Skip to content

LRO – Lunar Reconnaissance Orbiter

June 16, 2009

UPDATE: Lunar Spacecraft Launch to Moon!

June 18, 2009 – The Lunar Reconnaissance Orbiter and Lunar Crater Observation and Sensing Satellite are bound for the moon after a flawless liftoff from Cape Canaveral Air Force Station in Florida aboard an Atlas V rocket.

Powered by two liquid-fueled engines and a pair of solid-fueled boosters, the Atlas V roared off the launch pad at Launch Complex 41 to begin NASA’s return to the moon missions.

LRO

Ο φυσικος δορυφορος της γης, το καλο μας και ρομαντικο φεγγαρακι,  ειναι ενα ουρανιο σωμα που προσφερεται για μελετες περεταιρω κατακτησης του διαστηματος, γιατι παρουσιαζει φαινομενα που χαρακτηριζουν το εκτος γης διαστημα γενικα.  Επικινδυνη ακτινοβολια,  φορτισμενη ιονοσφαιρα, και θερμοκρασιες που ξεπερνουν κατα πολυ τις υψηλοτερες και τις χαμηλοτερες θερμοκρασιες της γης.

Ο λογος που αναφερομαι σημερα στον τεχνητο δορυφορο  LRO, ειναι γιατι εχει αποτελεσει εδω και αρκετα χρονια το “ονειρο”  της επιστροφης στο φεγγαρι που οραματιστηκε η προηγουμενη κυβερνηση των ΗΠΑ,  γιατι επι τελους φαινεται οτι την Πεμπτη θα γινει η εκτοξευση  και γιατι το δεσποιναριον (το αλλο μου μισο αυτο που δεν μπλογκαρει)  ασχολειται εδω και καιρο, με την επεξεργασια ωρισμενων μετρησεων που θα γινουν απο ενα απο τα οργανα του δορυφορου.   Οταν σχεδιαζεται καποια διαστημικη αποστολη,  τα προγραμματα για την επεξεργασια των μετρησεων αρχιζουν πριν ακομα σχεδον κατασκευαστουν τα οργανα και βασιζονται στις προδιαγραφες της αποστολης και σε μετρησεις εξομοιωσης.

Εκτος απο τα περιπου 8 νομιζω οργανα που θα φερει μαζι του στο φεγγαρι ο δορυφορος (ανιχνευτες, ραδιομετρα, καμερες)  υπαρχει κι ενα οργανο βασισμενο σε τεχνολογια λεηζερ που μετρα αποστασεις δορυφορου απο το εδαφος.  Το Lunar Orbiter Laser Altimeter (LOLA) ειναι ενα  οργανο εφοδιασμενο με πεντε λεηζερς που θα παιρνουν ταυτοχρονα μετρησεις καλυπτοντας ετσι αρκετα μεγαλες επιφανειες του φεγγαριου.  Ετσι γινεται δυνατη η μετρηση κλισεων και ανωμαλιων του εδαφους και μπορουμε να φιαξουμε ενα χαρτη πολυ μεγαλης ακριβειας του φυσικου μας δορυφορου.  Η πληροφορια ειναι χρησιμη για μελλοντικες προσεδαφισεις. Μια απο τις ερευνες επισης θα ειναι ο εντοπισμος σημειων που δεν επισκιαζονται απο τη γη, ωστε να κατασκευασθουν στο μελλον γεννητριες και συσσωρευτες ηλιακης ενεργειας.

Το LRO υπολογιζεται να μεινει πανω απο χρονο σε περιστροφη γυρω απο το φεγγαρι κατα τη διαρκεια του οποιου οι μετρησεις προς το εδαφος θα επεξεργασθουν για να βελτιωσουμε την γνωση μας σε περισσοτερα φυσικα μοντελα πλην της τοπογραφιας που προανεφερα.  Για παραδειγμα ο ακριβης προσδιορισμος της τροχιας του δορυφορου που διεπεται απο το πεδιο βαρυτητας του φεγγαριου, θα μας δωσει πιο ακριβη μοντελα του πεδιου βαρυτητας.

