Skip to content

“οταν ειμαι στην Αθηνα αισθανομαι ευτυχια”

July 18, 2009

.. ετσι ειπε η γκλομπαλ φιλη μου η Σοφη που βρισκεται (χαρα εγω) στην Αθηνα αυτες τις μερες. Και συνηγορησε μαζι της και ο αγαπημενος της Μαϊκλ.  Περπαταει στους δρομους σχεδον χορευοντας,  λεει, και τα ματια της παιζουν δεξια και αριστερα.  This is home!

Τη θυμαμαι μια φορα που την περιμενα στο Συνταγμα  για να παμε να περιδρομιασουμε λουκουμαδες στον Κρινο στην Αιολου (το αγαπημενο μας πρωϊνο σπορ) και κατεβαινε τις σκαλες πετωντας.  Χτες παλι συνειδητοποιησα ποσο πολυ μου λειπει η παρεα της.  Εκει που συνομωτουσαμε κρυφα απο τα αγορια τι θα κανουμε το Σεπτεμβρη.  Καπως ετσι αισθανομαι κι εγω .. ευτυχια εδω.  Λεω να αρχισω τις πιρουετες στην Πανεπιστημιου!

Απο σημερα βρισκομαι στην παραλια Καλαμου στους Αγιους Αποστολους για λιγες μερες.   Απιστευτη ζεστη!  Τι σας τα λεω αφου κι εσεις εδω ειστε. Περσυ δεν ηρθα εδω και μου εκανε εντυπωση ποσο αλλαξε η περιοχη στο Πολυδενδρι,  Καπανδριτι και Καλαμο.  Σχεδον δε τα αναγνωριζω.  Σταματω στο ΑΒ (και του πουλιου το γαλα στο Καπανδριτι) για τα απαραιτητα παξιμαδακια ελαιολαδου, τυρι μετσοβονε, φυστικια αραπικα, δυο τρια κρασια και νερο. Να εχουμε κατι να τσιμπαμε.

Το σπιτι ειναι δροσερο (τροπος του λεγειν δηλαδη) και μολις τακτοποιουμε τα πραγματα βουρ μαγιω και φευγουμε.  Σταματαμε στο φιν φον καταστημα μπανικων και πλαζ(ικων) ειδων με τα σωσιβια και τα πλαστικα κουβαδακια, ξερετε τωρα εσεις,  για να προμηθευτουμε δυο πλιαν καρεκλιτσες (που θα κρατησουν για 4 μερες φανταζομαι), μια ομπρελλα εντελως αταιριαστη με τις καρεκλιτσες (που ηδη εσπασε η μυτη που χρειαζεται να την χωσεις στην αμμο)  αλλα δεν ειχε αλλη. Οι εναλλακτικες ηταν λιγο γυφτε.  Επισης πλαστικες σαγιοναρες του Ερρικου που ξεχασε τις δικες του στην Πευκη γιατι δε μαζευει τα μυαλα του.  Τουλαχιστο μας χαρισανε κι ενα ψαθακι παραλιας απο αυτα που μετα απο τρεις χρησεις ξεφτανε και σου μπλεκονται τα χορταρια στα πεδιλα.

Διπλα μας ειναι δυο νεαροι και μια νεαρα.  Καπου 20 θα ελεγα.  Οι νεαροι ασχολουντο με τα αξερουαρ της κολυμβησης.  Ειχαν παρει καινουργιες μασκες (βαζει νερα ρε μαλ..)  και καινουρια βαρταχοπεδιλα (με στενευουν ρε μαλ..)  Ανταλαξαν μασκες και βατραχοπεδιλα πολλες φορες προσπαθωντας να βολευτουν. Ο Ερρικος μου λεει: Τωρα οπου ναναι θα αλλαξουν και μαγιω! Μη το χασεις!  Η κοπελουδα δεν εβγαζε αχνα, απλα πασαλειβοταν με ενα αμπρ σολερ η κατι παρομοιο.

