Skip to content

friendship heights shopping

June 7, 2009

P6060026
Στα συνορα του βορρειου DC με το νοτιο Maryland,   βρισκεται η παλια γειτονια Friendship Heights.   Κατα μηκος της Wisconsin Avenue σ’ αυτη τη γειτονια βρισκεται η “καλη αγορα”  της  “πρωτευουσας” .   Μεγαλες  μωλ με σημαντικα εμπορικα ονοματα, ωραια εστιατορια αλλα και υπεροχη επιλογη για βολτα και χαζι.  Το δεσποιναριον βρεθηκε το Σαββατο το πρωϊ εκει γιατι ειχε ραντεβου με δυο τσαχπινικα φουστανακια, και με την ευκαιρια σας φερνει μερικες φωτογραφιες.

Η αναρτηση ειναι αφιερωμενη στην Σοφη που ηταν για τρια χρονια η α λα μπρατσετα κολλητη μου εκει, και στην μικρη Γοργονα που εκανε βολτες μαζι μου πριν μερικες εβδομαδες.   Μονο που επρεπε να ηταν σημερα εκει.  Ολα τα καφε ηταν ανοιχτα, τα τραπεζακια εξω,  ποσες φορες δεν σκεφτηκα… αχ βρε γοργονα ολα ειναι ταϊμινγκ!

Μια απο τις παλιοτερες Μωλ ειναι η περιφημη Mazza Gallerie.  Σ’αυτη στεγαζονται παλιες φιρμες οπως τα καταστηματα Neiman Marcus,  Ann Taylor  και Willliams Sonoma.

P6060020

Παλιοτερα υπηρχε ενα μεγαλοπρεπο κτιριο με τρουλο που στεγαζε εμπορικα καταστηματα που επαψαν να υπαρχουν.  Το Woodward and Lothrop εκλεισε πριν απο δεκαπεντε χρονια περιπου και το Hechcts που αγοραστηκε απο τα καταστηματα  Macy’s .   Το παλιο κτιριο κατεδαφιστηκε και στη θεση του εγινε το καινουργιο Bloomingdale’s Chic.  Σε προεκταση συνεχιζεται να κατασκευαζεται ενα υπεροχο συγκροτημα με στοες και περατζαδες και σχεδον καθε μερα ανοιγει κι ενα καινουργιο καταστημα.  Σημερα ειχε εγκαινια ενα απαστραπτον  Sephora με ΟΛΕΣ  τις υπεροχες μαρκες απο YSL μεχρι Dior και Laura Mercier.  Η χαρα της καθε κουκλας wannabe.

Μπαινω και δοκιμαζω τρια ανδρικα αρωματα..σε χαρτακια εννοειται. Και τα τρια απο τον ιδιο ελληνικης καταγωγης ντηζαϊνερ Τζων Βαρβατο. Το κλασσικο,  το Artisan και το Vintage.  Ειναι και τα τρια υπεροχα, αλλα μπερδευομαι και δεν μπορω να καταληξω ποιο μ’αρεσει πιο πολυ.  Καταληγω στο Vintage.  Φυσικα βαζω και στους καρπους των χεριων μου φς φς φς .. ενα  Kelly Caleche και με το πακεττακι μου συνεχιζω την καλοκαιρινη μου βολτα.

P6060019

Το καινουργιο Bloomie’s ειναι ενας απαστραπτων χωρος με λευκο μαρμαρο κατω και μαυροντυμενες ευγενικες κυριες  και με ονοματα μπουτικ που δε βρισκεις συχνα στην πρωτευουσα.   Ειχε βαλει ενα 40% εκπτωση χτες και με βολεψε αφανταστα αφου τα δυο μου (τα λατρεψα) φορεματακια ηταν εντελως προσιτα.   Στον τελευταιο οροφο προσφερεται καφες στις πελατισσες (και στους πελατες μη ξεχνιομαστε.. ενα σωρο παλληκαρια κυκλοφορουν εκει)

P6060034 (1024x768)

Λεπτεπιλεπτος και ψηλη υπαρξη διασχιζει τη λεωφορο Wisconsin, ισως κατεθυθνομενη προς το Chadwick’s  με τα τραπεζακια εξω. Ο ορισμος της διμετρης.. δεν ειδα φατσουλα για να προσθεσω και το κουκλα αλλα θα ηταν..δε θα ηταν;

P6060063 (1024x768)

