Skip to content

hold the fork, just give me the camera!

October 18, 2009

There is a folder in my computer’s   “pictures” directory that I call “the refrigerator”. In there, I keep the food pictures that at some point, have pleased my eyes more than they have pleased my taste buds. The refrigerator keeps them always fresh and ready to be served on a rainy Sunday’s table. So please be my guests!

Στις “φωτογραφιες” του λαπτοπ, εχω ενα αρχειο που το ονομαζω “το ψυγειο”. Εκει βαζω κατα καιρους φωτογραφιες φαγητων που καποτε συγκινησαν οχι απαραιτητα τα γευστικα μου κυτταρα αλλα κυριως την οπτικη μου αισθητικη. Τα φαγητα διατηρουνται παντα φρεσκα στο “ψυγειο” κι εχουμε κατι να σερβιρουμε σε σας τους επισκεπτες της βροχερης Κυριακης. Κοπιαστε!

3

This picture is not very focused but I like the  spontaneous arrangement. An anchovy, a parmesan cracker and four different greek olives.  This picture makes me thirsty for a glass of ouzo on the rocks.

Η φωτογραφια δεν ειναι πολυ καλα εστιασμενη αλλα μου αρεσε η συνθεση της. Μια αντζουγια, ενα κρακερ παρμεζανας και τεσσερεις διαφορετικες ελιες.  Με προκαλει να φιαξω ενα ουζακι με παγο.

agg2

Artichokes from California before the peeling the outer layers.

Αγγιναρες απο την Καλιφορνια λιγο πριν αρχισει το καθαρισμα.

kp1

Two brown eggs. YES THESE ARE EGGS!

Δυο αυγα Τουρ.. οχι δυο αυγα απο αλανιαρα κοτα. Θελω ομως να ερθει η φαβα να δω τι θα μου πει!!!!

P4140132

Crepes

tom

One of my absolute favorites. I may have already post it in the past.  Ripe tomato on the vine.

Μια απο τισ πιο αγαπημενες μου. Ισως να την εχετε ξαναδει στο μπλογκ. Ωριμη τοματα με το κοτσανακι της.

P7210450

Grilled octopus leg.

Ωρε μανα μου, τι να μεταφρασω τωρα στα ελληνικα.. ξερετε!

spaghetti_closeup

Spaghetti with grated myzithra cheese. Myzhthra is a greek hard cheese made from sheep’s milk.  It goes great over spaghetti even without sauce.  When the spaghetti is ready, pour some hot melted  butter on top and the grated cheese.

Ναι ναι σπαγγετι! Μεγεθυμενο 5 φορες. Το τυρακι ειναι μυζηθρα τριμμενη. Ετσι σκετο πανω απο βουτυρωμενα μακαρονια.

salami1

Selection of Italian salami slices.  We enjoyed this dish in a small wine bistro in Vienna.

Ποικιλια σαλαμακια Ιταλιας που απολαυσαμε σε μια οινοθηκη στη Βιεννη.

P8070036

Oven baked potatoes/Πατατουλες φουρνου

salata

Spring in your salad bowl/ Η ανοιξη στη σαλατιερα σας.

P4130050

Mushroom soup/Μανιταροσουπα.

P8150040 (1024x768)

Ice cold grapes/Παγωμενα σταφυλακια

P8150036 (1024x768)

Greek dolmades snuggled in a dish.

Ντολμαδακια στριμωγμενα.

P4130051

We are coming now to my best theme unfortunately completely out of focus.  Butter, caper berries and Hungarian peppers in an ice bowl. I love the theme and I wish I had taken one more shot there and then!

Αγαπημενο θεμα απολυτα ανεστιαστη φωτογραφια.  Λυπαμαι που δεν εβγαλα αλλη μια τοτε.

Εσενα ποια σ’ αρεσει;

Σας φιλω γλυκα!

