Skip to content

ο κρυμενος θησαυρος – Rockafeller’s Restaurant – VA Beach

May 2, 2009

p4290021-1280x1159

Ο κρυμενος θησαυρος των πειρατων της Βιρτζινια ειναι μεσα σε ενα μεταλλικο κουβαδακι, και το Δεσποιναριον τον ανακαλυψε και τον μοιραζεται μαζι σας.

p4290020-1280x960

Ολα τα καλα της θαλασσας και της γης μαζι μαγειρεμενα στον ατμο σε ενα κοκκινο δυχτακι.  Καβουροποδαρα, στρειδια, και γαριδες.  Στο ιδιο κουβαδακι, μερικες πατατες με κοκκινο φλουδι και μισο κιτρινο καλαμποκι.  Σερβιρεται με λεμονι και βουτυρο λυωμενο, αναλογα τις προτιμησεις μας.   Μιλαμε για μια απο τις σπεσιαλιτε του εστιατοριου Rockafellers στην Virginia Beach

p4300110

Αποψη του εστιατοριου απο το λιμανακι

p4290004

Φωτογραφια του μενου

p4290014

Ενα απο τα νοστιμωτερα ορεκτικα ειναι τα στρειδια Ροκαφελερ με μιγμα απο σπανακι, μπεϊκον και λυωμενο τυρι.  Στο broiler μεχρι να ροδοκοκκινισουν.  Στην πραγματικοτητα το ορεκτικο αυτο ειναι πολυ συνηθισμενο σε ολη την ανατολικη ακτη με το ονομα Oysters Rockefeller, απλα εδω η ομοιοτητα του ονοματος βοηθησε πολυ.

Οι γαριδες με μπεϊκον και σως barbecue ειναι επισης απο τα περιφημα ορεκτικα και ψημενες στην εντελεια.  Η φωτογραφια που ακολουθει δειχνει την γοητεια της μαντμαζελ γαριδας.

p4290017

Ολα αυτα σερβιρονται με ενα υπεροχο ψωμι απο καλαμποκι.  Μοιαζει λιγο με κεϊκ αλλα δεν ειναι πολυ γλυκο.   Ισως απο τα καλυτερα καλαμποκοψωμα που εχω δοκιμασει.

p4290018-1280x960

Βρηκα ενα πολυ ωραιο βιντεακι με τον σεφ του Ροκαφελλερ που παρουσιαζει την περιφημη συνταγη με τονο.

Τωρα αν σας πω οτι οι πατατες τους με.. τρελλαναν μπορει να το θεωρησετε υπερβολη. Και ομως,  σε εστιατοριο με ψαρικα, διαλεγω πατατες, καλαμποκοψωμο και μετα γαριδες.   Παρηγγειλα και γλωσσα.  Λαθος, Ισως το λαθος ηταν οτι την ζητησα ψητη και οχι τηγανητη.  Ειπα να αποφυγω το τηγανι βραδιατικα.  Σε ευτη την περιπτωση ομως, ειναι καθαρα αμερικανικη πρακτικη να πασπαλιζουν το φιλετο του ψαριου με παπρικα για να παιρνει ωραιο χρωμα.

Τελος εχω  μερικες φωτογραφιες απο την θεα μεσα απο το εστιατοριο προς το λιμανακι με τα κοττερα.

p4290003-1280x960

p4290002-1280x938

p4290001-1280x946

Οι φωτογραφιες ειναι απο μεσα απο την τζαμαρια και κατω ακριβως απο το τραπεζι του δεσποιναριου.

p4290013-1280x918

Cheers λοιπον και ραντεβου στην Βιρτζινια για μια γευση απο τον θησαυρο του Ατλαντικου.

