Skip to content

ω γλυκυ μου εαρ

April 16, 2009

Μεγαλη Παρασκευη φερνω λιγα απο τα ανοιξιατικα λουλουδια μου.
p4150006-1024x768

βιολεττες

η ευωδια τους θυμιζει εντονα τη βραδια του επιταφιου.

p4150003-768x1024

καλλες

p4150005

ανοιξιατικος πασχαλινος μινι κηπος

p4150015-1024x768

Λεπτομερεια απο κεντημενο τραπεζομαντηλο που κεντησε η κυρια Δαφνη σε ecaille  λινο

p4150014

λεπτομερεια απο κεντημενο τραπεζομαντηλο παλι απο τα χερακια της κυριας Δαφνης. Μαργαριτες σε γαλαζιο λινο.  Αυτα τα δυο παντα τα στρωνω το Πασχα.  Φερνουν την ανοιξη μεσα στο σπιτι.

p4150022

και ενας ευωδιαστος κρινος που μου εφερε χτες η Λετισια.

Μεγαλη Παρασκευη αυριο και θα ειμαι εδω για να ετοιμασω τη γιορτη του Σαββατου. Κοιταζω την Πασχαλια του κηπου αλλα δεν εχει ακομα λουλουδια. Eιναι που πεφτει νωρις το Πασχα.  Κριμα, περσυ ηταν γεματες.

Θα στολισω τα τραπεζια, θα κανω τα τελευταια ψωνια —  μας υποσχονται μια μερα ζεστη και λιακαδερη αυριο —  θα κανω τα προκαταρκτικα μαγειρεματα,  ηρεμα και ξεκουραστα.  Θα τυλιξω τα δωρα των παιδιων. Θα τους φιαξω καλαθακια με  κοκκινα και με σοκολατενια αυγα.  Μου λειπει το σπιτι μου κι ας ειμαι εδω τα βραδυα. Τα πρωϊνα στο σπιτι ειναι αλλη αισθηση.  Αποψε θα κοιμηθω πολυ γλυκα με την προσμονη του αυριο.

31 Comments leave one →
  1. April 16, 2009 11:20 pm

    Έχοντας περάσει κάποια Πάσχα στην Αγγλία, έχω ακόμα την ανάμνηση του πώς ήταν… έμπαινε απλώς το ελληνικό Πάσχα στο χρονοντούλαπο της ‘εξορίας’ κι αυτό, μαζί με άλλα ανύπαρκτα εκεί στα ξένα έθιμα. Εσύ βλέπω το ‘παλεύεις’ και πολύ καλά κάνεις. Να τα περάσετε όμορφα.:-)

  2. April 17, 2009 12:08 am

    Δε μου λες καλο μου, εσυ δε χουζουρευεις τα πρωϊνα; Α παπα τι αγρια χαραματα ειναι αυτα! Εγω λεω να γυρισεις πλευρο Γερασιμε! Ναι μωρε το παλευω γιατι μ’αρεσει. Και να φανταστεις οτι δεν εχω ουτε διασυνδεσεις με εκκλησιες και συλλογους. Εχω κανει φιλους αμερικανους να αγαπησουν την Ελλαδα και τα εθιμα της ομως, και αν δεν ειναι αυτο..ιεραποστολικο εργο, τοτε δε ξερω τι ειναι🙂 😆😆 Καλη σου μερα Γερασιμε.

  3. April 17, 2009 1:44 am

    Δεσποινάκι μου καλλιτέχνιδα… καλά με έκανες και γέλασα με αυτό που είπες στον Γεράσιμο να γυρίσει πλευρό και να κοιμηθεί..😆
    Και εγώ με Αγγλους θα το γιορτάσω το πάσχα του κάλεσα γιατί τους αρέσει το έθιμο τα κοκκινα αυγά και όλος ο τζερτζελές😉

  4. April 17, 2009 1:45 am

    α ξέχασα τους σταυρούς χχχχχχ 😉

  5. orfia permalink
    April 17, 2009 2:31 am

    Καλημερα Δεσποινακι μου..(Κι αλλη πρωϊνη) Σημερα ειναι η μερα χωρις γραφειο και ετσι θα ασχοληθουμε με τις ετοιμασιες του Πασχα στο σπιτι. Σου ευχομαι Καλο Πασχα Καλη Ανασταση σε σενα και την οικογενεια σου. Να περασετε υπεροχα! Τα αυγα μια χαρα φαινονται ..και του Χρονου. Τα δικα μου…. ραγιζουν τα περισσοτερα ….αλλα το χρωμα…-χρωμα..!!!:) Φιλακια πολλα!!!