Στην παιδικη λογοτεχνια της Αμερικης υπαρχει μια σειρα κλασσικων παραμυθιων οπου μια αρκουδοοικογενεια οι “Berenstain”  κανουν πραγματα απιστευτα, οπως να ωργανωσουν αποστολη στο φεγγαρι.  “The Berenstain Bears on the Moon”  ηταν ενα βιβλιαρακι που ειχαν τα παιδια μου μικρα και σα να τα θυμαμαι ακομα να φωναζουν στο τελευταιο στιχακι κατενθουσιασμενα.

” We said we will go

and we said we must

we are not afraid

to the moon OR BUST!!”

Τραφικ Τζαμ στο Cape Canaveral Air Force Station στη Φλοριντα.  Με την αναβολη της εκτοξευσης του space shuttle Endeavour απο την Δευτερα για την Τεταρτη,  η προαναγγελθεισα εκτοξευση του LRO μετατεθηκε  απο την Τεταρτη, την Πεμπτη στις 18.  Ελπιζουμε να μην υπαρξει αλλη αναβολη.  Να πουμε καλο ταξιδι στο LRO προς το φεγγαρι. to the moon OR BUST!!

Για να μη ξεφυγουμε τελειως απο την φιν-φον φυση του μπλογκ, φερνουμε και μια δροσερη παραλλαγη του παλιου κλασσικου τραγουδιου με την Νταϊανα Κραλλ.  Fly me to the moon .. in other words, baby…


46 Comments leave one →
  1. June 16, 2009 7:10 am

    Ουάου…(Μένω άφωνη…)
    Το τραγούδι αυτό το λατρεύω…
    🙂
    :))
    :)))
    Φιλιά πολλά απο ΝΖ…

    • June 16, 2009 11:41 pm

      Χα χα ελα πες κατι, ελα να τραγουδησουμε.. Φλααααϊ μη του δε μοουυυυν!! Φιλια!

  2. June 16, 2009 7:37 am

    Νταιανα Κραλλ, την είχα δει στο Ηρώδειο, τι να πω εκπληκτική, έκσταση!!

    Ότι διάβασα σήμερα δεν το γνώριζα καθόλου, με πλόυτισες! Σ ευχαριστώ εφευρετικό και δημιουργικό δεσποινάριον.
    Φιλí by LOLA

    • June 16, 2009 11:43 pm

      Με λενε Λολα και τα κανω ολαααα!! Εχει γινει και το αστειο των αρσενικων εδω.. Ελα που σε θελω..δεν μπορω ειμαι με τη Λολαααα!!! Πολυ μ’αρεσει η Νταϊανα πολυ!!

  3. June 16, 2009 8:07 am

    Δέσποινα καλημέρα.
    Εμεις εδώ στα ορεινά παλεύουμε με την παράδοση …και συ με την σύγχρονη τεχνολογία. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες για όλα αυτά τα καταπληκτικά θέματα με τα οποία ασχολείσαι.
    Φιλιά

    • June 16, 2009 11:48 pm

      Ολοι παλευουμε Δημητρα, αλλα η δικη σου παλη ειναι πολυ ομορφη και στον καθαρο αερα. Αχ ξερεις το Σεπτεμβρη θα επισκεφτω τα μερη σου!!! Θα σου πω!

  4. margarita permalink
    June 16, 2009 8:13 am

    γιατι?? μου το εκανες αυτο.. σκεφτομουνα οτι θα εχει κατι αναλαφρο καλοκαιρινο και τσουπ… μου πετας κατι επιστημονικο.. ασε που εδω λογω κρισης το moon project εχει ακυρωθει.. ( κλαματα για χαμενες ωρες δουλειας) .. και χτες καθησα σε ενα καφε και διπλα μου μιλουσανε για RMS και standard deviations.. δεν πιστευα τα αυτια μου που λενε.. αλλα ελπιζω να τωρα να δικαιωθουν οι εργασιες σου και να πανε ολα καλα εκει στο φεγγαρι.. Κριμα δεν ειναι που με την επιστημονικη προσεγγιση χανουν μερικα πραγματα την φανταστικη εικονα παραμυθιου που ειχανε στα ματια μας παλης.. Moon shadoοοοοοοw.. ( Cat stevens νομιζω..)