Στην επιστροφη δροσιζομαστε με μια μπυριτσα Φισερ και προμηθευομαστε κατι παστες αουτ οφ δις γουερλντ απο το ζαχαροπλαστειο για να τις φαμε το βραδυ, μετα τα φυστικια φυσικα!  Αν ηταν εδω η πεθερα μου θα ειχε παθει εγκεφαλικο με τις διαιτιτικες μας ατασθαλιες, αλλα δεν ειναι, χο χο χο χο !!! Αυτες οι παστες ειναι .. ξερετε τωρα, με καστανο, μπλακ φορεστ, μπαμπαδες κλπ.

Κι επειδη σκαει ο τζιτζικας, φερνω μια περγολα με κληματαρια να δροσιστουμε.  Σας φιλω καυτα!

P7180299 (1024x768)

33 Comments leave one →
  1. July 18, 2009 5:32 pm

    XΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!!

    που ειναι ενα ιμοτικον που να χτυπιεται , να κλαιει σαν συντριβανι, να κοκκινιζει και φουσκωνει σαν μπαλονι και ερχεται πετωντας??

    που ειναι που ειναι???????

    καλα να περνας Δεσποιναριον στα πατρωα εδαφη
    (τα μαθαινω και τα αλλα:)

    ευχομαι να σε προλαβω πριν αρχισεις τις περιηγησεις ..

    πφφφ

    (με μετρο τις παστες αν και σε βλεπω Μ Ι Ν Ι Ο Ν !)

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    • July 19, 2009 2:21 pm

      Αχ μη χτυπιεσαι, κανε μια βουτια, απ’ οτι ξερω εχεις τη θαλασσα δυο μετρα απο τα ποδαρακια σου. Φιλακια πολλα!

  2. July 18, 2009 5:53 pm

    Δεσποινάκι μου,
    Κοίταξέ το σε παρακαλώ. Εγώ έχω πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά μου η γυναίκα!
    Ωραίες οι διακοπές στα πέριξ και πεθαίνω για την παγωμένη μπύρα πο κρατάς ανα χείρας! Τυχερά παιδιά!
    Οσο για τις πάστες , σου τις χαρίζω. Είμαι σε τρελλή επαναφορά μετα τις διαιτητικές παραφορές της πατρίδας.
    Γουστάρω και το το ωραίο ενσάμπλ της θάλασσας μετα σφηγκοφωλιάς. Το καλύτερό μου!
    Φιλάκια και ευχές για φιν φον διακοπές!

    • July 19, 2009 2:24 pm

      Το κοιταξα και ειμαι ακομα στα ορια μου, αλλα για ποσοοοοοο? Δε θα ερχομαι στα σπιτια σας, δε θα κανω αλλες αναρτησεις, δεν δεν δεν… Καλα μου το ειπανε απο την αρχη για τα 250 ΜΒ αλλα δεν εχω συναισθηση καθε που στελνω ενα ιντερνετικο φιλι ποσα ΜΒ ειναι, ακριβο φαινεται παντως!!!!
      Καλα ασε τις παστες και τα τηγανητα και τα καρπουζια!! ΖΕΣΤΑΙΝΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!! Ο ρεβουαρ σερι.

  3. July 18, 2009 6:35 pm

    πωωω τι μπυρόνι είναι αυτό παιδί μου? λιγουρεύομαι… τα όλα!!! σλουρπ

    • July 19, 2009 2:25 pm

      Φισερ ητανε το ειπα; Καλο και ξεδιψαστικο.

  4. July 18, 2009 8:31 pm

    Γιά στείλτε εκείνη την πέργκολα κατά Μπακού μεριά…σκάμε κι εδώ, μη νομίζετε…

    • July 19, 2009 2:26 pm

      Μια περγολα στο Μπακου!!! φανταζομαι γοργονιτσα μου. Τωρα εχω γινει κι εγω γοργονα με τοση θαλασσα. Τι φανταστηκες!!

