Skip to content

time out – the results

May 12, 2009

Λοιπον πολυ το ευχαριστηθηκα το ταϊμ αουτ. Οχι οχι δεν εχω στερεψει απο σκεψεις και θεματα. Δεν μπλοκαρω. Απλα καποια στιγμη κλωτσαω, παθαινω μπλογκοκοπωση και ξεφευγω. Αποψε γραφω ενα κατεβατο πανω στο θεμα του μπλογκινγκ και μετα φραπ τα σβηνω ολα και μενω μονο σε αυτη την εισαγωγη. Γιατι μια στιγμη αισθανομαι οτι επαναλαμβανομαι, οτι ανοιγομαι πανω που εχω υποσχεθει στον εαυτο μου να το περιορισω. Ταϊμ αουτ και δειτε τι σκαρωσα!

P5030120 (1280x960)

Ανοιξιατικα φαγακια στο φουρνο, με ωραια χρωματα, γευσεις και μυρωδιες. To αγαπητωτατον φιλαρακι Παναθηναιος, με εμπνεει οχι τοσο με τα φαγακια του που παντα ειναι πρωτοτυπα, αλλα περισσοτερο με τον ενθουσιασμο του οταν τα μαγειρευει και τα φερνει να τα παρουσιασει στην μπλογκοσφαιρα. Φιαχνω δυο απο αυτα την περασμενη εβδομαδα και φερνω το φωτογραφικο ρεπορταζ-μαρτυρια για να τον ευχαριστησω.  Το πρωτο εχει τιτλο stuffed peppers και ειναι ενα λαδερο αξιωσεων.


Το δευτερο ειναι αγγιναρες με σπιτικο μπεϊκον. Ενα λουκουμι! Το δεσποιναριον που δεν συμπαθει τις αγγιναρες, με αυτο το πιατο συνειδητοποιει οτι δεν ειναι οι αγγιναρες που της φταινε αλλα ο τροπος που τις μαγειρευουν οι αλλοι.

P5100007 (1280x961)

29 Comments leave one →
  1. Με νόημα permalink
    May 12, 2009 10:40 pm

    Αχ γιατί μου τρέχουν τα σάλια;
    Τον άλλο μήνα πάω Ελλάδα (θάχει άραγε αγγινάρες;) θα τις ταράξω. Όσο για τα γεμιστά όνειρο. Κι απάνω πούλεγα να ξεκινήσω δίαιτα…..

    Κι άλλα
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  2. May 12, 2009 10:48 pm

    ΜΠΑΡΔΟΝ; Τον Ιουνιο θα πας; Εχει ακομα αγγιναρες ναι. Οι συνταγες στου αγαπητωτατου. Διαιτα αν δεν αρχισες το Γεναρη, τωρα βραστα… ασε που σε εχω τσακωσει και παλιοτερα να ..αρχιζεις διαιτα. Θα θα θα.. ΧΧΧ

  3. May 12, 2009 11:15 pm

    Yum…I want to rewind time, have dinner again and make this…delicious!

    • May 13, 2009 7:05 am

      Panteli, time is a bit difficult to rewind. But make it some time, and you will be greatly rewarded, I guarantee it! Panathinaeos is a source of ideas.

  4. May 13, 2009 12:48 am

    Το έχω πάθει πολλές φορές αυτό και εχω τόσα draft που νομίζω θα μείνουν για πάντα draft δεν θα περάσουν ίσως στο διαδίκτυο αλλά ίσως το χαρτί κάποια στιγμη. Τώρα για το φαγητό μούρλια! Εγώ εδώ και μερικούς μήνες μαγειρεύω όλα τα ελληνικά καλοκαιρινά φαγητά και ξετρελλάινονται αν και δεν μπορώ να συναγωνιστώ ούτε την Λιβανέζικη κουζίνα πόσο μάλλον την Περσική που αρκετοι φίλοι εδώ γύρω επιδίδονται με άριστα αποτελέσματα, η τελευταία μιλάμε είναι τέχνη και γεύση μαζί, κατέ εμέ πάντα γιατί ολα αυτά είναι τόσο υποκειμενικά. Tι έγινε πήρες λίγο χρώμα στο γραφείο😆 xxx

