Skip to content

ο παγκος μου με τα τζουμπλεκια του

May 21, 2009

P5170021 (1024x768)

Μεχρι προχτες, ενας μικρος χαμος γινοταν στον παγκο μου.  Χαρτια, περιοδικα, κερια, φυτα, μπλι μπλι, ολα μαζι κι ανακατα.  Ο παγκος μου ειναι λιγα βηματα πιο περα απο τη γωνιτσα που καθομαι και σας γραφω τα βραδυα.  Τον συγυρισα ομως!  Και τωρα που ειναι νοικοκυρεμενος μπορω να σας τον δειξω!

P5170016 (1024x768)

Βιβλιαρακια και περιοδικα διακοσμησης που μελεταω για ευνοητους λογους.  Το σι ντι ρολογακι μου το ειχε φερει ο Ερρικος απο το Berkeley.

P5170015 (1024x726)

Καταλογοι μοδας απο το Nordstrom που δεν τους πεταω γιατι εχουν ονειρεμενο design.

P5170022 (1024x741)

Κατ’ευθειαν απο το Ελ. Βενιζελος τα ομορφα περιοδικα που εχουν ιδιεταιρη αξια.  Η μουρανο καρδουλα παλι δωρακι του Ερρικου.

P5170024 (1024x729)

Περιοδικα που μελεταω αυτες τις μερες περι ..Ρωμης,  σχεδιαζοντας ενα ταξιδακι. Αριστερα  το… μπαμπλγκαμ!

P5170017 (1024x768)

Ελληνικα περιοδικα που φερνω παντα για να μου κρατανε παρεα.  Στη φωτογραφια το δεσποιναριον οκλαδον με τη φιλη της την Ντανυ στο Ταλιν της Εσθονιας απο φοιτητικη εκδρομη.

P5170030 (1024x947)

Συλλογη απο μικρα κεραμεικα ζαρζαβατικουλια και φρουτακια (εδω φαινονται λιγο πιο μεγαλα απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα)  που εφερε το δεσποιναριον απο το Σαν Φρανσισκο.  Τα φιαχνουν οι κινεζοι και τα πουλανε στο Τσαϊναταουν.  Ειναι εκπληκτικα  “αληθινα”.  P5170028 (1024x1024)

Παραμεριζω τα φρουτακια και εμφανιζεται μια κουκλαρα Ανδαλουσιανη με σκουλαρικακια  sherry.  Σουβενιρ απο to Cadiz (ηταν μεσα σε ενα γουελκαμ τσαντακι που μας εδωσαν σε ενα συνεδριο)

P5170033 (1024x768)

.. κι ενα αρχαιο δεσποιναριον (καπου 22)  σε μια παραλια.   Τοτε ειχαμε μανια με την μαυροασπρη φωτογραφια και τις εμφανιζαμε μονοι μας.  Σε επομενη αναρτηση θα σας παρουσιασω την γωνιτσα που γραφω και την κουζινοβιβλιοθηκη μου.  Πρεπει πρωτα ομως να τα..συγυρισω!

31 Comments leave one →
  1. May 21, 2009 11:56 pm

    Καλημέραααα!
    Και (έντονο το και) ο πάγκος σου φιν φον.
    Πρωινό ξύπνημα για μάθημα. Άντε και τρία μείνανε.
    Φιλιά βιαστικά

    • May 22, 2009 9:09 pm

      Την ωρα που πηγαινε εγω για νανακια, εσυ ξεκιναγες. Καλο καλοκαιρι λοιπον αφου τελειωνετε οπου ναναι. Φιλια.

  2. May 22, 2009 12:30 am

    Καλημερούδια. Φτιάχνω καφέ…πέρνω ένα φλυτζάνι και έρχομαι να “σκαλίσω” λίγο τον πάγκο σου. Δεν θα στον ανακατέψω, ένα – ένα θα βγάζω τα βιβλία, θα τους ρίχνω μια ματιά και θα τα ξαναβάζω στην θέση τουσ. Φιλάκια.

    • May 22, 2009 9:10 pm

      Ανετα Λιλακο, ελα με τον καφε και αραξε. Φιλακια.