  6. April 17, 2009 3:15 am

    Τα τραπεζομάντηλα της μαμάς σου ένα ποίημα!!! Καλές προετοιμασίες εύχομαι δεσποινάκι. Και ναι, μια και είμαι κι εγώ στο σπίτι πρωί, καθημερινή θα συμφωνήσω: είναι αλλιώς το σπίτι το πρωί. Εγώ ανοίγω αμέσως τα παράθυρα να μπει φως από παντού, να ζεσταθούν τα έπιπλα, να γαργαλίσει ο ήλιος τις κουρτίνες… Τα βραδυα που γυρνώ από τη δουλειά πώς στενοχωριέμαι που σκέφτομαι ότι όλα ζουν μέσα στο σκοτάδι όλη την ημέρα…… Αυτές τις μέρες όμως, ε; Γιορτάζουν ΚΑΙ οι καναπέδες λοιπόν🙂

    Γεια σου λουλουδάτο κορίτσι της πρωτεύουσας, φεύγω για τις βόλτες που υποσχέθηκα στον εαυτό μου :))

  7. April 17, 2009 4:04 am

    Υπέροχα και τα λουλούδια σου και τα χειροποίητα τραπεζομάντηλα της μαμάς Δάφνης. Πού υπομονή για τέτοια αριστουργήματα σήμερα!
    Πολλά φιλιά και καλή Ανάσταση!
    Απάντηση στην ηλικιακή κατανομή των χρηστών του διαδικτύου: Δεν την έκανα εγώ. Από κάποιον πιτσιρικά την άκουσα, φανατικό του facebook και προσφατα του twitter.

  8. panathinaeos permalink
    April 17, 2009 4:07 am

    μου αρεσουν ιδιαιτερα τα τραπεζομαντηλα με τα λουλουδακια της κυριας Δαφνης – το εκαιγ ειναι μινιμαλιστικο, αλλα εχει αρχοντια, αυστηροτητα, φινετσα και ισορροπια, το λατρευω! το γαλαζιο ειναι χαρουμενο, ανεμελο, η κυρια Δαφνη εδω περπατα ξυπολητη στον κηπο και ποτιζει τα λουλουδια της, που ξαφνικα ενσωματωνονται στο λινο υφασμα! να εισαι καλα δεσποινακι που μοιραστηκες αυτα τα υπεροχα εργοχειρα μαζι μας! παρακαλω δε ιδιαιτερα να μεταφερεις στην μητερα σου τον θαυμασμο μου για τα εργα της! ειναι σημαντικο να ξερει οτι εχει και εναν αγνωστο της θαυμαστη του εργου της!

  9. Με νόημα permalink
    April 17, 2009 4:08 am

    Παρασκευή Μεγάλη, νύχτα Απρίλη,
    Μεθά η φασκομηλιά και τ’ ασφοδίλι,
    και με πυρούς χυμούς, πασχίζ’ η φύση,
    τον πικραμό του χάρου να σκορπίσει

    Παρασκευή Μεγάλη, νύχτα Απρίλη.
    Μ’ανάλαφρες καρδιές, δροσάτα χείλη,
    για του Λυκαβητού τις ανηφόρες,
    αργοκινούν οι νέες μυροφόρες
    ………………………………………………………..

    Δεσποινάκι μου, εγώ έβαψα αυγά. Έτσι για μένα! Οι Γιαπωνέζοι απορούσαν. Γιατί τα βάφεις; με ρώταγαν. Τί να τους πώ; Μ’ αρέσουν τα χρώματα. Είπα.

