Skip to content

memorial day weekend 2009 – flash shots –

May 25, 2009

Οπως ειπε και η φιλη μου η Μαργαριτα των μπλογκοσχολιων,  στην Αμερικη δεν εχουν  θρησκευτικες γιορτες, αλλα εχουν ..ηρωες.  Σημερα Δευτερα  γιορταζουν την μνημη των ηρωων τους, κι εμεις οι υπολοιποι,  καθομαστε ηρωϊκα και καταναλωνουμε μπυρες και χοντογκς.  Οι φωτογραφιες που ακολουθουν ειναι σκορπιες εικονες του Σαββατοκυριακου.

P5010078 (1024x730)

P5010080 (1024x769)

P5010081 (1024x768)

αζαλεες

P5230005 (1024x768) (1024x768)

ροδοδενδρο

P5230015 (662x1024)

στον κηπο των παιδιων

P5230016 (1024x768)

P5230007 (1024x813)

του ψηστη του Τεντυ

P5230011 (916x1024)

Γουϊτμορ ο λαοπλανος

P5230026 (1024x768)

καρπουζακι

P5240003 (1024x651)

της ” ωραιοτατης κουμπαρας ”  τα ωραιοτατα κατασκευασματα.

P5240013 (1024x715)

P5240048 (1024x767)

P5240049

μετα τις φραουλες..

… ηρθε η καταιγιδα..

54 Comments leave one →
  1. May 26, 2009 1:43 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι!
    Υπέροχες όλες οι φότος. Μάλλον περάσατε τέλεια το Σ/Κ με τις μπύρες σας και τα χοτντογκ σας τα ηρωικά!

    • May 26, 2009 6:03 pm

      Καλημερα Λιλακο το τεχνολογικον και το καφεδοφιλον. Περασαμε πολυ ομορφα, αλλα τελειωσε το τριημερο. Με τον ιδιο γρηγορο τροπο που τελειωνουν ολα τα τριημερα ολες οι αποδρασεις και ολες οι διακοπες. Φευ!!!

  2. May 26, 2009 2:51 am

    Αγαπημένη μου,
    Τί όμορφα λουλούδια! Μαγευτικά! Σύντομα θα δείξω ένα συγκλονιστικό βιβλίο με τα αγριολούλουδα της Λευκάδας μας. Περίπου σ΄αυτά κι άλλα χρώματα.
    Νάστε καλά να γιορτάζετε τις αμερικ(λ)άνικες αργίες. Και του χρόνου.
    Φιλάκια απο το νησί των ποιητών (τώρα και συγγραφέων, χα!χα:)

    • May 26, 2009 6:04 pm

      Τζουστινακι παρα θιν Λευκαδος. Θα ειναι πανεμορφα τα λουλουδια στη Λευκαδα, δεν εχω καμια αμφιβολια. Και ξερεις τι νομιζω, στην Ελλαδα τα αγριολουλουδα μυριζουν πιο ομορφα απο οποιαδηποτε αλλη γωνια στον πλανητη.

  3. May 26, 2009 3:12 am

    Ποια παιδιά έχουν αυτόν τον υπέροχο κήπο? Να μου τον επιστρέψουν αμέσως παρακαλώ… Είναι δικός μου!!!!!:-)

    • May 26, 2009 6:05 pm

      Ευουλα, θα τα κανονισω εγω τα παλιοπαιδα, παρε τον κηπο σου χαρα μου.

  4. May 26, 2009 3:20 am

    Όλα τα συνδίασες σήμερα καλή μου. Τι κήπους, τι λουκάνικα,.(βρε δεν είπαμε λίγο κρατει μέχρι τον Ιούλιο??) έλεος δεν υπάρχει σ αυτό το μπλογκ???χε χε!!!! ….και γλυκό και φράουλες?? Ομολόγησέ το : Θέλεις να αλλάξουμε νούμερο??
    Μου φτιαξες τη μέρα “κακό κορίτσι”!! Σε όλα λέω όχι, αλλά φράουλες καί κήπο τα έχασες!!
    Καλημέρα με γλυκοφιλιά

