Skip to content

αθηναϊκη..

July 17, 2009

.. αναρτηση εννοειται, αλλα χωρις θεμα και χωρις σαφες περιεχομενο. Τωρα πια ειμαι σιγουρη οτι το ειναι μας αποσυντονιζεται στις διακοπες. Το δικο μου “ειναι”, ζεσταινεται αφορητα εν Αθηναις αλλα δεν το βαζει κατω.  Ξεπατωνεται στις βολτες,  επιπλωνει το σπιτι του (μινιμαλιστικα παντα και το τραπεζοματνηλο το πορτοκαλι  το πλουμιστο που μου χαρισε η πεθερα μου θα το φαει η μαρμανγκα, δε το συζητω)  ,  χαιρεται την πρωϊνη παρεουλα της μαμας του και τωρα ετοιμαζεται να την κανει για παραλια.  Δε θαθελε το ειναι μου να γυρισει πισω στην “αλλη πρωτευουσα την αρτηριοσκληρωτικη” ολοασπρο.  Να πιασει τουλαχιστο ενα ελαφρο αστακουδἰ.  Επισης ανακαλυψε το ιντερνετ “ον δε γκοου” της κοσμοτε,  και εματασυνδεθηκε με τον κοσμο εμπαβ εντ μπηγιοντ.  Σημερα το μεσημερι  την ειχε αραξει στον “μπιντε” και τα ελεγε με ενα εξαιρετο μπλογκερ.  Το ειναι μου εν Αθηναις ειναι καταχαρουμενο “μπλογκοσφαιρικως”. Εστω και τρεις μερες το χρονο εχει την ευκαιρια   να ερθει σε επαφη με αγαπημενα ατομα που ειχε την υπερβολικη τυχη να γνωρισει εδω μεσα.  Τελικα παρ’ολη την ατυχια της αποστασης,  ειμαι τυχερη.   Ετσι οι τελευταιες τρεις μερες ηταν γεματες ευχαριστες εκλπηξεις.  (Εδω το ειναι μου κανει διαλειμμα για να χοροπηδησει απο χαρα και να κανει τουμπα).  Και τωρα πρεπει να πλυνω τις μαυρες πατουσες μου (συγγνωμη δηλαδη .. αλλα τι κακο ειναι αυτο οταν περπατησεις με πεδιλο μιση ωρα στην Αθηνα;)  και να ετοιμαστω για εξορμηση προς Βαρκιζα.  Αποψε το κοριτσι (καλα τροπος του λεγειν, απλα το ειναι μου παραμυθιαζεται)  θελει  θαλασσα.  Τα λεμε αυριο απο παραλια.  Αχ!!

Τελος παντων ας κανω και μια Ψ εικονογραφηση.  Πεζοδρομιο στη Ρωμη οπου η καψουρης ιταλιανος  εξομολογειται τον ερωτα του.  Διακρινεται το φιν-φον μοκασσινι του Ερρικου.  Το σπρεϋ που κρατουσε δεν χωραγε στην φωτογραφια.  Σας φιλω απο την πιο ομορφη πρωτευουσα του κοσμου.

P7020014 (1024x640)

19 Comments leave one →
  1. July 17, 2009 4:24 pm

    Μούρλια σε βρίσκω! Να περνάς τέλλλλλλεια!

    • July 18, 2009 4:10 pm

      Αντζελινα μου Λουκουμενια μου εισαι πολυ γλυκο πλασμα! Σ’ευχαριστω. Οντως ειμαι στα χαϊ μου!!

  2. July 17, 2009 4:24 pm

    Ζήλεψα, ζήλεψα, ζήλεψα!
    Την παρέα, τις μπυρίτσες, τις φωτό, τα παγωτάκια σας…όλα σας!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και καλά να περνάς

    • July 18, 2009 4:12 pm

      Ματια μου Φωτεινη, βλεπω θαλασσα δεκα μερες το χρονο. Εσυ την εχεις καθε μερα, κι εγω ζηλευω εσενα οσονουπω:!! Θα τα πουμε συντομα.

      • July 18, 2009 6:32 pm

        Δεν ζήλεψα τη θάλασσα, αλλά την παρέα που έκανες με την Κατερίνα παραπροχθές.

  3. July 17, 2009 5:43 pm

    Και τι καλά που το αγόρι ποτέ χατήρι δεν σου χάλασε… Ε? Φιλιά πολλά….:-))))

    • July 18, 2009 4:13 pm

      Ε! αυτο μας ελειπε τωρα!!!! Φιλια πολλα γλυκεια μου Ευουλα!

  4. July 18, 2009 8:40 am

    Μπακ του Γκρις, που λένε…Σου πάνε οι διακοπέεεεεςςςς!!!!
    να περάσεις τέλεια στα πάτρια, Δεσποινάριο, σε φιλώωωωω!!!

    • July 18, 2009 4:15 pm

      Γιες Αρτανακι γιες! Σε ολους πανε οι διακοπες. Σα παλαβο κανω!! Κι εγω σε φιλω μεσα στο χειμωνα της Ν.Ζ.

  5. July 18, 2009 10:21 am

    Ξέρω…ξέρω… επίτηδες το κάνεις για να σκάω από ζήλεια…
    Άτιμο Δεσποινάριο!

