Skip to content

τι ειναι αυτα;

September 12, 2009

P9120094 (1024x768)

Τα συναντησα στο ταξιδι μου προς το Μετσοβο.  Η διαμετρος περιπου 35 εκατοστα. Η απαντηση και η ολοκληρωση της αναρτησης αυριο!  Σας φιλω γλυκα.

UPDATE:

Οι περισσοτεροι το βρηκατε, μεδουσες ειναι. Πηγαινα λοιπον  περνωντας με χαρη απο την Αιτωλοακαρνανια στην Ηπειρο ετοιμη να συναντησω τον Σταμουλη. Τον ειχα αφησει λοχια ακομα και συμφωνα με τους υπολογισμους μου πρεπει τωρα να εχει παρει συνταξη.  Αντι αυτου ομως συναντησα αυτες τις τεραστιες τσουχτρες στο λιμανακι της Αμφιλοχιας.  Ειναι τεραστιες και απαισιες στην οψη και δε ξερω αν δεν σου κολλανε απανω σου, παντως εγω με αυτες στο ιδιο μποντι οφ γουωτερ … α πα πα!!! Σας φιλω και παλι.

P9120093 (1024x768)

P9120085 (1024x768)

P9120091 (1024x768)

Αποψη ορμου Αμφιλοχιας

22 Comments leave one →
  1. Ρούλα permalink
    September 12, 2009 9:52 pm

    εύρηκα,εύρηκα!!!Η μέδουσα Κασσιόπεια!!!
    καλώς μας ήρθες πολυταξιδεμένο δεσποινάριο!!
    καλή διαμονή στα πάτρια εδάφη!
    η απορία μου είναι πού τις ανακάλυψες με τέτοιο βροχερό καιρό?
    μα τώρα τι ρωτάω,στην έρημο να πας, την όαση θα βρεις!!!!
    φιλάκια

    • September 13, 2009 2:17 pm

      Καλα δεν μπορει ενας χριστιανος να βαλει κουϊζ, ολα τα βρισκεις με την πρωτη. Α! κοιτα εφυγα με βροχη απο την Αθηνα, αλλα στην Αμφιλοχια ειχε μια λιακαδα ξεγυρισμενη! Φιλακια.

  2. Χριστινα permalink
    September 12, 2009 11:07 pm

    ..κ ο Μπιλ μεδουσες λεει οτι ειναι !! εμενα παλι μου μοιαζουν με funky αυγουλακια ποσε🙂 χαιρετισμους στο Μετσοβο!

    • September 13, 2009 2:17 pm

      Χα! ετσι ειπε ο Μπιλ ο μεδουσολογος; Χαιρετισμους Χριστινακι.

  3. September 12, 2009 11:17 pm

    α μα βεβαια ειναι μεδουσιτσες αλλα πολυ ακινδυνες οι συγκεκριμενες!! ο Σεπτεμβρης ειναι ο μηνας που τις συνανταμε αυτες σε αντιθεση με τις αλλες τις τσουχτερες που βγαινουν το καλοκαιρακι🙂
    απο υπνο πως παμε?

    • September 13, 2009 2:19 pm

      Χα χα μεδουσιτσες ειπες, μαλλον μεδουσαρες εννοεις, τετοιο πραγμα δεν εχω ξαναματαδει! Μια χαρα παμε απο υπνο, οταν ερχομαι Ελλαδα δεν εχω προβληματα, ολα δουλευουν ρολοϊ .. ενα περιεργο πραγμα!

  4. Αγγελική (από τα -ας τα πούμε- πάτρια...) permalink
    September 12, 2009 11:20 pm

    Μη μου πεις ότι είναι τσούχτρες (μέδουσες) !
    Έμεινα με ανοιχτό το στόμα στη φωτογραφία “το παλιό που καθρεφτίζεται στο καινούργιο” στο προηγούμενο ποστ! Ξαναμένω …ανοιχτόστομη… ! 🙂
    Φιλάκια (και … καλό Μέτσοβο…)

    • September 13, 2009 2:20 pm

      Καλωστην στα ας πουμε πατρια! Φιλακια, το Μετσοβο ειναι υπεροχο!

  5. September 13, 2009 12:15 am

    Μοιάζουν όμως και λίγο με floating αυγά τηγανητά.. Δεν μοιάζουν?:-))

    • September 13, 2009 2:20 pm

      Φανταζεσαι να κανει η φιουζιον κουιζιν αυγα με ροζ κροκο για τα κορτσουδια;

  6. September 13, 2009 3:39 am

    Περαστικός, περίεργος…
    Εντάξει, μέδουσες του γλυκού νερού είναι, αλλά…
    οσες μιλήσατε για αυγά.ποσέ ή τηγανητά σε…πράσινο λάδι, ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ 35 ΠΟΝΤΟΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ;;;

    • September 13, 2009 2:23 pm

      Ειδατε φαντασια οι αναγνωστριες περαστικε περιεργε; Παντως δεν υπερβαλω για το μεγεθος.

  7. September 13, 2009 6:41 am

    Σαν μέδουσες μου φαίνονται κι εμένα! Είναι τέτοιες? Και πού ακριβώς τις συνάντησες Δεσποινάκι μου?

  8. orfia permalink
    September 13, 2009 8:35 am

    Μεδουσες…κα8ε χρονο…μας επισκεπτονται…!! Καλημερα Δεσποινακι..

    • September 13, 2009 2:25 pm

      Καλημερα Ορφια, ε..ναι.. φανταζομαι γνωριζοντας τις δικιες σου παραλιες.

  9. Ρούλα permalink
    September 13, 2009 2:39 pm

    🙂

  10. September 13, 2009 2:52 pm

    Πάντως εγώ που μένω παραπλεύρως, δηλαδή στη Λευκάδα του Ιονίου, τέτοιες μεδουσάρες δεν έχω ξαναματαδεί. Ωστόσο, μου εξάπτουν τη φαντασία ως ΄τεράστια αυγά μάτια.
    Να περάσεις υπέροχα στα ηπειρωτικά σου, ναι;

    • September 13, 2009 3:02 pm

      Ευχαριστω Τζουστινακι μου, τι να σου πω, επαθα πλακα, λεω να η πρωτη μου αναρτηση στο μπλογκ απο το ταξιδι. Η Ηπειρος μου αρεσει αφανταστα. ειχα να ερθω εδω απο τα 12 μου χρονια. Οχι πολυ παλια δηλαδηΣ χο χο χο !

  11. September 14, 2009 5:27 am

    Αθώα πλάσματα αυτές οι μέδουσες…Εμείς τις ξέρουμε και σαν σαλούφες…
    Τις τρώνε οι θαλάσσιες χελώνες και τα δελφίνια, καθώς και πολλά άλλα πλάσματα της θάλασσας…Συνήθως όταν πλησιάζουν την ακτή έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο τους και απλώς εκβράζονται για να πεθάνουν…
    καλημέρα, πάω να δω και το νέο ποστ τώρα…

  12. September 16, 2009 11:53 am

    Τεράστιες!!!

  13. September 17, 2009 3:00 pm

    Ναι Κικιτσα μου.

Leave a Reply

