Skip to content

Ristorante Belvedere – Frascati

August 21, 2009

P7050132 (1024x826)

Μερικα χιλιομετρα νοτια της Ρωμης, στην κορυφη ενος λοφου, η κωμοπολη Frascati,  προσφερει πανοραμικη αποψη της Ιταλικης πρωτευουσας.  Οι πλαγιες του λοφου  ειναι καταφορτες με αμπελια που τα λουζει ο ηλιος και παραγουν το περιφημο ξανθο Frascatano.  Στην Frascati θα αφιερωσω περισσοτερες απο μια αναρτησεις.  Θελω να σας παω βολτα στην πολη, να σας δειξω τη θεα απο ψηλα, να σας τριγυρισω στην λαϊκη αγορα,   και να σας κερασω πορκεττα.   Την πρωτη απο τις δυο φορες που επισκεφτηκα την πολη,  αρκετος χρονος αφιερωθηκε σε μεσημεριανο γευμα στο Ristorante Belvedere .   Αφηνω ομως για  αλλη φορα τις περιηγησεις και στρωνομαι σ’αυτο το ομορφο μπαλκονι  με πολλη ορεξη.

Το κρασακι φυσικα ντοπιο, και αρχιζουμε με το Tris di antipasti dello chef.  Κολοκυθοκορφαδες γεμιστοι με ρικοττα,  ταρτινα σφολιατας με ψητη μελιτζανα, τυρακι και πομοντορο, και ενα κεφτεδακι (πολπετινα) με μελιτζανα και μανιταρια.

Συνεχιζουμε με χοιρινα φιλετακια και μια ανθοδεσμη απο διαφορα σουβλακια και δεντρολιβανο

P7050147 (1024x768)

η  ανθοδεσμη

P7050142 (1024x768)

τα χοιρινα φιλετακια

P7050150 (1024x747)

το φιν φον σεμιφρεντο με πινιολι

P7050151 (1024x711)

Το γευμα εκλεισε με σεμιφρεντο και κουλουρακια ζυμωμενα με το ντοπιο κρασι.  Το προβλημα μου, οταν πηγαινω για πρωτη φορα σε καποιο εστιατοριο που μου εχουν συστησει και που ξερω οτι δεν θα μπορεσω να το ξαναεπισκεφτω συντομα, ειναι να μη μπορω ευκολα να επιλεξω πιατα και να ριχνω κλεφτες ματιες  σε αυτα που περνανε με προορισμο.. αλλα τραπεζια.  Δεν ειναι ομως και πολυ σωστη αυτη η μεθοδος.  Οι ανθοδεσμες  για παραδειγμα κατεφθαναν σε ολα τα τραπεζια. Παρ’ολο που φαινονται λαχταριστα,  το κρεας  ηταν τοσο ψιλοκομενο, ωστε να ξεροψηθει αμεσως και να ειναι σκληρο.  Τα χοιρινα φιλετακια αρκετα καλα, αλλα τιποτα το ιδιεταιρο. Τελικα τα ορεκτικα  και τα επιδορπια εσωσαν την κατασταση και βαλε και τη θεα,  και ονομαζουμε την ολη εμπειρια.. αρκετα απολαυστικη.

Εν τελει, ειναι δικαιο να κρινεις ενα εστιατοριο απο δυο και μονο πιατα;  Ciao bambini!

BELVEDERE

Via regina margherita, 29
00044Frascati (RM) Italia

Tel. 06.9419004

31 Comments leave one →
  1. August 21, 2009 5:38 am

    τωρα που ξερω τι ειναι αυτο το πινιολι.. παιρνω το σεμιφρεντο και φευγω, τα αλλα σας τα αφηνω🙂
    φιλακιαα

    • August 21, 2009 11:33 am

      Μη τα δωσεις αλλου, αστα για μενα, τα λατρευω τα πινιολι!! Φιλακια.

