Skip to content

3+3

July 23, 2009

Και ξαφινικα θυμαμαι οτι στο μπλογκ αυτο ασχολουμαστε με την παρουσιαση γαστρονομικων εμπειρειων, περιθωριακα μεν, με πολυ κεφι δε!

Θα ηταν λοιπον αδιανοητο να  τελειωσουν οι διακοπες χωρις να φερουμε ενα μεζεδακι, καποια μπουκιτσα που μας εκανε να ανατριχιασουμε απο ευχαριστηση και να κοντεψουν να μας φυγουν τα ματια προς τα πισω απο ικανοποιηση. Σκεφτομαι λοιπον να σας φερω δειγματα απο την Ρωμη και απο την Αθηνα. Τρεις γευσεις απο την καθεμια. Τρεις μπουκιτσες, τρεις απολαυσεις, τρια μικρα αριστουργηματακια.  Enjoy!

P7070111 (481x640)

Παγωτο καρπουζι στην τζελαττερια Giolitti κοντα στο Πανθεον. Ευχαριστω την αναγνωστρια και αγαπημενη φιλη Αγγελικη που με παροτρυνε να δοκιμασω παγωτο καρπουζι. Ουσα φιλη των παγωτων με βαση τους ξηρους καρπους (φυστικι, φουντουκι) μεχρι τοτε ειχα περιοριστει σε αυτα, τα οποια παρεπιπτοντως ηταν καταπληκτικα. Ομως το καρπουζι ηταν εκτος συναγωνισμου. Και τα κουκουτσακια που βλεπετε ηταν σοκολατενια. Βγαλαμε φουσκες στα ποδια εκεινη την ημερα στην Ρωμη απο το περπατημα με την Αγγελικη, αλλα το παγωτο καρπουζι ηρθε και μας ανακουφισε.

P7060063 (640x480)

Κοφτο μακαρονακι με θαλασσινα, στο roof garden του ξενοδοχειου Forum διπλα στο Κολοσσαιο. Θα μου πεις, δεν εχεις ξαναφαει μακαρονι με θαλασσινα. Ναι εχω, αλλα αυτο ηταν εξαιρετικο. Ισως το μακαρονι να ειχε βρασει σε ζωμο θαλασσινων, οι γαριδες ηταν τελεια μαγειρεμενες, η ποσοτητα του ζυμαρικου και των θαλασσινων δεν ηταν υπερβολικη οπως συνηθιζεται, απλα αρκετη για πρωτο πιατο χωρις να σε χορτασει πριν φτασει το δευτερο. Ενα ζουμακι ελαχιστα σκουρο (ισως απο μελανι) εδινε στο μακαρονι ενα ωραιο φοντο.

P7050140 (640x475)

P7050141 (640x459)

Κολοκυθανθοι γεμιστοι με ρικοτα, στη σχαρα με προσουτο και ροκα.  Η μια μπουκιτσα στο τριπτυχο, επιλογες του σεφ, στο εστιατοριο Belvedere στη Frascati.

Και παμε Αθηνα τωρα:

P7170269 (640x439)

P7170268 (640x466)

Ντακος με μικρο παξιμαδακι, ωριμη ντοματα ελαιολαδο και αχινο στο εστιατοριο Λατινι στη Βαρκιζα. Ο τελειος θαλασσινος ντακος

P7200158 (640x454)

P7200160 (640x383)

Οι τρεις γυαλιστερες που μου εφερε ο αγαπημενος Μανωλης στον Καλαμο. Ξερει οτι τρελλαινομαι για κατι τετοια. Καποιο βραδυ που συναντηθηκαμε για φαγητο ηρθε με ενα σακουλακι πανινο και τις γυαλιστερες μεσα. Ο σερβιτορος μας εφερε αμεσως μαχαιρι και λεμονι και δειτε τι ομορφες που ηταν οι αχιβαδες πριν επιδοθω σε ..σλουρπ!

