Skip to content

styling revisited

June 3, 2009

Οι απαντησεις στην προηγουμενη αναρτηση ηταν πολυ συντομες γιατι  σκεφτηκα να το συνεχισω το θεμα σημερα, συζητωντας την επιλογη μου.  Παντως οι στατιστικες της αναρτησης θελουν την Σηλια νικητρια. Και το μπλογκ μας ειναι πιο εγκυρο απο την “μετρον αναλυσις”.

Την Τριτη το βραδυ βλεπω τον Ερρικο μπροστα στο λαπτοπ του να μελετα κατι με περισσια σπουδη.  Με ρωταει;  Εσυ ψηφισες;  Ειχε μπει ο δικος σου στο σαϊτ της Ολυμπιακης και εντυνε τις συνοδους!  Μου φανηκε πολυ ενδιαφερον και χαριτωμενο το παιχνιδι και αρχισα να παιζω κι εγω!  Κι εκει μου ηρθε η ιδεα να το μοιραστω μαζι σας.

Δε ξερω τι σημαινει ο ορος της χρησης δυο χρωματων, ισως να αντιπροσωπευει τη θαλασσα και τα … πρασινα λιβαδια της.. ισως να σημαινει το πευκο και τη θαλασσα, ισως να ειναι τα αγαπημενα του καινουργιου ιδιοκτητη των αερογραμμων, ισως παλι να ειναι συμβολικο για το κομμα που θα παραλαβει τα ηνια στις επομενες εκλογες.  Η εταιρεια οιδε!!  Αλλα αν δεχθουμε την εκδοχη του Βασιλη οτι το πρασινο αντιπροσωπευει  την Παναθα, τοτε μπαϊ ωλ μηνς!!!!!!  Και για τον αγαπητωτατο μου Παναθηναιο που ειμαι σιγουρη οτι η στυλιστικη του προταση θα ψηφιζοταν παραυτα απο το 120 τοις εκατο του ανδρκου πληθυσμου ενα εχω να πω!  Που στα Βαλκανια ησασταν καλε μου οταν προκυρηχτηκε ο διαγωνισμος;

Το πρασινο της Σηλιας Κριθαριωτη μου φαινεται  εντονο. Ο συνδιασμος ειναι ωραιος με το μπλε της αλλα καθε τι που χτυπα στο ματι τον επομενο χρονο μπορει αισθητικα να ειναι πασέ.   Οι γραβατες της κλασσικες ριγε αλλα πολυ συντηρητικες. Τα γυναικεια αξεσουαρ της τα πιο ωραια.

Η τριτη ομαδα π σκουεαρ ειλικρινα δε μου δινει την εντυπωση σχεδιου μοδας αλλα εξαρση γραφικης τεχνης .  Οι ποδιες δε μου αρεσαν καθολου και το ολο στυλ φερνει μιλιταιρ.

Καταληγω λοιπον να ψηφισω την ομαδα ΑΚΤΟ κυριως για τον χρωματικο συνδιασμο.  Το μπλε τους ειναι πιο γλυκο και η αποχρωση του πρασινου επισης πολυ ωραια.  Οπως διαβασα σε ενα σχολιο, η ποδια πραγματικα ειναι υπεροχη.  Οι γραβατες επισης πρωτοτυπες και κατι σε συνδιασμο μοντερνου και κλασσικου.  Οι βαλιτσουλες τρολλεϋ υπεροχες στο πρασινακι.  Μου αρεσε οτι εδω το πρασινο δε χρησιμοποιειται εντονα αλλα συμπληρωνει την εικονα και την προυποθεση διακριτικα.

ΑΚΤΟ λοιπον απο μενα αν και πιστευω οτι θα επικρατησει η προταση της κυριας Κριθαριωτη και πιστευω οτι η αναγνωρισιμοτητα θα παιξει καποιο ρολο.  Και συγχαρητηρια στους φιλους της γλυκειας Roadartist in Athens που εδωσαν τον καλυτερο τους εαυτο.

