Skip to content

ακαθιστος υμνος

October 15, 2009

Ειμαι σιγουρη οτι ολοι εσεις που διαβαζετε,  νομιζετε οτι εμεις εδω εξω στην “πρωτευουσα” ειμαστε ολο ταξιδια και καλοπεραση, και οτι συνεχεια καθομαστε και μπλογκαρουμε. Ομως τα πραγματα δεν εχουν ετσι! Καλα δε λεω.. ο Ερρικος ετοιμαζει παλι τις βαλιτσες του για Βαρσοβια.  Μου προτεινε να παω μαζι αλλα εχω τρια σοβαρα κωλυματα. Πρωτον θα με καρυδωσουν στη δουλεια, δευτερον εχω κι ενα μπλογκ να συντηρησω και τριτον και κυριωτερον, ΒΑΡΣΟΒΙΑ;;;;

Ασε που μολις εχω συνελθει απο το προηγουμενο τζετ λαγκ και τωρα ξυπναω πια στις 7 αντι για τις 4:30, αλλος καημος κι αυτος! Αυτες τις τελευταιες λοιπον εβδομαδες ειμασταν πολυ μπηζυ εδω στην πρωτευουσα.  Μαζεψαμε τα καλοκαιρινα και βγαλαμε τα χειμωνιατικα. Πληρωσαμε τα μαλλιοκεφαλα μας σε στεγνο καθαρισμα και μας χαλασανε κι ενα πουλοβερ οι κινεζοι.  Δικο μου πουλοβερακι ηταν και φαινεται οτι το εβαλαν σε καποια σκαφη γιατι ηρθε απο μηντιουμ κι εγινε εξτρα εξτρα σμωλ και μπορει να χρησιμοποιηθει μονο για αλεξισφαιρο τωρα. Θα παω αποψε εκει και θα γινει Τιεναμεν Σκουεαρ!

Φιαξαμε το παλιο αουντι, μπουγαδιασαμε το σπιτι απ’εξω, ξυσαμε και βερνικωσαμε το ντεκ και τωρα εχει ενα πολυ ωραιο κοκκινωπο χρωμα.

PA130002 (768x1024)

Επισης ξυσαμε και βερνικωσαμε δυο παλια βαρελια μπυρας που ο Ερρικος φιλοδοξει να μετατρεψει σε tasting wine tables.  Τωρα το γκαραζ μας εκτος απο μπυριλα μυριζει και πετρελαιο!

PA110030 (768x1024)

Πηγαμε στον φαρμερ Τζο (που ειχα αναφερει προχτες!) και πηραμε μια ωραια στρογγυλη μεγαλη κολοκυθα για ντεκορ! Εδω βλεπετε τις..επιλογες.

P9250363 (1024x767) (1024x767)

Πηραμε και χρυσανθεμα σε χρωματα φθινοπωρινα και σεξυ! Και χρματιστηκε η εισοδος του σπιτιου.

P9250368 (1024x768) (1024x768)

PA120008 (1024x768)

Ετοιμασαμε εκεινο το καταπληκτικο πιατο που ειχαμε δοκιμασει στο Μοναχο με σαμπανια εκεινο το πρωι της επιστροφης.  Καπνιστο σολωμο με sauce creme fraiche και λεμονι.  Τα αναμιξα τυχαια μεχρι που εφτασα στο γευστικο αποτελεσμα που ηθελα. Η σαλτσα πρεπει να ειναι λιγο αραιη. Το σαλατικο ειναι alfa alfa sprouts.

P9290003 (1024x741)

Πηγαμε βολτα στο New Market Maryland, παλια ιστορικη πολη γεματη αντικερἰ και παλια σπιτια σε στυλ αποικιακο.

PA120051 (1024x759)

Μερικα ακομα ειναι περιπου 200 ετων, και τα διατηρουν για τουριστικους λογους.

PA120054 (1024x768)

Εκει λοιπον ειδαμε και δυο πολυ φιν φον γουρουνακια και σκεφτηκαμε οτι θα σας αρεσε να τα δειτε κι εσεις.

PA120033 (1024x768)

Εκανε ψυχρουλα κι ευτυχως που ειχαμε παρει μαζι μας και την καμπαρντινα μας!

PA120060 (479x640) (479x640)

Πηγαμε ομως και σε μια αλλη μικρη ιστορικη πολη, Ellicott City, Maryland, μια παλια αγγλικη πολη επισης γεματη αντικερι.

