Skip to content

under the black cloud

April 25, 2009

p4220010-1024x752

Οταν αγριευει ο ουρανος του Μερυλαντ, τωρα την ανοιξη κατι απογευματα μετα απο χλιαρα πρωϊνα, γινεται μαυρος καταμαυρος.  Ριχνει μια συντομη μπορα και μετα ξαναβγαινει ο ηλιος.  Βρεθηκα κατω απο το μαυρο συννεφο πριν λιγες μερες ενω οδηγουσα απογευμα δυτικα στον δακτυλιο

p4220013-1024x768

Στο βαθος ακομα ο ουρανος ειναι καταγαλανος.  Σε λιγα λεπτα θα ειμαι εκει.

p4220014-1024x715

18 Comments leave one →
  1. April 25, 2009 10:29 am

    Guten morgen ..γλυκοδεσποιναριον!!!

    Ich glaube das du die letzte zeit unter strom stehst…
    und nicht nur unter schwarzen Wolken !!!

    Καλο ΣΚ και φιλακια καλοκαιρινα!!!

  2. April 25, 2009 10:32 am

    Δεσποινάκι μου,
    Πάντως, στην μητρόπολη του κόσμου κυκλοφορεί ήλιος και είναι χαρά Θεού. Τσάκισα τις ανοιξιάτικες αγορές και τώρα είμαι απο ραντεβού σε ραντεβού μέχρι τη νύχτα.
    Αύριο πρίμα μπαλαρίνα (μη σου πώ και μαζορέτα λόγω γαλλικής προέλευσης!!!) στην παρέλαση γιατί όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη!
    Χου! Χου!

  3. April 25, 2009 12:34 pm

    εμπρός καλό μου αμαξάκι τρέχα να φύγουμε από το μαύρο σύννεφο!!
    πωπωωω μαυρίλα.. εδώ την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε μπόρα με ήλιο και ήταν τι ωραία! αλλά από τότε μόνο ήλιο φτού φτου μας🙂

  4. April 25, 2009 12:35 pm

    σε ποια παρέλαση πάει η καναδέζα βρε παιδί μου?

  5. panathinaeos permalink
    April 25, 2009 1:26 pm

    δεσποιναριον αγαπητωτατο, εισαι και καταπληκτικη λαιβ ρεπορτερ του καιρου! εδω ισχυει το παλαιον ρητον: “μαυρη μαυριλα πλακωσε, μαυρη σαν καλιακουδα”
    υγ. η καλιακουδα ειναι πουλι της οικογενειας των κορακιων, αλλα και βουνο στην Στερεα Ελλαδα – προφανως το ρητο αναφερεται στο βουνο!

  6. April 25, 2009 3:28 pm

    @Katze Φιλεν ντανκ μαϊνε φροϊντ. Αμπα γιετστ αλλες ιστ γκουτ ουντ ντερ χιμελ ιστ κλαρ βιντερ μαλ. (τι γραφω η γκουντρουν!)

    @Τζουστινακι, μεγεια τα καινουργια και καλοφορετα οπως λεει και η πεΝθερα μου. Και καλα χορπηδηματα στην παρελαση. Εδω σημερα ειχε 25 βαθμους, σκασαμε!! Εγω ετοιμαζομαι να βγω εξω καθοτι λειπει η γατα και το ποντικι χορευει!! χο χο

    @μελισσουλα που να ξερω βρε παιδακι μου σε ποια παρελαση παει η προσκοπινα. Υποπτευομαι οτι ειναι της 25ης Μαρτιου ετεροχρονοσμενη, ξερεις εκει στο Νηου Γιορκ, ..το χαβα τους!!!! Φιλια.

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε παντα πιστευα οτι η καλιακουδα της παροιμιας (που ελεγε συχνα και ο παπους μου) ηταν το πτηνο. Αυτες οι καταστασεις ειναι ολιγολεπτες. Εκεινη τη μερα καπου χτυπησε και τορμεηντο αλλα ..μακρυα απο μας. Δε θαθελα να σας φερω φωτογραφοες απο τορνεηντο.