    Φιλιά🙂

    • July 18, 2009 4:21 pm

      Μπα με τετοια ζεστη εδω δεν εχω κουραγια για τετοια πονηρα κολπακια! Φιλια κι απο μενα Τζινουλα.

  6. July 18, 2009 12:47 pm

    συναντησεις, παραλιες, ζεστη, ψωνια.. τα ολα εχουμε, που λεει κι ο φιλος μου ο Μαρινο🙂

    • July 18, 2009 4:30 pm

      Βεβαιως τα ολα και τα παντα και δε θελω να τελειωσειιιιι!!!!

  7. July 18, 2009 4:25 pm

    Αγαπημένη καλά μπανάκια,
    Αλλά προσοχή στην πονηρή κοσμοτέ, έχω το ον δε γκόου και μου στοίχισε ο κούκος αηδόνι, λέμε. Κάθε που μπαίνεις σε ιστοσελίδα σου το χρεώνει υπερφόρτωση κι έρχεσαι και πληρώνεις αντί για 15 , 150 ευρωπουλάκια το μήνα!
    Ασε την κλοπή της κλοπής! Απίστευτοι και αμετανόητοι οι Ελληνάρες!
    Γουστάρω μίνιμαλ. Περιμένω φωτογραφίες, ναι;
    Φιλάκια στην κυρία Δάφνη.

    • July 18, 2009 4:35 pm

      Ωχ! σοβαρα μιλας; παω να δω το συμβολαιο να δω αν εχει ψιλα γραμματακια! Φτουυυ!!! Φωτογραφιες θα φερω σιγα σιγα. Να δουμε ποτε θα τα δειτε ολα. Ωραια ιδεα θα σας φερω το αδειο μου σαλονι και τα μινιμαλ επιπλα που παρηγγελα. Να κανουμε και μια αναρτηση ντεκορασιον! Προς το παρον καμαρωσε με απανω δεξια με το μαγιο και την τυρκουαζ σφηκοφωλια λιγο μετα το μπανιο!!!! Ο ζουρντουϊ λεμε!! Φιλια και ευχαριστω που σκεφτεσαι και τη μαμα.

  8. Evie permalink
    July 20, 2009 2:56 am

    Γλυκό Δεσποινάριο γεια σου.

    Ονομάζομαι Evie και ζω στο Τορόντο. Έχω βρεθεί στο blog σου μέσω το blog της Ασπας εδω τώρα και πολύ καιρό.
    Παρ όλο που μου αρέσει να τα διαβάζω, εγώ δεν είχα το δικό μου blog μέχρι προ ημερών και επιτέλους πήρα την απόφαση να το δοκιμάσω.
    Τώρα λοιπόν που ξεθάρρεψα λιγουλάκι αποφάσισα να σου γράψω, ίσως επηρεασμένη από το σημερινό σου blog.
    Μου έφερες ΤΟΣΕΣ Αθηναίικες αναμνήσεις… από τις πατούσες σου… (για την τόσο βρώμικη Αθήνα), το κορίτσι θέλει θάλασσα …(που μου τραγουδούσε ο πατέρας μου) και μπάνιο στην Βάρκιζα όπου κι εγώ στα βραχάκια της έκανα τα μπανακια μου.
    Κατόπιν δε φαγητό στις Αλκυονίδες το ρεστοράν και για το χωνευτικό γιαούρτι στους Βλάχους, λίγο πιο πάνω αριστερά στην Βάρη.
    Εάν βρεθείς προς τα εκεί φάε κάτι και για μένα κι εάν δεν θέλεις γιαουρτάκι με μέλι φτιάχνουν και νοστιμότατο γαλακτομπούρεκο.
    Για των Βλάχων τα ψητά δεν θα τα αναφέρω γιατί τα κρέατα μας στον Καναδά είναι πολύ πιο ανωτέρας ποιότητος.
    Επίσης σε παρακαλώ κάνε για εμένα και μια βουτιά στον όμορφο Σαρωνικό. Ελπίζω να μην σου ζητώ πολλά αφού μόλις και γνωριστήκαμε.
    Χαιρετίσματα στο σπίτι από μια παλιά Αθηναία.
    Καλές σας διακοπές

    Ευχαριστώ
    Evie

  9. July 20, 2009 4:32 pm

    Αγαπητη Ευη καλωσορισες. Επιφυλασσομαι να σου γραψω περισσοτερα οταν γυρισω. Φαινεται οτι εχουμε αρκετα κοινα. Χαιρετισμους λοιπον προς το παρον κι απο μενα απο μια Αθηνα καυτη!

  10. July 20, 2009 4:58 pm

    Θεε μου, Δεσποινα, ποσο σου λειπει η πατριδα μας που τα βλεπεις τοσο ωραια, και εμεις σε θεωρουμε τυχερη που ζεις σ’ενα τετοιο μερος.Νασαι καλα να περνας καλα και ας μην δεν καταφεραμε να βρεθουμε , δεν πειραζει ολη η ζωη μας μπροστα ειναι.

  11. July 22, 2009 4:04 am

    Ελευθερια μου για μενα δεν ισχυει το οπου γης πατρις. Μια ειναι και μου λειπει.

Leave a Reply

