Skip to content

Piazza d’ Espagna – via Condotti – Antico Cafe Greco

August 19, 2009

Αυγουστος διακοπων, η μπλογκοσφαιρα αδεια, η ζεστη και η υγρασια παιζουν ξεπαραβγαλματα εδω στην “πρωτευουσα”, και συνεχιζω να φερνω στιγμιοτυπα απο την Ρωμη. Σημερα εχω μια σειρα απο φωτογραφιες απο την πιο φιν φον γειτονια της. Ξεκινωντας απο την Piazza d’ Espagna, και κατεβαινοντας τον δρομο με τις μεγαλες φιρμες, με ενα συντομο σταθμο στο Antico Cafe Greco για καφε και γλυκακι. Τριγυριζοντας στους παραδρομους με τις ξελογιαστρες μπουτικ και χαζευοντας τις απιστευτες γιαπωνεζες φορτωμενες τσαντες σκεφτομαι τι στην ευχη ψωνιζουν αφου τριγυρνανε με σοσονια και καμποτα. Πρεπει να ομολογησω οτι στους παραδρομους με τα μικρα μαγαζακια, βρηκα πολυ πιο ενδιαφεροντα πραγματα απο την βια Κοντοττι που ειναι και λιγο υπερτιμημενη.   Ακολουθηστε με λοιπον. Αλλα μη σταματησετε στο Gucci!  Πατεις με πατω σε!

P7040038 (768x1024)

P7040036 (1024x768)

32 Comments leave one →
  1. Melissoula permalink
    August 19, 2009 4:38 am

    Αντε λοιπον αυτο περιμενα τοσες μερες!!! Κι ελεγα δε μπορει… Θα μας παει κι απο κει 🙂
    κι εδω ζεστη φρικτη, γι αυτο ξυπναω στις 6·30 καθε μερα, αλλα δε μπορω να γκρινιαξω
    γιατι ολο το χειμωνα τρωγομαι που κανει κρυο… Πφφφφφ

    • August 19, 2009 11:43 am

      Απλη φωτογραφικη ξεναγηση χωρις πολλα λογια Μελισσουλα, ισως γιατι .. αυτο που λες, κανει ζεστη, δεν ειναι ρηαλ ταϊμ μπλογκινγκ, ισως γιατι συνειδητοποιω οτι δεν εχει σημασια τι ψωνισα απο την βια Κοντοττι, ισως γιατι με εχει πιασει κωλοπιλαλα για το επομενο ταξιδι. Μερικες εικονες, χιλιες λεξεις. Θα φυγεις κι εσυ και θα ερημωσει τελειως εδω μεσα. ΜΠΑΤ ΓΟΥΙ ΓΟΥΙΛ ΜΠΗ ΜΠΑΑΑΚ!

      • August 19, 2009 12:53 pm

        βρεε εγω δεν θα φυγω.. αφου ειμαι ον δε γκοου λεμεε με 10 γιγαντες 🙂

  2. August 19, 2009 7:05 am

    Κωλο δεν εχεις βαλει κατω
    ομολογω ομως οτι περισσοτερο σε ζηλευω.

    • August 19, 2009 11:46 am

      Αγαπητο πλασμα εξ ουρανου, εχεις απολυτο δικιο, το παρακαναμε φετος το καλοκαιρι και που εισαι ακομα. Να ξερεις ομως οτι μοιραζομαι τις εικονες και τις σκεψεις με καλη διαθεση. Θα πας κι εσυ καποια μερα, σιγουρα.