  2. margarita permalink
    August 21, 2009 6:34 am

    ωραια ολα αλλα το βασικο ειναι ποιον εχεις απεναντι σου οταν τα δοκιμαζεις .. εσυ βλεπω ειχες τον σωστο παρτενερ.. οποτε ολα τα πιατα νοστιμωτατα.. αυτο με τον κολοκυθοκορφα καλο φαινεται.. εμεις εδω λογω αφορητου ζεστης καρπουζ.. ( κατα το αραβικον.. )

    • August 21, 2009 11:40 am

      Α ναι ο Ερρικος ειναι απολαυση για παρεα στη μασα! Κρινει τα παντα, δεν αφηνει τιποτα ασχολιαστο και μαλιστα με χιουμορ. Τις πιο πολλες φορες θυμωνω που δε το σκεφτηκα εγω πρωτη!!! Αυτο το ειχε ψαξει πολυ πριν απο μενα, καρφωτη με πηγε. Ισως θα επρεπε να παραγγειλω παστα, η πιτσα, υποτιθεται οτι ειναι τα καλυτερα τους. Το προβλημα μου ειναι οτι δεν μπορω να φαω πολυ το μεσημερι. Αυτο με τους Ιταλους να παραγγελνουν αντιπαστο, πριμο πιατο ..σεκοντο και γλυκουλινι, μονο το βραδυ κι αυτο δυσκολα. Ετσι ειπα να παω με το κρεατακι που δε φουσκωνει.

  3. August 21, 2009 7:00 am

    Που να σου αρέχουν τα σουβλάκια Δεποινάκι όταν εδώ (στην Ελλαδίτσα) τα κάνουμε σούπερ;; Οι Ιταλοί έχουν μανία με το ψιλόκομμα. Παρόμοια σουβλάκαι αλλά με αρνί είχα δοκιμάσει στο Abruzzo. Ήταν όμως σωστά ψημένα (με λίγο αιματάκι) και γλύκισμα. Σου εύχομαι πάντως να ξαναπάς του χρόνου και να δοκιμάσει τα “καλά” τους πιάτα!

    • August 21, 2009 11:42 am

      Μα βρε Ιωαννα μου, ηταν τοοοσο μικρα που ετσι και τα ακουμπησεις στη φωτια, αρπαζουν. Ηταν επισης μιξ γκριλ με χοιρινο και αρνακι. Το αρνακι λιγο υποφερτο, το χοιρινο.. πετσα!!!
      Θα ξαναπηγαινα παντως και θα διαλεγα καποιο ζυμαρικο.

  4. August 21, 2009 8:12 am

    Αχ τι μου θύμησες τώρα…
    Πριν απο πολλα πολλα χρόνια( πάνω απο δεκα), κάναμε κι εμεις, την εκδρομή
    στην πανεμορφη πραγματι Frascati,ήταν μόνο για μια μέρα, και επιστρεψαμε πάλι στην Ρώμη, λίγος χρόνος για να επεξεργαστεις τόσο δυνατές εικόνες..
    Και δυστυχώς δεν φάγαμε σε κανενα ιδιαίτερο μέρος, αν και εχω την εντύπωση,
    ο,τι εκείνα τα χρόνια δεν τρώγαμε καν.(αντιθετως με το σήμερα).
    Ψώνισα όμως την πρώτη μου αντίκα απο κει,εναν μεγενθυτικο φακό.
    Αν βάλεις φωτο. θα σου είμαι υπόχρεη, ετσι λίγο να θυμηθώ.

    • August 21, 2009 11:44 am

      Αρεμαρε Τζινα μου, Κυριακη ηταν και ειχαν την υπαιθρια αγορα στο κεντρο με τις αντικες. Καποια στιγμη το Σαββατοκυριακο θα διαλεξω μερικες και θα στις φερω! Υπεροχη πολη για μια βολτα!