    • May 26, 2009 6:06 pm

      Ασε με βρε Κατεριναααα.. ασε με βρεεεεε Κατεριναααα… μηπως νομιζεις οτι αγγιξα τα παλιοχοτντογκς. Μισο μπιφτεκι εφαγα, τρεις ντοματες, ενα κομματακι σπανακοπιτα, και μετα βουτηξα ΜΙΑ φραουλα στη σαντiγυ. Τα νουμερα μου μεσα. Ουτε πιπερια γεμιστη εφαγα. Στης κουμπαρας ψαρακι εφαγα και σαλατα. Μη κοιτας που τα δειχνω εδω, ειναι για την εικονογραφηση του μπλογκ! φιλακια

  5. May 26, 2009 4:04 am

    axaaxa θα πεθανω

    ναι να δωσετε στην Ευη πισω τον κηπο
    και σε μενα τα πιατα με τα ψητα…

    τελεια ολα Δεσποινακι μου

    …και λιμπιστικα!!

    • May 26, 2009 6:25 pm

      Σκα χαρα μου, πες στη μαμυ να σου φιαξει ενα σαουθερν μακαρονι αντ τσηζ, μα δε γινετει ολη μερα να κανετε αερα με τις βενταλιες σας! Πφ!

  6. margarita permalink
    May 26, 2009 4:36 am

    τι ωραια που περνατε εσεις στας εξοχας ( εγω γιατι νομιζα οτι τα παιδια εχουν town house? .. ταιστε μωρε και το σκυλο που κοιταει ξεροσταλιασμενος.. ασε που εγω νομιζα οτι μετα τις φραουλες ερχεται ο ερωτας… σαν το πικρη μικρη μου αγαπη…. Μ. περιμενοντας την καταιγιδα να μας λυτρωση απο αυτη την κουφοβραση… ( και εγω ηρωας ειμαι γιατι δεν με κανουν γιορτη??)

    • May 26, 2009 6:26 pm

      Ε ταουν χαουζ εχουν Μαργαριτακι μου.. στην εξοχη με κηπακο!! Ειδες ο Γουϊττυ!! Με το που θα του κανεις ταπ ταπ με τα χερια ολος απανω σου ιναι. Ναι μετα τις φραουλες ηρθε ο ερωτας και μετα τον παρεσυρε η καταιγιδα, σαν τα ανεμοδαρμενα υψη. Να εισηγηθω για το εορταστικο της υποθεσης!

  7. May 26, 2009 5:37 am

    Ξέρεις τι ήθελα να βουτήξω το Γουίτμορ ετσι για μέρα και να στον δώσω πάλι πίσω! Σχεδίασε πάλι! το μπλογκ έχει γίνει πολύ σούπερ με τα χρώματα που εβαλες τελικά xxx

    • May 26, 2009 6:27 pm

      Πηνελοπη, τωρα σε φανταζομαι στο πισω καθισμα ενος αυτοκινητου, παρκαρισμενου καπου στην Κηφισσια (οπου ως γνωστον πιανεις ιντερνετ) να μου γραφεις σχολιο. Πεφτω πολυ εξω; Παρε παιδι μου στα παιδια ενα παπυλακι! Η δε θα αντεξει στη ζεστη; ΧΧΧ

  8. orfia permalink
    May 26, 2009 6:24 am

    …Τι κουκλος ειναι αυτος ο ζουζουνος σας???? Τι ματαρες….τρελλαθηκα…φτου φτου… Ο κηπος σας…Δεσποινακι υποσχεται περιπατους…περισυλλογη, ανασες…. Τελειος..!!Δεν θα ελεγα οχι ομως και σε ενα “ξεγυρισμενο” χοτντογκακι….μεσημερι..εδω πεινασαμε.. Φιλακια

    • May 26, 2009 6:28 pm

      Ορφια μου, ετσι ειναι ο καθαρος αερας ανοιγει και την ορεξη! Μουσταρδα;

  9. Melissoula permalink
    May 26, 2009 6:34 am

    Ola exoun mia thesh se auto to post louloudia, khpoi, loukanika, to pareaki, h tourta pou mporei kai na einai dhmiourgia ths wraiotaths koumparas, giati an den einai de tha sou sygxwrhsw pote pou o jack den exei th thesh pou tou axizei! Pff autos o pispirigkos o mikroulhs sas exei parei ta myala leme🙂
    Filia polla

    Ps phga bolta shmera!! Ws to saloni kai gyrisa kiolas😉

    • May 26, 2009 6:28 pm

      Μελισσουλα, ετσι μπραβο!! Το πατας καθολου η με πατεριτσα ακομα; Αχ να δεις ολα θα περασουν χαρα μου!

