Skip to content

σουλατσο στην μπλογκοσφαιρα κι ενα φιν-φον βραβειο.

June 11, 2009
tags:

P5010107

Βαζω τις καλες μου ροζ μεταλικ πλαστικες σαγιοναρες που εχουν κι ενα μεταξωτο λελουδι ακριβως πανω στη διχαλα και αφηνουν μονο τις ακρες των πορφυρων νυχιων να φανουν. Αυτες ειναι αθορυβες κι ετσι μπορω να πηγαινω οπου θελω και να μη με καταλαβαινει κανεις. Καμια φορα με προδινει το Ακουα ντι Παρμα αλλα δε θα βγω βολτα απαρφουμαριστη! Πφ!  Μπαινω πρωτα εδω και ριχνω μια ματια στη λιστα!  Αισθανομαι λιγο τυψεις που εχω να επισκεφθω μερικα μπλογκς πανω απο βδομαδα, πανω απο δεκαπεντε.. θα σε γελασω.

Εφοδιαζομαι με μερικα αμυγδαλακια και το κλασσικο Πελεγκρινο γουϊθ λαϊμ, και μπαινω σε μερικα μπλογκς που πεθυμησα.  Το εχω πει απο παλια,  ειναι μερικα παιδια που γραφουν  υπεροχα, με χιουμορ με κεφι, και αν δε σχολιαζω ειναι γιατι καμια φορα δε ξερω τι να πω.  Μεταξυ μας, το ” ωραια αναρτηση,”  η το .. “τι ενδιαφερον νασαι καλα..  ” δε μου ερχονται καλα στο  γραπτο ρεπερτοριο.  Αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν διασκεδαζω, δεν θαυμαζω, δεν ξεκαρδιζομαι!!

Κι ετσι μπαινοντας σε ξενα σπιτια .. η μαλλον κοιτωντας απο το παραθυρο βλεπω πραγματα και καταλαβαινω τι εννοουσε ο ποιητης σε ασχετα σχολια σε φιλικα μπλογκς που βεβαια τα προσπερασα.  Οχι δεν ειναι καμια περιεργεια, ειναι σα να γνωριζεις την υπαρξη και αλλων γειτονων.  Καποια στιγμη ισως να διασταυρωθουν τα βλεμματα και να γνεψεις με χαμογελο.

Γιατι τωρα το ξερω πολυ καλα, στην μπλογκογειτονια, ο Αταντικος δεν ειναι εμποδιο.

Η Κατερινα που μεχρι σημερα δεν την γνωριζα, περασε και μου αφησε ενα βραβειο δημιουργικης φαντασιας.

Imagination_award

Χαμογελαω μεχρι τα αυτια, ευχαριστω μεσα απ’την καρδια μου και αν καταλαβα καλα πρεπει κι εγω με τη σειρα μου να δωσω το βραβειο σε πεντε δημιουργικους μπλογκερς!

Α στο καλο!! δυσκολα μου βαζετε! Υπαρχουν τοσα μπλογκς και τοσοι μπλογκερς με  δημιουργικη φαντασια!  Καμια φορα μπαινω στα σαλονια τους .. η στις κουζινες τους,  στα .. ατελιε τους, και στρογγυλοκαθομαι και χαζευω.  Εχουμε στα χερια μας εργαλεια να φιαξουμε ονειρεμενες σελιδες στο διαδυκτιο, και αν υπαρχει κεφι τοτε η φαντασια αρχιζει να καλπαζει.

Ok ok!! παιρνω τις 5 περγαμηνες και τις μοιραζω σε πεντε μπλογκερς που οχι μονο ειναι αστειρευτοι σε φαντασια αλλα η φαντασια τους εκφραζεται με υψηλα στανταρ αισθητικης.

diploma

στην Φαβα γιατι φιαχνει πολυ φιν φον πραγματα με τα χερακια τηςκαι ειναι πολυ γλυκο ζουζουνι.

diploma

στην Κωνσταντινα γιατι οχι μονο ειναι ευρηματικη στον τομεα μαγειρικη, αλλα το μισο της μπλογκ ειναι γραμμενο Ιταλικα,  μπραβισσιμο ραγκατσινα!

diploma

στην Δεσποινα γιατι εχω παθει πλακα με τη ζωγραφικη της και τις φωτογραφιες της .

diploma

στην Ιωαννα ναι ναι…  ξερω στο δωσαν κι αλλοι, αλλα παρε ενα κι απο μενα, τα αξιζεις ολα.

diploma

λαστ μπατ νοτ ληστ, στον Παναθηναιο γιατι εφιαξε σουσι με αμπελοφυλλα.  Αν αυτο δεν ειναι δημιουργικη φαντασια τοτε δε ξερω τι ειναι.

Η απονομη τελειωσε..συνεχιζω την βολτα μου γι αποψε .. κλικ..

29 Comments leave one →
  1. June 11, 2009 6:32 am

    αα μόνο που είχες πολύ ήλιο και δεν βλέπουμε καλά ούτε το λέλουδο της σαγιονάρας🙂

    • June 11, 2009 11:47 pm

      Κοιτα αδερφακι μου που κολλαει ο κοσμος ..τς τς τς !!!