  5. Με νόημα permalink
    August 21, 2009 8:45 am

    Το Φρασκάτι είναι ξακουστό για το κρασί του. Είναι ίσως το μοναδικό Ιταλικό λευκό κρασί που, όταν είναι σωστά οινοποιημένο, είναι ένα απο τα καλύτερα στον κόσμο. Η Ιταλία έχει περίφημα κόκκινα κρασιά, τα λευκά της όμως γενικά δέν ξεχωρίζουν. Απο ότι λές, η κουζίνα τους δέν είναι αντάξια των κρασιών της πςεριοχής.
    Φιλάκια
    ΧΧΧΧΧΧΧ

    • August 21, 2009 11:47 am

      Νοηματακι μου, ειναι υπεροχο το κρασι οπως ξερεις και ισως το πιο αγαπημενο μου λευκο. Στο σπιτι παντα υπαρχει. Οχι δε λεω οτι το φαγητο δεν ειναι ανταξιο γιατι πιστευω οτι εκανα λαθος επιλογη. Σε γενικες γραμμες η κουζινα του Λατσιο ΔΕΝ ειναι η κουζινα της Τοσκανης, αλλα υπαρχουν και καλυτερα. Χ

      • Με νόημα permalink
        August 24, 2009 2:19 am

        Θα σου πρότεινα και μερικά λευκά Ελληνικά που νομίζω αντάξια αν όχι καλύτερα. Δοκίμασε αν μπορείς τα λευκά ΑΒΑΝΤΙΣ (Δρυός, Μαλαγουζιά, Κτήμα και Λέγκα)Την Μαλαγουζιά ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΕΙΟΥ και το Σαββατιανό του ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΥ, νομίζω δέν θα μετανοιώσης…
        Φιλάκια

        • August 24, 2009 12:33 pm

          Σε ευχαριστω παρα πολυ Νοημα μου. θα τα σημειωσω αλλα αμφιβαλλω αν τα φερνουν εδω. Αυτα τα λιγα τα ψαγμενα δεν ερχονται εδω. Θα τα δοκιμασω μολιε φτασω στην Ελλαδα. Σε φιλω.

          • Με νόημα permalink
            August 25, 2009 4:41 am

            Γιά προσπάθησε,

            Cava Spiliadis USA
            20-29 38th Street
            Astoria, NY, 11105
            tel: 718.728.0022
            fax: 718.728.0023
            http://www.cavaspiliadis.com

            άν δέν έχουν κάποια απο αυτά, πέσμου.
            Φιλάκια

            • August 26, 2009 2:17 am

              Aγαπητο μου νοημα , τα σημειωνω ολα αυτα. Να σου πω ομως
              μια θλιβερη ιστορια. Εδω στο μερυλαντ απαγορευεται δια νομου
              να σταλουν κρασια απο αλλο στεητ. Ειμαστε αν δε καταλαβες
              ακομα στην εποχη της ποτοαπαγορευσης. Και ΑΝ τα βαλω
              στο πορτ μπαγκαζ απο τη Νεα Υορκη και με πιασουν
              παει.. γκουανταναμο η φιλη σου.
              Λοιπον ειλικρινα τα σημειωνω αλλα με βλεπω.. μονο στην
              Ελλαδα να τα δοκιμαζω ..φιλακια του γιου του.

  6. margarita permalink
    August 21, 2009 11:38 am

    μαλλον σε εχω πετυχει στο πρωινο ξυπνημα.. αλλα μολις τωρα ειδα την διευθυνση του εστιατοριου που το βαζει στα must..καθοτι επισκεπτομαι οτι εχει αυτο το ονομα..( μονο αυτη η ilsa margarita μου παραπεφτει μακρυα..)

    • August 21, 2009 11:49 am

      Ναι και κλεινω και φευγω γιατι εχω εβα ρανΔεβου στις 8:30. Τσαο μπελλα εντ κηπ κουλ!

  7. August 21, 2009 3:29 pm

    δεν εχω προλαβει να διαβάσω, μια πρώτη ματιά ρίχνω, είναι όλα όμορφα και νόστιμα στη σελίδα σου όπως πάντα. χτες γύρισα, θα επανέλθω σχολιότερη.
    προς το παρόν, μόνο να σου πω ότι είσαι στο mode μου, διαβάζω το under the tuscan sun, νομίζω θα μπορούσες κι εσύ να μένεις μόνιμα σε αυτά τα υπέροχα μέρη της Ιταλίας, με τον αχνιστό εσπρέσσο, τα ζουμερά ροδάκινα, τα μυρωδάτα μπαχαρικά, και τα υπέροχα κρασιά.
    να΄σαι καλά.