PA120100 (1024x768)

Βεβαια ξερετε οτι εδω στην αμερικη, οι αντικες ειναι το πολυ.. 200 ετων και οι περισσοτερες αγκιζουν τα ορια της “παλιατσαριας” εως “μπακατελας” αλλα αν ψαξεις πολυ ολο και κατι θα βρεις που να σου αγγιζει μια ευαισθητη ρετρο χορδη σου. Πριν αρκετα χρονια ανακαλυψα εκει μια σειρα φωτογραφιες του 1920 απο ενα  αμερικανο φωτογραφο που ειχε κανει μια κρουαζιερα στην μεσογειο. Υπεροχες φωτογραφιες μαυροασπρες μεγαλες απο Αθηνα και Κωνσταντινουπολη. Σημερα διακοσμουν ενα τοιχο μου.

PA120107 (768x1024)

Ετσι λοιπον το δεσποιναριον χαλβαδιασε μερικα παλια επιπλα γκαρνταρομπας που ομως δεν της εκαναν σε διαστασεις για κεινο το κουφωμα που θελει να γεμισει.  Βρηκε ομως ενα πολυ ωραιο Mayflower print καδραρισμενο και το εφερε σπιτι..

PA130013 (1024x735)

.. αλλα δε ξερει ακομα που θα το βαλει.  Αυτο ειναι προτζεκτ του Νοεμβρη.

PA120085 (1024x731)Φευγουμε λοιπον κι απο το Ελικοτ Σιτυ για να προλαβουμε και τις.. υπολοιπες δουλειες..

PA130009 (1024x768)

…να βαλουμε ενα φθινοπωρινο στεφανακι στην πορτα…

PA130005 (1024x769)..να παρουμε τα πρωτα ροδια της σαιζον..

PA130007 (1024x768)

.. και να φιαξουμε φωλ ντεκορ με κατι φυλλα που ειχαμε ξερανει απο ..προπερσυ!

Και αφου πηξαμε στο ρουστικ σε σημειο απελπισιας.. τα παραταμε ολα και..

PA110012 (1024x768)…παμε σε ενα πολιτισμενο μερος. Στην μωλ της Wisconsin Avenue που μολις τελειωσε για να ανακαλυψουμε ενα χαριτωμενο ζευγαρι…

PA130011 (1024x743)

… ρουστικ μποτακια! Που ομως θα μας δωσουν αερα καμηλοπαρδαλης!!! Σας αφηνω τωρα γιατι εχω να κανω και τζαμια!

53 Comments leave one →
  1. October 15, 2009 3:25 am

    Αφού με διασκέδασες με όλα όσα γραφείς ωχ κι αυτό το βαφτιστικό σου πουλοβεράκι, θα σου πω ότι το ντεκ έγινε πολύ ωραίο, τα βαρέλια πολύ ωραία για την καντίνα με τυράκια και σταφυλικά.

    Τα γουρουνάκια σου τα αγαπώ κι ας είναι ψεύτικα όσο για τις αντίκες που ψώνισες εδω θα πρέπει να είναι πάνω από 100 χρόνων για να θεωρούνται αντίκες.

    Έχω έναν πολύ μεγάλο πίνακα που είχα στο γραφείο μου στο προηγούμενο επιστημονικό μου επάγγελμα (ιατρικής όχι γεωπονίας) από το 1925
    τώρα τον έχω κατεβάσει στο υπόγειο, για να δω ίσως να προλάβω να αντικευσουμε μαζί.

    Καλή σου μέρα καλή μου Δέσποινα

    Υ.Γ. Ω, ξέχασα, φαίνεσαι κούκλα !!!

    • October 16, 2009 12:05 am

      Το ντεκ εγινε πραγματικα ωραιο, δεν χορταινω να το χαζευω. Τωρα για τις αντικες, φυσικα καποιος νομος θα υπαρχει, αλλα πολλες φορες βρισκεις ακομα και πιο καινουργια πραγματα που ειναι ωραια, οπως και παλιοτερα που ειναι για πεταμα. Επισης αυτα που βλεπω εκει δε χρειαζεται να παω μακρυα, το σπιτι και η αποθηκη της πεθερας μου ειναι γεματα με παλια φιν φον αντικειμενα. Σ’ευχαριστω Ευη για το κομπλιμεντο και καλο βραδυ σε σενα!

