Skip to content

cherry blossom festival 2009 – part IΙI (με λιγο μπλα μπλα)

April 8, 2009

Μαζι με την τελευταια αναρτηση απο την Κυριακατικη βολτα στο φεστιβαλ με τις κερασιες,  εχω να αναφερω:

Επι τελους, τελειωσε ανωδυνα η μετακομιση του γραφειου απο τον τεταρτο οροφο στον τριτο.  Τα επιπλα μεταφερθηκαν την Παρασκευη μαζι με τα κιβωτια των βιβλιων.  Ποσο ευκολες ειναι τωρα οι μετακομισεις!  Τα κιβωτια αυτα ειναι πλαστικα και θελιαζουν το ενα απανω στο αλλο επανω  σε μια βαση με ροδες. Ουσιαστικα θα μπορουσα να τα ειχα κατεβασει μονη μου με το ασανσερ, αλλα οι νομοι για το τι μπορει να κανει ο καθενας ειναι αυστηροι, κι εχουν να κανουν με την ασφαλεια των εργαζομενων.  Σε δυο ωρες την Παρασκευη τα ειχα ξαναβαλει στη θεση τους. Τωρα μου μενει να κρεμασω μερικα καδρα, αλλα θα το κανω καποια στιγμη που θα λειπει ο πλαϊνος κυριος, για να μη τον ενοχλω.  Ο πρωϊνος ηλιος με ξετρελλαινει.

Στο απεναντι γραφειο ειναι ενας τυπος που τον γνωριζα απο παλια.  Καποτε ερχοταν στη δουλεια με μακρυα γενειαδα και αμπεχωνο και τον ειχα βγαλει “ο Κνιτης” . Τρομαξα να τον γνωρισω,  εχει κοψει τη γενειαδα, εχει  φαλακρυνει λιγουλακι και τα μαλλια του ειναι πια γκριζα.  Με τιποτε δεν τον λες Κνιτη,  πρεπει να του βρω αλλο παρατσουκλι, θα τον λεω “πρωην κνιτης” δε του ταιριαζει τιποτε αλλο.   Σκεφτομαι τι θα λεει και για μενα εκεινος υστερα απο τοσα χρονια που ειχε να με δει.   Και ουτε προκειται να ρωτησω!

Χτες το πρωϊ επι τελους κατεφθασε το πολυποθητο λαπτοπ που η μελισσουλα (και η Ντελ) ονομαζει μπαμπλγκαμ.  Με το tracking number της FEDEX ξερεις ακριβως ποτε θα στο φερουν και δε χρειαζεται να περιμενεις αδικα.  Ξετρελλαθηκα!  Επι τελους κραταω στα χερια μου ενα συγχρονο και φιν-φον-εστατο μηχανημα.  Καλα, και το αλλο οταν το πηρα συγχρονο ηταν, αλλα ξεσυγχρονιαστηκε με τον καιρο.  Συνδεθηκα μια χαρα και απορουσα γιατι οταν ειχαν πρωτοβγει τα VISTA ολοι πια τα εθαβαν.  Ισως γιατι προσπαθουσαν να τα βαλουν σε παλια Πι Σι χωρις αρκετη μνημη.  Αλλοιως εμενα μια χαρα μου φανηκαν.  Παρατηρησα οτι εχουν λιγο αντιγραψει το ΜΑΚ οπερεητινγκ συστεμ, μονο που η μπαρα ειναι απανω αντι κατω.  Εγκατεστησα secure shell και συνδεθηκα με τους υπολογιστες της δουλειας.  Εφερα αρκετες προσφατες φωτιγραφιες και τα μουσικα μου αλμπουμς.  Κανονισα να ερχεται το μεηλ στο λοκαλ μεηλερ,  εβαλα ελληνικο πληκτρολογιο,  ανακαλυψα τα κολπα που μπορεις να φιαξεις ευκολα αναρτηση στην Πρεςς, χωρις καν να ανεβεις στην ιστοσελιδα σου,  εφερα τα παλια μπουκμαρκς, και αισθανθηκα σαν ΜΑΪ ΟΟΥΝ ΣΥΣΤΕΜ ΑΝΤΜΙΝΙΣΤΡΕΗΤΟΡ!!!!!  Πφφ!  Ολα αυτα σε 3 ωρες. Και γουσταρω κατασταση, καλα πως μπορουσα τοσο καιρο με αυτη την παλιομπακατελα τον γαλαζιο ιπποτη;  Πφφ!