  7. April 25, 2009 3:46 pm

    Eδώ να δεις σύννεφο…
    Καλημέρα Δεσποινάριο…

  8. April 25, 2009 5:02 pm

    παραδειγματιζόμενος ἀπό τόν persönlich, μπῆκα λίγο στόν πειρασμό νά σοῦ σχολιάσω στά ἑβραΪκά, ἀλλά ..συγκρατήθηκα
    τί κάνεις;
    καλή Κυριακή (μά πότε ἔφτασε;;)

  9. orfia permalink
    April 25, 2009 6:47 pm

    ..Και εμεις εδω..λιακαδες και ζεστη εχουμε Δεσποινακι!! Οι φωτογραφιες σου παντως…ρεαλιστικοτατες…εντονες!!! Φιλακια

  10. April 26, 2009 5:52 am

    Πωπω μαυρίλα… Μπρρρρρ…. Καθόλου δεν θα ήθελα να είμαι εκεί… Πως να το κάνουμε, είμαι παιδί της λιακάδας…..:-))) Φιλιά πολλά ηλιόλουστα λοιπόν, παρόλο που μια μικρή συννεφιά την έχουμε και εμείς εδώ σήμερα….

  11. April 26, 2009 6:47 am

    @artanis Οπως λεμε, παει συννεφο το συννεφο!

    @Γαβριηλ, εκτος απο ιντερνασιοναλ ειμαστε και μουλτιλινγουαλ εδω θα μπορουσες να πεις κι εσυ κατι στα Εβραϊκα . Καλα ειμαι Γαβριλακο μου πολλη ζεστη και πολλη περισσοτερη ησυχια. Σε φιλω κι ευχομαι και σε σενα καλη Κυριακη οση εμεινε δηλαδη.

    @Ορφια, ειχε τοση μαυριλα για πεντε λεπτα που ηταν σα νυχτα, ευτυχως που βγηκα απο το συννεφο πριν ξεσπαζει σε μπορα. Καποιο αλλοι φαγανε τη βροχη. Φιλακια

    @Ευουλα μου, δεν σου εχουν δωσει αδικα τον τιτλο σανσαϊν. Κι εγω ειμαι αιδι τηςλιακαδας, δεν πηγα στο μαυρο συννεφο, εκεινο ηρθε και μαλιστα δε με ρωτησε κιολας! Φιλακια

  12. April 26, 2009 10:59 am

    τρελλαινομαι για τετοιο μαυρο καταμαυρο ουρανο…μου φτιαχνει τη διαθεση!…κουφο?!

  13. May 4, 2009 11:33 pm

    Γειά σου υπέροχη!το καλύτερο το άφησες για το τέλος!!πολύ τέλειο!!

  14. May 5, 2009 6:59 am

    @Κουκ, χα χα περι ορεξεως..
    @evantik Ευχαριστω πολυ.

  15. ανώνυμος permalink
    March 27, 2010 1:23 pm

    Αυτό το μαύρο σύννεφο στον ουρανό του Μέρυλαντ είναι νέφος ;

    • March 27, 2010 8:30 pm

      Aγαπητε ανωνυμε, αν εννοειτε, νεφος απο τα καυσαερια σαν αυτο της Αθηνας, οχι, δεν ειναι. Ειναι συννεφο βροχης πριν απο μια καταιγιδα. Βεβαια εχουμε καυσαερια και βρμικη ατμοσφαιρα κι εδω, αλλα οχι ικανη να δημιουργησει ¨νεφος”

  16. ανώνυμος permalink
    March 27, 2010 1:27 pm

    Λογικά θα είναι

  17. ανώνυμος permalink
    March 27, 2010 1:27 pm

    Λογικά θα είναι ( την απάντηση την γράφω ο ίδιος)

Leave a Reply