Συνεχιζω με το σχολιο της Κατριν ντε λα φασον, που γνωρισε τις ιπταμενες συνοδους και μας τις περιγραφει διμετρες κουκλαρες.  Ελπιζω να μην ηταν μονο αυτα τα κριτηρια της εταιρειας. Ηδη πολλα χρονια τωρα τα κριτηρια εχουν αλλαξε.  Αλλα δεν παυει να θεωρειται καλη εικονα για μια εταιρεια να εχει στο πληρωμα της ομορφα πλασματα.  Παλιοτερα πολλες εταιρειες ειχαν προβληματα γιατι απελυσαν συνοδους που δεν πληρουσαν πλεον τις προδιαγραφες τους. Ειναι λεπτο το θεμα, και οι προδιαγραφες αυτες δε θα πρεπει να αναφερονται μονο στην εμφανιση αλλα και στις συμπεριφορες.  Αυτο το τελευταιο παραβλεπεται περισσοτερο ομως. Ο επιβατης θελει να εξυπηρετηθει απο μια ομορφη καλοντυμενη κοπελλα αλλα περισσοτερο απο ολα θελει να εξυπηρετηθει απο μια χαμογελαστη και προσχαρη υπαρξη (ασχετως φυλου)  που δε θα τον κανει να αισθανεται μειονεκτικα ουτε με την εμφανιση ουτε με την συμπεριφορα.  Εν τω μεταξυ ξερω πολυ καλα οτι μπορουν να διαλεξουν ατομα που πραγματικα να ειναι καταλληλα για συνοδοι και να βελτιωσουν τα οποια αρνητικα αισθητικα τους προβληματα.

Στο σχολειο  ειχα μια συμμαθητρια  οχι ιδιεταιρα ομορφη αλλα ξυπνια και χαμογελαστη.  Ηταν πεταχτουλα λεπτη, την λεγανε Ροζα και την φωναζαμε το παπι!  Χαριτωμενη φατσουλα.  Η Ροζα το παπι, οταν τελειωσαμε το γυμνασιο προσεληφθη απο την Ολυμπιακη Αεροπορια τοτε και την μεταμορφωσαν σε συνοδο για VIP  πτησεις.  Οι κακες σχολικες γλωσσες ειπαν οτι ειχε μεσον!  Δε ξερω, παντως οταν ξαναειδα την Ροζα το παπι, εμεινα με το σαγονι να κρεμεται.  Ηταν σε ενα παρτυ κοινης φιλης. Εγω φοιτητρια τοτε στο Πολυτεχνειο με το μαλλι σεσκουλο και το κοτλε στενο καφε δευτερο πετσι μου, και η Ροζα αγνωριστη,  την ειχαν κουρεψει, βαψει αποψιλωσει, καλα λεμε ειχε περασει απο πανω της σιφουνας.  Το αποτελεσμα εκπληκτικο αλλα η Ροζα δεν ηταν πλεον το παπι.  Ηταν αλλο πλασμα.  Αφου τοτε αισθητικες παρεμβασεις εκαναν τετοια θαυματα γιατι οχι και σημερα.  Το κακο με μας τις γυναικες παντως ειναι οτι οταν βελτιωνομαστε εμφανισιακα,  αποκταμε και υφακι!  Πφφφφφ!!!

bb

μπηφορ εντ αφτερ

Μου εχουν τυχει λοιπον σουηδεζες κουκλαρες τοσο παγωμενες που φοβομουνα να ρωτησω κατι.  Νευριασμενες και κουρασμενες συνοδοι που μονο δε με εβρισαν οταν ζητησα ΚΑΙ κρασι ΚΑΙ νερο. Αλλα εχω συναντησει και μερικα στρουμπουλα πλασματα με το χαμογελο στα χειλη και την εξυπηρετηση πρωτο μελημα.

Τον πιλοτο μου ομως τον θελω καρακουκλαρο!!  Με φουστανελα η θρη πης σουτ, με αφηνει αδιαφορη!  Για να εξηγουμαστε!

P.S. Μπηκε το καλοκαιρι κι εγω θελω να φυγω τωρα αν γινεται!