Ανημερα το Πασχα πρωϊ πρωϊ ο Ερρικος εξαφανιζεται για Ευρωπη.  Σκεφτηκα μια να τον υπνωτισω να μη φυγει Πασχαλιατικο (η ραδιουργα) αλλα δε με παιρνει, πρεπει να παει στην Αυστρια να κερδισει το ψωμι μας. Ετσι σκεφτηκα κατι αλλο (η ευελικτη ραδιουργα).  Στην Ελλαδα η Ανασταση γινεται το δικο μας Σαββατο στις 5 το απογευμα.  Καλεσα λιγους φιλους το Σαββατο μετα τις 5 για να γιορτασουμε.  Δεσποιναριον τεχνας κατεργαζεται.  Τα τσουρεκια εφτασαν απο Ελλαδα σε ειδικη συσκευασια αεροπορικως (εγω της το λεω της πεθερας μου.. εχουμε κι εδω ζαχαροπλαστειο, αλλα δεν ακουει,  της δινει χαρα λεει, και σ’ αυτο δεν μπορω να δευτερολογησω). Τωρα περιμενω και τα κουλουρακια.   Εκεινο που δε  πρεπει να ξεχασω με τιποτα ειναι να προμηθευτω μερικους σοκολατενιους κουνελους για τα παιδια, πριν τελειωσει το καθολικο Πασχα κι εξαφανιστουν.

Αυτα λοιπον τα νεα της Αλεξ… μπαρδον του Δεσποιναριου.  Ηντζοη δε σοου!  Ειναι το τελευταιο λουλουδέ,  τωρα που ξεμπερδεψαμε και καταστρωσαμε και σχεδια, ισως να μαγειρεψουμε κιολας!  Κις!

p4050104

Γεματη η πολη με τα σηματα του φεστιβαλ που συγχρονως διαφημιζουν τους χορηγους.

p4050040

.. βολτες κατω απο τις κερασιες

p4050044

Πισω απο τις κερασιες διακρινεται το Washington Monument που εχει σχημα οβελισκου και χτιστικε στη μνημη του George Washington.

p4050073

Στον λοφο γυρω απο το Washington Monument  ο κοσμος μαζευεται για να πεταξει αετο.

p4050049

Το Thomas Jefferson Memorial στη μνημη του Τομας Τζεφερσον μπροστα απο το Tidal Basin.
p4050057

Αλλη μια μαγευτικη λεπτομερεια απο τις κερασιες

p4050066

στην οχθη μιας εσοχης του ποταμου Ποτομακ.

18 Comments leave one →
  1. April 8, 2009 10:05 pm

    Με γειά το φινφον Ντελάκι σου. Ε! δεν περίμενα λιγότερα απο σένα και τη Μελισσούλα, τις θεές της μπλογκογειτονιάς. Εχετε ήλιο εκεί κι εμείς χιόνι;
    Τί να πώ; Οσο για τον Ερρίκο που κερδίζει το ψωμί σας με ταξιδάκια, ωραία περνάει το αγόρι. Και η τύπισσα στα μετόπισθεν!!!
    Φιλιά καληνυχτάκια

  2. April 9, 2009 12:11 am

    Πανέμορφα όλα…Βγάλε μια φωτό και το καινούριο λαπτοπάκι, να το θαυμάσουμε κι εμείς…
    καλά να περνάτε, φιλιά πολλά…

  3. April 9, 2009 1:12 am

    Υπέροχες οι κερασιές!! 🙂

  4. April 9, 2009 1:48 am

    Στα Svista δε μου πολυαρέσει αυτή η διαφάνεια στα πλαίσια των παραθύρων. Μου θυμίζει διαφανές πλαστικό… φτηνόπραμα δηλαδή. Πρέπει να είσαι αρκετά χρόνια εκεί για να θυμάσαι τον γκριζαρισμένο και αραιωμένο από άποψης τριχωτού κεφαλής (όλη αυτή τη φράση την επινόησα για να μην πω ‘καραφλιασμένο’ και τον αδικήσω ενδεχομένως τον άνθρωπο) συνάδελφό σου με μαλλιά.