(νο φωτο)

Εδω δεν εχω φωτογραφια, για τον απλουστατο λογο οτι ειχα παρασυρθει απο την αυρα των συνδαιτημονων μου. Ενα ορεκτικο στο εστιατοριο Βαρουλκο στην Πειραιως, δημιουργια του σεφ Λευτερη Λαζαρου. Αυγο (τσοφλι)  γεμιστο με αυχοταραχο και αυγο ρεγγας.
Η γευση και η παρουσιαση (το αυγο σε φωλιτσα) εμπνευσμενες.

P7190054 (640x455)

Τελος εκτος συναγωνισμου, η απολυτη γευση του καλοκαιριου σε μια μπουκια. Χωριατικο ψωμι βουτηγμενο στο ζουμακι της σαλατας με φετα και μια τηγανητη πατατα.  Τρωγεται ολο μαζι και μας παει στον παραδεισο.

UPDATE: H παραπανω αναρτηση που ειναι και η τελευταια απο την Ελλαδα,  συνταχθηκε σε δυο πρωϊνα (ωρα καφε) και με πολυ κοπο.  Η Κοσμοτε εκτος του οτι μας πιανει τον κ… (μπαρδον) τα πρωϊνα χασμουριεται τεμπελικα και δεν εννοει να ανεβασει φωτογραφιες.  Ας ειναι. Αρκει που καταφερα να την τελειωσω.  Ομως θα πρεπει να ομολογησω οτι απο χτες μεχρι σημερα ηρθε αλλη μια γευση να επισκιασει τις παραπανω.  Το ψαρι των μοναχων του Αγιου ορους που μαγειρεψε και με φιλεψε ο αγαπητος μου φιλος Γιωργος Ζερβουλακος, με κρασι που εφιαξε ο ιδιος. Θα του αφιερωσω ξεχωριστη αναρτηση.  Μου το προτεινε μαλιστα ο ιδιος.  Σου εχω μια εκπληξη για την ιστοσελιδα σου μου ειπε.

Σημερα η μερα ειναι γεματη απο το πρωϊ. το μεσημερι κλεισαμε στο Ψαριστον και το βραδυ ενας Θεος ξερει που θα μας παει ο Βασιλης που τον φοβαμαι γιατι τρελλαινεται για.. βρωμικα!!

Αυριο το πρωι ειναι αφιερωμενο στο μουσειο της Ακροπολης.  Φανταζομαι οτι δε θα μου μεινει χρονος να φιαξω βαλιτσα. Δεν πειραζει, αν δε προλαβω δε θα φυγω, πολυ απλο!

31 Comments leave one →
  1. July 23, 2009 5:53 am

    Ξεκινώ για καλημέρα και ανοίγει η καρδιά μου (και αν ξαναγράψω για σκοτεινή βραδιά να με φτύσεις!!) Εδώ θα καθήσω και θα στρωθώ, να τρώω παγωτά και γυαλιστερές, να βουτάω μπουκιές,αλμυρά με γλυκά να μην ησυχάζω.Όχι θα κάτσω να σκάσω!!
    Το Ψάριστον είναι απ΄τ αγαπημένα μου στέκια.Δεν έχει θέα αλλά σε στέλνει σε απέραντες θάλασσες με το ντεκόρ και τα θαλασσινά του. Μύδια αχνιστά μμμμμ για σένα,και τσίπουρο που θα το ευχαριστηθεί ο Ερρίκος σου! Πρωί πρωι μου ρχονται στο νου. Κάλές βόλτες καλή μου φίλη σκαστά φιλιά καλημερίνας

    • July 26, 2009 1:00 pm

      Απιστευτες τρεχαλες τις τελευταιες μερες Κατιουσκα. Ελεγα να καθησω στο αεροπλανο να ηρεμησω, αλλα δε μου εκατσε. Χαμενες πτησεις, τραβηγματα με βαλιτσες, και αφιξη μεσω Σικαγου. Βραστα.
      Ψαριστον, θα γραψω, οτι εφαγα καλο ηταν αλλα θα το πω τωρα. Προτιμω τη Σμαραγδα. Δυστυχως ανοιγει μονο τις Κυριακες μεσημερια.

