Skip to content

η Κατερινα κι εγω

May 4, 2009

Η Κατερινα ηρθε στο μπλογκ την μερα που εκανα αναρτηση για την γαριδομακαροναδα.  Καθε μερα εδω που τα λεμε πανω απο εκατον πενηντα ατομα διαβαζουν ακομα εκεινο το ποστ. Αυτο μου χαλαει τις στατιστικες λιγο αλλα δε πειραζει.  Η Κατερινα, αφου διαβασε μερικες αναρτησεις,  της αρεσε το μπλογκ αλλα δεν ειχε δικο της για να αρχισει τα μπλογκοπαρεδωσε!
Ετσι μου εγραψε ενα μεηλ (αφανταστα ευγενικο και γλυκο)  οπου μου συστηθηκε και εξεδηλωσε την επιθυμια να γνωριστουμε. Αρχισε να ερχεται στο μπλογκ και να γραφει σχολια και συνεχισε η ιδιωτικη αλληλογραφια αργα και που, οπου συζητουσαμε διαφορα πραγματα. Το Κατερινακι κι εγω γιναμε φιλες εξ αποστασεως. Μου μιλουσε για κεινην και για τη ζωη της.

Αθηνα, πρωτη Αυγουστου 2008. Μολις ειχα γυρισει απο το νησι. Εκεινη τη μερα γνωρισα απο κοντα δυο συν-μπλογκερς. Αργα το απογευμα στο Πατρον στο Ψυχικο. Την ιδια μερα πιο νωρις, κατα τις 3 γνωριστηκα με το Κατερινακι. Πηγα και την συναντησα εκει που εργαζεται. Η Κατερινα ειχε την ιδια γλυκα στην πραγματικοτητα οπως και στην αλληλογραφια. Ισως και περισσοτερη. Α! και ηταν πιο ψηλη απ’ οτι φανταζομουνα. Χμ.. φοραγε και εκεινα τα τακουνια ομως!!

Η Κατερνα κι εγω πηγαμε (οι κυριες) σε μια φιν φον μπυραρια στην Κηφησιας. Καθησαμε παρεα δυο ωριτσες μιλωντας συνεχεια για διαφορα και καταναλωνοντας βελγικες κουαντρουπλ περικαλω μπυριτσες. Μερικα πραγματα στη ζωη γινονται ετσι απλα ομορφα και αβιαστα.

Με το Κατερινακι μας δενει μια φρεσκια αλλα καλη φιλια πια. Την ακουω, με ακουει, την καταλαβαινω και με καταλαβαινει. Χαιρομαι με τη χαρα της κι εκεινη με τη δικη μου. Ετσι αλλωστε δεν ειναι οι φιλιες, εστω και οι φρεσκιες!
Απο παλια μου ελεγε οτι ηθελε να φιαξει δικο της μπλογκ. Και προχτες εκανε τα εγκαινια. Το Κατερινακι βρισκεται εδω .
Σημερα της ευχομαι καλοριζικο το μπλογκ και καθε ευτυχια στην προσωπικη της ζωη.

Πι Ες:  Η φωτογραφια ειναι τυχαια απο το ιντερνετ.  Η Κατριν κι εγω ειμασταν πολυ σοβαρες κιΟΥριες!!!!  Πφφφ!!

Πι Ες ναμπερ του. Οχι πως τελειωσα με τα ρεπορταζ απο το ταξιδακι στη Βιρτζινια. Εχω ακομα μπολικα να σας πω.  Αλλα το αναβαλλω για σημερα.

28 Comments leave one →
  1. May 4, 2009 9:06 pm

    Καλημέρα/καλησπέρα Δεσποινάριο…(τόσες ώρες διαφορά έχουμε)
    Πέρασα ήδη απο την φίλη σου και της άφησα ένα καλωσόρισμα…
    Φιλιά πολλά απο ΝΖ…

  2. May 4, 2009 9:55 pm

    Στο Patron … έγινε το “έγκλημα”… λοιπόν. Κάτι ξέρουμε κι εμείς… μια και το “Patron” είναι πρωϊνό γνωστό meeting-point
    Tην καλημέρα μου δεσποινάριον, εκεί στο DC

  3. May 4, 2009 10:08 pm

    @Artanis Καλημερα σε σενα. Σε ευχαριστω πολυ που πηγες στης Κατερινας. Πολλα φιλια.