P.S 2 Speaking of styling πως σας φαινεται το καινουργιο μου καστορι πλατφορμα πεδιλακι;

P6030005 (481x640)

P6030008 (640x480)

P6030006 (503x640)τοκ τοκ τοκ!!!!!

45 Comments leave one →
  1. Με νόημα permalink
    June 4, 2009 4:36 am

    Τι να σου πώ; Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα! Εκτός απο’ τον πιλότο. Τον προτιμώ να ξαίρει απο αεροπλάνα….
    Μούτς και ματς

    • June 4, 2009 10:33 pm

      Κατι παραξειες που εχει ο κοσμος.. τς τς τς !!! Ματς και μουτς

  2. Με νόημα permalink
    June 4, 2009 4:36 am

    Το καστόρι τρέλλα! Σοβαρά το λέω!!!

  3. June 4, 2009 4:37 am

    Καλημέρα…
    τοκ τοκ τοκ πολύ ωραίο το πεδιλάκι! Και ευτυχώς για μας, αρκετά πράγματα στην εμφάνιση (και όχι μόνο βέβαια) διορθώνονται… Διάθεση για βελτίωση να υπάρχει μόνο.
    Φιλάκια

    • June 4, 2009 10:35 pm

      τοκ τοκ τοκ τοκ τοκ..εκανα πιο πολλα βηματα!! Φιλακια Λιλακοοοοο. Συμφωνω και επαυξανω, τι χρειαζομαστε κρεμες τσιμπιδακια λοσιον και φιν φον κραγιον!!

  4. orfia permalink
    June 4, 2009 5:11 am

    Τοκ!! Τοκ!! ..Το πεδιλακι., απλα υπεροχο και κομψο!! Μεχρι πριν λιγο καιρο ελεγα εγω δεν θα ξαναφορεσω πια παπουτσι “πλατφορμα”….αλλα ποτε μην λες ποτε..υπεκυψα στον πειρασμο..και πηρα 2 παρακαλω ζευγη…βεβαια προτιμησα ενα ανετο απο τα camper και ενα πολυ πολυ κομψουλι απο τον Χαραλα…αντε να ειμαστε και εντος ..της μοδος…!! Φιλακια Δεσποινακι μου και καλημερες…

    • June 4, 2009 10:38 pm

      Τοκ το κ τοκ ερχομαι και σε σενα. Μεγεια Ορφια μου τα πατουμενα. Φιλακια και καλημερες της επομενης. Καλα ρε γαμωτο, πολυ μουτη σπαει, οταν ερχομαι εδω να γραψω ΚΑΝΕΙΣ δεν ειναι εδω!! Θα το κλεισω και θα ανοιξω αμερικανικο μπλογκ!!! Πφφ

  5. June 4, 2009 6:25 am

    Καλημέρα!!! Είσαι πολύ γλυκιά.. :))))
    Εντάξει ανεξαρτήτως αποτελέσματος, να είσαι καλά για τα λόγια σου, πολλά πολλά φιλάκια….

    • June 4, 2009 10:39 pm

      Καλη μου καλλιτεχνουλα, πραγματικα μου αρεσαν περισσοτερο και τα ψηφισα. Τα συγχαρητηρια μου στην ομαδα! Φιλακια.

  6. June 4, 2009 7:27 am

    Είχαμε κάτι εργασιακές μετακομίσεις και δεν πήρα χαμπάρι τίποτα!!! Έχασα και τη ψηφοφορία??? Ο πρόεδρος πάντως έφυγε από τον Παναθηναϊκό!
    Καλημέρες!!!

    • June 4, 2009 10:40 pm

      Που σας πηγανε χαρα μου; Δε θα περνας πια απο το Αττικα; Καλημερες σου!

