Skip to content

το λουλουδι του ροδοδενδρου

May 28, 2009

Μεσα σε τρεις μερες το μπουμπουκι του ροδοδενδρου, ανοιξε σε ενα τεραστιο, ασπρο λουλουδι με απαλες ροζ ανταυγειες. Οτι λογια και να γραψω θα ειναι λιγα. Οι φωτογραφιες μιλανε μονες τους. Αφιερωμενες στην μικρη μου Δαφνη που εχει γεννεθλια (29/5), και στην κυρια Αννα Χ.

P5270005 (1024x768)

P5270002 (1024x813)

P5270004 (1024x766)

Φιλια για καλο Σαββατοκυριακο, και να θυμηθω να γραψω 100 φορες. “Δε θα κανω αναρτησεις που κατα βαθος δε μου αρεσουν”. Ευτυχως, με προλαβε το ροδοδενδρο!

48 Comments leave one →
  1. May 29, 2009 1:02 am

    Τι να πούμε τώρα; Απλά…υπέροχο🙂

    Καλημερούδια Δεσποινάκι και καλό Π-Σ-Κ

    • May 29, 2009 8:42 pm

      Καλημερουδια (της επομενης) Λιλακι και καλο Σ/Κ και σε σενα

  2. May 29, 2009 1:20 am

    Να σου ζήσει η κορούλα σου φιλενάδα μου!!! Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις πάντα, όπως επιθυμείς… Φιλάκια και… άμα δεν έχεις κέφι, μην γράφεις βρε… Πάρε off…..:-)

    • May 29, 2009 8:44 pm

      Ευχαριστω για τις ευχες Ευουλα μου. Απο το νησι των Φαιακων μου γραφεις; ΟΥΑΟΥΥΥΥ!!

  3. May 29, 2009 1:27 am

    ἄχ βρέ δεσποινάριον.
    ἄχ

  4. May 29, 2009 1:33 am

    Χρόνια πολλά! Να την χαίρεσαι!!
    Το άνθος φυσικά υπέροχο!
    Καλό Σ/Κ

    • May 29, 2009 8:48 pm

      Ευχαριστω Σοφιτσα και για τις ευχες και για το κομπλιμαν προς το ανθος. Και καλο Σ/Κ βεβαιως βεβαιως.

  5. May 29, 2009 1:39 am

    Δεσποινακι μου μεσα απο την καρδια μου ευχες για την κορουλα σου.Η ψυχουλα σου προεχει, οι καθημερινες αναρτησεις ειναι κουραση αν θες να κανεις κατι που ν’αρεσει πρωτα σε σενα ,ή και καποια στιγμη ερχεται ο κορεσμος ,λες και τωρα τι να γραψω!!!!!!!!Φιλακια

    • May 29, 2009 8:49 pm

      Ευχαριστω Ελευθερια μου για τις ευχες. Τα αλλα θα τα εξηγησω αυριο. Σε φιλω.

  6. orfia permalink
    May 29, 2009 1:44 am

    Καλημερα Δεσποινα μου. Να χαιρεσαι τη κορουλα σου – το μωρο σου -ναναι παντα καλα και ευτυχισμενο. Οσο για τις αναρτησεις σου….ακομη κι οσες εσενα δεν σου αρεσουν…εμεις οπως βλεπεις τις λατρευουμε…!!! Φιλακια πολλα πολλα και καλο Σ/κο.!!

    • May 29, 2009 8:53 pm

      Ευχαριστω Ορφια μου για τις ευχες και για την ψηφο εμπιστοσυνης. Φιλια και ευχες κι απο μενα για ενα ομορφο Σ/Κ

  7. ΑΝΝΑ Χ. permalink
    May 29, 2009 2:09 am

    Δέσποινα, Καλή μέρα
    Χρόνια πολλά για την κορούλα σου (επίτρεψέ μου τον ενικό). Από την αγάπη του γιου μου, που όταν σε αναφέρει λάμπουν τα μάτια του, μεταδόθηκε και σε μένα μια γλυκειά αίσθηση ότι είσαι ένα ξεχωριστό πλάσμα!
    Σε ευχαριστώ για το Ροδόδεντρο, είναι σπάνιο στην περιοχή μας εδώ στο νότο.
    Πολύ θα ήθελα να σε συναντήσουμε στην Ουάσιγκτον.
    Σε φιλώ
    Αννα Χ.

