Skip to content

it’s a girl (special edition!!!!!)

May 19, 2009

New baby girl copy(2)

Αχ δεν μπορω  να κρατηθω!
απ τη χαρα θα τρελλαθω,
σημερα καναμε μωρο…
η ανηψουλα μου η Μυρτω
στο μαιευτηριο Λητω
και στην Αθηνα ωρα δυο!
ενα μωρακι ροζωπο
γλυκουλι και μικρουλικο
να το χαρω να το χαρω!
και να μας ζησει το μωρο!

Υ.Γ Το πρωτο μωρο της μεθεπομενης γεννιας, εγγονακι της αδελφης μου της Τινας.

65 Comments leave one →
  1. orfia permalink
    May 19, 2009 11:03 am

    Να σας ζησει Δεσποινακι μου.το μωρακι σας….τυχερο κ ευτυχισμενο.Ευχες και στους τυχερους γονεις… φιλακια πολλα!!

    • May 19, 2009 6:57 pm

      Ευχαριστω Ορφια μου. Φιλακια κι απο μενα.

  2. Ρούλα permalink
    May 19, 2009 11:04 am

    συγχαρητήριααααααααααααααααααα!!!!!να τη χαίρεστε την μπουμπούκα σας!!!και πάνω που μοιραστήκαμε τον κόμπο τσουπ λύνεται και γίνεται σχοινάκι χαρωπό !

    • May 19, 2009 6:58 pm

      Ειδες τι ειναι η ζωη Ρουλα μου. Τη μια βουρκωνεις την αλλη δε σε χωρα ο τοπος. Ευχαριστω.

  3. margarita permalink
    May 19, 2009 11:26 am

    παντα χαρες και ευχαριστα να εχετε.. να σας ζησει..

    • May 19, 2009 6:59 pm

      Ευχαριστω Μαργαριτακι. Πηρα το μυνημα μολις εφτασα σπιτι. Χαιρομαι πολυ που ολα πηγαν καλα!

  4. May 19, 2009 11:42 am

    Να σας ζήσει!!!! Να είναι γερή, τυχερή και ευτυχισμένη και να της έρχονται στην ζωή της όλα ρόδινα φιλενάδα μου… (Πάντως, έχει δείξει από τώρα η τύχη της με τέτοια θεία θεά που της κλήρωσε!!!) Φιλάκια…

    • May 19, 2009 7:00 pm

      Ε δε λενε κατα θεια κατα θειο κατα μπεμπα και μωρο!! Ευχαριστω φιλεναδα, αντε μεχρι να γυρισουμε να δουμε τα μωρα γινονται μαμαδες.. Φιλακια.

  5. ANTIGONH APO KANADA. permalink
    May 19, 2009 11:51 am

    KALORIZIKO KAI PANTA ME YGEIA KAI XARES NA EINAI SE OLH TOY THN ZOH , TO MOROYLI THS ANEPSOYLAS SOY .
    SYNXARHTHRIA !!!

    • May 19, 2009 7:02 pm

      Αντιγονη μου, ποσο καιρο ειχα να σε δω. Χαιρομαι ομως που ηρθες με συγκινει να ξερω οτι εισαι παντα εκει. Ευχαριστω για τις ευψες.

  6. May 19, 2009 11:57 am

    να σας ζήσειιι!!!!! γερή και τυχερή η μπεμπού σας!

    • May 19, 2009 7:03 pm

      Ευχαριστω μελισσακι. Δεν εχω δει ουτε φωτογραφια να δω .. μοιαζει με εκεινο το..τελειο μωρο?????