42 Comments leave one →
  1. October 18, 2009 2:12 am

    δέν μᾶς μετέφρασες τίς Crepes
    Τί εἶν’αὐτό;
    τρώγεται;

    ὑ.γ. δηλαδή, ἀπό τοῦδε θά μᾶς γράφεις δίγλωσσα; ἐρώτησις
    ὑ.γ.2 (φλκ)

    • October 18, 2009 2:35 am

      Χα χαααααααααααα!!! Λοιπον οχι δε θα γραφω διγλωσσα. Δε θα ηταν ασχημα αλλα δυστυχως θελει πολυ χρονο κι εγω δεν τον εχω. Εδω μου ηρθε ευκολο. Απο την αλλη, πολλοι φιλοι μου εδω δεν ερχονται γιατι δε καταλαβαινουν Χριστο! φλκ επσς

  2. October 18, 2009 2:22 am

    ποιά μ’ἀρέσει;
    μά ἡ mizithra καί μέ diaforά!

    • October 18, 2009 2:37 am

      Καλα βραδιατικα! εχεις κεφια! Ακου η μυζηθρα! Αφου σε βλεπω με ξυνισμενη μουρη! Μηπως να βαλω και λιγο τσιπουρο;

  3. Πέννυ permalink
    October 18, 2009 5:48 am

    Ωρε μάνα μου δεν λέει τίποτα…
    Ψητό χταποδοποδαράκι, κοπανιστή σε φρυγανισμένα ψωμάκια, κρύο ουζάκι στο ποτήρι, και τα πόδια να πλατσουρίζουν στο κύμα…. αχ πάει το καλοκαιράκι!
    Αλλά και το μακαρόνι απλά βουτυρωμένο με αλμυρούτσικη μηζήθρα καλό είναι και αυτό… και παντός καιρού!
    Οχι ότι τα σαλαμάκια και η μανιταρόσουπα μας χαλάει….
    Τι ψάχνεις βρε Δεσποινούλα.. όλα μου αρέσουν, το καθένα στο χρόνο και στον τόπο του, αλλά πάντα με καλή παρέα, κρασάκι, μπυρίτσα, ουζάκι στο ποτήρι και χαμόγελο στα χείλη!
    Καλημέρα🙂

    • October 18, 2009 11:26 am

      Λοιπον Πεννυ μου εμενα να σου πω τωρα τι μου φερνει χαμογελο στα χειλη. Οτι σε βλεπω πιο συχνα. Παει το καλοκαιρακι δε λες τιποτα και τουλαχιστο εγω, οσο περναν τα χρονια τοσο περισσοτερο αντιπαθω τους χειμωνες.
      Τελος, εχεις δικιο, ολα αυτα τα νοστιμα και τα φιν φον ειναι πιο νοστιμα οταν τα μοιραζομαστε με καλη παρεα. Καλο σου μεσημερι εκει!

      • Πέννυ permalink
        October 19, 2009 10:21 am

        Μη νομίζεις… εδώ γύρω τριγυρνάω πάντα… τίποτα δεν περνά απαρατήρητο… απλά τώρα τελευταία όλο και λιγότερα περνάνε ασχολίαστα…
        P.S. Ελπίζω η εβδομάδα να ξεκίνησε καλύτερα από την Κυριακή σας…

        • October 20, 2009 3:11 am

          Ε το ειχα σκεφτει.. ολοι αυτοι που περνανε
          λεω.. ποιοι να ειναι.. η Πεννυ, η Πεννυ, η
          Πεννυ.. χαααα! Σ΄ευχαριστω Πεννυ μου!

  4. October 18, 2009 6:04 am

    Μα τι ψυγειο ειναι αυτο καλε μου!Φανταζομαι πως το εφτιαξες για να περναει ο καθε πεινασμενος να ευφραινεται.Πηρα και γω μερικες φωτο απο την κρητικη κουζινα,αλλα δεν θα σκεφτομουνα με τιποτα να φτιαξω ψυγειο.Λοιπον ως εικαστικη παρεμβαση θεωρω κορυφαια τα μακαρονια.Εχουν αποψη.Τα αυγα τουρ…παραπεμπουν σε ροδαλα μαγουλα μικρου αγοριου.Το ‘σωσα;Και μετα απ’αυτο καλη μας ορεξη.Πολλες καλημερες απο την βροχερη Ελλαδιτσα

    • October 18, 2009 11:33 am

      Βροχη εδω βροχη κι εκει Γιαννα. Τα μακαρονια μου αρεσουν κι εμενα πολυ! Παντως η μονη εικαστικη παρεμβαση εκει ειναι οτι τα εφερα πολυ κοντα. Και στι; αλλες το ιδιο. Το ψυγειο μου εχει του κοσμου τα καλουδια! Τα αυγα, αναλογα που τα .. εκοβα παρεπεμπαν σε διαφορες ανατομιες. Καλο μεσημερι!