  2. June 11, 2009 6:46 am

    Αχ τι καλά, σ’ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ!!!! Τι όμορφη φράση “Imagination is the higher kite one can fly”:) Αρχίζει όμορφα η μέρα μου αν και πέφτουν καρεκλοπόδαρα εδώ στα “βόρεια προάστεια”…

    Υ.Γ. Κάποια από τα links (Ιωάννα, Δέποινα) δε δουλεύουν…για να το κοιτάξουμε παρακαλώ!

    • June 11, 2009 11:49 pm

      Τα φιαξαμε τα φιαξαμε τα λινκς οι αφηρημενες!!! Αυτα παθαινει Κωνσταντινα μου οταν κανει αναρτησεις νυσταγμενος! Παρακαλω μ’αρσει πολυ το μπλογκ σου.

  3. June 11, 2009 6:52 am

    Δεν σου έχω πει να μην κόβεις τα λέλουδα από τους κήπους;Εσύ κι η fevis έχετε ένα κολληματάκι στα λέλουδα.Πώς να το κάνουμε τώρα;
    Αλήθεια,υπάρχει σαγιονάρα που δεν κάνει θόρυβο;Που την βρήκες,μαρί;

    • June 11, 2009 11:52 pm

      Ε αφου ειπαμε ειναι πλαστικες!! Τωρα δε φανταζομαι να φανταζεστε οτι κυκλοφορω με σαγιοναρες η μανδαμ! Οχι δεν εχω κολλημα παρα μονο με τα αληθινα λελουδα. Αυτο το πατουμενο ειναι το μονο λελουδιασμενο.

  4. Penelope permalink
    June 11, 2009 7:15 am

    Η φίλη Κατερίνα, είχε δίκιο για την βράβευσή σας. Ετσι ανακαλύπτουμε και εμεις καινούργια πράγματα και πρόσωπα. Το ίδιο δίκιο έχετε και εσείς με την σειρά σας, για τις προτάσεις βράβευσης…
    Μου αρέσει τελικά τούτος ο “κύκλος”
    Καλημέρα σας εύχομαι Δεσποινάριον.

    • June 11, 2009 11:53 pm

      Καλημερα Πηνελοπη, εισαι πολυ ευγενικη οπως και η φιλη σου η Κατερινα. Και ο κυκλος αυτος ειναι περιεργος, σα να μη κλεινει ποτε! Καλως ηρθες κι ευχαριστω.

  5. Talisker permalink
    June 11, 2009 7:19 am

    Χριστε μου
    βγηκαν κι αλλα βραβεια κι εγω ακομα δεν εχω δωσει τα πρωτα
    ολο λεω να τα ανεβασω κι ολο η διαδικασια με τα λινκ μου φαινεται βουνο!

    πφφφφφφφφ

    ξερεις τι θα κανω?
    θα συνομιλησω με τον μπουλη να με συμβουλεψει
    χο χο

    καταπληκτικη η σαγιοναρα
    και ναι ο Ατλαντικος δεν ειναι φραγμος..

    σημασια εχει
    να εχεις να δωσεις και να ξερεις να παιρνεις

    ΦΙΛΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟΝ !!
    ΣΜΟΥΤΣ

    • June 11, 2009 11:56 pm

      Ελα αγαπη μουυυυ κοψε πια τα υπεραστικα! δε βρισκεις ακρη!! Φιλια χαρα μου και εχεις δικιο τα λινκς ειναι πολυ μανουβρα! Α ειδοποιησε με οταν θα κανεις τη σεμνη τελετη! Να ερθω με κοκκινη τουαλεττα και σαγιοναρες!!

  6. panathinaeos permalink
    June 11, 2009 10:07 am

    καλημερα/καλησπερα απο το βουκουρεστι!
    η μερα σημερα ειναι ομορφη, γιατι το Δεσποιναριον με ετιμησε!
    ευχαριστω!

    • June 12, 2009 12:08 am

      Χαιρομαι, ευχομαι να κανει ζεστη
      στο ωραιο Βουκουρεστι!

  7. orfia permalink
    June 11, 2009 11:08 am

    Τετοιες σαγιοναριτσες ειχαμε μικρες…στη θαλασσα με μια μεγαααλη μαργαριτα απο επανω..μονο που αυτη δεν ηταν μεταξωτη…!!! Αλλα δεν προλαβαιναμε να τις χαρουμε γιατι απο το πολυ παιχνιδι μονιμως ηταν κομμενες..!!! Δεσποινακι και σε αλλα βραβεια με υγεια…γιατι αυτο εδω το μπλογκ το αξιζει!..Φιλακια πολλα.!

    • June 12, 2009 12:10 am

      Ευχαριστω Ορφια μου. Τις θυμαμαι εκεινες τις σαγιοναρες, αλλα αν θυμασαι τοτε η μαργαριτα ηταν κολλημενη παντου. Ειχε βγαλει η Πειραϊκη Πατραϊκη ενα ντηζαϊν που κυκλοφορησε απο φορεμα σε καπελλακι μωρου σε σερβιτσιο και σε σαγιοναρες. Σ’ ευχαριστω και σε φιλω κι εγω.