Φωτογραφιες απο Δεσποιναριον, βιδεακι απο την ιστοσελιδα του Ροκαφελλερ’ς

24 Comments leave one →
  1. May 3, 2009 12:25 am

    Despinaki mou μου άρεσαν πολύ! και τα στρείδια κλπ και οπως θα έχεις καταλάβει δεν είμαι και πολύ του φαγητού αλλά πιο πολύ μου άρεσε η τοποθεσία το εστιατόριο και τα καραβάκια ωραία ατμόσφαιρα φιλιά χχχ

  2. May 3, 2009 12:26 am

    α και κάτι άλλο η φωτογραφία πάνω αριστερά😉

  3. May 3, 2009 1:44 am

    Ωραία περνάς!
    Καλέ κυρία, θέλω νάρθω να με πάς βολτίτσες!
    Θα είμαι ήσυχη, χαμογελαστή, και θα λέω πάντα ναι!
    φιλιά!

  4. margarita permalink
    May 3, 2009 3:52 am

    αμαν…. τωρα επεσες διανα….στρειδια μιαμ μιαμ.. μονο στον σειχη δεν αρεσουν απο τοτε που ειδε στον Γαρουνα πως τα μαζευουν.. Θυμαμαι τι ωραια που ειταν στηΝ Ανναπολι που μας ειχατα παει.. ( μνημη ελεφαντα ε??) και τα κοτερακια .. πωπω μια γευση καλοκαιριου… εδω ενα ιντερμετζο ανοιξης πριν το επομενο κυμα κακοκαιριας.. Αν ο Βασιλης δεν ερχεται να ρθω εγω.?. στρειδια και κοτερα .. το στοιχειο μου..
    Το ντρινννν βρε δεν ειταν ξυπνητηρι χτες … αλλο πραμα ειταν..
    ΥΓ Η καινουργια φωτο .. ΜΟΥΡΛΙΑ ( σχολιο σειχη…)

  5. May 3, 2009 4:02 am

    Δεσποινάριον με φόντο τον ωκεανό…ΠΡΩΤΟ!
    Μαλάκι τέλειο και χρωματάκι ανοιξιάτικο!
    Εγώ αφήνω φαγητά κλπ κιαμένω στην άποψη του εστιατορίου από το λιμανάκι και στη θέα μέσα από το εστιατόριο. Ο πάνω όροφος δεν είναι εστιατόριο; ή κάνει ακόμα κρύο για φαγητό έξω;
    Φιλάκια

  6. orfia permalink
    May 3, 2009 4:22 am

    …Αχ!! αισθηση καλοκαιριου,, μεζεδακια και θαλασσα..διαφορετικου Βεβαια απο το δικο μας…που μας ερχεται σιγα σιγα..!!! Η φωτο δε απο τις καλλιτερες..!!!Μια κουκλα Δεσποινακι μου..(μου επιτρεπεις αυτο το “μου” , ηταν αυθορμητο αλλα απο καρδιας…”μυστηριο πραγμα αυτο το μπλογκινγ…”):)…Φιλακια πολλα

  7. May 3, 2009 4:48 am

    Μμμμμμμμμμμμμμμμ!!! Μου άνοιξες την όρεξη!!! Btw θα είμαι κατά πρωτεύσά (σας) μεριά σε καμιά 10 μέρες…wanna meet?😉

  8. May 3, 2009 6:20 am

    Αυτό το διχτάκι πολύ μου άρεσε και ας μην είμαι και πολύ των θαλασσινών… Φιλάκια φιλενάδα και keep on having super fun!!!!!!!!!!

  9. May 3, 2009 6:37 am

    πσσσ το μαλλί πολύ ωραίο!!
    να σου πω, μεγαλη μαγκια η μικρη φωτογραφια να κλεβει την παρασταση😉
    φιλάκια πολλα

  10. May 3, 2009 7:36 am

    @Penelope sweetheart, σε εχω καταλαβει οτι δεν εισαι του φαγητου, και οτι εισαι του γραψιματος. Νομιζω οτι σε ενα τετοιο μερος θα μπορουσες να εμπνευστεις παρατηρωντας τις διαφορες μεταξυ μιας μαρινας αμερικεν και μιας αντοιστιχης σε καποιο νησδακι μας. Φιλακια, κι ευχαριστω για το κομπλιμαν.