  2. July 23, 2009 5:54 am

    μέ κούφανες με τό τελευταῖο

    • July 26, 2009 1:02 pm

      ..κι ετσι επεστρεψα. Α! βρηκα το Ροδος Κονφιντενσιαλ και το τσιμπησα. Τωρα καταλαβα γιατι οι ροδιτες σνομπαρουν τις ..αλλες παραλιες. Κις.

      • July 26, 2009 11:31 pm

        ἔτσι ἀγαπητή μου.
        ἔτσι ὅπως τά λέτε.
        ουέλκαμ μπᾶκ!
        (καλά τό εἴδες. περισπᾶται!)

        • July 26, 2009 11:58 pm

          σαμ λαϊκ δηζ γιου σεη εντ γιου μπαταρ μαϊ αηζ οβερ
          (μεταφρ. κατι τετοια λες και μου μπαταρουν τα ματια)

          • July 27, 2009 12:20 am

            θά σέ μπατσίσω βρέ ἀνορθόγραφη!

            μτφ.
            σάμ λάηκ δῆζ γιοῦ σέη ἔντ γιοῦ μπᾶταρ μάη ἄηζ ὄουβερ

            γράφ’το ἔτσι νά καταλάβουμε τί στό διάολο ξεστόμισες ντέ!

            ἄντε καληνύχτα.
            περιμένω καί μουσαφίρισσα αὔριο (σήμερα) καί θά μέ δεῖ μές στή ντάγκλα ἡ ἔρμη…

  3. orfia permalink
    July 23, 2009 7:06 am

    Καλημερες Δεσποινακι….που δεν μας ξεχνας….οντως στο ψαριστον θα ευχαριστηθεις…”τα μαλλα”…..απολαυσε οσο μπορεις….και ναιιιι μην προλαβεις βαλιτσεςςς!!! Σε θελουμε εδω!!! Φιλιαα πολλαααα!!

    • July 26, 2009 1:03 pm

      Καλημερα Ορφια, δυστυχως προλαβα και τωρα ναμαι στην εξορια του Αδαμ παλι. Να σου πω οτι καθε φορα που σκεφτομαι οτι .. χτες ημουν Αθηνα, δακρυζω.

  4. July 23, 2009 8:43 am

    Μπράβο Δέσποινα με τις υπέροχες γαστρονομικές σου περιηγήσεις.
    Αν θα έπρεπε να διαλέξω κάτι, από τα ελληνικά πιάτα νομίζω ότι η … “λαδομπούκα” με φέτα και πατάτα καταλαμβάνει την 1η θέση για την καλοκαιρινή της απλότητα και τις παιδικές αναμνήσεις που ανασύρει .
    Από τα ιταλικά, όλα φαίνονται υπέροχα αλλά θα επέλεγα τους κολοκυθανθούς.
    Ανυπομονώ να διαβάσω τις εντυπώσεις σου από το Μουσείο.

    • July 26, 2009 1:04 pm

      Ναι βρε Βασιλη, ειναι η δεν ειναι το καλυτερο αυτο το λαδομπουκι; Ψοφαω για τον συνδιασμο.
      Για το μουσειο θα αφιερωσω ειδικη αναρτηση. Σε φιλω!

  5. July 23, 2009 10:12 am

    Κρητικός ντάκος στη Βάρκιζα!!! Πφφφφ!
    Εδώ έλα να δοκιμάσεις, αλλά και στο σπίτι σου γίνεται τέλειος, αν έχεις βέβαια κρητικά παξιμάδια.
    Φιλιά πολλά, και, να σου πω την αλήθεια, περιμένω τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ άποψη από τη Μουσείο της Ακρόπολης. Δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν άλλον. Πολύ μας έχουν πρήξει τώρα τελευταία μ’ αυτό και δεν ξέρω πού είναι η αλήθεια τους.