  7. June 4, 2009 7:46 am

    Όχι μόνο από κόσκινο πέρασαν ,ψιλοκόσκινο!!! Συμφωνώ ότι πέρα από τα τυπικά προσόντα, η ομορφιά πρέπει να συνδιάζεται και με παιδεία ,που συμπεριλαμβάνει ευγένεια, σεβασμό, και για αυτή τη θέση συγκεκριμένα το αίσθημα της απόλυτης φιλοξενίας. Τώρα για τη Ρόζα-παπί μη πιστεύεις ότι κάποιος πλαστικός έκανε το θαύμα του. Θα σου πω για μένα ,που μέχρι τα 17-18 σχεδόν δε βλεπόμουν. Από μικρό ήμουν για τη τάξη μου το ασχημοπαπάκι. Μεγαλώνοντας , όχι πως έγινα η κούκλα της παραπάνω φώτο αλλά άλλαξα. Οι φίλοι αστειευόμενοι λένε “εσύ μεταλλάχθηκες”. Ο χρόνος και η ωριμότητα πολλούς ανθρώπους τους αγαπάει και το αντίθετο. Κυκνάκια μικρά παιδιά μεγαλώνοντας γίνονται παπιά. Ε Δεσποινάκι μου?
    Η πλατφόρμα καστόρι τέλειο σχέδιο και ποδαράκι φιν φον(!!!!), εγώ όμως θα την προτιμούσα στο πιο ψηλό της, καταλαβαίνεις.
    Ουφ!!!!! τα πα και με το παραπάνω σήμερα. Γλυκά γλυκά φιλιά για όμορφο καλό πρωινό Πέμπτης.Μουτς

    • June 4, 2009 10:48 pm

      Α μπα η Ροζα το παπι Κατερινα δεν εκανε καμια δραστικη επεμβαση, ολα μακιγιαζ και αποτριχωσεις και τετοια ηταν, και αλλαγη μαλλιου κλπ. Σε αυτο που λες εχεις δικιο, θυμασαι τα συζηταγαμε οβερ δε μπιαρ. Σε πεθυμησα χαρα μου. Εισαι πολυ καλη παρεουλα. Ματς!

  8. June 4, 2009 8:02 am

    Κοίτα, άμα δεν είναι καρακούκλαρος ο πιλότος τι να τον κάμω;;;… Το σωστό να λέγεται🙂
    Εννοείται βέβαια ότι θα συμφωνήσω με την Katrine – πιο ψηλό το πατούμενο, πιο ψηλό! Ανεβάζει και τη διάθεση αυτόματα!
    Φιλιά🙂

    • June 4, 2009 10:50 pm

      Εμ πες τα, ο αλλος θελει λεει να ξερει απο αερόπλανα!!! Πφφ.
      Θα στραμπουληξω το ποδαρακι μου βρε με πιο ψηλη πλατφορμα. Ααααα!! Ψηλο γουετζ, ναι ωηλη γοβα ναι αλλα πιο ψηλη πλατφορμα ΝΟΟΟΟΟ. Εκτος αν ειναι φελλος!! Φιλια.

  9. margarita permalink
    June 4, 2009 8:21 am

    το πεδιλακι με βρισκει συμφωνη…και το υψος και το ντιζαιν.. ειμαστε παλι φιλες???ακου εκει δεν ειμαι συνεργασιμη??!! τστστστς..
    Πετα και μια φορα με την Εμιρατες.. καλε ..

    • June 4, 2009 10:52 pm

      Ναι βρε ειμαστε ΠΑΛΙ φιλες!! Ματς μουτς!! Καλα πηγαινε εσυ στους σεϊχηδες κι εγω θα παρω την εμιρατες! Μπουρκα φορανε;

  10. Sophaki permalink
    June 4, 2009 11:19 am

    Me evales ston peirasmo kai pshfisa ki egw alla thn Krithariwth an kai opws
    les o entonos xrwmatismos borei na kourasei argotera. By the way, o theios
    leei pou einai h stolh ths pilotou?

    To videaki pou sas dinw einai ths Qantas Airways, to de kokkino synolaki me
    thn ntomata sto kefali (1971) to forouse h ypofainomenh (se pollh neara hlikia)
    kai kamarwne…..

