Skip to content

couleur locale σε μπράϊτ και πάλ

May 3, 2009

Ειπα μια να μη γραψω κειμενα, να ειναι μια αναρτηση χωρις λογια.
Μα δε γινεται.
Θελω να γραψω εστω και δυο λογακια.
Να πω οτι τα μικρα διαλειμματα ρουτινας στη ζωη μας ειναι υπεροχα και οτι η αλλαγη παντα μας ανανεωνει.
Γυρισα.
Σκεφτομαι ποσο γρηγορα περασαν οι μερες.
Και ποσο ευκολα θα γυρισω το διακοπτακι μου απο την ξεγνοιασια στα προβληματα.
Θα το αφησω για αυριο το πρωϊ.
Εχω αποκτησει μια κακια συνηθεια τελευταια.
Αναβαλλω
Δε βιαζομαι πια και δε μ’αρεσει.
Βρεχει!
Και εξω βρεχει.
Κι εγω που νομιζα οτι τελειωσαν οι ανοιξιατικες βροχες…

the bright

p4300078-1280x9601

ΜΠΛΟΥΜΜΜΜΜ!!!!

p4300080-1280x960

Χρωματιστα καροτσακια-ποδηλατα για εξι ατομα.  Για να κινουνται οι παρεες μαζι και ευκολα στην προμεναδα της παραλιας.

p5010052-1280x12381

Αυτο τωρα μολις με ειδε χαμογελασε!!!!

p4300093-1280x960

γλαρακι στους κηπους

p4300081-1280x6671

newsstands,  μ’αρεσουν ετσι που τα βαζουν διπλα διπλα σαν να ηταν legos.

p4300108-1280x842

p5010053-1280x959

Γυψινες μπαλλιτσες δινουν χρωμα στο boardwalk.  Η Virginia Beach ειναι πολυ πιο ομορφη και πολυ λιγωτερο κιτς απο την πολη του Ωκεανου που σας ειχα παει περσυ.  Πιο καθαρη πιο ανετη και χωρις ολο αυτο το συρφετο με τα μικρα μαγαζακια.

p4300106-1280x960

ζαρντινιερα εξω απο μια πιτσαρια

p4300079-1280x970

ενοικιαζονται και ποδηλατα

the soft

p4300095-1280x960

γλαρος στην αμμο

p4300107-914x1280

p4300103-1280x878

Πιτσα Παϊ . Μηπως ειναι αυτο που λεει .. When the moon hits your eye .. like a big pizza pie ..that’s amoreeee!!

Δεν αποκλειεται!  Ουτως η αλλως ξερετε τι λενε για την Βιρτζινια.. ε; Να τι λενε!

p4300101-1280x960

Καστρο στην αμμο

p4300082-1280x899

πως λεμε ΕΒΓΑ …

p4300087-1280x959

p4300089-1280x9601

p4300102-1280x798

.. η μαμυ εβαλε και air conditioning !!! Πφ!

p4300058-1024x768

αναγλυφα ψαρακια στο τσιμεντο

the old

p5010057-963x1280

the new

p5010058-1280x812

and the tourist

despinarion

Τζα!!!!

25 Comments leave one →
  1. May 3, 2009 9:55 pm

    Χα,χα,χα,χα, χα, ωράια ανάρτηση…Πολλή ερημιά όμως βρε παιδί μου…
    καλό μήνα και καλή βδομάδα…Φιλιά πολλά απο ΝΖ…

  2. May 3, 2009 9:59 pm

    Χα χαααα ναι Αρτανακι μου ..ποσο δικιο εχεις, ολοκληρο ποστ, μονο δυο περιστερια και μια τουριστρια. Φιλια και σε σενα.

