Skip to content

εκθεση ζωγραφικης της Ιριδας Δρακουλη

November 21, 2009

Αποψε οταν γυρισα στο σπιτι βρηκα μια ωραια εκπληξη στο γραμματοκιβωτιο. Μια προσκληση απο την αγαπημενη μου θεια Ιριδα Δρακουλη για την εκθεση ζωγραφικης που κανει στην  galerie ASTRA.   Δυστυχως σημερα ειναι η τελευταια ημερα, και ακομα πιο πολυ λυπαμαι που δεν ειμαι εκει να παω.   Ειχα παρουσιασει παλιοτερα  στο μαυρο εργα απο μια αλλη εκθεση της θειας Ριρης.  Ετσι την ελεγα παντα.  Αυτη τη φορα βλεπω εχει διαλεξει την θαλασσα για θεμα. Συνηθισμενη να βλεπω παντα ζεστα χρωματα στους πινακες της,  ξαφνιαστηκα ομορφα με το ζωηρο μπλε.

Δεν ειχα σκοπο αποψε να κανω αναρτηση αλλα σκεφτηκα μηπως καποιος απο σας ειναι φιλοτεχνος και θελει να παει στην εκθεση.

Σας φιλω γλυκα.

29 Comments leave one →
  1. Ρούλα permalink
    November 21, 2009 7:06 am

    Δ εσποινάκι μας
    Ε υαισθητούλα
    Σ πιρτόζα
    Π ολυταξιδεμένη
    Ο μορφη
    Ι διαίτερη
    Ν τελικάτη
    Α γαπημένη μας
    ****************Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α***************

    • November 22, 2009 1:51 pm

      Χα χααα σαν κι αυτα τα ακρωνυμια που φιαχναμε μικρα! Ευχαριστω Ρουλα. Εγραψες στο λευκωμα μου!!!!!!

  2. November 21, 2009 7:24 am

    Δεσποινάκι μου γιορτάζεις σήμερα? Αν ναι, πολλές, πολλές ευχές και απο μας με πολλή αγάπη….Φιλάκια!!!

    • November 22, 2009 1:51 pm

      Γιορταζα Ζουζου μου, ευχαριστω πολυ για τις ευχες!

  3. November 21, 2009 7:53 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι!

    Χρόνια πολλά, να ζήσεις, πάντα ευτυχισμένη και γεμάτη από ζωντάνια και ενδιαφέροντα!
    (και αν δεν γιορτάζεις σήμερα, κράτα τις ευχές για όποτε γιορτάζεις 🙂 )

    Φιλάκια

    (θάλασσα, αγαπημένο θέμα! Εύχομαι την επόμενη φορά να πας στην έκθεση της θείας Ριρής)

    • November 22, 2009 1:54 pm

      Ευχαριστω Λιλακο, ναι γιορταζα χτες. Οι ευχες ειναι παντα ευπροσδεκτες κι εχουν ιδιεταιρη αξια για μενα που βρισκομαι εδω. Θαθελα πολυ να παω στην εκθεση, μα παρα πολυ. Σε φιλω Λιλακο μου.

  4. November 21, 2009 8:21 am

    Έχω καιρό να σε επισκεφτώ λόγω τρεχάματος με το διδακτορικό, αλλά δε σε ξεχνώ!!
    Χρόνια σου πολλά πολλά και ευτυχισμένα! (Η μήπως γιορτάζεις το Δεκαπενταύγουστο;;;)
    Μάκια στα γλυκά σου μαγουλάκια:D

    • November 22, 2009 1:55 pm

      Κωνσταντινα μου, γραφε γραφε!! Αλοιμονο τωρα να αφηνουμε τα διδακτορικα για να γραφουμε στα μπλογκς. Σε ευχαριστω πολυ. Χα χα μακια και σε σενα!

  5. November 21, 2009 8:53 am

    Eυχές πολλές κι εδώ, Δεσποινάκι!
    Σοκολατάκι πήρα από το άλλο σπίτι, αλλά δεν θα πάθω τίποτα αν πάρω κι από δω!

    • November 22, 2009 1:58 pm

      Χα χα Φωτεινη, ειδες μοιρασα σοκολατακια στο φεης αλλα δεν εφερα τιποτα εδω. Ειμαι απαραδεκτη! Αλλα θα σας αποζημιωσω με την συνταγη του λαγου που μου χαρισε ο Ζερβουλακος. Φιλια πολλα!

  6. November 21, 2009 9:44 am

    ωραίο το μπλε που διαλεξε η Ιριδα για τη θαλασσα της!
    χρονια σου πολλα πολλα 🙂

    • November 22, 2009 2:00 pm

      Ευχαριστω μελισσουλα, πραγματικα το μπλε αυτο ειναι πολυ ..μεσογειακο.