    @ So_Far Τι ωρα ειναι αυτη; ΠΕΝΤΕ ΤΟ ΠΡΩΪ ;;;;; Πφφ! Στο Πατρον εγινε το “δευτερο εγκλημα” ναι ολους ..εκει μας πανε χε χε! Απο εκει που.. ακουσα και για πρωτη φορα τη φωνη σου αν θυμασαι καλα ταξιδιωτισσα. Τα φιλια μου.

  4. May 4, 2009 10:30 pm

    Α, δεν έχω πάει ακόμα για ύπνο, κατά τις 4 γύρισα. Και η πλάκα είναι ότι έχω ένα meeting στις 11 το πρωί που θα τραβήξει μέχρι αργά το απόγευμα.
    Ρεζίλι θα γίνω, αν δεν πάρω ισχυρές δόσεις καφεΪνης
    Nαι μωρέ, το θυμάμαι κι εγώ. Αλλά φέτος το καλοκαίρι δεν έχει, θα τα πούμε και από κοντά.
    Patron, έχει αύριο το πρωί με την Ευούλα . Την προηγούμενη φορά πήγαμε Ivy αλλά αυτή τη φορά πάμε παραδοσιακά στο Patron
    Πέρασα κι εγώ από το μπλογκ της Κατερίνας και την καλωσόρισα επίσης, έκανε πάρα πολύ καλά

  5. May 4, 2009 10:38 pm

    Κρεπαλες και των γονεων! Αυτο εχω να πω! εν τω μεταξυ πηγε τεσσερις και μιση και δε σε σωζει ουτε η καφεϊνη ουτε τιποτα. Οδοντογλυφιδες για τα ματια καποτε λεγαμε οτι χρειαζομασταν μετα τα ξενυχτια. Ευχομαι να περασετε ομορφα αυριο (εσυ βεβαια θα εισαι νυσταγμενη χε χε) και να μου την φιλησεις!
    Σ’ευχαριστω που πηγες και καλοσωρισες το Κατερινακι.

  6. May 4, 2009 10:45 pm

    Αυτό φοβάμαι κι εγώ, ότι δε με σώζει ούτε καφεϊνη. Ευτυχώς έχω καλές σημειώσεις, για να τα βγάλω πέρα , θα πάρω αγκαλιά και την εσπρεσιέρα , θα κάνω απευθείας σύνδεση με το ακροφύσιο και θα τα κουτσοβολέψω
    Σήμερα όμως, ύπνο από τις 9, για να αποκτήσουμε τις φρεσκάδες μας, όπως έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά.

  7. May 5, 2009 1:12 am

    Kαλημέρα, Δεσποινάκι!
    Περάσαμε και αφήσαμε τα διαπιστευτήριά μας στην Κatrine. Έτσι δε λένε οι διπλωμάτες;
    Οι φίλοι των φίλων είναι και δικοί μας φίλοι.
    Το λέγατε στην Άλγεβρα όταν πρωτομαθαίνατε τα πρόσημα στον πολ/σμό?
    + + + Ο φίλος του φίλου μου είναι φίλος
    + – – Ο φίλο ς του εχθρού μου είναι εχθρός
    – + – Ο εχθρός του φίλου μου είναι εχθρός
    – – – Ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος.
    Φιλιά

  8. May 5, 2009 1:34 am

    Πέρασα και είπα μια καλημέρα στην Κατρίν!
    Αφού το είπες!! Η έχεις λόγω η δεν έχεις!!
    Φέτος πια θέλω να σε γνωρίσω και γω, γιατί θα ….κλαίω!!!
    Καλημέρα, όλη μέρα…..και νύχτα!

