    March 31, 2009 7:37 am

    Εδω μια ταλαιπωρημενη Αθηναια, που ειχε την ατυχια να κατεβη στο κεντρο για δουλειες επειγουσες…. και να μην μπορει να κυκλοφορησει γιατι ανεργοι εστησαν αντισκηνα στην Σταδιου κατεμεσις του Συνταγματος και χωρισαν στα δυο την οδο. Μπορειτε να φανταστειτε τι εγινε λοιπον… πολλοι απο εσας.. θα ειχατε την ιδια τυχη… ποδαροδρομο…και παλι.!!! Ετσι…λοιπον επιστρεφοντας στο γραφειο…. τα κλεινω ολα και μπαινω στο αγαπημενο μου μπλογκ… αλλα μονο για χαιρετισμο και φιλια γιατι Δεσποινα μου αυτα που γραφεις θα τα μελετησω το βραδακι….. με ξεκουραστο μυαλο. Φιλακια πολλα.!!!

  11. Κατερίνα permalink
    March 31, 2009 8:18 am

    Δεσποινιώ μου το μαλλί είναι τέλειο κοπελίτσα μου!1Θ αρχίσω τα φτου φτου πάλι!Ζούλεψα!!Θα πάω και εγώ τη Πέμπτη για το μαλλί ,μιας και τα γεγονότα μαζί με τη Λουθ Καζάλ του ΣΚ που σου έγραψα ανέβασαν τη διάθεση.Στο θέμα του μπλογκ το “αγέννητο” παίρνει μηνύματα για να ετοιμαστεί σωστά!Μέντορας έγινες, αλλά και το καλύτερο παράδειγμα σεβασμού,προώθησης γνώσεων,επικοινωνίας και …και… ουουουουοού χίλια ακόμη καλά.Φιλιά γλυκά καλή εβδομάδα

  12. March 31, 2009 12:12 pm

    Despinaki μου αρέσει που το ψάχνεις το θέμα, ας πω λοιπόν και εγώ τη γνώμη μου, to tumblr το βρίσκω ότι μας πάει πίσω στο αρχικό στάδιο του μπλόγκινγ, το twitter το βρίσκω πιο ενδιαφέρον αν και βρίσκετε εν εξελίξει και νομίζω τελικά αυτό θα είναι το μέλλον το networking τώρα το facebook είναι περισσότερο για την νεότερη γενιά είναι πολύ aggressive και authoritarian αλλά πιστεύω ότι έχει ακριβώς τη θέση του second life που στην αρχή είχαν πέσει όλοι με τα μούτρα. Η αντιμετώπιση του δημοσιογράφου είναι η νορμάλ αντιμετώπιση ενός επαγγελματία σε άμυνα να περισώσει το επαγγελμά του που κλυδωνίζεται, σαν να του τραβάν το χαλί κάτω από τα πόδια του . Τώρα έχω να σου προτείνω ένα βιβλίο που είναι πολύ κατατοπιστικό γύρω από το θέμα ‘Cyburbia:the dangerous idea that’s changing how we live and who we are’ by James Harkin. Τώρα τα κεφάλια μέσα πάνω να σκεφτώ και να βάλω την φαντασία μου να λειτουργήσει και να γράψω 😉 φιλιά πολλά

  13. March 31, 2009 1:00 pm

    Μια και περί μπλόγκινγκ ο λόγος να πω ότι μετά από 2 χρόνια έχω βαρεθεί αφάνταστα μπλογκς και μπλόγκινγκ και εξακολουθώ να ανεβάζω ποστς καθαρά από κεκτημένη ταχύτητα ή μάλλον από κεκτημένη… βαρεμάρα. Όσο για τους μπλόγκερς, δεν τους (μας) έχω και σε τεράστια εκτίμηση. Αυτά τα δυο χρόνια στο… κουρμπέτι διαπίστωσα ότι μου μένουν οι χειρότερες περιπτώσεις ως εντύπωση/ανάμνηση και τα καλά ή αξιόλογα τα ξεχνάω… ίσως διότι σε αντίθεση με τις εφημερίδες, επί παραδείγματι, δεν πληρώνω γι’ αυτά (τα αξιόλογα μπλογκς). Και ως γνωστόν, ό,τι δεν πληρώνεις δεν το πολυπαίρνεις στα σοβαρά ούτε το πολυθυμάσαι αργότερα…