  2. October 15, 2009 5:31 am

    καλα ελπίζω όλα αυτά που αναφέρονται από τα βαρέλια και πάνω να τα έκανΑΝ και να μη τα κάνατΕ :-)
    τα υπόλοιπα εμπίπτουν στην κατηγορία ωραία περνάτε εσείς εκεί με τις βόλτες, με τα φαγάκια σας.. τα όλα έχετε!!
    επίσης ο Μώζες που είναι; γιατί κάνεις εσύ τα τζάμια;…. αα όχι δε σε πιστεύω Δεσποινάριον
    και στη Βαρσοβία καλά κάνεις και δεν πας άρχισαν τα χιόνια εκεί καλέ
    φιλάκιαα

    • October 16, 2009 12:12 am

      Ωραια! Το ντεκ το εκανΑΝ, αλλα τα βαρελια τα καναΜΕ. Και τα γυαλοχαρτα δουλευουμε και τα πινελα και μπετα ριχνουμε αμα χρειαστει! Και μετα παρφουμαριζομαστε και βγαινουμε. Σημερα ηταν Μοζες ντεη, που τα κανει ολα εκτος απο τζαμια. Τα τζαμια στην Αμερικη ειναι εξαιρετεα αγγαρεια. Οποτε κανω ΚΑΙ τζαμια! Και μ’αρεσει κιολας! Οι μονες δουλειες που δε μου αρεσουν ειναι .. τα μπανια.
      Το ακουσα με τα χιονια στην Βαρσοβια, αλλα και χιονια να μην ειχε… δεν..
      φιλακια!

  3. October 15, 2009 5:32 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι μου!

    Πάντα τέτοιες δουλειές σου εύχομαι. Δεν ξέρεις πόσο τις ευχαριστήθηκα! Και αν θέλεις βοηθό εδώ είμαι :)

    Τα βαρέλια μου άρεσαν πολύ, θα γίνουν τέλεια τραπεζάκια, αλλά και για μπύρα να τα είχατε, πάλι ωραία είναι. Να φτιάχνεις την μπύρα σου, το κρασάκι σου, πολύ ωραία πράγματα.

    Εγώ πρέπει να απλώσω, μπλιαχ, αλλά βρέχει…Οπότε θα βρω δικαιολογία την βροχή και θα το γλιτώσω για την ώρα :), οππότε θα κοιτάξω τα φυλλάδια που πήρα από την έκθεση στο Ζάππειο, διότι ακόμα δεν έχω βρει καιρό να τα κοιτάξω με την ησυχία μου!

    Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο :)

    • October 16, 2009 12:17 am

      Κι εγω ευχαριστηθηκα Λιλακο και δεν τα ειπα και ολα. Παρελειψα τα πλυντηρια, τα μαγειρεματα, αα τα ασημικα που γυαλισα και ενα βουνο που σιδερωσα!

      Καποτε Λιλακο φιαχναμε μπυρα αλλα ετσι που ολο .. φευγουμε δε γινεται δουλεια. Παντως ειναι πραγματικα ωραιο να τα φιαχνεις μονος σου. Ο μπαμπας μου εφιαχνε καποτε κρασι.
      Σε φιλω Λιλακο.

  4. October 15, 2009 5:33 am

    τα μποτίνια…αααχ αυτό το τακουνάκι, πολύ ωραίο, πολύ ωραίο και τρέντυ και όλα
    εγώ πότε θα βάλω τακούνια;;;

  5. October 15, 2009 5:45 am

    Τελικά, μια χαρά περνάτε εσείς εκεί στην πρωτεύουσα….:-))))) Με τα ντεκόρ σας, με τις βόλτες σας, με τις φιν φον συνταγές σας… Ακόμα και με τα φιν φον γουρούνια σας…:-) Άν χρειαστεί να κάνετε και κανένα τζάμι, δεν πειράζει… Είμαι βέβαιη πως θα το κάνετε με σούπερ style…. Κατά τα άλλα το παπουτσάκι πολύ μου άρεσε και είμαι σίγουρη πως θα το χαρείς πολύ γιατί δείχνει να συνδυάζει το trend με την άνεση…. Οσονούπω θα ανεβάσω και εγώ ποστ με παπουτσάκια αλλά από τα άλλα, τα γεμιστά με κιμά και μπεσαμέλ…..:-)))) Φιλιά!!!!

    • October 16, 2009 12:20 am

      Χα χα ναι τα τζαμια απαιτουν γοβα οσονουπω! Το μποτακι ειναι σπορ αλλα το κρεπ ειναι αφανταστα ανετο, σα σε μαξιλαρακι πατας! Περιμενω και τα δικα σου παπουτσακια! Σε φιλω Ευουλα.