P6060025

Το Νημαν Μαρκους ειναι ενα ακριβο καταστημα.  Οταν πουλησω το μεγαρο ισως να παρω κατι και απο εκει.  Θυμαμαι καποια φορα με την Σοφη μπηκαμε μεσα και ειχε μια εκθεση με κοσμηματα.  Φανταστικα! Η κυρια με ειδε που χαλβαδιαζα ενα ωραιοτατο κολιε με ροζ μαργαριταρια. Μου λεει ” Θελετε να το δοκιμασετε?”  Ναι απαντω εγω και κανω κλαπ τη μαλλουρα για να φτασει το λαιμο μου.  Το κολλιε ηταν θεσπεσιο!  Μου λεει η κυρια,  ..πηγαινετε μεχρι την πορτα να το δειτε κοντα στον ηλιο.  Σωστη προταση.  Παω, οντως τελειο.  Κοιταω την τιμη στον καθρεφτη και τοτε με ελουσε κρυος ιδρωτας. Φοραγα μια περιουσια στο λαιμο μου!  Λεω της Σοφης .. παμε να το επιστρεψουμε (φανταστηκα οτι οπως θα πλησιαζα την πορτα θα με παρακολουθουσαν οι καμερες)  Με προσοχη.. αχ λεω.. πολυ ομορφο αλλα ο τονος του ροζ ειναι λιγο οφφ.. ετσι ειπα η αυθαδης και χαμογελωντας βουτηξα την Σοφη και την παρεσυρα εξω απο το καταστημα!!

P6060024

P6060054 (1024x768)

Ηταν μια μερα που αρχισε λιγο συννεφιασμενη αλλα εξελιχθηκε σε μια τρελλη λιακαδα.  Ετσι η βολτα ηταν απιστευτα ευχαριστη και αναζωογονητικη πριν γυρισω στην ερημια μου.

P6060061 (1024x769)

Και διαφορες κυριουλες με ψωνια.

P6060028 (1024x768)

Το εστιατοριο  Maggiano’s  ειναι ενα κλασσικο αγαπημενο στεκι απεναντι απο την Ματσα Γκαλερί.   Τα μεσημερια προσφερει light fare  και καφε με νοστιμα γλυκα ιταλικης εμπνευσης.  Τα βραδυα βαρβατο Ιταλικο φαγητο κι ενα φιλετο που ο Κωνσταντινος πιστευει οτι ειναι το καλυτερο στην Ουασινγκτων.  Παλιο στυλ επιπλα μεσα σε παει ξαφνικα σε ενα κοσμο κλασσικο αλλα οχι ξεχασμενο.

Ακριβως απεναντι το εστιατοριο  Rock Creek,  που στεγαζεται στην Mazza Gallerie, ειναι το ιδανικο μερος για φαγητο για οσους προτιμουν λιγες θερμιδες, οργανικα προϊοντα και ολα αυτα σε γκουρμε πακετο.  Πραγματικα με τεσσερα η πεντε πιατα απολαμβανεις και δεν φευγεις αγκομαχωντας.

P6060053 (1024x768)

Η τελευταια φωτογραφια ειναι ΕΙΔΙΚΑ για την γοργονιτσα μου. Για να θυμαται την αυλη των θαυματων που σταματησαμε και ηπιαμε καφε.  Τωρα επρεπε να σε ειχα!!!!

Υ.Γ.  Τελικα εκεινο το πορτοκαλι δε το παιρνουμε κατοπιν παρεμβασης της αγαπημενης μου Ταλισκερ που μου θυμισε οτι ΔΕΝ ειμαι 20  χρονων,  αλλα αυτα που πηρα τα λατρεψα και ξερω οτι μου πανε!!  Να σας τα δειξω η γινομαι πολυ εξπλισιτ;

Ενας υπεροχος ηλιος εχει σκαρφαλωσει στον πρωϊνο ουρανο.  Κλεινω και παω να ετοιμαστω για καινουργια ξεφρενη βολτα. Αυτη τη φορα παιρνω και τον Ερρικο  μαζι μου. Παμε Τζωρτζταουν, βρηκε λεει μια τρατορια αουτ οφ δις γουερλντ.  Φυγαμε. !!

Update : αντε να σας δειξω τα φουστανακια μου.  Στην γκαλερι παραπανω στην τελευταια σειρα.  Με κλικ θα τα δειτε πιο κοντα.