    • May 13, 2009 7:11 am

      Αστα εχω καμια εικοσαρια τουλαχιστο στα ντραφτς. Σου εχει τυχει ποτε να γραφεις κατι και μετα να λες, καλα ποιον ενδιαφερει αυτο; Τι τους λεω τωρα; Αστο θα ανοιξει ασκοπες συζητησεις! Και αλλα τετοια χαζα; Ε ετσι ημουν εχτες μεχρι που θυμηθηκα τα φαγακια του αγαπητωτατου και ειπα να κανω διαφημηση.
      Λιβανεζικη κουζινα και Περσικη εχω δοκιμασει, μη ξεχνας οτι για εφτα ολοκληρα χρονια στα μεταπτυχιακα ημουν σε απολυτα ιντερνασιοναλ περιβαλλον. Αρεσει σε πολλους η Περσικη κουζινα. Ο Κωνσταντινος εχει ενς φιλο (απο παιδια) με πατερα Περση και μητερα Ελβετιδα. Οταν τρωεει στο σπιτι τους, ξεχνα ακομα και τη μαμα του!!
      Οσο για το χρωμα, ελπιζω να προλαβω τον σημερινο ηλιο να μη μεινω με το ενα μονο μπουτακι μαυρο!!! Χε χε!! ΧΧΧ

  5. panathinaeos permalink
    May 13, 2009 1:01 am

    εγω σε ευχαριστω αγαπητωτατο δεσποιναριον για τη χαρα που μου δινεις με τα υπεροχα μαγειρεματα σου και την καταπληκτικη φωτογραφιση! καλο καλοκαιρι! με νεες γευσεις!

    • May 13, 2009 7:13 am

      Υπεροχα ειναι γιατι υπεροχα τα σκεφτεσαι και τα φιαχνεις πρωτος. Αλλα αφου μπαινω στον πειρασμο και τα επαναλαμβανω, να σου δειξω κιολας!! Καλο καλοκαιρι με επικαιρες γευσεις και καλοκαιρικη διαθεση οσονουπω. Καλοκαιρινο το καναμε! Σε ασπαζομαι εκει στα Βαλκανια.

  6. May 13, 2009 1:09 am

    Δεσποινάριον,
    όλοι το παθαίνουμε… Σε όλα χρειάζεται ένα διάλλειμα.
    Πολλά φιλιά

    • May 13, 2009 7:15 am

      Τωρα που το σκεφτομαι Σοφιτσα δεν ειναι μονο μπλογκοκοπωση αλλα και κορεσμος, να σου πω οτι εχω αρχισει να με βαριεμαι; Τελος παντων θα μου περασει. Φιλια κι απο μενα.

  7. May 13, 2009 2:43 am

    Αγγινάρες με σπιτικό μπεικον??Μας έκαψες βρε παιδί μου! Φιλενάδίτσα μου το time out το δικό σου σημαίνει,να κρατάς σε αγωνία και αναμονή παγκοσμίως τόσο κόσμο!!!!To πάει η καρδούλα σου??Νηστικοί θα μείνουμε,ξενέρωτοι χωρίς ταξίδι θα είμαστε,και νερόβραστοι τελείως χωρίς φιν φον κουβεντούλες!!Φιλάκια με κοντομάνικα εντελώς και έξω τα μπρατσάκια!!!Καλημέρα

    • May 13, 2009 7:18 am

      Χα χα βρε Κατερινακι, αλλος δεν εκανε μπλογκερ, μονο η Κυρια Δαφνη το δεσποιναριο!! Τι λες τωρα. Τελος παντων ειπαμε θα ανακαμψει η κατασταση και θα γινω παλι χαρωπη και φιν φονολογα! Καλημερα σου. Φιλακια.

  8. May 13, 2009 4:31 am

    Τι χρώματα είναι αυτά? σαν ζωγραφιά! Άσε που τρελαίνομαι για γεμιστά!
    Κερνάω γλυκάκι για τη συνέχεια!!!!

