Skip to content

iron bridge wine company

May 31, 2009

Το iron bridge wine co. ειναι ενας συνδιασμος καβας και εστιατοριου αρκετα μιλια βορρεια απο την Κολουμπια του Μερυλαντ. Η Κολουμπια παλι ειναι μια πολη καινουργια που χτιστηκε την δεκαετια του ’60, ισως για να υπαρξει καποια αστικη περιοχη αναμεσα απο την Ουασινγκτων και τη Βαλτιμορη. Εχει την αρχιτεκτονικη της δεκαετιας του ’60 και μια ρυμοτομια απαισια σχεδιασμενη σε ομοκεντρους κυκλους με ακτινωτους δρομους. Οποιος δεν εχει οδηγησει σε τετοιο χἀλι , δεν μπορει να καταλαβει την εννοια του να χανεις τον προσανατολισμο σου.
Λιγο πιο εξω λοιπον ταξιδευοντας προς την πολη Κλαρκσβιλ πανω σε ενα αγροτικο δρομο, υπαρχει ενα οικημα που δε σου γεμιζει το ματι για γκουρμε πλεης! Και ομως!

P5300037 (1024x768) Ο μερακλης ιδιοκτητης εχει μια τεραστια ποικιλια απο κρασια απο ολο τον κοσμο. Μπορει ο επισκεπτης να αγορασει κρασια η ακομα καλυτερα, να βολευτει σε ενα απο τα αναπαυτικα καναπεδακια και να δοκιμασει οτι κρασακι τραβα η ψυχη του συνοδεια φαγητου που ως επι το πλειστον ειναι light fare.

To Iron bridge wine co.  εγινε γωνστο πριν λιγο καιρο οταν ακτιβιστες φιλοζωοι εσπασαν τα τζαμια γιατι το καταστημα σερβιρει φουα γκρα.  Παραθετω ενα τμημα της ειδησης απο τοπικη εφημεριδα.

“Earlier in March, vandals attacked the Iron Bridge wine bar and restaurant off of Route 108. They smashed windows and left graffiti messages about the restaurant’s decision to serve foie gras. Foie gras is the liver of a fattened goose or duck. Animal activists say that the fowl are overfed in order to produce the delicacy, which they say is inhumane.”

P5300020 (1024x739)

Πατε απο φουα γκρα με μικρη σαλατα και καππαρη

Κατοπιν τουτου το καταστημα σταματησε να διαφημιζει το φουα γκρα στο μενου του στο διαδυκτιο αλλα δεν σταματησε να το σερβιρει.  Το πατε δεν με ενθουσιασε γιατι ηταν αναμικτο συκωτι χηνας και κοτας ομως μια κρεμα απο βουτυρο και εσανς λεμονιου που το συνοδευε ηταν το απολυτο συμπληρωματικο της πλουσιας γευσης του πατέ.

P5300011 (1024x759)

Η φοκατσια στην αρχη ηταν λιγο ξεροψημενη και εξαιρετικη και το ελαιολαδο αριστης ποιοτητας. Μια κοπελιτσα με καλαθακι τριγυρνα αναμεσα στα τραπεζια και μοιραζι το ψωμακι σε οποιον δεν εχει.

P5300017 (1024x668)

Ραβιολι με γεμιση φουα γκρα.  Μονο γι αυτο θα ξαναπηγαινα και πολυ συντομα μαλιστα.  Η σαλτσα που το συνοδευε δεν μπορεσα να καταλαβω τι ηταν, ελαφρα ξυνουλη παλι για να εξουδετερωνει την γευση του πατέ.

P5300023 (1024x755)

Πικαντικος ωμος τοννος  (μα πολυ πικαντικος) με μια σαλατα χαριτωμενη, αλλα με βινεγρετ πολυ γλυκεια για το δεσποιναριον.

P5300025 (1024x768)

Ονειρεμενα μπιφτεκακια απο μπαφαλο με τηγανητα κρεμμυδακια στο πλαι.

P5300030 (1024x768)

Ισπανικη Carrozza,  Majorero επισης ισπανικο κατσικισιο και Irish Blue ηταν τα τυρια της ημερας.