  5. October 18, 2009 7:48 am

    Γιάμμμμμ! Μου άνοιξες την όρεξη πρωί-πρωί!😉

    • October 18, 2009 11:34 am

      Σκεφτομαι καμια μερα να σας φιαξω.. πρωϊνο γοργοναρα μου!

  6. October 18, 2009 10:35 am

    ..ευτυχώς μόλις έφαγα, οπότε δε μου τρέχουν τα σάλια λολ🙂

    • October 18, 2009 11:35 am

      Ειναι αυτο που λενε, πρωτα να τρως και μετα να πηγαινεις στο σουπερ μαρκετ!

  7. October 18, 2009 11:16 am

    i teleutaia einai poli teleia gia na tin ksanabgazes -thnk God!!

    oles oraies, alla logo adinamias sta ntolmadakia tha psifiso tin analogi photo🙂

    giati agglika kai ellinika?

  8. October 18, 2009 11:41 am

    Αγαπητη μου μοναχικη φιλη. Αφου σου αρεσει δεν μπορω να πω πολλα, ομως θα ηθελα να ηταν εστιασμενες οι πιπεριες και φλου ο παγος. Εδω φαινεται οτι δεν εχω πουθενα τιποτα καθαρο. Παντως για το θεμα της την διαλλεξα.
    Να σου πω .. πολλες φορες φιλοι μου εδω παραπονιουνται οτι δεν καταλαβαινουν τι γραφω. Ξερεις οτι μενω στην Ουασινγκτων ε; Ειπα κι εγω μια φορα να πρωτοτυπησω. Μακαρι να ειχα χρονο να το κανω σε καθε ποστ. Προεχει ομως σε μενα η επαφη με την ελληνικη μου ..κοινοτητα. Αυτο μου λειπει.

  9. Marthaki permalink
    October 18, 2009 1:24 pm

    Καλημερα Δεσποιναριο,
    Τελικα γυρισα και εγω πισω μετα απο πεντε εβδομαδες!!!! Να φανταστης την Δευτερα κολυμπουσα στη Γλυφαδα και την Τριτη το βραδυ παγωνα στο Σικαγο. Το σκυλακι στο Houston δεν μυρισε την μυζηρθα Μετσοβου που ειχα στη βαλιτσα μου, οποτε ειμαι ετοιμη για μακαρονια με μυζηρθα. Κανε λιγο υπομονη, σου στελνω υπεροχο καιρο!
    Φιλακια

    • October 18, 2009 7:52 pm

      Καλως ορισες Μαρθακι παλι στο Σικαγο. Θα τα πουμε χαρα μου.

  10. October 18, 2009 6:32 pm

    Είπα πως το βραδυνό είναι κομμένο, πάει και τελείωσε!!!
    …..αλλά μια μπουκίτσα μακαρόνια με μυζήθρα δεν αντέχω να μην τσιμπήσω.
    Αι σιχτιρ και η δίαιτα και τα καλά της.
    Τουλάχιστον το ευχαριστήθηκα:))

    Φιλιά καλή μου Δέσποινα και εύχομαι όλα καλά να έρθουν.

    • October 18, 2009 7:53 pm

      Ευχαριστω Κατερινακι, ολα καλυτερα φαινεται να πηγαινουν.

