Skip to content

red silk eggs

April 15, 2009

p4050007

Ετσι τα λεγαμε, “κοκκινα μεταξωτα αυγα”.  Στην πραγματικοτητα ειναι σατεν. Ανοιγουν στα δυο και ειναι γεματα απο καλουδια. Σοκολατενιες ελιτσες, βοτσαλακια (τα θυμαστε τα βοτσαλακια; σαν μικρα κουφετακια μερικες φορες πιτσιλωτα), μικρα κιτρινα κλωσσοπουλια παραμορφωμενα απο το ζουπηγμα με μικρα κοκκινα πλαστικα ποδαρακια.  Ολα αυτα πανω σε κοκκινο χορτο για να γεμιζει το αυγο.

p4050008

Επανω στο κοκκινο υφασμα εχουν ζωγραφιες απο κοκκορια, πουλακια η λαμπαδες της λαμπρης.  Δεν τα εχω δει να κυκλοφορουν πια. Στην αρχη αντικατασταθηκαν με αυγα απο γυαλιστερο πεπιεσμενο χαρτι ιλλουστρασιον που ομως δεν ειχαν την αρχοντια των παλιων.

p40500091

Απο τοτε μεχρι σημερα εχουν κυλοφορησει, ενα σωρο γεμιστα αυγα.  Η τεχνη στη σοκολατοποιϊα εχει δωσει αριστουργηματα.  Αλλα απο την σοκολατα δε μενει τιποτα.  Απο τα σατεν αυγα που εχω μαζεψει φερνω μερικα σημερα.  Στην Αθηνα καπου στο παταρι της μαμας πρεπει να υπαρχουν και πιο παλια.

p4050011

Εσεις προλαβατε τα μεταξωτα κοκκινα αυγα;

32 Comments leave one →
  1. April 15, 2009 11:01 pm

    Νομίζω πως το 2ο και το 3ο τα έχω πετύχει και αυτούσια! ΓΙΑΓΙΑΑΑ! Θέλω τη γιαγιά μουυυ!

  2. April 15, 2009 11:23 pm

    Αγαπημένη μου,
    Θυμάμαι τα μεγάλα κόκκινα αυγά που άνοιγαν στη μέση και μέσα είχαν καραμέλλες μαζί με κίτρινα πουλάκια. Αλλά θα σε γελάσω αν σου πώ ότι ήταν απο μεταξωτό ύφασμα. Εμείς για το περιεχόμενο τα ανοίγαμε. Μετά τα κλώτσαγε ο αδελφός μου στη γειτονιά εν είδη μπάλας. Ολα στα πόδια του κατέληγαν και στα πόδια των αγοριών της γειτονιάς.
    Πάντως, τα θυμάμαι έτσι όπως τα δείχνεις. Μας τα αγόραζε ο μπαμπάς απο τον κ. Σκιαδά, που είχε κηροπωλείο και έφερνε και είδη Πασχαλινά.
    Ωραίες θύμησες, ευχαριστώ που τις ανακίνησες τόσο γλυκά!
    Καληνύχτες

  3. April 16, 2009 1:08 am

    Despinaki θηρίο που τα βρήκες αυτά τα καταπληκτικά ‘αυγά’ τι μου θύμισες τώρα φιλιά χχχχ

  4. orfia permalink
    April 16, 2009 1:44 am

    Δεσποινακι μου…τα θυμαμαι και εγω αυτα τα υπεροχα κοκκινα αυγουλακια… αλλα δεν τα εχω πια… !! Με τι λαχταρα τα ανοιγαμε ε?? ..Τα εχεις ακομη και μαλιστα στην πρωτευουσα…?? Υπεροχη αναμνηση! Φιλακια πολλα

  5. Εβίτα permalink
    April 16, 2009 2:43 am

    Πως δεν τα θυμάμαι !!! έχω φυλάξει κι ένα (ίδιο με την τρίτη φωτο) μαζί με δύο κόκκινα κοκοράκια με κίτρινα ράμφη και ποδαράκια, πλουμιστές ουρές και κοιλίτσες γεμάτες καραμελίτσες βοτσαλάκια μέσα με ένα … πως να το πώ τώρα … απομίμηση χόρτου πράσινου θα το πώ. Κι όλα αυτά μέσα σε κόκκινο μαλακό χαρτί. Ωραίες θύμησες Δεσποινάριον …
    Καλή Ανάσταση !