P5300033 (1024x768)

η creme brullee τιποτα το ιδιεταιρο,  μαλλον απογοητευτικη αφου ηταν πανω σε στρωση κρεμας σοκολατας.  Την προτιμω σκετη, ειναι μερικες γευσεις που δεν τις μπερδευουμε.  Ειπαμε καλη η σοκολατα αλλα οχι πιπερι και στα λαχανα!

Θα ξαναπαω, ετσι για να απολαυσω ενα εξαιρετικο σαντορινιο που πηρε το ματι μου στην καβα και να ξαναφαω εκεινο το ζουμερο μπαφαλο μπεργκερ.  Κλεινω με την οινικη  επιλογη της βραδιας που ηταν ενα ωραιο  δροσερο Φερμεντινο απο τη Σαρδηνια.

P5300013 (417x1024)

P5300029 (1024x768)

Α ξεχασα!  Μεχρι και πριγκιπες ηταν στο μαγαζι!  Η φωτογραφια δοκουμεντο απο το παρκινγκ λοτ. Φιλια και καλη εβδομαδα.

P5300040 (1024x666)

The Iron Bridge Wine Company
10435 State Route 108
Columbia, Maryland 21044

41 Comments leave one →
  1. Marthaki permalink
    June 1, 2009 12:01 am

    Υπεροχες τα review σου και για τα δυο εστιατορια. Εγω θελω να ξερω ποση ωρα ανεβηκες στο διαδρομο σημερα για να καψης ολες αυτες τις θερμιδες? Μονο που τα διαβασα νομιζω πος πρεπει να εχω βαλει ενα με δυο κιλα.
    Θα ετρωγα το ραβιολι, ισως και τα μπιφτεκακια απο μπαφαλο και παντοτε το πιατο νε τα τυρια με το θεικο κρασι!!!!

    Ηθελα να σε ρωτησω εαν στη περιοχη σας εχετε Trader Joe’s? εαν ναι, τοτε πρεπει να αγορασεις τις μπαγκετες ψωμι, ειναι υπεροχο το ψωμι τους.
    Φιλια, καλη σου νυχτα, καλη εβδομαδα και καλο μηνα.

    • June 1, 2009 6:56 pm

      Α παπα Μαρθα μου, τον απεχθανομαι το διαδρομο. Τωρα που εχει ωραιο καιρο παω και περπαταω εξω στην εξοχη. Ειναι πολυ αναζωογονητικο μετα τοσες ωρες γραφειο να περπατας γρηγορα για μιση ωρα.
      Στις επιλογες συμφωνουμε απολυτα, ηταν κι εμενα οι τρεις καλυτερες μου.
      Μα βεβαια εχουμε Τρεηντερ Τζο!!! Μου αρεσει η ποικιλια τυριων, το ελληνικο και το ισπανικο λαδι του, τα ψαρακια που εχει σε φιλετα, ολα μου αρεσουν ..ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου μαγαζια. Αν δεν εχεις δοκιμασει την tarte d’ Alsace imported fron France να την παρεις, ειναι φανταστικη. Επισης παντα παιρνω λουλουδια γιατι ειναι πανεμορφα και φτηνα. Καλο μηνα Μαρθα μου.

  2. June 1, 2009 12:24 am

    Καλή μέρα Δεσποινάκι
    Καλή εβδομάδα
    Καλό Μήνα
    Καλό Καλοκαίρι και
    Καλά Κρασιά!

    Τέλειο θα ήταν το Φερμεντινο τώρα! Προετοιμάζομαι για μια … εξέταση που θα κάνω το απόγευμα και έχω αρχίσει και πίνω τα χιλιάδες (διαυγή) υγρά. Λες να πιω και κανένα κρασάκι;

    Φιλάκια πολλά

    • June 1, 2009 6:57 pm

      Ολα τα καλα και σε σενα Λιλουκω μου. Πιες μερικα διαυγη κρασακια να τους μπερδεψεις λιγο τους ντοττορους!!! Φιλακια καλο μου.