    Καλή Ανάσταση!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧ

  10. April 17, 2009 4:35 am

    Μεγάλη Παρασκευή και καμιά αίσθηση δεν μου κάνει! Καλύτερα γιατί πέρυσι που μου έκανε έπαθα μεγάλη φρίκη. Χαλαρά σήμερα θα πάμε στον Επιτάφιο, αύριο κανονικά καφέ, βόλτες και το βράδυ Ανάσταση σε 5 γλώσσες και μετά φαγητό ελληνικό τέρμα παραδοσιακό στο Λυρικ!

    υγ.: Πασχαλιές θα φέρω εγώ απόψε γιατί της μαμάς μου ήταν ολάνθιστες και πανέμορφες🙂

  11. April 17, 2009 5:32 am

    άξια πρέσβειρα δεσποινακι…
    έτσι είναι οι ελληνίδες… δύναμη
    Καλή Ανάσταση και το αναστάσιμο τραπέζι σας να είναι γεμάτο με όλα τα καλά…
    φιλάκια

    υγ τα τραπεζομάντηλα μοναδικά

  12. April 17, 2009 8:20 am

    A! Μπέμπα,
    Με έκανες και νοστάλγησα τις μέρες που οι ενορίτισσες έφερναν αληθινές βιολέτες απ΄τον κήπος τους και στολίζαμε τον Επιτάφειο στην ενορία του πατέρα. Απόψε όλοι οι Επτάφειοι στη Λευκάδα θα κάνουν περιφορά στην πόλη και θα πλημμυρίσει ο τόπος μυρωδιές και μελωδίες. Ο πατέρας μου έχει πολύφωνη χορωδία δυτικού τύπου την οποία στολίζει η φωνή μιας υψίφωνου. Τί να σου πώ, ζηλέυω την πανδαισία τους εκεί στην πατρίδα!
    Τέλος, κι εγώ θα κάνω μεγάλο αρνάκι πάρτυ την Κυριακή με όλους τους μοναχικούς λύκους και κάποιους ξένους φίλους μας.
    Οσο για τα εργόχειρα της μαννούλας, θα φωτογραφίσω κι εγώ να τα δείξω σε όλες και όλους. Στολίζουν καθημερινά τα τραπέζια και τη ζωή μου!
    Καλή Ανάσταση και καλό πάρτυ!

  13. April 17, 2009 1:02 pm

    an pano vlepo tin roz sony coolpix 10 megapixel exoume tin idia camera.
    kales lipseis kai … etoimazo louloudiasto post ki ego!
    etsi gia na pasxaliasei i kardia mou!
    kali anastasi!

  14. April 17, 2009 3:51 pm

    Καλή Ανάσταση Δέσποιινα!

  15. April 17, 2009 5:06 pm

    @Πηνελοπη καρδουλα, παλευω αλλα μ’αρεσει. Ξερεις δε νομιζω να υπαρχει ξενος που να μη του αρεσουν τα ελληνικα πασχαλινα εθιμα. ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    @Ορφια, ουτε κι εγω πηγα γραφειο αν και εργασιμη σημερα. Ειπα του κερατα πλεον, Μεγαλη Παρασκευη ειναι, θελω να το απολαυσω. Αλλοιως θα ετρεχα σα την μουρλη αυριο. Φιλακια πολλα!

    @Χειμωνιατικη θαλασσα, ακριβως γιορταζω κι εγω και ο καναπες μου και τα πατακια του παρκε (δεν εχω τετοια αλλα απλα τα θυμηθηκα) και ολα!
    Πραγματικα τα τραπεζοματηλα της μαμας ειναι πολυ ντελικατη δουλεια. Το γαλαζιο ειναο ροτοντα και το εκαιγ μακροστενο. Αυτη την εποχη δινουν μια ανοιξιατικη πνοη στα τραπεζια.

    @Φωτεινη να σοθ πω, υπομονη εχει απεριοριστη αλλα τα χερακια πια δεν μπορουν. Τα χερακια αυτα εχουν φιαξει του κοσμου τα πραγματα. Και τωρα που περιμενει το πρωτο της δισεγγονο (της αδερφουλας μου το εγγονακι) δεν μπορει ουτε ενα ζακεττακι να πλεξει και λυπαται. Τα χερακια πια πονανε.