  6. October 15, 2009 6:11 am

    Καλέ, τελικά εσείς οι πρωτευουσιάνοι ζωή και κότα περνάτε!! Μήπως να μετακινηθώ κι εγώ σε πιο φιν φον μέρη, γιατί εδώ έχει αρχίσει και κόβεται η αναπνοή μου λες και φοράω το βαφτιστικό πουλοβεράκι σου;
    Πολύ ωραία η βεράντα!! Και τα βαρέλια! Και οι βόλτες…Πάντα τέτοια!!

    • October 16, 2009 12:25 am

      Ασε δε νομιζω οτι χωραει κανεις πια στο πουλοβερακι μου. Τους το πηγα και το κρατησε η υπευθυνη να το δειξει στον αλλο υπευθυνο και αυριο θα μαθω. Κωνσταντινα μου, τελικα οταν κανεις κατι με κεφι, το χαιρεσαι. Επειδη το σπιτι μου δε με βλεπει και πολυ, οταν του αφιερωνω χρονο το κανω πραγματικα κεφι.

  7. October 15, 2009 6:12 am

    Σου βγήκε ο τάκος αλλά είναι όλα πανέμορφα!

    υγ. Έχω την εντύπωση ότι τα λέλουδα είναι ντάλιες κι όχι χρυσάνθεμα…

    • October 16, 2009 12:26 am

      Σε θυμηθηκα εκει που πηγα!!! Οοοχι χρυσανθεμακια ειναι, μικρα κιολας!

  8. October 15, 2009 6:54 am

    Θαυμα η βολτα σου καλη μου Δεσποινα.Εχει και το φθινοπωρο τα καλα του.Λουλουδικα φρεσκα, λαχταριστα λαχανικα,και το καινουριο κρασακι.Παντα το σπιτικο σου να ειναι γεματο με τα καλουδια που αγαπας.Τωρα να πω οτι αυτες τις αντικερι πολυ τις ζηλεψα για ψαχουλεμα.Μου αρεσουν πολυ τα παλια γυαλικα εκτος απο τα επιπλα.Ισως κατι να εβρισκα και εκει.Αρα να σκεφτω σοβαρα ενα ταξιδι στην πρωτευουσα σας.Ευχαριστω για την ξεναγηση, να εισαι καλα.

    • October 16, 2009 12:28 am

      Λοιπον οταν αποφασισεις να ερθεις στην “πρωτευουσα” να με ειδοποιησεις. Θα σε φιλοξενησω αν θελεις και θα σε παω και βολτα στις αντικερι. Εχει και πολλα γυαλικα. Ομως την ομορφια που ειδα σε αντικες στην Αργεντινη δεν τις εχω δει πουθενα αλλου. Δυστυχως δεν ηταν δυνατον να παρω τιποτα απο εκει.

  9. October 15, 2009 7:25 am

    Καλώς να τον δεχτείτε!!!!
    Βλέπω πως γιοτάζετε κανονικά τον ερχομό του Φθινοπώρου.

    PS. Βαρσοβία 4-5 φορές που πήγα πέρασα τέλεια …πριν 15 χρόνια :)

    • October 16, 2009 12:29 am

      Ευχαριστω Μαρκονη μου. Ε γιορτη, ξεμεσιασμα, πες το οπως θελεις. Φιλια.

  10. margarita permalink
    October 15, 2009 8:30 am

    δεν ξερω πως τα καταφερνεις και απο σενα οι περιγραφες ακουγονται πολυ χαλαρες… ισως επειδη εδω σκιπ το φθινοπωρο και πεσαμε ντουγρου στον χειμωνα- κρυο της αρκουδας και χιονια λεμε..- τα καλοκαιρινα τα χειμωνιατικα τα βαψιματα τα καθαριστηρια γιναν αντερ πρεσουρ σε ταχυτητα Βεγγου.. Τα μποτακια πολυ σικ.. ( δηλαδη τωρα μας κοιτας αφ υψηλου.. ) το εποχιακο ντεκορ επισης μενω ομως εκθαμβη στο τεστινγκ βαρελι του Ε. και δηλωνω συμμετοχη στη ντεγκουστατιον !!!!

    • October 16, 2009 12:31 am

      Τα βαρελια τα λιβανιζαμε τρεις μηνες Μαργαριτα. Ασε που επρεπε να κανω σλαλομ για να παρκαρω στο γκαραζ. Σε περιμενουμε για τεηστινγκ!