  9. May 5, 2009 1:39 am

    Καλημέρα!!!!! Κι άλλες live γνωριμίες δρομολογούνται!

  10. May 5, 2009 2:30 am

    31 Αυγούστου ήταν! 1 Αυγούστου ήσουν ακόμα στην Αμέρικα, εγώ και η μπουμπού στη Μύκονο!
    φιλάκια

  11. May 5, 2009 2:56 am

    Αχ αυτό το Patron.. Αν είχαν φωνή τα τραπεζάκια τι θα τραγουδούσαν!!! Να καλωσορίσουμε λοιπόν την Κατερίνα στην bloggo γειτονιά μας και να της ευχηθούμε τα καλύτερα… Αφού είναι φιλενάδα σου, δεν μπορεί, θα είναι πολύ καλό παιδί… Καλημέρα!!!!

  12. orfia permalink
    May 5, 2009 4:40 am

    Τι γλυκο πλασμα που εισαι βρε Δεσποινακι!! Μας συστησες με τοσο υπεροχο τροπο την Κατερινα και βεβαια για να το λες εσυ σημαινει οτι μια ακομη blogger θα γινει αγαπημενη μας.. Παω να της ευχηθω καλη αρχη.!!
    Και βεβαια ριχνω προταση στο τραπεζι οτι οταν ερθεις ελλαδα θα πρεπει εμεις…”οι φιλες εξ αποστασεως” να κανουμε ενα παρτυ να σε καλωσορισουμε και εμεις και να σε γνωρισουμε απο κοντα.!! Ακουω προτασεις και φυσικα πρωτη στη διοργανωση!! Φιλακια πολλα!!

  13. margarita permalink
    May 5, 2009 5:08 am

    πρεπει να εχει κανεις απαραιτητα δικο του blog για να ειναι μελος μιας παρεας ;
    καλα να ειστε ολοι εσεις που γραφετε …. Θ α σας παρακολουθω… Δεσποινα μου ανοιγεις οριζοντες… αλλα ισως ειναι καλλιτερα να μεινω μια αιωνια αναγνωστρια και σταθερη φιλη υπερανω διαδικτυου ..φιλακια .. ευχομαι και η σημερινη μερα να ειναι χαλαρη και τελεια…

  14. May 5, 2009 6:03 am

    Γλυκο-Δεσποινάριον τι να πω??Ολόψυχα σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είναι μερικές φιλίες,όπως το λες,φρέσκιες, που έρχονται στα χρόνια της ωριμότητας( στα 30 ας πούμε!!!,καλό ε??) και είναι πιο συνειδητοποιημένες. Αξέχαστη η συνάντησή μας, οι μπυρίτσες μας αλλά και ο χείμμαρος ανταλλαγής σκέψεων.Αχ αυτά τα ψηλά τακούνια καλή μου Δέσποινα! Ήταν και είναι από τα αγαπημένα μου.Φιν φον πεντικιούρ, ψηλά πέδιλα, τζινάκι ,απαραίτητο αξεσουάρ ζώνη,μακο λευκό και για φέτος??ΦΟΥΛΑΡΙ!!Στυλιστικά θέματα έπιασα. Οι καλοί σου φίλοι με καλωσόρισαν τους ευχαριστώ και από εδώ.Αναμένουμε συνέχεια με τρανταχτά δοκουμένδα.Φιλουδάκια καλημέρες

  15. May 5, 2009 6:55 am

    @α τουττι Ενα μεγαλο ευχαριστω για τις επισκεψεις και τα καλωσορισματα στην φιλη μου την Κατερινα.

    @So_Far Μετην εσπρεσσιερα αγκαλια, σε γλυπτο θα μου αρεσε πολυ. Εδω κοντευςι εφτα αλλα ακολουθησα τη συμβουλη σου ..πηγα νωρις για υπνο και οι φρεσκαδιες ειναι δεδομενες πλεον!!

    @Φωτεινη μου αυτο με τους..φιλους με μπερδεψε. εγω ξερω μονο αυτο που λεει του παιδιου μου το παιδι ειναι δυο φορες παιδι μου. Ασε που το τελευταιο ειναι –+ ασχετηηηηη χο χο χο χο!!!