    • June 16, 2009 11:51 pm

      Μα γιατιιι μα γιατιι μα γιατιιιι με πεδαιυεις.. συντομα θα επιστρεψω με κατι αναλαφρο για σενα. Ε ναι νομιζουμε οτι μονο εμεις μιλαμε την περιεργη γλωσσα, αλλα φαινεται οτι ειναι ευρεως διαδεδομενη.

  5. orfia permalink
    June 16, 2009 8:22 am

    οπως και η artanis…θα αναφωνησω και εγω…πωπω!!! Δεσποινακι μας διαστημικο..(ετσι θα σε λεω απο εδω και περα…) φιλουρεςςςςςςςςςςς μας εμαθες πραγματα σημερα!!!Καλημερες….

    • June 16, 2009 11:52 pm

      Χααα ναι καλα μπορεις να με λες και ET!! και μη σκουζετε παρακαλωωω!! Φιλουρες!

  6. June 16, 2009 9:27 am

    Αγαπημένη μου,
    Μη μου βάζεις δύσκολα. Μόνο το φεγγάρι γνωρίζω κι αυτό γιατί η Κωνσταντίνα μου το άφηνε και γλύστραγε μέσα στο παιδικό δωμάτιο με πανσέληνο να φωτίζει τις νύχτες μας. Τώρα συνεχίζω να το αγαπώ γιατί όταν είναι λεπτό σαν φέτα , βλέπω τη φιγούρα της να κάνει πάνω του αιώρα.
    Σε γλυκοφιλώ ενώ αναχωρώ για τη Ρόδο της δουλειας
    Ιουστινάκι χαρωπόν

    • June 16, 2009 11:55 pm

      Ροδος και δουλεια, σκυλισια ζωη Καναδεζα. Βαρατε με κι ας κλαιω. Θελω να ερθω κι εγω στη Ροδο να κανω δουλεια! Πφ! Καλο ταξιδι και φιλια.

  7. June 16, 2009 12:26 pm

    γεννήτριες και συσσωρευτές ηλιακής ενέργειας dans la lune? δηλαδή μια μέρα θα μετακομίσουμε εκεί? και τι θα γίνει με την επικίνδυνη ακτινοβολία και τις τρελλές θερμοκρασίες?
    εγώ δε θέλω να πάω πουθενά 🙂 🙂
    άντε μπον βουαγιάζ στον ορμπιτερ και να μας γράφει συχνά τα νέα του!!

    υγ.: εσύ Δεσποινάκι αν πιεις όλο αυτό το κρασί που έχεις στο ποτήρι θα μεθύσεις, με το μαλακό λέμεε

    • June 17, 2009 12:02 am

      Α ουτε κι εγω παω, αστειευεσαι, σιγα μη φυγω απο τη γη, αυτα τα κανουμε για τα ουφο, ξερω πολλους που θα ηθελαν να πανε παντως. Χα χα ναι κοιτα εδω και μερες δεν εχω πιει γουλια.

  8. Anonymous permalink
    June 16, 2009 2:19 pm

    -σκρατςςςςςς

    (αυτο ηταν το τακουνι μου στο πατωμα)!

    μισο να κανω μια σκηνη!

    αλλαξες τα λινκ Ντεπ???

    και γιατι εχεις τη Βαλ δυο φορες ??
    ειναι η Βαλ πιο εξυπνη απο μενα ?
    γραφει πιο καλα απο μενα?

    εχει και ταλεντο ειναι και φινφανφον πως το λετε αυτο??