  11. Sofaki permalink
    October 15, 2009 9:11 am

    Vrexei….vrexei…..kai oi photo sou me gemizoun nostalgia. An eimouna ekei
    sthn prwtevousa tha xazeva twra ta vivlia sto Barnes and Noble kai meta tha
    xwnomouna sth Madeleine gia kremmydosoupa ……Kai an ligosteve h
    vrxoula tha peratzariza sthn Georgetown, tha agoraza ena fthinopwrino stefanaki
    apo to Smith and Hawken gia thn porta mou tha baina kai sto Pottery Barn na
    pswnisw idees gia fthinopwrino trapezi kai aaax vaaaax kai ti den tha kana.

    Mou leipeteeeeeeeee.

    • October 16, 2009 12:34 am

      Δε φανταζομαι ολα αυτα να τα εκανες μονη σου; Κι εσεις μας λειπετε Σοφακι. Πολυ! Παρα πολυ!

  12. October 15, 2009 9:27 am

    Aυτές οι δουλειές αχ!!. Γενικότερα το μάζεμα και το νοικοκύρεμα του σπιτικού πριν χειμωνιάσει για τα καλά, όσο και να κουράζει, το χαίρομαι. Δεν ξέρω αν το συνηθίζεις να αγοράζεις για το σπίτι κα΄θε εποχή κάτι τις,αλλά είναι στις επιλογές μου και αλλάζει τη διάθεση. Μα μια εικόνα. ένα καλάθι, ακόμη και ένα κερί ή ένα τέτοιο εκπληκτικό στεφάνι σαν κι αυτό το δικό σου, φέρνει στο τοπ τη διάθεση. Το ξύλινο deck , κάτι όμορφο μου έκανε γύρω απ το πράσινο αυτό φουρό του!! Ναι, φουρό:))
    Βροχούλα σήμερα πως θα ντυθούμε φιν φον για τα εγκαίνεια το βραδάκι??Ουφ!!
    Φιλουμπάκια καλημέρες

    • October 16, 2009 12:37 am

      Υπαρχει παντα ικανοποιηση οταν κανουμε δουλειες και κυριως οπως ειπα και πριν οταν λειπουμε τοσο. Τρελλαινομαι τα Σαββατα να ξυπναω νωρις και να κανω δουλειες μεχρι να ξυπνησουν οι αλλοι. Καλο ξημερωμα Κατερινα.

  13. orfia permalink
    October 15, 2009 10:37 am

    ..Καλε τι δραστηριοτητα ειναι αυτη??? Εσεις εκει στην πρωτευουσα δεν αραζετε καθολου???
    Ζαλιστηκα και που τα διαβασα…
    Απο ολα ομως…εμενα μου αρεσαν τα μποτακια….τις δουλειες…δεν θελω ουτε να τις σκεφτομαι, για τις βολτες…και το χαζεμα στις αντικερι…τρελλαινομαι…..για τα χειμωνιατικα και τα καλοκαιρινα…κατι με πλακωσε γιατι δεν τα εχω τελειωσει ακομη…κλπ κλπ κλπ…Για τα ντεκορ….μου εδωσες..φθινοπωρινες ιδεες…!!

    Φιλακια πολλα

    • October 16, 2009 12:40 am

      Αυτο με τα καλοκαιρινα και τα χειμωνιατικα, το παλευω εδω και τρεις εβδομαδες σιγα σιγα. Αυτο με κουρασε αρκετα. Αλλα τελειωσα. Τωρα πια Απριλη θα ξανασκεφτουμε τετοια. Χαιρομαι που πηρες ιδεες και ανταποδιδω τα φιλακια.

  14. October 15, 2009 3:23 pm

    poli oraies oles oi photo ektos apo auti me ta papoutsia…sorry!!

    alla to spiti sas fainetai poli omorfo kai zesto :D

    • October 16, 2009 12:44 am

      Μοναχικη μου φιλη τιιιι; δε σου αρεσαν τα μποτακια μουυυυυ;;;; σνιιιφ! Ομορφα ειναι εδω αλλα δεν σας εδειξα το σπιτι μου.. μονο το μπαλκονι.. και λιγο γκαραζ ειδατε. Τωρα μου βαζεις ιδεες, να σας δειξω κι αλλα; Χμμμμμμμμ…..

  15. October 15, 2009 4:47 pm

    Αρχίζω απο τα μποτίνια όπου έχω πάθει μια λατρεία με Mickael Kors. (σε τσάντες, παπούτσια και ρούχα) Σούπερ λεμε και αναπαυτικά φαίνονται. Μακάρι να μπορούσαμε να φορέσουμε κι εδώ φιν φον φαν μποτάκια, αλλά με το που μπαίνει ο Νοέμβρης βγαίνουν τα βαρειά θωρηκτά.
    Λοιπόν, έχω να πώ ότι ωραίος ήταν ο ακάθιστος ύμνος του Σαββατοκύριακου με σόπινγκ λίγο νοσταλγικό λίγο μοδάτο.
    Κι ωραίες οι φωτογραφίες του πόρτ, που θα περιμένει την άνοιξη για να σας φιλοξενεί καθημερινά.
    Αισιόδοξο το μήνυμα, γι αυτό αντέχουμε!!!