  6. April 16, 2009 2:43 am

    Τα προλάβαμε φιλενάδα μου… Δυστυχώς.. Και λέω δυστυχώς γιατί αυτό φανερώνει και την ηλικία μας… Αλλά δεν πειράζει… Εμένα πάντως, από μικρή, δεν μου άρεσαν και τόσο τα μεταξωτά αυγά… Κυρίως γιατί το περιεχόμενο τους ήταν πάντα λιγότερο από ότι φανταζόμουν… Ενώ τα σοκολατένια είναι “what you see is what you get” εξωτερικώς, και άμα πετύχεις το σωστό, έχει καλούδια και μέσα!!!! :-)))

  7. margarita permalink
    April 16, 2009 2:58 am

    ακου λεει .. αν τα προλαβαμε.. και τα εχουμε .. και τα στηνουμε καθε πασχα( ας ειναι καλα η φοβερη αδερφη) αναμεσα στην ξυλινη λαγοπαρεα και στην πορσελανινη πασχαλινη κοτοπουλοπαρεα…. χρονια εψαχνα σ’ αυτη την αντι-πασχαλινη πολη τετοια για τα βαφτιστηρια μου.. αλλα δεν βρηκα ποτε.. και τα δικα μου δεν τα δινω… επιτηδες το κανεις με αυτα τα νοσταλγικα ποστ? Μ. μετη βαλιτσα στο χερι γεματη σοκολατενιους λαγους

  8. April 16, 2009 3:28 am

    Νομίζω τα αχνοθυμάμαι. Είχαμε στην οικογένειά μου κι ένα ξύλινο αλλά κι ένα μαρμάρινο. Πάντως και τα σοκολατένια έχουν τη χάρη τους. Είδα χθες ένα ωραίο στη βιτρίνα του ‘Αγαπητού’ στη Θεσσαλονίκη. Αλλά όχι και 30 ευρώ! Τα ‘κοπανάνε’ τα αυγά τα ζαχαροπλαστεία και σε κάνουν να το σκέφτεσαι ακόμα κι ένα σοκολατένιο αυγό της προκοπής να πάρεις…

  9. April 16, 2009 5:09 am

    Μου φαίνεται πως όλοι τα προλάβαμε!!!
    χα,χα,χα ακόμα και το …τζόβενο ο MAD!!! 🙂
    Δεν έχει μείνει κανένα, τώρα στα γεράματα με έχει πιάσει μανία να μη πετάω τίποτα …και έχω πρόβλημα στο σπίτι!

  10. Anonymous permalink
    April 16, 2009 7:52 am

    KAI POS DEN TA 8YMAMAI !
    H MAMA MOY EIXE ENA POLY MEGALO KAI FYLAGE OLA TA KOYMBIA THS MESA KAI EMEIS TO ANOIGAME KAI PAIZAME MAZI TOYS.
    AX DESPOINAKI TI ANAMNHSEIS MAS FERNEIS ME AYTA POY GRAFEIS !
    TA 8YMAMAI MALISTA STA ZAXAROPLASTEIA PANO STA PSYGEIA ME TIS PASTES KAI OPOS LEEI H FEVIS
    TO TI EIXANE MESA LIGO APOGOHTEYTIKO , POLY XORTO PRASINO H KOKKINO KAI 2-3 SOKOLATISTES TYLIGMENES SE XRYSOXARTO KAI TA BOTSALAKIA KAI TA ZOYPHGMENA KOTTOPOYLAKIA ME TA KOKKINA PODARAKIA POY GRAFEIS ESY .
    PO PO NOSTALGIA !!!!!
    ANTIGONH APO KANADA

  11. April 16, 2009 7:56 am

    Και βεβαίως τα πρόλαβα !!
    αν και δεν ήμουνα ξετρελαμένος με αυτά – όχι ότι δεν μου άρεσαν τα πασχαλιάτικα γλυκά, αλλά τα αγαπημένα μου ήταν άλλα: τα Oster Hasen, τα οποία λόγω (και) της γερμανικής πλευράς της οικογένειας, τα είχαμε κάθε Πάσχα στο σπίτι.