    και γιατι δεν εχεις κατηγορια για το μαυρο μου μπλοκ???
    που ειναι το μαυρο μου μπλοκ?????

    σλατςςςςςςς

    (αυτο ηταν το Λιμοζ που σου εφερε η Σοφη απο τη Γαλλια )

    -δεν ακουω τιποτα Ντεπ
    εξαλλη με εχεις κανει!!

    χχχχχχχχχχχχχχ

    (και τωρα που το ευχαριστηθηκα σαν τον παλιο καλο καιρο
    να τολμησω να πω πως δεν ειχα ιδεα για ολα αυτα που συμβαινουν στο φεγγαρι
    ..η ακαδημαικος!!:)

    πφφφφφφ…το τραγουδι ομως μου αρεσει πολυ!!!

    φιλια πολλα!

    υγ : και δεν ειμαι και παρατηρητικη αλλα κανονισε να βρω και την ευη σε πεντε εξι κατηγοριες ..αυτο σ ε λεω μονο!!

    • June 17, 2009 12:22 am

      Ανωνυμη! Μαζεψου! Εδω δεν ειναι η φυτεια σου! Ειναι μπλογκ οργανωμενο με νοημα και συνεπεια . Στη Σοφη δε θα το πω για να μην την στεναχωρεσω, σημερα πεταει προς Ελλαδα!
      Το μαυρο θα το ψαξω, τωρα αν θα καταλαβω κιολας τι λεει, ειναι αλλο καπελλο. Γυαλια καρφια μου τοκανες το μεγαρο, πως θα μπει ο κοσμος αυριο εδω; Θα σε εβαζα στους χρυσους σκουφους, αλλα οταν ΔΕΝ καψεις το φαγητο τρεις μερες στη σειρα!

  9. Anonymous permalink
    June 16, 2009 2:19 pm

    μπα???

    και γιατι με εβγαλε ανωνυμη??

    -δεν ειμαστε καλα…!

    μμ ποια να ειμαι αραγε????

  10. June 16, 2009 2:20 pm

    διπλή χαρά : 1) γιατί υπάρχουν Έλληνες επιστήμονες που εμπλέκονται σε αυτά τα project και
    2) γιατί εμείς μπορούμε και επικοινωνούμε μαζί τους έστω και διαδικτυακά.
    Ήταν πολύ ωραίο που έκλεισες την επιστημονική ανάρτηση με τραγούδι και μας προσγείωσες ήρεμα 🙂

    • June 17, 2009 12:30 am

      Ε ναι Βασιλη μου, δε θα σας κραταγα στο διαστημα. Εδω και τρια χρονια στο μπλογκ δε γραφω για τη δουλεια μου. Ειναι ομως κομματι μου και με την ευκαιρια του ελ αρ ο ειπα να πω δυο λογακια. Απο αυριο παλι θα βαλω τσουκαλι!!

  11. Πέννυ permalink
    June 16, 2009 4:59 pm

    Μμμμμ… πόσο ζηλεύω τον τρόπο που εξέλιξες την επιστήμη μας και το ότι μπορείς να καμαρώνεις οτι έχεις ενεργά συμμετάσχει σε κατι τόσο σπουδαίο όσο η χαρτογράφηση του λαμπρού αυτού δίσκου του νυχτερινου ουρανού….
    Ομως μετά την επαγγελματική “διαστροφή”¨τίποτα πιο όμορφο από τη βελουδινη αυτή φωνή την οποια χαίρομαι που κατάφερα να ακουσω ένα ζεστό βράδυ στο Ηρώδειο…

    • June 17, 2009 12:32 am

      Χααα Πεννυ σε περιμενα να σχολιασεις σημερα! Ειναι περιεργο, αναλογα με την αναρτηση ξερω ποιος θα αφησει σχολιο. Δεν την εχω δει την Νταϊανα αλλα τα σι ντι της τα εχω ολα.