  3. May 4, 2009 1:10 am

    Η τελευταία φωτό είναι μια τρέλα!! Μερικοί άνθρωποι απλά οριμάζουν, χωρίς να γερνάνε! Και μερικοί γίνονται πιο χαριτωμένοι και από παιδιά!
    Εσύ Δεσποινούλα φυσικά, είναι στην κατηγορία της χαριτωμενιάς!
    Πολλά φιλιά

  4. May 4, 2009 1:23 am

    Despinaki με το σκέρτσο και την όρεξη που έχεις !!! Αντε γύρνα πίσω πολύ ερημικά τα βλέπω τα πράγματα εκει κατω. χχχχ

  5. May 4, 2009 1:59 am

    Έχω ακούσει τόσα για τη Virginia Beach, χωρίς να την έχω δει. Τώρα μου έδωσες μια γεύση. Καλημέρα Δέσποινα μου

  6. orfia permalink
    May 4, 2009 2:45 am

    …Καλημερα Δεσποινακι. Καλως μας ηρθες..πισω..!! Ωραια η ξεναγηση, μαθαμε και τη Βιρτζινια….! Εκεινες οι πολυχρωμες γυψινες μπαλιτσες μου αρεσαν..τι ωραια ιδεα για την Αθηνα μας…ετσι να μας χαμογελουν και να μας φτιαχνουν το κεφι..!! Αλλα θα μου πεις που να τις στησουμε…εδω δεν εχουμε χωρο να περπατησουμε εμεις…!!! Φιλακια πολλααα!!

  7. May 4, 2009 2:58 am

    Καλημέρα φιλενάδα μου και καλή εβδομάδα.. Σούπερ οι φωτογραφίες σου, σούπερ και μικρή σας απόδραση απ’ ότι δείχνει… Μόνο αυτά τα ποδήλατα για 6 με προβλημάτισαν λίγο.. Ποδηλατεί ο ένας και οι υπόλοιποι αράζουν ή ποδηλατούν όλοι μαζί να δώσουν μια ώθηση στην… επιχείρηση…:-))) Φιλιά πολλά…
    υ.γ. Καθόλου να μην λυπάσαι που αναβάλεις πράγματα και δεν βιάζεσαι… Δεν γίνεται να ζούμε μια ζωή στην τσίτα… Καμιά φορά πρέπει να ρίχνουμε ταχύτητες και τόνους… Για το καλό μας…:-)))

  8. May 4, 2009 4:16 am

    αα γι’ αυτό κλαίνε τα καβουράκια του Maryland γιατί πήγες βόλτα με το lover στη Βιρτζίνια σκερτσόζικο Δεσποινάκι😉
    Καλή εβδομάδα και πολλα φιλιά

  9. margarita permalink
    May 4, 2009 4:19 am

    λοιπον οι αναρτησεις με φωτο Δευτερα πρωι ειναι κατα πολυ ανωτερες απο τα γαστρονομικα… Ονειροπολω .. και σκεφτομαι ερημικες προμεναντ και ποδηλατα ( αυτα για τους πολλους … θυμιζουν σχολικη εκδρομη..) και χαιρομαι… με τα αλλα γουργουριζει το στομαχι…. εσυ δεν εισαι που μου ειχες πει να μην αγχωνομαι και ολα γινονται?? χαλαρο ξεκινημα λοιπον μιας βροχερης δευτερας…

  10. May 4, 2009 7:19 am

    Καλώς όρισες Δεσποινάκι!!
    Γενική παρατήρηση ασχέτου του δημοσιεύματος : Όλες οι προσωπικές φωτογραφίες σου που έχεις βάλει εσχάτως στη σελίδα, είναι η μια καλύτερη της άλλης!!
    Η καλή διάθεση παιδάκι μου αποτυπώνεται και … γράφει!
    Φιλιά πολλά

  11. May 4, 2009 8:44 am

    Καλωσήρθες Δεσποινάκι και καλή εβδομάδα από τη (φθινοπωρινή!!)Αθήνα σήμερα. Πραγματικά πλούτισα το αλμπουμ με τις φώτο.Τα είχαν όλα.Δεν έλλειπε τίποτε!Όσο για την αναβλητικότητα,προσωπικά με έχει κάνει να χάσω.Προσωπικός στόχος-ντιλιτ.Όλα για μένα τώρα .Τίποτε για αύριο.Ελπίζω……!!!!Φιλιά καλή μου και καλή προσαρμογή

