Skip to content

time out

May 7, 2009

bm1

oh yes time out

47 Comments leave one →
  1. So_Far permalink
    May 7, 2009 11:49 pm

    Take your time..

  2. May 8, 2009 2:24 am

    Oοαου! Τι δροσιστικό κοκταιιλ είναι αυτό? Eίναι με πορτοκάλi?με καρόττο?ή τομάτα.Πες πες!! Ότι και να ναι δείχνει τέλειο. Καλημέρες με φιλιά

    • May 8, 2009 9:05 pm

      Τοματα στανταρ ..το καροτοζουμο δεν το μπορω, ειναι γλυκο.. πφ, το καροτο γενικα μονο ωμο κρατσανιστο, σε οποιαδηποτε αλλη μορφη .. δεν..
      Ε! ειχε και λιιιιιιιιιιγο βοτκιτσα μεσα.. μιλαμε οσο πατα η μυγα.. ετσι για το ΟΥΜΦ της ιστοριας. Φιλια Κατριν μου.

  3. May 8, 2009 3:12 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι

    Πω πω extra large cocktail! Πιες το αργά – αργά!

    Φιλάκια

    • May 8, 2009 9:05 pm

      Φιλακια Λικουκω, καλα λεμε εχουν λιωσει οι παγοι..

  4. May 8, 2009 3:26 am

    καλή διασκέδαση στο διάλειμμα και καλό ΣΚ!

    • May 8, 2009 9:22 pm

      @Μερσι

      Εδω θελω να γραψω Α ΤΟΥΤΙ Α ΤΟΥΤΙ ΛΕΜΕΕΕΕ οτι μερικοι αγαπημενοι φιλοι με ρωτησαν αν κατεβασα ρολα. Οχι δε οχι δα! Δεν κατεβασα ρολα, ΝΑ ΛΙΓΟ τα πατζουρια κουφωσα!!!! Γιατι, πιεστηκα λιγο, ειμαι και λιγο νευριασμενη, εχω να φυτεψω και κατι γερανια που κοντευει Ιουνιος και ακομα χαζολογαω, κι αλλα κι αλλα. Εδω τριγυρναω αλλα δεν εχω κεφι για γραψιματα. Να φανταστητε τωρα, παμε να φαμε και μας φερνουν κατι καβουροκεφτεδες σουπερ και ενα ψαρι συναγριδα φιλετο με κρατσανιστα κρεμμυδακια. Δεν τα πειραζει ο Ερρικος και με κοιταει. ΤΙΙΙΙΙ του λεω! Ε αντε θα τα βγαλεις φωτογραφια; Θελω να φαω!! Μεχρι εκει φτασαμε, να αγνοησω τα φιν φον πιατα! Καλα λεμε με κοιταξε σα να ημουν αρρωστη. Τελος παντων, ΑΥΤΑ. Τσηαρς.

  5. orfia permalink
    May 8, 2009 3:43 am

    Time out…υπεροχες δυο τοσο δα λεξουλες….να περασεις καλα καλο Σ/κο!!!!
    Φιλακια

    • May 8, 2009 9:24 pm

      Ευχαριστω Ορφια μου. Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα και να σε χαιρονται τα παιδια σου. Φιλακια.

  6. May 8, 2009 4:16 am

    Μούρλια το καροτόζουμο!
    τσιν-τσιν!

  7. May 8, 2009 6:13 am

    πως θα ήθελα ένα τέτοιο τώρα…

    • May 8, 2009 9:28 pm

      Καλως ηρθατε φωτογραφε στο μπλογκ μου. Λεω κι εγω μετα η αφρων οτι βγαζω φωτογραφιες. 🙂

  8. May 8, 2009 7:46 am

    Εγώ θα πάρω τα αποτυπώματά σου που φαίνονται καθαρά! 🙂

  9. May 8, 2009 1:30 pm

    Ένα μικρό διάλειμμα στο διάλειμμα σας για να ακούσετε την αφιέρωση στον Μπάλο!!

    • May 8, 2009 9:31 pm

      Μπαλε Γιωργη μου σε ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου, με συγκινεις. Παω να το ξανακουσω!!