    • October 16, 2009 12:51 am

      Καναδεζα μου ειναι πολυ ανετα, το κρεπ παρ’ολο που ειναι ψηλο, ειναι μαλακο και σταθερο. Ευτυχως το φθινοπωρο κρατα αρκετα εδω. Τα τσουχτερα κρυα και τα χιονια εδω αρχιζουν μετα τις γιορτες, συνηθως Γεναρη.

  16. October 15, 2009 4:58 pm

    Despinaki τώρα τι να πω πολύ μπίζι είσαστε και αυτές οι κολοκύθες πια…. μου αρέσουν! Οι φίλες Αμερικάνες πάνε πίσω το Νοέμβρη στην Αμερικα γιατί θέλουν να γιορτάσουν το Τhanks giving λένε ότι είναι πολύ οικογενειακά και κοζι ….
    p.s τώρα δεν ξέρω αν το πιστέψεις αλλά καποια στιγμή καθώς κατέβαζα τις φωτογραφίες σου νόμιζα ότι ήμουν εγώ εκεί με τη ασπρη μπεζ καπαρντίνα και την ανταύγεια :) φαντάζομαι ότι τα ελληνικά πατησιώτικα γονίδια

    • October 16, 2009 12:56 am

      Καρδουλα, το θενκσγκιβινγκ ειναι κατι που δε μου λεει και πολλα και συνηθως παμε στην ωραιοτατη κουμπαρα μας που ειναι παντρεμενη με Αμερικανο (τον ωραιοτατο κουμπαρο μου) Ναι κοζι ειναι παντως, οικογενειακο.
      Λες να εχουμε και το ιδιο στυλακι; Ε;

  17. October 15, 2009 6:38 pm

    Καλησπέρα. Τυχαία ανακάλυψα το ωραίο σας μπλογκ. Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες, εξαιρετικές. Και φυσικά πολύ διακεδαστική η περιγραφή σας. Θα είμαι τακτικός επισκέπτης….

    • October 16, 2009 1:00 am

      Καλημερα Μαϊκ, καλως ορισες. Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια. Και για το λινκ!

  18. October 15, 2009 8:02 pm

    Λοιπον Δεσποινακι

    εσυ καλο μου οταν γεννηθηκες ηρθε και σε ραντισε ενα νεραιδακι
    δε λεει αλλιως..
    δε στεκει
    και μονο ετσι μπορω να το αντεξω!!!!::)
    Υπεροχες οι φωτο
    υπεροχος και ο κοσμος σου Δεσποινακι

    μα ποσο περηφανη για σενα ειμαι!
    -φιλια πολλα!

    • October 16, 2009 1:11 am

      Σκεφτηκες καμια φορα, οτι μιλαω σε υπεροχους ανθρωπους, και η χαρα μου βγαινει αυθορμητα. Οπως λιγο παραπανω.. το Σοφακι.. θυμασαι; Θυμασαι τι να λεμε τωρα. Φιλια και σε σενα.

  19. October 16, 2009 10:05 am

    Αυτά τα μποτίνια είναι φανταστικά!

    • October 17, 2009 2:05 am

      ΚΑΙ με ψηλωνουν κιολας! Ευχαριστω Δεσποινακι!

  20. October 16, 2009 12:47 pm

    Σε κανένα yard sale, ή έστω flea market, δεν πήγες, ή δεν γίνονται πια;

    • October 17, 2009 2:09 am

      Ελενη μου καλη, σε yard saleς δεν πηγαινω .. ουτε εχω κανει ποτε. Συνηθως σε αυτα πουλανε οτι περισσευει η δεν αρεσει πια. Οσο για flea market εχει μερικα ωραια με ενα να μου αρεσει περισσοτερο, στην Μπεθεσντα κοντα στο κεντρο. Καθε Σαββατο και Κυριακη. Αλλα ουτε εκει παω συχνα. Αυτες τις εξορμησεις σαν κι αυτη που περιεγραψα ειναι κατι που κανω το πολυ μια φορα το χρονο.

