Skip to content

arrivederci Roma

July 9, 2009

Ειναι περιεργη η κατασταση “μπλογκινγκ” οταν εισαι σε διακοπες.  Κατ αρχας, ποσες φορες δεν σκεφτηκα, α!  να γραψω αυτο, να τους πω κι εκεινο. Ομως  στις διακοπες, το μυαλο δεν μαζευεται. Αυτες οι σκεψεις περνανε και εξατμιζονται την επομενη στιγμη.  Νομιζω οτι μερικοι απο σας ειναι πια η παρεουλα μου που με ακουει και ερχεται να δει τι κανω, και αυτο που κανω ειναι να ερχομαι να λεω μια καλημερα.  Ουτε σκεψεις καταγραφω, ουτε φωτογραφιες φερνω, ουτε εντυπωσεις γραφω. Αυτα πρεπει να καταλαγιασουν και να τα δω απο μια χρονικη αποσταση για να  τα φερω εδω.  Μπλογκινγκ σε πραγματικο χρονο στις διακοπες προσωπικα δεν μπορω να κανω σωστα.  Και ειναι κλασσικα θεμα συγκεντρωσης.

Μαζευω τα πραγματα παλι. Σημερα στις 12 πρεπει να αφησω το ξενοδοχειο.  Οι μετακινησεις ειναι χαμενος χρονος  στις διακοπες. Μα να μη μπορουμε να διακτινιστουμε σαν .. ανθρωποι!  Η Αθηνα τωρa με περιμενει.  (Δε μου το ειπε, αλλα το φανταζομαι!)  Καυτη και φασαριοζα οχι πολυ διαφορετικη απο τη Ρωμη.  Αλλα δικια μου!  Σας γλυκοφιλω και φερνω την δικη μου βερσιον απο την ταρατσα του ξενοδοχειου για λιγη δροσουλα.

P7020002 (1024x767)

23 Comments leave one →
  1. July 9, 2009 7:40 am

    🙂

  2. Με νόημα permalink
    July 9, 2009 8:08 am

    Γιά σου χαρά σου Βενετιά!
    Καλό σου ταξείδι!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  3. July 9, 2009 8:08 am

    Δέσποινα σε διακοπές είσαι, το μπλόκινγκ μπορεί να περιμένει και λίγο. Καλό ταξίδι στα πάτρια εδάφη.

  4. July 9, 2009 8:28 am

    εγω δεν σου μιλαω οσο εισαι Ιταλια
    ΖΗΛΕΥΩ ΑΣΥΣΤΟΛΑ

    σορυ

    σορυ
    δεν μπορω να το ελενξω!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    mille bacci bella amica:)

    χχχχχχχχχχχχχχχχ

  5. July 9, 2009 9:02 am

    Καλό σου ταξίδι!
    Φιλιά

    • July 11, 2009 7:08 pm

      Ξαναπέρασα για το καλώς όρισες στην πατρίδα.
      Φιλάκια

  6. July 9, 2009 11:13 am

    κακοπερνααας αχ ποσο κακοπερναςςς

  7. margarita permalink
    July 9, 2009 12:12 pm

    εγω δεν ζηλευω .. χαιρομαι που περνας καλα .. και σκεφτομαι .. ροδα ειναι και γυριζει.. θα ρθει και καμμια καλοκαιρινη μερα και σε μας.. την πισινα για δροσια τι μου την εβαλες? αντε τωρα για κανονικες καλοκαιρινες διακοπες .. αυτες ειταν το αντρε.. το απεριτιβο..

  8. July 9, 2009 2:43 pm

    Aπορώ πως μπορείς σε διακοπές να έχεις ανοικτό pc!!! Εμένα η μόνη..μηχανή που είναι on είναι η φωτογραφική!!! Χρειάζομαι αποτοξίνωση στις διακοπές..
    Να περνάς τέλεια.. Πέρσι τέτοιες μέρες ήμουν Ιταλία.. αχ!!!