    • May 29, 2009 8:56 pm

      Αγαπητη Αννα, οχι απλα προτιμω τον ενικο αλλα τον υιοθετω κι εγω.
      Σ’ευχαριστω για τις ευχες αλλα και για τα καλα σου λογια. Θα χαρω να σας δω οταν περασετε απο την Ουασινγκτον. Φιλια κι απο μενα.

  8. margarita permalink
    May 29, 2009 2:19 am

    να τη χαιρεσαι τη Δαφνη , παντα γερη δυνατη και περιτριγυρισμενη απο καλους φιλους..και μην ξεχνας την εβδομη μερα κατα τας γραφας… να καααθεσαι και να μην ασχολεισαι με αναρτησεις… φιλια σταυρωτα..

    • May 29, 2009 8:59 pm

      Μαργαριτακι, ευχαριστω για τις ευχες, εμεις τα ειπαμε και τηλεφωνικα. Ποια ειναι η 7η μερα;.. εξαρταται απο ποτε αρχιζεις να μετρας.. εγω ολο μπερδευομαι.

  9. Με νόημα permalink
    May 29, 2009 2:22 am

    Να σου ζήσει η Δαφνούλα,
    η γλυκειά σου η κορούλα.
    Νάναι η στράτα της στρωμένη,
    ροδοδεντροστολισμένη

    Φιλάκια
    ΧΧΧΧΧΧ

    • May 29, 2009 9:01 pm

      νατο το νοηματακι
      εγραψε και ποιηματακι
      με υπεροχες ευχες
      ..αλλα τογραψε εχτες!!
      ΧΧΧ

  10. May 29, 2009 3:29 am

    Χιλιόχρονη, γλυκιά και ευτυχισμένη η Δαφνούλα σου. Τα ροδόδενδρα είναι μούρλια!!!
    Όσο για το μπλογκ σου ,κοίτα να δεις,εδώ έχουμε να κάνουμε με προσωπολατρεία πια!!!Όση αποχή και να κάνεις,οι καλημέρες θα πηγαίνουν και θα έρχονται.
    Σε φιλώ καλή μα πολυ καλή μου φίλη μουτς

    • May 29, 2009 9:13 pm

      Κατερινακι ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου για τη Δαφνουλα. Δευτερον, δε μιλησα για αποχη, τριτον πολυ ενθουσιασμενη σε βρισκω, τεταρτον οι καλημερες παντα ευπροσδεκτες. Σε φιλω κι εγω.

  11. May 29, 2009 4:56 am

    Δεν πιστεύω να την γλίτωσες μ’ένα ροδολούλουδο…
    Χρόνια πολλά στις δύο κυρίες.
    Θα μας φτιάξεις κι εμάς κανά γλυκάκι που μένουμε μοναχούλια μας(ωσάν φοιτητές);

    • May 29, 2009 9:18 pm

      Ε οχι αλοιμονο, παω να φιαξω κανενα σοροπιαστο, καμια πασταφλωρα, σβιγγους, τουλουμπες και παστακια αμυγδαλου. Φιλια κοριτσακι μου.

  12. Sophaki permalink
    May 29, 2009 5:01 am

    Despoinaki mou glyko ti omorfh eikona me meteferes ston khpo sou
    mia glykeia kalokairinh mera. Filakia.

    • May 29, 2009 9:19 pm

      Σοφακι! εφιαξες βαλιτσα η θα σε κυνηγαω παλι!!!!! Φιλακια.

  13. May 29, 2009 6:29 am

    Ωχ, βρε Δέσποινα δεν κατάλαβα ότι η Δάφνη είναι κόρη σου…Καμιά φορά μπερδεύομαι με τα ονόματα…
    Να σου ζήσει η κούκλα σου, να την δεις όπως επιθυμείς, να είναι ευτυχισμένη, χαρούμενη και επιτυχημένη σε ότι και να κάνει!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας.

