Skip to content

passion argentina

September 3, 2009

Χωρις πολλα λογια, μερικες φωτογραφιες απο ενα σοου και μια ταινια που παρακολουθησα χτες το βραδυ.  Μερικες αποτυχημενες σε εστιαση φωτογραφιες που ομως φαινεται καθαρα το αργεντινικο παθος.

Σας φιλω γλυκα.

P9020108 (658x1024)

P9020117 (1024x751)

P9020126 (636x1024)

P9020132 (768x1024)

P9020119 (1024x768)

P9020146 (1024x763)

P9020133 (768x1024)

P9020114 (808x1024)

33 Comments leave one →
  1. September 3, 2009 1:55 pm

    δηλαδη εβγαζες φωτογραφιες την τηλεοραση? έχω καταλαβει καλά ή με βάρεσε ο ήλιος κατακουτελα κι ας ειμαι κατω απο την ομπρέλλα?
    φιλιάαα

    υγ εχεις γινει καταξανθη παρατηρω στη φωτο🙂

  2. September 3, 2009 2:03 pm

    Χα χααα οχι βρε ξεροψημενο πλασμα! Λαϊβ σοου ηταν με κινηματογραφικη ταινια στο μπακγκραουντ.
    Ειδες πεσανε λιγο παραπανω οι ανταυγειες, καιρος να σκουρηνουμε! Κανε μια βουτια για μενα. Φιλια!

    • September 4, 2009 3:43 pm

      οχιι καλε γιατι?? ωραιες ειναι!! κρατησε τες λιγακι

  3. orfia permalink
    September 3, 2009 4:57 pm

    Καταπληκτικες φωτο…δειχνουν την κινηση και τοπαθος…καλλιτεχνικες θα τις ελεγα…
    Φανταζομαι ατμοσφαιρα…..!!!Ε ρ ω τ α ς…….Φιλακια

    • September 3, 2009 9:38 pm

      Μα κουνιοντουσαν συνεχεια οι ατιμοι! Πραγματικα ηταν πολυ ωραια μερικα κομματια, πολυ ερωτικος χορος και οι νεαροι χορευτες ηταν καταπληκτικοι. Φιλια Ορφια μου.

  4. September 3, 2009 7:57 pm

    Καλησπερούδια Δεσποινάκι.
    Φαίνεται, φαίνεται το πάθος. Αυτοί που το νιώθουν, το βλέπουν κιόλας😉

    Φιλάκια πολλά!

  5. September 3, 2009 9:39 pm

    Λιλακο μου ευαισθητο, τι μου κανεις; Ναι μωρε μπορει να μην ειναι τελειες οι φωτογραφιες αλλα τις νοιωθουμε. Φιλακια κουκλα μου.

  6. September 3, 2009 10:24 pm

    μπλόγκερ, ἔχεις ταλέντο..

    • September 3, 2009 11:32 pm

      οὐάου!
      μοῦ ἄλλαξε τό εἰκονίδιο!
      καί μ’ἀρέσει περισσότερο ἀπό τό προηγούμενο!

    • September 4, 2009 1:10 am

      α καλα δε ξερω αν αυτο ειναι ταλεντο, αλλα τα ζευγαρια που χορευαν ειχαν σιγουρα.

  7. September 3, 2009 11:33 pm

    οὔπς??
    πάλι τό ἴδιο, τό κόκκινο μέ τά δόνιτα;
    μά τί γίνεται;;

  8. Βασιλης permalink
    September 4, 2009 2:56 am

    Αγαπητη Δεσποινα
    καλημερα
    Διαβάζοντας τα αρθρα σου για την Αργεντινη,θυμήθηκα το βιβλίο του Βασκεθ Μονταλμπαν, <> και την φράση του ηρωα του, στην ερώτηση <>
    ΤΑΝΓΚΟ,ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ,ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ

    Καλα ταξιδια
    Φιλικα
    Βασιλης

    • September 4, 2009 12:03 pm

      Καλημερα Βασιλη και καλως ορισες. Η λεξη αρθρα που χρησιμοποιησες για τις αναρτησεις μου με εκαναν να μειδιασω και η αναφορα στο κειμενο του Μονταλμπαν να παραδεχτω οτι και τα τρια ειναι εμφανως εντονα στοιχεια της σημερινης κουλτουρας. Χτες οπως καθε Πεμπτη περιμενα να δω τις μητερες στην Πλατεια Ντελ Μαγιο νωρις το απογευμα. Δυστυχως υπηρχε καποια αλλη διαδηλωση και δε τα καταφερα.
      Σε ευχαριστω πολυ.

  9. Βασιλης permalink
    September 4, 2009 3:01 am

    Αυτα που χαθηκαν στα εισαγωγικα
    το βιβλιο ειναι το κουιντετο του Μπ.Αιρες και η ερωτηση ειναι τι σημαινει για εσας η Αργεντινη
    Παλι
    Βασιλης

  10. September 4, 2009 6:07 am

    Mαγεύτηκα απ τις φώτο κι όπως λένε και παραπάνω ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ!!