  3. Χριστινα permalink
    May 22, 2009 1:39 am

    τι πολυχρωμος παγκος!!! ακριβως οπως μου αρεσει!!!
    μια τετοια γωνιτσα εχω φτιαξει κ εγω στο σαλονι για να κατασκευαζω τα κοσμηματακια μου..παντα εχει αναγκη απο συμμαζεμα
    μου δωσες κουραγιο να παλεψω με τα θερια της Εφοριας…χαχα!!
    πολλα φιλιαααααααααααααα

    • May 22, 2009 9:17 pm

      Χριστινακι μου καλα ξεμπερδεματα με τις εφοριες. Φιλακια.

  4. May 22, 2009 1:40 am

    καλησπέρα/καλημέρααααααααα!!!
    Ωραίος πάγκος…

  5. May 22, 2009 1:54 am

    Καλημέρα!
    Αχ τι ωραία που είναι η γωνίτσα σου! Πολλά ευχαριστώ για το tour:)
    Η Ρώμη ήταν κάποτε το σπίτι μου…κι έχω πολύ καιρό να πάω. Ζηλεύω!!!

    • May 22, 2009 9:20 pm

      Γεια σου Κωνσταντινα η μαλλον τσαο μπελλα. Μηπως να ερχοσουνα μαζι μου να με διευκολυνεις στη γλωσσα; Ειμαι ενθουσιασμενη, ειδικα στη Ρωμη εχω να παω πολλα χρονια.

  6. orfia permalink
    May 22, 2009 2:29 am

    Μια μοντερνα γωνια μιας μοντερνας γυναικας..!!!! Και ταξη….το δικο μου γραφειο….μια ζωη…ανω κατω…Αλλα η φωτο η ασπρομαυρη…ολα τα λεφτα Δεσποινακι μου….Μου αρεσουν ιδιαιτερα οι ασπρομαυρες…!!! Φιλακια

    • May 22, 2009 9:23 pm

      Ειναι που δε το ειδες πριν .. γι αυτο τα λες αυτα! Μαυροασπρες φωτογραφιες απο εκεινη την εποχη εχουμε πολλες και μαλιστα ειναι δικα μας εργα. Ευχαριστω Ορφια μου. Φιλια κι απο μενα.

  7. May 22, 2009 3:19 am

    Μούρλια σαν κι εσένα! Όσο για την τακτοποίηση…μπορεί να περιμένει😉

    • May 22, 2009 9:24 pm

      Γοργονιτσα μουυυυυ!! ενταξει σιγα σιγα οι υπολοιπες νοικοκυροσυνες.

  8. margarita permalink
    May 22, 2009 4:24 am

    ωραιωτατα.. ολα αυτα τα περιοδικα χωρανε σε εναν παγκο?? οσο για τις ασπρομαυρες φωτο… με τα ιλφορντ φιλμ και τις ερασιτεχνικες εμφανισεις.!! αυτα ηταν χρονια.. και οι κορνιζες με τα ντοκουμεντα αλλων εποχων.. και ελεγα ν απερασω μια μερα χαλαρη.. παω να βαλω ταξη..
    αλλαζω αποφαση.. εμενα μου παει το χαος.. χιχιχι

    • May 22, 2009 9:34 pm

      Τελεια, αστα ολα φιργδην μιγδην. Καλο Σαββατοκυριακο Μαργαριτακι.

  9. May 22, 2009 7:43 am

    Τι ωραία! Πόσο ομορφες είναι αυτές οι ξεναγήσεις!
    Καλό Σ/Κ.

    • May 22, 2009 9:36 pm

      Καλο Σαββατοκυριακο Δεσποινακι, ευχαριστω!

  10. FoodJunkie permalink
    May 22, 2009 8:18 am

    Χε χε, πέρασα κι εγώ φάση ασπρόμαυρης φωτογραφίας κοντά στην ίδια ηλικία! Πάντως το συναίσθημα όταν μαζεύει κανείς το αχούρι του είναι πολύ καθαρτικο. Πρέπει να το κάνω κι εγώ σύντομα…

    • May 22, 2009 9:41 pm

      Φαση μεν αλλα ηταν ωραια, δημιουργικη. Κι εκεινο το.. σκοτεινο δωματιο.. Οντως σου δινει μια ικανοποιηση η νοικοκυροσυνη.