    • June 4, 2009 12:19 pm

      Το πιο βασικό για να νιώσει όμορφα και άνετα κατά τη διάρκεια της πτήσης, ο/η επιβάτης είναι να εξυπηρετηθεί απο μια χαμογελαστη και προσχαρη υπαρξη (ασχετως φυλου) που δε θα τον κανει να αισθανεται μειονεκτικα ουτε με την εμφανιση ουτε με την συμπεριφορα του! Μου έτυχε τελευταία φορά που πέταξα με την AthensAirlines ! Το crew ήταν τόσο άψογο , φιλικό και ευπρόσιτο που πραγματικά σε έκαναν να νιώθεις σαν στο σπίτι σου! Ευχομαι να παραμείνουν έτσι! Και αν μην ήταν λόγω αρχής!
      Οσο για τα χρώματα στις στολές, νομίζω συνήθως επιρρεάζονται από τα εθνικά χρώματα της κάθε εταιρείας. Εχετε παρατηρήσει ότι οι Αραβοφωνες εταιρείες στις στολές τους χρησιμοποιούν πολύ πράσινο? Οι ΟΑ blue, και η British και Quantas κόκκινο?
      Και για να πειράξω λίγο και το Sophaki : Oταν φορούσες την κόκκινη ντομάτα στο κεφάλι ο γερό Βλαστός δεν σου σχολίασε τι γιoγιo είναι αυτό που φοράς βρε κόρη μ? pppp

    • June 4, 2009 10:36 pm

      ἄαααχ QANTAS καί πάλι QANTAS…
      τίιιιιι μοῦ θύμησες……..

      • June 4, 2009 10:56 pm

        Χα χα τι σου θυμησανε εσενα παλι και αναστεναζεις ; χο χο χο

        • June 4, 2009 10:57 pm

          δέ θά μοῦ βγάλεις κου-βέ-ντα, δεσποινάριον!!

          • June 4, 2009 11:05 pm

            Εσυ ερχεσαι και πετας υπονοουμενα.. χα χα οκ, μη λες!! Θα φανταστω οτι θελω!!

    • June 4, 2009 10:53 pm

      Η Σοφη με ντοματα στο κεφαλι.. Νο γουοντερ σε ηγαπησε ο αυστραλος!!! Να μου φιλησεις τον θειο και πες του να παει να ψηφισει!!!!

  11. Sophaki permalink
    June 4, 2009 12:51 pm

    Enoia sou kai prwth egw ekana afth thn erwthsh…..Kai me konto mali pou htan kai ths modas tote den kathotane sto kefali me tipota…..

  12. June 4, 2009 1:41 pm

    να βγει ο προεδρος να μας πει τι σημαινουν τα χρωμματα.
    το πεδιλακι πολυ ωραιο, πηρα ενα παρομοιο camperaki αλλα οταν θα μπορω να το βαλω θα εχει τελειωσει το καλοκαίρι πφφφφφφφφφφφ
    φιλιαα

    • June 4, 2009 10:57 pm

      Κι εσυ καμπερακι ε.. χμμμ καλα δε πειραζει βρε χαρα μου, ας γινει καλα το γονατο και μετα παιρνεις καινουργια.. πιο φιν φον! Φιλια!

  13. June 4, 2009 1:41 pm

    τοκ τοκ τοκ κανει το τακουνι?

    • June 4, 2009 10:58 pm

      ναι τοκ τοκ κανει ολο νομιζω ειναι ξυλο απο μεσα!! δεν μπορω να δω μεσα απο το καστορι.. μιλαμε με ακουνε..οταν πλησιαζω.

  14. June 4, 2009 5:41 pm

    Γλυκοδεσποιναριον ενταυθα.

    Καλα….
    Θα μου εξηγησει κι εμενα κανενας,σε τι αναφερεστε ολοι σας στις δυο τελευταιες αναρτησεις,κι εγω δεν γνωριζω τιποτα;
    Που λαμβανουν χωρα ολα αυτα;
    Μηπως ζω πισω απο..τα βουνα;
    Η; μηπως δεν ειναι..για αντρες😉

    Φιλια αποριας αξια!