    @Σοφια, χα χα , αν ειναι να λες συνεχεια ναι δεν θα εχει ενφιαφερον το πραγμα, να ερθεις φυσικα και να σχολιαζεις οτι στραβο και χαζο βλεπεις, ετσι σε θελω!!

    @Μαργαριτα, ειναι διαφορετικη η αισθηση λιμανακι-καλοκαιρακι-ψαρακι. Ευτυχως που εχουμε κοντα ομορφα λιμανακια οπως η Ανναπολη και το Φελς ποϊντ στη Βαλτιμορη και παραμυθιαζομαστε.
    Ο Βασιλης ΔΕΝ ηρθε τελικα, οχι πως φοβοτανε την γριππη καθεαυτη αλλα φοβοταν μηπως σταματησουν οι πτησεις λογω προβληματων και οπως ξερεις το σκετζουλ του ειναι κατι παραπανω απο γεματο. Κριμα γιατι τον λατρευω τον ανθρωπο, ειναι απο τα πιο χαρουμενα παιδια που εχω γνωρισει. Και καλη τρελλη παρεουλα. Α στο καλο περιμενουμε πως και πως να εμφανιστει ενας..δικος μας να πουμε μια κουβεντα. Τι στα κουμαρα ειναι το ντριν;;;;;; Φιλακια.

    @φωτεινη, ευχαριστω για τα κομπλιμενδακια χε χε. Κοιτα απανω νομιζω οτι ειναι εξτρα για το καλοκαιρι. Τωρα εδω Μαη μηνα και ηταν γεματο την ωρα της αιχμης. Φανταζομαι το καλοκαιρι θα εχει και το απανω ανοιχτο. Το ἑξω”στην Αμερικη ειναι λιγο δυσκολο το καλοκαιρι λογω υγρης ζεστης. Ομως πολυς κοσμος καθεται εξω για μια μπυρα με μεζε. Αυτο ειναι ενα τυπικο εστιατοριο απανω στο νερο. Σε ξυλινη βαση και ολο φιαγμενο με ξυλο. Αυτα δυνηθως δεν ειναι φιν-φον με την εννοια της πολυτελειας, ειναι ομως ανετα και ξεδινεις. Καλο φαγακι, δροσερη μπυριτσα, μερικα καλα κρασακια και ΜΟΝΟ η καλη παρεα τα κανει αξεχαστα. Φιλια Φωτεινουλα.

    @Ορφια (στην αρχη νομιζα οτι ηταν συντομο για το ονομα Ομορφια) ειναι η πιο ομρφη εποχη. Πραγματικα μυστηριο πραγμα το μπλογκινγκ, αλλα και καλο συγχρονως. Φυσικα και στο επιτρεπω το μου, με κανει και νοιωθω οτι ειμαι πιο κοντα σας. Με κανει να αισθανομαι οτι ειστε τα φιλαρακια μου. Μερικοι ειναι ουτως η αλλως. Φιλακια.

    @Αν Λου γοργονα μου, μια γοργονα περνα τον Ατλαντικο και φτανει στα ανατολικα παραλια της αμερικης. Χαρα μου θα ειναι να σε γνωρισω. Παω να βρω το μεηλ σου για να σου δωσω λεπτομερειες κοντακτ!!

    @Φεβις ναι πραγματικα ειναι ενας ευκολος τροπος να τα ζεματισεις ολα μαζι αλλα και πρωτοτυπος στην παρουσιαση. Φιλακια πολλα.