  11. October 19, 2009 1:23 am

    Λοιπόν διαλέγω φωτό με ιταλικό σαλάμι για να βρώ αφορμή να τελαλήσω πως το καλύτερο σαλάμι του κόσμου είναι το σαλάμι αέρος Ντελημάρη Λευκάδας. Ναι, σωστά ακούτε. Μάλιστα, βρήκα εδώ στο Μόντρεαλ τρομερό Ολλανδό, που το χώνει στις μπότες του για να το μεταφέρει μέχρι τα μέρη μας.
    Επίσης, σε επίπεδο καιρού μπορώ να αναφέρω πως είχαμε μια κριτσανιστή ηλιόλουστη φθινοπωριάτικη μέρα με πολλά φύλλα πεσμένα στο έδαφος.
    Πήγαμε με τις φίλες μου στις portes ouvertes σε ένα κτίριο που στεγάζει καλλιτέχνες στα στούντιό τους.Θαυμάσαμε πρωτοτυπία τέχνης, αλλά δεν αγοράσαμε τίποτε γιατί οι καλλιτέχνες ήταν σε διαρκή μετακίνηση και κανείς δεν γνώριζε απο τιμές!
    Φιλιά σμούτςςςςςςςςς

  12. October 19, 2009 2:37 am

    Δια της πλαγιας οδου, ερχεται η πονηρα Καναδεζα να διαφημησει το σαλαμι της! Τωρα που το ανεφερες το θυμαμαι απο παλια. Ολο σαλαμι λευκαδας παιρναμε και μου αρεσε πραγματικα πολυ. Επειδη εχει πιο χοντρα παχακια, οταν ημουν πιτσιρικα επαιρνα τις φετες και ετρωγα πρωτα τα παχακια, και μετα το σαλαμι με τις τρυπες. Σκετο σαχλαμαρονι ημουνα μικρη. Οχι πως τωρα αλλαξα και πολυ!
    Αυτο που λες πρεπει να ειναι πολυ ωραιο, εδω εχουμε κατι παρομοιο στην Αλεξανδρεια της Βιρτζινια. Το Old Torpedo Factory που τωρα στεγαζει ατελιε καλλιτεχνων. Καιρο εχω να παω.
    Ο καιρος στην πρωτευουσα ειναι δροσερος και επι τελους σταματησαν οι βροχες που μας μουλιασαν τις τελευταιες πεντε μερες. Απο αυριο θα ζεστανει παλι λενε, αλλα αυριο θα ειμαι υπο περιορισμο! Φιλουμπες!

  13. October 19, 2009 2:51 am

    Καλή εβδομάδα Δεσποινακι.

    Εγώ βούτηξα από ότι περίσσεψαν λίγο από όλα, διότι μου αρέσει η ποικιλία.

    Περίμενα να έρθει η φάβα για μην είμαι η μοναδική αλλά άργησε, έτσι οπως τα βλέπω μου θυμίζουν South California κι οχι το state !!!!

    • October 20, 2009 12:46 am

      Συγγνώμη, εννοώ τις αυγουλούδες

      • October 20, 2009 2:54 am

        It never rains in Southern California. Δατ’ς ωλ
        αϊ νοου. Ποικιλια ιζ μαϊ μιντλ νεημ!

  14. October 19, 2009 6:19 am

    Μου άρεσε το “ω! ρε μάνα μου τί να μεταφρασω εδώ..”
    Και νομίζω ότι πρέπει να το βάλεις ως λεζάντα και στα αγγλικά, εξάλλου ποτέ δεν είναι αργά οι μη ελληνόφωνοι φίλοι σου να μάθουν να αποκαλούν το ψητό χταποδάκι στα κάρβουνα “ω! ρε μάνα μου” κατά το “Οh Re ManA Mou”

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα στο “Giati mana mou sto , DC”

    • October 20, 2009 3:01 am

      Λοιπον σταματησα να μαθαινω τους διαφορους ξενους ελληνικες εκφρασεις γιατι τις πετανε ασχετες στιγμες και ξενερωνει το συμπαν. Μια φορα ταξιδευα με Νεοζηλανδο συνεργατη προς Φλοριντα και μεσα στο αεροπλανο νυσταζε αλλα τον στραβωναν τα φωτα. Με ρωταει λοιπον.. χαου ντου γιου σεη ιν γκρηκ, turn the lights off you dummy? “Svise ta fota vre boubouna” του απαντω.
      Οταν γυρισαμε πισω λεει του Ερρικου. Εμαθα κατι ελληνικο απο την Δεσποινα στο ταξιδι.. “Svise ta fota vre boubouna”.
      Λοιπον mana mou, καιρο εχουμε να πουμε καμια αμερικανια να ξεδωσουμε!