  5. margarita permalink
    April 9, 2009 1:57 am

    αυτα συμβαινουν οταν εχεις συζυγο αναντικαταστατο.. ενω εγω θα τρωω το αρνακι μου και ας τους αλλους να βγαλουν το φιδι απ την τρυπα.. αν ειχε και την τυπισσα μαζι του θα ειταν αλλο πραγμα… αυτες οι κερασιες ειναι αυτες οι γιαπωνεζικς διακοσμητικες μονο.?. η να ερθω να μαζεψω τα κερασια ?.Οσο για Vista μπραβο φιλενας τεχνοκρατισα .. τσιφ φυτιλι.. και τσα ..απο το μπαμπλγκαμ…

  6. April 9, 2009 2:21 am

    Με ‘γεια το καινούριο λαποτάκι και το νέο γραφειά…ρα (φαντάζομαι δε σε μετάθεσαν σε γραφειάκι…). Εποχή της μετακόμισης, δηλαδή, μαζί με την άνοιξη.
    Υπεροχες οι κεράσιες και έχω την ίδια απορία με τη Μαργαρίτα. Από κεράσια πώς πάνε?
    Προσωπικά προτιμώ τις λουλουδιασμένες αναρτήσεις από τις μαγειρεμένες.
    Πολλά φιλιά
    Πάει ο χειμώνας… έφυγε. η βροχή μια μέρα ήταν μόνο.

  7. April 9, 2009 2:59 am

    Με γεια το καινούριο γραφείο και το καινούριο laptop φιλενάδα… περιμένουμε φωτογραφίες και από τα δύο… Φιλιά!!!

  8. So_Far permalink
    April 9, 2009 3:00 am

    Με γεια το λαπτοπάκι και καλές δουλειές μαζί του…
    Αυτό το ο Ερρίκος πρέπει να φύγει ανήμερα το Πάσχα για να βγάλει το ψωμί της οικογένειας, κάτι μου θυμίζει ειδικά εμένα
    Θα τα λέμε, αγαπημένο μου δεσποινάριον….
    εγώ εδώ ξέρεις κολημμένη , κατεβάζω ιδέες ..

  9. April 9, 2009 6:00 am

    Με γεια όλα τα καινούρια σου.
    Στα vista δεν βρήκα κανένα πρόβλημα. Μόνο ότι δεν μπορεις να βάλεις “σπασμένα” προγραμματα.

  10. April 9, 2009 6:16 am

    Με υγεία και χαρά!! Καλά να περάσεις στο καινούργιο γραφείο, και όλα καλά να πάνε.
    Όλα ωραία και καλά και διάθεση καλή,
    φιλιά πολλά και ευχές!

  11. April 9, 2009 7:16 am

    Κάποτε έλεγε: “θα σ’αγαπω παντα”, “εγω αλλον σαν κι εσενα δε θα βρω”, και τώρα “καλα πως μπορουσα τοσο καιρο με αυτη την παλιομπακατελα τον γαλαζιο ιπποτη”…
    Μην στεναχωριέσαι Γ.Ι., εσύ φταις που δεν έσβησες “τις ωραιες στιγμες μας, τα τραγουδια μας, τις φωτογραφιες μας”.
    Γυναίκες… πφφ!

  12. April 9, 2009 3:24 pm

    Θέλω κι εγώ vistaaaa… Ψήνω το γιατρό του computer μου, αλλά δεν μ’ αφήνει ο στριμμένος!!!

    Πάντως τα δέντρα είναι καταπληκτικά… μην τα κλέψω κι αυτά τώρα!… Έχω ξεχάσει να στο πω, τη μανόλια την έχω κλέψει 🙂

  13. April 9, 2009 3:40 pm

    Με γεια και το γραφείο και το laptop. Καλέ μια χαρά είναι τα vista, τα έχω καταβολευτεί εδώ και τόσους μήνες, μην τους ακούς!
    Περιμένουμε νέες σούπερ αναρτήσεις από το σούπερ λαπτοπάκι!