    Α και πες του πιτσιρικα..😛 😛 😛

    @Παναθηναιε, ετσι ακριβως οπως τα ειπες ειναι. Και με συγκινησες πολυ. Και φυσικα θα της το πω. Με τι αγαπη τα εφιαχνε, καθοταν και τα σχεδιαζε απανω με μολυβακι. Τα χρωματα ειναι πραγματικα τελεια, θυμαμαι οταν τα ειχε σκεφτει και ακριβως επειδη ηθελε να τα φιαξει για μενα με ρωταγε για τα χρωματα, κι εγω τοτε, μονο στα κεντιδια δεν ειχα τα μυαλα μου. Και τα λουλουδια καπως ετσι ειναι, ενα στεφανι στη ροτοντα κει μαργαριτες σπαρμενες τυχαια πανω στ ο υφασμα.

    @Μενοημα παντα με ποιητικη διαθεση. Μα γιατι δεν τους εξηγουσες για τα εθιμα μας. Καλα εκανες και εβαψες αυγα. Κριμα που εισαι τοσο μακρυα να τσουγκριζαμε! σε φιλω ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    @Μελισσουλα, Καλη Ανασταση καικαλα φαγοποτια. Θα ερθω να δω τις πασχαλιες σου αργοτερα. Φιλακια.

    @Ναταλια, σε ευχαριστω Ναταλακι μου, τις πιο γλυκες μου ευχες και σε σενα.

    @Τζουστινακι. Και οι δικες μου βιολεττες ειναι αληθινες Τζουστινακι, δεν ειναι τσινγκολελεττες! Μουρθε μια αναμνηση διαβαζοντας το σχολιο σου. Μεγαλη Παρασκευη στην Σαντορινη, στην ιδια εκκλησια με τη Μαριζα Κωχ. Απλα συγκλονιστικο.
    Καλη Ανασταση και σε σας.

    @Μαριζακι μου Ολθμπους ειναι η δικη μου, ολες μοιαζουν. Η καρδουλα σου πρεπει να εχει παντα ανοιξη! Παντα. Πολλα φιλακια.

    @Κικη Καλη Ανασταση και σε σενα Κικιτσα μου

  16. λουνα permalink
    April 17, 2009 5:33 pm

    Χρονια πολλα, Καλη Ανασταση, Καλο Πασχα και παντα με υγεια!
    Βλεποντας τις Βιολεττες σου, ηρθε και η μυρωδια τους στη θυμηση μου,……μοναδικο αρωμα! Υπεροχα κεντηματα(κοσμηματα θα τα ελεγα )!
    φιλια πολλα

  17. April 17, 2009 6:13 pm

    χρόνια πολλά δεσποινάριον.
    εγω πέρασα και περνάω ένα παντελώς άθεο Πάσχα. Ούτε νηστεία, ούτε εκκλησία ούτε τίποτα. σα δε ντρεπομαι🙂 θα παω στην κολαση….
    lol

  18. April 17, 2009 6:45 pm

    @Λουνα τις βιολεττες κοντευω να τις κατσιασω, οποτε περναω απο διπλα τις μυριζω! Φιλια και καλη Ανασταση

    @Γκαμπριελε μου, σα δε ντρεπεσαι, κοιτα κι εγω μαυρη νηστεια εκανα, ραντεβου στην κολαση ναι;

  19. Anonymous permalink
    April 18, 2009 3:54 am

    Με μια τέτοια χρωματική πανδαισία φαντάζει να ζεις μέσα στον παράδεισο.
    But hey…όλοι χρειαζόμαστε την Ανάσταση.Με οξυμένες όλες τις αισθήσεις μας.
    Δεσποινάριο,βρίσκεsαι στον σωστό τον δρόμο.Keep walking…

  20. April 18, 2009 3:54 am

    Με μια τέτοια χρωματική πανδαισία φαντάζει να ζεις μέσα στον παράδεισο.
    But hey…όλοι χρειαζόμαστε την Ανάσταση.Με οξυμένες όλες τις αισθήσεις μας.
    Δεσποινάριο,βρίσκεsαι στον σωστό τον δρόμο.Keep walking…

  21. April 18, 2009 6:46 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι. Να περάσετε όμορφα… Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

  22. April 18, 2009 7:38 am

    @Βαλισια Χα χα ευτυχως εκει που ελεγε δυο πορτες εχει η ζωη, ανοιξα αυτην που γινοταν μεσα το ελα να δεις!! Φιλακια κουκλα μου.