  3. margarita permalink
    August 19, 2009 11:32 am

    ωραιοτατος ο καφες .. αυτο διπλα σαν σουδακι μου φαινεται..( εγω σ αυτα σταματω .. λογω πολυκοσμισς στο Γκουτσι).. σημερα λειωνουμε στη ζεστη.. αν ειχε φοντανα ντι Τρεβι θα πηδαγα μεσα… τσιαο…

  4. August 19, 2009 11:49 am

    Καλος ο καφες, το παραπλευρως κεκακι με σταφιδες (δε θυμαμαι την ιταλικη ονομασια) το χαλι του το μαυρο. Σκληρο, ισως και προχτεσινο. Δεν δικαιολογειται. Ισως γι αυτο δεν ξαναπηγα αλλη φορα αν και περασα συχνα απ’εξω. Δεν επιτρεπεται σ’αυτο το καφενειο που εχει τετοια ιστορια, και βρισκεται στην πιο πολυσυχναστη και φιν φον οδο, να σερβιρει τετοαι.. γκωναρια!!!

  5. August 19, 2009 4:37 pm

    Δεσποινάκι αγαπημένο,
    Απο τα πιο ωραία κομμάτια της Ρώμης είναι η Πιάτσα ντ΄Εσπάνια με τα σκαλοπτάκια της. Να τρώς το παγωτό και στα πόδια σου να απλώνεται η Ρώμα! Θεϊκή αίθσηση, ομολογώ. Οσο για το Καφε Γκρέκο, όλ τάιμ κλάσικ για ένα καφέ και μόνο!
    Τί να πώ για Βία Κοντότι, την οποία έχω διανύσει απειράριθμες φορές και ποτέ δεν την χορταίνω. Είδα πως στο Gucci είχαν εκπτώσεις. Εγώ πού ήμουν δηλαδή; Γιατί δεν σπρωχνόμουνα με τους Γιαπωνέζους;
    Θα κλάψω αύριο.
    Σε λίγο αναχωρούμε όλες απο το μπλογκογιουσουρούμ και θα αδειάσει κανονικά η μπλογόσφαιρα.
    Εμείς κάνουμε την κίνηση! Χου! Χου!

    • August 20, 2009 12:22 am

      Ναι μωρε με απογοητευσε το καφε Γκρεκο. Ενταξει ο καφες καλος, τον ειχα ξαναδοκιμασει γιατι μου εφερνε ο Ερρικος μπηνζ!!!!!!! Αλλα το ντουγκουτακι* χαλια!
      Στο Γκουτσι, δεν τους αφηνανε ολους μεσα. Ειχε σεκιουριτι, εναν εναν παιρνει ο χαρος και κατοπιν ερχετ’αλλος.
      Γεια σου τραφικ κοντρολλερ Καναδεζαμ!

      (*) ντουγκουτακι, γλυκακι απο ζυμη, περιλαμβανει μπισκοτα, μαφινς, σκοουνς, τουλουμπες και αλλα παρεμφερη. Χρησιμοποιειται κατα κορον απο Ερρικο που το ακουσε να το λεει ενα μωρο που τωρα θα ειναι φανταρος και απο τοτε το καθιερωσε.

  6. Με νόημα permalink
    August 19, 2009 10:28 pm

    Οι Γιαπωνέζες είναι καταναλωτικά όντα Δεσποινάκι μου. Ψωνίζουν, για…να ψωνίσουν. Εκτός βέβαια απο το γενονός ότι οι τιμές είναι σαφώς χαμηλώτερες στην Ευρώπη.
    Βέβαια ποτέ μου δέν κατάφερα να συμβιβαστώ μέ το γούστο ή τους συνδιασμούς τους. Βασικά πάσχουν απο βαριάς μορφής νεοπλουτισμό.

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    • August 20, 2009 12:25 am

      Ααααα κατι παραπανω ξερεις εσυ. Αλλα δε κανω πλακα ντραπηκα να τις φωτογραφισω. Κλειστο πουκαμισο γιατον ηλιο, πλαστικη ομπρελινα για τον ηλιο, σοσονακι και ισιο πεδιλο, και μαυτα παντελονια ψαραδικα φαρδεια, και τα μπουρμπερυ ανα χειρας. Δηλαδη ποτε τα βαζουν αυτα; Φιλακια εν σειρα!