      Λοιπον ναι ποτ πουρι απο καλοκαιρινες καταστασεις. Ο Τζακ απο τοτε που ηρθε ο Γουϊττυ στην οικογενεια το παιζει μεγαλος και σοβαρος. Του ειχαν βαλει τα παιδια κι ενα χαβαϊαν σερτ και ηταν αφασια.

      Οσο για το γλυκο.. οχι παιδι μου, ανακαλυψα ενα φιν-φονεστατο μαγαζι που τα φιαχνει (Μπαλντουτσις) και το πηρα απο κει. Ρασμπερυ με ροδακινο μους .. μιλαμε για γλυκο.. συννεφακι!!

  10. May 26, 2009 9:33 am

    ἄχ τί σκυλάκι εἶναι αὐτό;;;;;;

    ὑ.γ.
    κάτι ψειροῦλες πῆρε τό μάτι μου, ὄμως..
    …ξέρω ξέρω, ὁ φακός φταίει..

    • May 26, 2009 6:29 pm

      Γκαμπριελ ειναι των παιδιων μου το κουταβι!! Ο Γουϊττυ, ειχες δει παλια το βιδεον;

      • May 26, 2009 6:33 pm

        οὐδεπώποτε

        • May 26, 2009 6:43 pm

          χα χααα εδω εισαι για Γκαμπριελ!

          • May 26, 2009 6:47 pm

            ἔχουμε συμπέσει μιλᾶμε καί σχολιάζουμε στόν αὐτό διαδικτυακό χρόνο…
            ἔ, νά μήν ξαναπῶ Ρα-χα-μίμ τώρα;;;;

            • May 26, 2009 6:50 pm

              χα χα και αλλοι 6 διαβαζουν ταυτοχρονα!! ΡΑΧΑΜΙΜ!

  11. May 26, 2009 9:36 am

    ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΟΥΥΥΥ

    τώρα τό πρόσεξα!!!!!!!!

    προήχθην ΚΑΙ σέ παλ(α)ιόπαιδο
    ἀλλά ΚΑΙ ἀτίθασο σύν τοῖς ἄλλοις;;;;;;

    ὄου μάυ Γκάντυ!
    (μτφ. Θεούλη μου)

    • May 26, 2009 6:30 pm

      Οχι παλιοπαιδο αλλα τρελλοπαιδο (ακομα καλυτερα)

      • May 26, 2009 6:35 pm

        καί βέβαια καλύτερα!
        μέ τήν ἀξία μου, μέ τό σπαθί μου ἀπέκτησε αὐτόν τόν τίτλο!
        καί ἀπό τίς 19/6 νά δεῖς τί ἔχει νά γίνει (σσσσσσσσσσσουυυυτττ!!)

        • May 26, 2009 6:43 pm

          *ἀπέκτησα* ἤθελα νά πῶ..

          • May 26, 2009 6:44 pm

            Ναι εκει θα σου δωσω και αλλουε τιτλους για!

            • May 26, 2009 6:50 pm

              πλάκα πλάκα, φημολογεῖται ὅτι τούς μοιράζουν
              ἀβέρτα (κουβέρτα) τούς τίτλους ἐκεί χάμω..
              LOL

  12. May 26, 2009 9:39 am

    σόρρυ. ἀλλά ἤθελα νά σέ ρωτήσω ἀπό παλιά…
    Πές μου σέ παρακαλῶ βρέ (ya) δεσποινάριον…
    Τί στό καλό ἐνδιαφέρον βρίσκεις στήν ἱστοσελίδα τῆς “Πρεσβείας μας στην Πολωνία”;;;;;;
    ὄχι πές μου σέ παρακαλῶ δηλαδή

    (….Ραχαμίμ!!!)