    • May 13, 2009 7:18 am

      Τι γλυκακι; δε φανταζομαι να εκανες παλι κορμο; Θα ερθω αποψε να δω.

  9. orfia permalink
    May 13, 2009 5:25 am

    Τα γεμιστα του..αγαπητου μας..αγαπητωτατου παναθηναιου, τα εφτιαξα και εγιναν τελεια….μονο που δεν προλαβα την ζαχαρουλα οπως του εγραψες…τις δε αγγιναρες…στα υπόψιν..οπου ναναι….μαλλον για κερασμα σε φιλους,,, στην βεραντα..μαζι με αλλα καλουδια δικα σου και δικα του.. Φιλακια Δεσποινακι μου!!!

    • May 13, 2009 7:21 am

      Οι αγγιναρες Ορφια ηταν πολυ καλες μα παρα πολυ. Ελεγα στον αγαπητωτατο οτι δεν τις τρωω ΠΟΤΕ αλα πολιτα η μαγειρευτες. Κατι δε μου παει στη γευση και στην οσφρηση. Η μαμα μου ειδε κι αποειδε και ελεγε στον κοσμο οτι ειμαι αλλεργικη στις αγγιναρες. Αρρωσταινα. Αυτες τωρα οχι απλα τις εφαγα αλλα μου αρεσαν κιολας!

  10. May 13, 2009 6:22 am

    Πρωτευουσιάνα υποκλίνομαι στο θεϊκό μαγειρικό ταλέντο σου! Κανονικά όμως. Θα σου αγοράσω λεβαντίτσα απο την Προβηγκία, γιατί εσύ πολύ τα πάς τα μυρωδικούλια, ναι;
    Ειδα της Μελισσούλα μετα της υπέροχης μαννούλας της στη Λωζάνη για μια σαλάτα. (Ο Τέντ, ο Αλεξ, η Μέλισσα και η κυρία Σοφία) έφαγαν σαλατίτσα μς κάτι ξεγυρισμένα κομμάτια σέβρ (ακόμη μούρχεται η μυρωδιά στ μύτη). Εγώ σεμνά και ταπεινά μόνο λαχανικούλια φρέσκα.
    Οσο για το μπλοκάρισμα στο μπλογάρισμα, ε μωρί δικαιούμαστε μια αγρανάπαυση!
    Φιλιά φωτεινά της Μεσογείου

    • May 13, 2009 7:24 am

      Τζουστινακι περιφερομενο, το ταλεντο ειναι του δημιουργου, εγω απλα εκανα την εφαρμογη. Χαιρομαι που συναντηθηκατε και περασατε ομορφα. Παντα τετοια. Στην ελβετια με τις ωραιες αγελαδιτσες φανταζομαι θα εχεις προβλημα. Φιλια.

  11. May 13, 2009 6:53 am

    το χαλαρά θεωρώ πως πρέπει να είναι στάση ζωής γενικώς!
    εμείς θα φάμε γεμιστά το Σάββατο! και ναι, είναι αλήθεια χθες συναντηθήκαμε ολοι μαζί και όση ώρα έτρωγα το ζεστό σεβρ μου σκεφτόμουν την καναδεζούλα πως αντέχει τη μυρωδιά!! την είχαμε κυκλώσει🙂
    φιλιά

    • May 13, 2009 7:26 am

      Εξαρταται απο το βαθμο χαλαρωσης μελισσιδιον! Και δεν ειναι κατι που λες θα το κανω και το κανεις. Ξεπηδα μονο του απο την πολυπλοκοτητα της ζωης και της σκεψης. Και σε σενα ευχομαι παντα ευχαριστα και καλα συναπαντηματα. Φιλια.

  12. May 13, 2009 7:21 am

    Δεσποινάκι μου,
    με τις ωραίες σου συνταγές!! Μας δίνεις κι εμάς ιδέες για μαγείρεμα.