  14. March 31, 2009 3:04 pm

    Δεσποινάκι μου καλησπέρα. (ώρα Ελλάδος 10.00 μμ)
    Το πρωί βιαστική, το βράδυ κουρασμένη, να δω πότε θα συνεφέρω η γυναίκα.
    Τέλος πάντων, μέρες είναι…θα περάσουν!?
    Ωραία η ανάλυσή σου περί -blogging όλων των προθέσεων(μετά, παρά κλπ). Ν Να σου πω ότι το πιασα το θέμα μέχρι τέλος… θα είναι ψέμα. Κάπου στο τέλος, σ’ έχασα. Θα σε βρω όμως, αργότερα, πιο ξεκούραστη.
    Άντε, και καλό μήνα! Αύριο πρωταπριλιά πρόσεξε μη σου σκαρώσουν τίποτα τ’ αμερικανάκια1
    Φιλιά πολλά

  15. orfia permalink
    March 31, 2009 3:26 pm

    Καλησπερα και παλι Δεσποινα μου. Διαβασα προσεκτικα οσα γραφεις….(με ολες μου τις κεραιες….τεντωμενες) και ομολογω οτι οι αναλυσεις σου κανουν και τους..ανιδεους τουλαχιστον να θελουν να προσπαθησουν…να μααααθουν!!!Περιπου 5 χρονια στο νετ και το μσν μου εχω και με τους φιλους μου επικοινωνω και τα e-mail μου κουμανταρω..και με το skype μιλω με τον γυιο μου απο μακρια, αλλα βρε παιδι μου αυτο το blogging μαλλον ειναι αλλο πραγμα…δυσκολο φαινεται αλλα εχει αλλη μαγεια..αλλα και πιο πολλες υποχρεωσεις.Το πιο σπουδαιο απο ολα ομως ειναι η επικοινωνια που προσφερει. Φιλακια πολλα.

  16. March 31, 2009 4:25 pm

    μια χαρα μας εκανες το μαθημα και καθολου βαρετα 🙂
    το blogging μπορει να ειναι πολυ εθιστικο…οσο και τα μαμαδιστικα Yahoo groups,οπου οι online μαμαδες γινονται μερος της καθημερινοτητας στηριζοντας και παρηγορώντας…θα συμφωνησω πως καποια μπλογκς δεν εχουν λογο υπαρξης,παρα μονο για να βριζουν μετα μανιας καποιοι…

    αλλα ειναι μια χαρουμενη ζωγραφια,αλλα μια ανασα διαφορετική,αλλα σε ξεκουραζουν και σε κανουν να χαμογελας…για ολα φταίχτης ειναι ο οικοδεσποτης..

  17. March 31, 2009 5:58 pm

    @sofia Καλημερα Σοφιτσα, να δεις που οταν το εγραφα αυτο σε σκεφτομουνα, να δεις ελεγα που θα τσιμπησει η Σοφια και θα αρχισει να ψαχουλευει κι αυτη. Το Τουϊτερ δε το ξερω καλα ακομα αλλα το βρισκω καλο πληροφοριακα. Βρηκα για παραδειγμα οτι καποιος εχει μαζεψει ελληνικες ταινιες και με βρηκε και τον βρηκα, μπαινω λοιπον και βλεπω προχτες τα “κοριτσια για φιλημα” Θυμασαι παλια της Φινος Φιλμ με τη Βλαχοπουλου στα νιατα της και την πως την ελεγαν μωρε την αλλη Ελενη Προκοπιου με τρια μετρα ποδι, πολυ πλακα, ξελαχταρησα τα παιδικα μου χρονια . Α ναι συνδεθηκα και με Σκαϊ . Και καλα τωρα περιμενοντας το λαπτοπ τσιχλοφουσκα δεν κανω πολλα πολλα.