  12. Ρούλα permalink
    May 4, 2009 9:15 am

    Νόστιμον ήμαρ !
    Καλή προσαρμογή στην καθημερινότητα ! Να τολμήσω να πω ότι όσο και να ακούγεται παράξενο λειτουργώ καλύτερα σε καθεστώς ρουτίνας?(ή μήπως να πάω σε κανένα γιατρό?)
    Για άλλη μια φορά ευχαριστώ για το τοπικό χρώμα που μας μεταφέρεις.
    Για εναλλακτικό τίτλο της ανάρτησης προτείνω ΤΟ ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΗΜΑ ….ΤΩΝ ΓΛΑΡΩΝ.Μα και οι δυο να στέκονται στο ένα πόδι!!!
    Καλό μήνα

  13. May 4, 2009 10:46 am

    Μην αγχώνεσαι – μείνε στο mood αυτών των διακοπών. Η αναβολή δεν είναι δα και τόσο κακιά συνήθεια !

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  14. May 4, 2009 10:57 am

    Καλη εβδομαδα και καλο μηνα Δεσποινα!
    Ειναι απαραιτητες αυτες οι μικρες αποδρασεις.
    Χαρα σε αυτους τους ανθρωπους που..τις μπορουν!
    Ωραια και η..φωτογραφια στην τελευταια😉

  15. panathinaeos permalink
    May 4, 2009 11:05 am

    το ωραιον με τις μικρες αποδρασεις αυτες ειναι οτι ως καλοι φυλακισμενοι επιστρεφουμε παντα στο κελι μας! γιαυτο και η Ρουλα λεει “εγω λεω να μην κουνιεμαι και πολυ”, μηπως και της πολυαρεσει εξω, και μεινει τελικα εκτος κελιου!

  16. May 4, 2009 11:54 am

    Αυτές οι μικρές αποδράσεις, Δεσποινάκι μου, είναι πιο ανανεωτικές από τις πολυήμερες. Μετράει αλλιώς ο χρόνος όταν λείπεις λίγο. Φεύγεις για παράδειγμα 3 μέρες και νομίζεις που λείπεις μια βδομάδα, αλλά προλαβαίνεις να γεμίσεις μπαταρίες και αυτό είναι το σημαντικό. Να σου πω την αλήθεια δεν έμεινα ποτέ πάνω από 15 μέρες εκτός γραφείου (ακόμα κι όταν γέννησα, στις 15 μέρες ήμουνα πίσω μαζί με το μωρό θηλάζουσα) και δεν ξέρω πώς είναι να λείπεις ένα ολόκληρο μήνα. έχω την αίσθηση όμως πως θα αποσυντονιζόμουνα.
    Ξέρω, γελάς τώρα εσύ! Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, Φωτεινή!
    Αλλά άσε με να νομίζω πως ΔΕΝ θέλω εγώ να κάνω τόσο μεγάλες διακοπές!
    Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια!

  17. May 4, 2009 2:06 pm

    Oι γύψινες χρωματιστές μπάλες είναι πολύ ωραία ιδέα. Βέβαια η δική σου παρουσία στην τελευταία φωτογραφία τις φώτισε ακόμα περισσότερο, γιατί όπως είπε και η Artanis πολύ ερημιά … where’s everybody?

  18. May 4, 2009 4:45 pm

    Έχουμε κακομάθει πάντως με αυτές τις ξεκούραστες βόλτες, το ξέρεις ε;… Μια φορά όμως θα πρέπει να μας φωτογραφίσεις και κάτι άσχημο – γιατί με όλα αυτά, με τους καθαρούς δρόμους, με τα πάρκα, με το πράσινο παντού, θυμώνω….
    Κι από αύριο θα είμαι στο Άμστερνταμ και θα πάθω πολιτισμικό σοκ πάλι, με τα ωραία κτίρια και τα φαρδιά πεζοδρόμια… Φαντάζομαι, δεν έχω πάει, αλλά έχω δει!….
    Αχχχχχχχχχ ισορροπίες………

    Φιλιά γλυκοδεσποινάριον εκδρομικό και αναβλητικό🙂

  19. May 4, 2009 6:09 pm

    Έκανα την ωραία μου βόλτα μέσω των φωτογραφιών σου και τώρα πάω κι εγώ χαμογελώντας για ύπνο! Τέλειες είναι όλες! Καληνύχτα!

  20. May 4, 2009 8:49 pm

    @Sofia Ναι αυτο λεει και η μαμα μου βρε Σοφακι! Δεν ειναι ασχημα!