  7. August 20, 2009 12:44 am

    Βρε Δεσποινάκι μου,
    Καθώς κοίταζα τις παλιές αναρτήσεις είδα τους διαλόγους που στήναμε όλες και όλοι και διαπίστωσα πως τεμπελιάσαμε κάπως στη μπλογκογειτονιά. Είδες η τράφικ κοντρόλερ πώς τα καταγράφει όλα;

  8. August 20, 2009 1:03 am

    Οχι μη σε απασχολει, ειναι Αυγουστος, ειναι ζεστη, ειναι συγκυριες. Ειναι που ολο και κατι καινουργιο θα προκυψει μπαινοντος (!) του Οκτωβρη, ειναι που δε γινεται να λεμε τα ιδια και τα ιδια, ειναι που ωριμαζουμε και παλιμπαιδιζουμε σε ενα και μονο σχολιο, ειναι ο αναδρομος αποτετοιος (που ομως δεν μας πτοει) , η προσωπικη μου εμπειρια λεει οτι μεσα Αυγουστου ο κοσμος η κανει μπανια η βαριεται. Δε βλεπεις κι εγω ψιλοβαριεμαι, κατεβαζω δυο φωτογραφιες και με το ζορι μια λεζαντα. Α! ειμαι και υπ’ατμον να την κανω παλι. Ευελπιστω να συνελθουμε με τα πρωτα κρυα!! Μπονα σερα!

  9. August 20, 2009 3:54 am

    Πολύ ωραία, δε χρειάζονται εξάλλου και πολλά λόγια. Το Καφέ Γκρέκο σταθερή αξία.

    • August 20, 2009 11:40 pm

      Καλως μας ξαναρθες στον υποτιθεμενο πολιτισμενο κοσμο Σο_φαρακι μου Ναι σταθερη αξια αλλα ας παρουν κι ενα ζαχαροπλαστη που να με παρει!!

  10. August 20, 2009 7:51 am

    Αχ, ουφ, κλαψ, σομπ, σομπ, τι μου έκανες με αυτή την ανάρτηση…πόσες αναμνήσεις…κυρίως από τον πρώτο καιρό που ήμουνα Ρώμη, γιατί μετά, Piazza di Spagna, Fontana di Trevi και παρόμοιες εξορμήσεις ήταν μόνο για τουρίστες, εμείς πηγαίναμε σε πιο “κρυμμένα” μέρη για τους “περπατημένους”, χαχαχα:D

    • August 20, 2009 11:42 pm

      Το λαθος μου ηταν οτι δε σε ρωτησα πριν φυγω γιατι θαθελα παρα πολυ να πηγαινεσε μερικα ψαγενα. Αντ’αυτου ψαχνομουνα ολη την ωρα. Φιλια Κωνσταντινα μου.

  11. August 20, 2009 11:13 am

    καλημέρα Δεσποινάριο…Κι ό,τι έλεγα να ζηλέψω το γλυκό, αλλά ήταν μπαγιάτικο, ε;
    Λέγε, λέγε τέτοια να κατανικώ τον πειρασμό…
    (Έχω ένα φρεσκότατο ντόνατ με σαντιγύ και rasberry μέσα στο ψυγείο να με περιμένει και το αγνοώ, προς το παρόν…Με λίγη τύχη θα το φάει κι αυτό ο Ίωνας…)
    Σε φιλώ…

    • August 20, 2009 11:44 pm

      Το μυστικο ειναι η να το βαλεις μπροστα στον Ιωνα με ενα ποτηρι νερο διπλα, η να του δωσεις ενα ραβασακι..ντονατ στο ψυγειο! Φιλια!

