Skip to content

εσεις ψηφισατε;

June 3, 2009

lynx-air-hostess-girls

Η Ολυμπιακες αερογραμμες εβγαλαν σε δημοψηφισμα τρεις εναλλακτικες προτασεις για στολες πληρωματος.  Η πρωτη προταση ειναι απο την Σηλια Κριθαριωτη, η δευτερη απο την ομαδα ΑΚΤΟ team  και η τριτη απο την ομαδα π2.  Διαβαζω οτι προϋποθεση στο σχεδιασμο ηταν να χρησιμοποιηθει το μπλε και το πρασινο χρωμα.  Δειτε τις στολες και ψηφιστε αν θελετε. Τι θελετε να φορανε οι εθνικες μας αεροσυνοδοι και οι εθνικοι μας πιλοτοι;  Πως σας φαινεται ο συνδιασμος μπλε και πρασινου; Πητε μας!   Εγω ψηφισα αλλα θα σας αποκαλυψω αυριο τι!

all_nippon_airways_Air_hostess

Υ.Γ  Οι φωτογραφιες απο το ιντερνετ,  απο παλιες στολες των εταιριων Lynx και All Nippon Airways.

35 Comments leave one →
  1. June 3, 2009 4:41 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι.

    Τις είδα τις εναλλακτικές προτάσεις και δεν με ενθουσίασε καμία σειρά. Ο δε συνδυασμός μπλε – πράσινου δεν μου αρέσει να πω την αλήθεια. Τώρα μεμονωμένα κομμάτια μπορώ να δω, σαν υποχρεωτική σειρά ολόκληρη, όμως καμία.
    Από την σειρά της Σήλιας μου άρεσε το φουστάνι το 3. Από την σειρά της ΑΚΤΟ, το πουκάμισο του συνοδού και άνδρα κυβερνήτη. Και από το π3, πάλι το φουστάνι της συνοδού. Εν τω μεταξύ η σειρά της Σήλιας έχει κάτι ωραία φουλάρια.
    Πάντως τις βρίσκω όλες τις σειρές συντηρητικές αρκετά. Θα μπορούσε να είναι κάτι πιο ανάλαφρο, πιο μοντέρνο. Βέβαια, ταυτόχρονα πρέπει να είναι και κλασικό αφού θα παραμείνει η σειρά για καιρό. Πάντως ο συνδυασμός μπλε – πράσινο νομίζω τα σκοτώνει και περιορίζει πολύ τους δημιουργούς.
    Δηλαδή οι άλλες που βάλανε τον Πίκατσου πιο καλές είναι από εμάς; Λες να πήγαινε πολύ τώρα που έφυγε και ο Σπαθάρης ο καημένος να βάζαμε κάτι σε Καραγκιόζη;

    Σε φιλώ πολύ και καλά να περνάς.

    • June 4, 2009 12:23 am

      η βεζυροπουλα στους αιθερες ε Λιλακο. Και τον Χατζατζαρη πιλοτο! Για το πιο μοντερνο το μονο που εχω να πω ειναι οτι μαλλον δε το προτιμουν γιατι το κλασσικο ειναι πιο διαχρονικο. Σε φιλω κι εγω.

  2. June 3, 2009 5:34 am

    εντάξει είναι αρκετά κλασικά αλλά στολή είναι, δεν θα την αλλάζουν κάθε σεζόν! καμιά σειρά δεν μου άρεσε τελείως, αλλά νομίζω πως προτιμώ της Κριθαριώτη, μου αρέσει το φόρεμα, το παλτό, τα φουλάρια, η ποδιά, τα παπούτσια, αυτή η φούστα με τα λούκια δεν μου αρέσει και πολύ θα προτιμούσα τη φούστα της ομάδας π. κι εγώ έχω ψηφίσει, Κριθαριώτη!
    φιλάκια πρωινά πρωινά🙂

  3. orfia permalink
    June 3, 2009 6:19 am

    Πολυ συντηρικες σειρες και οι τρεις, παρολα αυτα αν επρεπε να διαλεξω μαλλον τη σειρα της ομαδας π θα διαλεγα..καλημερα.

  4. June 3, 2009 6:20 am

    Ψήφισα και εγώ.. Μια που δεν θα ψηφίσω στις Ευροεκλογές (γιατί θα προτιμήσω να πάω για μπάνια) μια χαρά εναλλακτική μου ήρθε αυτή… Και θα σας αποκαλύψω πως προτίμησα την Σήλια γιατί μου άρεσε και μένα το φορεματάκι τρελά… Φιλάκια φιλενάδα μου…:-)

    • June 4, 2009 12:25 am

      εγω μετραω τωρα ενα πι δυο Σηλια Φιλακια χαρα μου!