    @So_Far Δεν εχω καμια αμφιβολια για το social networking πλεον. Να φανταστεις ο Ερρικος που δεν ασχολειται με τετοια εγινε πριν λιγο καιρο μελος στο φεης μπουκ γιατι ανακαλυψε οτι ενας παιδικος του φιλος εγινε σπουδαιος φωτογραφος στην Καλιφορνια, και ξαναβρεθηκανε. Τα παιδια μου ολα τα βλεπω σιγουρα εκει. Μπαινω πλεον μερικα λεπτα καθε μερα ριχνω μια ματια αλλα δεν κολλαω εκει. Η λεξη κυβερνοναυτης μου αρεσει ιδιεταιρα, λεω να το κανω κυβερνομπουμπουλινα με παντιερες και τα συναφη! Σε ευχαριστω για το λινκ σοφαρακι μου, θα παω να το κοιταξω αργοτερα και θα σου πω εντυπωσεις. Φιλια και να προσεχεις.. τι καλυβια.. μηπως εννοεις ιγκλου;

    @Φεβις Χα χα που ειναι η τηβεννος μου γαμωτο;

    @roadartist Καλλιτεχνουλα μου, δε το ειπα σωστα. Αν ξανααρχιζα θα εγραφα κι εγω το ιδιο, ο τροπος εκφρασης δεν αλλαζει. Ομως με αυτα που ξερω σημερα, δε θα ξανοιγομουν τοσο. Γενικα ειμαι ευκολοπιστος ανθρωπος και πολλες φορες απογοητευτηκα. Οχι δεν εχω σκοπο να αλλαξω τιποτα προς το παρον, εδω θα μεινω αλλα δε θα παψω ποτε να ψαχνω για ενδιαφεροντα πραγματα στον κυβερνοχωρο. Φιλακια και σε σενα χαρα μου.

    @Μαργαριτα Τι να σου πω βρε Μαργαριτακι. Νομιζω οτι το δικτυωμα αν το χρησιμοποιεις προς οφελος σου δε κανει κακο. Και μην υποτιμας την εκφραση κουλτουρα των μπλογκς, εχει μπει στη ζωη μας μπιγκ ταϊμ. Ενημερωνομαστε, εκφραζομαστε, ανταλλασσουμε ιδεες. Φιλια και ελπιζω να ξεμπερδεψεις με τα προτζεκτακια σου.

    @Λιλακο χα χα τι διδασκετε βρε; Για το Φεης μπουκ; Σοβαρα τωρα δε φανταζομαι να ειναι μαθημα το σοσιαλ νετγουορκινγ; Φιλια και καλο ψαχουλεμα.

    @Ορφια με εκανες και χαμογελασα ως τα αυτια με το “αγαπημενο” σου μπλογκ! Ματς μουτς!!!! Τα ειδα αυτα με τα αντισκηνα στις ειδησεις. Τωρα να ρωτησω κατι. Καταλαβαινω οτι ο κοσμος χανει τις δουλειες του, αλλα τι θα γινει τωρα, θα ξανανοιξουν οι εταιρειες που φαληρισαν; Θα επιδοτησει το κρατος αυτες τις εταιρειες; Ας κανουν αυτο που εκαναν και οι Αγγλοι, ας κλεισουν τις τραπεζες αστο εξωτερικο και ας διακινειται το χρημα εντος. Τροποι για να ανανηψει λιγο η οικονομια υπαρχουν. Αλλα οι εχοντες θελουν και επενδυσεις αλλου και εσωτερικη ευημερια. Ε καπου σε συνδιασμο με την παγοκοσμια οικονομικη κριση εχουμε φτασει σε αδιεξοδα.

    @Κατερινα Το μαλλι το μαλλι πολυ το φχαριστηθηκα που το εκοψα λιγο. Η ανοιξη θελει ανανεωση. Εσενα τωρα ποιος σε πιανει! Ευχομαι να εισαι παντα χαρουμενη με ανεβασμενη διαθεση, ειλικρινα το πρωϊ που διαβασα το μεηλ σου χαρηκα αφανταστα! Ουυυυυ τα παραλεςςςς μες τη χαρα σου!!! Φιλακια!