  9. Marthaki permalink
    July 9, 2009 4:41 pm

    Καλοσωρισες στη Αθηνα σου. Να περασης καλα, και κανε ο τι σου αρεσει.
    Φιλια

  10. Ρούλα permalink
    July 9, 2009 8:01 pm

    benvenuto!!!!μα τι κορίτσι είσαι!Λες σε ένα σημείο “Κατ αρχας, ποσες φορες δεν σκεφτηκα, α! να γραψω αυτο, να τους πω κι εκεινο” και μόνο που το σκέφτηκες
    είναι πολύ γλυκό!!!!καλή συνέχεια στις διακοπές σου!!!φιλάκια!!!

  11. orfia permalink
    July 10, 2009 5:32 am

    Καλως να μας ερθεις..αγαπημενη μας..!!! Φιλακια

  12. July 10, 2009 8:17 am

    Καλως μας ήρθες!!! Ταρα τα ταμ!!! Μια μεγάλη απέραντη αγκαλιά σε υποδέχεται καλή μου φίλη.
    Φιλουδίνια

  13. July 10, 2009 8:58 am

    αχ Δεσποινάκι μου, ζηλεύω λιγουλάκι αλλά χαίρομαι για σένα..
    ξέχνα το blogging και πέρνα όσο καλύτερα μπορείς!! διακοπούλες γεμάτες απολαύσεις σου εύχομαι!!!
    Σε περιμένει και η Χίος αλλά είπες φέτος δεν θα ρθείς.. ή μήπως άλλαξες σχέδια?
    την αγάπη μου σου στέλνω και τα φιλιά μου

  14. July 10, 2009 11:27 am

    Καλώς ορίσατε !!!
    Φιλιά
    Καλό σαββατοκύριακο

  15. July 10, 2009 8:56 pm

    Μωρό μου,
    Επιτέλους προσγειώθηκα στον τόπο μου. Πόσο μου είχε λείψει η πρασινάδα, η ευρυθμία, η δροσιά του! Και πόσο γουστάρω σκόρπιες σκέψεις σου με θέα την πισίνα και στο βάθος αιώνια, απόλυτη Ρόμα!
    Καλά κουράγια στην Αθήνα απο αύριο. ( Κι έσκασα που δεν ειδωθήκαμε αλλά μια πρωτεύουσα θα την επισκεφτώ το φθινόπωρο λέμε!!!)

  16. July 10, 2009 9:21 pm

    Γεια σου δεσποινάριον περιοδεύον!!! Ήρθε η ώρα για μπάνια ή όχι ακόμα; Καλή συνέχεια στις βόλτες σου :))

  17. July 11, 2009 5:45 am

    Το καλό είναι ότι περνάς καλά χωρίς απρόοπτα.
    Εγώ έχω ντοπαριστεί με τις δουλειές μου και δεν με πειράζει καθόλου που δεν πάω κάπου. Τώρα το, δουλειές, είναι σχετικό! Πιο πολύ παιχνίδι είναι με όλα αυτά που έχουν βγεί!
    Καλή συνέχεια!

  18. July 11, 2009 8:51 am

    Να περάσεις τέλεια, όπου και να πας, και μην σε νοιάζει για το μπλογκ!!! Εδώ θα είμαστε και όταν γυρίσεις…
    Φιλιά…

  19. July 12, 2009 6:46 pm

    Με το καλο Δεσποινακι μου στην πατριδα κοντα στους δικους σου ανθρωπους που φανταζομαι με τι ανυπομονησια θα σε περιμενει η μαμα.Αχ! αυτες οι μαμαδες πως ξερουν να περιμενουν.Φιλακια

  20. July 12, 2009 10:23 pm

    Κάνε μία βουτίτσα και για μας… Φιλιά!

  21. July 13, 2009 6:32 pm

    α την Τετάρτη θα μπω στην πισίνα, τώρα δε μπορώ ακόμα🙂

  22. July 15, 2009 9:22 pm

    Ακριβως μεσανυχτα και δροσουλα στην Αθηνα με μια κουπα παγωτο καϊμακι στη βεραντα βρηκα συνδεση και αφηνω πολλα φιλια σε ολους. Γκαλπ γλουπ σλουρπ (θορυβος απο καϊμακι) Διοοοοτι πηραμε και Μπωλλλλακια παγωτου (μινιμαλιστικα οσονουπω) Και σας υποσχομαι οτι του χρονου θα καμωμεν και παρτιον! Με ολους εσας. Λικ σλουρπ κλατς κλατς!

Leave a Reply