  10. Ρούλα permalink
    May 8, 2009 4:20 pm

    χμμμμ…..νομίζω ο χυμός έχει τη σημειολογία του!
    -πίνετε χυμούς ,περιέχουν βιταμίνη c,κυκλοφορεί και αυτός ο χοιροιός
    -χαλαρώστε,κουλάρετε
    -εντάξει,είπαμε ,επέστρεψα αλλά με το μαλακό
    Όπως και να το πάρουμε ,άσε να λέω εγώ βλακειούλες,καλά να περνάς
    πολλά φιλάκια

  11. Anonymous permalink
    May 8, 2009 9:39 pm

    Θρη παρτς τομεϊτο τζους, ουαν παρτ ζουμπροβκα, λιγο λεϊμονακι αλατι πιπερι στιρ στιρ στιρ, θεραπευει καθε ιο και καθε νοσο. Συνεχισε στο ιδιο μοτιβο. Πολλα φιλακια.

    • May 8, 2009 9:51 pm

      Καλα μεχρι και η Πρεςς με εκανε λογκ οφ αποψε. Καλα μιλαμε αποψε δε με θελει! Πφ!

  12. May 8, 2009 10:53 pm

    καλυτερο αυτό το theme 😉 γιατί δίνεις και διορθώνεις ta reply αλλάξε το χρώμα του bacground μόνο για να πηγαίνει, νομίζω ότι μπορείς Καλό σ/κ χχχχ

    • May 9, 2009 8:01 am

      @Πηνελοπη καρδουλα, δεν αλλαξα το θημ! Ειναι καιωουργιο κολπο της Πρεςς αυτο με την απαντηση στα σχολια που μαλιστα μου αρεσει παααααρα πολυ. Με κουραζε εκεινο το πανω κατω. Ειναι τοσο απλο τωρα . Αυτο που λες για το χρωμα δεν ειμαι σιγουρη αλλα θα το κοιταξω. ΧΧΧΧΧΧ

  13. panathinaeos permalink
    May 9, 2009 3:39 am

    the best chilling out agent for me is ouzo, with sliced cucumber, I find the tomato juice extremely xeneroi (ξενερωτο), but if it works for you, it works! the big question is what do you do next? ok, you had your drink, what comes next????????????????????????????????????????????

    • May 9, 2009 8:09 am

      It must be a mans chilling agent. That ouzo, I like it by the seaside with “regoula” because my dear it has the ability to turn me from happyyyy to “dirla” in a jiff. Xeneroi but colorful you have to admit!! No my next move (after I kick some rocks) is .. maybe another drink!! 😛 😛 😆

  14. May 9, 2009 3:49 am

    καλή ξεκούραση….
    Και καλημέρα…

  15. May 9, 2009 8:10 am

    @Kαλωστην Αρτανις μας απο τον εξτρημ νοτο!

  16. Marthaki permalink
    May 9, 2009 8:46 am

    Λιγο παρον δινω. Βλεπω πως εισαι μια χαρουλα Δεσποιναριο!!!! Γυρισα πριν λιγες μερες και τρεχω και δεν προλαβαινω.
    Πολλα φιλακια και καλο Σ/Κ.

    • May 10, 2009 6:25 am

      Καλως ορισες, Πως περασε κιολας τοσο γρηγορα ο καιρος. Σα χτες μουυ φαινεται οταν εφυγες. Χαρουμενη ημερα της μητερας σου ευχομαι Μαρθακι.

  17. FoodJunkie permalink
    May 9, 2009 9:20 am

    Μόλις το πιεις θα επιστρέψεις δριμύτερη!

    • May 10, 2009 6:26 am

      Καμια αμφιβολια Ιωαννα μου. Θα σουλουπωθω και θαρθω.

  18. May 9, 2009 11:16 am

    Δεν με ξεγελας εμενα γλυκοδεσποιναριον 😉
    Tequila Sunrise ειναι!!!
    Με πεντε τετοια ποτηρια,κανεις τελειο…Time out!!! 😉
    Και γιατι οχι;
    Φιλακια με μια υποψια R-CH2OH !!!

    • May 10, 2009 6:27 am

      Ελα μου ντε, γιατι οχι. Αυτο τι ειναι ..ο χημικος ορισμος της Ριοχας; Φιλακια.

  19. May 9, 2009 7:04 pm

    εδώ είναι ήδη Κυριακή, χρόνια σου πολλά λοιπόν Δεσποινάκι να σε χαίρονται τα παιδάκια σου 🙂
    φιλιά

    • May 10, 2009 6:30 am

      Να μου φιλησεις τη μαμα σου που μαλλον θα ειναι ακομα εκει. Σ’ευχαριστω παρα πολυ. Φιλια και σε σενα.