    @Πηνελοπη καρδουλα, ναι δεν ειχε καθολου κοσμο, γυρισα τωρα στο.. μοναχικο μου γραφειο! ΧΧΧ

    @Μεροπη, Χαιρομαι που σου εφερα μια αμυδρη γευση, καλησπερα σου

    @Ορφια Νομιζω οτι οι κατα καιρους περιστασιακες εκθεσεις με τις καρδιες και τις αγελαδες ειχαν αυτο το αποτελεσμα. Σ’ ευχαριστω Ορφια μου, φιλακια και σε σενα.

    @Ευουλα περιμενε! Το αμαξακι στηριζεται πανω σε δυο ποδηλατα, ειναι ας πουμε τετρατροχο. Αλλα εχει 4 σετ απο πενταλ, δυο μπρος και δυο πισω, τεσσερεις κανουν πενταλ, εκτος απο τα δυο μικρα που βαζεις στο καλαθι μπροστα και εχουν ολη τη θεα.

    Χρειαζεται να μην ειμαστε στην τσιτα σωστα, αλλα εχω πιασει τον εαυτο μου τελευταια να λεει, αστο γι αυριο.. αυτο ποτε δε το εκανα παλια. Ισως να ειναι και περαστικο. Φιλακια.

    @Μελισσουλα, ναι σιγα μη κλαινα τα καβουρια στο Μερυλαντ για μενα χρυσο μου Εχουν τα προβληματα τους με τη μολυνση της θαλασσας. Συγνωμη δηλαδη αλλα χε…νε αν πηγα εγω στην Βιρτζινια και με ποιον!! Χο χο χο !

    @Μαργαριτα α! περι ορεξεως χαρα μου οι αναρτησεις, εχω να φερω κι αλλα πιο νοστιμα εδεσματα οσονουπω. Αρχισε τη Δευτερα ηρεμα και ολα πηγαν τελεια!!

    @Γιωργη, τι καλοκαρδο πλασμα που εισαι βρε! Καμια φορα ξερεις ειναι και η διαθεση της στιγμης (οχι η γενικη διαθεση) Φιλια.

    @Κατριν Πολλα φιλακια θα σε περιλαβω σε λιγο!

    @Ρουλα μου , αλλο το πως λειτουργουμε απο κεκτημενη ταχυτητα και αλλο πως αισθανομαστε οταν αλλαζουμε ρουτινα. Μεταξυ μας προτιμω το δευτερο κι ας προσγειωνομαι ανωμαλα. Αυτοι οι γλαροι τις πιο πολλες φορες ετσι στεκοντα νομιζω, εκτος αν περπατανε. Καλο μηνσ.

    @Ιρλανδε. Λες να μην ειναι κακια συνηθεια. Απλα ειναι οτι δεν το συνηθιζα και τωρα τελευταια το κανω μεν αισθανομαι τυψεις δε!

    @Γατε ευχαριστω πολυ για το κομπλιμαν, και ανταποδιδω τις ευχες, καλη εβδομαδα λοιπον και καλο μηνα.

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε, καλο ειναι αυτο η ολεθριο!! Δε θελω κελια, δε θελω να ειμαι φυλακισμενη. Δε θελω αυτο δε θελω εκεινο, δε θελω το αλλο!! Χε χε θα αφησω την Ρουλα να δευτερολογησει επι της υποθεσης!

    @Φωτεινη, οχι καλο μου δε γελαω, εχεις δικιο .. φανηκε παραπανω απο οσο ηταν. Αλλα δε θα πω οχι και σε ..ενα μηνα διακποες! Φιλακια.

    @Βασιλη, ευχαριστω. Λοιπον πραγματικα τυχια αχω αποφυγει την κινηση που υπηρχε γυρω με αποτελεσμα να φαινεται ..ερημια.

    @Χειμωνιατικη θαλασσα, Καλο ταξιδι. Μη το αναβαλλεις!

    @Ασπακι χαιρομαι που χαμογελας εδω μεσα!!! Καληνυχτα.

    @Α τουτι, λακωνικες απαντησεις αλλα μιλαμε κοντευω να διαλυσω!