    • May 26, 2009 6:32 pm

      Να σου πω ευχαριστως για Ραχαμιμ! Ισως ειναι το μονο ΤΟΣΟ ενημερωτικο ιστολογιο πρεσβειας μας απο οπουδηποτε αλλου. Για μενα που ειμαι εδω, εχει συγκεντρωμενες ολες τις εφημεριδες, εχει πολιτιστικα νεα, εχει ενημερωση, καλλιτεχνικες εκδηλωσεις, απ’ ολα. Μακαρι και η πρεσβεια μας εδω να ειχε κατι αναλογο (ya να τους το ελεγα εγω; ) Βεβαι η δικη μας εχει μια κατλτσουραλ ατασέ που μας ενημερωνει περι παντων εκδηλωσεων. Ασχετα εαν τα θεματα ενδιαφερουν ολους, το βρισκω αντικειμενικο, εμπεριστατωμενο και με πολλες πληροφοριες που εχουν σχεση με ελληνες του εξωτερικου. Οχι δε το διαβαζω συχνα, αλλα οταν πηγαινω εκει παντα βρισκω κατι ενδιαφερον.

      • May 26, 2009 6:36 pm

        εἴπα κι ἐγώ δα

        • May 26, 2009 6:45 pm

          εκτος απο κατι κρυσταλλα και μια Πολωνεζα φοιτητρια που εχω, καμια σχεση με Πολαντ!

          • May 26, 2009 6:48 pm

            ρώτα κι ἐμᾶς
            πού ἔχουμε πικράν πείραν..
            (πού νά μήν ἔσωνα)

  13. May 26, 2009 10:26 am

    Αχχχ…μοιάζει της Τσάκι μου ο Γουΐτμορ!!!!

    • May 26, 2009 6:33 pm

      Εχετε και γοργονοσκυλο κοριτσαρα μου; Φιλακια, αραγε Αθηνα εισαι ακομα;

  14. panathinaeos permalink
    May 26, 2009 12:45 pm

    το πορφυρο νυχι ειναι ολα τα λεφτα της νεας φωτο, ο μεγαλος πρωταγωνιστης και μετα ο γουιτμορ ο αλανιαρης! γεματη η ατμοσφαιρα απο χαρα και προσφορα εδεσματων, ζηλευω πολυ με τα ωραια που μαγειρευεις και θα ερθω εντος κοντεινερ, παρανομος μεταναστης!

    • May 26, 2009 6:34 pm

      Αγαπητωτατε μου, σας περιμενω στην αποβαθρα. Θα σας κρυψω καλα απο το εμιγκρεησον, και θα σας φερνω χοτντοκς με κετσαπ εκει στην κρυψωνα γιατι ..το ξερω καλα, αυτα λιμπιστηκατε!! Μη δειτε κοκκινο, λιωνετε!! Πφ!

  15. May 26, 2009 1:36 pm

    βρισκόμαστε στο γραφείο, εξ ου και δεν υπάρχει πολυτονικό στο κείμενο…, και η μητέρα μου (Άννα) ζήλεψε τα εξής :
    1. τα γεμιστά σου
    2. τις μπλε χάντρες του Γουϊτμορ
    3. το ροδόδενδρο, που (όπως με διαβεβαιώνει, χωρίς βέβαια να μπορώ να αντιτάξω λέξη στους ισχυρισμούς της) δεν ευδοκιμεί στη Ρόδο, λόγω του ιδιαίτερα ασβεστολιθικού εδάφους της, και έτσι αντί να το βλέπει στον κήπο της, τα χαζεύει στο μπλόγκ σου, δεσποινάριον.

    αυτά.