27 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    June 7, 2009 4:50 pm

    εσυ στα μολς εγω στα κεντρα αποθεραπειας.. εκανα ενα τουρ Βαυαριας.. και αποφασισα να καθησω στον καναπε μου .. και πεφτω στα πρωτα αποτελεσματα των ευρωεκλογων.. σε νταμπλ λεμε Ελλαδα Γερμανια.. κλεινω την Τιβι ανοιγω το λαπτοπ.. Τσαφ μου πεταει παλι στατιστικα για εκλογες .. αλλαζω την σελιδα και διαβαζω την αναρτηση.. χαρας ευαγγελια.. νασαι καλα .. με εσωσες .. ο σειχης εφημερευει.. και κατι απειλητικωτατα συννεφα προμηνυουν τα κακιστα.. που στο δ.. ειναι το καλοκαιρι.. δειξε μας καλοκαιρινα ρουχα .. και θελω κι γω βολτες με ψωνια αρωματα , τρεχω κι μαζι σου στο τετραγωνο .. αμαν πολλα εγραψα σορυ..

    • June 8, 2009 1:05 am

      Αχ μακαρι να ησουν μαζι κι εσυ. Παντως εδω εκανε ενα διαλειμμα για το Σαββατοκυριακο και απο αυριο βροχη. Σου εβαλα και τα φουστανακια στο τελος της γκαλερι. Φιλακια.

  2. June 7, 2009 4:51 pm

    Καλά είπα εγώ πως η χθεσινή σου απουσία θα ήταν για καλό.
    Δικό σου καλό (βόλτα και φουστανάκια) και δικό μας που κάνουμε κι εμείς βόλτα μαζί σου και γνωρίζουμε μέρη και πράγματα που οι πιθανότητες να δούμε από κοντά τείνουν στο μηδέν.
    Φιλιά
    ΥΓ. Βεβαίως και περιμένουμε σχετική επίδειξη των αγορών.

    • June 8, 2009 1:10 am

      Α οχι βρε Φωτεινουλα, εχω πολυ δουλεια ειλικρινα και δε προλαβαινω να κανω αναρτησεις ετσι με φρενιτιδα οπως παλια. Εχω παρατηρησει οτ ι το καλυτερο μπλογκινγκ γινεται το πρωϊ αλλα το πρωϊ δε μπορω εκτος απο τα σαββατοκυριακα. Τα απογευματα και τα βραδυα εχω βαλει μπροστα κατι προσωπικο που θελω να τελειωσω και οταν φτανει η ωρα του μπλογκ.. χασμουριεμαι.. αστο.. χαλλλλαρα πια…

  3. June 7, 2009 4:57 pm

    καλά ξέρεις για ποιο απ’ όλα τρελαίνομαι!! bloomies και nieman αλλά πιο πολύ για τα bloomies, κι αυτές οι κυρίες που περιμένουν στο φανάρι με τις brown bags…αχ αχ αχ!! αν δεν μπορέσω… θα τον σκοτώσω τον πιτσιρικά.
    τα φουστανάκια αφού πεθαίνεις να μας τα δείξεις γιατί δεν το κάνεις και μας έχεις και εμάς στο σασπενς?
    και να σου πω, αφού πας τζωρτζτάουν βγάλε καμιά φωτογραφία αυτά τα cupcakes να ξελιγουριαστώ η handicapé😉
    bis et bon appétit ma belle

    • June 8, 2009 1:21 am

      χο χο χο χο χο κι εγω μια τετοια κραταγα!!! αντε τα εφερα τα φουστανακια. Το μαυρο ειναι Της Ντοννας Καβ.. που λεει και η δικια μας.. μεταξωτο λιιιγο γκοφρε σε γραμμη αμπιρ και μια εκπληξη τυρκουαζ σφηνα. Φοριεται με τυρκουαζ κολλιε με μεγαλες πετρες (που ηδη ειχα) η με ασημενιο φαρδυ βραχιολι και στοπ. Δε μου αρεσει να φορτωνομαι τζατζαλα. Το αλλο ειναι Ελλη Ταχαρι σε ζερσευ πλισε και τα χρωματα τα βλεπεις, τρελλη ροδια ..σουφρωνει λιγο στο ντεκολτε και γι αυτο δεν φοραμε κολιε. Προτιμουμε σκουλαρικια σε κρικους για προσκληση σε μονοζυγο. Χα! Ειναι λιγο ψηλομεσο με ενα λεπτο κορδελλακι που δενει πισω.
      Βρε μελισσουλα πηγα αλλα δεν ειχα δει το σχολιο απο πριν για να δω που ειναι αυτο το καπ κεηκ στορ. Την επομενη φορα θα το εχω υπ’οψη μου και θα το ψαξω.

