Skip to content

a bird on my windowsill (updated)

April 21, 2009

bird

Ειναι σαν καποιος να χτυπαει ρυθμικα το παραυθρο απ’ εξω. Ντουπ, ντουπ!  Τρεχω στην τραπεζαρια να δω, απο εκει ερχεται ο θορυβος. Το πουλακι παιρνει φορα και κοπανιεται στο τζαμι. Βλεπει αραγε το ειδωλο του  και ορμαει; Η νομιζει οτι μπορει να μπει μεσα; Μα τι  χαζουλι που ειναι! Οι προσπαθειες  του φυσικα ειναι ολες ακαρπες, και καθεται να ξαποστασει στο πρεβαζι. Του λεω, περιμενε λιγο να σε βγαλω μια φωτογραφια για το μπλογκ. Και το μικρο πουλακι, οπως παλια και ο καρδιναλιος με ακουει και περιμενει υπομονετικα. Η ισως να εχει ζαλιστει απο τα χτυπηματα στο τζαμι. Νατος! ο φτερωτος μου φιλος.

p4050060

.. κι ενα σπουργιτακι που μου στελνει ο Ερρικος, τωρα εχουμε δυο πουλακια.  Φανταζομαι σημερα δε θα μπορεσουμε να απαγγειλουμε το γνωστο  δημωδες ασμα “τρια πουλακια καθονται απανω στο πρεβαζι,  τα δυο κουτσομπολευουνε και το μικρο ρεμβαζει”,  και να ειμαστε εντος θεματος. Εκτος εαν καποια στιγμη συλλαβω επι το εργον τον αναιδεστατο δρυοκολαπτη της καμιναδας μου που αν δε σπασει το ραμφος του στο μεταλλικο σκεπασμα της καλα θα ειναι.  Τσιου!

UPDATE: Πριν απο λιγες μερες μου ποζαρησαν και δυο καναδικες χηνες (canadian geese).  Τα εν λογω πτηνα εχουν προταιρεοτητα σε πολλες περιοχες.  Οταν αποφασιζουν να διασχισουν το δρομο, συνηθως σε κοπαδια,  πρεπει να σταματησεις και να περιμενεις να περασουν ολες.  Και περιττο να σας πω οτι πανε κουνιστες και λυγιστες με το πασο τους. πολλες φορες σταματανε και σε κοιτανε τον μ….  που περιμενει  υπομονετικα πισω απο το παρμπριζ. Εναι ακριβως εκει που αρχιζεις να σκεφτεσαι συνταγες με χηνες και γκουζ πατἐ!  Οι δεσποινιδες που βλεπετε ηταν απλα διπλα στην πορτα του κτιριου που εχω μητινγκ τα πρωϊνα της Πεμπτης.

p4160028-1024x768

13 Comments leave one →
  1. April 22, 2009 12:32 am

    Despinaki εκτος από φωτογράφος super duper σκαρώνεις και ωραία τραγουδάκια ;)xxxxx

  2. April 22, 2009 1:27 am

    Τσίου, Δέσποινα, τσίου!
    Και εδώ γίνεται χαμός! Τώρα που μεγαλώσανε τα δεντράκια μου, έρχονται και ξεκουράζονται, και τρώνε ολόκληρα σμήνη!
    Καλημέρα

  3. orfia permalink
    April 22, 2009 1:30 am

    Καλημερα Δεσποινακι μου. Ωραια ανοιξιατικη εικονα!! Χτες ειχα μια ιδια εικονα στην βεραντα μου οπου λιαζομασταν τεμπελικα, αλλα ο ορφικος το κυνηγισε ο αθλιος…μην δει πουλι η γατα… γινεται “ταυρος εν υαλοπωλειω”…!!! Φιλακια πολλα!!