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  12. April 16, 2009 8:10 am

    Αχ τι μου θύμισες τώρα… Μου έφερναν κάθε χρόνο η νονά και ο νονός μου από ένα κόκκινο μεταξωτό αυγό αλλά δυστυχώς δεν έμεινε ούτε ένα. Η μαμά μου είχε (και έχει) την κακή συνήθεια (αντίθετα από μένα που δεν πετάω τίποτα) να πετάει τα πάντα, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

  13. April 16, 2009 8:21 am

    @a tutti. Πεμπτη μεν μπιζι δε! Ηρθα και διαβασα τα σχολια σας, και χαμογελω πρωϊ πρωϊ. Ενα πρωϊ που επι τελους βγηκε ο ηλιος μετα απο τρεις μερες βροχη. Σημερα δεν προλαβαινω να απαντησω νωρις. Θα ξαναρθω το βραδυ. Ομως θελω να ξερετε ενα πραγμα ολοι εσεις οι τουτι απο πανω, και ολοι οι αλλοι που λειπουν, εφυγαν, η διαβαζουν απλα. Ειστε η πιο καλη παρεα εδω στη μοναχικη πρωτευουσα και σας αγαπω πολυ. Α μπιεντο λοιπον και α τουτ α λ’ἐρ

  14. April 16, 2009 9:14 am

    α καλέ κι εγώ τα ψιλοπρόλαβα αυτά! αλλά τώρα έχει πιο ωραία δεν το συζητώ! ειναι μεταξωτό αυτό το απέξω?

  15. April 16, 2009 9:58 am

    Τελικά, Δεσποινάκι, μου φαίνεται πως είναι αλήθεια ότι στα blogs γράφουν οι …κάποιας ηλικίας και τα νιάτα ασχολούνται με facebook και twitter. Όλοι τα θυμούνται τα σατέν κόκκινα αυγά. Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν είχα τέτοια γιατί υπήρχε μια κάποια οικονομική στενότητα. Τα έβλεπα όμως σε άλλα σπίτια.

    Σου εύχομαι ολόψυχα Καλό Πάσχα, έστω κι αν ο Ερρίκος σου θα φύγει, με υγεία, κοντά στα παιδιά σου.

  16. Πέννυ permalink
    April 16, 2009 11:20 am

    Κόκκινα αυγά…Αν τα έχω προλάβει λέει…
    Θυμάμαι πάντα τέτοιες μέρες τον αγαπημένο μου μπαμπά (που τον έχω χάσει εδώ και 7 χρόνια) να με παίρνει από το χέρι και να πηγαίνουμε στο Φάκαλο – all time classic κατάστημα στην Πάτρα τη γενέτειρά μου, όπου δεκάδες τέτοια αυγά κρέμονταν από το ταβάνι. Και εκεί ο πανύψηλος μπαμπάς μου με σήκωνε στα χέρια ψηλά ψηλά για να διαλέξω το αυγό του γούστου μου… Και τι έκπληξη… πάντα διάλεγα το μεγαλύτερο…
    Και μετά στο σπίτι έψαχνα μέσα στο χαρτινο άχυρο να ξεδιαλέξω τα καλούδια του γούστου μου….
    Ομορφες παλιές παιδικές αναμνήσεις… με αγαπημένα πρόσωπα που ακόμα με πονά η απουσία τους….
    Εύχομαι καλό μου Δεσποινάριο Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, ακόμα και αν γιορτάσεις λίγο νωρίτερα… άλλωστε η γιορτή είναι εκεί που είναι οι αγαπημένοι μας…
    Πολλά φιλιά από μια παλιά θαμώνα του Λαμπαδάριου

  17. April 16, 2009 11:49 am

    Όλες οι μοσκοβολιές της Λαμπρής και οι εικόνες της Παράδοσης να σου ξυπνάνε τις μνήμες.
    Καλή Ανάσταση να έχεις, Δέσποινα όπως την ονειρεύεσαι και την επιθυμείς! Φυσικά με όλους όσους αγαπάς και σ’ αγαπούν!!!