  13. May 13, 2009 7:28 am

    Μεροπη μου καλημερα. Οι συνταγες ειναι του φιλτατου Παναθηναιου. Και ειναι πολυ μα πολυ νοστιμες και οι δυο. Εγω απλα εκανα οτι ειπε και μετα ΚΛΙΚ!!! Α και χαψ!!

  14. May 13, 2009 7:30 am

    @α τουτι ΑΜΑΝ εφταμισυ!! Πρεπει να πηγαινω!! Αποψε μαλλον θα αργησω να γυρισω σπιτι για την βραδυνη μου μπλογκοωρα. Φιλουμπες σκαστες!

  15. May 13, 2009 10:54 am

    Καλημερα στο γλυκοδεσποιναριον!
    Το πολυ το…Τime out…
    φερνει σιγουρα..
    Βlack out😉
    Λοιπον Δεσποινα…
    μιας κι εγω βαριεμαι..και μαλιστα περισσοτερο απο σενα,
    ελα να μου γραψεις το..τελος των 48 ωρων,κι εγω να καθησω
    ησυχα και ωραια,να απολαυσω τα φαγακια σου,και την Rioja μου!
    Ετσι,θα ξαναβρουμε κι οι δυο..την ορεξη😉
    Φιλακια βροχερου και…αστατου😉

    • May 13, 2009 9:04 pm

      Παλιογατε βαριεμαι λεμε! τωρα το τελος το ξερω. Αν θες σου γραφω το επομενο κεφαλαιο, θα λεγεται “5 λεπτα” Αλλα θα κρατησει εικοσιοχτω αναρτησεις. 😛 Φιλια βαριεστημενα.

  16. May 13, 2009 11:28 am

    Δεσποινάκι,
    είμαι στη φάση “θέλω να στείλω κάτι στο παιδί μου” (που θα είναι ξενιτεμένο σε λίγους μήνες) και φτιάχνω κουλουράκια λαδερά-κανέλλας.
    Ερώτηση: Έχεις φάει αγγινάρα φρέσκια, άγρια; (με αγκάθια)
    με το ζόρι βρήκα μια φωτογραφία εδώ http://androslivadia.blogspot.com/2009/04/blog-post_05.html για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ.
    Αν όχι, τότε (προσωπική άποψη) χάνεις!
    Ο καλύτερος μεζές φρέσκιες για ρακή με μπόλικο αλάτι και λεμόνι. Μαγειρευτές δε…. με ότι και να τις φτιάξεις γίνονται απίθανες. Το τέλειο φαγητό για μένα είναι κατσικάκι με αγκινάρες, αν και τώρα τελευταία δοκίμασα και κουνέλι με αγκινάρες και είναι εξίσου φοβερό.
    Περιμένω να περάσουν οι λίγες μέρες ακόμα, να τελειώσουμε κια πό τις εξετάσεις.
    Πολλά φιλιά

    • May 13, 2009 9:07 pm

      Οχι Φωτεινουλα μου δεν εχω φαει. Και κουνελι εχω χρονια να φαω, δε το συνηθιζαμε, δεν ειχαμε και κυνηγους, μονο ψαραδες ειχαμε. Καλη επιτυχια στον μικρο σου. Φιλια.

  17. May 13, 2009 11:52 am

    Bρε Δεσποινάκι.. αν είναι να κάνεις time-out και μετά να μας “πεθαίνεις” τι να πω.. χαλάλι σου!!
    και βλέποντας την καινούργια εικόνα στο προφίλ σου.. το time out σε ομόρφυνε:):):)
    η Χίος φόρεσε μαγιώ και αντιλιακό.. σου στέλνει χαιρετίσματα και 2 μπαλάκια πραλίνα παγωτό από τον Κρόνο για να δροσιστείς..:)

  18. May 13, 2009 9:11 pm

    Σταγονιτσα μου τι μου κανεις τι μου κανεις. Αυτο το παγωτο ειναι το καλυτερο παγωτο στον κοσμο. Απορω πως και δεν το εξαγουν σε ολη την Ελλαδα. Σε φιλω και σ’ευχαριστω.

Leave a Reply