    • July 26, 2009 1:07 pm

      ΜΠΑΡΔΟΝ!!!! Καλα Φωτεινη εφερα λαδοπαξιμαδα!!! Θα κανω ενα τραπεζι στους γειτονες που προσεχαν το σπιτι. Μυζηθρα δεν εχω αλλα μια καλη φετα θα την βρω.
      Οτι κι αν λενε Φωτεινη το μουσειο αξιζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Μονο οταν πας και συνειδητοποιησεις τη λειτουργικοτητα και την δουλεια που εχει γινει τοτε θα καταλαβεις. Θα γραψω σιγα σιγα.

  6. July 23, 2009 2:03 pm

    μα ήθελα να ήξερα ποιοι ειναι αυτοι οι συνδαιτημονες που σε παρασουραν με την αυρα τους και δε φωτογραφισες τα πιατα.. πωωω ρε παιδι μου τι κοσμος :-p
    το ψάριστον ειναι πολυ ωραίο άκου τον το Βασίλη 🙂
    φιλάκια

    υγ ειμαι κι εγω ον δε γκοου αλλα με πολλα κυβικά χο χο

    • July 26, 2009 1:09 pm

      Καλες διακοπες Μελισσακι. Καλο το Ψαριστον επισης. Και το Βαρουλκο πολυ καλο. Μα .. ηταν κι εκεινος ο μετρ που ολο απο πανω μας ηταν!! Πφ!

  7. July 23, 2009 3:55 pm

    Βρηκα δυο στιχους να γραψω να συνοδεψουνε τις γευσεις τις ελληνικες.
    Δωσε μου δυοσμο να μυρισω λουιζα και βασιλικο
    Μαζι μ`αυτα να σε φιλησω και τι να πρωτοθυμηθω.
    Καλη συνεχεια

    • July 26, 2009 1:10 pm

      Γεια σου Γιαννα μου. Εκανα μια προοδο και σε προσθεσα στα λινκς μου. Δωσ μου λιγο χρονο να συνελθω και θαρθω να σε δω. Κι εσυ ομως ειδα, διακοπες.

  8. July 23, 2009 4:41 pm

    Θέλω παγωτό καρπούζι!

    Επειγόντως!

    • July 26, 2009 1:11 pm

      Ελα Γοργονιτσα, παμε Ιταλια, καλα δε σου λεω τιποτα, αν βρεθεις εκει.. μη το χασεις.

  9. July 25, 2009 6:10 pm

    Ωωωω….τι να πρωτοδιαλέξει κανείς;

    • July 26, 2009 1:11 pm

      Ξερω γω, το πρασινο μπλουζακι της φιλεναδας μας ισως!! Χε χε!

  10. Αγγελική permalink
    July 26, 2009 10:41 am

    Την υπέροχη μαύρη-κατάμαυρη μακαρονάδα που έφαγα εγώ δεν τη φωτογράφισες;
    Και είναι πραγματικά λαχταριστό το κοφτό μακαρονάκι με τα θαλασσινά!
    Το παγωτό καρπούζι τι μου το θύμισες; Πάω να ψάξω συνταγή…

    Να ξαναβρεθούμε σύντομα, βρε (καλύτερα Ελλάδα 🙂 )! Και να ξαναβγάλουμε φουσκάλες… Τα φιλιά μου (και στον καλό σου)

    • July 26, 2009 1:15 pm

      Μα φυσικα και τα φωτογραφισα, μη ξεχνας κι εγω το ιδιο εφαγα. Εδω επρεπε να διαλεξω τα 3 καλυτερα. Το κοφτο μακαρονακι οντως καλο, ισως το πιο νοστιμο μαγειρεμενο φαγητο που δοκιμασα στη Ρωμη. Θα προσπαθησω να το φιαξω και βλεπουμε.
      Ναι χαρα μου θα ξαναβρεθουμε στην Ελλαδα. Ο καλος μου (οπως κι εγω) σερνομαστε απο το χτεσινο ατελειωτο ταξιδι. Κι εσυ φιλια στον καλο σου ..που ειναι πολυ καλος λεμε!