    @Σοφια ελα τσωπα κατι θα γινει. Κλαψα πρωϊνιατικα μεσα στο μπλογκ !! Καλημερουδια.

    @Αν Λου, βεβαιως εχουν ηδη δρομολογηθει.

    @Μελισσουλα κατι τετοιες σαν κι εμενα προκαλουν παραχαραξη της ιστοριας. Καλα τα λες εσυ.

    @Ευουλα, ρωτα αν εχουν καμια καμερα και εχουν αποθανατισει τις συναντησεις κορυφης παιδι μου.

    @ Ορφια, σ’ευχαριστω για τα καλα λογια και την πρωτοβουλια. Να σου πω κατι που το εχω ζησει. Οι πιο ωραιες συναντησεις γινονται στο γρηγορο (πως λεμε μια ξεπετα) Καπως ετσι, ειμαι εδω , θα πω και στον αλλο, μπορεις τωρα; Παμε! Ξερω μια τσαπερδωνα που τα κανονιζει ολα ..στο γονατο. Και διαβαζει και τα σχολια και ξερει ποια ειναι.

    @Μαργαριτα. Θελω να σου γραψω πολλα αλλα κωλυομαι λογω ωρας και ο πριγκιψ ετοιμαζεται, πρεπει να τον ..πεταξω καπου.. Λοιπον.. δεν θεωρω οσους ερχονται εδω ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ. Δεν ειναι δυνατον να ταιριαζουν ολοι επειδη πηγαινουν σε ενα μπλογκ. Οι σχεσεις μου με τον κοσμο εδω ειναι πιο πολυ “ουαν του ουαν” . Εκεινοι που τους αγαπω το ξερουν γιατι ειτε τους το εχω πει ειτε γιατι το καταλαβαινουν, οπως κι εγω εχω μαθει να καταλαβαινω και να διαβαζω τον κοσμο. Το ποσο συχνα γραφει καποιος, το τι γραφει εδω, το τι λεει παραπερα, καμια επιδραση πλεον απανω μου, αμα κανει κλικ εκανε, Εσυ οτι και να κανεις ξερεις τι εισαι για μενα. Ανοιξε το προσεκο κι εφτασα!

    @Κατερινα .. ΜΑΚΟ φετος; ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΚΟ; αγαπημενη μου τιμωμενη και ωραια της ημερας (για να το κανουμε απολυτα Ντενεβ) ευχομαι τα καλυτερα. Τι χρωμα φουλαρι ε;

  16. Χριστινα permalink
    May 5, 2009 7:28 am

    αααααα, δεν μπορεσα να κρατηθω, σημερα πρεπει ν’αφησω κ εγω ενα σχολιο! ηθελα καιρο τωρα που σε διαβαζω αλλα παντα ημουν στο φτερο, αναμεσα σε μαθηματα κ τρεξιμο (φρρρρρρρρρ)
    συγκινηθηκα τοσο ομως με τις περιγραφες κ με τη συναντηση που ειχες με την καινουρια σου φιλεναδα..θυμηθηκα τις δικες μας συναντησεις κ ενιωσα μια απεραντη χαρα που μια γυναικα που θαυμαζω τοσο πολυ αγαπιεται απο τοσο κοσμο!! τι δικαιωση θεε! χαχαχα!!

  17. May 5, 2009 8:19 am

    Δεσποινάκι μου,
    Πολλές φιν φον συναντήσεις είχες εν Ελλάδι περσι. Αντε να δούμε τί αποκαλυπτικές καινούριες θάχεις φέτος. Εύχομαι στην Κατερίνα να βολευτεί στη μπλογκογειτονιά, που είναι απέραντη αλλά όμορφη.
    Θα συμφωνήσω με τη Μαργαρίτα, πως δεν υπάρχει χρόνος να πηγαίνουμε σε πολλούς μπλογκόκηπους. Αλλά εσύ γι αυτό είσαι θαυμαστή, γιατί πετάς σαν την κανάρα απο κήπο σε κήπο και καταθέτεις την καλή σου την καρδιά και το απίστευτο χιούμορ σου.
    Φιλιά πρωινά και ηλιόλουστα (σήμερα τα κεφάλια μέσα!)

