Skip to content

ενα φυλλο στο παρμπριζ

November 20, 2009

Sensa parole

22 Comments leave one →
  1. November 20, 2009 6:11 am

    Πάντως είσαι τυχερή αν αυτό ήταν το μόνο φύλλο στο αμάξι σου. Εμένα κάθε πρωί υπάρχουν εκατοντάδες απάνω στο δικό μου… Μου κάθονται και πάνω στους υαλοκαθαριστήρες και μου σπάνε τα νεύρα…

    Αυτά και οι αράχνες…Ολημερίς το καθαρίζω από τους ιστούς, το βράδυ ξαναγίνονται…

    Υ.Γ. Άτσα και χορηγός η FedEx….

  2. November 20, 2009 6:58 am

    Εγώ πάλι, ευτυχώς που πήγα Λονδίνο στις αρχές του μήνα και είδα φυλλαράκια πορτοκαλί και κίτρινα πεσμένα στους δρόμους και στα πάρκα γιατί εδώ το μόνο που παίζει να δούμε με τον καιρό που κάνει, είναι τον Άη Βασίλη με βερμούδα και surfboard….:-))) Φιλάκια φιλενάδα μου…

  3. Ρούλα permalink
    November 20, 2009 6:58 am

    κάτι ήξεραν τα φυλλαράκια και κόλλησαν στο παρμπρίζ!δεν ήθελαν να πεθάνουν άδοξα και άσημα!με τόσους επισκέπτες που έχει η οικοΔέσποινα,φίρμες έγιναν.
    να τα ευχηθούμε λοιπόν καλό ταξίδι,το πέρασμά τους από τον πλανήτη δεν πήγε χαμένο.χάρισαν σκιά,λειτούργησαν ως πνεύμονας της γης και εξακολουθούν τον αέναο κύκλο της ζωής!

  4. Χριστινα permalink
    November 20, 2009 7:00 am

    λατρεια το φυλλαρακι!!

  5. November 20, 2009 7:07 am

    Καλημέρα Δέσποινα μου,
    ωραίες οι φωτο με το φυλλαράκι. Εδώ έχουμε καλοκαιρία, προς το παρόν. Παρακαλώ όμως να διατηρηθεί έτσι, γιατί θα πάω ένα τριήμερο στην Κύπρο.

  6. November 20, 2009 7:38 am

    Σαν εργο τεχνης μοιαζει το φυλλαρακι και μαλιστα πολυ προχωρημενο.Πολυ μου αρεσε.

  7. November 20, 2009 7:53 am

    Λοιπόν οι φωτο μέσα από το τζάμι του αυτοκινήτου με βροχή μου αρέσουν πολύ, βγάζω κι εγώ συνέχεια – το φυλλαράκι βέβαια κάνει τη διαφορά🙂

    Ηλιόλουστη καλημέρα από τα περίχωρα της πρωτεύουσας (και φιλιά εννοείται!)

  8. November 20, 2009 9:08 am

    Πάλι καλά που ήταν φύλλο και όχι … φυλλάδιο!

    Ωραία η ιδέα και η φωτογραφική προσέγγιση.

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  9. margarita permalink
    November 20, 2009 9:23 am

    εγω παλι εκτος θεματος… ( οχι οτι δεν ειναι ωραιες οι φωτο , ατμοσφαιρικοτατες ειναι!!) αλλα κοριτσι μου οταν οδηγεις στο μπελτ φωτιογραφιζεις κιολας?? γιατι για μποτιλιαρισμα δεν μου φαινεται.. εκτος αν εισουνα συνοδηγος.. οποτε ενταξει.. προσεχα σε περικαλω!! καλη μερα.. εμεις ακομα λιακαδα και 15 βαθμοι.. αλλα τα φυλλα τα εχουν μαζεψει προ πολλου.

  10. panathinaeos permalink
    November 20, 2009 9:50 am

    μονηρης, καταδικασμενη στην αργη αποσυνθεση
    η μη-υπαρξη αυτη
    κρατιεται για λιγο στο τζαμι
    αποχαιρετωντας τον κοσμο
    εως οτου φυσηξει ο ανεμος και
    παει στη γη επανω για να αποτελειωθει

    η αποθανατιση του θανατου στη φυση
    σε μινιμαλισιτκο μεγαλειο

  11. November 20, 2009 10:01 am

    Kαι εγώ την ιδια σκέψη με την Μαργαρίτα εχω ! αρχίζει και γίνεται επικίνδυνη κατάσταση σαν μπλογκαδόροι 😆 χχο

  12. orfia permalink
    November 20, 2009 10:17 am

    ..εικαστικη παρεμβαση…φθινοπωρου…!!