  5. June 3, 2009 6:24 am

    Δεσποινακι μου καλημερα εμενα μ’αρεσει η σειρα της κριθαριωτη με το φουλαρι,δινει αλλο αερα βρε παιδι μου …..πως να το κανουμε αλλλωστε….Φιλακια

  6. June 3, 2009 7:02 am

    Μιας και ο Ομιλος με αφορά άμεσα, βεβαίως και ψήφισα, “Σήλια”.
    Ένα θα σου πω! Συνάντησα τα περισσότερα κορίτσια στις προσλήψεις για Αεροσυνοδοί, όπου είναι ΟΛΕΣ κούκλες!!!! Δίμετρες, πανέμορφες, ευγενικές φυσιογνωμίες και (όχι αγγούρια) πέρασαν από κόσκινο!!!!!!Η επιλογή ήταν φοβερή!! Ό,τι και να φορέσουν αυτά τα πλάσματα, το χαμόγελο η ευγένεια και η παρουσία θα το στολίσει.
    Καλημέρες με φιλούμπες

    • June 4, 2009 12:26 am

      τεσσερα Σηλια ενα πι, φιλουμπες ωσι! θα χασω το μετρημαααα!!! ενα πι

  7. margarita permalink
    June 3, 2009 8:44 am

    καλημερα απο το γραφειο.. που η τεχνολογια μεν λειτουργει αλλα τα αλλα ασε καλιτερα… Η στολη τη μαρανε… ολα τα ειχε .. στο σχεδιο του φουστανιου κολησε .. αλλα μια και με προκαλεις.. το πρασινο μπλε εμενα μου αρεσει.. αλλα η ποδια της συνοδου -σερβιτορας με ενθουσιασε… και φετος απεχω ΟΛΩΝ των εκλογων..

    • June 4, 2009 12:27 am

      ενα λευκο, αμαν να μη μπορεια μια φορα να συνεργαστεις:!! 4 Σηλια ενα πι.

  8. menoima permalink
    June 3, 2009 1:24 pm

    Είπα κι εγώ να ψηφίσω αλλά μετά σκεύτικα “άσε να την κάνουν πρώτα εταιρία” που τώρα είναι να μήν πώ τι. Έτσι δέν ψήφισα, έτσι κι αλλοιώς δέν μου αρέσει καμία σειρα ούτε ο συνδιασμός του πράσινου με το μπλέ (γιατί άραγε να τον διάλεξαν; Δέν γνωρίζουν ότι τα δύο αυτά χρώματα ανοίκουν σε …διαφορετικούς συνδιασμούς;)
    Τσοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοου

    • June 4, 2009 12:28 am

      Χα χα αστα αυτα νοημα. Κολλησες να κοιτας τα πικατσου!!! 4 Σηλια ενα πι τσουυυ τσουυυ πιακτσουυυυ

  9. June 3, 2009 2:43 pm

    Σήλια!
    Σχετικά με το συνδυασμό μπλε-πράσινου, το πρώτο μάλλον παραπέμπει στους αιθέρες και το δεύτερο στον … Παναθηναϊκό λόγω Βγενόπουλου!

  10. June 3, 2009 3:40 pm

    Ψήφισααααααα.. !!! Τα παιδιά από την 2η επιλογή είναι φίλοι μου, οπότε στηρίξτε τα!!!!!

    ,,,φιλάκια πολλά!!!

  11. Ρούλα permalink
    June 3, 2009 5:54 pm

    απ’την Κική και απ’την Κοκώ
    ποια να διαλέξω?
    για να είμαι εντός του θέματος πράσινο-μπλέ θα διάλεγα τη Σήλια, ΑΛΛΑ ψηφίζω π2 που είναι πιο λιτό.
    μήπως να λέγαμε στην πρες να ντύσει τις φιγούρες μας έστω και με μπούργκα?

    • June 4, 2009 12:32 am

      5 Σηλια ενα ΑΚΤΟ 2 π.
      Λοιπον ο μονος τροπος να απαλαγεις απο το γοητευτικο τερατακι με τα αξυριστα ποδια και τις πρασινες τριχες ειναι.. να ανοιξεις λογαριασμο στην Πρες και να βαλεις οτι φωτο θελεις. Θα κανω μια βολτα να δω τι εναλλακτικες εχει.

  12. panathinaeos permalink
    June 3, 2009 6:21 pm

    τι συζηταμε βρε παιδια, μια ειναι η ομαδα, η παναθα, και ο βγενοπουλος λεει οτι ειναι παναθα, αρα πρασινες θα ειναι οι στολες, τνω κοριτσιων, καταπρασινες, αντε να μην εχουνε τριφυλι επανω, για να μπαινουνε μεσα και οι γαυροι και να μην λιποθυμανε!