  11. May 22, 2009 10:46 am

    Μαλλον πρεπει να σου δειξω φωτογραφια, απο τον δικο μου χωρο…
    Για να ανακαλυψεις ξανα την ενοια ..του χαους!
    Αμα τα ειχα εγω ετσι στην σειρα και..τακτοποιημενα…
    δεν θα εβρισκα ποτε τιποτα !
    Ομορφα τα μικροαντικειμενα.
    Μαζευω κι εγω τετοια.
    Γιατι να συγυρισεις εσυ;
    Δεν εχεις…Κινεζα😉

    Υγ..Εσυ δεν ησουν γεννημενη στην..ασπρομαυρη εποχη😉
    Φωτομονταζ ειναι !

    • May 22, 2009 9:47 pm

      Κινεζα δεν εχω, εχω τον κυριο Μοζες με την κυρια Καρμενσιτα αλλα αλλο το καθαρισμα κι αλλο το συμμαζεμα. Φυσικα δεν ειμαι της μαυροασπρης εποχης, ειμαι της εγχρωμης αλλα τοπαιζα κουλτουριαρα!! Ενταξει φωτομονταζ ειναι αλλα μη το πεις!

  12. May 22, 2009 1:11 pm

    1. latrevo afto to “eidos” post, my kind of post pou leme,
    2. theiko to periodiko tou aerodromiou, sto teleftaio tefxos tha deis iperoxa xenodoxeia pou exoun ginei se proin ekklisies
    3. koukla kai simera, koukla kai sta 22, na’sai panta kala

    • May 22, 2009 9:50 pm

      Θα φροντισω να το προμηθευτω Μαριζα μου. Ματακια μου σ’ευχαριστω πολυ. Εισαι πολυ γλυκο παιδι.

  13. May 22, 2009 1:24 pm

    χαχαχα άκου “αρχαίο Δεσποινάριο”:):) σε λίγο θα μας πεις ότι είναι και αντικέ:):)
    και πολύ θα ήθελα να βρισκόμουν για λίγο εκεί να σκαλίσω τον πάγκο σου.. με την άδειά σου βέβαια..:) ας είναι και ασυγυριστος:P:P
    ωρα σου καλη Δεσποινακι

    • May 22, 2009 9:53 pm

      χα χα, ελα κι εσυ σταγονιτσα, ανετα! Εκανα λαθος ομως, τοτε.. δεν ηταν αρχαιο! Την αγαπη μου σε σενα και στο νησι!

  14. ANTIGONH APO KANADA. permalink
    May 22, 2009 3:25 pm

    DESPOINAKI ,
    EISAI MERAKLOY SE OLA SOY KAI STHN KOYZINA SOY ,
    KAI STIS FOTOGRAFIES SOY KAI STON PROSOPIKO SOY XORO,KAI STO BLOG SOY,
    GIAYTO DEN PERNA MERA XORIS NA SE DIABASO !!!
    FILIA POLLA

    • May 22, 2009 9:54 pm

      Αντιγονη μου σ’ευχαριστω πολυ. Τι αλλο να πω. Φιλια.

  15. May 22, 2009 4:13 pm

    Με πολύ μεράκι είναι φτιαγμένη η πολυάριθμη και ποικιλόχρωμη συλλογή σου.Έχω πάθει όμως με σένα,την ασπρόμαυρη φωτογραφία σου και πως ήσουν στα 22 σου.Ε δεν έχεις αλλάξει και πολύ.Φτου σου,sexy mama,φτου σου!

    • May 22, 2009 9:57 pm

      Χαρα μου με πηραν τα σκαγια!! Θα σε πετυχω στη Σανελ και θα τα πουμε! Φιλακια!

  16. May 23, 2009 2:39 pm

    Τέλεια φιλενάδα μου συγχαρητήρια. Τον ίδιο θαυμασμό αισθάνομαι τώρα όπως και τότε, για το καινούργιο σου γραφείο!!Αντιπροσωπεύει πλήρως μια δημιουργική και γλυκιά γυναίκα. Για την ασπρόμαυρη φώτο δεν έχω λόγια. Ακριβώς το ίδιο νεανική και σκερτσόζα είσαι και τώρα βρε Δεσποινάκι.Φιλιά ομορφιά μου καλό ΣΚ

Leave a Reply