      • May 20, 2009 9:11 am

        θα είναι και καλύτερο από εκείνο το τέλειο μωρό, είμαι βεβαία :))
        να πεις του ευτυχούς μπαμπά να σου στείλει μια φωτογραφία με mail τι στο καλό τι έχουμε τόση τεχνολογία :))

  7. May 19, 2009 12:21 pm

    Eίναι αδύνατον να σε φανταστώ θειά γιαγιά σουπερ ντούπερ μπλογκερ λέμε. Συγχαρητήρια και να σας ζήσει καλά το καλοκαιρι Σεπτέμβρης θα έχεις να παίζεις τεσσάρον μηνών μωράκι είναι θαύμα σαν κουκλάκι θα είναι χχχχ

    • May 19, 2009 7:06 pm

      Ευχαριστω καρδουλα! Θα το δω πιο συντομα απο το Σεπτεμβρη. Ολα τα μωρα ειναι κουκλακια! ΧΧΧ

  8. May 19, 2009 12:34 pm

    Δεσποινακι μου τι χαρα!!!!!!!!Γιαγια απο ανηψια καλο,να σας ζησει η μπεμπεκα και να τη χαρειται , ευχομαι και απο τα παιδια σου να γινεις γιαγια και φανταζομαι τοτε τι χαρες θα κανεις.Φιλακια καλο μου.

    • May 19, 2009 7:06 pm

      Ευχαριστω Ελευθερια μου. Φιλακια και σε σενα!

  9. May 19, 2009 12:35 pm

    Και τέτοια μέρα που γεννήθηκε τυχερό θα είναι από πείρα το λέω 😉

    • May 19, 2009 7:07 pm

      Σιγουρα τα μαγιατικα ειναι χαρισματικα. Και η Δαφνη μου εχει γεννεθλια σε λιγες μερες.

  10. May 19, 2009 12:45 pm

    Να ζήσει! Γερό και καλότυχο :)))

  11. May 19, 2009 12:49 pm

    Να σας ζήσει και να την χαίρεστε την μπεμπούλα!

    • May 19, 2009 7:09 pm

      Κι εσενα Βασιλη. Καλα συμπτωση ειναι που γραψατε μαζι.. χμμ μαλλον κοιμηθηκαν τα μωρα και το ριξατε στο μπλογκινγκ!

  12. May 19, 2009 3:04 pm

    Απλα να σας ζησει το ..νεον δεσποιναριον 🙂

  13. panathinaeos permalink
    May 19, 2009 3:28 pm

    ευτυχια και χαρα να συντροφευουν την μπεμπα που ειναι τυχερη ετσι κι αλλιως, αφου εκτος των αλλων εχει το δεσποιναριον ως θεια!

    • May 19, 2009 7:12 pm

      Παντα με το γλυκο λογο φιλαρακι μου. Σ’ευχαριστω!

  14. May 19, 2009 3:32 pm

    Eυχές πολλές για τη μικρούλα σας, την πρώτη τής νέας γενιάς!
    Γρήγορα κι από τα παιδιά σου να γίνεις μια super γιαγιά.
    Φιλιά

    • May 19, 2009 7:13 pm

      Χα χα καλα αν περιμενω απο τα παιδια μου θα περιμενω πολυ. Ευχαριστω για τις ευχες. Φιλια!

  15. May 19, 2009 4:00 pm

    Να σας ζήσει η Ροζούλα!!!

  16. May 19, 2009 4:14 pm

    Ουαου!!!Καλωσόρισε το μωρούλι,να ζήσει, αδελφο-θεια-γιαγιά Δεσποινούλα. Τυχερό καλότυχο να είναι και να πάρει όλες τις χάρες και τις αρετές του σογιού!!!!Φιλάκια τρισχαρωπά!!

    • May 19, 2009 7:16 pm

      Ευχαριστω Κατερινιω, ηρθε το μωρακι, θυμασαι τοτε που σου ελεγα οτι θα πηγαινα στο γαμο!!