  14. April 9, 2009 4:22 pm

    Δεσποινακι γεια και γω ειμαι χαρουμενη γιατι απεκτησα νεο λαπτοπ μου το πηρε ο γιος μου,Δωρο, ετσι απλα,θα τα μαθω εγω τα vista ‘η ειναι δυσκολα αν και μου ειπε ο γιος μου οτι μοιαζουν με τα mac που εχει και δεν ειναι ετσι οπως τα περιγραφουν,διαβασα οτι εκανες ανακαλυψεις, θα ζητησω τα φωτα σου.Αντε και με γεια μας τα καινουργια.
    ΥΓ. τι λες να κανω με τη πρες να πηγαινω στις παλιες αναρτησεις και να προσπαθησω να βαλω απο την αρχη τις φωτο που σβηστηκαν??????Αντε και σ’αλλα με υγεια Φιλακια

  15. April 9, 2009 7:49 pm

    @Τζουστινακι ευχαριστω πολυ. Καινουργιο κοσκινακι μου και που να σε κρεμασω. Η τυπισσα ειναι συνηθισμενη σε κατι τετοια. Νο προμπλεμ. Φιλακια

    @Αρτανις Βεβαιως ολα θα γινουν φιλακια!

    @Καλλιτεχνουλα μικτη Αθηναια, Φιλακια σ’ ευχαριστω!

    @Γερασιμε. Γιατι δεν το παιρνεις οτι ειναι κρυσταλλο Βοημιας βρε παιδι μου; Χα χα. Ναι ειμαι πολλα χρονια αλλα αυτη η αλλαγη που ειδα ειναι σε 5 μονο χρονακια. Το εχω παρατηρησει και σε αλλους ανθρωπους, μερικοι αλλαξουν γρηγορα σε μικρα διαστηματα.

    @Μαργαριτα Περσυ ειχα παει κι εγω (οπως θα θυμασαι καλα αφυ μαζι σουλατσαραμε στη Βιεννη ματια μου) αλλα φετος εχω αλλα σχεδια. Χε Χε!! Οσο για τις κερασιες ΦΑΓΩΘΗΚΕΣ!! Δε ξερω αν καρποφορουν θα ρωτησω και θα μαθω, ισως να τα μαζεψει η Μισελ να φιαξει γλυκο.

    @Φωτεινη Χα χα αλλη απο κει! θα μαθω και θα σου πω! Παει ο χειμωνας οντως! Πεινασα ομως με τις βολτες και με τα λαπτοπια! Φιλια.

    @Ευουλα ευχαριστω, θα βγαλω φωτογραφιες μολις κρεμασω και τα κΟΥαρδα! Φιλακια.

    @Σο Φαρ το εχω παρατηρησει, εσυ στα ξενα γραφεις τα πιο ωραια κομματια σου, σε εμπνεει μου φαινεται! Φυσικα και θα τα λεμε αγαπημενο μου σοφαρακι.

    @DespinaK Σ’ ευχαριστω Δεσποινακι μου. Κι εγω την βρισκω μια χαρα σχετικα με οσα ειχα ακουσει.

    @Ραδιο Θυμιε, με αποκαλυψες δημοσια τι σκρουπλες πλασμα ειμαι. Τωρα πια δε μου μενει παρα να κρεμασω τις μπλογκοπουεντες μου και να αποχωρησω απο τα μπλογκς η μπαλλαρινα!

    @Wintersea Κλεψτα παιδι μου κλεψτα ελευθερα. Φιλια

    @Ασπα Η πλακα ειναι τωρα δεν εχω κεφι για καινουργιες αναρτησεις .. μονο ν’ ανακαλυπτω κρυφες χαρες!

    @ Ελευθερια μεγεια σου κι εσενα. Εχει δικιο το παιδι μοιαζει με τα μακ ισως γι αυτο δε με μπερδεψανε. Οσο για την Πρεςς τι να σου πω, αν κανεις ενα καθε μερα, γρηγορα θα τα ξαναφιαξεις. Φιλια και οτι θελεις ξερεις εσυ!!!

  16. April 21, 2009 4:22 pm

    καλέ που ήμουν εγώ και έχασα τις κερασιές? αλλά και την περιγραφή της άφιξης του μπαμπλγκαμ! απο το fb το πήρα είδηση.. αυτά είναι!!
    οι κερασιές είναι καταπληκτικές! πανέμορφες 🙂

  17. April 21, 2009 7:15 pm

    Μπορει να ησουν στην Αθηνα οταν τα εγραφα αυτα. Μα ναι το μπαμπλγκαμ ειναι πλεον γεγονος. Και πολυ αγαπημενο μαλιστα. Δυστυχως οι κερασιες κρατανε λιγωτερο απο δυο εβδομαδες ετσι.

Trackbacks

  1. almost cherry blossoms – Washington DC « ασπρο

Leave a Reply