    Φιλάκια

  18. λουνα permalink
    April 16, 2009 1:26 pm

    Κοκκινα μεταξωτα αυγα και χαρτινα* με πασχαλινα θεματα, που επισεις ανοιγαν στην μεση και εκρυβαν διαφορες λιχουδιες!
    Βεβαιως και τα θυμαμαι ομως ειχα μεγαλυτερη αδυναμια στα τεραστια σοκολατενια κοτοπουλακια, κοκορακια και λαγουδακια που ηταν τυλιγμενα σε διαφανη ζελατινα με τεραστιους κοκκινους φιογκους!
    (*αυγα απο γυαλιστερο πεπιεσμενο χαρτι ιλλουστρασιον )
    Δεν φανταζεσαι, πως, παρακαλουσα απο μεσα μου να μου παρει το πιο μεγαλο η μαμα μου. Για την λαμπαδα δεν με εννοιαζε και τοσο, οσο για τον σοκολατενιο θυσαυρο!
    Ευχομαι κι εγω με την σειρα μου και μεσα απ την καρδια μου, Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα!
    φιλια πολλα

  19. April 16, 2009 5:11 pm

    Πωπωωω τα είχα ξεχάσει! Προχθές που τα ανέφερες στο σχόλιό σου σε μένα, δεν πήγε το μυαλό μου… Κι είπα “μεταξωτά αυγά; ποια εννοεί;”… Βέβαια και είχαμε και από αυτά! Ορίστε, μπαίνουν κι αυτά τώρα στον κατάλογο με τα πράγματα που μου λείπουν από τα Πάσχα των παιδικών μου χρόνων!
    Φιλιά, φιλιά, φιλιά 🙂 🙂

  20. April 16, 2009 6:00 pm

    Xριστε μου ..προς στιγμη νομιζα οσο φορτωναν οι φωτο ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ!!:)

    και αναρρωτιομουν ..πως??

    μετα μελαγχολησα ..
    και βεβαια τα προλαβα..
    μμ ναι ηταν κοκκινα και βελουδινα ..
    κατι σαν την κιντερ εκπληξη σε συσκευασια γιγας!!

    πφφ
    δεν με νοιαζει
    εγω εχω σταματησει στα 38!

    -κι εσυ!!!
    ειναι απλα ενορασεις απο το παρελθον ολα αυτα!
    ειναι ειπα!

  21. orfia permalink
    April 16, 2009 6:16 pm

    Μια και δεν με πιανει..υπνος….ξαναμπηκα στη μπλοκογειτονια…μας…και παρατηρω οτι…, Δεσποινακι μου εχεις ενα υπεροχο club….εδω απο….εφηβους… που ολοι ομως…θυμομαστε…τα μεταξωτα κοκκινα αυγουλακια.. δεν ειναι υπεροχο??? Φιλακια

  22. menoima permalink
    April 16, 2009 7:23 pm

    Όταν είμουν παιδί, μόνο τα σατέν αυγά υπήρχαν!
    Σήμερα Μεγάλη Παρασκευή! Σκέπτωμαι και αναπολώ, τα χρόνια που όλη νύχτα μετά τα 12 Ευαγγέλια, οι κοπελιές στόλιζαν τον επιτάφιο, κι εμείς οι μαντραχαλάδες… ρημάζαμε τους κήπους της γειτονιάς. Χρόνια αξέχαστα.
    Πένθιμη (λόγω ημέρας) καλημέρα…
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  23. April 16, 2009 8:52 pm

    @ΜAD γιατρουκο μου, που ειναι η γιαγια σου καλο μου; Σου επειρνε αυγουλακια; Σου ευχομαι Καλο Πασχα ματια μου.

    @Τζουστινακιον το Καναδικον. Σατεν ειπαμε ειναι τα αυγα, εμεις τα λεγαμε μεταξωτα γιατι φινφονιζαμε. Αυτα τα αγορια μη δουν κατι στριγγυλο, αμεσως να αρχισουν τιε κλωτσιες. Τς τς τς. Σε φιλω πολυ.

    @Πηνελοπη καρδουλα, τα τελευταια ηρθαν οταν ηταν η Δαφνη μωρο. Τα λατρευω, κρυβω και πραγματακια μεσα!!! ΧΧΧ

    @Ορφια, το φανταστηκα οτι πολλοι θα ειχαν καποτε τετοια αυγουλακια.

  24. April 16, 2009 8:59 pm

    @Εβιτα Καλη Ανασταση, θυμηθηκες κι εσυ τα αυγουλακια σου.