  5. July 18, 2009 10:55 pm

    Ε, ρε γλέντια στον Κάλαμοοοο!!!! Το σανταν της κοπελίτσας το ζήτησες; Όχι, γιατί θα το χρειαστείς, γι’ αυτό το λέω – ο ήλιος έχει τρελαθεί!… Κάηκα εννοείται σήμερα :((

    • July 19, 2009 2:29 pm

      Καλα οταν γυρισω θα σας πω κι αλλα κουφα της παραλιας! ΚΑΛΕΕΕ καθε 5 λεπτα περνα απο μπροστα μου το πολυκαταστημα Αττικα με τη μορφη πακιστανου! Φορεματακια χαϊμαλιαααα τατουυυυυ, κυαλια! καλα ποτε δε καταλαβα τι σχεση εχουν ολα αυτα μεταξυ τους. Μαλλον εκαναν ερευνα και ειδαν οτι στην παραλια χρειαζονται ολα αυτα! Και δε περναγε κανενας χριστιανος με γκαζοζαααααα!!!

  6. Marthaki permalink
    July 19, 2009 2:57 am

    Xαιρομαι που εισαι τοσο χαρουμενη. Και το μουστακι σου(τροπος του λεγειν) γελαει!! Σου στελνω λιγη δροσια απο Σικαγο, η θερμοκρασια? μονο 70 βαθμους σημερα και αποψε θα κατεβη στους 56. Υπεροχος καιρο για οιπνο!!!!
    Φιλια και να περωας καλα.

    • July 19, 2009 2:31 pm

      Μαρθακι με τις δροσιες σου, το μουστακι απο το στριψε σρτιψε το εβγαλα ολο!!!!! ΧΑΑΑ!!

  7. July 19, 2009 6:16 am

    Δεσποινάκι μου,
    καλώς ήρθες στην πατρίδα, με τα ωραία της, αλλά και τα άσχημα της και τα τρελλά της.

    • July 19, 2009 2:32 pm

      Μεροπακι ευχαριστω! Παρελαβα και το φυλλαδιο απο τη μαμα. Σ’ ευχαριστω πολυ, αν δεν ησουν εσυ θα ετρεχα!!

  8. margarita permalink
    July 19, 2009 8:48 am

    πλιτς πλιτς δηλαδη και δεν συμμαζευεται.. τωρα βεβαια τη μπυρα δεν την ζηλευω αλλα τα αξεσουαρ… λιγη θαλασσα λιγο ηλιο ( θελω ν αιδρωσω φετος τουλαχιστον μια φορα) και την περγκολα… ακουγεσαι και διαβαζεσαι αναναεωμενη αναπτερωμενη και ξεκουραστη.. οσο για τις γαστρονομικες εσκαπαντ… χαλαλι .. φαε μαρη και κανενα καρπουζι.. με το μαχαιαιαιααιρι ομως.. καλα να περνας..

    • July 19, 2009 2:37 pm

      Εδω Μαργαριτονι μιλαμε για πολυ ζεστη. Αλλα θα ιδρωσεις, στο υποσχομαι, σε εναμισυ μηνα που θα βρεθουμε μαζι στην Ηπειρο θα καει το πελεκουδι. Καλα σημερα πηγα σε ενα παλιο ταβερνακι το μεσημερι για μπαρμπουνι. Ειχε αναβαθμιστει απο προπερσυ. Μετα το ψαρι ζητησα καρπουζακι η πεπονακι και μου λεει ο αναβαθμισας υιος του προηγουμενου παραδοσιακου ιδιοκτητη. Δε σερβιρουμε καρπουζι, μονο γιαουρτι με γλυκο του κουταλιου!! ΜΑΘΑΝΕ ΠΙΑ ΟΛΟΙ!!!!!! Κις

  9. July 19, 2009 8:53 am

    Γειτόνισα, ζέστη σήμερα!!
    Καλημέρα

    • July 19, 2009 2:38 pm

      Αχ ναι χαρα μου σε σκεφτομουνα αγναντευοντας τον ευβοικο.

  10. July 19, 2009 10:31 am

    ζεστη? τι ειναι αυτό?

