Skip to content

στον πεζοδρομο της διονυσιου αρεοπαγιτου

July 30, 2009

P7240196 (1024x768)

Η βολτα συνεχιζεται μετα την επισκεψη στο μουσειο,  μεσημερι καυτο.  Δεν εχει πολυ κοσμο στον πεζοδρομο.  Με τετοια ζεστη δεν ειναι για βολτες.  Εχοντας στο νου ενα δροσερο προορισμο, και ομορφες εικονες μπροστα μου,  δεν το βαζω κατω.  Οι φωτογραφιες που θα δειτε σημερα και αυριο,  ειναι η συνεχεια της ιδιας μερας.  Οχι δεν τολμησα να ανεβω μεχρι απανω.  Τι με μαγευει στην διαδρομη; Τα πρασινα , το πρασινο της ελιας, του πευκου, του κυπαρισσιου,  του σκινου,  που στολιζουν το παλιο λευκο των μαρμαρων.  Δειτε μερικα νεοκλασσικα,  το τουριστικο πουλμανακι,  τον πεζοδρομο ερημο, δειτε τον ιερο βραχο.

Η αναρτηση αφιερωμενη στην “παλια αθηναια”  που υπογραφει Evie και στην roadartist in athens που προσφατα εκανε μια ωραια αναρτηση για το μουσειο. Enjoy!

P7240205 (1024x768)

17 Comments leave one →
  1. July 30, 2009 2:35 pm

    Δε θα μπορούσες να μου αφιερώσεις καλύτερη ανάρτηση!!!
    Πολλά, πολλά, πολλά ευχαριστώ..
    Το ξέρεις πόσο αγαπώ την Αθήνα και ειδικά το συγκεκριμένο κομμάτι της..
    Από τα λίγα μέρη της πόλης που ποτέ δεν βαριέμαι..
    Τόσο οικείες εικόνες.. όλες….. Σε λίγο κλείνω pc και πάω μια βόλτα προς το κέντρο και τη Δ.Αρεοπαγίτου.. Σε ευχαριστώ πολύ🙂 Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού🙂

    • July 31, 2009 2:40 am

      Χαρα μου, καλο καλοκαιρι και σε σενα αρτιστα μου.

  2. July 30, 2009 3:18 pm

    Δεσποινάκι μου,
    Επηρεασμένη απο τις αναρτήσεις σου σήμερα, κατέθεσα κι εγώ τις αναμνήσεις απο την πόλη.
    Τί όμορφη κι αυτή η πόλη παρα την ασχήμια της. Πώς λάμπει ο Ιερός της Βράχος, αναλλοίωτος και ανεπηρέαστος απο τα πέριξ.
    Φιλιά σου

    • July 31, 2009 2:41 am

      Οπως ειπα, παμε για λιγο και μετα ο νους ειναι συνεχεια πισω. Φιλια Καναδεζακι.

  3. July 30, 2009 3:19 pm

    Α! ξέχασα. Και η φωτογραφία σου με την πεταλουδίτσα να πετά είναι το καλύτερό μου. Μια πεταλούδα κι άλλη κι άλλη να πετούν!!!!

    • July 31, 2009 2:42 am

      Σε σκεφτηκα οταν την εβαλα, αλλα ηταν μονο για μια μερα. Τωρα δειτε το χτεσινο μου κουρεματακι!

  4. July 30, 2009 6:16 pm

    πωπωω ζεστάθηκα!! θα πιούμε μια μπυρίτσα κρύα?
    καλέ η καινούρια φωτογραφία αναβοσβήνει!!!!!!
    φιλιάα

    • July 31, 2009 2:42 am

      ε ναι αμερικαν μπαρ το εκανα. Γι αυτο επανορθωσα.

      • Melissoula permalink
        July 31, 2009 5:20 am

        Very classy η επανορθωσις! Μεγεια το κουρεμα😉

  5. margarita permalink
    July 30, 2009 6:29 pm

    και τι δεν θα εδινα για μια βολτα σε εκεινα τα μερη.. οση ζεστη και να εκανε.. αλλα αυτη τη στιγμη ακουω το .. σε τουτα δω τα μαρμαρα κακια σκουρια δεν πιανει..κατα τυχη στο δευτερο.. εξω μια απο τα ιδια .. συννεφια.. αλλα εχω τις φωτογραφιες σου παρεουλα.. ( αθτο σημαινει. χαιρομαι που γυρισες .. ) Θυμασαι το φιλμακι μην φιλας την πεταλουδα? φιλια Μ.