      • June 8, 2009 5:48 am

        ωωωω μεγειάαα!!!! πολύ ωραία και τα δυο😉
        καλοφόρετα!
        καλά η ‘παραγγελιά’ για τα καπκεικ ήταν περισσότερο αστείο, σιγά μη ψάχνεις στο τζωρτζτάουν τα κεικακια
        Καλημέρα, καλή εβδομάδα και φιλιά

  4. June 7, 2009 5:01 pm

    Τέλεια, τώρα ξέρουμε που θα πάμε αν βρεθούμε στη γειτονιά!
    Απορία: μα μέρα ευρωεκλογών μας ανεβάζεις ανάρτηση για … ψώνια;
    …Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα ίσως και να ταιριάζουν τα ψώνια με μερικά … “ψώνια” της ημέρας!🙂

    • June 8, 2009 1:29 am

      Ναι βρε Βασιλη μου, τι θελεις να κανω αναλυση των αποτελεσματων; Ολα ηταν αναμενομενα, η αποχη, τα αποτελεσματα, η ανικανοτητα αξιολογησης στατιστικων στοιχειων και η ανικανοτητα ληψης σωστων δειγματων για τις στατιστικες. Τωρα ο καθε παπ.. μπαρδον θα βγει και θα λεει το μακρυ του και το κοντο του.

  5. June 7, 2009 5:27 pm

    Καλησπέρα Δεσποινάριον..
    Δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ που σκέφτομαι έτσι αλλά μου βγάζεις έναν φιν-φον, εαυτό! Με πιάνει ένα, φραπ-φραπ στην καρδιά, και λεω, αχχχ! Να πήγαινα, να τα έβλεπα και γω, να έπαιρνα και κάτι! Το πορτοκαλί ήταν τέλειο, και δεν νομίζω ότι χρώμα δεν ήταν κατάλληλο! Τέςπα..
    Μεγιά, και σε άλλα!
    Καλή βδομάδα

    • June 8, 2009 1:33 am

      Αυτο που λες.. ειναι αληθεια.. (ο Ευγενιακος μου εαυτος) κι εγω σε αλλα μπλογκς αισθανομαι να γινομαι ενα με την οικοδεσποινα η τον οικοδεσποτη και να μου βγαζουν κατι απο τον ενθουσιασμο τους, την μελαγχολια, το χιουμορ, οτι τελοσπαντων εχουν, ευχαριστω Σοφιτσα.

  6. margarita permalink
    June 7, 2009 5:35 pm

    συμπληρωμα.. εγω και η φιλη μου η ζωη στο Ντουμπαι χαζευαμε τσαντες.. και δεν πηρα την πρασινη Hermes Kelly bag γιατι το πρασινο δεν ταιριαζε με τα ματια μου!!… αλλα την κρατουσα με ενα αερα η ατιμη..!!

    • June 8, 2009 1:34 am

      Σε καφε δε τις βγαζουν ε; Να το πορτοκαλι θα σου πηγαινε θαρρω!!

  7. Sophaki permalink
    June 8, 2009 12:33 am

    As pw ki egw ena aaaaax kai vaxxxxx opws h synonomath mou……
    prwi…prwi…….maxairi sthn kardia……… ti mou thymises pali….
    To Magiano me thn Belle Epoque diakosmhsh kai tous pelwrious kathreftes,
    kai to Cheesecake (etsi to’legan?) me cheesecakes xiliwn gefsewn kai an
    ekanes diaita (?) tis yperoxes salates tou servirismenes se salatieres-gavathes
    pelwriwn diastasewn. Oso gia pswnia…ti na pw…me ekalypses apolyta.

    • June 8, 2009 1:40 am

      Εχει αλλαξει μεσα σε τρια χρονια οσο δε φανταζεσαι. Ενα σωρο καινουργια κτιρια και καταστηματα. Το τσηζκεηκ ΔΕΝ το πλησιαζω.. α πα πα.. Σημερα πηγαμε Τζωρτζταουν και θα φερω φωτογραφιες καποια στιγμη.. τελικα καταληξαμε να φαμε στο γνωστο Καφε Μιλανο αφου συνδιαζει τα τραπεζακια εξω με την αμπιανς ντε λα κλαϊαντελ λοκαλ και μικρες φιν φον σαλατες για μικρα στομαχακια!! Περασαμε κι απ το καφε Εουροπα… θυμασαι την φιλη σου την κινεζα; Καλη σου μερα κουκλα μου.