  11. Marthaki permalink
    July 26, 2009 1:44 pm

    Kαλως Ηρθατε Δεσποιναριο και καλη ξεκουραση. Μερικες φορες νομιζω πως πρεπει να παμε στη δουλεια για να ξεκουραστουμε!!!! Κριμα περασες απο Σικαγο και δεν σε ειδα, αλλα καταλαβαινω τι ολη υποθεση.

    Μα τι νοστηλιες ειναι αυτες. Το παγωτο το βλεπω στα ονειρα μου.
    Καλη σου μερα.

    • July 26, 2009 10:01 pm

      Μα βρε Μαρθακι, βγαζω το καταλογακι με τα τηλεφωνα, αλλα δεν ειχα το δικο σου μεσα. Ηθελα να σου τηλεφωνησω ..απο κοντα.. να τα πουμε λιγο. Ναι ηθελα να ερθω στο Σικαγο, αλλα οχι ετσι.

  12. Ιουλία permalink
    July 26, 2009 3:30 pm

    Σε παρακολουθώ σιωπηλά εδώ και ενάμισυ χρόνο, με πολύ ενδιαφέρον. Η σελίδα σου είναι στα “αγαπημένα” μου τόσο στο γραφείο όσο και στο σπίτι. Περιμένω για να μην πω αδημονώ να διαβάσω τις ζωηρές περιγραφές σου, τις απόψεις και τα σχόλια σου αλλά και να χαρώ το φωτογραφικό ταξίδι στον κόσμο σου. Φαντάζομαι ότι είμαστε πολλοί πιστοί επισκέπτες της σελίδας σου που η καθημερινή μας ζωή γίνεται λίγο πιο ξένοιαστη όταν μας ξεναγείς σε μέρη μακρινά ή μοιράζεσαι μαζί μας τις γαστρονομικές σου γνώσεις. Να είσαι καλά και χαίρεσαι σαν παιδί!
    Με εκτίμηση
    Ιουλία

    • July 26, 2009 10:05 pm

      Ειναι περιεργο να ξερεις οτι καποιοι που δε τους ξερεις, σε ξερουν. Ευχαριστω που μου το εγραψες Ιουλια και μου δινεις μεγαλη χαρα με το σχολιο σου. Ελπιζω να συνεχισεις να σχολιαζεις.

  13. July 26, 2009 4:23 pm

    Καλημερα στο ..επαναπατριζομενον 😉 γλυκοδεσποιναριον!!
    Αφου γυρισες πισω,παει να πει πως δεν περασες και..τοσο καλα 😉
    Σε διαβαζα..διακριτικα τοσο καιρο.Ξερεις εσυ…
    Χαρηκα που δεν γυρισες με κατι αρνητικο η; δυσαρεστο.
    Καλη προσαρμογη τωρα λοιπον.
    Οσο για τις γαστριμαργικες απολαυσεις,ειναι καλυτερα να.. μην εμβαθυνω.
    Γιατι το ..φατε ματια ψαρια..με ποναει!
    Και ειμαι ..και γατος 😉
    Ομως θα σχολιασω λιγο το αβαταρ σου..
    Με τετοιο ποτηρι στο χερι..εκανες μπρατσα 😉 χε χε!!!
    Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα να εχουμε.

  14. July 26, 2009 10:09 pm

    οοοχι, μολις εφυγα απο την πατριδα και ξαναρθα στα μαυρα ξενα παλιογατε. Φανταζομαι κι εκει που εισαι εχετε γαστριμαργικες απολαυσεις, ε, και ντοματες εχετε, και κολοκυθακια. Ειναι ολα θεμα φαντασιας και μαναβη. Και για το τελευταιο σχολιο..τωρα συνειδητοποιω οτι φερνω συχνα φωτο με ποτηρια. Θα νομιζει ο κοσμος οτι ειμαι καμια μπεκροκανατα! Πρεπει να αλλαξω πατεντα.
    Καλη εβδομαδα.

  15. July 27, 2009 3:24 am

    Πω, πω, τί έχεις κάνει εδώ….Ζηλεύω…..ένα μπωλ παγωτό καρπούζι και για μένα, παρακαλώωωωω…..

Leave a Reply