    • May 29, 2009 9:21 pm

      Λιλακο μου ευχαριστω για τις ευχες, Φιλια και σε σενα και καλο Σαββατοκυριακο.

  14. ANTIGONH APO KANADA. permalink
    May 29, 2009 7:11 am

    POLYXRONH H KOROYLA SOY ,
    KAI SYMFONO ME THN ORFIA !
    ANOIKSIATIKA ,FILIKA ,FILIA .

    • May 29, 2009 9:24 pm

      Αντιγονη μου, κομμα κανατε ε; Ργω σου στελνω καλοκαιρινα φιλια παντως. Μπηκε για τα καλα το καλοκαιρακι. Φιλια.

  15. May 29, 2009 7:33 am

    Να χαίρεσαι την κόρη σου.Να είναι υγιής και ευτυχισμένη.
    Διδυμάκι σαν την δικιά μου έτσι;
    Πολύ ωραίες οι φωτο. Η τελευταία μάλιστα, μυρίζει 😉

    • May 29, 2009 9:25 pm

      Δεσποινιω μου νασαι καλα. Διδυμακι η Δαφνουλα, αλλα και το δεσποιναριον.

  16. Μαρία permalink
    May 29, 2009 10:16 am

    Δεσποινάκι μου, να χαίρεσαι την κόρη σου…..να είναι πολύχρωνη και τυχερή πάντα…
    Δεν ξέρω για ποιες αναρτήσεις λες, αλλά εγώ τις απολαμβάνω όλες….
    θέλω ή μάλλον έχω ανάγκη να διαβάζω κάποιον τόσο απίστευτα ταλαντούχο και τρομερά αληθινό ταυτόχρονα….μετά από τόσα χρόνια καταφέρνεις να με ξαφνιάζεις ευχάριστα….ίσως γιατί ξέρω πως όσα γράφεις είναι αυθεντικά….ίσως γιατί απλά έχεις το χάρισμα να κάνεις ακόμα και τα πιο απλά όμορφα….

    φιλιά πολλά
    Μαρία

    • May 29, 2009 9:29 pm

      Μαρακι μου, ωρες ωρες με πιαμει νοσταλγια για τις παλιες μας τρελλες. Ειμαι ασυγχωρητη, πεταξα κατι που αισθανθηκα χτες το βραδυ χωρις να το εξηγησω. Θα εξηγησω αποψε τι εννοουσα. Κι εσυ με συγκινεις ετσι που τα λες. Φιλια χαρα μου.

  17. May 29, 2009 10:34 am

    Να το χαίρεσαι το πρωτότοκο παιδάκι σου. Να την καμαρώσεις σαν λουλούδι που κάθε μέρα ανοίγει τα πέταλά του. Να είναι η ζωή της ένας ανθός ροδόδενδρου με απαλό άρωμα.
    Την αγαπάμε τη Δάφνη μέσα απο τα γραπτά σου. Την αγαπάμε γιατί βγήκε απο σένα, το εκπληκτικό Δεσποινάριον!
    Φιλιά σου

    • May 29, 2009 9:34 pm

      Τζουστινακι, χιλια ευχαριστω οχι μονο για τις ευχες αλλα και για ωραια που γραφεις. Τελικα οσο προχωραω στα σχολια, αισθανομαι ολο και πιο αβολα. Φιλακια. Νασαι καλα και να περνας ομορφα.

  18. Melissoula permalink
    May 29, 2009 10:57 am

    Na th xairesai Despoinaki!!

    • May 29, 2009 9:35 pm

      Ευχαριστω μελισσουλα και περαστικα γρηγορα!

  19. luna permalink
    May 29, 2009 12:17 pm

    Panemorfo to anthos tou Rododentrou kai fusika na xereste to koritsi sas xilioxrono , kalofwtismeno kai panta me ugeia opws epithimite na to kamarwnete!
    se filw

    • May 29, 2009 10:09 pm

      Ευχαριστω Λουνα μου. Τωρα οι ευχες αλλαξανε, λεμε να την καμαρωσουμε.. οπως επιθυμει η ιδια. Κι εγω σε φιλω.

  20. May 29, 2009 1:00 pm

    Να χαιρεσαι την ροδο/Δαφνη σου γλυκοδεσποιναριον!
    Να εισαστε παντα αγαπημενες!