  17. May 19, 2009 4:23 pm

    Να σας ζήσει, σε καταλαβαίνω . Πέρσι το Μάρτιο και η δική μας οικογένεια πέρασε στην επόμενη γενιά, συνδέοντας ‘γενετικά’ την Πελοπόννησο, την Αθήνα, το Λονδίνο και τη Τζαμάικα και επειδή το πείραμα πέτυχε προχθές στις 16 Μαίου επαναλήφθηκε με την ίδια επιτυχία ..και τα ίδια συστατικά
    Ωραίο είναι αυτό , πολύ ωραίο είμαστε τυχεροί που τα ζούμε όλα αυτά

    • May 19, 2009 7:18 pm

      Σωστα, χαρα ειναι τα μωρα. Τα δικα σας φαινεται να ειναι πολυ ωραια συνταγη. και φυσικο ειναι οταν κατι πετυχει να το ξαναφιαχνουμε. Τα πιο ομορφα μωρα ππου εχω δει απο αμερικανα και Αιθιοπα.

  18. May 19, 2009 4:30 pm

    να τη χαίρεστε την μικρούλα, να σας ζήσει!!!
    Μόλις επέστρεψα απο μια “περιήγηση” στα πόστ σου: Καλέ πόσες αναρτήσεις έχασα; Απίστευτο…
    Φιλιά πολλά, απο ΝΖ…
    (την Αβινιόν, και την Κομπεγχάγη πολύ θα ήθελα να τις δω…Το τραγούδι απλά υπέροχο…)

    • May 19, 2009 7:20 pm

      Ευχαριστω Αρτανακι, εισαι απιστευτη, γραφω γραφω εγω, τα διαβαζεις ολα εσυ. Φιλακια.

  19. May 19, 2009 5:41 pm

    δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά! αυτά είναι! να σας ζήσει, γερή και ευτυχισμένη να είναι!

    • May 19, 2009 7:21 pm

      Μαριζουλα εσυ ξερεις, εχετε μωρακι στην οικογενεια! Ευχαριστω πολυ.

  20. May 19, 2009 5:56 pm

    νά σᾶς ζήσει
    νά σᾶς ζήσει
    νά σᾶς ζήσει!!!
    γλγλγλγλγλγλγλγλγλγλγλ (ὅπως φωνάζουν οἱ ἀραπίνες στίς χαρές,κατάλαβες ἐσύ δεσποινάριον… νά μπαίνω στό κλίμα…)γλγλγλγλγλγλλγλγλγλγλγλγλγλγλγλγλλγλγλγλγλλγλγγ

    • May 19, 2009 7:22 pm

      εμπαινε και και γλουγλουριζε Γαβριλακο. Ευχαριστω για ον ενθουσιασμο σου!

  21. May 19, 2009 6:37 pm

    Δεσποινάριον,
    Να σας ζήσει η ροζούλα που αποτέλεσε άφορμή ποιητικού οίστρου. Αντε και στα δικά σου τα εγγόνια να πλέξουμε καλτσάκια!
    Λοιπόν, όπως κατάλαβες στην Ιταλία, ίντερνετ γιόκ (είναι απίστευτα πίσω οι τυπάδες!) κι έτσι έκανα την αγρανάπαυσή μου για να μην ξεχνιόμαστε.
    Απο αύριο Αθήνα επιτέλους!
    Φιλιά

    • May 19, 2009 7:24 pm

      Ευχαριστω Τζουστινακι και καλο ταξιδι στην πατριδα. Φιλια!

  22. Marthaki permalink
    May 19, 2009 9:01 pm

    Δεσποιναριον,
    Να σας ζηση η μπεμπουλα και να την χαιρεστε!!!!!! Πολλα συνχαρητηρια στη γιαγια την Τινα και στη μητερα σας για την πρωτη της δισεγγονη!!!
    Η μητερα μου εχει 2 δισεγγονες και εναν δισεγγονο. Ειναι απο τις δυο μου τις ανεψιες, της αδεφγη μου τις κορες.

    Φιλακια

    • May 19, 2009 10:18 pm

      Καλησπερα Μαρθακι κι ευχαριστω για τις ευχες. Και να χαιρεστε κι εσεις τα μικρα σας ανηψακια. Φιλια.

