Skip to content

beauty on the beach

May 1, 2009

p4300046-754x1024

Η πρωϊνη βολτα στην ακτη

p4300057-1024x768

η αμμος

p4300040-1280x944

τα κυματα

p5010034

και ενας παιχνιδιαρης σκυλακος

.. η συνεχεια συντομα, προηγουνται κατι νυχτερινα ονειρα.

10 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    May 2, 2009 4:09 am

    Αν με ρωτουσες ποια φωτο ειναι για μενα … τα κυματα…

    θαλασσα βαθεια σ αγαπω γιατι μου μοιαζεις
    θαλασσα πλατεια μια στιγμη δεν ησυχαζεις.. κλπ κλπ

    καλη μερα καλα ξυπνητουρια..
    καλο σ/κ .. ντριιινννν

  2. May 2, 2009 4:21 am

    βαθια αγρια θα
    λασσα ε??
    υπεροχες φωτο

    μαλλον οχι – οχι

    χαλια φωτο , χαλια ..
    καθολου δεν ζηλευω::::))))))
    -θα εχεις κι αλλες ??
    -πφφφφ!!!!

    χχχχχχχχχ

  3. May 2, 2009 5:23 am

    Δεν τον ζηλεύω τον ωκεανό τους, που λέει και ο μικρός μου. Είναι γκρίζος και σκούρος, με φοβίζει. Εσύ ατρόμητη όμως, πάιζεις στις παραλίες και μάλιστα χωρίς βοτσαλάκια.
    Φιλάκια Σαββατιάτικα απο το ακοίμητο Τζουστινάκι του βορρά που έχει γίνει Τίρα Μόλα!!! Μια σεζ λόγκ στην παραλία πλιιιιιιιιιιιιζ!

  4. May 2, 2009 8:39 am

    Δεσποινακι μου καλημερα εμεις εδω καιρος χαλια ετοιμος για βροχη,αστα φετος ειναι αστατος, ομως εμενα δεν μ’αρεσει ο ωκεανος, ,εχω μαθει σε πιο γαληνιες θαλασσες πιο μπλε,πιο αγαπησιαρικες,δεν μπορω αυτα τα κυματα αφου και στο ρεθυμνο αμα εχει φουρτουνα με πιανει στεναχωρια.Συνηθως πηγαινω στη πισω γιαλιά που λεμε το λιβυκο,στη παραλια κορακα στο ροδακινο,ή στα σχοιναρια, ή στον αγ.παυλο και βορεια στο μπαλι, οταν λοιπον ειναι καλμα αφηνομαι και κολυμπω και παω μεσα και δεν με τρομαζει η απεραντοσυνη της,αλλα αυτη η απολυτη γαληνη των νερων με ηρεμει και μου δειχνει ποσο μικρη ειμαι.Αλλο ενα συναισθημα μεγαλειου φυσης, αισθανθηκα οταν περασα το φαραγγι της σαμαριας, 3 φορες τοχω διασχισει,σε ορισμενα σημεια ειπα θεε μου το μεγαλειο σου.Φιλια

  5. May 2, 2009 10:59 am

    Γειά σου Δέσποινα. Εκεί που έκανα surfing, έπεσα πάνω στο site σου. Πολύ ωραίο!
    Έχω ξακινήσει ένα site, το http://www.smartcook.gr και ήθελα να σου το ανακοινώσω.
    Είναι στην αρχή του αλλά θα αναπτυχθεί πολύ περισσότερο στη συνέχεια. Είναι καθαρά από μεράκι !!!!!
    Διάβασα ότι μένετε στο D.C. Το 2003-2004 έμενα Prince George, VA και μου άρεσε πάρα πολύ.
    Τα λέμε!
    Γιάννης

  6. katrine permalink
    May 2, 2009 4:54 pm

    Ποια να πρωτοδιαλέξω Δεσποινάκι!! Παρ όλη την ερημιά,και το άγριο κύμα, η απεραντοσύνη του ωκεανού με συναρπάζει!Καλή συνέχεια καλή μου φίλη.Γλυκα φιλιά απ τη dollitsa που έκανε την Πρωτομαγιά-Δευτερομαγιά και την γιόρτασε σήμερα!!

  7. May 2, 2009 6:32 pm

    @Μαργαριτακι εισαι το ξυπνητηρι μου; Διαλεγω το σκυλακο στα κυματα, ηταν τοσο μα τοσο παιχνιδιαρης.

    @Ταλισκερ, εχω πολλες ακομα, θα κανω μια διαλογη να μη σας πριξω κιολας με τους ωκεανους μου. Εδω θελω να πω στην αξιαγαπητη ομηγυρη που συχναζει εδω οτι απο σενα το κολλησα το ΠΦΦΦΦ!! Εδω και χμ.. τεσσερα χρονακια.

    @Τζουστινακι, τον ωκεανο δεν τον φοβαμαι, φυσικα και προτιμω τη θαλασσα, δεν το συζητω. Πεντεμιση ωρα ορθια ησουν; Μαμα μια!!

    @Ελευθερια χαρα μου, η Κρητη ειναι το πιο ομορφο νησι, εισαι τυχερη. Το πρωϊ που μιλαγα με τη μαμα μου το ειπε, λεει απειλητικος ο ουρανος σημερα. Φιλια.

    @Κατριν!! ΚΑΤΡΙΝ;;;; Εγινες Κατριν;Θα γινω Ντεσπιν!!!!! Δευτερμαγια ε ; Μια χαρα σε βρισκω, και Τριτομαγια αυριο παλι κατι θα κανουμε!!!

  8. May 2, 2009 6:44 pm

    @Ιωαννη καλησπερα, καλα που κοιταξα τα σπαμ γιατι σε πηγε εκει η Πρεςς, φαινεται δε σε ξερει. Θα ερθω να σε επισκεφτω. Για λιγο εμεινες στην Βιρτζινια, υποθετω σπουδες. Καλωσορισες.

    ΠΗΓΑ!! Πολυ ωραιο, καλοριζικο, δε βρηκα πολλα αλλα λες ειναι η αρχη. Πολυ ομορφα.

  9. May 3, 2009 5:57 pm

    Πανέμορφες φωτογραφίες Δέσποινα. Και κυρίως καλό “μάτι”.

  10. May 3, 2009 6:10 pm

    @Καλωστο Δεσποινακι μου. Απο σενα το σχολιο αυτο εχει ιδιεταιρη βαρυτητα, σ’ευχαριστω.

Leave a Reply