  12. (άλλη) Αγγελική permalink
    June 16, 2009 5:54 pm

    Ααααχχχ! Κάτι ήξερες που πήγες ΗΠΑ. Εγώ μ…κίστηκα και τώρα … ζουλεύωωωωω (κλαψ!)
    Φιλάκια

    • June 17, 2009 12:40 am

      Γεια σου Αγγελικουλα μου. Οταν ηρθα εδω, δεν ειχα σκοπο να μεινω, .. ο αλλος φαγωθηκε. Γιου νοου!! Δε μου λεςςςς; Θα εισαι στη Ρωμη; Πες μου πως θα εισαι!!!

  13. June 17, 2009 5:57 am

    Εγώ λέω να μείνω στο φεγγάρι…
    Ξεκίνησα το ταξίδι πρώτη θέση πιτσιρικάς με τον Ιούλιο Βερν και έμεινα εκεί να χαζεύω τα άστρα!
    Ελπίζω μόνο μετά τον ένα χρόνο, κάποιος να τον μαζέψει και να μην προστεθεί στα διαστημικά σκουπίδια!

    Καλημέρα!!!

    • June 17, 2009 9:52 pm

      Ενας Θυμιουλης μετραει τα αστρα. Κοιτα ειπαμε ενα χρονο αλλα ελπιζουμε και παραπανω. Καλημερα!

  14. June 17, 2009 8:03 am

    Εεεεμ!Aυτό είναι που λέμε “American Dream”.Ο προηγούμενος τίτλος της ανάρτησής σου παρακαλώ να διαγραφεί.Μέσα στην ρουτίνα σου και μακρυά από την πατρίδα σου καταφέρνεις να γίνεσαι δημιουργική.Εύγε,Super Mom!

    Kαλημέρα!

    • June 17, 2009 9:54 pm

      Χα χα ναι το προτζεκτ ειναι δικο τους ντρημ! Αλλα σε ρωταω τωρα, εκει δεν θα ημουνα δημιουργικη; Και ευτυχως που μου αλλαξες την προσφωνηση σε σουπερ μαμ!! Καλημερα Βαλισια!

  15. (άλλη) Αγγελική permalink
    June 17, 2009 11:24 am

    Ο “άλλος” δίκιο είχε!
    Για Ρώμη παίζεται ακόμα, αλλά με πολύ μικρή πιθανότητα. Ελάτε εσείς εδώ!

    • June 17, 2009 9:55 pm

      Σκεψου το πιο ωριμα. Εμεις μετα τη Ρωμη παμε Αθενς!

      • Αγγελική permalink
        June 17, 2009 10:43 pm

        Ε, τότε ελάτε πριν τη Ρώμη!

        • June 18, 2009 12:39 am

          χμ.. θα ριξω την ιδεα στον “αλλο” αλλα δε το βλεπω.

  16. Χριστινα permalink
    June 17, 2009 12:53 pm

    εκανα copy την αναρτηση στο e-mail του καλου μου να διαβασει και να μορφωθει (του αρεσουν αυτα) αλλα κ για το τραγουδι γιατι του αρεσει πολυ η Diana!

    εισαι το καμαρι μας Δεσποιναριον! κ μας πας κ στο φεγγαρι αμα λαχει 😉

    • June 17, 2009 9:57 pm

      Χριστινακι μου, δε σε πιστευωωωω!! Ουτε αυτο που ειδα ..μετα πιστευω!! Εφερες και τον Βασιλη!!!! ΩΩΩΩ!!!!

  17. Vas permalink
    June 17, 2009 3:21 pm

    Διάβασα το email της καλής μου και αφού πέρασα μια βόλτα, είπα να αφήσω την καλησπέρα(μέρα για το USA) μου.

    Από το αγαπημένο τραγουδάκι, εμένα μου αρέσουν οι στίχοι “let me know what spring is like on Jupiter and Mars”. Αλλά για να φτάσουμε μέχρι εκεί μάλλον θα αργήσουμε λίγο…Πρέπει να το πάμε σιγά σιγά, πρώτα τα κοντινά. Άσε που εκεί πέρα στο Jupiter and Mars θα κρατάει μερικά χρόνια η κάθε εποχή!