  4. April 22, 2009 2:24 am

    Aν είναι κοκκινολαίμης, μια ψύχωση με το είδωλό τους, το έχουν, διαπιστωμένα…Νομίζουν πώς βλέπουν αντίπαλο και ορμάνε…
    Και το θηλυκό σπουργίτι πανέμορφο…Εγώ είδα ένα αλμπίνο σήμερα, αλλά τέτοια γκαντέμω που είμαι, περίμενα να πάρει και πόζα να το βγάλω φωτό…Αμ δε που μού ‘κατσε το πουλί να το απαθανατίσω…Καλά να πάθω…

  5. Με νόημα permalink
    April 22, 2009 2:37 am

    Καλοκαιρινή μέρα σήμερα εδώ, χθές είχε βροχή και αέρα, τι να πώ τρελλάθηκε τελικά και ο καιρός Απρίλη μήνα. Αγώνας δρόμου η σημερινή μέρα για να γίνουν αυτά που δεν έγιναν χθές.
    Μιά ηλιόλουστη καλημέρα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

  6. April 22, 2009 3:42 am

    Είναι σίγουρα Κοκκινολαίμης, αλλά όχι αυτός που έχουμε στην Ευρώπη – πρόκειται για τον βορειοαμερικάνικο συνονόματό του: American Robin (Turdus migratorius), ο οποίος συγγενεύει περισσότερο με τις Τσίχλες (τα πουλιά βρε, όχι τις “άλλες”) παρά με τους Ευρωπαϊκούς Κοκκινολαίμηδες (Erithacus rubecula).

    Περισσότερες πληροφορίες για τον Κοκκινολαίμη σου στο

    http://www.allaboutbirds.org/guide/American_Robin/id

    Πάντως και τα δύο είδη -όπως πολύ σωστά επισημαίνει η καλά ενημερωμένη Artanis- αρέσκονται στο να επιτίθονται στο είδωλό τους !

    Μαγευτικός ο κόσμος των πουλιών,

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  7. April 22, 2009 3:43 am

    @ α τουτι ραγκατσινι: Λοιπον επειδη εχω αυπνιες η “πρωτευουσιανα” απαντω αγρια ωρα τρισημισυ στα σχολια.

    @Πηνελοπη γατα παντα ειχα μια ταση να σκαρωνω “δυστυχα” Εκεινη την περιπλανωμενη Σο Φαρ (ουλα) την εχω ταραξει. Και τον αγαπητωτατο Παναθηναιο στο δεκαπεντασυλλαβο!! ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    @Σοφακι τσιου ματια μου. Πως μ’αρεσει να ξυπνω το πρωι με τα κελαηδισματα τους!

    @Ορφια καλημερα πουλακι μου! Ειναι η τιμητικη τους σημερα. Ο Ορφἰκος τη δουλεια του κανει. Δε ξερει απο τις ευαισθησιες της κυριας του! Χε χε! Φιλακια και καλημερα.

    @αρτανις τωρα για να λες εσυ οτι ειναι θηλυκο το σπουργιτι κατι παραπανω απο μενα ξερεις. Εμενα μου μοιαζει θηλυκο απο ενστικτο αλλα δεν ξερω να τα αναγνωριζω. Για το αλλο στο παραθυρο, δε ξερω καν τι ειναι αλλα πιστευω κι εγω οτι κυνηγουσε το ειδωλο του στο τζαμι. Ετσι ειναι παντως αρτανις μου. Οταν δεν εισει εκει απικο με καμερα πετανε τα ατιμα. Φιλια.

    @Με νοημα αυτο που περιγραφεις καλε μου στην χωρα του ανατελλοντος ηλιου ειναι ανοιξιατικη καθημερινοτητα στην “πρωτευουσα” Σαββατο καλοκαιρι, Κυριακη θυελλα, Δευτερα βροχη, σημερα (λενε) λιακαδα παλι. Καλα σου εχω πει να μην αναβαλλεις, δε στοχω πει. Σε μενα το λεω καθε μερα αλλα δε με ακουω! ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  8. April 22, 2009 3:47 am

    @Ιρλανδε μου τωρα σε ειδα κι εσενα. Κοκκινολαιμης λοιπον. Να σου πω και η αρτανις κι εσυ ξερετε περισσοτερα και σ’ευχαριστω για την πληροφορια. Μαγευτικος πραγματικα στα δικα μας ματια ο κοσμος τους. Εδω υπαρχουν οι λεγομενοι “birdwatchers” που πραγματικα καθονται με τις ωρες και τα παρακολουθουν. Αυτο δεν θα μπορουσα να το κανω γιατι δεν εχω την υπομονη για τετοια χομπι. Αλλα θα πρεπει να ειναι ενδιαφερον να παρακολουθεις και να καταγραφεις συμπεριφορες. Σ’ευχαριστω για το λινκ.