    @Ασπα, επισης Ασπα μου Χρονια πολλα σε ολη την ον λαϊν οικογενεια.

  23. April 18, 2009 12:43 pm

    Δεσποινάκι μου γλυκό!

    Καλή Ανάσταση!

    Φιλάκια!

  24. April 18, 2009 2:08 pm

    Πέρασα για ευχές Δεσποινάκι μου.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και χρόνια πολλά. Πολύ ωραία τα λουλούδια σου και ακόμα πιο ωραία τα λουλουδάκια της κας Δάφνης (κατάλαβα ότι είναι η μαμά αυτή).

  25. April 18, 2009 2:13 pm

    @Mareld Καλη Ανασταση εκει στη μακρυνη Στοκχολμη Μαρελντακι μου.

    @Μεροπη Καλη Ανασταση και σε σενα Μεροπακι, ναι εχω δυο Δαφνουλες στη ζωη μου τη μαμα και την κορη. Σε φιλω.

  26. April 18, 2009 2:19 pm

    @τουτι δυομισυ ωρες μεχρι τη δικη σας Ανασταση. Τελειωσα ολες μου τις ετοιμασιες και σε δυομισυ ωρες περιμενω την Πασχαλινη παρεα. Εξω εχει μια μερα να την πιεις στο ποτηρι. Λιακαδα και ζεστη. Εστρωσα ΚΑΙ εξω. Τι πιο ομορφο απο το να εισαι το πασχα στην εξοχη. Περιπου ετσι ειναι σημερα, με τα δεντρα να εχουν βγαλει τα πρωτα φυλλαρακια, με το φρεσκο πρασινο κατω, με μερικες τουλιπες να ειναι ετοιμες να ανοιξουν. Φυσικα θα σας φερω και φωτογραφιες. Καλη Ανασταση, και Καλη Διασκεδαση.

  27. April 19, 2009 2:44 pm

    Δεσποινάκι μου, Χριστός Ανέστη!
    Ο καιρός φέτος το Πάσχα ήταν υπέροχος. Ήλιος ζεστός, χωρίς καθόλου αέρα. Χάρηκα ιδιαίτερα τη ζέστη και την εξοχή. Original εξοχή με αγριολούλουδα, φασκόμηλο, ρίγανη και όλα τα αρώματα της εξοχής. Έψησαν τα αδέλφια μου ένα αρνί έξω από την πόλη σ ‘ενα χωράφι και το κάναμε σαν πικνικ.
    Και του χρόνου να είμαστε καλά κι εμείς κι εσείς όλοι μαζί.
    Πολλά φιλιά

  28. Με νόημα permalink
    April 19, 2009 6:36 pm

    Δεσποινάκι μου ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Εφθασα για το φιλί της αγάπης
    ΜΟΥΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

  29. April 19, 2009 9:35 pm

    @φωτεινη Και του χρονου. Οπως τα περιγραφεις μου φαινονται τοσο ομορφα!

    @Με Νοημα ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ Καλωστονε και Χριστος Ανεστη! 😆 😆 😆

  30. April 27, 2009 2:30 pm

    Μαμα Δαφνη κεντουσες στα ταξειδια σου ε???????Φιλια

  31. April 27, 2009 5:57 pm

    Οοοχι αυτα τα εφιαξε τελευταια. Οταν εφυγε ο μπαμπας νεος σχετικα σε ηλικια, η μαμα ασχοληθηκε πολυ με το κεντημα. Μεχρι τοτε μας επλεκε με το βελονακι, ακομα και μαντω!

Leave a Reply