  21. May 5, 2009 1:34 am

    Όμορφααααα…να εικάσω ότι η πιτσαρία είναι ελληνικής ιδιοκτησίας😉

  22. Ρούλα permalink
    May 5, 2009 10:29 am

    Ευχαριστώ για τη δευτερολογία!
    Που λέτε γιατρέ μου όσες φορές έχω φύγει για μεγάλο χρονικό διάστημα , έχετε δίκιο,δεν ήθελα να γυρίσω στο κελί μου.Άλλος κόσμος εκεί έξω, χαίρεται , δε βλέπει ασθενείς , δεν αγανακτεί με τις ελλείψεις στα νοσοκομεία,δε βιώνει τον καθημερινό πόνο και την αγωνία των ανθρώπων , άλλος πλανήτης.Ξέρετε όμως πόσο σημαντικό είναι ένα παράθυρο σε ένα κελί?Αυτό το παράθυρο είστε όλοι εσείς που μας μεταφέρετε τις εμπειρίες σας, τις γνώσεις σας με γενναιοδωρία μέσα από ένα μπλογκ και σας ευγνωμονώ !!!!!
    φιλάκια πολλά,πολλά

  23. May 5, 2009 8:57 pm

    @Αν Λου χμμ δε ξερω, δεν μπηκα στην πιτσαρια αλλα δεν αποκλειεται.

    @Ρουλα Ετσι που τα περιγραφεις, θα επρεπε να αισθανεσαι καλυτερα εκτος ρουτινας. Ρουλακι δε χρειαζεται να ευγνωμονεις κανενα, νομιζω οτι οποιος γραφει εδω το κανει με χαρα, κι εμεις μοιραζομαστε κι εμεις μαθαινουμε. Φιλια.

  24. June 14, 2009 3:47 am

    Πολύ καλές οι φωτογραφίες και πολύ καλή η προσπάθεια των αρχών να κάνουν την παραλία πιό όμορφη. ‘Ομως, αυτές οι απέραντες ωκεάνιες παραλίες με παγώνουν. ‘Εχουν κάτι το αφιλόξενο. Θυμάμαι ότι ποτέ δεν αισθάνθηκα άνετα εκεί (Florida). Καμία σχέση με τις δικές μας μικρές και στα δικά μας μέτρα παραλίες, με τα βοτσαλάκια ή την αμούδα, εκεί που νοιώθεις ότι μιλάς με τον λουόμενο της απέναντι ακτής, στο άλλο νησί! Στο Atlantic City (αυτήν δεν εννοείς “πόλη του ωκεανού”;) βρέθηκα πριν πολλά χρόνια να σουλατσάρω στο Board walk κάτω από τις πολύχρωμες ταμπέλες των καζίνων και καμία αίσθηση ομορφιάς δεν πήρα!

    Γι’ αυτό, τελικά, όσο κι αν με πονάει η Ελλάδα κάτι έχει η άτιμη, που με κάνει να είμαι ερωτευμένος μόνιμα και αθεράπευτα μαζί της…

    • June 14, 2009 10:28 am

      Αγαπητο Ηλιοτυπον. Καλα λες, κατ’αρχας ο ωκεανος απο μονος του σε σεχση με τη θαλασσα ειναι αφιλοξενος, δε σε τραβαει μεσα του ειναι παντα θυμωμενος και αχορταγος. Και φυσικα καμια σχεση με τις δικες μας παραλιες. Τι θυμαμαι τωρα, περσυ που ειχα παει στην πολη του Ωκεανου και ειχα γραψει κατι παρομοιο, αφησες το πρωτο μυνημα σ’αυτο το μπλογκ και ηταν και λιγο ειρωνικο. Φυσικα δεν εδωσα σημασια γιατι μεσα μου σε κατανοησα απολυτα. Αν και αυτη η παραλια εδω ειναι πολυ καλυτερη απο το μποαρντγουωκ της Οσεαν Σιτυ, και παλι η δικη μας παραλιακη με ολα οσα της σουρνουμε ειναι παλι πιο ομορφη. Ισως ο μεσος αμερικανος να προτιμα αυτα που ξερει, τι να πω. Κι εγω την λατρευω την Ελλαδα και πιστευω οτι φαινεται.. η ομορφια ειναι στα ματια μας.

Leave a Reply