  18. May 5, 2009 8:53 am

    Δεσποινακι μου εχεις δημιουργήσεις μια ωραία ατμόσφαιρα στο μπλογκ σου φαινόμενο θα έλεγα όπως και η ευγένειά σου . Eίμαι πολύ περήφανη για σένα και ετσι να μαζεύεις κόσμο να βλέπουμε και διαφορετικές γνώμες κάθε φορά χχχχχχ

  19. May 5, 2009 10:40 am

    Επανέρχομαι για να πώ ότι το πρωτόκολλο απαιτεί να μπεί η Κατερίνα πρώτη σε άλλους μπλογκόκηπους για να την γνωρίσουν. Αλλά τί σημασία έχουν τα πρωτόκολλα; Αυτή η χανούμισσα η Πηνελόπη, δεν έχει βάλει ακόμη μπούρκα και ανησυχώ!
    Φιλάκια σε όλες

  20. May 5, 2009 10:51 am

    Ioustinaki τι μπούρκα κορίτσι μου αναπαύομαι δεν με βλέπεις και παρηγορώ τους Vice President της Lehmans Brothers 🙂

    • May 5, 2009 10:58 am

      Καλά , θα μπώ αργότερα να δώ τί παίζει . Προς το παρόν τρέχω για γύρισμα σε ελληνικό σχολείο.
      Φιλάκια

  21. May 5, 2009 11:05 am

    Απόλυτο και σε όλες τις αποχρώσεις μωβ,που φέτος του δείχνω αδυναμία.Στο Justinaki να πω ευχαριστώ και συμφωνώ πως πρέπει να σεργιανίσω σε άλλους μπλογκόκηπους,αν και στα περισσότερα μπλογκ-φίλους της Δέσποινας έκανα σεργιάνι.Είναι και είστε αξιαγάπητοι και πραγματικά ένοιωσα μια ανοιχτή αγκαλιά,Μπλογκοφιλιά.

  22. May 5, 2009 11:08 am

    Εμ, δεν είδες την ώρα? Στο περίμενε τον μικρό για το σχολείο βρήκα να απαντήσω σχόλιο και να χρησιμοποιήσω και άλγεβρα, τρομάρα μου!
    Ήταν 8,12 ώρα Ελλάδος και το κουδούνι χτυπά 8,15. Το γράφει στο τέλος ελληνικά όμως “φίλος” δηλαδή + . Ήθελα να τα στοιχίσω κιόλας το ένα κάτω από το άλλο και το…χασα.
    Νέα ήθη στην ελληνική παιδεία. Προηγούμενα ανάφερα τον μικρό μόνο για σχολείο. Τώρα τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες τις δυο τελευταίες βδομάδες κάθονται σπίτι και διαβάζουν και κάνουν χρήση της δυνατότητας να κάνουν 114 απουσίες ετησίως. Και ψάχνουμε γιατρούς και τυπικά χαρτιά για να τα καλύψουμε.
    Αλήθεια, αυτή η θάλασσα πού είναι?
    http://samafoti.blogspot.com/2009/04/background.html
    Χθες έβρεχε σαν χειμώνας, αλλά σήμερα έχουμε λιακάδα χρυσή.

  23. May 5, 2009 12:11 pm

    Δέσποινα , κοριτσια κανένας άντρας βρέ κορίτσια μήπως τους τρομάξαμε 🙂

  24. May 5, 2009 12:13 pm

    pff and again pffffff

    ουτε μια φωτο απο την Ταρα στο κατω ποστ μονο το καλυβι της Μαμυ????

    οσο για την Κατερινα
    ειναι τυχερη που σε γνωρισε απο κοντα

    ειμαστε σε μια ηλικια
    (μιλαω σοβαρα και θελω την προσοχη σου:)

    ειμαστε επαναλαμβανω σε μια ηλικια που δυσκολα κανουμε νεους φιλους ουσιας..