    Χμμ, μόλις είδα ότι ούτε σήμερα “έφυγε” το Endeavor. Από το site της NASA: Endeavour’s next launch attempt for its STS-127 mission is targeted for July 11 at 7:39 p.m. EDT.

    Εύχομαι να πετάξει το LRO αύριο και όχι σε ένα μήνα Δέσποινα!

    • June 17, 2009 10:00 pm

      Βασιλη!!! τι εκπληξη, μα εχω ακουσει τοσα ωραια για σενα, και σε ξερω χωρις να με ξερεις! Δηλαδη σε ξερω μιλαμε απο εκεινη την μερα σε μια παραλια!! Τοσο παλια βρε παιδι μου! Χαιρομαι που περασες απο δω! Ακομα ελπιζουμε για αυριανη εκτοξευση! Να μου φιλησεις τη Χριστινουλα!

  18. June 17, 2009 5:22 pm

    Ειχα διαβασει για την αποστολή, αλλά να που εστω και μεσω των bytes !!! εχω την δυνατοτητα να γνωρισω και καποιους επιστημονες που σχετιζονται με το προγραμμα. νομιζω οτι το ολο project τρεχει και απο το John Hopkins Uni.? ή ειμαι λάθος?

    Παντως απο συναδερφική διαστροφή θα με ενδιεφεραν παρα πολυ λεπτομερειες, εμ, αμα εχετε καμια, μερα κενη για ερωτησεις κλπ κλπ 🙂 🙂 🙂 🙂

    ειδικα αυτα τα simulations… τρωγομαι να ρωτησω, εκτος απο τα dedicated, πρεπει να χρησιμοποιειτε και commercial FEM tools e?

    σε καποιο forum ειχα διαβασει για κατι simulations με ANSYS στο Propultion Jet center, αλλα δεν ξερω ποια ειναι τα αποτελεσματα τους.

    εγω δουλευω σε semiconductor, στα γηινα ηλεκτρονικα 🙂 🙂

    καλη η Diana, αλλα ποτε δεν με τρελανε, ισως και λογω του Castello, το τραγουδι το προτιμω σε εκτελεση Chet Baker ή σε Franky.

    καλησπερα

    • June 17, 2009 10:05 pm

      Γιαννη οποτε θελεις, ρωτα. Για τα σημερινα θα παω να σου απαντησω σε μεηλ, και να μη το κανω εδω μπλογκ με σεμιναρια. Οποτε λουκ ιν γιορ μεηλμποξ!!

  19. panathinaeos permalink
    June 17, 2009 5:58 pm

    διωξε τη λυπη παλληκαρι
    παμε μια βολτα στο φεγγαρι…

    μα ειναι πραγματα αυτα;

    θα μας ξεσηκωσεις τωρα να γινουμε διαστημικοι;
    διαστημανθρωποι;
    διαφευγοντες τα επιγεια και ιπταμενοι στην ελλειψη βαρυτητας;

    δεσποιναριον,
    η προσπαθεια να κρατησω τα ποδαρια μου στη γη ειναι επωδυνη και παρατεταμενη!

    η αναρτηση σου ως εκ τουτου ειναι ανατρεπτικη και την καταγγελω,
    γιατι πανω που πατησα στην επιγεια επιφανεια,
    τσουπ! ερχεται το διαστημικον δεσποιναριον και παει μια βολατα στο φεγγαρι!

    οποια συγχυσις!

    οποια ανατροπη!

    και εχει καταρρευσει και ο κομμουνισμος, οποτε ως τι θα σε κατηγορησω;

    ασε που δεν εχω και καταλληλα μποτακια για να περπατησω στα αλλοτινα και περιεργα εδαφη!

    σε καλω λοιπον να μου πεις που θα προμθευτω τα διαστημικα,
    οποτε τουλαχιστον να με βοηθησει η αγορα και οι κανονες της!