    @Penelope Κατ αρχας καρδουλα σε ευχαριστω για το βιβλιο που μου συνεστησες. Για το tumblr οπως ειπα μονο σαν σκραπ μπουκ το βλεπω, οχι για ωραιες αναρτησεις, ειναι περιορισμενο. Η αληθεια ειναι οτι μ’ αρεσει να βλεπω ολο μου το υλικο σε κουτακια. Επισης το γεγονος οτι μπορω να ανεβασω μουσικη απο το σκληρο μου δισκο χωρις να χρειαστει να παω μεσω σερβερ με εντυπωσιασε. Οχι δε θα το αλλαζα με την Πρες. Το τουϊτερ εχει ενα γουϊτζετακι το twhirl το οποιο στο ντεσκτοπ φερνει τα τοθϊτερ απντεητς οπως δημοσιευονται. Ετσι εμαθα σημερα ας πουμε ρηαλ ταϊμ οτι οι υπαλληλοι της Ολυμπιακης κατελαβαν τα γραφεια στη Συγγρου, και οτι ο Κρις Μαρτιν τραγουδουσε οταν η βροχα επεφτε ραϊ θρου. 😛 Γραφε καρδουλα, να διαβασουμε τιποτα κι εμεις το καλοκαιρι ετσι; ΧΧΧ

    @Γερασιμε Τα καλα δε τα ξεχναω, και τα ασχημα τα προσπερναω. Υπαρχουν μερικα μπλογκς που απο την αρχη τα λατρεψα, μπορει να μη γραφω σχολια, αλλα θαυμαζω το λογο, τη συνεπεια και τη σταθεροτητα τους. Σε αλλα το υλικο. Οσο για την κεκτημενη βαρεμαρα, να σου πω. Γραφω για να ειμαι σε επαφη με 10 ατομα που μου αρεσουν. Ισως αν τα ειχα εδω παρεα να σταματουσα.

    @Φωτεινη Ελα κοντευουν οι ημερες. Καλο μηνα και δε με πιανουν εμενα ανερικανακι τα αμερικανακια, μη σε νοιαζει! Φιλακια.

    @Orfia το ειπες και το εκανες. Μελετησες το μαθημα για σημερα! Χε χε! Ε αφου τα σκαλισα λιγο ειπα να σας τα μεταφερω. Ουτως η αλλως ολα αυτα γινονται σιγα σιγα κομματι της καθημερινοτητας μας. Το μπλογκινγκ ειναι αναλογα πως θα το παρει κανεις. Αλλοι στα σοβαρα αλλοι στο χαβαλε. Αλλοι γραφουν για να γραφουν αλλοι απαντανε και σε σχολια. Ο καθενας βαζει τους δικους του ορους. Φιλακια Ορφια μου, εχεις δικιο, η επικοινωνια ειναι σημαντικο πραγμα.

    @Κουκ μια περιληψουλα εκανα ετσι για να μαθαινουν οσοι θελουν. Ειναι τοσα πολλα που εχουμε μεγαλη επιλογη. Κι ο καθενας μας εχει τα “αγαπημενα” του ασχετα με τι λεει το μπλογκρολ!

  18. March 31, 2009 6:45 pm

    Τι λες παιδί μου;;; Πρέπει να πάρω μία μέρα άδεια από τη δουλειά να καθήσω να διαβάσω αυτή την ανάρτηση και να την καταλάβω 🙂

    Και ναι, το social networking έγινε μάθημα σε κάποιο πανεπιστήμιο (ή κολλέγιο;) στην Αγγλία – μην το γελάμε καθόλου…

    Χρόνος λείπει για όλα αυτά… και για άλλα τόσα! Κατά τ’ άλλα το μπλόγκινγκ έχει την πλάκα του..

    Φιλιά ξενύχτικα 🙂

  19. March 31, 2009 8:44 pm

    Χειμωνιατικη θαλασσα νομιζω οτι αν σε ενδιαφερει κατι βρισκεις χρονο να ασχοληθεις. Οσο για το social networking δε μου κανει εντυπωση οτι γινεται και μαθημα με τετοιες διαστασεις που εχει παρει. Φιλια κι απο μενα.