    @Ευουλα, οπως ειπα, με αυτα εμενε και καποιο ενυθμιο. Να σημειωσω οτι τα βοτσαλακια ηταν τα αγαπημενα μου, δε νομιζω να τα φιαχνουν πια. Καλα τα σοκολατενια ειναι πολυ ομορφα κι αυτα.

    @Μαργαριτα Μαργαρω Λοιπον εκει που εσυ το λες αντιπασχαλικη πολη βρισκεις πολυ περισσοτερα απο οτι εδω. Καλο ταξιδι (αν και τωρα που γραφω θα εισαι ηδη στην Αθηνα, και να περασεις ονορφα, ματς μουτς

  25. April 16, 2009 9:05 pm

    @Γερασιμε 30 ευρω το αυγο ε; Ισως να ειχε μεσα θησαυρουλακια και να ητανε με βελγικη σοκολατα και ισως να ηταν χειροποιητο. Α! η τεχνη κοστιζει. Σοβαρα τωρα ειμαι σιγουρη οτι υπαρχουν για ολα τα βαλαντια.

    @Ραδιο Μαρκονη, χααα αλλος Ερρικος μας βρηκα, μαζωχτρα! Μα κοιτα τα προλαβε και η Δαφνη μου γιατι οχι και το τζοβενο ο Ματνουλης;

    @Αντιγονη , χα χα τι μανια κι αυτη να μαζευουμε κουμπια. Εχω κι εγω ενα σωρο κουμπια και ΠΟΤΕ δεν παιρνω να ραψω κανενα, απλα αυξανονται! Μα μαλλον δε μας χανονται τα κουμπια. Καλη Ανασταση

  26. April 16, 2009 9:19 pm

    @Ιρλανδε μου τα θυμαμαι τα οστερ χαζεν απο το Μοναχο. Και αλλα ωραια γερμανικα καλουδια. Τα σατεν κοκκινα αυγα απλα ειναι μια ωραια αναμνηση παιδικων χρονων.

    @ΚικιΤρι ειχες κι εσυ ε; Λοιπον κι εμενα η μαμα μου πεταει και μαλιστα χωρις να ρωτησει, αυτα τα εσωσα εγω!!

    @μελισσουλα, ειπαμε σατεν ειναι και για πολλους παιδικες αναμνησεις. Σιγουρα φιαχνουν και σημερα καλα αυγουλακια.

    @Φωτεινη, δεν συμφωνω απολυτα με το πως καταχωρεις ηλικιακα το που βρισκεται ο καθενας. Ειναι θεμα ενδιαφεροντος. Προσωπικα τα βρισκω καλα και τα τρια. Στο ειδος τους βεβαια και τα επισκεπτομαι καθε μερα. Σ’ευχαριστω για τις ευχες. Καλη Ανασταση.

  27. April 16, 2009 9:33 pm

    @Πεννυ συναδελφουλα μου, ευχομαι και σε σενα Καλη Ανασταση. Βλεπω οτι διαβασες τα προηγουμενα και ξερεις οτι θα ειμαι μονη μου το Πασχα. Εχεις δικιο η γιορτη ειναι εκει που ειναι οι αγαπημενοι μας. Παντως θα γιορτασουμε μετα τις 5 που ηδη θα εχει γινει Ανασταση στην Ελλαδα. Αυτες τις μερες φυσικο ειναι να θυμομαστε αυτους που εφυγαν. Παντα με αγαπη.

    @Μηθυμναιος Ευχαριστω Στρατο, ανταποδιδω τις ευχες. Καλη Ανασταση σε σενα και την οικογενεια σου.

    @Λουνα χρονια πολλα και καλη Ανασταση εκει μακρυα που εισαι κι εσυ. Τα σοκολατενια λαγουδακια ε; Αλλα ηταν συμπαγη ( τα αγαπημενα μου) και αλλα κουφια.

    @χειμωνιατικη θαλασσα, ωστε αλλη μια αναμνηση που σου λειπει. Παντως εγω ακομα χαριζω κουνελια και αυγα στα παιδια μου.

    @ταλισκερ, ε οχι οχι ειπαμε, φιαχνω μερικα πραγματακια (φαγωσιμα) αλλα οχι και μεταξωτα αυγα! Δε μελαγχολω ομως χαρα μου. Ισως να ειναι αυτο που λες με το 38. Δε τοχω σκεφτει. Και θα αναβαλλω τα δυσκολα για μετα το Πασχα.