    • August 21, 2009 9:49 pm

      Καλο το βιβλιο, ειχε γυριστει και εργο και το εχω δει κι αυτο. Πολυ χαριτωμενο και το εργο παντως. Θα μπορουσα μια χαρα οπως και πολλοι θα ηθελαν και θα μπορουσαν. Ιδανικες συνθηκες. Κι εσυ Μαριζακι να εισαι καλα.

  8. August 21, 2009 7:57 pm

    Τι να πω για το Φρασκάτι?!!Οι επιλογές στο ποτό ταιριάζουν απόλυτα! Έκτακτο!! Αλλά μήπως και στο φαγητό?
    Πάντως όλα καταγράφηκαν ,με την πρώτη επίσκεψη στη Ρώμη με τόση ενημέρωση, δε θα ξεφύγει τίποτε, μα τίποτε.
    Πάντως το πιο κομψό , ταιριαστό και όμορφο ζευγάρι καμαρώνω!
    Σε φιλώ Δεσποινάκι

    • August 21, 2009 9:51 pm

      Κατερινα, η επιλογη στο ποτο εκει ειναι ΜΙΑ. Αν δε το πιεις εκει, τοτε που; Νομιζω οτι ακομα και οι μαγειρικες γινονται γυρω απο το τοπικο κρασι. Ευχαριστω, κι εγω σε φιλω, καλο Σαββατοκυριακο!

  9. August 21, 2009 8:40 pm

    Βλεπεις πως δεν αντεχω να σχολιαζω αυτες τις υπεροχες αναρτησεις απο τα μερη που λατρευω!!

    ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ???

    -ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ!

    εχω μπει σε ιταλικο στερητικο εξ αιτιας σου
    εχω αρχισει τη γκρινια στον αντρα μου
    θελω να π α ω χτες!!!!!!!!!!!

    κ α ν ο ν ι σ ε !

    ποσο πιο ομορφα μπορεις να τα δωσεις γμτ!

    χχχχχχ

    • August 21, 2009 9:53 pm

      Ελα ματια μου, γκρινιαξε λιγο ακομα, και που ξερεις. Ειδες η συντοπιτισσα σου η Ρουλα, με το εισητηριο στο χερι. Φοβαμαι ομως οτι θα μου βγει το ονομα και οι κυριοι συζυγοι σας θα με μισησουν!
      ΧΧΧ

  10. Ρούλα permalink
    August 22, 2009 10:52 am

    αν μου επιτρέπεις δεσποινάριο,να συμπληρώσω, το ΑΝΤΙΘΕΤΟ συνέβη!!είναι μέσα στην τρελλή χαρά που δέχθηκα αμέσως,δεν του είχα πει για τις ξεναγήσεις σου παρά μόνο πότε πότε λέω τα καλά μου τα λόγια για το υπέροχο δεσποινάριο!
    ακόμη μια φορά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με ξεκούνησες με τις ωραιότατες περιγραφές σου!!!έχω και συντοπίτισσα και δεν το ήξερα!για δες!πάω να την επισκεφθώ!
    καλό σαββατοκύριακο σε όλους μας!!!:)

  11. August 22, 2009 11:35 am

    Πουφ, ασε με να σας κουρδισω! Και περιμενε να δεις καπου το Σαββατοκυριακο θα βαλω ενα σωρο φωτογραφιες απο Φρασκατι! Καλα εσενα δε σε πιανει κανεις τωρα!

  12. August 22, 2009 3:27 pm

    Δεσποινάκι,
    Στο Φρασκάτι δεν έχω φτάσει για αν εκφέρω άποψη, αλλά περιμένω ανάρτηση για να το έχω στ υπ’ όψη. Οσο για τα ψητά που ήταν μέτρια, μόνο φιορεντίνα λέει να παραγγέλνεις στην Ιταλία. Τα υπόλοιπα κρέατά τους είναι μέτρια έως και σκληρά.
    Πρέπει δε να σού πώ ότι αν το ρεστοράν το βρήκες στο ίντερνετ, μεγάλο λάθος. Αλλη η αμερικάνικη προσέγγιση περι ιταλικού φαγητού κι άλλη η ευρωπαϊκή . Το έχουμε φάει στη μάπα το έργο εν Φλωρεντία και απο τότε μακριά απο προτασεις αμερικ(λ)άνων!
    Φιλάκια σαββατιάτικα