    @μελισσουλα. Χα χα.. κι εγω μουρμουραγα που το πιστολακι του ξενοδοζειου ηταν ΜΟΝΟ 1000 βατ και δεν ισιωνε καλα, και που ειχε υγρασια και πεταγαν απο δω κι απο κει. Τελικα οσο λιγωτερο ασχολεισαι με τις τριχες τοσο καλυτερα. Σου βγαινει μια ποζα φςςςς…

  11. May 3, 2009 7:43 am

    @Χε χε δε γινεται ..μου φαινεται θα βγαλω την γκομενιτσα με το μαυρο ραϊτ μπηλοου πριν μου κλεψει την παρασταση!!!! 😛

  12. May 3, 2009 7:56 am

    Δεσποινάκι μου,
    Κι εγώ μπαίνω να δηλώσω ότι η φωτογραφία με το μαλλί , γυαλί και παντελόνι Λί, είναι εξαιρετική. Δεσποινάριον ανοίξεως να το πούμε; Πάντως, εύγε στο μοντέλο. (να την αφανίσεις την ανώνυμη μοντέλα με το μαύρο άμεσα πλιζ!!!)
    Επίσης, ενώ είναι πρωί και γράφω τα άγραφτα με έχεις παρασύρει στη θαλασσινή ατμόσφαιρα μετα στρειδίων και γαριδών. Αυτή είναι η παραθαλάσσια Αμέρικα, με τις βαρκούλες , τα κοτεράκια και τα εστιατόρια -υπερωκεάνεια θαρρείς. Αλλά τα λόμπστερ ρόλς δεν είδα(είναι η τρελλή αδυναμία μου)

  13. May 3, 2009 8:06 am

    Χο χο χο εκλεψα την παρασταση της γαριδας μπι μπι κιου!!! Χα χα αυτο με το μαλλι και το γυαλι, μου κανει εντυπωση που το λες γιατι ηταν εκφραση της παρεας μας μικρα!!! Οπως και το Ραυ Μπαν Αλ. Λομπστερ ρολς απο Μερυλαντ κι απανω, ειναι … βορρειος μεζες!!
    Αυτη ειναι η ουσια τυ μπλογκ, να δειξω στην απιθανη παρεα μου απο Ελλαδα μια καθημερινοτητα και μια εικονα απο αυτα που ζω. (Επι τελους βρηκα ενα σκοπο στο μπλογκινγκ!!!!!)

  14. panathinaeos permalink
    May 3, 2009 8:36 am

    ειναι ευγευστα τα στρειδια
    πιο πολυ απο τα σαφριδια
    και μετα ηρθαν τα γαριδια
    και σερβιραν και καρυδια
    κριμα που δεν ειχαν λιγα μυδια
    να τα φαμε με τα ρυζια
    αλλα βγαλαν απο τα διχτυα
    ολα τα καλα της βιρτζινια
    και πλακωσαν και τα τζινια
    με γυαλια και μπλουτζινια
    και κολυμπησανε στα ξυδια
    και τα ποδια γινανε βαριδια
    ωρα να σερβιρουνε τα απιδια

    υγ. το νεο παραληρημα οφειλεται στα ακραια αισθηματα ζηλιας που με διακατεχουν που δεν μπορω να ειμαι εκει στο βιρτζινια να τρωω στρειδια ροκεφελερ και καβουρακια και ….

    υγ2. η γκομενα με τα μαυρα δεν με χαλαει, αλλα με χαλαει το μαυρο γυαλι στο δεσποιναριο

    υγ3. δεσποιναριον, ασε με να λεω, οπως και νασαι εσυ κουκλα εισαι!

  15. May 3, 2009 8:41 am

    αστην τη γκομενίτσα απο κάτω δεν πειράζει η καημενούλα..
    η τύπισσα από πάνω την έφαγε λάχανο🙂
    φεύγω για το CHUV!!! και σου έστειλα mail να μη μου ανυσηχεις!