  7. zwaki permalink
    November 21, 2009 9:49 am

    Χρόνια Πολλά και πολύ πολύ Ευτυχισμένα!!

  8. November 21, 2009 11:22 am

    Xronia polla gia arxi 😀

    poli omorfa ta xromata pou epelekse i theia sou, an kai panta xanoun an den tous deis zontana tous pinakes… 🙂

    • November 22, 2009 2:02 pm

      Μοναχικη μου φιλη ευχαριστω για τις ευχες. Σωστα τα λες, και μαλιστα εδω, ειναι φωτογραφιες απο τις καρτες που μου εστειλε, χανει δυο φορες. Η ανατρηση εγινε για πληροφορηση κυριως μηπως και ηθελε κανεις να περασει ενα ομορφο απογευμα σε μια γκαλερι στο κεντρο.

  9. November 21, 2009 2:05 pm

    Χρονια πολλα γεματα υγεια και χαμογελο.Να χαιρεσαι τους αγαπημενους σου και η ζωη να σου φερει τα καλυτερα.

    • November 22, 2009 2:02 pm

      Γιαννα μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου!

  10. November 21, 2009 5:23 pm

    Τι έγινε βρε κορίτσι γιορτή έχεις σήμερα ?? Εχω την θεία Ευταλία που έχει PhD στο εορτολόγιο και μου έλεγε για τις παντρεμένες και μη,μαρίες και δεσποινες κλπ. και με μπέρδεψε εντελώς … Χρονια πολλά αν ναι, και τώρα καταλαβαίνω καί την καλλιτεχνική φλέβα σου 😉 xxo

    • November 22, 2009 2:06 pm

      Ασε τη θεια Ευταλια να λεει χαρα μου, εμενα η γιαγια μου γιορταζε παντα Νοεμβρη. Ετσι κι εγω, Ειναι το σπιτι συγυρισμενο, ολοι μαζεμενοι, τελεια. Η μεγαλη οικογενεια της μαμας μου εχει αρκετους ανθρωπους των τεχνων. ΧΧΟ
      Διαθεση και αγαπη στην τεχνη εχω, αλλα την φλεβα δε ξερω, καπου μαλλον την .. εκοψα. Φιλακια! Ευχαριστω για τις ευχες.

  11. November 21, 2009 7:10 pm

    Είσαι φθινοπωρινή εορτάζουσα λοιπόν?? Χρόνια πολλά 🙂 🙂

    • November 22, 2009 2:08 pm

      Βεβαιως βεβαιως κι ευχαριστω γουϊντερ ση μου!

  12. Marthaki permalink
    November 22, 2009 2:17 am

    Δεσποιναριο, Χρονια σου Πολλα, με υγεια, γαληνη και χαρα!!! Κριμα να μην εισαι στη Ελλαδα για την εκθεση της θεια σου. Μου αρεσουν τα φωτινα της χρωματα και η θαλασσα.
    Αστα, με εχει πιασει μια πολυ ασχημη γρυπη, αλλα αρχιζω να αισθανομαι καλυτερα.
    Και του χρονου, φιλακια

    • November 22, 2009 2:10 pm

      Μαρθακι μου σ’ ευχαριστω για τις ευχες κι ευχομαι ολοψυχα περαστικα. Τι γριππη εχεις βρε χρυσο μου? Εχω παθει πλακα, προχτες μπηκε στο γραφειο ενας συναδελφος και αφου στρογγυλοκαθησε και ειπαμε διαφορα χα χα και χου χου χου, μου πεταει ενα.. α ξερεις μολις περασε την γριππη των χοιρων! Μου κοπηκε το χα στη μεση!

      • Marthaki permalink
        November 22, 2009 6:24 pm

        Αχ Δεσποιναριο,
        Νομιζω πος ειναι η γρυπη των χοιρων η καποια αλλη μορφη της, και νομιζω πος ειναι πολυ ασχημη. Περνει περιπου μια εβδομαδα και, να αρχιζης να αισθανεσαι καπως καλητερα.
        Καλη σου μερα!!!

        • November 23, 2009 12:53 am

          Σημασια ειναι οτι εισαι καλυτερα. Πολυ φοβαμαι
          οτι ακομα εχει πολυ κοσμο να ταλαιπωρησει.
          Περαστικα σου γρηγορα.

  13. November 22, 2009 9:48 pm

    Χρόνια σου πολλά Δέσποινα!
    Ευχομαι κάθε καλό!

  14. November 27, 2009 5:52 am

    Αλήθεια, γιόρταζες;
    Κι εγώ νόμιζα οτι γιόρταζες τον 15αύγουστο…
    Χρόνια πολλά, να σε χαιρόμαστεεεεεεεεεεεεε…

    (Η έκθεση της θείας πήγε καλά;)

Leave a Reply