  20. May 9, 2009 11:14 pm

    Χρόνια πολλά Δεσποινάκι,
    Να σε χαίρονται τα μωρά σου κι εσύ τη μαμά Ντάφν. (Λίγη αγρανάπαυση καλό κάνει!!!) Κι εγώ επι τη αναχωρήσει, θα επαναστατήσω!

  21. orfia permalink
    May 10, 2009 2:07 am

    Καλημερα Δεσποινακι μου. Χρονια πολλα, παντα ευτυχισμενη με τα μωρα σου, να σε χαιρονται και εσυ να χαιρεσαι τη δικη σου μανουλα. Χρονια πολλα και σε ολες τις μαμαδες τις συναναγνωστριες αυτου του μπλογκ να μας χαιρονται τα μωρα μας μεχρι τα βαθιααααα γεραματααα!!! Εμενα σημερα μου ξαναφευγει ο μικρος μου..τερμα οι διακοπες του…πως περασαν οι δεκα μερες…:( Φιλακια πολλα!

    • May 10, 2009 6:32 am

      Φευγει κιολας; Θα ξαναρθει Ορφια μου, ετσι ειναι πανε κι ερχονται. Να τα χαιρεσαι κι εσυ. πολλα φιλακια.

  22. May 10, 2009 3:44 am

    Dep

    να αφησεις το τοματοζουμο και να το ριξουμε στις τεκιλες λεω εγω:)

    εγω παντως θα το ριξω αν δεν μαζευτεις..
    -αντε

    υγ και θα ειναι και με αλατι και λεμονι!

    φιλια και Χρονια Πολλα!

  23. May 10, 2009 6:38 am

    Δις ιζ ε μπλαντυ μερυ χαρα μου. Τεκιλες και παρομοια μεξικανικα αν δεν περασει ο ιος των χοιρων, εγω δεν βαζω σπιτι μου. Θα μαζευτω, τωρα χτενιζομαι κι ερχομαι. Και σε σενα χρονια πολλα και στη μαμυ. Τα φιλια μου χαρα μου!

  24. May 10, 2009 9:38 am

    Το αγαπημένο μου ποτό όταν ταξιδεύω αεροπορικώς.
    Μας δρόσισες και για σήμερα Κυριακή που έχει βγάλει το κεφαλάκι του το καλοκαίρι δειλά-δειλά.
    Αχχχχχχ!Στην υγειά σου και της μανούλας σου.Χρόνια πολλά!

    • May 10, 2009 4:12 pm

      Αχ Βαλισια μου, ειναι το μονο ποτο που μ’αρεσει κι εμενα οταν ταξιδευω, γιατι δε με αφυδατωνει. Κια με χορταινει συγχρονως. Καλοκαιρακι κι εδω, σου στελνω πολλα φιλια και σ’ευχαριστω.

  25. Marthaki permalink
    May 10, 2009 11:37 am

    Χρονια σου Πολλα Δεσποιναριο, να σε χαιρωντε τα παιδια σου και εσυ να χαιρεσαι την μανουλα σου!!! Θυμαμαι πριν 23 χρονια σαν σημερα ηρθα στο σπιτι απο το νοσοκομειο με την νεογετητη μου Λια…. το ωραιοτερο δωρο μου.
    Πολλα φιλακια.

    • May 10, 2009 4:12 pm

      Δηλαδη σημερα εχουμαι και γιορτη και γεννεθλια. Να σου ζησει η κορη σου Μαρθα μου κι εκεινη να σε χαιρεται. Φιλια.

  26. May 10, 2009 1:18 pm

    Χρόνια πολλά Δεσποιναριον ολόγλυκο.Να σε χαίρονται τ αστέρια σου να είστε πάντα καλά και η μητέρα Δάφνη να καμαρώνει για πολλά πολλά χρόνια ακόμη. Φιλιά καλή μου.
    ΥΓ. Τώρα να σου πω,με τέτοια ζέστη σήμερα μια τεκίλα σαν ραις ευχαρίστως !!Τσιν τσιν

    • May 10, 2009 4:17 pm

      Κι εσενα χαρα μου να σε χαιρονται τα αγορια σου. Ε καιρος ηταν να κανει λιγο ζεστη. Κι εδω σημερα ειναι μια μερα λαχταριστη, Τσιν Τσιν με .. γκαζοζα ραϊτ ναου.

Leave a Reply