    γι αυτο
    οτι ξεκινα τοσο ελπιδοφορα και αβιαστα
    αξιζει να εξελιχθει σε δυνατη φιλια απο αυτες που αντεχουν στο περασμα του χρονου και τις οποιες αδυναμιες μας !

    να της πεις πως ειπα να σε προσεχει σαν τα ματια της γιατι ειναι μικρος θησαυρος!)

    :::))

  25. May 5, 2009 2:44 pm

    1) POLY KALOSIRTHATE STI FILI SOU-Katerina
    (THA TIS TA PO KAI APO KONTA)
    2) POLY OMORFO POST
    mas aresei na diavazoume bits and pieces apo alithini zoi, etsi den einai?
    einai omorfo kai anakoufistiko
    3) POLI OMORFO POU SISTINEIS NEA BLOGGER
    super correct kai evgeniko, kai paradigma pros mimisi!

  26. Με νόημα permalink
    May 5, 2009 6:47 pm

    Νάμαι πάλι!
    Όχι δέν χάθηκα, εδώ έχουμε χρυσή εβδομάδα. Τα συνήθη απο αύριο!
    Φιλάκια
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  27. May 5, 2009 8:52 pm

    @Χριστινα. Θυμασαι την μπορα που φαγαμε στον πεζοδρομο στην Αδριανου; Ελα βρε Χριστινακι μου, τα αισθηματα ειναι αμοιβαια.

    @Ιουστινη. Δε ξερω γιατι σου εχει μπει η ιδεα οτι πηγαινω σε πολλους μπλογκοκηπους; Ναι παω σε 5-6 καθε μερα και μια δυο φορες την εβδομαδα σε καμια δεκαρια, και αυτο ειναι ολο. Καταναλωνω χρονο εδω στο δικο μου περισσοτερο με το να απαντω. Θα ηταν ψεμμα να πω οτι δεν εχω αγαπημενα μπλογκς, απλα δε τα ξεχωριζω εδω. Χε χε αντε καιρος ηταν να κανεις και καμια δουλεια, ολο μασαζ μασαζ, θα κατσιασεις.

    @Πηνελοπη καρδουλα την χαιρομαι κι εγω την ..ποικιλια.

    @Τζουστινακι, ε τι να την κανει την μπουρκα, παρθεναγωγειο το καναμε σημερα!

    @Πηνελοπη δειξε εσυ στα ΜΠΟΫΖ

    @Κατερινα ΠΑΛΙ ΜΩΒ και περσυ μωβ φοραγαμε! Παω να κανω ερευνα αγορας!!!

    @Φωτεινη Καλη επιτυχια στα παιδια. Η φωτογραφια ειναι απο τον κολπο του Τσεσαπηκ

    @Πηνελοπη.. σιγουρα τους τρομαξαΤΕ!!!

    @Ταλισκερ, Να σοβαρευτουμε ναι, ειναι δυσκολο για φιλιες ουσιας, αλλα με λιγη καλη θεληση ειναι φιλιες αναλαφρες και γλυκειες. Που γεμιζουν κενα και μας κανουν να χαμογελαμε. Η μαμυ σου στελνει κορν μπρεντ και πεκαν παϊ . Αλλα δε θα στα δωσω γιατι υπερβαλλεις ρε χαρα μουυυυυυυ!!!! Φιλια.

    @Μαριζακι. Εδω και εναμισυ χρονο η Κατερινα ερχεται και αφηνει εδω ολη της την καλωσυνη. Το λιγωτερο ειναι να την καλωσορισω, και ευχαριστω κι εσας που κανατε το ιδιο.

    @Με νοημα. Χαθηκες χαθηκες, ασε τις δικαιολογιες 😛 🙂 Ποια ειναι τα συνηθη; Θα εξαφανιστεις παλι; Χε χε. Αντε φιλακια. ΧΧΧ

Leave a Reply