  21. October 16, 2009 4:28 pm

    1) θεά, απ’όλα κάνετε και σε όλα με στυλ πορεύεσθε.
    2) μάλλον έχετε βρει το κόλπο που κάνει τις 24 ώρες 28 ή 32, και πάλι συγχαρητήρια.
    3) όχι δεν νομίζουμε ότι μπλογκάρετε και ταξιδεύετε συνεχώς, είμαστε όμως σίγουροι ότι δεν κάθεστε ποτέ με σταυρωμένα τα χέρια!!
    4) σούπερ το φθινόπωρο για ανανέωση/φρεσκαρίσματα/κηπουρική!

    • October 17, 2009 2:15 am

      Βρε Μαριζακι.. το κατα δυναμιν. Μας πιανει ποτε ποτε το νοικοκυριστικο και γινομαστε σιφουνες.. και μετα φυσικα.. μπλογκαρουμε. Γιατι αν δε τα πω σε σας σε ποιον θα τα πω? Στη γειτονισσα μου την Γουεντυ την ξυνη;

  22. October 16, 2009 7:22 pm

    Δεσποινάριον, καθήστε στ’ αυγά σας ( και αφήστε το γενναίο Ερρίκο να ταξιδεύσει προς Βαρσοβία) διότι εις την Πολωνέζικη πρωτεύουσαν επικρατεί δριμύτατο ψύχος και σφοδρή χιονόπτωσις.
    Απολαύστε το ωραιότατο φθινοπωρινό DC , ατενίζοντας το κόκκινο ντεκ, υπό την οσμή των βαρελιών μπύρας και υπό την όψη του αχνού ηλιακού φωτός του δειλινού προς τις αντίκες ( τας αντίκας δεν πάει νομίζω )
    Σας ασπαζόμεθα διαδικτυακώς,
    άρτι αφιχθέντες από την αρκτική ζώνη ( εκεί να δείτε κρύο που φάγαμε )

    • October 17, 2009 2:18 am

      Καλως τα ματια μας τα δυοοο!!!! Αντε επι τελους. Ενα περιεργο πραγμα, οταν φευγεις εγω το αισθανομαι σα να εισαι πιο μακρυα. Η θεωρια της σχετικοτητας των αποστασεων στην μπλογκοσφαιρα εχει δικους της νομους. Α πα πα Βαρσοβια! Εδω θα κατσω στην ευκρατη πρωτευουσα! Φιλακια!

  23. Ρούλα permalink
    October 16, 2009 8:22 pm

    τι ωραία αίσθηση όταν τελειώνουμε τις φθινοπωρινές δουλειές!έχουμε αποδεχθεί ότι πέρασε το καλοκαίρι ,μοσχομυρίζει το σπίτι από καθαριότητα και μηλόπιτα!
    σαλάτα άλφα κάποτε έφτιαχνα μόνη μου από σπόρους που έπαιρνα από τα βιολογικά προιόντα,ουδέτερη γεύση θα έλεγα αλλά μου έδωσες ιδέα με τη σως και το σολωμό!
    προκομένο και φινετσάτο δεσποινάκι σε φιλώ!

    • October 17, 2009 2:23 am

      Ειμαι η Μαιαιαιαιρηηη Παναγιωταρααα, μια εργαζομενη γυναιαιαικα μια καληη νοικοκυρααα…
      δεν εχω τιποτα το τελειοοο το καταπληκτικο …
      μονο εκεινο το μποττακι το τρελλοοοοο!!!!

      Αυτα τα αλφα σπραουτς λοιπον δροσερα ειναι αλλα πιο πολυ ειναι για ντεκορ. Σε φιλω κι εγω Ρουλακιον.

  24. panathinaeos permalink
    October 17, 2009 9:22 am

    δεσποιναριον, μου αρεσε ιδιαιτερα το συνειρμικο στοιχειο της αναρτησεως, που παρουσιαζει με λαμπρο τροπο μιαν ημερα στη ζωη του ιβαν ντενισοβιτς! λαθος! του δεσποιναριον!
    επειδη εις εκαστον εξ ημων αποτελει ιδιαιτεραν οντοτητα (η ετσι θελουμε να πιστευουμε) δημιουργησα και εγω το κατωτερω απανθισμα εκ της αναρτησεως σας:
    1. εκ του σολωμου αρξαμενος, προσθετω φετουλες αρτου σικαλεως και εφορμω!
    2. παραλαμβανω τα δυο γουρουνακια και τα βαζω στο φουρνο
    3. συλλαμβανω τις κολοκυθες και ετοιμαζω κολοκυθοπιτα με μελι και καρυδια!
    4. κοβω τα ροδια και φτιαχνω σαλατα με καραβιδες ροδι και ροκα!
    5. παιρνω το καραβακι και παω στην τζαμαικα για μια γυροβολια, γυρνω με πεντε αστακους παραμασχαλα και τους φτιαχνω θερμιδορ!
    6. προσφερω φρεσκα λουλουδακια στην κυρια με την καπαρντινα και το φευγατο χαμογελο της μονα-λιζα
    καλο σ/κ!