  20. April 1, 2009 2:22 am

    Ενδιαφέροντα πράγματι όλα όσα αναρωτήθηκες και μετέφερες. Πέρα από τα ανούσια μπλογκ που αναφέρεις και τους αξιόλογους ανθρώπους που δεν έχουν τον τρόπο να εκφραστούν μέσα από τα μπλογκς, εγώ θα σταθώ και σ’ αυτούς τους αξιόλογους, που δεν θα είχαν τρόπο άλλο να τους γνωρίσουμε παρά μόνο μέσα από τα μπλογκς. Πόσες γερές πέννες βρέθηκαν που δεν θα είχαν πρόσβαση σε κάποιο εκδοτικό οίκο…
    Το τι γίνεται μετά, είναι ένα θέμα…

  21. margarita permalink
    April 1, 2009 4:14 am

    το ξααναδιαβασα με την ησυχια μου , και πηρα την μεγαλη αποφαση..,, τωρα που μπερδευτηκα τελειως θα μεινω αιωνια αναγνωστρια…των επιλεγμενων μπλογκ ….περεξηγησες φιλεναδα .. το σχολιο περι κουλτουρας δεν ειχε σχεση με το μπλογκινγκ αλλα με την καθημερινη ζωη στο Μοναχο και τις ευκαιριες που μας παρεχει.. φιλια .. οπως ειπαμε ειμαι μαλλον ανεπιδεκτη μαθησεως πια.. καλα το κοριτσια για φιλημα .. ξεκαρδιστικο το δεσποινις διευθυντης το εχει??

  22. April 1, 2009 6:50 am

    Καποιος blogger κάποτε είχε γράψει:

    Όταν η ζωή σου είναι γεμάτη, τότε το blog σου αδειάζει.
    Ισχύει και το αντίστροφο.

    το βρήκα εξαιρετικά σοφό και με έκανε να δαγκωθώ, γιατί συνειδητοποίησα πως έγραφα, επειδή ένοιωθα μόνος. Τώρα απλά… έγινε συνήθεια 🙂

    *αυτό που έχουμε συμπάθειες κι αγάπες εδώ μέσα πώς το ερμηνεύεις κούκλα? νομίζω χρίζει ψυχιατρικής παρακολούθησης! LOL

  23. FoodJunkie permalink
    April 1, 2009 12:57 pm

    Πάντως θα πω την κακία μου για τους μπλόγκερς και το On line social networking: οι περισσότεροι είναι ιδιαιτέρως αντικοινωνικοί άνθρωποι. Μάλιστα, μου φαίνεται πως όσο πιο αντικοινωνικός είναι κανείς, τόσο καλύτερος μπλόγκερ γίνεται. Τα μπλογκς (μας) δώσανε τα εργαλεία για να εκφραστούμε ελεύθερα, αλλά να μην ξεχνάμε πως η πραγματική ζωή βρίσκεται μακριά από την οθόνη του υπολογιστή μας…

  24. April 1, 2009 3:56 pm

    Την τελευταία παράγραφο θα την διαβάσω αύριο το πρωί για να την καταλάβω γιατί τέτοια ώρα αισθάνομαι λίγο σαν τον πατέρα της διαφήμισης http://www.youtube.com/watch?v=sIiwiZfekpg
    Καλό μήνα!

  25. April 3, 2009 8:15 pm

    @kiki Λοιπον εχεις δικιο κι εσυ Κικη. Οντως γνωριζουμε πολυ αξιολογους ανθρωπους μεσα απο τα μπλογκς. Εκ πειρας το λεω οτι μου μιλησαν ανθρωποι που δε φανταζομουνα ποσο σπουδαιοι ειναι. Ειδα να αναδυκνυονται ταλεντα. Ειδα και ψωνια ομως. Απο ολα ειδα. Τελικα νομιζω ολοι μας κραταμε τις θετικες εμπειριες.

    @Μαργαριτα, καταλαβα λαθος αναρτηση εκανα, αντι να σου λεω οτι πατας ενα κουμπι και βγαινει ενα μπλογκ, το εκανα πολυπλοκο και σε τρομαξα. Θα επανορθωσω. Φιλακια

    @ΜΑΝΤΟΥΛΗ γιατρουκο μου, τι σχολιο ειναι αυτο, με εβαλε σε περισυλλογη. Και προβαινω αμεσα σε απολογισμο. Ειναι λιγο περιπλοκη η κατασταση. Αλλα πρεπει να ομολογησω οτι ειναι σοφο αυτο που σου ειπαν. Ναι λοιπον η ζωη μου ειναι εχει μερικα μικρα κενα και το μπλογκινγκ ερχεται να γεμισει μερικες ωρες. Οταν πηγαινω διακοπες δε μου λειπει το μπλογκινγκ.Οπως και να εχει με ευχαριστει.