    • July 31, 2009 2:44 am

      Μακαρι να ησουνα, θα σου αγοραζα κι εσενα μια κινεζικη ομπρελλα στο πορτοκαλι και θα καναμε τις κινεζες μαζι! Κι εγω χαιρομαι που ξαναρθες. Φιλια.

  6. Ρούλα permalink
    July 30, 2009 9:26 pm

    είχα την τύχη να περπατήσω τον πεζόδρομο και με πανσέληνο!άλλη αίσθηση μαγευτική το πρωί και ονειρική το βράδυ!!

    • July 31, 2009 2:45 am

      Πραγματικα θα ηταν ονειρο. Νομιζω πριν δυο χρονια ηταν που πετυχα πανσεληνο στην Αδριανου.

  7. Evie permalink
    July 30, 2009 10:06 pm

    Wow, wow, wow μα τι έκπληξη είναι αυτή!!!

    Γλυκιά μου Δέσποινα ΧΙΛΙΑ ΘΕΡΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την ωραιότατη αφιέρωση σου.Με ταξίδεψες στο χρόνο, στα παλιά νεοκλασικά, σε δρόμους μέσα που μπορούσες να περπατήσεις άνετα,που πέτρα, χωματόδρομος, γιασεμί- κληματαριές-νεραντζιές, ξενοιασιά (το ελληνικότατο “αύριο έχει ο Θεός”) και που αγαπημένες ψυχές ήταν το φυσικό μου τοπίο. Τα συναισθήματα με κυρίεψαν με την νοερή μου βόλτα και την νοσταλγική περιγραφή σου. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που πρόλαβα να ζήσω σε μια χωριάτικη Αθήνα.

    Την πανέμορφη Αθήνα που όλοι ζήλευαν και ήθελαν να ζήσουν μέσα σε αυτήν. Που να χωρέσει όλος αυτός ο κοσμάκης χωρίς να κτιστούν πολυκατοικίες. Χάσαμε παρκακια, πλατείες, ηλιο, ουρανό, για να κάνουμε χώρο για τους νέους γείτονες.

    Δυστυχώς όλα κτίστηκαν χωρίς προγραμματισμό αναδομήσεως, χωρίς μελλοντικό όραμα, την κατάντησαν σαν άγριο τέρας έτοιμο να μας καταπιεί. Άλλαξε εποχές, ρυθμούς, μορφές αλλά οι μυθικές αναμνήσεις μου παραμένουν.

    Εύχομαι όλοι οι σύγχρονοι να την αγαπούν, να την εκτιμούν, να μην την καταστρέφουν διότι είναι ΠΑΤΡΙΔΑ για όλους μας.

    Σαν κόρη των Αθηνών θα μπορούσα να υπέγραφα ΚΑΡΥΑΤΙΔΑ Εύη, επειδή για εμένα είναι Κόρες Ιερές υπογράφω ως μια παλιά Αθηναία.

    Νομίζω είναι ποιο ωραίο από το μια Μουρλό-Αθηναία που είμαι.

    Ωραία, γλυκιά η φωτογραφία σου σαν τη όμορφη πεταλουδίτσα.

    Σε ευχαριστώ

    Evie μια παλιά Αθηναία

    • July 31, 2009 2:48 am

      Απο ολα οσα ειπες καρυατιδα Ευη κολλησα στην Αθηνα-χωριο. Δε νομιζω να θυμαμαι την Αθηνα χωριο. Πολη παντα αλλα ηρεμη, χωρις νεφος. Κι εγω σ’ ευχαριστω που υστερα απο τοσο καιρο αρχισες να γραφεις. Να εισαι καλα.

  8. Με νόημα permalink
    July 30, 2009 11:09 pm

    Δεσποινάκι, αυτή είναι η Αθήνα των παιδικών μου χρόνων. Πρίν η προχειρότητα και η κερδοσκοπία την μετατρέψουν σε τσιμεντούπολη. Θυμάμαι την Αθήνα με τα ταβερνάκια της (και τα καρβουνιάρικα), τις αυλές της, τις γλάστρες και τα γιασεμιά της. Θυμάμαι την ανθρώπινη Αθήνα, αυτήν που μόνο σε παλιές Ελληνικές ταινίες βλέπεις πιά!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ (άντε να μήν βγω απ έξω πάλι)

    • July 31, 2009 2:51 am

      Α να κι αλλος παλιος, θυμαμαι τις ιστοριουλες που ελεγες για την .. οδο Βουλης και τα κοριτσια!! Κι εγω τα θυμαμαι αυτα, τα μαυροασπρα, τις πολυκατοικιες με τους θυρωρους, τον τροχονομο στην ομονοια, κι αλλα κι αλλα. Φιλια.

Leave a Reply