    Μακρυα απο σας λοιπον,το…..
    σς ποτισα ροδοσταμο
    με ποτισες φαρμακι..

    Φιλια ..τριημερης ξεκουρασης😉

    • May 29, 2009 9:59 pm

      Φτου σειρα σας να καθησετε τρεις μερες. Ευχαριστω για τις ευχες καλο μου παλιογατο. Φιλια.

  21. Μαρία permalink
    May 29, 2009 3:26 pm

    Να μάθω άλλη φορά να μη γράφω αμέσως μόλις ξυπνήσω…ή τουλάχιστον να πίνω πρώτα καφέ να ανοίγει το μάτι και να ξυπνάει το μυαλό…πολύχρονη ήθελα να γράψω…αφού δεν έγραψα πολύχρωμη, πάλι καλά……
    τέλος πάντων…να τη χαίρεσαι τη Δάφνη σου…και να χαίρεσαι και τα αγόρια σου…και τα..τρία!!

    • May 29, 2009 9:39 pm

      χα χααα ενταξει το καταλαβα, ματακια, πες μου λιγο τα νεα σου. Ειμαι στο despinarion στο τζη μεηλ. Πες μου πως παει το παρκινγκ και ολα αυτα ναι;

  22. Ρούλα permalink
    May 29, 2009 3:52 pm

    Δάφνη
    χρόνια πολλά ,χρόνια ροδοσπαρμένα!!!
    Σε γνωρίσαμε μέσα από τη μαμά σου και τη λατρεία που σου έχει και καταλάβαμε ότι είσαι ένα ευαίσθητο πλάσμα.Μου είχε κάνει εντύπωση τότε που είχες κρατήσει το μισό τοστ για να το δώσεις στον πρώτο άστεγο που συνάντησες!!!φιλάκια
    Αγαπημένη μας μαμά της
    σου εύχομαι να είναι τα καμάρια σου ευτυχισμένα και να τα καμαρώνεις!
    Ότι και να αναρτήσεις, ακόμη και κάτι που κατά βάθος δε σου αρέσουν, να ξέρεις ότι είναι πάντα μια αφορμή για συζήτηση ,για επικοινωνία και σε ευχαριστούμε για τη φιλοξενία σου!!!!!Σε βρίσκουμε υπέροχη ούτως ή άλλως και δε θέλουμε να αμφισβητείς τη σωστή μας κρίση!!!
    άσχετο!μήπως να έπαιρνες ένα φόρεμα σε σφηκοφωλιά και ένα σε φάκελλο?
    θυμάσαι τη μόδα φάκελλο?και πάλι χρόνια πολλά!!

    • May 29, 2009 9:56 pm

      ΡΟΥΛΑΑΑΑ 😆 😆 😆 που το θυμηθηκες το φορεμα φακελλο; Ακομα γελαω, ναι ειχε η μαμα μου φακελλους. Καλα αυτο πως δεν το εχουν θυμηθει να το ξαναφερουν στο προσκηνιο!!
      Ρουλα απο ΤΟΤΕ διαβαζεις ; Απιστευτο. Πραγματικα ειναι ενα ευαισθητο πλασμα με χρυση καρδια το Δαφνακι μου.
      Παμε τωρα στα αλλα. Θα γραψω αποψε τι εννοουσα, αλλα εδω θελω να πω οτι εγω σας ευχαριστω που ερχεστε εδω στην αλλη ακρη του κοσμου και μου κρατατε συντροφια με τα σχολια. Δεν αμφισβητω ουτε υποτιμω την κριση κανενος. Φιλια Ρουλακι.

  23. Marthaki permalink
    May 29, 2009 7:20 pm

    Δεσποιναριο, Να την χαιρεστε και Χρονια της Πολλα!!

  24. May 30, 2009 10:54 am

    Aπίθανο το άνθος του ροδόδενδρου! Να χαίρεσαι και τη Δάφνη!

  25. May 31, 2009 7:51 am

    Ευχαριστω Βασιλακη, τα χανω στα βαθη των αναρτησεων τα παλια σχολια, σ’ευχαριστω παρα πολυ.

Leave a Reply