    και δεν εχω και το ενα εκατομμυριο δολλαρια για να παω βολτα ως αστροναυτης!

    η μονη μου διεξοδος ειναι να επικοινωνησω με το πνευμα του Ευγενιου Σπαθαρη,
    να μου πει πως εκανε τον καραγκιοζη αστροναυτη,
    μπας και αποκτησεω ενα παραθυρο ελπιδας,
    και παω και γω ολοσουμπιτος!

    πιετα σινιορα, πιετα!!!!!

    • June 17, 2009 10:12 pm

      Αγαπητωτατε μου, πατατε γερα στη γη σας παρακαλω! Θα στειλουμε τους ανεπιθυμητους στο φεγγαρι να παιξουν με την βαρυτητα κι εμεις θα μεινουμε στη γη να τηγανιζουμε γαυρους. Κανεις δε θα μας χαλασει τα σχεδια, το φεγγαρι το πολυ πολυ να το βλεπουμε εν μεσω κρασοκατανυξεως. Παρακαλω ηρεμηστε.

  20. June 17, 2009 6:47 pm

    Καλό σου απόγευμα, Δεσποινάκι.
    Παρόλο που μπήκα πρώτη, πρωί πρωί σήμερα, δεν άφησα σχόλιο από τη έκπληξή μου. Όλη μέρα όμως είχα μια “συναδελφική” υπερηφάνια (κατά το εθνική). Μια συναδέλφισσα από εκείνα τα χρόνια, που οι γυναίκες ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού σε κάθε έτος, έφτασε εκεί.
    Εγώ ζουλεύωωωωω, που λέει και η (άλλη) Αγγελική αλλά δεν είχα επιλογές τέτοιες τότε. Σε καμαρώνω απεριόριστα όμως!
    Φιλιά πολλά

    • June 17, 2009 10:14 pm

      Φωτεινουλα με το φωτεινο χαμογελο, σ’ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Τελικα το τι καταληγουμε να κανουμε, και που ειναι μια σειρα συγκυριων. Τι μετραει; Να ειμαστε καλα κι ευτυχισμενοι. Κι εγω ζουλευω τη θεα απο το παραθυρο σου!! Φιλια.

  21. June 17, 2009 9:23 pm

    good luck to LRO
    and may “your” LOLA instrument brings back
    successful measurements,
    so that you create the most detailed survey map
    of the moon

    φιλιά
    κράτα τη σημαία ψηλά (ΟΚ και τις δυο)

  22. June 17, 2009 10:15 pm

    Καλως το Ναταλακι. Ωραια εκεινοι τη σημαια τους, κι εγω την γαλανολευκη!

  23. Marthaki permalink
    June 17, 2009 10:43 pm

    Δεσποιναριο, Συνχαρητηρια για την τοσο ενδιαφερον δουλεια που κανεις και ευχομαι ολα να πανε καλα με το LRO.
    Αχ τα The Berenstain Bears, ηταν της κορης μου τα αγαπημενα. Για την ακριβεια, προχθες τα κοιταζα γιατι ηθελα να παω μερικα σε καποια ανεψιακια μου στη Ελλαδα, και αυτο για τα φεγγαρι ηταν μεσα σε αυτα που διαλεξα.

    Τελικα, δεν εφυγα για Ελλαδα. Εχω ενα προβλημτακι με το δεξι μου το αυτι, και δεν ηθελα να ταξειδευω.
    Για να δω ποτε θα μπορεσω…..τι κριμα.
    Το τραγουδι? ενα απο τα φαιβς.
    φιλακια

  24. June 18, 2009 12:43 am

    Βρε Μαρθακι, λυπαμαι που δεν τα καταφερες να φυγεις ακομα. Ομως καλα λες αυτα τα πραγματα ειναι επιπονα. Εξ αλλου εσυ απο οσο ξερω μπορεις να φυγεις οποτε θελεις. Περαστικα σου. Φιλακια κουκλα μου.

Leave a Reply