  13. November 20, 2009 1:52 pm

    ελπιζω Δεσποινουλα καποια στιγμη να τοβγαλες το φυλλαράκι γιατι με το να το θαυμαζεις…αχ τί ωραιο!!….και πάλι αχ τί ωραιο!!!!!….θα περασες κανενα κοκκινο!!!!
    Φιλια

  14. melissoula permalink
    November 20, 2009 4:55 pm

    λοιπον, ακου! ενα βραδυ που εφευγα απο το γραφειο ενα φυλλαρακι ειχε κολλησει και στο δικο μου το παρ μπριζ. οσο το εβλεπα να προσπαθει να μεινει κολλημενο εκει και να αντιστεκεται στον αερα που ηθελε να το διωξει μακρια και να το στειλει σε ενα αλλο ταξιδακι σε σκεφτομουν και ελεγα σιγουρα η Δεσποινα θα το φωτογραφιζε τωρα αυτο🙂
    καλο Σαββατοκυριακο

  15. November 21, 2009 1:07 am

    Ενα σχολιο, θα με συγχωρεσετε αλλα εχω διαλυσει αυτη την εβδομαδα. Και δεν ειναι δυνατον να ξυπνησω αυριο σαν μπαγιατικο μυδι. Αυριο θα απεχω πασης μπλογκοενασχολησης. Χαιρομαι που σε ολους εσας που αφησατε δυο λογακια, αρεσε το φυλλαρακι το φιλαρακι μου. Εμεινε αρκετα πανω στο παρμπριζ. Μονο ενα πραγματακι θα πω ακομα για να καθησυχασω την Μαργαριτα, την Πηνελοπη και την Νανα που ανησυχουν για το ντραϊβινγκ. Στο φαναρι βγηκαν οι φωτογραφιες. Σε απολυτη σταση. Καλο βραδυ, καλο ξημερωμα και καλο Σαββατοκυριακο

  16. November 21, 2009 5:06 am

    Δέσποινα, θα επαναλάβω το σχόλιο προλαλήσαντα: τουλάχιστον έχετε φθινόπωρο, εδώ στα πάτρια εδάφη με τον καιρό που κάνει αισθανόμαστε ότι είναι ακόμη καλοκαίρι: ε μα επιτέλους θέλουμε να δούμε και λίγο κρύο!

    • November 22, 2009 1:38 pm

      Το βλεπω καθε μερα στα νεα Μπελμπο μου, Μαγιατικες μερες βιωνετε στην Αθηνα. Προσωπικα δε θα με χαλαγανε, ισως γιατι νομιζω οτι.. εφαγα αρκετο κρυο στη ζωη μου.

  17. zwaki permalink
    November 21, 2009 9:55 am

    Ε λοιπον, αυτή η φωτογραφία με το φυλλαράκι που αργοπεθαίνει μόνο, αφού βίωσε πάθη και μεγαλεία, με συγκλονίζει.

    • November 22, 2009 1:39 pm

      Το φυλλαρακι θα γινει λιπασμα, θα θρεψει τις ριζες του δενδρου που θα βγαλει καινουργια φυλλαρακια.. σε τρεις μηνες. Και η ζωη συνεχιζεται ζωακι μου!

  18. zwaki permalink
    November 23, 2009 5:17 pm

    Η ζωή συνεχίζεται αλλά αυτό το ίδιο φυλλαράκι δεν θα ξαναυπάρξει ποτέ…Δυστυχώς…

  19. November 24, 2009 12:01 am

    Αχ ζωακι μου, τα ιδια κι εμεις και τα φυλλαρακια και ολα!

  20. November 27, 2009 5:50 am

    Παρέα πηγαίνατε με το φυλλαράκι…
    Τί καμβάδες έχει η φύση…
    Καλημέρα από ΝΖ και πάω τρέχοντας: έχασα πολλές αναρτήσεις…

Leave a Reply