    • May 26, 2009 6:39 pm

      Δεν ειμαστε καλα τι γραφειο ειναι αυτο χωρις περισπωμενες;
      Να μου φιλησεις την μαμα Αννα και να της πεις
      1. Τα γεμιστα ηταν της “ωραιοτατης κουμπαρας”
      2. Εν να μη μας ματιασουν τον σκυλαρινο μας!
      3. Θα εχετε ομως αλλες ομορφιες, γερανια, αροκαριες και ισως και κακτακια.
      Καλα δε ντρεπεσαι να κανεις σερφινγκ την ωρα της δουλειας Ραχαμιμ!!!

      • May 26, 2009 6:41 pm

        τό ἐπιθυμοῦσε ἡ μήτηρρρρ!! (“βρε, κάτσε να δούμε τι γράφει πάλι ντε!”)

        δέν πταίω!
        ἠργαζόμην σκληρῶς, πλήν ὄμως αἱ βουλαί…

        • May 26, 2009 6:49 pm

          Χα χαααα.. πολυ μ’αρεσει που οι ανθρωποι κανουν τετοια για χαρη μου, αλλα στο υποσχομαι δε θα το παρω απανω μου, θα ειμαι παντα σεμνη και μετρημενη.

  16. Ρούλα permalink
    May 26, 2009 2:04 pm

    καλησπέρα,καλησπέρα
    εκείνο που μου αρέσει πιο πολύ στις φωτογραφίες σου είναι που δίνεις σημασία με τα κοντινά πλάνα στη λεπτομέρεια.Είναι πολύ γλυκό την ώρα που έχεις καλή παρεούλα να θες να μοιραστείς μαζί μας ότι ωραίο πιάνει το μάτι σου!
    Λέγεται ότι τα σκυλάκια αποκτούν την προσωπικότητα των αφεντικών τους και όπως κατάλαβες όλοι τον χαρήκαμε ο καθένας με τον τρόπο του!
    Τελικά μεγάλο σουξέ οι πολύχρωμες πιπεριές του καλλιτέχνη μας.Μέχρι και σε δεντρόσπιτο της Αμέρικα έφθασε η χάρη τους !Τις έκανα και εγώ όπως ακριβώς είναι η συνταγή και έγιναν υπέροχες.
    Σου το είπα ότι με χαρά περιμένω ανάρτησή σου?(είπα να πω για ακόμη μια φορά ευχαριστώ αλλά με ((μάλωσες)) την άλλη φορά και είπα να κρατηθώ!)

    • May 26, 2009 6:42 pm

      Ρουλα μου.. ποτ ε σε μαλωσα; Σορρυ δε μαλωνω τον κοσμο εγω. Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Μακαρι να ηταν οι πιπεριες με την συνταγη του αγαπητωτατου αλλα φευ.. δεν ηταν..
      Οσο για τον Γουϊτμορ, σιγουρα μοιαζει του Τεντυ μου, πειραχτηρι …

  17. May 26, 2009 3:21 pm

    Να είστε καλά και του χρόνου! Πείνασα πάλι που ήρθα από δω!

  18. May 26, 2009 6:54 pm

    Νομιζω Γκαμπριελ οτι τελειωσανε τα σχολια που μπορει να κανει καποιος σε ενα θρεντ. Να δουμε τι τιτλο θα σου δωσουν εσενα! Καληνυχτα καμαρι μου.

  19. May 26, 2009 6:56 pm

    λοιπόν ἀγαπητή,
    δέν θά συνεχίσω αὐτήν τήν πλάκα.
    ἐθνικός ὕπνος -ἕνα ποίημα-καληνύχτα.
    τό γάλα μου καί ὕπνο
    ἐς αὔριον ἡ συνέχεια τῶν ἀντισχολίων…
    Α.ΜΠ.Κ.Α.Γ.

    • May 26, 2009 7:01 pm

      αντε ονειρα γλυκα. να μου φιλησεις την μαμυ!

  20. May 28, 2009 4:18 pm

    Δεσποινακι προτιμω σουβλακι μανιταριων.γιορτη ναναι και αργια και οτι ναναι.Φιλακια

  21. May 31, 2009 7:49 am

    Βρε χαρα μου, αφου εσυ καθε μερα αργια εχεις!!! Πφφφφφ

Leave a Reply