    για λογους εθνικης ομοψυχιας, θα εβαζα κι ενα μπλε σιριτι στο μανικι, και ενα φουλαρι με απαλο κιτρινο προς το μπεζ, για να αναθαρρησουνε τα χανουμια που ειναι τελικα φιλικη δυναμη

    τελος, τα βρακακια, στρινγκ και τα σουτιεν θα ειναι κοκκινα, για λογους που δεν θελω να αναπτυξω περαιτερω

    σε οτι αφορα το ανδρικο πληρωμα, ολοι θ;α ειναι ντυμενοι τσολιαδες, για να ανεβει λιγο και το γκρηκ ιματζ στο εξωτερικο!

  13. June 3, 2009 7:24 pm

    Μαλλον κατι καπου χανω…
    Εγω δεν καταλαβα που, και τι να ψηφισουμε!
    Μηπως εννοεις να..ψαχουλεψουμε😉
    Μηπως κανεις ανταγωνισμο στις ..σοβαρες αναρτησεις μου😉
    Μακια ..ψηφιακα!
    ..ψηφιστικα…
    καπως ετσι!

    • June 4, 2009 12:34 am

      Δε ψηφιζετε και θα ειναι παραπλανητικες οι στατιστικες μου!

  14. June 3, 2009 7:35 pm

    Εγώ ψηφίζω αυτές τις κίτρινες της πρώτης φωτογραφίας, χο, χο, χο!!! Σαφώς καλύτερες από τις τρεις ανέμπνευστες προτάσεις προς ψηφοφορία – πολύ άχαρες με μικρές εξαιρέσεις, κάτι ψηλόμεσα φορέματα, κάτι παπούτσια κλπ, κλπ…. Πάντως προς τη Σήλια την κόβω την τελική επιλογή🙂

    • June 4, 2009 12:35 am

      Κι εγω τη Σηλια κοβω αλλα επ αυτου θα μιλησω αυριο.

  15. June 3, 2009 8:07 pm

    Μα ποιός διαγωνισμός? Μόνο η Σίλια ντύνει την ΟΑ εδώ και χρόνια!
    Και μεταξύμας από παλαιότερες προτάσεις άλλων είχε προτείνει τις ποιο καλάισθητες , κλασσικές και βολικές για του/τις αεροσυνοδούς στολές!
    Μην ξεχνάμε ότι γι αυτούς η στολή είναι καθημερινό ρούχο εργασίας και εκτός από κομψό και καλαίσθητο θα πρέπει να είναι και βολικό και εύχρηστο! Δεν είναι ρούχο για επισκέψεις ούτε για πασαρέλα! Μόνο τα φουλάρια να παραμείνουν μεταξωτά! Καποιος να σκεφτεί αυτές που τα φοράνε καθημερινά και να μην τσιγκουνευτεί και το δουν σε πολυέστερ! ( όπως έκανε πριν κατι χρόνια η British και έτρεχαν οι συνοδοί αέρος /εδάφους στους δερματολόγους μετά! )

    • June 4, 2009 12:37 am

      Ναι αλλα τωρα δεν ειναι αεροπορια αλλα αερογραμμες. Τελικα ψηφισες Σηλια για να μετρησω; Ετσι νομιζω, Σηλια 6 ΑΚΤΟ 1 π 2

      • June 4, 2009 12:03 pm

        Ε ναι! Τη συμμαθήτρια! λολ Αλλά όχι γι αυτό!
        Γιατι γενικώς μ αρέσουν οι στολές της! Μέτρα λοιπόν!

  16. June 3, 2009 10:33 pm

    Είχα ήδη ψηφίσει αν και δεν μου άρεσε καμία από τις τρεις. Βρίσκω σαφώς καλύτερη αυτή με τα Pokemon που έχεις αναρτήσει!

    • June 4, 2009 12:38 am

      Καλωσορισες Ντυνξ! Δε μας ειπες ομως τι για να μετρησω!!! Ποκεμον ε; μανακια ειναι!!

  17. June 10, 2009 9:31 am

    Τελικά Νίκος και Σήλια οι νικητές του διαγωνισμού :
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=272770&dt=10/06/2009

    Άντε καλοφαίρετα και γούρικα τα νέα συνολάκια!

  18. June 10, 2009 12:09 pm

    Χα χα εεε! το ξεραμε!! ευχαριστω Βασιλη μου για το λινκ.

Leave a Reply