    • August 22, 2009 11:21 pm

      Οχι Καναδεζα μου, μου το προτεινε ο Ιταλος συνεργατης μου Ινιατσιο, απλα πιστευω οτι εκανα λαθος επιλογη στο κρεας. Επρεπε να φαω πορκεττα στην αγορα.
      Θα την κανω την αναρτηση καποια στιγμη ισως αυριο. Αποψε εχω μεγαλη στεναχωρια με τις φωτιες στην ανατολικη Αττικη. Ποναει μωρε, ποναει πολυ ολο αυτο. Στο τηλεφωνο με μια φιλη μου που τα βλεπει, τα αναπνεει. Οταν περασει το κακο, που θα αφησει πισω του μεγαλες πληγες, θα σας πω μια ιστορια μου εκει στο Διονυσο. Ας καταλαγιασουν οι ανεμοι κι ας κανουν υπομονη στις προσπαθειες τους οι ανθρωποι. Ο κοσμος παλευει και οι πολιτικοι κανουν δηλωσεις, εξοργιζομαι! Αν μπορουσα να διωξω τον κατακλυσμο που γινεται εδω και να τον στειλω στην Πεντελη θα το εκανα, ειμαστε τοσο αδυναμοι Καναδεζα!

  13. August 22, 2009 5:35 pm

    Ω Θεέ μου! Τι είναι όλα ετούτα;;;; Αχ να ήμουνα για λίγο στη Ρώμη…

    • August 22, 2009 11:24 pm

      Καλημερα Κικουκω μου. Εσυ εισαι φινα μαγειρισσα, τα σουβλακια σου σιγουρα ειναι πιο καλα!

  14. orfia permalink
    August 23, 2009 7:01 am

    Καλημερα Δεσποινακι απο μια πληγωμενη Ατιτκη.

    Σωστα οπως τα γραφεις, εδω στην Ελλαδα δεν εχουν τελειωμο οι πληγες, καθε καλοκαιρι τα ιδια,καιγομαστε αλλα κανεις δεν προλαβαινει, δεν παραδειγματιζεται.
    Κλεισμενοι στο σπιτι , χωρις αναπνοη με τους καπνους , παρακολουθουμε ολο αυτο το εγκλημα με τον φοβο οτι θα επεκταθει αντι να σταματησει…Ας ελπισουμε….
    Υπεροχη αναρτηση της Ρωμης, το εχω προγραμματισει αυτο το ταξιδι για τον Οκτωβρη…αλλα τωρα με ολα αυτα…που ορεξη για ονειρα…

    Φιλια πολλα

  15. August 23, 2009 8:08 am

    Κι έλεγα οτι δεν θα τα κατάφερνα να μπω στο μπλογκ σου απόψε…Είχε πρόβλημα η wordpress νωρίτερα, λύθηκε όμως (;-)
    Μακρυά και ‘συ, μακρυά και ‘γω από την καταστροφή στην Ελλάδα…
    Κρίμα, κρίμα (;-((

  16. margarita permalink
    August 23, 2009 8:21 am

    τι να πω παλι… η Ε. εχει πανοραμικη θεα της φωτιας και ειναι μονη της.. παει η περιοχη στο παληο της σχολειο διπλα.. απο παντου φλογες..δεν εχει μεινει τιποτα πια σ αυτο το βουνο.. πεντελη κρανιου τοπος.. παλι διακοπες σε σταχτες θα κανω… ισως γιατι εχω ζησει πολλες φωτιες απο κοντα, δεν ειναι μονο η λυπη για οτι καιγεται αλλα σε καθε σπιθα τρεμω.. θα σου πω και γω μια ιστορια απο τον Διονυσο… και μια φωτια… καλα κανανε και κλεισανε την προσβαση στο Μαιναλο αυτοι στην Αρκαδια ..καλη κυριακη..

Leave a Reply