  3. June 1, 2009 1:01 am

    Στην υγειά σου και Χρόνια σου Πολλά κι ευτυχισμένα, με το σαντορινιό που πήρε το μάτι σου στην κάβα!
    Όλα πάντα όμορφα γύρω σου, πράγματα και συναισθήματα.
    Φιλιά πολλά πολλά!
    ΥΓ. Θύμησε μου πού έχεις τη Θιβετιανή Μανόλια να μην ψάχνω μόνη μου, πληζ!!!

    • June 1, 2009 4:33 pm

      Είδα σε σχόλιο φίλου ότι ΔΕΝ έχεις σήμερα γενέθλια. Δεν πειράζει, οι ευχές ισχύουν ασχέτα από μέρα. Αλήθεια, πότε έχεις; Με παραπλάνησε αυτό https://despinarion.wordpress.com/2008/06/01/birthday/
      Με τη βοήθεια του γκούγκλη βρήκα τη θιβετιανή σου μανόλια.
      Δεν είναι bauhinia variegata.
      Καλό μήνα, τέλος πάντων!
      Φιλιά

      • June 1, 2009 7:00 pm

        Αχ Φωτεινουλα μου, αυριο ειναι τα γεννεθλια μου, καταλαβαινεις οι αναρτησεις γινονται την προηγουμενη το βραδυ για να τις δειτε εσεις την επομενη το πρωϊ. Εισαι πολυ γλυκεια που τα θυμασαι ολα αυτα.
        Μα αυτος ο Γλουγκλης με εχει μαθει πια, εχει πολυ πλακα. Καμια φορα ψαχνω κατι ασχετο και με παει στα μπλογκς μου.
        Φιλια και δε ξερω απο λατινικες ονομασιες φυτων!!!

  4. June 1, 2009 1:50 am

    Δεσποινάκι μου καλημέρα. Μας άνοιξες την όρεξη πρωί πρωί.
    Ο κύριος λόγος που πέρασα από δω σήμερα είναι για να σου πω ότι διάβασα για σένα και το blog σου στο ΕΘΝΟΣ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ. Άντε έγινες διάσημη Δέσποινα μου!!!

    • June 1, 2009 7:02 pm

      Μεροπακι μου σ’ευχαριστω παρα πολυ. Καλα που μου το εγραψες (το ειδα στο σχολιο το πρωϊ κι ετσι εψαξα και το βρηκα ον λαϊν). Κριμα να μη ξερω απο πριν να πω στην μαμα μου και στην αδελφη μου να μου φυλαξουν την εφημεριδα. Σ’ευχαριστω πολυ πολυ!!!

  5. June 1, 2009 2:25 am

    Καλημέρα καλό μήνα καλή εβδομάδα και καλές προετοιμασίες για Ρώμη.(μη ξεχνιώμαστε).
    Το σίγουρο είναι ότι προκοπή δε θα δούμε φέτος με δίαιτα!!! Λοιπόν ας το πάρω απόφαση!!Όλα έχουν το κάτι τους! Ίσως να είναι και ο τρόπος που τα παρουσιάζεις βρε Δέσποινα. Ο ωμός τόνος δε μ αρε καθόλου! Εκτιμώ αφάνταστα μία αξιόλογη κάβα, που όπως φαίνεται την αγγίζει εδώ.Καλό καλοκαιράκι. Φιλουμπάκια

    • June 1, 2009 7:04 pm

      Οχι φυσικα και δεν ξεχνιομαστε χαρα μου. Εγω μια χαρα ειμαι με το κοντρολ μου. Καλα κοιτα δεν ειχα φαει μεσημεριανο, τα πιατα δυο μπουκιες το καθενα. Ο ωμος τονος μου αρεσει πολυ, οσο για την καβα ηταν εξειρετικη για την τοποθεσια της, στη μεση του πουθενα!!! Φιλουμπακια α τουα ωσι!!

  6. orfia permalink
    June 1, 2009 3:33 am

    Δεσποινα μου καλημερα, καλη εβδομαδα, καλο μηνα….και ολα μαζιι!!!
    Λοιπον τρελλαινομαι για τετοιου τυπου εστιατορια-καβα αλλα μονο για το κρασακι τους…οσες εχω δοκιμασει εδω στην Αθηνα το μενου τους με απογοητευσε. Βεβαια μπορει και να ετυχε, γιατι σου προτεινουν αφου διαλεξεις το κρασι με τι μενου ταιριαζει..και ετσι ισως..να μην μου ταιριαζε εμενα. Φιλακια πολλα πρωϊνα.