  12. Ρούλα permalink
    August 20, 2009 6:09 pm

    Δεσποινάκι μουυυυυ πετάω από τη χαρά μου!!!!!πάμε σε ένα μήνα περίπου στη Ρώμη!!!μου το πρότεινε χθες ο αγαπημένος μου και μάντεψε είπα το ναι!
    όσο και να φαίνεται παράξενο δεν ξεσηκώνομαι εύκολα,είμαι σπιτόγατα, δύσκολα προσαρμόζομαι μετά τα ταξίδια στη νοσοκομειακή πραγματικότητα.
    Το παραδέχομαι είμαι “μούχλα” αν και αεικίνητη!μου φαίνεται ότι είμαι “τραβάτε με και ας κλαίω”,να το κοιτάξω αυτό,να με δει κανένας γιατρός 🙂
    Έχω αναλάβει την οργάνωση του ταξιδιού και σου οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!ψάχνω τώρα ένα καλό γραφείο και προτάσεις για “κρυμμένα” μέρη για τους “περπατημένους” όπως αναφέρει η Konstantina!
    Υ.Γ όχι σου λέω δεν το κέρδισα στο διαγωνισμό μαντεψιάς…..
    φιλάκια

    • August 20, 2009 11:50 pm

      Αγαπημενη Ρουλα – μουχλα. Τι ωραια νεα που μας φερνεις. Σε ενα μηνα απο τωρα τελος Σεπτεμβρη, η Ρωμη θα ειναι υπεροχη. Ουτε καυσωνες ουτε τιποτα. Το ευχαριστω δεν καταλαβα, τι εκανες ελεγες στον αγαπηενο σου ..το δεσποιναριο ετσι το δεσποιναριο αλλοιως μεχρι που απηυδησε και ειπε αντε παμε; Χοχοχο!! Φιλακια!

  13. August 20, 2009 6:45 pm

    με τη σωστη σας απαντηση στο μαντεψοδιαγωνισμο κερδιζετε ενα σχολιο στην αναρτηση σας απο το ολοκαινουριο και κομψοτατο μακ μπουκ το αερατο!!
    η συνδιαγωνιζομενη Ρουλα, μια που δεν εχει μπλογκ να της γραψω ενα σχολιακι, μπορει οταν με το καλο επιστρεψει απο τη Ρωμη να μας πει τις εντυπωσεις της με μια αναρτηση στο δικο μου μπλογκ 🙂

    σας φιλω.. αεράτα αποψε!!!

    • August 20, 2009 11:54 pm

      Μεγεια το πιπουλο μελισσουλα μου. Αυτα ειναι τρελλα ασε που τα μακ ειναι και πιο καλα σε θεματα ασφαλειας. Καλο ταξιδι αυριο και καλες διακοπες!

  14. Ρούλα permalink
    August 20, 2009 7:49 pm

    το τσίμπησα το δωράκι μου!!!βρήκα και τον τίτλο !
    “Οι εμπειρίες μιας….γιαπωνέζας με τα κάποτα”:)

  15. Ρούλα permalink
    August 20, 2009 7:51 pm

    το τσίμπησα το δωράκι μου!!!βρήκα και τον τίτλο !
    “Οι εμπειρίες μιας….γιαπωνέζας με τα κάποτα”

    • August 20, 2009 11:56 pm

      Α!καλα που εβαλες τονο γιατι θα μας παρεξηγουσαν Ρουλα. Βρε Ρουλα, να σου ανοιξουμε ενα μπλογκ για δωρο;

  16. Evie permalink
    August 21, 2009 1:15 am

    Κάθε Δευτέρα τα καταστήματα στην οδό Βία Κοντοττι ανοίγουν μετά το μεσημέρι. Κατόπιν αυτού δημιουργούνται ουρές που μου κόβουν την φόρα,
    αλλά κι άλλες ημέρες που έχω βρεθεί έχω πετυχει ουρές.

    Ας είναι καλά το εδω Holt Renfrew παρόμοιο με το Saks Fifth Avenue.
    Κάνει εκπτώσεις 5 φορές το χρόνο, ιδιαιτέρως για τους πελάτες του παρέχουν την πρώτη εκλογή.