    υγ: Τα πόδια μου κάτω απ το τραπέζι άρχισαν να κάνουν κινήσεις,μη χειρότερα!!!

    Φιλιίίίίι΄΄ιίί΄καλημερούδια

    • September 4, 2009 12:06 pm

      Χα χα μη φωναζεις βρε Κατερινακι! Οι κινησεις των ποδιων ειναι εκπληκτικες. Καποια στιγμη θα κοιταξω και τις φωτογραφιες του Ερ. που ισως να το ειδε και με πιο.. ενδιαφερον ματι και ισως να φερω κι αυτες. Φιλια.

  11. September 4, 2009 7:24 am

    Αχχχχ….que pasión!!

    Υ.Γ. Σου πάει το ξανθό;)

    • September 4, 2009 12:07 pm

      Οσο και ηθοποιοι να ειναι αυτι οι χορευτες Κωνσταντινα μου, αν δε το εχοουν μεσα τους το παθος, δε θα βγει ετσι!
      Χε χε, νομιζω οτι το φλας με εκανε πιο ξανθεια απο οτι ειμαι. Ευχαριστω.

  12. FoodJunkie permalink
    September 4, 2009 7:26 am

    Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές. Αυτός ο κόκκος τους δίνει το μυστήριο και τονίζει την πιο σκοτεινή πλευρά του πάθους που εκφράζει το τανγκο.

  13. September 4, 2009 12:10 pm

    Χα χα δε φανταζομυνα Ιωαννα μου οτι θα τις βλεπατε ετσι, αμφιταλαντευτηκα πριν τις αναρτησω, και μετα ειπα δε βαριεσαι, αυτο εκανες αυτο δωσε. Εν τελει ομως θα αρχισω να το παιρνω απανω μου.

  14. September 5, 2009 9:52 am

    Μια χαρά είναι οι φωτό, είναι φυσικό να βγουν έτσι, με το σκοτάδι και την κίνηση…Μην το σκέφτεσαι, το ποστ βγήκε τέλειο…
    Καλό Σ/Κ, σε φιλώ…

    • September 5, 2009 8:37 pm

      Αρτανακι μου γλυκο, με τρελλαινεις, να εχεις οσο ωραιο ονομα και να σε λεω αρτανις. Πρεπει να πω οτι εχω κανει συυμφωνια με τον Ερρικο να μου δωσει τις δικιες του καποια στιγμη. Μαλλον θα ειναι καλυτερες, θα δουμε. Φιλια και ζητω συγνωμη απο ολους σας που δεν εχω ερθει στα δικα σας μπλογκς. Σας υοπσχομαι τον Οκτωβρη γιατι ακομα εχω δρομο!! φιλια!

  15. September 5, 2009 1:58 pm

    Υπάρχει πιο ερωτικός χορός από το αργεντίνικο τάνγκο;
    Αν έχεις δε και τον ιδανικό παρτενέρ οι βηματισμοί έρχονται σχεδόν φυσικά.
    Μα τι ωραία που περνάς στο νότιο ημισφάιριο.
    ΚΙ ΑΛΛΟ!ΚΙ ΑΛΛΟ!ΚΙ ΑΛΛΟ!

    • September 5, 2009 8:39 pm

      Βαλισια κοριτσαρα μου, εχω τοσα να σας φερω που στο τελος θα βλεπετε Αργεντινη και φευγετε. Το τανγκο ειναι υπεροχο, πρεπει να δεις πως μπλεκονται τα ποδια των χορευτων. Αυριο μαλλον θα σας γραψω κατι συντομο γιατι μου μειναν δυο μερες μονο.. δυο μερες μονο!!

  16. Marthaki permalink
    September 5, 2009 3:42 pm

    Τι υπεροχη που ειναι το Μπουενος Αιρς και η κουρτουρα τους. Ειχα φυγει κατα ενθουσιασμενη, αλλα λυπαμαι που τα πραγματα εχουν παει πολυ κατω απο τοτε που ημουν εκει. Καλο σου ταξειδι πισω.
    Οσο για μενα ετοιμαζομαι για Ελλαδα μαλλον την αλλη εβδομαδα. Εισαι πολυ καλη στο upper corner photo!

    • September 5, 2009 8:42 pm

      Ναι κι εγω τωρα δε θελω να φυγω, δε θελω δε θελωωωωω. Σ᾽ευχαριστω, σας φυλαω μια εξαιρετικη φωτογραφια ..το δεσποιναριον με μια αγελαδα, που θα γελασετε πολυ. Κι εσυ καλο ταξιδι στην Ελλαδα.

  17. September 5, 2009 5:17 pm

    Δεν σε ξεχνώ. Ταξιδεύω μαζί σου στο Μπουένος Άιρες κια το συνδυάζω με λίγο Πειριά και Πασαλιμάνι.
    Φιλιά

    • September 5, 2009 5:18 pm

      Άλλα θέλω να γράψω, άλλα γράφω η βιαστική. Πειραιά ήθελα να γράψω.

      • September 5, 2009 8:42 pm

        Φωτεινουλα χαρα μου ελπιζω να .. τακτοποιηθηκατε! Φιλια στο αγορι.

Leave a Reply