      • October 20, 2009 4:19 am

        Στην αρχή τα πράγματα δεν ήταν καλά, αλλά τώρα better-εύουν

        Το better-εύω το χρησιμοποιούμε για πλάκα με το γιο μου

        ΥΓ Τα έπαιρνε εύκολα ο Νεοζηλανδός

        Την καλημέρα μου δεσποινάριο

  15. margarita permalink
    October 19, 2009 8:23 am

    φατε ματια ψαρια και κοιλια περιδρομο…. το δικο μου ψυγειο ειναι αδειο… αλλα εν α ‘ ω ρε μανα μου ‘ θα μας εσωζε..

    • October 20, 2009 3:04 am

      Ενα ‘ ω ρε μανα μου ‘ με λιγο ‘ βαλε αλλο ενα’ κι εβιβα ρεμπετες! Εγω σωθηκα ηδη!

  16. Ρούλα permalink
    October 19, 2009 5:58 pm

    όταν βλέπω φωτογραφίες το λιγότερο που παρατηρώ είναι οι τεχνικές λεπτομέρειες μιας και είμαι άσχετη,δεν ασχολούμαι.σαν θέμα όλες είναι …λαχταριστές.το παγωμένο σταφυλάκι,και οι αχνιστές πατατούλες είναι πιο ζωντανές,μιλάνε,το θερμόμετρο τους λείπει!
    καλή εβδομάδα!

    • October 20, 2009 3:07 am

      Πατατες και σταφυλια! Ειχα σκεφτει οτι αναλογα τις απαντησεις θα σας ψυχολογουσα.. αλλα μετα χαλαρωσα και ηρεμησα και δεν επιδιδομαι σε ψυχολογιες. Τελικα τιποτα ανοστο δεν υπαρχει επανω Ρουλακιον.

  17. panathinaeos permalink
    October 19, 2009 6:52 pm

    δεσποιναριον, αυτα τα αυγα ….
    ακολουθει σιωπη

  18. October 19, 2009 8:36 pm

    παίρνω τις αγγινάρες και τις κάνω α λα πολίτα🙂

    • October 20, 2009 3:09 am

      Εμ αφου ολα τα αλλα τα φαγανε! Πονηρον μελισσακι.. ασε τα μαγειρεματα .. τωρα αλλοι μαγειρευουν για σενα.

      • October 20, 2009 7:19 am

        δυστυχώς μαγειρεύω και πάλι μόνη μου…αλλά δεν πρόλαβα να κάνω τις αγγινάρες χθες γιατί μετέφραζα εκθέσεις για την ασφαλιστική😦

  19. October 20, 2009 9:56 am

    Θέλω να τα φάω όλα μα όλα! εκτός από τα σταφύλια που δεν τα πολυσυμπαθώ.
    Οι φωτογραφίες πολύ καλές, ιδιαίτερα του χταποδιού που έχει ωραίο φως.

    Να περνάς καλά Δέσποινα🙂

    • October 20, 2009 10:47 pm

      Οταν μου το λες εσυ για καλες φωτογραφιες, δεν ακουω κανεναν αλλο!!!!

  20. October 20, 2009 11:26 am

    Μεσημέριασε και περνώ για μια μπουκίτσα, μια πατατούλα φούρνου:))

    Αγαπημένη μου…μπουρζουα φιλάκια:))

    • October 20, 2009 10:52 pm

      Ναι το ψυγειο θα μεινει ανοιχτο για οποιον θελει να τσιμπησει κατι ολη τη βδομαδα! Μπονζουρ!

  21. October 21, 2009 8:12 am

    Σε Βολιώτισσα, δείχνεις χταποδάκια και τυράκια και λοιπές λιχουδιές και γ΄ραφεις για ουζάκια;
    Έλεος…Δεν με λυπάσαι καθόλου;(

Leave a Reply