    • October 17, 2009 12:37 pm

      “Μια ημερα του Ιβαν Ντενισοβιτς” Το πρωτο βιβλιο που εκυκλοφορησε στην Ελλαδα σε μικρο φορματ απο τις εκδοσεις Βιπερ. Μα να χωρα ενα βιβλιο στην τσεπη της καμπαρντινας; Ακομα το εχω σ’ αυτη τη συλλεκτικη εκδοση.

  25. October 17, 2009 12:33 pm

    Χαα χα! Γι αυτο σας αγαπω αγαπητωτατε! Γιατι επεμβαινετε θετικα και αποτελεσματικα σε καθε σχολιο. (((((Ευτυχως τα μποτακια μου τη γλυτωσαν!!!!! )))))

    Εχετε λοιπον τοσο δικιο να λετε οτι για καθενα η αναρτηση αποτελει ξεχωριστη οντοτητα. Υπαρχει μια πρεντικταμπιλιτυ στα σχολια, αλλα η δικη σας ειναι παντα η πιο.. νοστιμη. Μας προκαλεσε το Τζοκοντειο χαμογελο! Λιγο πριν πεταξουμε την καμπαρντινα και εφορμησουμε στα ψητα! Καλο Σ/Κ και σε σας με πολλες νοστιμιες!

  26. panathinaeos permalink
    October 17, 2009 2:30 pm

    αμ δε!!!!!!
    μολις εκαλεσα τη nancy sinatra στο υπερπεραν και σας αφιερωσα το ασμα
    these boots are made for walking!!!!
    το πεπρωμενον φυγειν αδυνατον δεσποιναριον!!!
    οι λεπτες και αφρατες πατουσες σας ειναι προορισμενες να αγκαλιαστουν απο τα υπεροχα μποτακια, τα οποια εφυλαγα ως επιδορπιον εις χορταστικον γευμα, και αυτο οπως γνωριζετε ειναι η μεγιστη των προκλησεων!
    να ευφρανετε ενα στομαχο, οισοφαγο, ουρανισκο, ηδη κεχαριτωμενο και σχεδον κορεσμενο!!!
    οσο για το τζοκοντειο, ειναι το σημα κατατεθεν της υπαρξεως σας, δηλαδη η προβολη προς τα εξω του πουεπιπεδου και περιπλοκου του εσωτερικου σας κοσμου, ανευ σκιασεως και παρεμβολης τεχνικου και αφυσικου τινος παραγοντος!
    ως εκ τουτου εισθε αυθεντικη και γνησια και ελκυστικη και αγαπητη!!!
    δεν υπαρχει ομορφο πραγμα στον ανθρωπο σημερα απο την αυθεντικοτητα και την σχετικη περιρεουσα εκφραστικη δεινοτητα!
    υ.γ. το βιπερ το ειχα παραμασχαλα ων γυμνασιοπαις, και το ειχα διαβασει πλειστακις

    • October 17, 2009 11:34 pm

      μαμα μια!!!! τι απιθανο καμ μπακ ηταν αυτο;;;;; Σας χαριζω το χαμογελο μου!

  27. October 17, 2009 10:31 pm

    Πολύ όμορφα όλα…Πανέμορφα τα χρυσάνθεμα, μέσα στις αποχρώσεις τις εποχής…Ελπίζω να πήρες την μεγάλη κολοκύθα :)
    Για το πουλόβερ τί να πω, να τους κάνεις φασαρία, χα,χα,χα…
    ωραία και η βόλτα σου, οι φωτό όπως πάντα καταπληκτικές…
    καλό απόγευμα να έχετε…

    • October 17, 2009 11:37 pm

      Μεγαλη κολοκυθα πηρα Αρτανακι. Οι κινεζοι ΔΕΝ παιζονται. Οταν πηγα να το παρω, το ειχανε καπως ξεχειλωσει και μου ειπαν.,. τωρα σου χωραει. Δεν ειναι καλα οι ανθρωποι. Τωρα ειναι ενα ξομπλι πρωτης ταξεως. Αποκλειεται να βρω ακρη. Ασε! Φιλια!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