    • June 1, 2009 7:06 pm

      (ΟΜ)ορφια μου καλη εβδομαδα και καλο μηνα και σε σενα χαρα μου. Κοιτα αυτο που κανουν με το να συνιστουν κρασια ταιριαζει σε ανθρωπους που το αντεχουν. Εγω δεν μπορω ετσι. Κοιταω το μενου και διαλεγω ΕΝΑ κρασι να πηγαινει με ολα. Διαφορετικα μπορει να με πειραξει ασχημα. Φιλακια.

  7. June 1, 2009 4:43 am

    Καλημερα στο διασημον γλυκοδεσποιναριον!
    Καλη εβδομαδα και καλο μηνα!
    Μαλιστα..
    ενα τετοιο μερος,θα γινοταν σιγουρα αγαπημενο μου στεκι.
    Λογω ποικιλιας κρασιων φυσικα!
    Τα γαστριμαργικα,μπορει και να τα υποτιμουσα.
    Δινω ρεστα με τα τυρια που παρουσιασες.
    Ακριβως τα..αγαπημενα μου!
    Ολως τυχαιως..χε χε..!!!
    Φυσικα στα κρασια,εγω παλι στην Rioja θα κατεληγα😉
    Ομως,πρεπει να παραδεχθω κατι…
    Την ποικιλια κρασιου που προτεινεις,την εχω …δοκιμασει..πολλες φορες!!!
    Ενας φιλος μου Ιταλος,ο Τονυ,παντρεμενος με Ελληνιδα,εχει ενα καταπληκτικο εστιατοριο στους προποδες του Taunus λιγο εξω απο Frankfurt.
    Καταγεται απο Σαρδηνια.
    Απο αυτον το εμαθα λοιπον.
    Και μαλιστα,θα ελεγα,πως εχει σχεδον την ιδια γευση,με ενα Rioja.
    Paternina Banda Azul.
    Αν σου δοθει ευκαιρια,δοκιμασε το και πες μου.
    Κι αν εχεις προβλημα με τον προσανατολισμο σ αυτην την ..κωλοπολη,πιες δυο
    μπουκαλια Fermentino και ασε τους μπατσους να σε ..πανε σπιτι😉

    Ολα τα εχω δει..
    αλλα PRINCE σε VW..πρωτη φορα!

    Ας ειναι..
    καλη δουλεια σου ευχομαι!
    Φιλακια αργιας!

    • June 1, 2009 7:11 pm

      Σ’ευχαριστω για την προταση Γατε της ισπανικης κουλτουρας!! Με πρωτη ευκαιρια θα το δοκιμασω και θα σου πω. Τα τυρια ητανπραγματικα καλα και το καλο ειναι οτι αυτα τα αλλαζουν συχνα, για μενα που ειμαι τυρου ειναι ευχης εργον. Παντως απο ΟΛΑ τα τυρια μου αρεσουν τα δικα μας. Γραβιερα Κρητης, μυζηθρα, μετσοβονε , κασσερι και κεφαλακι λαδοτυρι της Λημνου. Και τωρα που τα ειπα ολα πεφτω ξερη απο λιγουρα!!! Φιλια

  8. June 1, 2009 7:29 am

    χμμ μάλλον δεν την έχει τη γαλλικούρα ο μερακλής ιδιοκτήτης!

    • June 1, 2009 7:16 pm

      ε δεν την εχει, μαλλον ξερει οτι αν την αποκτησει στην περιπτωση του φουα γκρα θα βγει πολυ ακριβο το πιατο. Αλλα μερακλης ειναι νο νταουτ!

  9. June 1, 2009 9:08 am

    ἔχω μιά πίκρα στό στόμα μου ἀπό χτές (ξέρεις γιατί), πού ὅ,τι καί νά φωτογραφίζεις, δυστυχῶς δέν μέ πιάνει…
    καλό μήνα δεσποινάριον..

    • June 1, 2009 7:17 pm

      Το ξερω Γκαμπυ μου, το ξερω. Καλο μηνα και σε σενα.