  16. May 3, 2009 9:22 am

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε, ΤΟΞΕΡΑ ΤΟΞΕΡΑ οτι θα βρειτε ΠΑΛΙ καποιο αρνητικο. Μα αγαπητε μου το γυαλι προσδιδει μυστηριο αφηστε που .. (σκυψτε να σας πω στο αυτι) εχω μια χωρις γυαλι αλλα απο την αντηλια εχω τα ματια σχεδον κλειστα και τη μυτη σουφρωμενη.
    Παρατηρω οτι εχετα παθει ψυχωση με τα απιδια. Εχετε φαει απιδια Μπελ Ελεν, το κατι αλλο, μονο που δε τα σερβιρουν στην Βιρτζινια. Εδω θα βρητε Κη Λαϊμ Παϊ και το λεγομενο Σαλτ γουωτερ ταφφυ (αλμυρες καραμελλες..μπλιαχχχχ)
    Χαιρομαι (ασχετα με την γρινια μου) που λετε τη γνωμη σας παντα γιατι και τα πολλα πολλα επαινετικα δεν τα αντεχω και το ριχνω στο καλαμπουρι.
    Λοιπον το σημειωνω, οταν θα ερθετε για το αραντεβου με την Χιλαρυ θα σας παω να φατε οστρακα του σκασμου! Θα φερω και την γκομενα με τα μαυρα! χο χο !!

    @μελισσουλα, ασε μας με τα τσου γιου βου, μεχρι να διαβασω το μεηλ παλαβωσα. Παντως καλα εκανες, τωρε ξερω οτι δεν ειναι τιποτα ανησυχητικο. Λιγες μερουλες υπομονη και θα δεις… Φιλακια βρε μικρο μου!!

  17. May 3, 2009 10:11 am

    Φοβερό timing ! Τοο βράδυ βγαίνω για φαγητό ψαροφαγικού χαρακτήρα και μετά από αυτό απλά περιμένω πώς και πώς να περάσει η ώρα .
    Τα στρείδια είναι το καλύτερό μου σε κάθε version

  18. May 3, 2009 4:06 pm

    Μυρίζει θάλασσα εδώ μέσα… Έχω αρχίσει να βλέπω την Αμερική με άλλο μάτι για λόγους προσωπικούς… Δύσκολες ισορροπίες…
    Φιλιά πολλά δεσποινάριον θαλασσινόν🙂

  19. May 3, 2009 4:30 pm

    Τι να πω βρε μωρό μου,η φώτο είναι υπέροχη.Μαλλί, προσωπάκι,στυλ που θα το ζήλευε και η Κάρλα!!!! Έπεσες και στη αδυναμία,τα θαλασσινά! Πάντως προσωπικά ήμουν στο ταξίδάκι μαζί σου,με όλο το υλικό που πρόσφερες και προσφέρεις γενναιόδωρα.Όσο για το Κατριν,σουρπριζ! FB είδες κάτι????Φιλάκια καλή μου και γλυκιά μου Δέσποινα

  20. May 3, 2009 4:33 pm

    Διόρθωση

  21. May 3, 2009 6:04 pm

    Εξαιρετική φαίνεται η μαντμαζελ γαριδα! Μόνο για αυτή άξιζε το ταξίδι στο Νότο.

  22. May 3, 2009 6:16 pm

    @Σο Φαρ, τι λες χαρα μου ; Αλλαζουμε ψαρικα; Καλη διασκεδαση (τωρα που το λεω .. ια μετα τα μεσανυχτα.. χμμμ ..μπορει ακομα να διασκεδαζεις!!

    @Χειμωνιατικη θαλασσα, εσυ σιγουρα θα ειχες μπει μεσα για κολυμπι γιατι δε σε πτοει το κρυο. Φιλια.

    @Κατριν, πηγα και ειδα!!!!! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ. Φιλακια και σ’ευχαριστω για τα κομπλιμενδα!

    @Βασιλη, Ναι αλλα την επαθε η μαντμαζελ, μια χαψια την εκανα!!

  23. May 4, 2009 2:02 pm

    Μία γαρίδα Pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase!!!

  24. May 4, 2009 8:50 pm

    Εφτασεεεε, γουεϊτεεεεερ ουαν σριμπ φορ Κικι πληζ!

Leave a Reply