    • June 4, 2009 10:58 pm

      Γατον Τζερμανυ!
      Ελα δω, πηγαινε στο λινκ της προηγουμενης αναρτησης και αποφασισε τι θελεις να φορανε οι αεροσυνοδοι της ΟΑ Α! και γυμνες ΔΕΝ ειναι οψιον!

      • June 5, 2009 3:17 am

        Αααα..!!!
        Ε..τοτε..κατι που να..βγαινει ευκολα😉
        Νιαου!

  15. June 4, 2009 6:40 pm

    Mε γειά το πέδιλο! Αναπαυτικότατο φαίνεται!

    • June 4, 2009 11:01 pm

      Γοργονιτσα μου μια χαρα και αναπαυτικο και κομψο και μ’αρεσει και το λουρακι στον αστραγαλο!!

  16. Ρούλα permalink
    June 4, 2009 8:23 pm

    ανατομικότατο,ιδανικό για βολτίτσες ξεκούραστες και με στυλ,συστήνεται ανεπιφύλακτα και για μεταταρσαλγία ,hallux valgus(βλαισός μέγας δάκτυλος).
    το φοράμε ,πάμε στη δουλειά και στις βολτίτσες και μετά ξεκούραστες φοράμε και τη γόβα στιλέτο για τη νυχτερινή έξοδο.
    με γεια!!!

  17. June 4, 2009 11:03 pm

    Δε θα το ελεγα πολυ ανατιμικο, και απο αυτες τις νοσους που μου λες εγω ΔΕΝ ΕΧΩ!!!!! Πφφ! Παντως αποψε ΔΕΝ θα βγω ουτε εγω ουτε οι γοβες μου γιατι ριχνει καρεκλες!!! Ευχαριστω Ρουλακι.. βρε λες να εχω χαλουξ και να μη το ξερω;

  18. Sophaki permalink
    June 5, 2009 12:34 am

    Taka taka ta petalakia (pardon ta takounakia hthela na pw) sths Ermou
    ta plakakia……kai emeis ala bratseta na xaxanizoume…….

    • June 7, 2009 10:55 am

      Περιμενα ωρες στο γνωστο σημειο και δε φανηκες. Θα αρχισω να χαχανιζω με τον πρωτο τυχοντα!! Ση γιου σουν.

  19. Ρούλα permalink
    June 5, 2009 3:50 am

    όχι γλυκιά μου δεν αναφερόμουνα σε σένα αλλά λόγω επαγγέλματος το έκρινα περισσότερο από άποψη λειτουργικότητας!!!αυτό το παλιοχάλλουξ το παθαίνουμε συνήθως αν φοράμε συνέχεια ψηλά και στενά παπούτσια!
    φιλάκια

    • June 7, 2009 10:56 am

      οχι οχι χαλουξ δεν εχω, ετρεξα κι εκανα εξετασεις χο χο χο .. αλλα αυτο που λες με τα στενα παπουτσια, καποτε το εκαναν οι γυναικες και υπεφεραν. Φιλακια Ρουλα μου.

  20. June 5, 2009 6:18 am

    Δεσποινιώ να σρχίσω λέγονταςπως τοπεδιλάκι είναι μούρλια και το νύχι επίσης! Της Σήλιας μου άρεσε πολύ η πρόταση, είναι φρέσκια και νεανική. Ελπίζω να αλλάξουν κι άλλα πάντως στην Ολυμπιακή εκτός από τις στολές…

    • June 7, 2009 10:57 am

      Α χα χα ναι Ιωαννα μου να αλλαξουν και κεητερινγκ σερβις, δεν ειναι ασχημη ιδεα.

  21. June 5, 2009 12:49 pm

    Θυμάμαι λέει???? Άντε τον φάγαμε το καιρό και τι θα πρωτοπούμε και τι θα πρωτοπρολάβουμε δε ξέρω με κουατρούπελ παρέα!!!
    Σματς γλυκό

  22. June 7, 2009 10:58 am

    Με την κουατρουπελ ανοιξαν οι κρουνοι της πολυλογιας και παλι δε προλαβαμε!!

Leave a Reply