  10. Sophaki permalink
    June 1, 2009 10:04 am

    Pali mas anoikses thn oreksh me tis kataplhktikes photo kai tis leptomereis
    perigrafes. Alla to fois gras…..never again. Eida kapote s’ena documanteur pws
    taizane dia ths vias tis kaymenes tis papitses na tis paxynoune kai otan oi kaymenoules den borousan na treksoun apo to varos…..tis arpazane apo ta
    podarakia kai tis petousane brosta…….Den tha espaga vevaia ta tzamia tou
    restaurant alla foi gras non jamais. Kai vevaia eftyxws pou den exw dei kati
    paromoio gia alla zwakia pou symperilamvanontai sto oikogeneiako menu mas
    giati tha mas evgasa me maroulaki kai alla paremferh.

    • June 1, 2009 7:20 pm

      Καλως το Σοφακι. Εχω υπ’οψη μου αυτα που λες. Μαλιστα σκεφτομουν χτες να εγραφα πανω σ’αυτο το θεμα ξεχωριστα γιατι υπαρχει και αντιλογος, και υπερβολη και εναλλακτικες μεθοδοι που εφαρμοζονται απο μερικους εκτροφεις.

  11. orfia permalink
    June 1, 2009 10:44 am

    πωπωπω Σοφακι τι μας εκανες…..!!! και μου αρεσε το φουα γκρα….:)

    • June 1, 2009 7:21 pm

      Λες να γραψω αυτα που διαβασα πανω στο θεμα; Το σοφακι ειναι πολυ ευαισθητο σ’αυτα.

  12. June 1, 2009 12:56 pm

    Αν όλα αυτά ήταν μόνο για σένα,στείλε μου το μυστικό της σιλουέτας σου…αν όχι,μήπως αυτές οι ποσότητες είναι αντιστρόφως ανάλογες με το υπερκαταναλωτικό γίγνεσαθαι των Η.Π.Α;

    • June 1, 2009 7:22 pm

      Οχι ματια μου δεν ηταν μονο για μενα. Τα μοιραστηκα με τον Ερρικο οσο για τις μεριδες ειναι απο τα ορεκτικα. Δεν πηγαμε στα κυριως πιατα. Προτιμω ετσι με ενα κρασακι.

  13. June 1, 2009 3:52 pm

    Τη φοκάτσα και το ραβιόλι ζήλεψα!

  14. margarita permalink
    June 1, 2009 4:29 pm

    Βραδακι, με γεματο το στομαχι απο μπριζολακια και πιπεριτσες ψητες στον Τουρκο ( εκεινον που ειχα φαει τοτε το αρνι!) απολαυσα τις φωτο..
    Ομολογω οτι το φουα γκρα μου αρεσει ιδιαιτερα .. ( εχω και αυτη την κουμπαρα στη Τουλουζη που το φτειαχνει μονη της ..) μιαμμ μιαμ..και εγω τα εχω δει αυτα μ ετις παπιες αλλα εμενα μου αρεσει.. παρ ολα αυτα..
    και με αυτο το ημιγλυκο που αλλοιως ΔΕΝΝ το δοκιμαζω καν..
    ΥΓ. κρατησα χαρακτηρα και δεν το διαβασα το πρωι..!!

    • June 1, 2009 7:25 pm

      Δε μου λες, η κουμπαρα στην Τουλουζη εχει χηνες χαρα μου; Κι εμενα μου αρεσει σκετο περισσοτερο και οχι σε μορφη πατἐ . Κι εσυ νυχτιατικα με πιπεριτσες, μετα θα λες οτι δε χωνευεις.

  15. June 1, 2009 4:51 pm

    Αχ! Δεσποινακι μου εχεις βαλθει να μας ανοιγεις την ορεξη και οχι τιποτα τ¨αλλο ερχεται και καλοκαιρι και πρεπει να βγαλουμε τις κορμαρες μας τις……..ατελειωτες στη παραλια.Γυρισα απο ρεθυμνο δεν ξερω αν το διαβασες και σε μελετησαμε με τη Φωτεινη αρκετες φορες ,μηπως ειχες λοξυγκα ?????Φιλακια αν και ειμαι συεναχωρημενη που γυρισα αθηνα.