    Με το τελευταιο διαφωνω. Δε υπαρχει μπλογκερ που να μην εχει προτιμησεις. Που να μην συμπαθει το γραψιμο, το χιουμορ η οποια προσωπικοτητα του ταιριαζει. Φυσικα δε μιλαμε για υπερβολες, αλλα την συμπαθεια την βρισκω απολυτως νορμαλ.

    @Ιωαννα μου. Το βρισκω λιγο υπερβολικο αυτο που γραφεις. Μπορει να λενε ετσι οι στατιστικες. Ετυχε να γνωρισω απο κοντα μερικους καλους μπλογκερς και τους βρηκα κοινωνικωτατους. Ειλικρινα δεν εχω ασχοληθει με την επιτυχια σε σχεση με την κοινωνικοτητα. Και κατι ακομα, προσωπικα πιστευω οτι καλος μπλογκερ δεν ειναι αυτος που γραφει καθε μερα, αλλα αυτος που εστω κι αν γραφει δυο φορες το μηνα, τα κειμενα του εχουν συνεπεια και ενδιαφερον.

    @Βασιλη, η τελευταια παραγραφος ηταν το καλαμπουρακι της αναρτησης. Ρηλαξ!! Καλο μηνα.

  26. April 5, 2009 7:42 am

    Ακριβώς! γι’αυτό και περιφέρομαι εδώ γύρω 🙂

    όσο για το σχόλιο (που περίμενα να αντιδράσει) το έχει κάνει ο gerasimos από πάνω! χαχαχα

  27. April 5, 2009 7:53 am

    Μαντουκοοοοοοο!!! Σμουτς!

  28. April 6, 2009 2:48 am

    proton to anotero post einai apo ta pio endiaferonta pou exo diavasei sto paron blog (kai LATREVO ta skitsa pou epelexes, nomizo oti diavazo ena poli kalo arthro sovarou entipou) alla kai sta alla pou episkeftomai, ara NAI, to psaxnoume, kai anarotiomaste, TO BLOG OR NOT TO BLOG,… ostoso gia ton x, y logo o kathenas mas to kanei, kai gia na to kanei, simainei oti kati pairnei apo olo afto.
    defteron, nai simfono me ton mad, parafrazontas, kapote elega oti “oso pio liges einai oi photos pou exo vgalei, toso pio kales einai oi diakopes pou exo paei”, (kai pistepste me exo paei kai se diakopes pou itan toso apisteftes, kai den vgalame pote fotografies!!!!!!!!) ALLA AS MIN EIMASTE TOSO SKLIROI ME TON EAFTO MAS! ELEOS
    triton, ennoeitai arxizei to taxidi apo tin mania na grafeis kai na diavazeis, kai telika erxetai se ena simeio, i simpatheia, i epikoinonia, i commento-mania….

  29. April 6, 2009 9:19 pm

    @Μαριζ Να σε ευχαριστησω για τα καλα σου λογια, φαινεται οτι σ’ αρεσει κι εσενα το.. μεταμπλογκινγκ. Φυσικα ποτε δε κανουμε κατι αν δεν υπαρξει πρωτα αναγκη να το κανουμε. Καμια φορα το λεμε ευχαριστηση, αλλα αναγκη ειναι κι αυτη, αναγκη για ισορροπιες. Παντως προσωπικα το οτι περνώ καλα δεν με εμποδιζει να βγαλω καμιαδυο φωτογραφιες. Πες οτι ειναι η αναγκη να μοιραζομαι με ανθρωπους (σαν κι εσας) απο την Ελλαδα. Και στο τριτο σημειο που στεκεσαι παλι δικιο εχεις. Το βλεπω και σε μενα, εχω ξεφυγει απο το να διαβαζω και να απολαμβανω πολλα που διαβαζα παλια, και ειδικα αυτο δε με ευχαριστει ιδιεταιρα. Ειναι πια θεμα χρονου.

Leave a Reply