  8. June 8, 2009 5:17 am

    Αχ, καλημέρα Δεσποινάκι!

    Εγώ έχω να πάω για shopping ούτε ξέρω από πότε… Κάποια στιγμή πιστεύω θα …αναπληρώσω, χεχε.

    Καλά να περνάς και να μας κατατοπίζεις πάντα έτσι λεπτομερώς. Μας αρέσει!

    Πολλά πολλά φιλάκια

    • June 8, 2009 11:38 pm

      Ε ενταξει Λιλακο, εχεις και..εξετασεις.. και αυτα κι εκεινα.. Καποια στιγμη οταν στη δωσει θα πας!! Φιλακια.

  9. June 8, 2009 9:27 am

    Βουτιά στις βιτρίνες δεν έχω προλάβει ακόμη! Από τα φορεματάκια σου μου αρε το μαύρο, έχω αδυναμία ,αλλά και το πορτοκαλί δεν το ξεχνώ!!! Πιστεύω ούτε και εσύ!! Να τα ευχαριστηθείς και να έχεις τις πιο όμορφες στιγμές φορώντας τα
    καλή μου φίλη.
    Φιλιά και καλή καλοκαιρινή εβδομάδα

    • June 8, 2009 11:40 pm

      Ε τι λεμεεεε.. το πορτοκαλι δε το παιρνω εκτος εαν ξαναγινω 20 που δε γινεται.. Το μαυρο ειναι οντως σουπερ και σ’ευχαριστω για τις ευχες Κατερινακι.

  10. June 8, 2009 4:14 pm

    Αχ, θέλω κι εγώ shopping!!
    Πω πω, ούτε που θυμάμαι πόσο καιρό έχω να πάω για ψώνια…με φάγανε τα εργαστήρια τρομάρα μου…
    Νομίζω ότι μόλις επιστρέψουμε μόνιμα Ιταλία, θα με χάσει το σπίτι μου και θα είμαι η χαρά του καταστηματάρχη εν μέσω μεγάλης οικονομικής κρίσης:)

    • June 8, 2009 11:48 pm

      Α Κωνσταντινα μου, εδω δε κανω αλλο σοπινγκ..τωρα οταν θα ειμαι στα στεκια σου στη Ρωμη.. δε ξερωωωω!!!! Οταν ημουν κι εγω σαν κι εσενα σε ξενη χωρα και με ενα σωρο μαθηματα μεταπτυχιακα, δεν εκανα ουτε σοπινγκ ουτε τιποτα. Ολα θα γινουν χαρα μου!!

  11. June 8, 2009 4:31 pm

    Με γειά τα φουστανάκια σου! Όσο για το τάιμινγκ…άϊ λ μπι Μπαχχχχ😉

  12. June 8, 2009 11:16 pm

    μιά καλησπέρα γιά σένα πού ἰσοῦται μέ μιά καληνύχτα γιά μένα..
    γιά νά δοῦμε τί (ἄλλο) μοῦ ἐπιφυλάσσει αὐτή ἡ βδομάδα..

  13. June 8, 2009 11:49 pm

    Μια καληνυχτα για σενα που ισουται με μια καλημερα για μενα..
    μα τοοσο χαλια;

  14. June 9, 2009 12:41 am

    Κυρ Ερρίκο μας,πάρτε με και μένα!Δεν με λυπάστε;

    Βρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος.Κι εγώ ψώνιζα αυτές τις μέρες.Ένα θα σου πω:μπλε ολόσωμη φόρμα με όλη την πλάτη μέχρι την πρώτη συνάντηση του κ***μεριού έξω.WOW!

  15. June 9, 2009 12:59 am

    Ουαουυυυυυ!!! Καλα τις εχω δει τις φορμιτσες φετος και σε μεταξωτη εκδοχη με μπατζακια σεχραζατ. Ειναι πολυ ομορφες, αλλα με το μισο πωπο εξω δε εχω δει!!! Χα χα ποσο θα χαρει ο κυρ Ερρικος!!!

Leave a Reply