    γιατι εδω περα στας κεντρικας Ευρωπας, εχουμε ξεχασει τι ειναι το καλοκαιρι. τελευταια αναφορα ΕΜΥς… 11 βαθμοι κελσου και βροχή, μα παρα πολυ βροχή!
    🙂
    καλες βουτιες

    • July 19, 2009 2:39 pm

      Γιαννη μου δε σου λεω τιποτα. ΠΑΡΑΤΑ ΤΑ και κατεβα Ελλαδα τωρα!!

  11. July 19, 2009 11:06 am

    Οπως καταλαβαινω η διαθεση σου ειναι, λιγο κρασι,λιγο θαλασσα και ταγορι μου.Ελληνικο καλοκαιρι ανεπαναληπτο.Το φως,ο ηλιος και ενα απεραντο γαλαζιο χρωμα.Να περνας υπεροχα και δροσερα

  12. July 19, 2009 2:40 pm

    Μονο για λιγες μερες καθε χρονο Γιαννα μου, οποτε κι εγω το χαιρομαι οσο μπορω. Ευχαριστω.

  13. July 19, 2009 2:42 pm

    Λοιπον εχω να πω οτι πρεπει να προσεξω τα μεγκαμπαϊτς μου οποτε παλι θα ξαναρθω αυριο το πρωι. Τωρα ενας κρυος καφες και αντε να βραδιασει να σταματησουν τα τζιτζικια που με εχουν ξεκουφανει τελειως!!!!

  14. πρεσβύωψ permalink
    July 19, 2009 4:48 pm

    Να περασετε καλά. Καλές διακοπές!!

  15. July 19, 2009 5:20 pm

    Μινιον γλυκό μου δεσποινάριον!!!
    Γαμώτο, πήγα Κάλαμο το Σάββατο στην κατασκήνωση του μικρού το μεσημέρι.Ήσουν εκεί???
    Again το άλλο πάλι!!

    Απόλαυσέ το όσο μπορείς!!
    Κοίτα, παραλία χωρίς το μαυρούκο της δε λέει!!!Χο χο!
    Δεν είναι εποχή για δίαιτα τώρα. Παιξε με παστούλες και μπυρόνια.
    Ολόκληρο χειμώνα τι θα κάνουμε????

    Φιλουδο γλυκο φιλάκια

    • July 20, 2009 4:19 pm

      Ελα ρε γαμωτο!! τι ασυννενοησια ειναι αυτη! Λοιπον τα γλυκα ηταν μουφες, δε τα ξαναπαιρνω. Να παχυνω με κατι ντελισιέ το καταλαβαινω αλλα με λιπαρες σαντιγες δεν μπορω!

  16. orfia permalink
    July 19, 2009 5:26 pm

    Δεσποινακιιιι μου αθηναϊκο!!! Ελειπα και διαβασα μαζεμενες τις αναρτησεις σου.!!! Χαιρομαι που απολαμβανεις την Αθηνα και το ελληνικο μας καλοκαιρι…αλλα δεν μας ξεχνας ομως…!!! Φιλακια καρδια μου…θα τα ξαναπουμε… Εγω περιμενω πως και πως τον αυγουστο..ολοκληρο λεμε….να την κανωω.!!

    • July 20, 2009 4:24 pm

      Γεια σου Ορφια μου. Ο Αυγουστος ειναι ..περιπου εδω! Λιγη υπομονη ακομα!

  17. July 20, 2009 6:55 am

    ἔ ρέ ζέστες ρέ μαλ…. !!!
    🙂

  18. July 20, 2009 11:11 am

    kali athina lipon
    kai pios xeri
    mporei kapou na trakaristoume!
    enjoy!!!

    • July 20, 2009 4:26 pm

      Μαριζακι νομιζω οτι μπορω να πω να ζησετε. Δυστυχως δεν μπαινω σε αλλα σαϊτς λογω στενοτητας κοσμοτε, αλλα απο οτι θυμαμαι πρεπει τωρα να εισαι πια .. κυρια!!! Φιλια.

Leave a Reply