  9. Κατερίνα permalink
    April 22, 2009 7:58 am

    Μαράζι το χω να σταθεί πουλί να το φωτογραφίσω!!!!!!Μαγνητάκι έχεις παιδί μου και σου στέκονται ουφ πια!!!!!Όμορφος ο Κοκκινολαίμης αλλά όλα κι όλα,ο Καρδινάλιος έχει τα πρωτεία Δεσποινάκι.Γλυκά φιλιά καλή μου,καλημέρα σου

  10. April 22, 2009 11:21 am

    Εμενα παλι δεν με ξεγελας!Γατος γαρ😉
    Η αναρτηση σου,ειναι ακρως πολιτικη και κρυπτοκαλυμενη!
    21 Απριλιου!
    Το τριτο ..πουλι που λειπει,ειναι αυτο του..67!!!
    Μολογα!!!

    Πολλα φιλακια γλυκοδεσποιναριον!

    Υγ Ρωτα με να σου εξηγησω πως ειναι τα θηλυκα..σπουργιτια,γιατι εμενα σαν γατος,ειναι η ..αδυναμια μου😉

  11. panathinaeos permalink
    April 22, 2009 2:21 pm

    δεσποιναριον εισαι γητευτρια των πτηνων, δεν εξηγειται αλλεως, μαγνητιζερις, γητευεις, αιχμαλωτιζεις τα πτηνα με το ηλεκτρομαγνητικο σου πεδιο και κααααθονται!!!!! μηπως διαβαζεις και το φλυτζανι σε σκοτεινο δωματιο με πολλα κροσια και αντικειμενα εξ ανατολης; και μετα καλεις τα πνευματα; ομολογησε γιατι πρεπει να ξερω!

  12. April 22, 2009 5:13 pm

    Τι τυχερά πλάσματα που έχουν όλο τον ουρανό δικό τους… Δεν τα αντέχω στα κλουβιά καθόλου, τα προτιμώ στα παράθυρα κι ας κουτουλάνε και στα τζάμια!!!

    Ο αγώνας προς το παρόν είναι Δρυοκολάπτης εναντίον Καμινάδας, σημειώσατε ένα;;

    Φιλιά γλυκά🙂

  13. April 22, 2009 9:52 pm

    @Κατερινα μη μου πεις οτι κυνηγουσες κοτσυφια στην Κρητη!! Τουτο δω ηταν τελειως ζαβλακωμενο λεμε απο τις κουτουλιες!

    @Γατε, βουλωμενο γραμμα διαβαζεις! Οχι ομως εκεινο το πουλι δεν το ξελαχταρησα καθολου. Θα βρω ενα τριτο πουλι να συμπληρωσω το .. καρε!!! 😆😆 Και τι επαθα η αφρων, εσενα επρεπε να ρωτησω για τις τσιχλες και τις καρδερινες. Φιλια.

    @Παναθηναιε αγαπτωτατε με μπερδεψατε με την κυρια Τζεσικα εκ Νηου Γιορκ που ριχνει τα χαρτια, λεει τα ταρω, και σε βοηθα να βρεις τη χαμενη σου ευδαιμονια. Απλη συνωνυμια ειναι. Αλλα ειναι γεγονος…αυτο με τα πτηνα τωρα που το σκεφτομαι ..οταν λεω τσιου παθαινουν κατι!!

    @Γουϊντερ Σηηη αυτος ο δρυοκολαπτης με το τρρρρρρρ που κανει στο μεταλλο που σκεπαζει την καμιναδα, ακουγεται μεσα στο σπιτι γιατι κατεβαινει ο ηχος φρουπ κατω!!!. Καιρο προσπαθουσα να καταλαβω τι στα κουμαρα τριζει και ητανε το πουλι. Σε φιλω!

Leave a Reply