  28. April 16, 2009 9:50 pm

    @Ορφια, δεν εχεις υπνο και ηρθες εδω; αυτο το εκλαμβανω ως κομπλιμαν και χαμογελω η εφηβη!!

    @Μενοημα. Σ εεχει πιασει νοσταλγια κι εσενα νοηματακι μου. Και εισαι και ευαισθητο παιδι. Οχι ομως και πενθιμη καλημερα. Λιγο βαρεια μουρχεται. Εγω θα πω μια χαρουμενη καληνυχτα, χχχ

  29. April 27, 2009 2:28 pm

    Δεσποινακι μου τι μου θυμισες βρε παιδακι μου με αυτα τα κοκκινα σατεν αυγα, τα παιδικα μου χρονια ολο τετοια αυγα ειχα.ΩΩ!!!! πολυ το χαρηκα.Φιλια

  30. April 27, 2009 5:55 pm

    Καλως ορισες Ελευθερια απο τις πασχαλινες σου διακοπες. Ολοι ειχαμε τετοια αυγα. Μεχρι πριν απο τριαντα χρονια υπηρχν ακομα.

  31. pete permalink
    May 16, 2009 11:14 am

    Μια φορά και έναν καιρό ένας Έλληνας Πρέσβης στο Καράκας της Βενεζουέλας. Ιστορίες καθημερινής τρέλας.

    Πλησίαζε Πάσχα, ήταν Μεγάλη Δευτέρα και ένας Έλληνας ζαχαροπλάστης δώρισε στην Ελληνική Πρεσβεία στο Καράκας ένα σοκολατένιο αβγό για τον κύριο Πρέσβη, ένα άλλο σοκολατένιο αβγό για το προσωπικό της Πρεσβείας και ένα μεγάλο ταψί μπακλαβά.

    Το ταψί με τον μπακλαβά οδηγήθηκε στην κουζίνα της Πρεσβείας χωρίς να πάρει χαμπάρι ο κύριος Πρέσβης και καταναλώθηκε, επιτόπου.

    Ο κύριος Πρέσβης, ο οποίος διακρινόταν για την συνετή διαχείριση των χρημάτων του, σκέφτηκε έξυπνα και προέβη αμέσως στην εξής κίνηση: Πέταξε το μπιλιετάκι του Έλληνα ζαχαροπλάστη και στη θέση του έβαλε το δικό του. Στη συνέχεια διέταξε τον οδηγό του να πάει αμέσως το σοκολατένιο αβγό στην Πρεσβεία της Κολομβίας στο Καράκας, σαν δώρο του ίδιου στην κυρία Πρέσβειρα της Κολομβίας.

    Η αποστολή αυτή όμως έπρεπε να εκτελεστεί με τους πάγιους κανόνες διαχείρισης των αυτοκινήτων της Πρεσβείας «Όταν πρόκειται για μετακίνηση που δεν μεταφέρεται ο κύριος Πρέσβης, χρησιμοποιείται ο η παλιοσακαράκα της Πρεσβείας, ένα Lada αγορασθέν μεταχειρισμένο προ 30 ετών, που το αποκαλούσαν “το αυτοκίνητο του Καραγκιόζη”». Πήγε λοιπόν ο καημένος ο οδηγός και πήρε το πυρωμένο κάτω από τον ήλιο του Καράκας αυτοκίνητο (το Καράκας είναι σχεδόν στον Ισημερινό) και αφού ακούμπησε το σοκολατένιο αβγό δίπλα στο τζάμι του αυτοκινήτου, ξεκίνησε για την μεγάλη αποστολή του.

    Και η αποστολή του ήταν μεγάλη, επειδή το να οδηγήσει μέσα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους του Καράκας είναι μια πραγματική δοκιμασία.