    Εμείς στο Τορόντο έχουμε τους κινέζους. Αυτοί έχουν μεγαλύτερη αδυναμία στα προϊόντα Louis Vuitton.
    Όταν περάσεις από το Louis Vuitton νομίζεις ότι βρισκεσε στο Τσαινα Τάουν.

    6:00 ΑΜ με ανοικτή την ομπρελά, τον Ήλιο τον φοβούνται σαν τον διάολο γιατί τους προδίδει την κοινωνική τους θέση, όπως μου το ομολόγησαν οι ίδιοι. Άμα είναι σκούροι είναι εργάτες, όλοι οι άλλοι άσπροι είναι από καλλίτερο τζάκι. Πολλοι οταν οδηγούν φορούν γάντια χειμώνα-καλοκαίρι, με τα καινούργια καπελάκια τους συν τα γυαλιά. Χάρμα Θεού…..

    Υ.Γ. Επίσης τα περισσότερα Ιταλικά εστιατόρια εκτός Ξενοδοχειακά είναι κλειστά κάθε Δευτέρα βράδυ, το γράφω για την Ρούλα για να μην ψάχνει.

    Καληνύχτα Δεσποινακι μου που μας ξεμυαλίζεις όλες τις λουσουδες και τις γλυκατζουδες

  17. August 21, 2009 2:13 am

    .. και πανω που δημοσιευσα το καινουργιο ποστ, νασου ενα σχολιο ακομα. Μερικες πληροφοριες για την μελουσσα ταξιδιωτισσα Ρουλα.
    Τωρα καθε μερος εχει και τις μειονοτητες του εδω. Και φυσικα κρατανε την κουλτουρα τους. Καλο ειναι, ακομα ξεχωριζει ο κοσμος σε φυλες και λαους κι εχει τη χαρη του.
    Καληνυχτα σε μας, καλο ξημερωμα στην Ελλαδα.

  18. Με νόημα permalink
    August 21, 2009 3:05 am

    Πολλές απο απ’ αυτές τα πουλάνε εδώ Δεσποινάκι σε πολλαπλάσια τιμή. (Κάτι τέπτοιο γινόταν συστηματικά και στην Ελλάδα kάποιες άλλες εποχές, τότε βέβαια αρκετές Ελληνίδες ανέβαιναν στο Λονδίνο και κατέβαζαν όλα τα …πανέρια της Αγγλίας στις ….μπουτίκ των Αθηνών και της επαρχίας. Αρκεί τα εμπορεύματα να έγραφαν made in Egland.) Άλλες τα στοιβάζουν (κυριολεκτικά διότι οι πιό πολλές μένουν σε διαμερίσματα 25μ2)και μερικές ίσως και να τα χρησιμοποιούν.

  19. August 21, 2009 11:32 am

    Με εκανες και γελασα πρωϊ πρωϊ, θυμασαι εκεινα τα ερημα τα πουλοβερ σετλαντ? Με τη σεσουλα τα κουβαλαγανε στην Ελλαδα. Δε παει να ηταν αγρια και να τσιμπαγανε το δερμα; Τα φοραγανε μεχρι που τις επιανε φαγουρα. Τωρα για να πω και του στραβου το δικιο εχω δει γιαπωνεζες κυριως μεσης ηλικιας εκει γυρω στα 45 πολυ μα παρα πολυ κομψες.

  20. August 21, 2009 3:38 pm

    ακριβώς γιαυτό έχεις ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ! επειδή “μοιράζεσαι τις εικονες και τις σκεψεις με καλη διαθεση”
    Και φαινεται, να το ξέρεις!

  21. August 21, 2009 9:46 pm

    Μαριζακι, το ξερω και τους ευχαριστω ολους που περνανε απο εδω, αυτους που γραφουν κι αυτους που διαβαζουν.

Leave a Reply