    • June 1, 2009 7:27 pm

      Γιατι γυρισες και δεν εμενες λιγο παραπανω βρε παιδι μου; Να ειστε καλα που με θυμηθηκατε, τι λεγατε..τι λεγατεεεε;

  16. Ρούλα permalink
    June 1, 2009 5:09 pm

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11619&tag=8757
    με αφορμή το σχόλιο της meropi βρήκα στο νετ το άρθρο του έθνους.
    καλό μήνα

    • June 1, 2009 7:29 pm

      Το βρηκα κι εγω Ρουλα μου, σ’ευχαριστω, θα γραψω αυριο. Καλο μηνα και σε σενα.

  17. June 1, 2009 5:14 pm

    Καλησπερίζω, καλό μήνα
    Να μας πάνε όλα καλά και να διακοπεύσουμε όλοι και όλες.
    Φιλιά

    • June 1, 2009 7:30 pm

      Καλωστο Τζουστινακι. Καλο μηνα και σε σενα καλη μου, αλλα εσυ ψιλοδιακοπευεις ηδη!!! Φιλια.

  18. Ρούλα permalink
    June 1, 2009 5:16 pm

    αμάν αυτό το κακομούτσουνο που έχω για φωτογραφία!!!θέλω να διαλέξω άλλο και δεν ξέρω τον τρόπο.

  19. June 1, 2009 7:32 pm

    Χα χααα.. ουτε κι εγω μπορω να στο αλλαξω, αλλα εχεις δικιο, δε σε κολακευει, πρασινα αξυριστα ποδια, χερια νυχτεριδας και εξι τριχες στο ανυπαρκτο κεφαλι. Νομιζω οτι η Πρες γνωριζει την ιντερνετικη σου διευθυνση και σου δινει παντα το ιδιο.

  20. menoima permalink
    June 1, 2009 7:59 pm

    Καλημερούδια!!!
    Δέν ξαίρω αν συμφωνείς, αλλά οπτικά τουλάχιστον, μόνο οι…ελιές μου άρεσαν. Όσο για το φουά γκρά, ούτε να το ακούω. Ποτέ δέν κατάλαβα τι διάβολο του βρίσκουν και τρελλένονται.Το βερμεντίνο απο τα αγαπημένα μου. Ποιό σαντορινιό;

    Ματς μουτς Χ 109

  21. June 2, 2009 1:07 am

    109;;;;;; καλα συγνωμη εχεις καποια ανοδικη ταση η ειναι ιδεα μου; Χα χαααα.. Σαντορινιο, ηταν ενα ασυρτικο που ελεγε απλα ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και ειχε μια εικονα γαλαζια και ασπρη ζωγραφια του νησιου, ενα σπιτακι. Αλλα δεν προσεξα. Α! οι ελιες ηταν μαριναρισμενες με κατι και ειχαν μια φανταστικη γευση. Δεν ξερω την συσταση της μαριναδας αλλα ειχε κολιανδρο σιγουρα. Εγω παλι το λατρευω το φουα γκρα οποτε σου χαριζω τις ελιες κι ετσι δε θα μαλωσουμε!!! Καλημερα και 110 φιλια. 😆

  22. Marthaki permalink
    June 2, 2009 11:05 pm

    Oh, πριν να φυγωμε απο αυτο το ποστ, θελω να σου στειλω 2 λινκ.
    Το ενα για Tarte à l’Oignon, or Alsatian Onion Tart– http://orangette.blogspot.com/2005/02/pte-brise-for-pillow.html
    και το αλλο τα wine bars του Παρισιου –http://www.davidlebovitz.com/archives/2009/05/le_baron_rouge.html
    Συγνωμη, αλλα νομιζω πος και τα δυο λινκ θα σου αρεσουν.
    Δεσποιναριο, σε παρακαλω email me.

  23. June 2, 2009 11:29 pm

    Μαρθα μου σ’ευχαριστω παρα πολυ. Μου ζητας συγνωμη που μου δινεις τοσο ενδιαφεροντα λινκς; Εισαι γλυκα. Θα σου στειλω μεηλ λιγο αργοτερα .

Leave a Reply