  8. June 11, 2009 12:22 pm

    Well done! Συγχαρητήρια για την επιλογή και τις νεώτερες..περγαμηνές!
    Τελικά αγαπητό despinarion ουδέν κρυπτόν υπό την blog-όσφαιρα! Όλοι είμαστε μιά ..ωραία ατμόσφαιρα, για να θυμηθούμε τώρα καλοκαίρι, τον παλιό καλό και εύθυμο ελληνικό κινηματογράφο!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέχεια!

    • June 12, 2009 12:18 am

      Πραγματικα Κατερινακι νομιζουμε οτι γραφουμε πισω απο μια οθονη αλλα βγαινει τοσο η προσωπικοτητα που καμια φορα τρομαζω και παταω φρενο. Αλλα ναι συμφωνω, εχει ομορφα λουλουδια ο μπλογκομπαχτσες! Κι εγω σ’ευχαριστω και χαιρομαι που σε γνωρισα.

  9. June 11, 2009 1:06 pm

    Φιν φον είναι το ποδαράκι με η χωρίς λέλουδο!! Έχεις προσόντα και πρόσωπο να δώσεις βραβεία παιδί μου, έχεις, και μια μεγάάάάλη καρδιά.

    Φιλένια φιλιά

  10. Ρούλα permalink
    June 11, 2009 2:40 pm

    λέγεται ότι οι άνθρωποι γύρω μας είναι καθρέφτης του εαυτού μας και αντανακλούν ότι τους δείξουμε!!!!αγάπη δίνεις ,αγάπη παίρνεις!!!
    στο σταυροδρόμι της μπλογκογειτονιάς το μέγαρό σου έχει και περίοπτη θέση αλλά είναι και αγαπημένος τόπος συνάντησης .σου δίνω το το βραβείο καλαισθησίας και ….του κορυφαίου μπλογκοσχολιαστή.έχω χαμογελάσει ουκ ολίγες φορές!!!μπράβο δεσποινάκι,το χαρήκαμε όλοι το βραβείο!!!
    ε,τώρα να μη χαμογελάσω με το σχόλιο της συμμαθήτριας για την σαγιονάρα,πού το θυμήθηκες?φιλάκια

    • June 12, 2009 12:26 am

      Εχει πολυ πλακα Ρουλα που αρχιζουμε απο ενα αστειο και κατοχυρωνεται. Σαν το μεγαρο!! Καλα επρεπε να δεις ποσο ντροπαλη ημουν πριν απο δυο χρονια. Αλλα ετσι ειναι οταν βλεπω ανθρωπους με κεφι, ταλεντο και χιουμορ, τοτε βαζω κι εγω τα δυνατα μου. Παω τωρα να κορνιζαρω το βραβειο μου!! Σε φιλω!

  11. June 11, 2009 3:33 pm

    Μπράβο στους πτυχιούχους! Εχω πργαματάκια της Φάβας, πεταλουδίτσες στο ψυγείο γι αυτο της δίνω κι εγώ έπαινο.
    Φιλάκια φιν φον σαγιοναρού μου

    • June 12, 2009 12:27 am

      Φιλια Καναδεζα μου, ναι το Φαβακι ειναι πολυ ταλαντουχο πλασμα.

  12. margarita permalink
    June 11, 2009 3:45 pm

    Εγω σου δινω πολλα βραβεια, και οχι μονο για τις αναρτησεις εδω .. παρακαλω προσεξτε οτι ερχονται απο μια γενικα αντι-μπλογκ.. αλλα σημερα σου δινω βραβειο σαγιοναρας… καθοτι φανατικη αυτου του αξεσουαρ απο τα παιδικα μου χρονια.. πριν γινουν μοντερνες.. αλλα η μαμα μου δεν μου επερνε ποτε αυτες με τα λελουδα… πως αλλαζουν οι καιροι.. αν σου ελειψε το πρωινο μαιλ ..αταν.. αυριο εχει μυθιστορημα..
    α του ταλερ..

    • June 12, 2009 12:29 am

      Το βραβειο της σαγιοναρας!! Το δεχομαι και περιμενω το μυθιστορημα. Α μπιεντό

  13. June 11, 2009 4:39 pm

    συγχαρητηρια σε ολους και σε ολες

    • June 12, 2009 12:33 am

      εδω τελειωνει η σεμνη τελετη Γκαμπυ μου, ευχαριστουμε ολοι οι βραβευμενοι!! Και απο αυριο παλι εργασια και χαρα!

  14. June 11, 2009 9:47 pm

    aaaa se eyxaristw poly Despoinaaaa :))) smouats!!!

    • June 12, 2009 12:37 am

      Φαβακι μου, εισαι ενα ταλαντουχο κουκλι!

  15. June 12, 2009 12:35 pm

    1000 ευχαριστώ!
    Ξέρεις έχει ιδιαίτερη σημασία ποιος σου δίνει το “βραβείο”. Από σένα, μεγάλη μου τιμή 🙂

Leave a Reply