    Φτάνοντας μπροστά στην πόρτα της Πρεσβείας της Κολομβίας, ο οδηγός διαπίστωσε ότι το σοκολατένιο αβγό είχε μετατραπεί σε mousse au chocolat. Για λίγα λεπτά προβληματίστηκε. Να πάει πίσω και να το αναφέρει στο αφεντικό του; Όχι αποκλείεται, ήταν σκληρός με το προσωπικό του. Θα τον απέλυε. Επομένως έβαλε την mousse au chocolat σε μια νάυλον τσάντα, καρφίτσωσε απέξω την επισκεπτήρια κάρτα του Πρέσβη της Ελλάδας και χωρίς να διστάσει, προχώρησε μέχρι τον φρουρό της Πρεσβείας της Κολομβίας και του έδωσε την νάϋλον τσάντα λέγοντάς του: «Αυτό είναι ένα δώρο από τον Πρέσβη της Ελλάδας προς την Πρέσβειρα της Κολοβίας». Και κάνοντας μεταβολή, ξαναμπήκε στο αυτοκίνητό του για να γυρίσει ευτυχής στην Πρεσβεία του, αφήνοντας άναυδο τον φρουρό η Πρεσβεία του οποίου πριν από μερικές μέρες είχε δεχτεί επίθεση από παγιδευμένο αυτοκίνητο και είχε μισοκαταστραφεί.

    Ενώ όλα κυλούσαν ήσυχα στην Πρεσβεία, με τον Πρέσβη θαυμάζοντας την οικονομική διαχείρισή του και τους υπαλλήλους να γλείφουν τα δάχτυλά τους από τον νοστιμότατο μπακλαβά, χτύπησε το τηλέφωνο.

    Ο υπεύθυνος της υπηρεσίας πυροτεχνουργών ζητούσε να μιλήσει με τον υπεύθυνο Ασφαλείας της Πρεσβείας της Ελλάδας.

    ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΥΡΟΤΕΧΝΟΥΡΓΩΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΚΟΛΟΜΒΙΑΣ: Πριν από μία ώρα μας στείλατε ένα ύποπτο υγρό (liquido sospechoso) το οποίο προσπαθούν ανεπιτυχώς να αναλύσουν οι υπηρεσίες μας. Ξέρετε, μετά από το πρόσφατο τρομοκρατικό χτύπημα, είμαστε υποχρεωμένοι να αναλύουμε οτιδήποτε μπαίνει μέσα στην Πρεσβεία.

    ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΣ: Εσείς το λέτε «ύποπτο υγρό». Εμείς σας δώσαμε ένα κανονικό σοκολατένιο αβγό.

    ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΥΡΟΤΕΧΝΟΥΡΓΩΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΚΟΛΟΜΒΙΑΣ: ………………..
    ………………………………

    ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΣ: Στ αρχίδια μου!

    ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΥΡΟΤΕΧΝΟΥΡΓΩΝ ΠΡ. ΚΟΛΟΜΒΙΑΣ:……………………………..
    …………… κοχόνες ………………………… Θα διαμαρτυρηθούμε επίσημα στο Υπουργείο Εξωτερικών στην Αθήνα.

    ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΣ: Θα διαπιστώσεις ότι δεν υπάρχει Πρεσβεία της Κολομβίας στην Αθήνα….. μ@@@κα.

    Τις επόμενες ημέρες οι σχέσεις μεταξύ των δύο Πρεσβειών έφτασαν στο κατώτερο δυνατό επίπεδο. Ο Έλληνας Πρέσβης παραξενευόταν που η κυρία Πρέσβειρα της Κολομβίας δεν τον είχε πάρει για να τον ευχαριστήσει. Κάθε φορά που εκείνος τη ζητούσε στο τηλέφωνο, έπαιρνε την πανομοιότυπη απάντηση «Η κυρία Πρέσβειρα κάνει ιππασία».

    Το προσωπικό της πρεσβείας έκρυψε σε κάποιο χώρο εκτός ψυγείου το δεύτερο σοκολατένιο αβγό για να το χρησιμοποιήσει και του χρόνου, δωρίζοντάς το στον κύριο Πρέσβη!

    *****
    Θα μου πείτε τώρα: Μα καλά ο Γενικός Επιθεωρητής του Υπουργείου Εξωτερικών γιατί δεν έκανε ποτέ επιθεώρηση σ’ αυτόν τον Πρέσβη;
    Η απάντηση είναι «Ο Γενικός Επιθεωρητής επιθεωρούσε πάντα μικρού βαθμού διπλωματικούς υπαλλήλους».

  32. May 16, 2009 9:04 pm

    Pete ευχαριστουμε για την ιστορια!! Καλως ηρθες.

Leave a Reply