  23. May 19, 2009 9:18 pm

    Να σας ζήσει!!!!!

  24. Μαρία permalink
    May 20, 2009 1:23 am

    Να σας ζήσει το μωράκι και να σας δίνει πάντα χαρές!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    • May 21, 2009 9:15 pm

      Μαρακι μου, ξερω αργησες γιατι εψαχνες θεση παρκινγκ παλι! Σ’ευχαριστω χαρα μου. Συγκινουμαι που ερχεσαι ακομα εδω.

  25. FoodJunkie permalink
    May 20, 2009 2:25 am

    Να σας ζήσει και να είναι τυχερή!

  26. Sophaki permalink
    May 20, 2009 3:04 am

    Despoinaki mou fantazomai thn xara sas, na sas zhsh kai na megalwsei me
    oles tis xares ths ghs. Fantazomai to kamari ths kyrias Dafnhs great
    grand mum pia…..

    • May 21, 2009 9:18 pm

      Καλα Σοφη, η κυρια Δαφνη μου ειπε οτι θα περιμενει και το τρισεγγονο!!!

  27. May 20, 2009 3:15 am

    Πραγματικά χαίρομαι ….με τη χαρά των άλλων! :/
    Να σας ζήσει, καλότυχο, γερό και δυνατό να είναι στη ζωή του.
    Πολλές μεμπο-καλημέρες!!!

    • May 21, 2009 9:19 pm

      Μα γιατι εισαι καλοκαρδο πλασμα Μαρκονακη μου. σ’ευχαριστω για τις ευχες.

  28. May 20, 2009 5:41 am

    Η μεγαλύτερη ευτυχία που μπορει να έχει ο άνθρωπος.
    Να σας ζήσει! Κι εχουν μια μυρωδιά τα μωράκια….τρέλα!

    • May 21, 2009 9:20 pm

      Πραγματικα, οχι μονο μυριζουν ομορφα αλλα εχουν και κατι φτερνακιαααα.. σαν μπαμπακακια!!!

  29. Εβίτα permalink
    May 20, 2009 6:54 am

    Ω τι χαρά! Να ζήσει το ρόζ μπεμπέκι. Γερό και τυχερό νάναι.

  30. Χριστινα permalink
    May 20, 2009 8:24 am

    καλοτυχο κ ευτυχισμενο το μωρο σας Δεσποινακι μου :)βλεπω σχεδον καθημερινα το νεογεννητο μωρακι μιας καλης μου φιλης κ εχω πεισθει..η μητροτητα ειναι κατι που θελω να ζησω συντομα! μακαρι..

    • May 21, 2009 9:22 pm

      Χριστιναααααα!!! ναι ναι, σειρα σου τωρα!!! Φιλακια!

  31. May 20, 2009 9:22 am

    ΚΑΛΑ θα ειμαι κοσμια και δεν θα γραψω ως Σκα διοτι ενα εγκεφαλικο κοντεψα να το παθω μην εγινες γιαγια
    -απαγορευεται!!!!διοτι θα ερχεται και η σειρα μου

    Αφου εγινε η Τινα θα ειναι πεντακοσιων ετων!οκ!!
    χχχχχχχ

    παρασυρθηκα

    ας μου συγχωρεθει παρακαλω:))

    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΜΠΕΜΠΑΑΑΑΑ
    που ηρθε να ομορφυνει κι αλλο το ομορφοσογο
    να ειναι γερη και τυχερη
    και να παρει τη φινετσα της θειας !:)

    φιλια!

    • May 21, 2009 9:25 pm

      Καλα δηλαδη καλα που η Τινα δε διαβαζει μπλογκς και δε το βλεπει αυτο! Σ’ευχαριστω Σκα για τα καλα σου λογια. Φιλακια.

  32. luna permalink
    May 20, 2009 2:50 pm

    Na sas zhsh, gerh nai kai kalofwtismenh! na
    Na thn xaireste kalh mou.
    filia polla

Leave a Reply

